Můj pohled na Martina Zemana

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Sparta-Klatovy 
Subjektivní názor

16.06.2011 20:18

Také jsem mimopražský, jemožné že toho spoustu o Martinovi nevím a ani nechci vědět. Vzpomínám na podzim 2009 kdy hrál skvěle! Jak proti PSV tak dalším týmům a pak se stala jedna věc změnilo se rozestavení ze 4-4-2 na 4-3-2-1, které hodně škodí právě Martinovi a nejen jemu! Škodí celé Spartě. Navíc Martinovi to neulehčili ani vlastní fanoušci, hamba!


Průcha 
re: Subjektivní názor

16.06.2011 20:34

Tak hlavně hanba Zemanovi:-((!! Něco tak hloupého, aby člověk pohledal!! Ten kluk je totálně mimo mísu a ve Spartě - doufám - definitivně skončil!


Sparta-Klatovy 
re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 20:46

Ty jsi evidentně mimo mísu škoda že má Sparta takových fanoušků


Echs 
re: re: re: Subjektivní názor

18.06.2011 02:33

kvuli čemu? že nechce ve Spartě namistrovaný flákače který serou na tréningy a neplněj taktický pokyny?


VitekLineker 
re: Subjektivní názor

16.06.2011 20:36

Řekni mi, kdy jsme ho nepodpořili? Proti Žilině to byl jedinej hráč(kromě tradičních Řepy s Blážou), kterýho vyvolával kotel a to odehrál jenom asi 8 minut, ale u lajny lítal jako blázen a i to jsme ocenili.


Sparta-Klatovy 
re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 20:48

Když jsme byli ted v Plzni a Maartin střídal někteří "fanoušci" bučeli, Na SF j jen slyšet, o Martinovi jako by to byl nějakej dement a hráči čtou SF.


VitekLineker 
re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 21:07

V Plzni jsem byl a bučení na Martina bych si pamatoval. Ale když to říkáš, tak to asi bude pravda, ale nevěřím, že na něj bučelo víc než pár lidí, když už. Bučení na Sysla, to podle mě stálo za to. :) Ale zpět k pravděpodobnému odchodu Martina. Nemrzí mě to ani trošku.


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 21:39

Ano bylo to jen pár jedinců, ale mrzelo mně to


motor 
re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 19:05

Ty vole nejsi ty nahodou Zeman?! Vis on je (nebo ty jsi) skvelej fotbalista. Ale musi/s vedet co si muze/s dovolit. Ale podle me je to chyba Chovance. Je to arogantni blbec, kterej kazdou nasi hvezdu posle nekam. Kisel ze vsema vychazel prijde chovanec atd... tech hracu je hafo....


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 19:48

Opravdu nejsem Zeman, Jmnuju se Michal jsem zvesnice kousek od Klatov (plzeňský kraj) je mi 18 a Zeman je můj nejoblíbenější hráč ve Spartě


motor 
re: re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 20:32

Muj byl taky velmi oblibenej a kdyz nehral, tak jsem to chovancovi zazlival stejne jako kdyz nenasazoval kisela. Se zemanej jsme hrali hezci fotbal jedinej vezme mic a sprintuje neco jako petrzela akorat nesimuluje zeman. Ale musi se umet chovat. takhle jdou vsechny prednosti dop*dele. koukni se na vencu kadlece. taky sedel a nehral a makal. drzel hubu a makal. To je to same folprecht, ten je jak levej,tak ma hubu plnou kecu. kdyz nehral asi pred 2 lety proti liberci, ze nesel ani na lavicku a to zacinal v A. tak ten zapas fandil Liberci!!! Taky jsem mu rekl, ze je debil a on mi rekl, ze je nejlepsi :-) uz na skole byl machr, nedotknutelnej, hubu plnou kecu a skutek utek. zeman alespon ten fotbal umi, ale k cemu mu to je, kdyz se neumi chovat. Jestli chce bejt jako Řepa, tak se mu to nedari. Řepa co udela, tak to udela pro klub. Ze srdce. Kdyz citi krivdu. Ale ne krivdu, ze nehraju protoze tam dal nekoho jineho. Krivda vuci klubu a ne kvuli sobe!!!


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 20:49

Na tom co píšeš je toho plno zajímavýho, já chtěl předevší upozornit že unás ve Spartě se strašně pracuje s mladými hráči a především odchovanci oni mají moc vysoké sebevědomí a tak je radš posadí, ale proč takové sebevědomí mají?? problém asi bdue už někde v žácích, Když jsem byl na posldním Fortuna víkend šampionů , nedostal jsem se do kotle ale za mnou seděli tři čtyry kluci tak 16 let a všechny ze Sparty jritizovali jak sou levý jak oni by to udělali líp žže Venca Kadlec je tlustej, jediný co se jim líbilo bylo že Bony je černej a že by chtěli taky a jeho stehna , jinak všechny od zemiho po řepu zkritizovali, dál jsem zaslech že hrajou za Spartu nu todle bylo strašný a na to chci upozonit.


DarkCook 
re: Subjektivní názor

16.06.2011 20:48

Zřejmě slušnej matroš :) Martin Zeman patřil k mým vůbec nejoblíbenějším hráčům v poslední době, pamatuji si ho ještě z dorostu, v béčku a byl jsem proto nadšenej, když začal nastupovat za první mužstvo a co při svých prvních startech předváděl. Ohromný oživení kádru áčka. Byla radost na něj pohledět. Je to hráč s velkým potencionálem, ale bohužel u něj se dá říci, že to co dostal naděleno fotbalového talentu, toho mu bylo upřeno v rozumu. Smutný to příklad, když mladej klub zblbne a všechno mu moc stoupne do kebule. Jsem z toho všeho špatnej. Pořád v koutku duše věřím, že se srovná a že bude opět pro Spartu přínosem. Pokud však ne, tak se nedá nic dělat. Sbohem a šáteček. Budu na něj vzpomínat jen v dobrém. Jo a s tím, že mu fanoušci nějak házeli klacky pod nohy, jdi do prdele, není to pravda.


Sparta-Klatovy 
re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 20:51

Do pr*ele nepujdu radši zajdu na Spartičku ikdyž mě bude bolet srdce jak GSM ničí další mladý hráče a kotel nespolupracuje.


gero 
re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 21:04

Nic proti,ale nemluvíš pravdu.Do kotle chodím a Zeman měl dost dloho podporu.Ale když někdo na něco sere dlouhodobě,tak se věčně vyvolávat nedá.To bysme mohli vyvolávat kdekoho.


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 21:42

Tady nejde o vyvolávání, jde o to co se tady nebo na jinýchpřístupných věceh píše a k hráčům se to dostane, sere ano možná ale nebude to i tim že mu zrušili post?? že klasický Levý záložník v našem rozestavení chybí??? Stejně se na tomdle chovancovohaškovym postu trápí kadlec


DarkCook 
re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 07:21

No tak jestli Martínka rozhodí pár slov či poznámek na českých internetových fórech, no tak to je pak opravdu velmi "silná" osobnost :) To si vůbec nedovedu představit, co by pak chtěl dělat někde venku :)


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 19:50

Tady nejde o pár slov ale i Řepka prohlásilže když mu chyběla opora pomohl mu domácí kotel a další podpora fanoušků všude. 99% Spar´tanů by pro Řepana dejchalo


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 20:06

Výše píšeš: "Tady nejde o vyvolávání, jde o to co se tady nebo na jinýchpřístupných věceh píše a k hráčům se to dostane"....a teď zase píšeš, že je to o verbální podpoře :) Tak si to nejdřív ujasni. A až Zeman ukáže nějakou aspoň trochu snahu a nebude to flákat (vím o čem mluvím, chodím nejen na áčko, ale i na béčko), tak se mu jistě verbální podpory dostane. Šancí dostal mraky, ale neváží si jich. Chce to trochu pokory a makat a makat, nemít hlavu v oblacích.


káně 
re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 21:43

solidní materiál, Martine :-)))


Decinka 
re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 21:58

Chlapče,mluvíš trochu z cesty a když o tom nic nevíš,tak šoupej nohama,když mluví dospělí a rozumní!!!Zeman si vše prohrál bohužel sám!!!Každý jsme si osudu svého strůjcem a on to vzal za úplně blbý konec.Nebyl nikdo,kdo by mu házel klacky pod nohy!!On si je tam naházel sám!!Chovanec i Hašan se snažili,ale přece ho nebudou prosit! Chlast a baby mu jsou přednější!Pokud není schopen dorazit na trénik bez omluvy,tak si nezaslouží být v kádru!Tady se lidi o flek musí poprat kamaráde,a nevykládej nic o kotli!Kotel mu fandil velice,ale podělal si to sám!!


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 22:09

Zase jeden kterej všechn oví všechno zná tys u toho byl že ano?


Decinka 
re: re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 22:11

Budeš se divit,ale byla tak jako při všem co se na Spartičce děje!Máš smůlu chlapče!!


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 22:14

Nejde jen o to být, ale vnímat


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 22:14

Nejde jen o to být, ale vnímat


Decinka 
re: re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

16.06.2011 22:33

Na rozdíl o Tebe my vnímáme a proto víme,že: Dost bylo Zemana! Machrovat může na Kopanině,ale né na Letné!!


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: re: re: re: re: Subjektivní názor

17.06.2011 19:51

Tvůj názor ti brít nebudu vidim že je to marné , nu hlavně a´t je to dobře pro Spartu ikdyž mam jinej názor :(


rufus 
talent

16.06.2011 20:34

Je velká škoda, že si všechno nedokázal pořádně srovnat v hlavě. Když chtěl, dokázal být klíčovým hráčem, kariéru měl rozjetou velice slušně, mohl pomoci Spartě a tím zároveň i sobě, protože měl našlápnuto do velkoklubu. Ale disciplína je důležitá, takže dopadl, jak si zasloužil. Šancí dostal několik, ale nevyužil je. A nikdo není důležitější než Sparta, pokud tady nechce hrát, místo pro něj nemáme..


7kaka7 
názor

16.06.2011 20:36

Škoda takévých hráčů je v česku málo, ale když je to vůl bez pokory tak se nadá nic dělat,škoda jeho nohou ale bez jeho hlavy nám bude líp


Sparta-Klatovy 
re: názor

16.06.2011 21:50

Mimochodem neni nejvíce kritizovaná ( a dost často i poprávu) hlava našeho kapitána, modly většiny ACS FANS??


DarkCook 
re: re: názor

17.06.2011 07:23

Taky dobrý :) Až toho Zeman tolik dokáže jako Řepa a až odvede pro Spartu tolik co on, tak sem přijď s nějakým srovnáním. Úplně mimo mísu :)


Sparta-Klatovy 
re: re: re: názor

17.06.2011 19:53

A proč by to nešlo srovnat? Samozřejmě tomáš toho kdokázal nejvc z našeho současnýho A-týmu, ale kvůli tomu by snad neměl být zvýhodńován?


DarkCook 
re: re: re: re: názor

17.06.2011 20:11

Právě proto, že toho Tomáš tolik dokázal a tolik pro Spartu udělal, mu fanoušci sem tam nějaký ten zkrat dokáží odpustit a koukat na něj jinak. Martin zatím pro Spartu nic zvláštního neudělal, aby měl podobná "privilegia" u fanoušků jako Řepa. Tomáš je hrající legenda Sparty, proto je to srovnávání absolutně mimo. A i každý trenér zachází s takovými hráči trochu jinak, než s nějakým mladým oprsklým dvacetiletým zajdou, tak je to všude :)


luckyboy 
tezko rict...

16.06.2011 21:00

Kdyz to je tezky, souhlasim s tim, jak si to napsal. Jen si myslim, ze je to taky o pristupu k vyjmecnym hracum, kterym Martin mohl byt. Nikdo nevime, jak to vsechno opravdu bylo. Muj osobni nazor je ale takovy, ze mistr GSM neni nijak brilantni komunikator smerem ke vsem hracum - mazakum i bazantum. Pokud budu mlady jen perovat a nepodrzim je, kdyz v nem citim talent, tezko bude mladej poblaznenej kluk s Realem v palici delat, co je pro neho dobry. Kolikrat jste od GSM slyseli, tenhle hrac mi dela radost a ja osobne budu delat vse proto, aby u nas dostal co mozna nejvetsi sanci vyrust ve velkeho hrace? Ja tedy ne, spis jen kritiku, proc jsme hrali mizerne a jak si hraci neplnili dane ukoly. Takze bych videl i urcitou chybu tam. Nicmene Martin to proste neustal, protoze je mentalne jinde a to je pro vsechny skoda.


Sparta-Klatovy 
re: tezko rict...

16.06.2011 21:44

Souhlasim sice ne 100%, ale z velké části ano!


Herrer 
re: tezko rict...

17.06.2011 09:41

Naprostej souhlas.


Celticgirl 
re: tezko rict...

17.06.2011 19:22

Já bych souhlasila, ALE muselo by se jednat o hráče, který si to zaslouží. Podržíš Řepu, i když nezahraje, protože víš, co se v něm skrývá. Ale pokud na to dlabe někdo tak mladej, kterej ještě NIC nedokázal, jak si zaslouží stejné podmínky?? Talentů jako je Zemi je spousta, v ČR možná tolik ne, ale kdyby makal, věřím, že ho trenéři podrží i právě proto, že je v něm potenciál. Navíc je to levák, to z něj dělá vyjimečnějšího. Podržíš ale vždy ty, kteří tomu jdou naproti a to Martin evidentně nešel (tim neříkám, že měl trenérům lést do zadku). Celý problém vidím v tom, že je z malého města (Tábor) a přechod do hlavního města mu zamotal hlavu, navíc zřejmě nemá špatnou smlouvu (i vzhledem k tomu, co si může pořídit za auto - nezávidím, přeji mu to, ale prostě mu to asi zamotalo hlavu natolik, že to nebyl (nebo není,to je jedno)schopen ustát. Najednou měl vše, co může mladý fotbalista mít, přišla nabídka z Realu a jeho sebevědomí získalo ještě větší rozměry. Já jsem třeba ráda, že ho tam Sparta nepustila, protože co si budeme povídat, takovejch, jako je on, tam maj desítky. Na druhou stranu to mohla být ta správná facka ve správný čas. Nevím. Tu dostal teď a snad nastartuje kariéru znovu a přehodnotí trošku svůj postoj a vůbec přístup. Moc bych mu to přála.. ale za těchto okolností, které momentálně jsou, po něm vůbec plakat nebudu.. Krejčí je taky talent jak blázen a přístup má naprosto odlišný.. V něm momentálně vidím budoucnost..


martinS19 
re: re: tezko rict...

17.06.2011 19:26

Hezky napsáno. :-)


martinS19 
re: tezko rict...

17.06.2011 19:24

S tou komunikací GSM na tom asi taky něco bude. Ale zase nevěřím tomu, že kdyby se choval jinak, že by dopadnul tak jak dopadnul. Při psaní jsem pamatoval na to že nejsem fanda z Prahy (jezdím však na každý domácí zápas) a tak jsem měl info hlavně od pražských fans, nicméně věřím že od důvěryhodných. Navíc od vidění znám bývalého hráče z mládežnických kategorií Sparty a s ním se dobře zná kámoš a ten mu to říkal taky, že Zeman není opravdu žádnej inteligent.


káně 
Příbram

16.06.2011 21:40

Při zápase s Příbramí na jaře, když byl střídán, odešel rovnou do kabiny - lavičku úplně minul. Hned sem říkal, že má problém. Dobře mu tak. Ať má sebelepší techniku, rači tam uvidim poctivýho fotbalistu ...


Jumbo1 
Dost bylo Zemana

16.06.2011 22:03

Je to hráč jak víno, já bych ho bral, ale s tím co dělá, a jak se chová....bohužel. Jediný správný řešení je, podle mýho, odchod. Kdo si neváží Sparty, a je rozhozenej z toho, že ho nechce rezerva nějakýho španělskýho klubu, kterej má navíc ošklivý bílý dresy, ať jde. Ale i kdyby je měl modrošarlatový, Sparta je Sparta. Kdo pošle trenéra někam (a prý en jednou), ať jde, takovej hráč nemůže mít v týmu místo. podrejvání autority trenéra už tu bylo, a stálo to za vyliž.pr...No a když hráč nechodí na tréninky, tak nechodí do práce tak jak má, a takovýho amníka asi žádnej šéf nepotřebuje. Martine neděkuju, bude lepší když půjdeš, i dkyž mě to mrzí.


Sparta-Klatovy 
re: Dost bylo Zemana

16.06.2011 22:11

Tak to vyřešíme a nataháme si sem exslávisty , t si Sparty jistě váží.


Průcha 
re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 06:57

Vypadá to, že nejenom Zeman je blbec:-))!


1893 
re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:49

Ten je úplně vypucovanej. Asi 3 x mu bylo naznačeno a nestačí mu to. Fakt to není sám Zeman ?


Jumbo1 
re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:27

Ale piču...vůbec jsi to nepochopil. Nemusíme si sem nutně tahat exslávisty. ALe třeba Brabec je sešívka taky a hraje ve Spartě dobře, bo je to profesionál. Když u nás bude hráč hrát pořádně, bude si plnit svý povinnosti tak jak má (a to jak v tréninku, tak v zápase), tak se neposeru, když to nebude zrvona kovanej sparťan. Blažek prošel Slavií a Bohemkou, a pokud ho někdo krtizuje, tak za výkon, případně zato, že si otevře tlamu do médií a ne zato, kde hrál. Řepka je původem někde z Valašska (z hlavy bez knihy nevím) a do Sparty přišel z Baníku. A je to ikona Sparty (ano, i já ho mám rád). Jen tobě pro připomenutí podotýkám, že Sionko je chachar, a nikomu to nevadí, a když odcházel Z. Pospěch, tak i já řval Zdendo, zůstaň!, přitom je to další chachar jak poleno. když odcházel slávista Poborský, byla z toho málem defenestrace. Když odcházeel cizinec(!) Bony, tedy člověk, kterej nikdy předtím spar´tanem být nemohl, spousta lidí protestovala (a ne proto, že byl černej). Takže tvůj argument neberu.


Herrer 
re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:40

Možná chtěl Klatovák říct jen to, že bysme k talentovanejm sparťanskejm odchovancům měli bejt vstřícnější aspoň my fanoušci, když už to maj dlouhodobě těžký u trenérskýho triumvirátu. Krom toho většina tady vidí jen důsledek v podobě Zemanova chování, ale nevidí možnou příčinu. Ta se totiž tak lehce ven asi nedostane. Ono je jednodušší hodit to tak že se zničehonic zbláznil a ve 20ti na něj přišla puberta a blbne. Přitom úplně dovnitř klubu vidí jen pár lidí a ty se ještě dozvědí jen to, co jim člověk zevnitř je ochotnej sdělit:-)


Jumbo1 
re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 11:04

TO jo, ale pokud si hráč nesedne s trenérem, je to imho stejný, jako když si já nesednu v prác se šéfem. Jeden z nás dřív nebo později buď neudrží nervy a začne na to srát (to bdue asi většinou podřízenej), nebo se nasere a půjde (taky asi většinou podřízenej). Resp. z dovjice Zeman - Hašek určitě přijdu radši o Zemana, než o Haška.


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 19:56

Děkuji konečně mi někdo trochu rozumí!!


Herrer 
re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:29

Nezlob se, ale to by si tu pořádně nezakopal ani třeba Honza Berger;-) A kecy o konci s vrcholovým fotbalem, jak píše autor jinak docela objektivního článku, ty sou taky zcela mimo. Jediný co Zeman potřebuje je trenér, kterej s ním bude umět komunikovat a bude ho schopnej namotivovat, když už je to teda tak hrozně složitá povaha. Ostatně i to je práce trenéra, ne? A pokud v něm vidí talent, tak i povinnost. Problémovejch hráčů všude po světě bylo jak máku a přesto prožili krásný kariéry.


pesfilipes 
re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:51

Přijde mi docela zajímavý, že někdo zvládne vměstnat tolik omylů, neznalosti, záměn faktů a nesmyslů do jednoho docela kratičkýho příspěvku.


pesfilipes 
re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:55

a aby to mělo aspoň minimální informační hodnotu - tvůj požadavek či domněnka o jakési povinnosti umu schopnosti trenéra namotivovat "komplikovanýho hráče" očividně nepočítá s faktem, kterej nechápe ani nikdo z alespoň minimálně duševně zralejch a zdravejch pozorovatelů. totiž že pan zeman nezřídka trpí nechutí podávat maximální výkony v zápasech...


Herrer 
re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:11

Jistě, jako jedinej ve Spartě. Jinak jsou to vesměs dříči jako prase.


Herrer 
re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:12

Úplně jsi mě utloukl argumenty:-D


1893 
re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 09:59

Člověče Herrere já tě tenhle týden sleduju a neděláš mi radost. Jak můžeš porovnávat Bergera se Zemanem ? Berger měl problémy s alkoholem které se vyřešily a Zeman má s hlavou. Jak by sis představoval práci s takovým talentem ? Podle mě se mu dostalu stejného přístupu od trenérů jako kterýmukoliv nadějnýmu fotbalistovi. Jestli si, ale Spartu představuješ jako zaopatřovací ústav pro mentálně postižené tak chápu, že jseš zklamaný. Zemanovi by možná pomohly dva roky někde v starý Dukle nebo přísná manželka.


Herrer 
re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:09

Reagoval jsem na Jumbovu poznámku, že hráč kterej pošle trenéra do prdele nemá ve Spartě co dělat. Berger takhle poslal do hajzlu Ježka a jestli to bylo proto, že měl problémy s chlastem, tak sorry, ale to je jen o prohřešek víc:-) A že už byl v tý době narozdíl od Zemana hvězda? Jestli ono to nebude tím, že mladý sou dneska obecně trošičku sebevědomější než byli v osmdesátejch letech a proto si stejnou věc dovolí dřív... Jinak ale nevidim zásadní rozdíl. Teda vlatně jo, ale spíš v tom koho poslal do prdele Zeman a koho Berger.


1893 
re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:23

ty si fakt asi děláš prdel a zkoušíš co vydržím. KDY POSLAL BERGER JEŽKA DO PRDELE ? Fakt nepiš píčoviny. Kdyby poslal Berger Ježka do prdele tak je druhej den na štaflích.


Herrer 
re: re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:35

Berger to píše ve svý knížce... Při tréninku na dvě se mu zdálo, že Ježek nadržuje mladejm a tak mu řekl "Trenére, jděte už do prdele, sám jste kopal akorát tak do aktovky!". Nevim, jestli to cituju úplně přesně, tu knížku mám v kanclu:-) Ježek si ho následně vzal na kobereček a tam mu vysvětlil, že před mužstvem ho takhle shazovat nesmí, Berger se omluvil a bylo to.


Herrer 
re: re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:43

Kurva teď se fakt modlim, aby tam byla nejen ta aktovka, ale i ta prdel, kterou si teď už nejsem tak jistej:-D


1893 
re: re: re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:46

Modlíš se málo. Není to tam.


Herrer 
re: re: re: re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:49

Pak se tedy omlouvám.


DarkCook 
re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:33

Možná se pletu, ale neměl Honza Berger spíš konflikt se Zacharem? Jinak co sem četl, tak když Berger trochu blbnul za Ježka, tak ten ho poslal na pár dní makat do ČKD, aby si uvědomil, jak se dobře má :) Zemánkovi by třeba prospěl takový půl rok někde na "periférii", třeba na Žižkově u Půlpita :))


Herrer 
re: re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:41

Tak se Zacharem to bylo celkově dost hustý:-)


Herrer 
re: re: re: re: re: Dost bylo Zemana

17.06.2011 10:54

Jinak máš samozřejmě pravdu. Tam byl nějakej pěknej kosočtverečnej nápis ve sněhu:-) Ještě k Zemanovi mě napadá, co mu místo přeřazování do béčka nasazovat spíš finanční sankce? Nevim, jak to má ve smlouvě a jestli se mu přeřazením do B týmu nějak výrazně sníží příjem, ale při těch věcech co tu o jeho povaze čtu by možná fakt bylo lepší ho za flákání těžce pokutovat, než posílat mezi "nýmandy, který by strčil do kapsy".:-)


lucifer.pekelny 
:-)

16.06.2011 22:41

Není Martin Zeman z Klatov? :-)


majk 
roční hostovačka ve Viktorce

17.06.2011 00:07

Půlpán by ho vzbudil, nebo oddělal. Pořád mladej kluk a pořád může být přínosem...... Jednou to v tý žilině rozhodne, jak jsem mu předurčil :-) Při vyslovení jména Zeman cítím velkou lítost. To, jak vtrhl do áčka, takovej poprask ve mne vzbudil jen svého času Rosa, jinak nikdo.


HVK 
re: roční hostovačka ve Viktorce

17.06.2011 09:05

Maaaaaaaaaaaaaaartin Zeeeeeemaaaaaaaaaaan


Herrer 
re: re: roční hostovačka ve Viktorce

17.06.2011 09:18

Jinaaak to nevidim!


janecek 
Talent je jen 10 procent základu

17.06.2011 02:43

a ostatní je dřina, píle a především pokora a skromnost. Tohle vše ovšem Zemanovi chybělo a tak se z něj stal lempl a nebetyčnej frája. Bohužel - pro takový není ve Spartičce místo..nedá se svítit:-(. Přijdou jiní a určitě lepší a obětavější, jenž si budou vážit toho , že mohou hrát v elitě ČR.


pesfilipes 
Sparta-Klatovy

17.06.2011 09:20

Martine, jsi to ty? Sousedovic malý Martin...?


martinS19 
re: Sparta-Klatovy

17.06.2011 19:00

Já? :-))


martinS19 
re: re: Sparta-Klatovy

17.06.2011 19:35

Sorry, to je na toho borce co sem háže rozumy, přehlídl jsem nadpis. :-D


Sparta-Klatovy 
re: Sparta-Klatovy

17.06.2011 20:02

To že muj nejoblíbenější Spar´tan neni Řepka neznamená že by Zemi třeba jen někdy byl v Klatoveh a že bych ho tu hájil že by to byl muj kamarád.


Mikey 
Řepa mu měl dát přes držku

17.06.2011 10:27

Všichni se tu asi shodnem, že jsme v něm viděli českýho "Ronaldinha"... Bohužel, on ho v sobě viděl taky... Nezazlívám GSM ani jinýmu trenérovi, kterej ho kdy vedl, že mu nedal víc, jak dvě až tři šance... Kdysi jsem slyšel, že po ňákym konfliktu na tréninku řekl v kabině všem spoluhráčům, že už měl bejt v Madridu a že si je všechny může svým uměním strčit do prdele... Bůhví, co je na tom pravdy... Ale myslím si, že takovýhle věci by měl řešit kapitán týmu, tedy Řepa by ho měl vzít do parády, rozsvítit mu v palici, aby si chlapec uvědomil, že jestli nezačne něco dělat, tak na zmíněným pracáku vážně skončí... Jen si nechci připustit, že si ho vezme třeba Plzeň a on tam začne od začátku a pak nám dá při každym střetu hattrick... Proto bych to s nim ještě jednou zkusil a pak už tradá někam ven... Bohužel, obávám se, že už o něm neuslyšíme...


martinS19 
re: Řepa mu měl dát přes držku

17.06.2011 19:13

Já myslím že do Plzně už jen tak někoho nepošlem. :-D Ale zajímavý názor. ;-)


dombas 
talent Martin..

17.06.2011 12:08

..určitě má..jestli se mu zatočila hlava z peněz nebo tak to nevim, neznám ho ale co vim je, že hrát pod pepikem a jeho super taktikou nikdo nesmí za půlku a aby to tak opravdu bylo,tak z útočníku uděláme kraje a kraje šoupneme na lávku, tak mu ten dres hodim na hlavu a pošlu ho s Haškem do prdele taky..podle mě pokaždý, když na ten plac vlezl, tak tu levou stranu rozhejbal a mělo to kvalitu (jen teda dozadu je jeho slabina na který musí zapracovat)..a to že ho kritizuje tady půlka SF, to je jasná věc, to snad ani nepotřebuje připomínat... Mojí podporu ten kluk pořád má..lepšího levýho záložníka nemáme...Podaný dobrej ale nevim, jeho výkony jsou jednou supr podruhý špatný..sám jsem zvědavej co s nim gsm udělá. Forza Sparta!!


Pepito 
škoda

17.06.2011 12:56

fotbalista je to super ale každý je nahraditelný, když je čůrák... rád na jeho místě uvidím Kubu Podaného


cale 
re: škoda

17.06.2011 13:55

Zajímavý je, ve srovnání Podaný-Zeman, že Kuba Podaný byl svého času hodně problémovej kluk. Chodil jsem na stejný gypml, jeden rok jsem s ním dokonce hrál za školu. Nicméně hned v další sezoně byl ze školy odejit. A vyrostl z něho zatraceně poctivej hráč.


Sparta-Klatovy 
re: re: škoda

17.06.2011 20:28

To tu nikoho nezajímá tady jsou vysazený proti Zemanovi, maj radši exslávisty jako Brabce , kterej podle nich předvádí výkony hodné Sparty. Nu což


pesfilipes 
re: re: re: škoda

17.06.2011 22:17

tvl ty seš dobře vysmahlej... fakt pěkný. kuriozní je, že ausgerechnet ty tu chceš někoho titulovat debílkem. to je fakt ironie osudu


Sparta-Klatovy 
re: re: re: re: škoda

18.06.2011 10:40

Tvých názorů jse si dycy vážil o jsi psal většinou jsem souhlasil, tady vidím že jsem se spletl, jsi zainteresovanej a nic jinýho tě nezajímá


žokej 
mno,

17.06.2011 15:04

Zeman je ciste jednonohej, ma tu svoji preslapovacku a jednu klicku plus rychlost. Tu ztrati s pribyvajicim vekem. POborakovi by se nemohl vyrovnat ani ve snu i pri plny forme a nasazeni. A je to dement, dostal tolik prilezitosti, ze i kluk k Horni dolni nad Debilkou s IQ houpaciho kone by se nad tim trochu zamyslel. Ja volam Hosana a haleluja, ze je konecne na odchodu.


Sparta-Klatovy 
re: mno,

17.06.2011 20:05

Ty jsi taky dobrej debílek


žokej 
re: re: mno,

20.06.2011 15:59

Nějakej bambula z křupanova mě urazit nemůže. Pravda bolí, já vím...


kuchi 
Sance

17.06.2011 23:29

Zeman dostal ve Sparte dost sanci, nepomohlo ani prerazeni do becka, porad to zrejme neme srovnane v hlave. Posledni moznosti v ramci Sparty je ho poslat nekam na hostovacku. Bud dostane konecne rozum nebo ne. Ja osobne bych mu zamaval...


Echs 
šancí už dosta až až

18.06.2011 03:06

Co s takovým hráčem kterej je nepoučitelnej, namyšlenej a navíc co se jarních výkonů týče (vim že mockrát nenastoupil) nevýraznej a to je eště mírný hodnocení.


pohadkar 
Sparta-Klatovy

18.06.2011 08:09

Přes 20 příspěvku pod jedním článkem, gratuluji. Přijde mi, že jsi SF objevil před týdnem a teď hned se z tebe máme všichni posadit na zadek. Buď jsi dorazil z kindrfóra, nebo z novinek. V diskuzi jsi vynadal lidem, kteří se tady a na fóru vyskytují mnoho let. Abych zůstal u fotbalu. Představ si, že přijde osmnáctiletej Míša z vesnice kousek od Klatov, jako nadějnej hráč do kabiny Sparty a začne tam poučovat o deset let a vejš starší spoluhráče...


Sparta-Klatovy 
re: Sparta-Klatovy

18.06.2011 10:47

Na SF chodim ořes 2 roky, vím že oproti spoustě jinejm to je málo, ale chdim sem každej den několikrát, je škoda, že jsem SF neobjevil dřív. Jinak myslel jsem, že tu existuje svoboda slova. Dřív jsme skoro nekomentoval, proto že jsem k tomu neměl mco co říct, ale tady se jedná o mého nejoblíbenějšího hráče (asi je na tom něco špatně, oblíbit si toho zlobivýho kluka) Rozhodně tu nechci nikoho poučovat, jen je pro mně toto téma důležité. Všem se Vám teda hluboce omlouvám, že jsem si dovolil říct jinej názor než máte vy a po vašem "vysvětlení" ho ihned nezměnil.


pohadkar 
re: re: Sparta-Klatovy

18.06.2011 11:18

Přečti si můj příspěvek a pak reaguj. Není tam ani slovo o tom, kde ti zakazuju psát sem a obhajovat Zemana. Každopádně všeho moc škodí. Myslíš, že kdyby mi tady někdo dělal do Kamila, tak zruším na tři dny plány a budu ho tu obhajovat? Sám se rozčiluješ, že jsme na tebe zlí, když s tebou nesouhlasíme a přitom útočíš ty.


janecek 
re: re: Sparta-Klatovy

18.06.2011 12:28

Kámo, jestli sem chodíš 2 roky, už jsi si mohl všimnout, že mít svůj vlastní názor se tady jaksi nenosí...Tady se buď musíš podřídit neomylným administrátorům a zpívat jejich píseň, ačkoliv nejíš jejich chleba, nebo se přichystat a unést neskutečnou vlnu nekostruktivní, arogantní a hloupé kritiky, která z Tebe jen za vlastní názor udělá uplného idiota..:-((. Proti masáži vlastního ega neuděláš nic kámo..:-)


lucifer.pekelny 
re: re: re: Sparta-Klatovy

18.06.2011 19:00

Nebud primadona ;-). No tak te nekdo nekdy posle za bagr, nekdy nekoho ty. Tak to chodi... Neni potreba kvuli par slovum mit depku, bejt nasranej, nebo platit za psychologa... ;)


pesfilipes 
Jsou jen dvě možnosti

18.06.2011 09:08

Sparta-Klatovy je buď a)Martin Zeman a nebo b)jeho agent. c)nová holka nebo maminka se mi moc nezdá


Sparta-Klatovy 
re: Jsou jen dvě možnosti

18.06.2011 10:48

d) jeho fanoušek Jako tady bojuju za Martina víc v osobním žiotě bojuji za Spartu.


pesfilipes 
re: re: Jsou jen dvě možnosti

18.06.2011 21:50

dyby on bojoval tak urputně na place jako ty tady za něj, dělá tu už rok kapitána...


Sparta-Klatovy 
re: re: re: Jsou jen dvě možnosti

19.06.2011 00:01

To ne odtohotu máme Řepana ;) jeho přístup nen iv pořádku, ale já jsem si ho prostě oblíbil.


acskncl 
Zeman

18.06.2011 12:47

Je sice talen, jen to samo ale nestaci, bohuzel u nej asi vyhrali devky a chlast....Presne jadro pudla mezi nim a nasim trenerskym souborem vedi jen oni a ostatni sou jen spekulace. Bohuzel kdyz uz se po nejake dobe dostal na travnik a mohl predvest jak se bojuje o zakladni sestavu, tak travu na hristi nezral jak mel a ze by to pri laxnosti nasich samponu behat vic nez 20 minut mel byt problem se pri kazde prilezitosti ukazat si nemyslim, bohuzel svuj talent prodat nedokazal, tak to bude muset zkusit o dum dal.


j.holiday 
re: Zeman

27.06.2011 14:01

asi se chyt` ňáký party no.. jinak s tim žranim trávy: doma proti Žilině jsem z něj byl nadšenej, ale jinak nevim no.. ja se totiž o fotbal moc nezajímám :-)


Wega 
Zeman - mistr světa v rozhazování rukama

18.06.2011 17:58

Zeman je mistr světa v rozhazování rukama, nikdy jsem to u jinýho hráče neviděl tak často. Byl jsem na posledním kole "béčka" a nijak nedominovala a zapadl do průměru. Šancí měl dost, takže se mi po něm stýskat nebude.