Třetí nula (AC SPARTA PRAHA - FK Dukla Praha, 15. kolo GL)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Ludva 
Kotel

26.11.2011 13:15

Pochválil bych početný a poměrně dobře (rozhodně na takový zápas) fandící kotel, zbytek tribun byl dost zmrzlej, asi jako hráči na hřišti. Ještě k té děkovačce..v žádným případě neschvaluju chudáky, co nadávaj hráčům místo aby fandili...ale pokud má namistrovanej Matějovský s naším potetovaným golmanem touhu si zanadávat, měli by asi spíše jít na tribunu a pustit na hřiště jiné hráče...tím se vracím k incidentu při děkovačce, když šli nadávat "fanouškovi" co jim spílal...tohle by si prostě (zvlášť po takovým zápase!) neměli dovolit v žádným případě, protože oni jsou tam pro fanoušky (i nadávající (ale platící) "fanoušky"), ne fanoušci pro ně....takže to ať radši příště zalezou do kabiny, než tohle..:))


bohdalka 
re: Kotel

26.11.2011 13:34

Ludvo, Ludvo...snad mas spravny informace...


Ludva 
re: re: Kotel

26.11.2011 15:19

Já jenom popisuju co jsem viděl a jak to na mě působilo a jak to tedy muselo pusobit na všechny kolem..jestli to byl nějakej jejich známej nebo v tom šlo o něco jiného nevím, ty jo?:)


SanchoPancha86 
re: re: re: Kotel

26.11.2011 15:24

Ten pán na ně pořvával něco, když šli na děkovačku ke kotli. A to mu Matějovský jenom zamával. Chlap řval něco dál a asi to Matějovskýho hodně urazilo, že si to s ním šel vyříkat. Jasně, měl se nad tím povznést, na druhou stranu ten nadávající člověk byl idiot.


bohdalka 
re: re: re: Kotel

26.11.2011 15:45

Videl jsi namistrovanyho matejovskyho, kterej NADÁVAL a cloveka, kterej SPILAL...více mi netřeba...;-)


Ludva 
re: re: re: re: Kotel

26.11.2011 17:21

No hrozili na sebe, slysel jsem i to o tom, aby mu to sel ukázat na hriste...je úplně jedno co si řekli, kdo začal první, kdo pouzil více sprostejch slov atd....postatná je ta scéna, ze po takovymhle zapase by mel spíse zalézt do kabiny nez tady predvádet tohle...ale je to o oblíbeních samozřejme:))...kdyby to udělal Řepa, byl bych našvanej že tomu kretenovi nerozkopnul držku:)))


bohdalka 
re: re: re: re: re: Kotel

26.11.2011 18:05

Jsem rad, že jsme se dostali k jádru věci...;-) Ovšem co je spravny z obecnyho hlediska? Ma to pravidla nebo je to indivindi?;-)


Ludva 
re: re: re: re: re: re: Kotel

26.11.2011 21:11

Obecně je to nepřípustný, ale jsou individua (jako třeba Cantona nebo Supertom), který to můžou...tak to mám nastavený já:))..ale rozhodně ne Matějovský, kterej dokázal max. střídat někde v Readingu a je 2 sezony ve Spartě a (podle mě) hraje si na šéfa:))


bohdalka 
re: re: re: re: re: re: re: Kotel

26.11.2011 23:38

Budu si to pamatovat...kdo střídá v readingu, muže si nechat srat na hlavu...;-)


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: Kotel

27.11.2011 09:20

A jakej je teda tvuj obecnej nazor?:)...když odhledneme od teto situace, kdy rytíř Matějovský bránil bezbranný tým proti tupému útoku fanatického fanouška a málem prolil svou krev:))


bohdalka 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Kotel

27.11.2011 10:16

Obecnej názor na to neni smeroplatnej...;-) je to vskutku o oblibencich...ty odpustis tomovi, já markovi...někdo jinej někomu jinymu a tamten zase dalšímu...pokud ovšem děláš výjimky, měl by sis dokazat odpustit ten úplne prvni příspěvek o tom...;-) protože následná debata je vůči cele akci nepřiměřeně dlouha... Spis je pro me zajimavy zkoumat, z čeho se naši chlapci posiraj, kdyz do dvacátý minuty neskorujou...


panta 
re: re: re: re: Kotel

26.11.2011 17:25

Já viděl idiota řvoucího nadávky a Matěje s Švengim kteří si to lehkou formou nenechali líbit. Vůbec se jim nedivím.....


jarinvdf 
re: Kotel

26.11.2011 17:02

Především je nutný říct,že Matějovský hrál hovno!!!Toulal se po hřišti,jako když ho to nebaví,nebojoval,a od jeho slabýho výkonu se odvíjí špatná hra zálohy a tedy celý Sparty.Jestli si chce hrát na lídra,tak musí mužstvo táhnout,pak bude mít právo vyjadřovat se ke kritizujícím fanouškům...Myslím,že teď už nic nezastaví Křetinskýho před změnou trenérskýho tandemu,svěží vítr do kabiny to chce v každým případě!


W4S3K 
Protilehlá

26.11.2011 13:54

S příspěvkem nademnou určitě souhlasím, naopak musím vyjádřit znechucení z podpory lidí na protilehlé tribuně. To mě na včerejšku nasralo víc, než samotná remíza ..


Filousssss 
re: Protilehlá

26.11.2011 14:32

Co bylo špatně na protilehlý?? My na H43 opět fandili celý zápas, dokonce i buben jsme si půjčili :o))). Je pravda že moc lidí se nepřidává, nevim proč, je to škoda. Bííí žoldáka do hlavy :o))


Ewzen 
re: re: Protilehlá

26.11.2011 14:50

To je sice fajn ze ste meli buben ale spis by me zajimalo proc kdyz jsme neco rozjeli v kotli tak misto aby ste se pridali k nam tak ste jeli proti nam ? To tam pak Gero muze rvat do alejuja.


SanchoPancha86 
re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 14:58

Fandili jsme jak sami, tak s kotlem. Je pravda, že v jednu chvíli nás kotel hecoval k fandění a my jsme začali fandit svůj chorál. Ale nebylo to natruc. Zkrátka lidi přestalo bavit, když na ně kotel 4x za sebou řve ruce!!!, které aktivní lidé beztak zvedli a chtěli fandit.


vavra5 
re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 16:48

tak vemte buben i do Jablonce ;)


Jacob 
re: re: re: re: re: Protilehlá

28.11.2011 14:22

Pravděpodobně buben dorazí.:)


Filousssss 
re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:12

Přidávali jsme se k vám pokaždý, asi jednou jsme možná fandili jinak než vy, jinak jsme se snažili fandit to co jste vy v kotli rozjeli!!


W4S3K 
re: re: Protilehlá

26.11.2011 17:51

Jo krom toho,že včera byla celkově odezva slabá, tak to vaše fandění, mě včera vytočilo právě. Ať se koukám na to z jakéhokoliv pohledu, vy nemáte být ten řídící faktor fandění na letné, přesto včera si tam mlátíte do bubnu, řvete si co chcete, gero a další aby se v kotli přetrhli. Nehezké


SanchoPancha86 
re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 18:32

Tvůj kritický tón se mi nelíbí. Srážíš tím iniciativu lidí, kteří chtějí fandit a také fandí. Povětšinou jsme fandili stejné chorály s kotlem, nebo se o to aspoň snažili:-). Ale také tam bylo dost hluchých míst, kdy kotel nefandil, tak se to rozeřvávalo a hecovalo na protilehlé. Na závěr mám jednu otázku: Proč se nepoužila reprosoustava? S ní by se spolupráce kotle a protilehlé zlepšila a rozeřvávači by se trochu ulevilo.


vavra5 
re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:19

já stejně nechápu, když fandíte a fandit chcete tak proč nejdete do kotle, kde je v dnešní době potřeba každá hlasivka...prostě se s tím musí začít něco dělat a když se bude chodit fandit mimo kotel tak je to zbytečný protože strojem fandění má být kotel a potom ostatní tribuny.


SanchoPancha86 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:32

Nemůžu tu mluvit za ostatní. Ale myslím si, že těch důvodů je celkem dost. Někdo má permici, někdo si chce kromě fandění také užít dění na hřišti a z protilehlé má lepší výhled, někomu můžou vadit někteří lidé v kotli...těch důvodů/výmluv je celá řada. Ale hlavně, nejsme nijak organizovaní, takže si nějaký hromadný přesun aktivních fanoušků z protilehlé do kotle nedokážů moc představit. Navíc si myslím, že je dobré, když se fandí i na jiné části stadionu, než v kotli. Možná, že by se něco změnilo, kdyby se odstrnily ploty u kotle, ale to už asi vedení zavrhlo, ne?


Štamgast 
re: re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:17

Souhlasím s Filousssem, co tentokráte výjmečně bubnoval. Protilehlá není mrtvá a nemůže být. Tady na H43 to rozhejbává Michal a z horního ochozu odpovídáme nebo fandíme s kotlem. Michal jezdí i ven a není žádný nováček, ví co se sluší i když je poměrně mladej. Bude paráda když se pořádně domluvíme k lepší spolupráci a poženeme spatičku společnýma silama, než na sebe kydat špínu kdo co začne řvát. PS: Ta sít před kotlem je jeden z důvodů proč tam nechodím. Spatička forever !!!!!


Tomis 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:52

fandit by měl celej stadion... a to, že kotel není tím pravým hnacím motorem (zvlášť v takovým počtu, co byl včera) není chyba těch pár lidí, co fanděj na protilehlý.. proč není v kotli buben? proč není mikrofon? proč fanaticky nefaněj všichni v kotli?.. Jinak Gero každopádně zaslouží respekt za to, jak to burcoval!


Jacob 
re: re: re: re: re: Protilehlá

28.11.2011 14:21

Do kotle jsme chodili x let. Letos jsme se vrátili na dlouhou, většinou si sedáme právě do H43. Nevidim důvod, proč bychom tam neměli fandit. Když je tam ticho, tak je to taky špatně. Stejně tak nevidim důvod, proč chodit v současný době do domácího kotle. Naopak jsou důvody, proč ne. Ty vidí a ví snad každej.


Filousssss 
re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:15

Tak to je mazec, fajn, přiště už nefandíme a je to!!!!


Filousssss 
re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:20

Když si řveme co chceme a mlátíme do bubnu a podle někoho se nepřidáváme ke kotli


vavra5 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:28

srovna buben by se tam hodil a vám to šlo, myslim si že by jste to do kotle měli jít ještě zkusit ;)


vavra5 
re: re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:31

*zrovna


budulmann 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:34

asi tak. příště budu radši držet hubu...


akrij 
re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 19:53

promiň ale pokud to myslíš vážně tak si mimo. sektor H43 zasluhuje jenom uznání a co si tak pamatuji - třeba proti boleslavi by bylo úplný ticho nebýt tohoto sektoru. v době, kdy potřebujeme každýho kdo fandí aby atmosféra na letné byla taková jak se sluší a patří je tenhle příspěvek úplně mimo mísu!


Filousssss 
re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:00

Přesně tak, dík.


vavra5 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:06

ale je divný, že když hrajeme venku tak do kotle jdete a míváme zaplněnej celej sektor pro hosty, a když hrajeme doma tak nemáme domácí sektor zaplněnej ani z půky


káně 
re: re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:29

Tak pak je asi chyba někde v kotli, že tam ty lidi nejdou, určitě to není chyba kluků z H43 a jiných aktivních z jiných sektorů! Udělejte si v kotli pořádek. Kde je megafon? Proč neni repro soustava? Proč se nefandí celý zápas? Proč vás tam půlka jen čumí? Začnete hledat problémy u kotle a ne někde na protilehlý. Pokud kotel pojede a bude slyšet co křičí a nebude to jen SPARTA!!! SPARTA-PRAHA, nebo 6x RUCEEE, tak všichni budou fandit podle vás ...


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:32

Klid zase, sakra...kotel včera dělal, co v rámci možností mohl, o megafonu už jsem tu psal, odezva žádná, tím považuju případ megafon za vyřešenej...Já ho nepotřebuju a gero taky ne.


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:17

Ty vole, to je diskuze.... tady snad někomu bude vadit, že kluci na H43 fandí, hecují to a snaží se, aby to na tribunách žilo a nebyla to ostuda?! Kluci, nenechte se otrávit a jen tak dál!


Jumbo1 
re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:30

NAopak, sektor H43 je super...Kluci, jen tak dál. Že řvou občas něco jinýho než kotle, to je úplně jedno, narozdíl od jiných aspoň fandí. Mně to teda včera nevadilo, a myslím, že gerovi taky ne, naopak. Dokonce jsme se několikrát hcytli pokřiku, který ti kluci rozjeli...Filooousi kldi, hlavně se nenech otrávit.


vavra5 
re: re: re: re: re: Protilehlá

26.11.2011 20:43

já proti těm klukum taky nic nemám, mně jenom vadí jak to v tom našem kotlíčku vypadá (co se fandění týče) sice se to poslední dobou trochu zlepšilo díky gerovi a jumbovi (zato jim patří velké díky a at´ to vydrží dělat i nadále protože bez nich by se to asi rozpadlo, takže ještě jednou díky)


DarkCook 
Nic moc, tedy.

26.11.2011 15:10

Velký bič, malý dvorek a hlavně někoho, kdo z hráčů dokáže vymáčknout celý jejich potenciál, který v nich bezesporu je a jenž současný realizační tým nedokáže vždy správně a zejména opakovaně využívat. A není pro mne moc přijatelné, aby na druhou stranu hráči na svém domácím stadionu, na naší Letné, před vlastními fanoušky byli "připosraní". To na Letnou má naopak každý soupeř jezdit se staženou prdelí.


tucnak 
re: Nic moc, tedy.

26.11.2011 23:15

Přesně, moje řeč.


dombas 
Herní bída..jak nečekané..

26.11.2011 16:18

..třikrát jsem se teď nedostal na domácí match a třikrát z toho bylo herní a výsledkové ztrapnění se, to je snad to jediné pozitivní, že jsem toho nebyl účastníkem přímo na Letné..nevim jestli někoho tady uspokojil výkon proti klokanovi ale opět jsme předvedli herní bídu, takže mě další ztráta doma ani nepřekvapila..možná je opravdu na čase něco změnit..Forza Sparta!!.. PS:..my chceme Spartu, my chceme Spartu..


Tomis 
re: Herní bída..jak nečekané..

26.11.2011 16:41

takže za to vlastně můžeš ty :-)


dombas 
re: re: Herní bída..jak nečekané..

26.11.2011 21:33

..taky už mě to napadlo :-D


Bud1893 
Pěkný článek

26.11.2011 17:07

Na to, že jsi většinu zápasu otočen zády ke hřišti je až k neuvěření že můžeš napsat takovýto článek. Jinak velké díky Gerovi, který dokáže lidi vybičovat k fandění. Co se týče protilehlý, tak je jen škoda, že ty fanatici z horní tribuny nechodí do kotle


Jumbo1 
re: Pěkný článek

26.11.2011 19:09

Dík :-) Jinak u mě to otáčení normálně není v takový míře. Včera to ale potřeba bylo, protože gero by se jinak mohl přetrhnout, a ta horní půlka by stejně moc nefandila. Tím, že já byl v té půlce, tak to šlo i bez megafonu či mikrofonu. Jinak se otáčím obvykle jen na Sparta Praha šampion a zavolejte kapitána...


káně 
re: re: Pěkný článek

26.11.2011 20:32

jen to tam pozvedněte, držím palce!


StarejHomolka 
re: Pěkný článek

26.11.2011 20:36

Každý přeci na tom stadionu může chodit kam chce. Důležité je, že chtějí fandit a fandí... Měl bys být spíše rád, že chtějí protilehlou probudit. O to samé se snaží Gero v kotli, takže než kritizovat fandící, tak bys mu měl více v tom kotli.


Bud1893 
re: re: Pěkný článek

27.11.2011 13:24

Nevím jestli tvůj příspěvek byl reakcí na můj. Každopádně nekritizuji fandící ba naopak. Lidi z horní části protilehlý fandili opravdu dobře. Já bych raději viděl fandící kotel narvaný k prasknutí než skupinky lidí rozeseté po celém stadionu


StarejHomolka 
re: re: re: Pěkný článek

27.11.2011 13:49

Byl. Tak to vidíme jinak. Já jsem naprosto přesvědčen (a události posledních let mě v tom utvrzují), že fandící skupinky na protilehlé jsou setsakramentsky důležité a dokáží ji lehce dostat celou do varu a vtáhnout do fandění. Tím jak se pak přidává ke kotli strmě roste kvalita fandění a celá atmosféra. A snad chceme, aby fandil celý stadion, ne? Do kotle prostě spousta lidí nechodí z různých důvodů... Takhle mi to od přijde jen obhajování paralyzovaného a velmi často neaktivního kotle zástupnými důvody. Kotel má potenciál, chce to jen najít více aktivních lidí v něm a připojit se do dění, stačí tedy jen chtít....


StarejHomolka 
re: re: re: re: Pěkný článek

27.11.2011 14:04

Možná ještě doplním. Vnímám, že v kotli je řada lidí, co se chtějí do aktivit zapojit a pomoci již těm aktivním. To je super! Tenhle web je vždy připraven jakkoliv a maximálně pomoci. To není třeba vzhledem k jeho dlouhodobé činnosti a aktivitám snad zdůrazňovat :-)) Potřebují se peníze na choreo? Jsou tu ve fondu. Potřebuje se uveřejnit článek o fandění, kotli, aktivitách? Není problém ho tu zveřejnit. Potřebují se provařit chorály a sladit fandění kotel-protilehlá? není problém tu instrukce pro všechny zveřejnit... atp... Pojďme do toho šlapat! Kecáním na netu se samo nic neudělá :-)


janecek 
No řekněte

26.11.2011 19:40

nebylo nám včera na koncertu D. Landy lépe?? Co se týče Švengra, je to už jeho druhý úlet o kterém vím a tohle si prostě profík nesní dovolit, ať to nazýváme nadávkami , či spíláním. Včera jsem se královsky bavil na Landovi a vůbec toho nelituju. Smutné, ale je to tak...


Tomis 
re: No řekněte

26.11.2011 19:56

vlastně ani nevíš, kdo komu co řek, protože jsi u toho nebyl, ale máš jasno, že jde o Švengrův další úlet? slušný :-)


janecek 
re: re: No řekněte

26.11.2011 20:11

No tak předpokládám, že ti lidé, kteří u toho byli nejsou retardové, aby nevěděli co a proč píšou, ne? Jednoznačně, pokud se JAKÝKOLIV fotbalista, dostává do konfrontace s fanouškem, na hřišti přes plot, je to projev ryzího amaterismu, nic víc, nic méně.


káně 
re: No řekněte

26.11.2011 20:33

jasný, Sparťanovi je líp někde mimo stadion, ale o zápase ví všechno :-)))


Barney Gumble 
re: re: No řekněte

26.11.2011 20:38

To neděláš dobře :) Teď dostaneš školení o 300 výjezdech :))


StarejHomolka 
re: re: re: No řekněte

26.11.2011 20:42

Nj, celej Janeček, ohaní se tady proti lidem, co sem tam vynechají a pak s klidem vymění ACS za Landu :-)))


janecek 
Kdeže loňské sněhy jsou...:-)

27.11.2011 05:55

300? Už dávno ne....:-) Daleko přes 300- máte co dohánět fouňové!!! Mě internetoví povaleči nemůžou rozházet:-) Dřív možná jo, teď už ne:-). Jo, jsem rád, že jsem byl na Landovi a nemusel vidět to domácí utrpení:-(( Ale na výjezdu chybět nebudu...já ne...nebojte se...na rozdíl od jiných...že:-)???


káně 
re: Kdeže loňské sněhy jsou...:-)

27.11.2011 12:41

já sem zase rád, že sem viděl další zápas Sparty! A že to zase doma nevyšlo, to už je věc druhá.


janecek 
re: re: Kdeže loňské sněhy jsou...:-)

27.11.2011 13:16

Vzhledem k Tvému věku chápu...:-) Věř ale, že přijde doba, kdy se skutečně svět nezboří, když vynecháš...:-), zvláště, když hoši předvádějí podobné výkony...


StarejHomolka 
re: re: re: Kdeže loňské sněhy jsou...:-)

27.11.2011 13:52

Jsem rád, že to říkáš... tak na to pamatuj, až tu zase budeš chtít někoho za vynechaný zápas jebat, jako tomu bylo v minulosti mockrát :-)))


janecek 
re: re: re: re: Kdeže loňské sněhy jsou...:-)

27.11.2011 18:51

Čti pořádně StarejHomolko...vzhledem k věku!!!! když mi bylo 16,17, když mi bylo 27,28, nestalo se, abych vynechával domácí, či venkovní zápas!! NEEXISTOVALO !!!!Košice, Nitra,Prešov, Dunajská Streda, atd. atd...Stálo mě to X malérů ve škole, stálo mě to dokonce první manželství. Nebyl internet, nebyly mobily a všechno fungovalo. Existovala svornost a jednota. Což evidentně s těmito výdobytky doby zmizelo. Tehdy , by si nikdo nedovolil podobné jízlivé osobní ataky.Taky se m.j. bylo na co koukat a přijít o každý zápas Spartičky by byl hřích. A dnes? Škoda mluvit. Nejsem dementní zaslepenej fanoušek, kterej nevidí, co je špatně .Každýho věc - jestli jede, či jde. Pokud se o někoho otírám, pak vím proč to dělám a přijde mi jako principielně zásadní rozdíl nejít na fotbal doma, po nepříliš přesvědčivých výkonech, navíc když je koncert Landy po 5 letech, a nejet na výjezd v ideální výjezdový čas. To je neporovnatelné. Ale jak říkám, každýho věc. Pokud to někdo zde srovnává, ať to dělá.Mě je to u zadku. A nehodlám sklouzávat do nějakých konfrontací. Jen málo nicků zde by se totiž se mnou konfrontovat mohlo. Ty léta a výjezdy mi nikdo nevezme, i kdyby se na hlavu stavěl...Tak to je kámo:-).


káně 
re: re: re: re: re: Kdeže loňské sněhy jsou...:-)

28.11.2011 19:04

Dukla snad hrála na Letný po nějakých 17 letech. To je víc než nějakých 5 .-))


Ondra 
RUCE!

26.11.2011 22:20

Koukám, že už se nade mnou dost probralo fandění kotel vs protilehlá. Musím smeknout před všemi, kdo se snaží fandění rozjíždět, ale pro kotel: Čím častěji a čím déle se bude na RUCE čekat, tím je to naopak horší! Stačí hned po pokřiku "fandí celá Letná" naznačit RUCE a hned rozjet pokřik. Ne 20 vteřin čekat, kdo ještě ruce zvedne - to naopak spoustu lidí na protilehlé otráví a pak raději začne fandit něco svého. Při "rukách" totiž musí lidi koukat na vás, aby chytli rytmus a tím se odklání od fotbalu... a přeci jen lidi chodí hlavně na fotbal.... není to pruda, jen pokus o pochopení se a zlepšení sounáležitosti. SPARTA!


luckyboy 
H 43

27.11.2011 14:12

To je mááálo, kurvááá, víííc H 43 :-))) (zasvědcený vědí.... :-))) Serte na některý komentáře a pokračujme v bavení se v hledišti, kde by jindy chcíp pes (ty ne Tomis :-)) Ať žije Filousss áléééé, ať žije Filousss álééé (bude mít narozky, tak se mu koukejte omluvit, rejpalové :-)))


Filousssss 
re: H 43

27.11.2011 16:41

Dík Luky :o))


gero 
Fandění

27.11.2011 15:59

Sice tady bylo napsáno skoro všechno,ale přidám svůj názor.Podle mě je jen dobře,že na Letné jsou i na protilehlé aktivní skupinky viz.H43.Jsem za to rád,sám jsem tam proseděl několik sezon a štvalo mě,že se tam nafandí a když jsem se to kolikrát snažil rozjet,tak se na mě lidi dívali někdy jak na exota :-).Samozřejmě by měl být nejvice slyšet kotel,byl bych rád,kdyby tam bylo co nejvice fanatiků (v pozitivním slova smylu).Upně můj nej sen na Letný je fanaticky fandící kotel s dobře zapojenou a fanaticky fandící protilehlou :-).Nefandícá podlě mě maj mít místo jen na hlavní :-).Ale to je asi jen sen.Snad bude jaro lepší,potenciál tam je.Myslím,že se lidi v kotli celkem snaží (samo,že i v tom počtu máme navíc),ale je jich míň než by si klub jako Sparta zasloužila.Jen mě trochu štve,jak se tady někdo občas předhání,kdo že to líp fandil,kurva nefandíte přete prototo abyste tady onanovali kdo je víc slyšet,ale pro to,že Vás to baví a hlavně proto,že fandíte,oprava KURVA FANDITE SPARTĚ.Takže snad v půlce února Letsgo Sparta ! :-).


akrij 
re: Fandění

27.11.2011 16:15

...tak tak. bylo by fajn kdyby na jaře už byly i nějaký vlajky v kotli, peněz je myslím dost a bylo by škoda to nevyužít ^^. nebo alespoň buben o kterém začínám vážně přemýšlet že koupim za svý :). a ještě k H43 - tam je myslím si velkej potenciál protože pokud by se opět podařilo nastartovat správně kotel, byl by právě tenhle sektor tim dobrým spojovacím článkem s protilehlou :)


StarejHomolka 
re: Fandění

27.11.2011 16:46

Gero, sny jsou přeci od toho, abychom je žili :-) Před pár lety si dost lidí klepalo (možná bušilo) na hlavu, když SF vyhlásilo sen a plán o celostadionovém choreu. Uběhl nějaký čas a již byly tuším dvě a na protilehlé těch tribunových asi 6-7. A všechny byly super a povedené! Další věc. Před pár lety fandil jen kotel, nyní se protilehlá přidává stále více- dělené pokřiky, mexické vlny, ruce..atp... Takže když se chce, všechno jde :-) Jde jen o to, aby těch aktivních fanoušků bylo co nejvíce a nakazili, strhli, popostrčili či nevím jak to budeme nazývat, co nejvíce dalších kolem sebe! :-) Takže ten tvůj sen taky dáme, ne?! :-) Hlavně nepolevovat!


Filousssss 
re: re: Fandění

27.11.2011 17:10

Přesně tak


milhause 
incident po zapase

27.11.2011 17:15

Prosim o info. Vite nekdo, co se opravdu stalo po zapase.. Byl jste nekdo u toho tak blizko, aby jste slyseli co tam probehlo.. Jelikoz jsem byl jako vzdy v kotli, tak jsem jen na dalku videl, jak pri dekovacce nejaky "fanousek" neco haleka... pak naslednou reakci Svengiho a pak se mi zdaloz meho pohledu ze Matejovsky se jde Milana zastat.. pak se na toho "fandu" oborili jini fandove a nasledne fanousci co chodi nahoru na protilehlou vyvolavali Milanovo jmeno..


milhause 
jeste neco k fandeni

27.11.2011 18:02

Pro tuto sezonu jsem si predsevzal, ze budu chodit fandit pouze do kotle. Myslim si, ze by prave kotel mel byt tim hnacim motorem a rozpumpovat cely stadion. Ovsem jsem rad i za to ze na protilehle vznikla postupem casu takova pocetna skupina, ktera strhava k fandeni dalsi lidi na protilehle... Vycitat jim zde cokoliv si myslim ze je nepatricne.. Pan Gero v patek delal vse co se dalo a ja pred nim smekam, takovy vykon bych nezvladl ani z poloviny tak dobre. A kdyz vemu v potaz pocet lidi v kotli zmrzly ruce az na kost a prachbidny vykon nasich kluku, tak myslim ze i fandeni bylo dosti dobre. Jen malou vecnou bych chtel dodat co priste (bohuzel ted uz na jare) zkusit necekat tak dlouho nez uvidime dostatecny pocet rukou na protilehle a pokud je tam neuvidime tak zkratka fandit sami. Myslim ze ty co s nami fandit chteji, uz maji ruce nahore behem prvnich peti vterin a ostatni je stejne nezvednou a tim cekanim a nakonec ani nespustenim pokriku ostatni pouze odrazujeme. Kdyz uz se tam asi po pate vyvolavali RUCE tak uz to zacalo odrazovat i lidi z kotle :-( .. Na zaver bych jeste, ale to pouze za sebe.. zdalo se mi nevhodne, kdyz nam jdou hraci podekovat za nase fandeni spustim ze chceme titul... myslim ze to moc dobre vedi a oni ho nechteji o nic mene nez ostatni spartani ACS


mychal 
Gero, Jumbo

28.11.2011 01:48

Díky, že se s kotlem snažíte něco dělat. Řekl bych, že vy jste ty jedinci, kteří můžou vrátit support na Letný tam, kam patří. Hlavně se nenechte otrávit!


CapaTom 
Fandění

28.11.2011 13:05

Podle mě je dobře (a souhlasím tím s podobnýma komentářema),že se dokáže fandit a fandí i v jiných částech stadionu.Alespoň to burcuje ostatní,který by třeba fandili,ale stejně jen sedí koukaj.Takhle se přidávaj a je nás víc a víc.Buďme všichni rádi,že není jen kotel kdo se snaží a naopak místo hádání se,by jsme se měli podporovat a spíš tu řešit jak se bude fandit,co se všechno povedlo a jak zlepšit spolupráci všech fanoušků. SPARTA FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!