Na sv. Matěje...(Hradec Králové - SPARTA, 18. kolo Gambrinus ligy 2011/2012)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
luckyboy 
Bída nad bídu

25.02.2012 10:36

Nemůžu, než 100% slouhlasit, jak si to popsal, vidím to stejně... Terén mizernej, ale pro oba mančafty stejnej, ale u nás hlavně bez nasazení a kloudnejch šancí. Nakonec tomu dal korunu řidič busu "12", když nechal naše kámoše na pumpě na dálnici...


Ludva 
re: Bída nad bídu

25.02.2012 12:07

To mě tedy zaráží, že jsi ho nešel zastavit, když bus odjížděl bez tvých kámošů...??...


luckyboy 
re: re: Bída nad bídu

25.02.2012 13:26

Díky za postřeh,jsem jen seděl a koukal....


Ludva 
re: re: re: Bída nad bídu

25.02.2012 13:47

No nikoho jsem přijít za řidičem neviděl...


acskncl 
re: re: Bída nad bídu

25.02.2012 13:43

No my na pumpe nasli taky jednoho zapomenutyho vorvane


Tomis 
re: re: re: Bída nad bídu

25.02.2012 14:30

jj, cesty za Spartičkou jsou holt plný dobrodružství a překvapení :-)


Zdenda 
re: Bída nad bídu

25.02.2012 12:45

...ale jinak bus solidní...:-)


Sektor 
Plzeň musíme udělat!!!

25.02.2012 10:45

Pokud bychom vybouchli i s ní, bude IMHO následovat hon na čarodějnice a zašne se probouzet opětovná nenávist k inženýrovi.


kořala 
re: Plzeň musíme udělat!!!

25.02.2012 11:46

Nalaďme hlasivky prvním gólem v naší síti bude příměří ukončeno:O) http://www.youtu be.com/watch?v=T3Emc40xtg0


kořala 
re: re: Plzeň musíme udělat!!!

25.02.2012 11:46

NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Plzeň musíme udělat!!!

25.02.2012 13:35

:)


StarejHomolka 
SPARTA

25.02.2012 10:45

Nevím, jaké jsou moderní fotbalové trendy, netuším jak se hraje vysunutý presink, neznám úlohy hráčů při hraní v bloku...atd.. fotbal a Sparta je pro mě pocitová záležitost. Ve včerejším i některých předchozích zápasech jsem však ze Sparty neviděl bojovnost, agresivitu, snahu špatný vývoj zlomit, nebyl tam týmový duch, parta...tedy hlavní atributy Sparty a sparťanství. Musíme to však zlomit, jiná cesta není, a kluky nějak nakopnout (pomyslně :-) ), aby se nastartovali. Nadcházející zápas je klíčový a žádný sparťan by neměl chybět při podpoře Spartičky v hledišti!


káně 
re: SPARTA

25.02.2012 11:14

Zápas Plzní bude opravdu klíčovej, tam se ukáže, jakou "cestou" půjdeme ... a nedej bože, aby začal "hon" po špatném výsledku ...


Ludva 
re: SPARTA

25.02.2012 11:56

Jo, zápas s Plzní na podzim byl taky dost klíčovej a utnul trochu odvolávače Chovance...no jsem na to fakt zvědavej..jestli tohle je ta "nová" Sparta co hraje jak Real a ne jako Barca, tak to radši tu "kotrbovskochovancovskou& quot; kopanou, na kterou se sice moc nedá dívat, ale pořád je to fotbalovější než včera a ještě se tím získávaj body.


Herrer 
re: SPARTA

26.02.2012 08:04

Přesně, veškerej elán z přípravy je fuč. Ani sebelepší systém nám sám o sobě zápasy vyhrávat nebude, je potřeba taky hrát fotbal a když se nedaří, což se může stát, tak zapojit nadstavbu v podobě důrazu. To mi v pátek u některých úplně chybělo.


Herrer 
re: re: SPARTA

26.02.2012 08:06

A tím důrazem nemyslim nesmyslný skluzy, kterejch nebezpečně přibejvá:-)


káně 
re: re: re: SPARTA

26.02.2012 11:11

to je právě ukázka toho, že nestíháme, ty skluzy ...


Herrer 
re: re: re: re: SPARTA

26.02.2012 13:00

To jo, ale zároveň naplňujem poučku, že budem bojovat i o míč, kterej nemůžem získat:-D


mafol 
Včera

25.02.2012 10:46

to byla fakt bída, ale věřím, že v sobotu to bude o něčem jiném a Plzeň si odveze výprask.


DarkCook 
Hradec

25.02.2012 11:01

K fotbalu se nemá cenu vyjadřovat, žádnej jsem v podání hráčů Sparty včera neviděl, neviděl jsem od nich vlastně nic. Tak jen dvě věci: 1. Doufám, že všem těm zas.anejm fízlům a pořadatelům co tam byli, někdo mezitím doma pígloval manželky a přítelkyně, tedy jestli všichni nemaj jen registrovaný partnery. 2. Nechápu, jak někdo mohl ten hradeckej statek "zkolaudovat" pro ligu, neskutečnej humus pro fans hostí, takové sociální zařízení neměly ani cikánský hospody páté cenové skupiny na Žižkově za komančů...zlatý turecký hajzly.


luckyboy 
re: Hradec

25.02.2012 11:25

Naprostej souhlas se stavem bídného stadionu. Svaz měl nějakej projekt stadiony, ale tady se očividně na to dlouhodobě sere. Oproti minulý návštěvě před rokem a půl se tam nic nezměnilo. Ale svaz si najde jiný témata pro řešení, jako šíleně nebezpečný pyro atd. Pochvala domícím pořadatelům, kteří brali ohýnky úplně v pohodě.


frantisek349 
Rudy dres

25.02.2012 11:02

Vazeni hraci nasi Sparty...Vcera jste se dopustili hanobeni rudeho dresu,prvoligove meritko nesnesl podle me nikdo z Vas,takto se o titul nehraje.


actessi 
promiň

25.02.2012 11:06

Bombito, rád čtu Tvé články, ale teď s tebou nemohu souhlasit. Ano, hra, jestli se tomu dá tak říct,stála za vyliž pr..l,ale jestli té penaltě říkáš, že oprávněná, tak to promiň. Nejsou to žádné výmluvy,co kdyby, ale to aby hráči Spartičky chodily okolo soupeře po špičkách a tři metry nejblíže... Jinak, měli jim dát tři fíky a byl klid... ps. jinak jako vždy pěkně napsáno:-)


recchi 
re: promiň

25.02.2012 11:57

actessi:mrkni na opáčko..pencle naprosto jasná


plachtak 
re: re: promiň

25.02.2012 12:00

Já ted na opakovanej záběr koukal, ale bohužel nic jasného mi na ní nepřišlo... Takovýhle zákroků, bylo ve vápně hradce snad 5


inzaghi 
re: re: re: promiň

25.02.2012 12:32

vždyť jsme ani pětkrát ve vápně hradce nebyli... penalta se pískat úplně v pohodě dala, ale kdyby jí nepískl tak by se z toho taky asi nikdo krom neustále prudících soupeřů (nemyslím tím hradec) neposral. Rozhodčí by si to v pohodě obhájil tak i tak.


plachtak 
re: re: re: re: promiň

25.02.2012 12:42

No dobře, možná s tím číslem 5 trochu přeháním :-)) ale minimálně 2 podobný zákroky tam určitě byli, sražení McKwáka a pak někdy v poslední minutě sražení našeho hráče (ted bohužel už nevím koho..)


actessi 
re: re: promiň

26.02.2012 00:01

pravda, nějakej dotek tam byl:-)) ale...:-))


kořala 
re: promiň

25.02.2012 12:12

Pencle bez debat, ten náš "dřevák" ho sundal jak šraňky.


gero 
Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 11:07

Včera tragedie,jak na hřišti,tak v hledišti.Po naších hráčích chceme opravněně výkon,ale sami nejsme schopni je k tomu vybičovat.Můj nejhorší výjezd,co se fandění týče.I na Baníku ve 100 lidech jsme kolikrát líp fandili,než tady při plným sektoru !!!


haklos 
re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 11:30

naprostý nesouhlas s tvým názorem na fandění...


gero 
re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 11:40

S čím konkrétně ?


gero 
re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 12:16

Jediné co se mi včera líbilo bylo "masivní nasazení" pyrotechniky :-).


kořala 
re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 11:48

Fandění první poločas velice dobrý, zápas měl prostě vše co má mít. Ke konci to vadlo, ale bylo to úpěrné té realbarce v podání orchestru vedeného tím přízrakem.


gero 
re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 12:01

Právě to je to,co mi vadí.Fandí se jen když to "jde",ale jakmile je hra,nebo vysledek za vyliž řiť,tak lidi nefanděj (čest vyjímkám) a nadávaj.Podle mě by se mělo fandit až do konce a za jakýhokoliv stavu,ať se vybičuje manšaft.Ale třeba chci moc :-).


pohadkar 
re: re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 12:39

Jaká čest výjimkám? I když se prohrávalo, tak fandila většina. A že jsi včera zazžil, co se týče fandění, nejhorší výjezd v životě, jsi psal buď v emocích, nebo moc nejezdíš.


gero 
re: re: re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 12:46

Tak jo,máš asi pravdu,včera se fandilo super,na konci zapasu fandil celej kotel,hlavně v zavěru nikdo nenadaval a fanatizmus byl citit ze všech.Sorry,ale asi jsem byl na jiném zápase.Možná je to tím,že mám jiný nároky a sorry,že jsem napsal svůj názor.Škoda,že tenhle názor sdílelo i spoustu jinejch po zápase,ale jak říkam každý to má nastavený jinak.Neboj na vyjezdy jezdím,asi né tak často jako Ty,ale jezdím :-).


pohadkar 
re: re: re: re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 13:05

Nebuď tak vztahovačnej. Nenapsal jsem, že se fandilo super, nezakazuju ti názory. Neřeším, kdo jezdí víc a hádky na tohle téma nesnáším. Jestli chceš slovíčkařit, prosím. To, že pár blbečků v davu nadává našim hráčům, je sice pravda, ale to je asi jako když na Slovácku někdo vyvěsil HŘEBÍK VEN a myslel si, že je hlasem z lidu.


gero 
re: re: re: re: re: re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 15:35

Ne v pohodě,ja taky ne :-).Je pravda,že jsem byl nasranej,před chvilkou jsem si žašukal a je to lepší :-).Tvých názoru si podle toho co sem píšeš vážím a že máme na něco jínej názor ? Hold nemůžeme mít na všechno stejnej :-).Takže Sparta forever a hrrr na Plzeň :-).


NotoriousB.I.G. 
re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 13:56

Fandění hrozný. Je to takový hrozně upracvaný, lidi by si to měli hlavně užívat, bavit se fanděním, ale v posledních měsících se z toho stává rutina bez nápadu v drtivé většině zápasů a to člověka po určitým čase omrzí...


FootballFanatic 
re: Bída zasnoubená s nouzí.

25.02.2012 16:33

není se čemu divit, že support v druhé půli stál za píču, když všechny síly padly na převrácení hajzlů a prorážení brány


Janina 
Neskutečný..

25.02.2012 11:07

Dobře napsaný, neni ani slov.Ovšem co mě po zápase ještě víc dorazí, když vlezu na net a od Haška čtu nesebevědomí výkon..Pane bože, když na "nějaký" Hradce je výkon nesebevědomí co chtěj hrát v Evropě. A žvásty , který se slyší po každým nevydařeným zápase jak je to nekompaktní, chyběla bojovnost a podobně, bojovnost chybí ve Spartě? To fakt neberu. A že za celý zápas se nevystřelí na bránu pomalu.. škoda slov fakt. A další že nekdo chybí, furt se kecá jak máme posty zdvojený atd. A máme velky nic zdvojený. Zabudovávat mlady kluky je super to chválím, ale nechápu když už někoho "zabudujem" viz Podany..jde pak na hostovaní a zabudovávání na novo.. no nic nebudu se rozčilovat, včera jsem se narozčilovala až až.. :( :(


káně 
re: Neskutečný..

25.02.2012 11:17

náhodou ti to slušelo, když jsi měla nervíky na pochodu :-)


recchi 
re: Neskutečný..

25.02.2012 12:04

janina:stoprocentní souhlas. "Hráčům chybělo sebevědomí," dodal Hašek. "..to je přímo strašidelný výrok. Čekal bych to spíš v některých zápasech LM a né hned po prvním zápase na venkově. Po té tuně sebevědomých prohlášení v tisku...Asi jsme trochu zapomněli, že "kecy jsou na hovno,ukázaná platí"


káně 
nevěřím ...

25.02.2012 11:12

... že vůbec dokážeme "takhle zahrát" ... hnus!


káně 
ZÁPOTOČNÝ

25.02.2012 11:12

... co si ten frajer myslí, že po poslednim hvizdu rozhodčího hned zmizí v kabině? Pseudohvězda ...


Alesh.SF 
re: ZÁPOTOČNÝ

25.02.2012 11:42

Třeba má malej močák :)))


káně 
re: re: ZÁPOTOČNÝ

25.02.2012 11:48

Nebo šel na doping a nechtěl čekat jak ten plzeňák v Bělorusku :-)


NotoriousB.I.G. 
re: ZÁPOTOČNÝ

25.02.2012 13:52

Zápotočný tohle neudělal poprvý...


plachtak 
...

25.02.2012 11:52

Výkon hroznej, takhle se o titul rozhodně nebojuje.. Za prohru si můžem určitě sami, ale rád bych se vyjádřil k rozhodčímu, sice jsem to měl k penaltovému zákroku přes celé hřiště, ale přišlo mi, že ten Hradečák ten souboj vubec nechtěl ustát, padal snad od půlicí čáry a fláknul sebou až ve vápně... A vůbec se mi nelíbilo, že podobných souboju bylo ve vápně Hradce hned několik ale pískáno bylo jen na jedný straně.. Ale to nic nemění na výkonu, když už je špatný terén a fotbalovější mužstvo má problémy s kombinací, tak se to ku*va musí odbojovat na 150% a ne odfláknout jako naši hráči.. A Frýdkovi rohy?? Bez komentáře radši... Jinak lidi, co je psáno na tom choreu?? Jestli jsem dobře četl spodní 2 řádky, tak "pražská kriminálka, nebo spartanští chuligáni" ale ten první řádek se mi z fotky nepodařilo rozluštit..


abdul 
re: ...

25.02.2012 12:03

Chybu netřeba hledat u rozhodčího, ale u Vidličky. Takhle prostě nemůže naběhnout ze zadu do hráče, to prostě faul byl. Když už chtěl faulovat, tak to měl aspoň udělat před vápnem.


plachtak 
re: re: ...

25.02.2012 12:08

Nejenom, že do něj nesmí takhle naběhnout, ale hlavně do takovéhle situace se nesmí vůbec dostat.. Nechápu jak takový mančaft jako má sparta může tak často propadávat v obraně a nechat se přečíslovat od nějakejch votroků...


abdul 
re: ...

25.02.2012 12:16

alkohol, rvačka a výjezdy. asi reakce na to jak pánové z kriminálky vožrali a servali na letišti s ochrankou kasína.


plachtak 
re: re: ...

25.02.2012 12:22

No včera se taky předvedli trotlové... Policejní stát...


pan fotbalista 
Koukatelná Sparta

25.02.2012 12:32

Je to pořád horší a horší. Poslední koukatelná Sparta byla za Siegla,Lokvence,Sionka, bojovníka Gabriela a spol. Hlavně to byli, ale SPARTANI i duší.Což se o Zapotočným, Holkovi,Vidličkovi a spol vůbec nedá říct.Pořád nějaké výmluvy, ale výkon stojí za hov...


Filousssss 
re: Koukatelná Sparta

25.02.2012 15:40

tak tak, naprostej souhlas


pohadkar 
Včerejšek...

25.02.2012 12:58

Naše mladší generace je zvyklá především na výhry, o to hůř se nezdary snáší a já sám mám pokaženej celej víkend, co si budeme povídat. Hru moc hodnotit nechci, prostě na výjezdu člověk vidí sotva polovinu a musím si teprve sjet záznam. Ochranka na stadionu, i když kamarádi mimo kotel by mohli vyprávět, byla v pohodě a kvůli pyru nezasahovala a potvrdilo se, že to jde i bez toho jejich běhání do sektoru a vyvádění "žhářů", čí honění jedné světlice hadicí jabloneckými splašky. Policie mě teda štve a po každým výjezdu si připadám jak největší odpad společnosti. Člověk nepije, chová se slušně a když chce jít k autu, tak s ním robokop mluví, jak s nějakou lopatou. Za ty roky bych měl být zvyklej, ale prostě mě to štve. Doufám, že Plzeň dáme, protože je cítit ve vzduchu, že "Hřebík ven" už spoustu lidí cedí přes zuby. Sám musí vidět, že jsou všichni loajální a dávají mu při práci klid. Já k odvolávačům nepatřím, radši si zafandím, ale obávám se, že po prohře s Plzní, a o to hůř, po špatným výkonu některým jedincům pohár trpělivosti přeteče, protože co se má změnit, zlepšit atd. slyšeli celou zimní přestávku. Těžko se jim pak vysvětluje, že to chce čas...PLZEŇ PROSTĚ BEZ DEBAT MUSÍME PORAZIT, já si chci atmosféru v hledišti užívat a ne kroutit hlavou a zacpávat si uši.


jin69 
re: Včerejšek...

25.02.2012 14:40

Jak rikas,mimo sektor to zas tak v pohode se sekuritkou nebylo,dojala me hlavne bejsbolova palka,to byla pro me po vsech tech teleskopech docela novinka.


janecek 
Hřebík ven? A proč ne???

25.02.2012 13:18

Hra strašná, nekoukatelná. nemá smysl se vyjadřovat, vše tu bylo napsáno. Jen jsem si všiml takové zvláštní věci. Byl jsem v Hradci s pár starými kusy, jako jsem já, kteří pamatujeme extra hráče a extra trenéry.Sparťany, tělem i duší, borce a machry v pravém slova smyslu. Specielně v Hradci, před lety, když brankář Musil nezachytal a pustil laciné goly, poslal ho trenér Venca Ježek do práce. Vy mladší to asi nepamatujute , ale starší vědí o čem je řeč. Včera se kolem mě sem tam někdo pokusil zařvat něco na Hřebíka, či padla nějaká poznámka o jeho koncepci. Pokaždé se takovýhle člověk stal ihned terčem opovržení ze strany ostatních. Řeči typu " Nech ho, dej mu šanci, ať se ukáže, za to můžou hráči, Ty nejsi sparťan apod " jsou pro mě a nejen pro mě jen mlácením prázdné slámy. Pokud vím, vyjádření majitele klubu posledního působiště J. Hřebíka je více než výmluvné. " Byl tady půl roku a teď to budeme dávat 3 roky dohromady..." :-((. U nás byl jednou. Nepředvedl nic. Podruhé jsme ho vyštvali my, fanoušci. A právem. A nestačilo to. Máme to tu potřetí. Nevím jak Vám, ale mě jeden přípravný zápas a 2 ligové stačí k tomu, abych viděl Jardovu koncepci. Je prachbídná. Nekřičel jsem včera Hřebík ven, ani nenadával na něj. Jen jsem koukal. Pozoroval a hodnotil. Dnes to píšu. Ne. Tenhle člověk na Spartě rozhodně spásu nepřinese a spíše vnese další neklid do našich řad. Pokud ho někdo obdivujete a hájíte, je to Vaše věc. Tenhle člověk šance dostal. Teď už třetí. A výsledek jste včera viděli všichni sami. Jistě, hru dělají hráči. Zápotočný? Holek? Žádní sdrcaři, žádní sparťani. A ani Jarda bohužel ne. Spílat nahlas mu nebudu, stejně to k ničemu nevede.Jen píšu, co jsem včera a nejen včera viděl. Nemusí se mnou všichni souhlasit. Hlavně mi za to proboha nenadávejte. Je to jen můj názor. A pár starších fans, kteří pamatují Spartu plnou bojovníků a srdcařů....


acskncl 
re: Hřebík ven? A proč ne???

25.02.2012 13:46

Ja se teda nesetkal stim , ze by se na lidi fandici prizraku nebkdo tvaril blbe ci opovrzlive, naopak s koncem zapasu rostl pocet, tech co procitli a zjistili ze zas skocili jen na lep.


plachtak 
re: Hřebík ven? A proč ne???

25.02.2012 13:52

Nejsem ani pro ně, ani vyloženě proti němu, první 3 zápasy opravdu žádné zlepšení nepřinesly.. Bohužel s Pepkem Chovanců jsme se taky už posunovali spíš směrem zpět... Jako trenéra bych Hřebíka taky už nechtěl, ale na pozici Chovance by z dlouhodobého hlediska mohl být platný. Druhá věc, bojím se bojím, že tahle Sparťanská revoluce byla špatně naplánovaná a děla se ve špatnou dobu uprostřed dobře rozehrané sezony (výsledkově dobře, i když tam byli ty 3 domácí výbuchy, ale bodů je slušný množství, herně už to tak dobrý nebylo ani na podzim). Jsem ještě vcelku mladý ročník narození, tažení Ligou Mistrů 91/92 a památný zápas s Barcelonou znám jen ze sestřihů z internetu a strašně mě mrzí, že tohle na Spartě už asi nezažiju. Pamatuju si zápasy například s Realem Madrid, ač prohra 2:3, ale člověku z toho jde do teď mráz po zádech. To byli Spartani, to byli bojovnící, ti makali i přes 100%. Dnešní Sparta mi přijde absolutně bez bojovnosti a v případě nepříznivého výsledku bez nápadu nějak zareagovat, bez snahy výsledek zvrátit...


Kory-cv 
Proč,

25.02.2012 13:24

Proč máme ve Sparte nejakého vidličkuuu asi (tláča?) , kdyby mohl udelat tolik chyb Řepa tak hraje snad do smrti v zakladu.


pan fotbalista 
HORST

25.02.2012 13:25

Vzpomínate jak někteří z nás vypískali HORSTA SIEGLA v zápase LM,co bychom dnes za tuhle generaci SPARTANŮ dali...


Filousssss 
re: HORST

25.02.2012 15:50

Na to vzopmínám moc dobře, bylo to s Bordeaux když nedal penaltu, do dnes nechápu jak na něj mohl někdo pískat a řvát Siegl ven, já jsem k nim nepatřil, bylo mi Sigyho líto. Zlatá generace kolem Sigiho a spol. a generace kolem Honzi Bergera o tom ani nemluvim, to byly Sparty. Dnešní hráči se nezaslouží oblékat sparťanský dres!!!!!!!!!!!


acskncl 
Nerozcilujte se

25.02.2012 13:52

Mate proste to co si zaslouzite! Chteli jste inzenyra? Chteli! A mateho! Tak si proste jen sliznete smetanku po ktere ste tak touzili. Jen hrstka lidi ktera byla soudna od uz zacatku neni tim orchestrem prekvapena. Nastesti brzo spousta dalsich lidi procitne a sunda ruzove bryle a zacne bojovat s realitou.


pohadkar 
re: Nerozcilujte se

25.02.2012 14:20

Jsou tu i takoví, kterým nevadil Chovanec a když přišel Hřebík, tak sice do stropu neskákali, ale prostě to vzali jako hotovou věc. Všichni by se měli vykašlat na tyhle boje a hlavně fandit a chod klubu nechat na vedení. Hráče si můžeme v ČR a SR vybírat, krásnej stadion, super tréninkový centrum, bohatýho majitele, dlouhodoubě na špici a furt je nespokojenost. Mně přijde, že tady už nejde některým o Spartu, ale o to, že na konci něčeho řeknou, že měli pravdu. Já jen doufám, že tebe a několik dalších dokonce neštve výhra, když je tu jako GSM inženýr a jen čekáte na uklouznutí.


gero 
re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 15:44

Pravdu máš ! Podle mě je důležitý,jestli se udělá titul a LM,to je pro mě momentálně rozhodující kriterium jeho práce.


Pking 
re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 16:46

Přesně tak. Tyhle sračky, jako že GSM a trenéry si vybíraj fanoušci, jsou dost mimo. Kdo začne řvát Hřebík ven! je pro mě šílenej čurák. Každej by měl dostat minimálně půl roku hájení.


káně 
re: re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 16:59

Půl roku hájení? On právě přišel, aby za půl roku dotáhl na Letnou LM. O žádnym půl roku tedy nemůže být řeč, protože jestli se s tím rychle něco neudělá, tak nebude ani titul, ani LM ...


Pking 
re: re: re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 17:15

To jsi jako čekal, že přijde novej GSM, mávne kouzelným proutkem a Sparta půjde do LM? Třeba já osobně si po prvních dvou zápasech myslím, že titul neuděláme. Budu spokojen, když půjdeme postupně herně nahoru a doufám, že budou přicházet i výsledky. Vrbovi trvalo 2 roky, než posunul Plzeň z průměru na špičku, přičemž měl k dispozici podobnej kádr, s jakým pod zoufalcem Bílkem Sparta bojovala o titul. Včera to byl jinak odpornej hnus Sparty nehodnej, obávám se, že zdaleka ne poslední, ale nezbejvá než tohle období nějak přežít a doufat, že v dlouhodobým měřítku se Sparta výrazně dostane nahoru.


káně 
re: re: re: re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 17:31

Nikdo neřiká, že se mávne kouzelnym proutkem ... to, co teď předvedli, to byl hnus a alibista na lavičce mluví o nějakym sebevědomí. S takovym kádrem má titul udělat snad kdokoli ...


Pking 
re: re: re: re: re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 17:35

Zvláštní, že jsme ho s tím kádrem neudělali loni...


dexicek 
re: re: re: re: re: re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 18:23

Ano, ale i proto /mimojiné/ byl Chovanec odvolán, třebaže připravil svému nástupci luxusní náskok do 2. půlky sezony. Cokoliv jiného než titul (a v tom se asi shodneme) bude ohromný zklamání, který by každý jiný trenér (potažmo realizační tým) odnesl vyhazovem


Pking 
re: re: re: re: re: re: re: re: Nerozcilujte se

25.02.2012 18:36

Chovanec byl odvolán proto, že Sparta vyhořela v evropských pohárech, přesněji řečeno s Vaslui v EL.


dexicek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nerozcilujte s

25.02.2012 18:44

Tak to byl následek toho, že jsme nezískali titul, že...


Pking 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nerozciluj

25.02.2012 19:01

Tuhle kauzalitu jsem nepochopil. To jako za náš otřesný výkon s Vaslui může fakt, že jsme neudělali titul? Pokud vím, tak Pepa po nezisku titulu odvolán nebyl. Musel odejít, protože Sparta zcela vyhořela v evropských pohárech. A to přesto, že v lize dlouho relativně válela. Proto se přistupuje k postupné změně herního stylu, aby Sparta stíhala i na evropský scéně. Pokud mám čekat třeba rok a půl na to, aby pak Sparta byla evropsky konkurenceschopná, klidně počkám. Lepší než s doma vládnout a pak se ztrapnit s prvním lepším soupeřem v Evropě.


moňule 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nerozc

25.02.2012 19:48

Zatím pod vedením světoznámého odborníka, nejsme konkurence schopný košťatům tipu Slovácka a Hradce a slabší v lize bude už asi jen Viktorka.


Pking 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nerozciluj

25.02.2012 19:05

Btw. Hřebíkovec nejsem, ale aby někdo po dvou zápasech řval Hřebík ven!, to je podle mě neuvěřitelná idiocie. Komu to aspoň trochu myslí a nemá paměť akvarijní rybičky, tak musí vědět, že na herním stylu se pracuje roky, ten nepřichází okamžitě.


j.holiday 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nerozc

27.02.2012 11:53

Hřebík ven!


j.holiday 
re: re: re: Nerozcilujte se

27.02.2012 11:51

Hřebík ven!


j.holiday 
re: re: Nerozcilujte se

27.02.2012 11:50

nazdar pohadkari, kdyz uz se tady otevrela zajimava debata, tak pridam sveho Trosku do Princezny ze mlyna. Nemam zadnou trenerskou licenci, nejsem trener, neabsolvoval jsem zadny trenersky seminare na tema moderniho fotbalu, takze nejsem kompetentni vyjadrovat se k vysunutemu pressingu, k vyplnovani kosoctvercu apod. Pana Hrebika nemam rad od dob, kdy nekolegialne donasel na Spartu svoje analyzy, jak by ten fotbal delal lepe nez tehdejsi trener (nejlepsi trener jaky kdy pusobil na lavicce naseho nejvetsiho rivala). Na panu Hrebikovi mi vadi jeho charakter, ktery se z meho pohledu neslucuje se jmenem Sparta. Chapu, ze vysledky, body, umisteni a tituly jsou dulezite a pomahaji budovat historii, diky titulum muzeme zazivat nadherne souboje na mezinarodni scene, ale ja osobne bych radeji obetovat cast techto uspechu za narovnani charakteru. Co se tyce tve poznamky o bohatem vedeni, tak v tomto bode jsem stranou nadavek na pana Kretinskeho a vazimsi, ze Sparte dava svoje finance, svuj cas a stabilitu, akorat me mrzi, ze se mu zalibily prave analyzy od cloveka, ktery kvuli svym osobnostnim rysum postrada muj respekt.


pohadkar 
re: re: re: Nerozcilujte se

27.02.2012 16:37

Jak už jsem psal, já ho taky nemusím vidět ani na obrázku a se vším s tebou souhlasím, ale prostě si dovedu představit, jaký následky by z toho pro Spartu byly, kdyby se zase bouřilo, ať táhne...Celou zimu jsem se bál toho, že do jara nevstoupíme dobře a ejhle. Moc doufám v páteční výhru, jinak se to může na hezky dlouho rozesrat, ale třeba se pletu a kvílet budou jenom desítky a ne tisíce hlav. A hlavně, Dan ho prostě nevyhodí po pár kolech, pak udělá se Spartou pár výher v řadě, křiklouni budou ubývat stejně jako v případě Straky v Edenu a budeme pro smích.


kořala 
re: re: re: re: Nerozcilujte se

27.02.2012 17:56

Jakej hnůj si Dan zasadil, takovej si sklidí.


Wega 
Hrůza

25.02.2012 14:01

A to mohl Holek za ten prasáckej zákrok dostat rovnou červenou. Nevidím rozdíl mezi faulem Ondřejky na Láďu a faulem Holka na Klapku.


Pking 
re: Hrůza

25.02.2012 17:36

Tak si kup brejle.


1985 
občanky

25.02.2012 17:33

jen se chci zeptat jestli je vubec zakonny si takhle nahravat obcanky? Ja tomu nerozumim, ale prijde mi dost divny si nahravat na kameru nejen jmeno, ale i cislo obcanky, rodny cislo a klidne i podpis... zlaty listky na jmeno...


ACAB18 
re: občanky

25.02.2012 18:37

Fízlové to dělat můžou,ale pořadatele ne.


veteran 
názor

25.02.2012 18:22

Prohrát je normální,ale včerejšek to je ostuda,některým hráčům hrát za Spartu nic neříká,nemají ji v srdci jako my!!!


moňule 
:-)

25.02.2012 19:49

Ta nová moderní Sparta to je prostě paráda! Práce světoznámého odborníka je vidět od prvních okamžiků.


Ludva 
??

25.02.2012 21:13

Taky jsem docela udiven kolik se tady najde joudů, co jim stojí za to nadávat někomu kdo si vyrobil transparent "Hřebik ven" a mají potřebu to řešit..vyrobte si transaprent "Jardo, jsi bůh" nebo pokud jo vám to vadí, tak ho strhněte, ale "bojovat" proti tomu tady na internetu, to je od vás velké hrdinství. Prostě si to ten člověk tak myslí (a zatím má asi spíše pravdu), tak ho respektujte. Přesně jak tady napsal Janeček, více respektu mezi Sparťany by neuškodilo a zbláště k těm aktivním, co se neomezujou na internetový brblání.


pohadkar 
re: ??

26.02.2012 07:13

Nevím, jestli je to přímo na mě, ale s tím transparentem jsem se tady v těch komentech zmínil jen já, ale spíš jsem to myslel za příklad toho, že když někdo nadává, tak to neznamená, že za všechny, jako když byl vyvěšenej na protilehlý...Strhnout bych ho ani nemohl, protože jsem seděl kousek nad ním a co na něm bylo napsaný, jsem zjistil až z fotek...A pokud jde přímo o Hřebíka, tak já z něj taky odvázanej nejsem, protože Chovance jsem měl a mám rád, a navíc by to jeho povídání jednou mohl přetavit v činy, ale prostě v otázce Hřebík jsem rozpolcenej. Chápu názory v mým okolí, taky ho nemám rád, ale nepřeju si, aby se odvoláváním vývoj Sparty na několik let zastavil, či dokonce posunul zpátky.


velkámikinka 
re: re: ??

28.02.2012 15:05

Ze se pan pohadkar nepohorsoval nad transparenty GSM Ven, Chovanec ven co po tribunach visely po celej podzim.


becici 
Potyčky a vystrčený prdele

26.02.2012 00:10

Osobně mám z fotbalu tak první poločas. Ten druhý byl o nečem jiném. Jelikož jsme byly mimo sektor (bez OP). V prvním poločase se místní securitáci ještě drželi. Za odpálení pyra byla jen krátká domluva. Ve druhém už některým tekly nervy..... Na závěr pochvala pro ty, kteří vystrkovali na auta PCR jedoucí za busem zadky!


j.holiday 
re: Potyčky a vystrčený prdele

27.02.2012 11:56

nejvetsi sekuritackej retard byl ten v bilym kulichu, doufam, ze mu aspon maminka doma naplaca, ze prisel politej od piva..


celtic 
K zamyšlení.......

26.02.2012 13:02

Já to tady jen tak přelít, všechny příspěvky jsem ani nečetl, tak promiňte, kdybych řekl, co již tady bylo řečeno.....Dneska, s chladnou hlavou, vzpomeňme, kdy Sparta odehrála zápas, kdy hráči ze sebe dali vše....VŠE!!!! Určitě jsem neviděl špičkový zápas za současných majitelů..... A ať pátrám, jak pátrám, tak poslední 1* zápas byl proti Realu v Praze.....Zápas hodný Sparty, jakou jsme znali v 80. a 90. letech, my starší i PVP 1972, resp. koncem 60. let. Někde je zakopanej pes....Stále máme , dá se říct, nejkvalitnější hráče. I když...., ty, který pustíme, rázem předvádí minimálně o 100% lepší výkony..., teda jenom někde a někteří.... Proč? Já si teda vůbec netroufám na tuto otázku odpovědět čím to je? Kdo je na vině? Proč hráči, o některých se dá říct i evropské úrovně, odfláknou zápas? Jak je to možné? Proč jinde dosahují s nižší "kvalitou" daleko lepších výsledků? Samosebou, prohra musí přijít, přijde i se slabším soupeřem, ale neměla by přijít po ostudném výkonu, nehodném Sparty. Co vy na to?


Herrer 
re: K zamyšlení.......

26.02.2012 14:11

Je to všechno o tlaku, o tom jsem přesvědčenej. V Plzni si všichni ti Kolářově a Petrželové prostě jen hrajou svý, jejich trenér nikde nevyřvává svojí filozofii, ale prostě jen pracuje a bafuňářům nechává věci mimo fotbal. My pořád přicházíme s nějakýma převratnýma novinkama, furt něco avizujem, něco vyřváváme do světa a sami se tím dostáváme pod šílenej tlak. Podle mě se to začlo srát zhruba v době, kdy jsme slavně najeli na model s GSM. Přitom nápad bez debat dobrej, ale taky by to chtělo ty správný lidi. Co jsem pochopil, tak Chovanec byl asi dobrej vůdce, kurevsky pevnej charakter, ale taky nepřístupnej názoru ostatních a přitom zároveň asi zas ne takovej odborník, aby všem pochybovačům dokázal permanentně zavírat huby a vydobyl si přirozenej respekt. Teď to vypadá rozhozený správně, Hřebík je určitě chytrej člověk, má pod sebou lidi, kterejm věří, v přípravě se zdálo, že se do Sparty vrátilo zdravý nadšení a nová chuť do práce. Doposud dobrý... Na druhou stranu, novej GSM mi furt připadá takovej, nevim jak to říct, ale asi prostě jen strašně naivní idealista. Když mluví o svejch úspěšnejch týmech, tak to dělá s takovym dětinskym nadšením, až je to k pousmání. Pak přijde do Sparty s nějakou vizí a utopenej v tom svym nadšení, vypouští do světa fráze typu "radovat se musí celá lavička" atd. Člověk chápe, jak to myslí, ale takhle o tom veřejně mluvit? K čemu to je? To je nějakej pochybnej pokus o teambuilding, nebo co? Takhle se přece týmovej duch nebuduje, ten musí vzniknout přirozenou cestou, nejsme Rychlý šípy. Pak vyhazov maséra za třeba hloupej, ale furt docela nevinnej vtípek... Co jako jsme? Armáda profesionálních sucharů, nebo parta, kde může bejt uvolněná nálada? Tohle všechno nějakym způsobem vytváří v očích zaměstnanců obrázek o novym GSM a tím i vytváří atmosféru uvnitř klubu. Než mi to někdo omlátí o hlavu, tak samozřejmě, že přímo kvůli těmhle věcem jsme v Hradci určitě neprohráli:-) Sparta by prostě ze všeho nejvíc potřebovala trochu klidu na práci a konečně se vysrat na prázdný gesta. To první asi nepřijde nikdy, zato to druhý je jen v našich rukou;-) Jinak dobrý zápasy jsme určitě odehráli. Když nic jinýho, tak jsme za poslední roky vyhráli hromadu derby, což je pro mě osobně furt cennější než progres, nebo případnej úspěch v Evropě;-)


celtic 
re: re: K zamyšlení.......

26.02.2012 23:24

V mnoha věcech máš určitě pravdu, ale....samosebou vyhrané derby potěší, ale vyhrané derby krásnou hrou potěší trojnásob...Sparta by měla být schopna tlaku odolávat, proto tu máme asi to nej, co lze u nás mít....A myslím, že ta sračka začala mnohem dřív, než s funkcí GSM. To je jen naoko.....Mě spíš připadá, jakoby hráči nevěděli, co mají hrát....Snaží se o něco, co s fotbalem jako hrou nemá co dočinění, ale již hodně dlouho. Přeci to nejsou malí kluci, kteří nevědí co. Ale jejich hra tak vypadá....Jakoby neměli základní návyky, nebo by byly potlačeny, jakoby se hráči báli cokoli udělat, cokoliv vymyslet. A tahle mizerie bude za chvíli trvat 10 let. Je mi smutno...a nevím co s tím....A jak už bylo řečeno v posledních letech mnohokrát....., radši prohrát 5:4, ale nechat na hřišti srdce, než utrápeně vyhrát 1:0, viz Slovácko.....A strachovat se o výsledek proti 10.....Nevim....A pan Václav Ježek to sleduje jen seshora a bohužel už nepomůže......a ti, kteří by mohli, nechtějí, nebo jsou drazí....Jinak to není možné.


Herrer 
re: re: re: K zamyšlení.......

27.02.2012 17:39

Souhlas. Je brzo hodnotit novej herní projev, ty porodní bolesti jsou tam znát víc než kdy jindy. Třeba v Hradci bylo až moc vidět, jak se hráči snažej často křečovitě dodržovat jakousi mantru o dvou, max. třech dotecích i přesto, že kolikrát by bylo v danym případě efektivnější podržet míč, podívat se, něco vymyslet... Nebo jak se snažej hrát dopředu i balóny, který by jindy poslali buď gólmanovi, nebo rovnou na tribunu. Zatím to vypadá strašně a v český lize i zdánlivě nepoužitelně, ale až ta křeč přejde v automatismy a tím se otevře místo i pro potřebnou hravost, tak možná ještě budem uchcávat. Jen to chce vytrvat a překlenout další období, kdy je to holt ode zdi ke zdi;-)


jarinvdf 
Každá série někdy končí

26.02.2012 15:03

Každá série jednou končí,a lepší teď než někdy ke konci ligy...Stále vedeme tabulku a máme to ve svých rukách!!! O to bude mít zápas v Liberci zajímavější nádech. :-) Na zápas s Hradcem se koukat sice nedalo,ale na který jarní (únorový) jo?Takže hlavu vzhůru chlapi,před námi je Plzeň a snad to napravíme!


jbee 
Hřebík?

26.02.2012 17:01

Hele, já jsem asi nějakej pomalejší :-(, může mi někdo, prosím, vysvětlit, jakým konkrétně způsobem může Hřebík za to, že jsme prohráli v Hradci? On zakázal hráčům bojovat? Nebo udělal faul na červenou ve vápně? Nebo Hřebík rozryl hřiště, že se na něm nedal hrát fotbal? Nebo může za to, že vypadli tři stabilní hráči ze základu (a Kerić se zranil po 20 minutách)? Kristova noho, vždyť Hřebík už ani neurčuje sestavu... Kdybyste nadávali na Haška, dávalo by to aspoň trochu smysl. Přijde mi to, že prohra je ve skutečnosti jen vhodná záminka a celá ta hysterie je předstíraná, jen aby se mohlo bojovat proti nenáviděnému Hřebíkovi. Sice nikdo asi tak úplně neví, proč ho nenávidí, ale to neva, hlavně že máme pořádného nepřítele, že jo, když i ta Slavia je ve sra*kách.


Filousssss 
re: Hřebík?

26.02.2012 19:24

Přesně tak, nemá cenu tady hned všechno házet na Hřebíka, přišel do Sparty s nějakou vizí, težko se to podaří za 2 zápasy i když ten výkon našich chlapců v Hradci je neomluvitelný!!! Možná by opravdu bylo nejlepší kdyby lidi ve Spartě, vedení a hlavně trenéři drželi hubu a nevytrubovali do médií jakej budou hrát super fotbal atd., pak stačí dva zápasy a všichni antisparťani z nás mají akorát prdel, ono totiž mlčeti zlato. Proto by jsme se my fans měli semknout a příští sobotu s tou jejich super Plzní, předvést v hledišti nadprůměrný výkon a nebýt jen negativní, tím Spartě a hráčům nepomůžeme. Plzeň dnes taky jen remizovala doma se žoldákama, takže v sobotu všichni pěkně před zápasem na pár piv, ať nám to na tribunách pořádně zpívá a společně doženeme kluky za vítězstvím, sice to zní divně po zápase v Hradci, ale já v to pevně věřim!!!!


j.holiday 
re: re: Hřebík?

27.02.2012 12:07

tos napsal hezky Filousi i kdyz na nektery veci mam jinej nazor nez ty. Ale pod "piva+poradnej support v pozitivni duchu" se podepisuju.


majk 
re: re: re: Hřebík?

27.02.2012 13:47

hašek ven, jarouš na střídačku !


kořala 
re: re: re: re: Hřebík?

27.02.2012 19:59

Jen ať ten přízrak zůstane od lavičky co nejdál!


j.holiday 
re: re: re: re: Hřebík?

28.02.2012 11:27

jarouš nebo bohouš, dlouhy bidlo nebo stetinac, prast nebo uhod..