Reakce na článek SUPPORT - report (fans podpora na zápase 21. kola Gambrinus ligy SPARTA - Baník, Letná)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Ludva 
....

20.03.2012 08:16

Článek o ničem, omýlání něčeho 100X omletýho...


káně 
re: ....

20.03.2012 08:39

nevím jestli o ničem, ale tak ... 100x se to řešilo a posun žádnej v kotli ... to je taky o ničem


Ludva 
re: re: ....

20.03.2012 09:32

Vidíš, vždyť to píšeš..tak bys to měl taky pochopit....100x v tomto ohledu rozebírat něco na netu je ÚPLNĚ zbytečný...tak fakt nechápu smysl článku...


káně 
re: re: re: ....

20.03.2012 09:44

tak je to aktuální téma ... já s tím problém nemám


káně 
re: re: re: re: ....

20.03.2012 09:45

a vůbec : LYON NA LETNOU :-)


káně 
...

20.03.2012 08:41

pokud se tu něco snažilo "budovat", více, či méně úspěšně, tak spousta věcí zase rychle opadne. Očekávám, že si DK na nás smlsne a budeme bez kotle ... teda, že bychom nějaký válec měli, to taky ne :-) Snad bude brzo líp ...


Mikey 
...

20.03.2012 08:54

obávám se, že jestli se boj názorů přenese do výměn článků a reakcí na články, bude to jen horší...


major 
Tato osoba není člověk je to blb

20.03.2012 09:51

To co tato osoba provedla je nejvyšší stupeň lidské blbosti a ubohosti.Dělám do fotbalu na jiné úrovni,ale i tady se nic takového neděje.Kdyby se něco podobného stalo tak by ho fandové spacifikovali takovým způsobem,že by na fotbal přestal chodit.Doufám,že tento blb dostane pořádnou latu!


W4S3K 
Jak v politice ....

20.03.2012 09:52

Opravdu mi je zle, co se tu rozjíždí. Dělobuchy byli určitě špatně, určitě poškodili vše v článku jmenované, ale daleko víc škoděj takové články a všudypřítomé komentáře! Pokuď člověk chodí na Spartu pravidelně a je schopen vnímat informace i mimo mainstreamová media, tak mu musí být jasné, že tohle opravdu nebyl problém kotle. To pyro i dřív lítalo z jiných sektoru a vždy to bylo byl problém jedině, nikoliv žádné skupiny či kotle. A s timhle žádný článek, žádné hledání kolektivního viníka nic neudělá! Ano, říkejme tomu "vrhačovi" třeba nepřítel Sparty, ale netahej do toho jiné lidi. A jak píšu v nadpisu, tak si v tomto duchu dovolím jeden proti-útok. Dřív, než se pustíš do psaní takových článků, měl bys jsi sehnat více informací a více navštěvovat Letnou. Pravda, zápas s Baníkem byl zápas po dlouhý době, kdy jsem se nemohl dostavit, ale každý jarní zápas (a i poslední podzimní) v čele kotle stál Palec nebo nejčastěji Gero! A rozhodně fandění dávali řád, jen slepý to neviděl. Co se týče nových chorálu, opět kdybys tam byl, nebo alespoň četl pořádně tento web a nehledal jen slovo dělobuch, tak bys věděl, že byl právě problém s reprosoustavou, z komentářu z posledního zápasu byl udajně zase nějaký problém s mikrofonem. Další domácí zápas je s Příbramí, což je idealní na trénování, řekl bych. Věřím, že budeš taky v kotli, hlídat aby nikdo nepropašoval dělobuch a samozřejmě hlídat správnou intonaci při zkoušení nových chorálů


Kane1986 
re: Jak v politice ....

20.03.2012 10:25

Ten článek jsem psal já, ale k tvý reakci. Na Letnou chodím pravidelně poslední tři roky, dřív jsem prostě nemohl i kdybych se rozkrájel, protože jsem žil v zahraničí. Co se týče chorálů apod. To,že je problém s reprosoustavou potažmo mikrofonem je sice hezká věc, ale někde jsem četl na webu větu "kdyby se stejný množství peněz jako do pyra investovalo do nový repro soustavy nebo mikrofonu, tak by to bylo lepší". Taky samozřejmě vím,že jsou tam dva speakeři, který to umí a zvládají, ale nejsou na každým zápase a za poslední dobu chybí stále častěji a proto se tam děje tohle. Spíš mi jde celkově o to, proč to fandění tak upadá a já sám prostě netuším co s tím. Nechci hlídat intonaci nebo prohledávat lidi jestli nemají dělobuchy. V žádnym případě nejsem takovej fízl a nikdy nebudu. Prostě už mi jenom leze krkem, že poslední dobou a zvlášť tuhle sezonu se čím dál tim víc uráží fanoušci soupeře či případně soupeř, ale fandit se fandí jen v minimu případů a věř mi,že jsem se dřív i snažil to tam v jedný části kotle rozjet, ale bohužel se to ne vždy dařilo. Tohle téma je momentálně aktuální a vzhledem k tomu,že už to házení dělobuchů překročilo únosnou mez a řeší to jak vedení ACS, tak i Policie - proč k tomu něco nenapsat. A to,že fandění na Letný upadá je bohužel fakt a s tím nikdo nic nenadělá. Dřív jsem se v kotli bavil, ale poslední dobou jsem čim dál tim víc rozmrzelej....


Ludva 
re: re: Jak v politice ....

20.03.2012 10:33

A tvým článkem jsi tomu co popisuješ pomohl jak? Přinesl jsi nějakou novou myšlenku? Nějakej novej nápad?


Kane1986 
re: re: re: Jak v politice ....

20.03.2012 10:36

Přinesl jsem do toho svůj názor. Jestli máš zájem, můžeme se sejít osobně a prodiskutovat tenhle problém a já jsem ochoten přispět i svou troškou do mlýna. Já s tím problém nemám. Jen jsem upozornil na to co se z mého pohledu nezdá jako dobrý - to snad v dnešní společnosti můžu a jestli jenom minimem přispěju k tomu,že se o tom bude dál mluvit a pomůže to nějak změnit momentální situaci? Pak je to jenom dobře.


Ludva 
re: re: re: re: Jak v politice ....

20.03.2012 12:32

Sorry, ale na to nemám čas...že se o tom mluvit bude je úplně na dvě věci..je třeba s tím něco dělat, ne o tom dokola žvanit.


Kane1986 
re: re: re: re: re: Jak v politice ....

20.03.2012 13:07

no a proč se nesejdeme a nedáme nějaký plány dohromady? Já jsem určitě pro. Když o tom nechceš pouze mluvit, tak tu nevidim jiný řešení


W4S3K 
re: re: Jak v politice ....

20.03.2012 10:36

Tak repro soustava je klubu, je napojena na například rozhlas ze hřiště, který "stejně" jako mikrofon v kotli prostě nefungoval. A mám pocit, že tady se asi může jen poukázat, nic víc. Dále si opravdu nevzpomínám, na poslední domácí zápas, kdy nebyl žádný speaker. Tímto díky hlavně gerovi. A nechápu, proč dáváš do jedný roviny dělobuchy a nějaké fandění. Tím potápíš práci lidí, co se snažej,dělobuchy třeba i odsuzujou. Jediný co ten tvůj článek má za smysl, je další nesmyslné víření vod, osobně nechápu redakci, proč ti ho vůbec publikovala (ikdyž samozřejmě, každý má právo se projevit). Ale musím se zeptat... Komu timhle prospěješ?!


Kane1986 
re: re: re: Jak v politice ....

20.03.2012 10:42

Já timhle článkem žádný skupiny nepotápim nebo spíš nechci potápět. Tu snahu 12. hráče, lidí co se točí okolo tohoto webu a dalších skupin nabourávají lidí, který se cpou na stupínek a řídí fandění jako na Baníku. To,že je tam speaker neznamená vždycky, že to bude fungovat.Další jsou právě ty co hází dělobuchy na hřiště a myslí si,že tím "fandí". To jsou ty, který by si měl přanýřovat. Prostě jsem vyjádřil svůj názor. Pokud nemůžu už ani tady, tak to nemá smysl a můžou se lidi jenom dohadovat co kdyby jsme.. :) Jinak když nefunguje mikrofon či repro - proč není náhradní megafon, kterej by uřval celej kotel? Já na něj klidně přispěju...


tucnak 
Chápu

20.03.2012 10:03

smysl tohohle článku. Autor je nejspíš znechucen zklamán a kdo ví co ještě z nynější situace sparťanského fandění a jelikož necítí možnost to jakkoliv sám změnit, tak se aspoň musí "vypovídat" na webu. I já jsem si v jednom z příspěvků musel na dotyčné/ho alespoň zanadávat, protože co mám s tím dělat jinýho??? Nejsem Arnold a šmejdy z kotle nevyženu, bohužel..


Ludva 
re: Chápu

20.03.2012 10:34

Ano, sám to nikdo z nás nezmění, když budeme jednotní a aktivní, může se to podařit.


palics 
re: re: Chápu

20.03.2012 10:45

souhlas, ale obavam se ze to je este beh na hodne dlouho trat, kor kdyz vidis co se deje po jedny "bomba" akci


tucnak 
re: re: re: Chápu

20.03.2012 10:54

Nerozumim, co má společnýho "prodlužování běhu na dlouhou trať" s vyjádřenim nesouhlasu proti "bomba" akci. Tady přece nikdo netvrdí, že kvůli tomu přestane podporovat Spartu. Jen nás to strašně sere, protože nám ta "bomba" dost uškodila.


Kane1986 
Jenom doplněk

20.03.2012 10:35

Při psaní článku mi šrotovoalo všechno možný a zapomněl jsem tam dopsat důležitou věc. Ani tenhle exces mě nedonutil změnit názor - a tudíž do kotle budu chodit dál a budu Spartičku podporovat jak jen to půjde. Nejsem jeden z mnoha, který by kvůli jednomu či dvoum idiotum přestali chodit na fotbal. Ale jak říkám - doufám,že se úroveň našeho fandění zlepší. Jak rád já vzpomínam na zápas proti Teplicím. Plná Letná, podporování celý zápas...


imagesACS 
Muj názor

20.03.2012 12:04

Co se týče lidí kteří by vedli kotel, tak tam jsou, vždycky když neni Palec tak to vede Gero, a že jednou nebyl neznamená že musíš psát jak to už dlouho nikdo nevede.Co se týče pyra, tak osobně, mám ze všeho kromě dělobuchu radost, a ten dělobuch Láďovi pod nohy nebyl hozenej určitě naschvál...Mě spíš naštval ten granát, protože to už je o nohy... A k mikrofonu, kdyby ho nějaká kurva při děkovačce při zápasu s Plzní neukradla, tak už by se třeba choráli zkoušeli.


Kane1986 
re: Muj názor

20.03.2012 13:10

No s tim mikrofonem to je divný, protože ještě na začátku jsem ho tam v ruce někoho zahlídnul. Ale to je už jedno. Co se týče vedení kotle - já jsem těm lidem co si tam stoupnou a dokážou to ukočírovat vděčnej, protože pak neni čas na blbosti. Samozřejmě,že je tam na tom stupínku někdo každej zápas, ale bohužel jen dva lidi z poslední doby to umějí a mají respekt. Pokud si tam stoupne někdo, komu je stova 18 (na pohled), tak jakej může mít respekt okolí? Já fandit budu, když uslyšim co se má řvát a jak a kdy. Jenže to je problém prostě. Je tam pokaždý někdo jinej. Někdo lepší a někdo horší...asi jsem to v článku blbě napsal, ale takhle nějak to vidim...


Hanc 
re: Muj názor

20.03.2012 17:15

Mikrofon je k ničemu jen se tím vytrácí fanatismus, potřebujou ho akorát slávisti, protože nemaj koule na to rozeřvat kotel a že je chaos no a co?Viděli jste, že by v Anglii někdo něco organizoval mikrofonem?Takže v tom to nebude.Spíš si vzpomeňte kolikrát za zápas fandíte jen tak na půl huby.Nebo na to že kotel v posledních zápasech nedrží ani základní tradice jako vyjádřit podporu novému golmanovi nepřivítá ho když přichází o poločase před kotel...Dělobuchy jsou k ničemu, naštěstí se nic nestalo, pár roztrhaných sedaček, Láďa to vzal statečně, jelikož je to už opakovaný exces tohoto druhu, tak očekávám trest až do výše uzavření celého stadionu, dost možná budeme muset hrát na neutrální půdě.Ale když to srovnáte se 60zápalnými lahvemi na zápase Panatinikosu tak se vlastně nic nestalo. No každopádně to bude od DK pořádná pálka, a dost možná zbytečná překážka v cestě za titulem.


FootballFanatic 
re: re: Muj názor

20.03.2012 20:56

Ano, zrovna Anglie je výbornej příklad.


homer88 
Fanatismus

20.03.2012 17:50

Dle ného názoru se z kotle vytratil veškerej fanatismus..nepotřebujem žádnej mikrofon a podobný kraviny potřebujem lidi zfanatizovat..jednou se někomu nelíbí že někdo řve siegl horst a pak zase dělobuch...to prostě k fotbalu patří..bez fanatismu to nemá smysl..další věc kterou sem zaznamenal je když třeba někdo hodí kelímek s pivem tak spousta lidí začne fnukat že jsou polití..tak at jdou na hlavní když se jim to nelíbí..nerozumím tomuhle..kurva hoši trochu fanatismu do toho fandění!!!!!!!!!!!


Hanc 
re: Fanatismus

20.03.2012 18:30

Na minulém zápase se mi 3x někdo omluvil za to, že do mě strčil, tomu poslednímu už jsem řekl:"Ty vole jsme v kotli, tady se s tím počítá." Jak se chceš v kotli někam dostat abys o někoho nezavadil?Než bych se každýmu omluvil tak mi to pivo vykoupí:)


tucnak 
re: re: Fanatismus

21.03.2012 15:30

Joo UFTA se mi hodně líbilo, sice teda vůbec nevim co to je :), ale bylo to fajn. Ale tak teď je místo toho Je nejlepší a to se mi móóc líbí a vim co fandim :D. Jinak změna je život a nové chorály podporuju.


tucnak 
re: re: re: Fanatismus

21.03.2012 15:31

A sakra, reagoval jsem na tvůj jiný příspěvek, ale tak snad si to pochopil :D


FootballFanatic 
souhlas

20.03.2012 21:02

S článkem ve většině věcech souhlasím. No a co, že jsou zde popsány věci, které byly řečeny? Autor prostě chtěl napsat svůj názor a tenhle web je od toho. A taky jsem rád, že nejsem jedinej komu vadí, že na můstek síť se neustále škrábe několik lidí najednou aniž by se snažili fandit nebo vést kotel. Na můstku má bejt pouze speaker a toho všichni poslouchat a ne se tam zviditelňovat, jak na módní přehlídce.


Bud1893 
Souhlas

20.03.2012 21:08

Mám stejný názor jako autor a jsem rád, že lidí které zajímá fandění je dost. Na druhou stranu se mi zdá tento článek navíc a to právě proto, že podobné věci se dají řešit v článku support report. To že na stupínku se mění speaker každý zápas není pravda. Ve většině případů je tam gero a myslím že to je člověk na správném místě. Spíš by se mělo řešit to když gero nemůže - chtělo by to speakerů více. Jsem rád, že se snažíš řešit situaci v kotli, zkus napsat na ultrassparta2009@seznam.cz a můžeš nějakým způsobem pomoci


Insecttribe 
...

20.03.2012 21:10

1) Cela vec s tema delobuchama akorat nahrava k prisnejsimu hodnoceni pyra. Pekne jsme jim nahrali na smec. Za chvilku bude odpaleni svice ci stroba hodnoceno stejne, jako kdyby ta druha bomba dopadla na hriste. Good job vy dva magori, doufam ze vam ty dva po*rany vybuchy za to staly ! 2) Nechapu, proc vam tolik vadi, ze se to tady resi. Na Baniku se stalo hodne spatnyho a kde jinde to jako resit ? Vy byste to nejradeji cely presli jen s tim, ze je potreba ta solidarita, jednota a hotovo. Koukam, ze tahle taktika opravdu vychazi, protoze se tady vubec x let neresi, ze by se support mel posunout dopredu (jak v poctech kotelniku, tak aktivity fandeni) Jsme prece jednotni, JSME SPARTA KUA a vsichni chceme, aby atmo na Letny byla co nejvic elektrizujici, akorat se nemuzeme poradne domluvit jak ma spravny fandeni vypadat. Za me rikam, ze potrebujeme dostat protilehlou opet na stranu kotle. Transparent s omluvou Vladovi a kvalitni support zamereny na Spartu by to mohl hned spravit (nechci malovat certa na zed, ale do toho kotle se tedka chvilku nepodivame a timto chci uz podruhe opet podekovat tem dvou vrhacim manaskum). 3) Sparta nema fanousky, kteri by dokazali udelat poradnou atmosferu pouhym fanatismem. Proste potrebujeme rad a vedeni ve fandeni, jen tak se daji rozervat i ostatni tribuny. Kolik pokriku nakonec skoncilo v kosi jen kvuli tomu, ze se proste jenom cistym fanatismem nechytli ( a ze to byli kvalitni pokriky). Pokud se tedy chysta uz opravdu nastup novych choralu, pak nezbyva nic jineho nez sirit sirit sirit a jeste jednou sirit informace a texty choralu. Vsichni dobre vime, ze uceni novych choralu nebylo nikdy nasi silnou strankou. Vlastne dotedka nam chybi zpevnej choral, kterej by zpival cely stadion (hymnu nepocitam). Tot muj nazor, pokud by mel nekdo potrebu psat, ze psanim se nic nespravi, tak rovnou nesouhlasim. Diskuzi a napadama se pohlo uz hodne veci dopredu nejenom ve fotbale :)


Hanc 
re: ...

21.03.2012 15:22

Nové chorály, další zaklínadlo stejně jako mikrofon.Jsme Sparta a musíme se držet tradic! tak jaké nové chorály?Chtěli byste si na Spartě zpívat Polskou fotbalovou hitparádu jako jinde a tvářit se jak jsme originální, to si radši pojedu to naše Let´s go Sparta!měli projít kolik dobrých pokřiků vymizelo s lidmi kteří je obvykle vyvolávali UFTA,LEO,popěvek England, England to jsou jen namátkou ty které hodně postrádám ale takových je mnohem víc.


becici 
ACS

20.03.2012 21:56

Já osobně všechny tyhle články, názory a vyjádření beru tak, že se o fandění na Letný zajímá čím dál víc lidí/fanoušků. Že jim neni ukradené, kam v budoucnu naše kroky budou směřovat. A to je jen dobře.


vavra5 
Nesmíme to teď vzdát

20.03.2012 22:15

ba naopak sparta bude potřebovat od nás velkou podporu v hledišti, a proto musíme začít pořádně bouřit. Samozřejmě se tak nestane za jeden zápas na to se potřebuje mnohem delší čas, tak jako hráči se nesehrají za jeden zápas, tak my nebudeme kingové na tribunách za jedinej zápas. Na kotli je vidět snaha. Od téhle sezony se zvýšily i počty v kotli a od jara to je ještě lepší - na posledních 3 domácích zápasech byl velkej počet lidí v kotli, a proto nesmíme přestat chodit a nesmí nás nic odradit, jedině tak se to dá zvládnout, že budeme vytrvalí. Momentálně dokáže gero dobře lidi zfanatizovat a to se mi na něm líbí - takže choďme dále a já věřím, že se to bude posouvat výše, ale chce to čas!


panpávek 
iq tykve

20.03.2012 22:26

A je to tu zase,někdo si dovolí kritizovat ten náš pseudokotel a blba kterej hodí petardu vlatnímu hráči pod nohy a už je zle. Uražený myslitelé zahánějí malovlaječkáře do sektoru "držhubu",protože oni jsou Sparta. Jste fakt hustý a jde z Vás strach...BUBUBU!!!


mnichovice 
Výjimky pro světlice a jiné ohně = cesta do pekel

20.03.2012 22:39

Ono se řekne, nevadí mi dýmovnice, světlice, ale v praxi si nedovedu představit jak to bude fungovat. Už vidím, jak se budou zase někteří "fanouškové" hádat o tom jestli to bylo to či ono. Nejlíp asi zákonem zakázat všechnu pyrotechniku a bude klid. Mně osobně pyrotechnika chybět nebude.


acskncl 
re: Výjimky pro světlice a jiné ohně = cesta do pe

20.03.2012 23:49

bez do hajzlu!!


mnichovice 
re: re: Výjimky pro světlice a jiné ohně = cesta d

21.03.2012 09:20

Děkuji za věcnou reakci. ;)


frantisek349 
Pyrotechnika na stadionech

21.03.2012 13:53

Osobne nemam nic proti pyrotechnice,stroboskopum nebo jinym svetelnym efektu,na osvicenem a zaplnenem stadionu to vypada navic opravdu dobre.Ale proc petardy nebo delobuchy?? Do kotle uz nechodim par let,ale drive to chodivalo tak,ze byl leader kotle a ten vedel pokazde ovsem co se deje okolo nej.Jsem zasadne proti bonzactvi,ale myslim,ze proste natolik omezeny jedinec ktery hodi vlastnimu hraci pod nohy petardu je debil,ktery nepatri do kotle a stejne tak si myslim,ze pokud by v kotli byl leader,tak by s nim zatocil.Dotycny si musi uvedomit,ze ohrozil cely zapas , vztah mezi kotlem a hlavni tribunou ,snahu mnoha jedincu o zlepseni supportu a pripravil Spartu o jiste nemale penize na pokute,ktera brzy prijde.


allal 
o čem vůbec mluvíte

25.03.2012 22:49

kdyby ta petarda bouchla Láďovi u oka,jakej názor by jste pak měli...