SUPPORT - report (fans podpora na zápase 22. kola Gambrinus ligy slavie - SPARTA, Synot Tip Aréna, Vršovice)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Chemik 
360

25.03.2012 18:42

Když se otočíte o 360 stupňů, kde jste? Sorry za hnidopošství, jinak pěknej report.


haklos 
re: 360

25.03.2012 18:44

no jo,ted mi to došlo..:-)) Přijel jsem na derby akorát z velmi náročnýho týdnu,tak ještě nejsem úplně v pořádku..:-)


imagesACS 
Choreo

25.03.2012 19:06

Choreo nám zakázali proto nebylo


FootballFanatic 
fanatismus

25.03.2012 19:31

Fanatický jsme dokázali bejt jenom po vyrovnávací brance a občas na začátku zápasu. Jinak to byla opět slabota. Proč nedokážeme takhle fandit celej zápas? My máme dávat impuls hráčům ke skvělému výkonu svým fanděním a ne oni nám vstřelenou brankou k fanatickému supportu. Tohle asi někteří stále nechápou, jinak si nedokážu vysvětlit, proč polovina lidí držela od 15. do 75. minutu hubu. Neustále si nalháváme, jak jsme předvedli výbornej support, jsme už jak naše vedení, kteří si neustále nalhávají, že je vše v pořádku a máme to ve svých rukou a že se vlastně nic neděje, když remizujem se slavii, máme přece ještě bod náskok. Připadá mi, že si každej myslí, že když jsme ta slavná SPARTA, tak jsme automaticky i nejlepší v hledišti, ale to bohužel už dávno neplatí.


ACAB18 
re: fanatismus

25.03.2012 19:38

...,,Tohle asi někteří stále nechápou, jinak si nedokážu vysvětlit, proč polovina lidí držela od 15. do 75. minutu hubu.´´ Já ti to vysvětlim,každej si dá 1litr vodky a pár piv a jsou v hajzlu a jdou ,,fandit´´ :-) a pak to taky tak vypadá,nehledě na to kdo to tam teď vede,to je taky síla...


meli1893 
re: re: fanatismus

25.03.2012 19:56

Co jako kdo vede? Jestli myslíš kdo rozeřvává, tak můžeme bejt hodně rádi za Gera, že se toho ujmul. Včera dělal co mohl. Jasně, kdyby nedržel v ruce dětskou hračku, tak by to bylo lepší. Tady furt všichni vzpomínáte jak skvělý to bylo za Azurita a za Palce, ale oni to asi dělat už nechtěj ne když tam nechoděj...tak přestaň brečet a buď rád že to nevedou ňáký vožralý haranti..to už tu taky párkrát bylo


ACAB18 
re: re: re: fanatismus

25.03.2012 20:04

Nevim,ale já to rozhodně nebrečim.:-) Ať si kluci daj událost na FB,udělaj si pochod s vlajkou life style nebo tomáše řepky ,když se jim to líbí,ale ať se pak neďivěj kluci ušatí že budou bez vlajek a nebo triček...:-)) jen řikám co mě sere že u nás už bohužel žádnej kotel neexistuje a ani žádná ultras sparta,teda jenom když je baník,nebo slavie doma:-) to existuje aby nebyla ještě větší ostuda než je:-) čůs


meli1893 
re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 20:13

Tak souhlas s tim, že ultras sparta už je několik let minulost...smutný


ACAB18 
re: re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 20:16

Několik let určitě ne,to je moc širokej pojem,ale 2 poslední roky určitě


meli1893 
re: re: re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 20:24

Ok...tak myslel jsem 3 roky no:)


FootballFanatic 
re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 20:23

přesně tak, ultras sparta už je minulostí a k vidění jsou už pouze děti v kuklách s nadýmáčkama, jak lezou na síť a můstek. Dnes je to hlavně o tom založit událost na FB, vyfotit se na síti a napsat si tvrdej status o tom, jakej jsem radikál z kotle ACS. Další "banda" pak jede dělat ostudu do Budějovic a ještě o tom napíše ubrečenej report na supporters.cz


7kaka7 
re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 21:53

když se nic nedělá špatně ! když se stim snaží někdo něco udělat taky špatně! co teda navrhuješ, jinak souhlasim s těma ožralejma vandrákama a budějicema.......


FootballFanatic 
re: re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 23:04

Pro mě tohle není přiložení ruky k dílu. To že si někdo honí ego na FB nijak kotli neprospěje. Je to jenom pro jeho účel, aby dosáhl statusu frajera mezi svými přáteli. Ok, možná tam nepatří ty FB události, to je celkem dobrá reklama, i když nevim jestli naláká úplně ty správné lidi, protože ti správní lidé o všech událostech vědí z těhle stránek.


7kaka7 
re: re: re: re: re: re: fanatismus

26.03.2012 07:00

Já nevim co maj na fb,nevim co se stalo u vlajek, ale myslim že ted začli dělat tyhle kluci naký chorea a to je plus


imagesACS 
re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 23:04

Jen se chci zeptat..... Co mate proti skupině Life Style 1893? Já jen ze zrovna všichni z ty skupiny fandí jak o život


FootballFanatic 
re: re: re: re: re: fanatismus

25.03.2012 23:50

Například křičet na lidi z Falangy, aby si posunuli svoji vlajku, protože zakrývá kus LS mi přijde trošku moc. A pak se ještě diví, že dostanou facky, ale to je jen špička ledovce. Jestli fanděj jak o život nemohu posoudit, sleduju spíš dění na hřišti na rozdíl od některých.


sokol 
re: re: fanatismus

25.03.2012 20:25

polovina lidi od 15. do 75.min drzela hubu???


W4S3K 
re: fanatismus

25.03.2012 19:42

Je třeba si uvědomit, že nežijem ve virutálním světě nebo někde ve vakuu. Všude na světě má vliv na fandění, na fanatizsmus. Někde méně, někde více. U nás tuplem. A na to, jak se včera hrál na hovno zápas (nepamatuju takový výkon), tak se fandilo velmi slušně!


ACAB18 
re: re: fanatismus

25.03.2012 19:46

Jo,to SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA (tlesk tlesk....) bylo výborný a ty nový chorály?Výborný!:)


FootballFanatic 
re: re: fanatismus

25.03.2012 19:58

Absolutně nechápu, co jsi chtěl tím virtuálním světem a vakuuem říct. A už jsem jednou řikal, že fanatický support se nemá odvíjet od výkonu, takže výmluvu typu "natože se hrálo tragicky" fakt neberu.


meli1893 
re: fanatismus

25.03.2012 19:47

Tak dole se fandilo pořád. Možná by pomohlo, kdyby to speaker trochu zjebal, ale s tim megafonem to fakt nešlo. Já bych nebyl tak negativní, na to v jakejch sračkách je náš kotel byl support hodně dobrej. Víc mě nasralo to, že v čele průvodu byla žádná vlajka a nikdo kdo by to vedl a trochu zpomalil, aby jsme nebyli tak natáhlý.


FootballFanatic 
re: re: fanatismus

25.03.2012 19:56

Ano, zapomněl jsem dodat, že pochod byl taky naprosto tragickej a roztahanej. Žádné střídání chorálů jsem nezaznamenal, protože každej si tam jel momentálě, co chtěl. ORGANIZACE je to, co nám nejvíc chybí. Skupina lidí, která to povede.A bohužel momentálně není v našem táboře nikdo, kdo by si troufl vzít tak velkou zodpovědnost na sebe.


dombas 
re: fanatismus

26.03.2012 14:39

je to škoda ale myslim, že se to posralo tím obdrženým gólem a výkonem našich koní..dát vyrovnávací gól dřív, asi by to bylo zajímavější...


ACAB18 
Pochod

25.03.2012 19:34

Když jsem včera viděl co jde za lidi pochod tak mi bylo občas zle,to musí bejt každýmu k smíchu když se koukne na ty vandráky co šly od letný v čele,od strašnický se toho ujala skupinka co se pak trhla u kubanskýho náměstí,tak to bylo vpohodě,ale pak se tam zas přisrala ,,skupina´´ karlštejn ultras a nějaký vandráci s 5% v krvy...to je fakt pěkný úroveň.A ve předu pochodu vlajka co je na světě 5dní??No comment:).Tady je příklad pochodu z Bosnyhttp://www.lesinari1987.n ... z nich bysme si měli vzít příklad!


FootballFanatic 
re: Pochod

25.03.2012 19:51

Konečně člověk, co má naprosto stejné názory jako já. Naprosto souhlasím se všemi třemi příspěvky, co jsi tu napsal. Mám teď opravdu radost, že nejsem jedinej, koho tyhle věci serou.


FootballFanatic 
choreografie

25.03.2012 20:12

A choreografie měli celkem 3 pokud vím. Nejsem znalcem slávistické historie a tak by se chtěl zeptat, kdy tedy tento ubrečený klub vznikl, když ne v roce 1892.


akrij 
re: choreografie

25.03.2012 20:31

"Slavia si v pátek 21. ledna (2011) připomíná 115. výročí od založení fotbalového odboru, které se uskutečnilo na valné hromadě 21. ledna 1896. Historicky první zápas proti AC Praha se na Císařské louce odehrál 25. března 1896 s výsledkem 6:0. První derby s AC Sparta se odehrálo 29. března 1896." je to z jejich oficiálních stránek


Michal Staněk 
re: choreografie

25.03.2012 21:29

Autor zřejmě narážel na to, že v roce 1892 nebyl založen fotbalový klub, ale snad nějaký šachový či atletický.


sketa 
re: re: choreografie

26.03.2012 18:41

to byl založen cyklistický klub Slavia, berou to jako počátek. Když jsem jim to k jejich choreu napsal pustila se do mě banda dětí že o to m vim hovno a spíš řešili kde jsem udělal gramatickou chybu :D


gero 
Ještě jednou

25.03.2012 20:28

Už jsem to tu jednou psal,ale pro pořádek:Jelikož se to týká i mě,tak trochu zareaguju.Když se jedou chorály např."Sparta praha šampion" (to je skvělý chorál min. na 5 min.),tak po MINUTĚ má většina jazyk na vestě a přestane zpívat.To se pak nedivte,že to skončí na 3-5 pokřicích které jsou ochotni "jet" všichni,protože někteří lidi buď neznají,anebo ani nechtějí zpívat ty stávající.Všichni chcete fanatizmus (a já jsem pro),ale pak jsou všichni líní fandit.Ad trika dolu,na Plzni a Žižkově ten povel zazněl a svlíklo se asi 20 lidí.V zimě se svléct,to je fanatizmus,v létě za tepla to žádný umění není (někdy spíš nutnost).A jestli to chce někoho mladýcho,asi jo,ale to by o to musel mít někdo zájem.Já jsem to vzal vlasně z nouze,protože tam prostě nikdo nebyl.Takže když příjde "mladej dravec" co bude mít chuť,bude chodit na KAŽDY domácí zápas a ne jenom na vybrané a bude tam stát ve větru a dešti i před třeba jen 100 lidma,tak mu to rád přenechám.Nejsem typ Strašáka,co by stál o popularitu a honil si péro když mě někdo pochválí:-).Jde mi hlavně o atmosféru na zápasech a jestli se někomu líbím,nebo ne ? 100 lidí,100 chutí,takže si jak komu (pravda Bruce Wilis nejsem :-)).Další věc je ať už pořádnej megafon,nebo funkční mikrofon,ale to je na dlouhý povídání.Ale už končím,už jsem se vyblil dost :-).


Strašák 
re: Ještě jednou

25.03.2012 20:56

Jen bych chtěl upozornit, že si péro honím, i když mě nikdo nechválí ;-)


ACAB18 
re: re: Ještě jednou

25.03.2012 21:04

ty jsi taky všude ty mediální mrdko,hlavně jdi do ČT a pak dělejte transparenty ČT kurvý fotbal ty osle


Michal Staněk 
re: re: re: Ještě jednou

25.03.2012 21:32

Jejda, když ho chceš urážet tak aspoň gramaticky správně, takhle to vypadá fakt hrozně :).


gero 
re: re: Ještě jednou

25.03.2012 21:11

Jen ten kdo tvrí,že si ho nehoní si ho honí dvojnásob :-).


pohadkar 
re: re: re: Ještě jednou

26.03.2012 08:01

Tak já se teda přiznám, nehoním si ho :-)


FootballFanatic 
re: re: Ještě jednou

25.03.2012 23:09

kurva, to je nám ale překvápko!


StarejHomolka 
Od slov k činům...

25.03.2012 21:12

Po každém zápase se objevuje spousta lidí co v diskuzích říká A (komentuje současný stav ze všech stran), což je dobře. Je to pro mě vždy důkaz, že spousta z nás není současná situace jedno. Je však důležité přejít od slov k činům a udělat to B. Tedy nějak současnou situaci společně řešit.


Ludva 
re: Od slov k činům...

25.03.2012 21:25

Přesně tak, tady je vždy 150 příspěvků o tom, jak to stojí na dvě věci, ale něco pro zlepšení udělat to ne. Kritika všeho a všech, ale skutek utek. Přestaňte už žvanit na netu a něco s čím něco můžete udělat (není to z velké míry předváděná hra Sparty, i když trochu a někdy i více se to dá ovlivnit), zlepšete..fanatismem, pomocí při choreu, účastí na společných akcích (pochod, jednotný sektor, vyhlášené akce (když se napíše všichni klobouček, aby ho nemělo 10%), koupí fanouškovkých suvenýrů atd.


Kocek 
re: re: Od slov k činům...

27.03.2012 11:27

Nechci tu dělat nějakýho tiskovýho mluvčího dlouhý, ale dokud se bude kotel chovat jako s Baníkem, tak prostě část dlouhý nebude spolupracovat. Až si kotel vyřeší petardy a hučení na vlastní hráče, věřim tomu, že s pomocí dlouhý se dá na Letné udělat kotel jako kráva. Žádnej klub v týhle zemi nemá podobně aktivní tribunu, ani Baník. Ale co vidim a slyšim kolem sebe, lidi jsou otrávený chováním několika debilů v kotli, takže dokud tohle nepřestane, spolupráce bude tak třetinová. A přesně to odráží potom atmošku venku, kde máme díky spoustě lidí z dlouhý tribuny na většině výjezdů větší kotel jak domácí.. Jinak židáci děsný, celej zápas jen urážky Sparty, fakt zamindrákovaná svoloč.


FootballFanatic 
re: Od slov k činům...

26.03.2012 00:08

Myslím, že by pomohlo, kdyby se dalo dohromady, co nejvíce aktivních fanoušků, kteří jsou přítomni na většině zápasech a vytvořili jednu skupinu, která by organizovala celej kotel včetně fandění a choreografií. Organizovanost je to, co nám chybí a když nebudeme jednotní, tak se nikam nehneme. Ale možná se pletu a vše se časem změní samo.


káně 
re: re: Od slov k činům...

26.03.2012 07:41

Problém je v tom, že ti aktivní sou roztroušeni po stadioně ... a pokud použiju tvoje "kdyby" ... kdyby seděli aspoň pohromadě :-)


acskncl 
support

25.03.2012 21:19

K pochodu se vyjadrit nemohu, neb tou dobou se hasila zizen:-)Ale na tribunach si myslim, ze to bylo vic nez dobry a fanatismus byl uz pred zacatkem. Behem zapasu sem se pohyboval po celem sektoru(klec) a rozhodne me neprislo ze by se nekde vyslovene nefandilo a i pri te bide nasich koni bylo fandenihodne dobry. Zacatek i konec paradni, okolo polocasu o neco slabsi, ale ne nijak vyrazne. Ten megafon bohuzel neni slyset dal nez 4-5 metru....


ACAB18 
re: support

25.03.2012 21:22

V fondu jsou miliony a nikdo neni schopnej megafon,nedávno jsem tu dával odkaz na dobrej megafon se slevouhttp://www.nej-ceny.cz/30 ... bohužel každej to má asi u...:)


ACAB18 
re: re: support

25.03.2012 21:23

+*Koupit


StarejHomolka 
re: re: re: support

25.03.2012 21:41

Tak ho kup, předej support leadrovi a peníze ti budou předány při nejbližší příležitosti, tj. Středa, neděle.


kubri 
Prkýnka byla dobrá..

25.03.2012 22:16

udělali jsme dobrej brajgl :D v sobotu..


FootballFanatic 
re: Prkýnka byla dobrá..

25.03.2012 23:14

jo, jo! a jak to šíleně zvedlo atmosféru, to by člověk nevěřil! Hned bylo fandění o 1893% lepší a kluci díky tomu dokonce vyrovnali!


káně 
re: Prkýnka byla dobrá..

26.03.2012 07:43

A k čemu to je, hm? nějak sem v tom nenašel smysl ...


kubri 
K tomu fanatismu..

25.03.2012 22:18

Já se lidem ani nedivím, že neskandují. Upřímně, já byl taky zaseklý.. Pokud vidím, že to naše esa na hřišti flákají a slátanci nám dají branku, tak taky nemám náladu řvát železná Sparta nebo Sparta šampion, prostě to nejde.. Tak neříkejte, že to je kvůli vodce. Kdyby jsme měli jiný - bojovný herní projev, tak věřím, že řvou na naší podporu i slátanci.


akrij 
re: K tomu fanatismu..

25.03.2012 22:25

:D ano až budeme hrát jako real (nebo jako co to máme hrát) tak přijdou fandit s námi k nám do sektoru....


kubri 
re: re: K tomu fanatismu..

25.03.2012 22:31

To není o Realu.. Ale o tom, že lidi chtějí za peníze (které v téhle době nejsou zrovna u všech) nasazení a fotbal a my poslední dobou ten fotbal nehrajeme a pokud se nehraje fotbal, tak musí nastoupit bojovnost. Nás by nikoho v týmu nenapadlo, že by jsme jeden zápas podcenili, protože víme, že ty lidi dají za zápas 3-5 euro a chceme aby za nás platili dál. Lidi na peníze koukají a proto by měli dostat to, za co si zaplatili.


DarkCook 
re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 03:35

Fotbal není divadlo. Diváci ať si klidně koukají, ale fanoušek fandí.


kubri 
re: re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 15:02

Asi ti nedochází, že jsou i lidé, kteří se chodí na fotbal dívat a ať chcete nebo ne, tak jsou to právě ti diváci třeba na protilehlé, kteří dávají do kasy Sparty nejvíce na vstupném, suvenýrech atd..


Kocek 
re: re: re: re: re: K tomu fanatismu..

27.03.2012 11:36

Ale jo, v pořádku, nikdo nenutí nikoho fandit za každou cenu. Ale svádět nefandění na výkon je alibismus a ubohost. Buď chci fandit, tak kurwa fandim, nebo nechci, tak držim hubu a nevymlovám se na horší výkon hráčů!!!


káně 
re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 07:44

Jdu do kina, je to dražší a kolikrát se mi film nelíbí ...


CapaTom 
re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 13:07

Jak může něco takovýho napsat fanoušek Sparty??? "lidi chtěj za ty svoje peníze něco vidět a jestli ne,tak se mi fandit nechce??" To je snad vtip,ne? No když si k tomu přidám tvůj komentář o prkýnkách z hajzlu,tak si říkám jestli mi vůbec stojíš za to,abych tě komentoval....Fandit se musíš snažit vždy a za každýho stavu a né házet prkýnka na hřiště,ty velkej sparťane.....Si trochu pleteš pojmy s dojmy:-)


tucnak 
re: re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 13:17

To neznáš? Čím víc prkýnek, tím větší Sparťan! :D


kubri 
re: re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 15:00

Prkýnka jsem neházel. Tak se uklidni a nauč se chápat psaný projev. A vidíš, pokuď se ti ten film nelíbil, tak na něj znova nepůjdeš, když jo, tak půjdeš a rád zaplatíš znova. Vy se tu oháníte fanouškovstvím, ale nesmíte zapomínat, že bez těch "gaučáků," co hlavně táhnou kasu Sparty, byste těžko měli i ten svůj kotel..


CapaTom 
re: re: re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 20:40

bez těch gaučáků:-)))))))))) ty jsi asi z jinýho světa,nebo sjetej.....


kubri 
re: re: re: re: re: re: K tomu fanatismu..

26.03.2012 22:07

Ne, ale já na to koukám pohledem střízlivým. Jsou prostě i diváci, kteří se chtějí koukat "na svojí" Spartu, ale jsou prostě pohodlnější. Oni jsou i lidi mimo Prahu, které takový zápas vyjde na 2500 tisíce a to není málo.. Proto chtějí vidět fotbal a ne pokusy..


Kocek 
re: re: re: re: re: K tomu fanatismu..

27.03.2012 11:38

Ty wole, seš sjetej???? Jak můžeš srovnávat nějakej FILM, kterej je pokaždý stejnej, s FOTBALEM, kterej je pokaždý jinej??? Nech se zkontrolovat čoveče, tohle je docela mocný...


Kocek 
re: K tomu fanatismu..

27.03.2012 11:34

V roce 1975 Sparta jedinkrát v historii sestoupila. Hrála prdlačku, ale přesto lidi chodili a FANDILI!!! Fandit jen když se daří, to už nám tu předvedli cirkusáci s polákama, já doufám a věřim, že SPARŤAN fandí bez ohledu na stav mužstva a pohled na tabulku. Kluci rozhodně zápas neflákali, snažili se, a podpora fanoušků je to nejmenší, co můžeme my na tribunách udělat, aby se dílko podařilo!!!!


CapaTom 
re: re: K tomu fanatismu..

27.03.2012 19:33

myslím,že nasazení mohlo bejt větší jinak 100% souhlas!!!


tucnak 
Můj názor

26.03.2012 10:16

1. Fandění by sice mohlo bejt lepší když se nedaří, ale jinak určitě progres tam je :D. Díky moc speakrovi a bubeníkům 2. Nepochopim tu slávistickou ubohost.. Proč nám nepovolí choreo a proč hlásí při zápase výsledem z jiného zápasu s takovou radostí, že vyhrává Liberec? Zakomplexovaný ubožáci nebo já nevim.. Mimochodem ve středu všichni na Letný, já tam budu taky :)


dombas 
Sobotní..

26.03.2012 14:55

..nálada v kotli u většiny hodně ovlivněná výsledkem a předvedenou hrou, což je škoda protože tolik jako tentokrát nás tam dlouho nebylo, bylo tam asi hodně rozčarování z chyb a asi taky z nepochopitelného neježdění po prdeli za stavu 0:1..ale i tak si myslím, že to fandění nebylo tak špatný, euforie po vyrovnání plnýho kotle neskutečná, to mi prostě chybí na zápasech sparty doma, bejt takle v euforii každej zápas a vydržet fandit..když jsem slyšet hned po vyrovnání pokřik sparta sparta, kdy jel snad každej, měl jsem husinu...Forza Sparta!!!


Ondra 
střelec + gero

26.03.2012 16:17

K fandění mám jen jednu výhradu - po vstřeleným gólu v derby se prostě MUSÍ vyřvávat jméno střelce, ať je to kdokoliv. V tu chvíli je to prostě bůh. Jinak díky gerovi za snahu!


Kocek 
re: střelec + gero

27.03.2012 11:40

Každej novej hráč musí nejdřív získat oblibu kotle, věřím tomu, že pokud Tomáš bude dávat goly dál, už brzo bude miláčkem davů :)


jirka acs 
proc

26.03.2012 17:44

gero se to snazil dobre rozervavat a aspon se toho ujmul ale mi bychom mu meli pomoct ale diky za snahu