
Mno
13.05.2012 07:44
13.05.2012 07:44
Odvážný komentář. Hodně odvážný a to přitom jen tím, že popisuje "obyčejný" prožitek ze "zápasu" (či jak to dění nazvat). Popravdě jsem rád, že to nejspíš čtu mezi prvníma, takže jsem ušetřen těch nenávistných reakcí jak je autor nechápavej, nesparťan,... a nevim co všecko eště. 1* za odvahu k upřímnosti
13.05.2012 07:46
13.05.2012 07:47
13.05.2012 07:49
13.05.2012 07:49
13.05.2012 09:08
Jenže včera to nebyla válka jen proti Hřebíkovi ale i proti Spartě samotné-a to je na tom nejsmutnější.
13.05.2012 09:31
Ale hovno,vcera se prislo zuctovat s Hrebikem a rozloucit s Tomem,kterymu to mimichodem inzenyr,ze se nehralo o titul a nebylo dvacet tisic fans,pekne zkurvil.A jestli uchcavate z toho,ze je titul a pohar v hajzlu,ale porazime odevzdany CB??Nikdo nefandil proti Sparte,nejvetsi nepokoje prisly az kdyz bylo rozhodnuto.
13.05.2012 09:45
13.05.2012 09:46
A proto začneme příští sezónu bez diváků, či mimo domácí stadion..jupíííí! To nám a SPARTĚ zajisté pomůže dobře rozjet a nastartovat další sezónu.
13.05.2012 09:51
13.05.2012 10:10
Asi si nezaznamenal, ale Spartu od nové sezóny povede nový trenér... Jasně, ulehčilo se mu to a zajisté řada fandů bude po dvou měsících řvát XY ven!
13.05.2012 11:01
A tebe ta saskarna s vymenou zidle uspokojila??Uvidime kdo prijde jako hlavni trener,pak se muzem bavit,jestli doslo k nejaky zmene.Zajimalo by me co bys rikal na to,kdyby D.K. nechal jako hlavniho napr. Jilka,pokud vim,tak to nikdo zatim nedementoval.Taky bys tomu rikal zmena??
13.05.2012 12:10
13.05.2012 14:44
nikdo neválčí proti Spartě, ale proti tý lůze, co je v jejím vedení a to je velkej rozdíl. My jsme Sparta a ne ten brněnskej blbeček a banda jeho poskoků ani ten benešovskej šašek ani ti najatí žoldáci, kteří jsou ve Spartě jen pro peníze
14.05.2012 12:57
14.05.2012 12:59
13.05.2012 08:20
13.05.2012 08:20
Tento článek je naprosto nesmyslný a nechápu, že ho dokáže vyplodit sparťan. Urážet fandy, kteří se přišli rozloučit s Tomášem Řepkou, v závěru článku urazit Tomáše Řepku za jeho projevený názor je vrchol ubohosti. Jaký prvky zlepšení jsou vidět? Jaký progres? Za půl roku Hřebík dokázal zničit vše, byly 3 cíle, titul, pohár a záchrana béčka. Nic z toho nebylo. Po třetí Hřebík přišel do Sparty a potřetí jí celou rozklížil. Ano nebylo úplně v pořádku házení dělbuchů a dýmovnic na hrací plochu, ale urážet takhle vlastní fandy mi též nepřijde v pořádku.
13.05.2012 09:16
Mozna by si tu zmenu videl kdyby si koukal na fotbal. To nejvic zasadni za chovance obrana vyckava, posledni pulrok se snazi aktivne hrace obrat o mic. Taky z toho ve vetsine zapasech byla uzemni prevaha, bohuzel nepodporena koncovkou a podtata individualnim selhanim v obrane. Cile opravdu nesplnil, ale zmena chce cas. Mozna sis nevsim, ale Tomas uz nehraje za Spartu a jeho vyjadreni je ulet. Bez Dk by byla Sparta buh vi kde.
13.05.2012 10:08
13.05.2012 21:34
..myslíš ten super fotbal doma s Bolkou, Plzní, s Teplicema,Příbramí,u seshitýho zm*da,v Hradci, v Bolce...nebo kterej progres a kde si videl prosim tě?? Když se teda díváš na ten fotbal..to že jsme přejeli herně Duklu,Bohemku a Budějovice to Ti jako přijde posun?? No to si děláš prdel ne :-)) To si mě pobavil..nebudu hodnotit pyro ale dívám se taky na fotbal a upřímně fotbal se hrál na jaře jen v Liberci, jinak ani hovno...co se týká Tomáše, tak ho Hřebík defacto vyhnal a víme kulový jak to bylo a co v tom bylo a má právo napsat svůj názor....
13.05.2012 11:15
K tomu progresu a změně hry už většinu popsal screaming, za což mu děkuji. Já jen doplním mnohem větší držení míče, velký počet přihrávek a hru po zemi, která je koukatelná. Nejde o obsah, ale o formu. Každý má právo vyvolávat Řepku, já jsem to včera taky dělal, ale před zápasem a po zápase, jinak ne. Mám - li se totiž nazývat Sparťanem, pak po 90 minut zápasu pro mě neexisuje jiný klub, a musím jej podporovat. A tím, že vyvolávám hráče soupeře svůj klub nepodporuji, v tu chvíli se nemohu nazvat fanouškem ( fanoušek je od slova, fandit, podporovat - jak svůj klub podpořím skandováním Tóóóómáš Řepka? To přece fandím proti němu!)
13.05.2012 08:22
Jste mě rádoby fandové zklamaly. Nechápu proč ste házeli na hřiště a kdyby jenom na něj ty světlice . Proč kvůli Hřebíkovi?? Opravdu ste si mysleli že Křetínský nebo kdo na vás dá a vyhodího ?? Možná na Horváta ste taky útočili až musel odejít. Uvědomte si že Sparta už není jediná jsou i jiné kluby na stejný úrovni a titul každý rok nebude,tak to prostě je někdy se daří a někdy ne. Třeba to vyjde příští sezonu a pak budete Hřebika vynášet do nebes jak ta Sparta dobře hraje . V serte se na odvolání kohokoliv a začněte zase normálně fandit .Haška jsem rád neměl podle mě to není trenér a snad bude líp já v to věřím. Sorry za tapetu
13.05.2012 08:28
Autor článku má ještě asi kocovinu,když ze sebe dokáže vyplodit takové bláboly.A k panu Hřebíkovi jediné slovo-BOJ!
13.05.2012 12:11
13.05.2012 12:31
13.05.2012 12:48
Proti jaký Spartě ?? Hřebík je snad Sparta ? Už se proberte z toho vašeho anglicko,německo,francouzkéh o sna. O nic nešlo a Když se zaházel trávník pyrem byl to nejlepší moment zápasu. Dobromyslníci tady budou handrkovat že kvuli tomu nebudem velkoklub světových kvalit? nenechte se vysmát
13.05.2012 13:35
NEJLEPŠÍ moment zápasu?? To si snad děláš srandu ne? To hezky dokazuješ náklonnost ke klubu..nebo to tak děláš vždycky? Když ti holka nedá, zmlátíš ji? Když tě doma serou, hodíš jim tam dýmovnici? Měl by sis tu hlavu přestat holit, začíná to na tebe mít špatný účinky..
13.05.2012 21:49
Jo a když se mi nelíbí divadelní představení tak házim rajčata !!byla to chuligánská akce a nedělej že si ten pojem nikdy neslyšel :D jinak sranda musí být tvoje(medíalní) představi jak vypadám
13.05.2012 22:10
Rajčata sice moc nemusím, ale pár vlastních vroubků taky mám. Upřímně ale nikdy ne proti Spartě, jejímu majetku, hráčům apod.Chápu transparenty, chápu světlice (ty se mi i líbí), ale musí tam být ty dělobuchy?? (viz podavač, Láďa Krejčí apod.) Jinak s tou holou hlavou jsem to přehnal, ale zas náhodou teď na léto se to hodí :D
13.05.2012 08:31
13.05.2012 14:48
doufám, že pakáží je myšlen pan Křetínský a jeho sebranka, kteří jsou zodpovědni za nejhorší období Sparty za posledních 30 let.
13.05.2012 19:41
13.05.2012 21:31
15.05.2012 15:17
15.05.2012 22:08
chodím na Spartu od r. 1983 a takhle slabý období nepamatuju. Než přišel Kreténský, tak se nestalo, že bychom se nestali mistry 2x v řadě, za něj je to podruhý. Že jsme v Evropě za něj ještě nic nedokázali, stačí se podívat do statistik. Stačí nebo mám pokračovat? Aby si ze mě dělali prdel sešívky a říkali nám věčně druhý, to je vrchol. To ti nedochází, že ten vůl viděl fotbal pod vodou a ta ještě byla zakalená?
13.05.2012 08:35
jsem na tomhle webu ještě nečetl. To si dovoluje napsat jeden z generace 50 tníků, který přece jen už něco pamatuje. AUTORE, TY SEGFAKT JDI OPLÁCHNOUT STUDENOU VODOU!!!!! Víc nemá smysl to komentovat.
13.05.2012 09:37
Na to, že seš padesátník teda nic moc chlape...kdes byl, když jsme titul nevyhráli loni, kdes byl, když jsme o něj přišli po památném Řepkově blikanci?
13.05.2012 09:43
MĚ se ptáš, kde jsem byl?? Zrovna mě?? Možná by jsi si měl kapku víc pročíst tenhle web, než začneš pokládat podobný otázky. Kde jsi byl Ty, když Hřebík poprvé zničil Spartu? A podruhý? Ne, kdepak, neznám Tvůj nick, nevím , kdo jsi, dopisovat si s Tebou nebudu, jen se možná koukni, kdo jsem já...
13.05.2012 13:39
Může mi už konečně někdo vysvětlit, jak POPRVÉ Hřebík zničil Spartu? Rozprodanej tým (bez Baranka, Fukala, Siegla, Lokvence..) stavěl z ničeho na tehdy podřadných hráčích (Čech, Hubschmann, Michalík apod.) a co s ním dokázal..bože tak byli druzí, no a co? Ti hráči se pak prodali za obrovské peníze, nemluvě o prémiích za LM..tak KDE JE TO PRVNÍ ZNIČENÍ????
14.05.2012 08:32
Sorry, ale pokud napíšeš, že Čech byl tehdy podřadný hráč, tak o fotbale asi moc nevíš. Čech už byl tehdy, ve svých 19 letech, jednou z největších brankářských nadějí celý Evropy, a díky "kamarádství" Košťála s Chvalovským šel k nám a ne rovnou do ciziny!!!
14.05.2012 10:42
Dobrá, podřadný jsem možná trošku přehnal, ale nenech se vysmát tím, že tu tvrdíš, že 19 letej kluk, co odchytal 27 zápasů v Gambáč lize, patřil mezi největší naděje Evropy a přetahovaly se tehdy o něj kluby z ciziny.. :D
14.05.2012 11:11
13.05.2012 10:45
13.05.2012 08:39
Jako je fajn, ze jsme se s Repkou vcera rozloucili. Pridala jsem se k "Tome Repko, my Ti dekujem" za jeho pusobeni v nasem dresu, ale nechapu, jak nekdo muze uprednostnit jeho pred Spartou a z kazdeho jeho dotyku s balonem a pri odebrani mice nasemu hraci pri akci zacnou mit malem orgasmus. A to, co se delo v 68. minute, snad ani nebudu komentovat. Proc tihle lide si mysli, ze muzou vsechno? Proc to kvuli nim odnesou zase ti slusni? Jak muzou hodit do nic netusiciho davu petardu jen proto, ze se proti jejich chovani vetsina ohradila? Jak muzou zene vyhrozovat likvidaci?
13.05.2012 12:13
13.05.2012 08:45
víc asi nemám, co k tomu říct. Všechno je pravda. Zákaz na stadion všem, co se včera podíleli jakkoliv na znevažování jména Sparty a bńa to bordelu. Canizaresi, jsi dobrej. Přemýšlel jsem, co k tomu poprvé napsat a už nemusím. Lépe to nejde vystihnout
13.05.2012 09:01
A nemáš pocit, že ten kdo už poněkolikáté znevažuje celá léta jmébo Sparty je uplně někdo jiný než ti, kteří mají právo na protest?? Hřebík je ten, kdo by tam neměl už nikdy vkročit, za vše mluví fakta, výsledky a výkony!!Vše ostatní okolo, jsou jen kcecy a bláboly jedinců, kteří nejsou ochotni se smířit s faktem, že pan DK potřetí opět šlápl vedle. Ne, ne, kdepak, fanoušci jsou Ti, pro které se fotbal hraje a také jen oni mají právo na to,vyjádřit protest. Když se kácí les, lítají třísky a s tímhle holt pan DK měl počítat. Podstoupil riziko , které mu nevyšlo. Samozřejmě i vy , kteří se tu rozplýváte nad významem tohoto výblitku na to máte právo. Nikdo Vám ho nebere. Jen jaksi evidentně nevidíte to, co se děje a nejste ochotni přiznat si, co je špatně. Nelíbí se Vám forma protestu? Pak věřte že už klasik řekl- VRAŽDA NA TYRANU NENÍ ZLOČINEM!!!! HŘEBÍK VEN !!!!!!!!!!!
13.05.2012 09:19
13.05.2012 12:55
13.05.2012 08:57
13.05.2012 09:01
absolutní souhlas, to co se tam včera dělo bylo fakt jak ve válečný zóně. říkal jsem, ještě že přišlo tak málo lidí, páč kdyby bylo plno a ti zkur*ení z*rdi co tam házeli ty dělobuchy mezi lidi (chápete? mezi lidi... do pr*ele usekat jim pazoury) je hodili do plnýho sektoru, mohlo to skončit mnohem hůř. kamrád chtěl včera vzít dceru na děckej den a pak na fotbal, no ještě že to neudělal. Milá SPARTO, prosím udělejte konečně pořádný kontroly u vstupu na stadion, zajistěte dostatek lidí do hlediště (lidí, myslím pořádný chlapy, ne 19ti letou holku a 60ti letýho dědu, ti toho moc nezachráněj). Sice pěkný, že se pořádně kontrolujou lidi do kotle, ale co když ten člověk do kotle nejde a jde třeba na protilehlou? dyť ty lidi u turnyketu ani ty permice nekontrolujou jestli ten člověk má vůbec právo jít do toho sektoru... zavést: čtečku permanentek, lístků, rámy, všude kamery, do každého sektoru 2 svalovce a jakmile někdo něco udělá, tak ho vytáhnout, venku mu rozbít hubu a ještě zakázat vstup na stadion (jak? udělat fotku, napsast jméno, blokovat permici, nic mu neprodat atd... - neříkám že to je na 100% efektivní, ale co už jinýho?) omlouvám se za sprostý komentář, ale jinak to vyjádřit ani nejde.
13.05.2012 09:02
Porad mi nejde do hlavy,kde je ta vetsina,ktere se nelibilo co se vcera delo??Ja jsem zadnej hromovej support,kterej by prekricel napr. HREBIK VEN nejak nezaznamenal.A davat tady rady abysme se fotili ,udavali atd.??To je snad nejvetsi humus co jsem tady kdy cet. Na protilehly vcera bylo 90% vyjezdaku,kteri se staraj o atmosferu na kazdym venkovnim zapase,ty chcete udavat,tem chcete davat zakazy na stadion,tem chcete rikat kdo je mensi a kdo vetsi Spartan???
13.05.2012 09:14
13.05.2012 09:24
13.05.2012 09:26
13.05.2012 09:33
13.05.2012 09:59
Ano klasicka reakce pokud nekdo hodi pod nohy pyro a ty se ozves rekne ti jestli chces pres hubu, ty se ptas zda te nekdo vyvede, takze vetsi spartan je ten kdo je silnejsi a nebo vetsi posuk?
13.05.2012 09:06
13.05.2012 09:07
Každý má právo na svůj názor,nemá smysl se tady napadat a posílat vzájemně kamsi.Nebudu komentovat dělbuchy a světlice,ale na rovinu přesně tohle jsem čekal,že se včera stane.K Řepkovi řeknu asi tohle,mě svým názorem po utkání potěšil a udělal radost,protože to samé si myslím také,majitel klubu je diletant a fotbalu nerozumí,to Řepa ani nemusel mluvit v emocích,protože za ta léta co Křetínskému Sparta patří nám to několikrát potvrdil,začalo to vyhazovem Poborského formou sms a pokračovalo vyhazovem Straky ve chvíli kdy jsme vedli ligu o 9 bodů,dál pokračovat nemá smysl,každý to ví,Řepa řekl to co si myslí většina fandů a řekl to dobře.Škoda,že v dnešní Spartě už takový srdcař není.
13.05.2012 09:23
Tak proc mu to nerek driv a neodesel. Brat od nej prachy a po odchodu mu to natrit je fakt super. Jakyho lepsiho majitele by si chtel paclika? Ty jo mrkni po CR a po Evrope a mrkni kolik klubu je s penezma vcudu, bud rad ze mame DK a nediv se ze to chce nekam posunout. Paradox je ze ty furt stejny lidi nadavaj ze sparta nema titul, v evrope nula, ale hned po zmene ktera to ma nekam posunout a po prvnim vysledkove spatnym pul roce zas jen nadavaj. Poborak sel otevrene proti trenerovi SMS byla spravne reseni a melo jich bejt vic. Stejne tak pokud repka sice rika ze Hrebika nezna ale pracovat s nim uz dopredu nechce tak nema ve Sparte co delat.
13.05.2012 21:41
13.05.2012 09:19
13.05.2012 09:26
Nechápete, proč nechtějí povolit pyro. Divíte se, že kam se přijede, je buzerace od PČR a pořadatelů. Na Letnou nechodí lidi. Fotbal je pro děti pomalu TABU. Na podzim možná budou chlapi hrát nějakej ten zápas před prázdnym stadionem, možná i mimo Prahu. Ptáme se proč? Včerejšek byl jasnou odpovědí. A Hřebík ani hráči za to nemůžou. To jsou hlavy a ruce fanoušků, který to vymýšlejí a provádějí. Zklamání z Tomáše "2" Řepky. To co řekl, mohl říct už dávno a ne, že se sveze, až když je Letná pomalu v plamenech. Jen tím přilil olej do ohně. Podle mě i úmyslně a to od něj není vůbec hezký, mohl si to nechat do svojí druhý knížky (nehrál už v období JCh, tak nevím proč se vymlouvá na JH. Za béčko hrát nechtěl. Kope do jedinýho člověka, kterej Spartu drží penězma a dlouho krmil i 2 Řepku). Možná až odpadne z ČB, že se o jejich některých členech vedení taky něco dozvíme.
13.05.2012 09:38
Jenže my si kámo mimo Prahu rádi dojedeme. Nám to nevadí, naopak, máme to rádi! Nejsme připosraný gaučáci, který jsou chytrý jen na webu, nebo tak maximálně jednou za x na Letný, ale vyjet třeba jen do posranejch Neratovic je pro ně mega problém. A ti mě tu budou školit z lásky ke Spartě? Nenech se vysmát, stejně tak, jako komentáře k Řepkovi jsou úsměvné. To je poslední mohykán, srdcař, bojovník a rváč, kterej se kdy za Spartu byl. On je ten jedinej a hlavní, kdo může kritizovat, koho chce.
13.05.2012 09:53
13.05.2012 10:05
a zaplatíš také Spartě tu škodu, kterou jsi s ostatníma způsobil? Tzn. pokutu a ušlý zisk, díky uzavřenému stadionu, který se bude pohybovat v řádech milionů?
13.05.2012 10:14
Než někoho z něčeho budeš osočovat, zjisti si všechny informace!! V sobotu jsem se ženil, takže včera jsem na fotbalke nebyl!!! Ale to je právě ono, to jste přesně celí Vy!!! Bez informací o čemkoliv,běz znalosti situace a v emocích, jen tak děláte závěry a pak se tu všichni nestačíme divit !!!
13.05.2012 10:36
:-) No tak teď nevím, co na to říct. Ty sám si mě bez jakýchkoliv zjištěných informací navrhl do fronty gaučáků. Pak napíšeš, že jsi se včera ženil a na fotbale jsi nebyl, takže dost možná ani pořádně nevíš, co se stalo :-) a přesvědčuješ tu ostaní, že z tvého pohledu je vše v pořádku. Dobrá práce. Tady pak už vyvstává otázka, jestli zrovna ty nejsi z těch, kteří si zaslepeně jdou za svým názorem. Ale to je jen domněnka bez blíže zjištěných infromací, takže tento názor ber s rezervou. A hlavně se nerozčiluj.
13.05.2012 10:44
Myslím, že mi internet dává dostatek informací na to, abych byl v obraze. A taky samozřejmě celé odježděné a prožité jaro. A proto, že má inženýra někdo rád ho ještě nenazývám psychopatem , i když podle mě, dalekop více škodí Spartě, než ten, kdo naházel pár světlic. Mojí zaslepenost na rozdíl od jiných ale podporují výsledky a 3 návtěvy pana inženýra v letenském chrámu. Taky letošní sezona. Titul? V prdeli. Pohár? V hajzlu!Béčko? Ani nemluvím. Jaképak důkazy mají Jaroušovi chlapci? Kecy? Sliby? Melba o hovně? Já nic jiného nevidím.Trocha objektivity by neuškodila. Ani Tobě ne.
13.05.2012 09:37
13.05.2012 09:46
13.05.2012 11:48
13.05.2012 14:55
13.05.2012 16:51
13.05.2012 09:38
Naprostý souhlas s autorem článku, úplně ve všem. Bohužel normální lidé příště raději zůstanou doma než aby se museli zúčastnit něčeho takového nebo dokonce vzali děti mezi ten dobytek který se tam včera realizoval.. Zásadní roli by měla sehrát Sparta jako klub a zavést taková opatření, aby každý z těch kdo včera dělal bordel na stadionu už se na něm nikdy neobjevil. Tito rádoby fanoušci Sparty jsou její největší ostuda.
13.05.2012 09:39
Podepisuji a ještě doplním že všechny bezpečnostní opatření jsou zbytečná ... potřeba je pořádná hlavně security ne důchodci, studenti co mají 200 na zápas a samodřejmě nechtějí dostat přes držku... to že ten bordel byl hlavně na protilehlé je důsledek toho že do kotle by se pyro nedostalo... otevřít kotel, najmout pořádnou security(jak fyzicky tak inteligenčně), kdo bude dělat bordel vyvést do 30 sekund a nikdy na stadion nepustit
13.05.2012 09:47
Nesouhlasím se článkem. Chci využít,že můžu mít i jiný názor. Práskat na ostatní nikdy nebudu. A ty co hledáš si možná najdou Tebe. Nick je jen nick. To není výhružka to je skutečnost při které jsem i byl.
13.05.2012 10:01
13.05.2012 09:57
Nicméně nějaké natáčení výtržníků a upozorňování na ně je asi zbytečné (jako důkaz u soudu to stejně neprojde) a ještě zbytečně o hubu. Řešení je jednoduché: aby ta slušná (doufejme) většina chodila na Spartu (tedy, až nám to FAČR dovolí :-/) a fandila Spartě navzdory (doufejme) menšině magorů, kterým možná na Spartě záleží, ale nemají to prostě v hlavě v pořádku. Oni, když uvidí, že je jich menšina a že nikoho nezajímají, se na to snad postupně vykašlou.
13.05.2012 10:02
Původně bych se pod článek podepsal... Jen mám takovej pocit, že se v průběhu psaní nechal autor unést... Sparta je rodina, hráči, majitel, realizační týmy, fanoušci, ultrasáci, chuligáni, stejně i gaučáci... to všechno tvoří rodinu... tak jako v rodině nemusíš souhlasit s jednáním svýho bráchy, tak jako můžeš ty sám nesouhlasit s celou rodinou, NIKDY přeci neudáš člena jejího člena !!! Jinak včerejším zbabělým prohlášením Řepka hodně klesnul a to jsem ho takřka uctíval jako modlu... Spartě budu fandit a podporovat jí, nikdy nepůjdu proti ní, i kdyby ji trénoval Hřebík, Jarolím nebo Pepa Hnátek !!!
13.05.2012 10:11
Jenže Mikey, někdy i cesta jít proti je právě ta cesta, jak jít s ní. Nejsme všichni stejní, někomu se líbí to a někomu ono. A je tu prostě jeden neoddiskutovatelný fakt, a to je ten, že jsme pod inýenýrem Jaroušem projeli, co se dalo. Ligu, pohár i Béčko. A lidi jsou nasraný. Právem. Je samozřejmě nesmysl, házet pyro mezi fandy, taky si nemyslím, že by to někdo udělal schválně, ale jako forma protestu mi to přišlo docela efektivní, protože jinou, podobně dobrou formu, si v podstatě ani neumím představit.A nabádat tu lidi k udávání? Dělat z někoho, kdo se pro tuhle formu rozhodl dobytka? Titulovat ho slovama psychopat? Proč proboha? Popsal jsi to dobře. Jsme všichni sparťani a jestli někdo tvrdí, že Ti, co včera naházeli pyro sparťani nejsou a škodí klubu, pak lže!!! A podle mě, jsou tihle lidé daleko větší škůdci než ti, kteří se k prostestu rozhodli. Nic víc, nic méně.
13.05.2012 10:23
Uznávám, že je to pořád lepší, než ničit Hřebíkovi auto, nechávat výhružný vzkazy na hrací ploše, nedejbože blokovat Sparťanskej autobus po cestě z výjezdu a zasypat ho kamenama... Já jen doufám, že to bude lepší, čekaj nás zápasy EL, kam potřebujeme postoupit, čeká nás další boj o titul a my musíme bejt jednotný - proto nesouhlasím s vyjádřením jako Válka musí bejt apod... Jarda tam prostě je, určitě úmyslně Spartě neškodí a za Dana můžeme bejt jenom rádi, protože Sparta se pro něj stala černou dírou na prachy. Nikoho takovýho, kdo by do toho sypal hlava nehlava nevidim...
13.05.2012 15:04
"za Dana můžem být rádi" - proboha co to je za bláboL? Z 8 titulů za něj jsme 5 ztratili, v Evropě jsme klesli pod úroveň Bělorusů, Rumunů a dokonce Kypřanů, jsme díky jeho vedení úplný nuly, klubový ikony vyhazuje prostřednictví sms, obléká hráče do sešívaných dresů kvůli nějaký pseudokampani proti rasismu, kterou vede podvodník a komunista Thierry Henry atd. Za tuhle kreaturu jsi rád???? On je viník toho všeho
13.05.2012 11:32
Poprosím tě Janečku, aby jsi mi vysvětlil, jak NEÚMYSLNĚ ( opak k úmyslně, schválně) vezmu pyro a hodím ho místo 10 metrů před sebe na trávník 10 metrů doprava či doleva. Mě to nějak nejde do hlavy fyzikálně, jak někdo, kdo chce hodit předmět před sebe dokáže při pohybu rukou zezadu dopředu hodit věc daleko od sebe do boku.
13.05.2012 10:18
13.05.2012 10:20
nevím, jestli se tu mohou dávat odkazy na jiné weby, ale tu je mé hodnocení problémů Sparty a názor na Hřebíka, tak pokud to někoho zajímá...http://www.e-sparta.cz/bl ...
13.05.2012 10:24
Větší sračku jsem ještě nečetl!!! Válka s Hřebíkem musí bejt, a to že ho tady nechceme si vedení musí uvědomit!!!
13.05.2012 10:37
13.05.2012 10:37
jenže majitel rozhoduje...tak na Letnou nechoďte a bojujte si v hospodě nebo na louce...škodíte Spartě!!!
13.05.2012 11:05
13.05.2012 10:26
13.05.2012 10:28
Větší sračku jsem tady za ty roky ještě nečetl, podle autora teda včera ti nespokojení byli lumpové, na který bysme měli práskat, fotit a natáčet?? Když nám nějakej teoretik, kterej to tu už dvakrát rozvrátil, udělá potřetí a ještě zničí sparťanskýho ducha, tím, že si jako podmínku příchodu určí vyhazov Řepy s Blážou??? Tohodle šmejda se někdo zastává?? V tom případě je takovej zastánce pro mě nepřítel Sparty, stejně tak jako ten, kdo nabádá ostatní, aby na sebe práskali!!! Jestli někoho včerejší protesty pohoršujou, choďte na ženskej fotbal, to je fotbálek pro labužníky, bude Vás tam padesát a žádný petardy tam nehrozej, když pan inženýr údajně obětuje titul pro lepší zítřky, tak ať se nikdo nediví, že většina nesouhlasících obětuje uzavření letný na pár zápasů pro odchod toho šmejda Hřebíkovo!!! Osobně si radši zajedu na pár zápasů třeba do Kotěhůlek, jsem zvyklej jezdit ven, čili shrnu to: Hřebík ven, Tome my Ti děkujem!!!
13.05.2012 10:32
13.05.2012 13:10
Přesto že moje firma je sponzorem Sparty nechceme být spojováni s individui typu Janečka a jemu obdoných boys.A pokud to bude v tomto duchu pokračovat zvážíme pokračování sponzorství.A pořadelská služba si přivydělává jako nestranný pozorovatel.To házíme peníze do černé díry!
13.05.2012 13:38
13.05.2012 13:46
Hele , ty kretene, mě si vůbec neber do huby, nemuselo by se Ti to vyplatit! Sponzoruj si dál, koho chceš, mě bude ty hovado za 4 roky 50, jezdím se Spartou na venkovní zápasy 30 let, mám 2 maturity a taky vlastní názor!! Co se líbí mě, nemusí se líbit Tobě. Netuším o jakých oddaných boys to tady mluvíš, ale řeknu Ti chlapče po zralé úvaze jen jedno. Tebe bych fakt rád potkal sráči!!
13.05.2012 16:43
13.05.2012 13:59
13.05.2012 14:06
13.05.2012 23:32
13.05.2012 12:59
Vše do písmene podepisuji. Hřebík a před lety i Zachar jsou za dobu co chodím od padesátých let na Spartu,ta největší trenérská hovada jak po stránce odborné ,tak zejména lidské. Oba měli pouze oblbovací velkohubé vize a jednání řeznických psů. Co se týče klubové práce dokázal Zachar alespoň dovést Třinec do 1.ligy - Hřebík v žádném klubu nikdy nic nedokázal a všude kde působil byl odejit. Takové Dynamo Moskva se dodnes nemůže z jeho krátkého působení vzpamatovat.
13.05.2012 10:33
Tak primo na SF mame druhyho Podrztasku a "progres tam je". I pro me je ta "pyroshow" nepochopitelna, ale nenavist k inzenyrovi naopak pochopitelna je. Nejde jen o rozmrdanej titul, ale o tom jak ho s Haskem rozmrdal. K cemu je nam slavnej i tebou zminovanej "progres" kdyz koukam, jak v derby hrajem snad v prohozenejch dresech, zatimco rudi jen tak bez myslenky chodej po travniku a slatanci jezdi po prdeli a bojujou (to co driv zdobilo spartu, kdyz to nejde tak aspon jezdime) a ty dva komedianti pak reknou, ze "progres tam je, ale zaskocilo nas nasazeni soupere". Nebo jejich vykon pri finale poharu, kdy za stavu 1:0 pro Olomouc dame do hry defenzivniho hrace, zatimco Grajciar, kterej v predchozich zapasech nekolikrat aspon vystrelil na branu z dalky(coz jinak od nas nikdo neudelal), sedi na lavicce a pusti ho tam na 5 minut.
13.05.2012 10:49
Já hlavně nevím o jakym progresu je tady řeč. Kdejakýmu vesnickýmu Vavruškovi stačej jedny prázdniny, aby mančaft jako je Příbram, kterej vždycky dával 5 gólů za rok, začal hrát dobrej fotbal, utočit a střílet góly. A tady se furt bavíme, že 4 měsíce jsou málo na nějakou změnu. Hřebík v rozhovoru řekne, že žádné změny nedělali, protože potřebujou vyhrát titul a za týden Hašek řekne přesnej opak, tedy že titul padnul za oběť změnám. To se pak nelze než donívat, že si z nás dělaj prdel.
13.05.2012 10:47
V podstatě ani nevím jak začít. Mé rozčarování z dnešního zápasu je cítit ještě teď když píšu tyto slova. Po dlouhé době jsem vzal děti na fotbal. Řekl jsem si, máme na Spartě dětský den, bude to pro ně fajn odpoledne. Dětský den byl pro děti parádní, po něm se šlo na zápas a všichni se dobře bavily. Bohužel až do chvíle, kdy zhruba 20 minut před koncem začalo řádění s pyrem a vůbec všeobecně na některých místech panika davu. U této záležitosti bych se chtěl pozastavit a proto píši i tyto slova, leč jsem ani nemyslel, že bych je někdy mohl napsat. Všeobecně mi pyro na stadionéch nevadí, neodsuzuju ho a je mi to jedno ale dnes to byl opravdu extrém. Když vidíte děti jak se bojí, nechápou co se to děje, to už přejde smích i mě. Aby nás někdo vyháněl z míst proto, aby se dětem nic nestalo, to je opravdu extrém. Nechci nikomu sahat do svědomí ale myslím že je to k zamyšlení. Ano, máme demokracii, svobodu slova, svobodu vyjadřování, o tom žádná. To že není většina z nás spokojená se situací která nastala, to je prostě fakt a dá se pochopit. Dají se pochopit i následné protesty. Ovšem nikdy by to nemělo být za cenu utiskování druhých, ještě k tomu dětí, kteří jdou na Spartu strávit pěkné odpoledne. Trochu mi to připomíná nedávné protesty proti hasičum, kde jejich zásahy jsou nepřiměřené. Řada z Vás tady pláče jak jste utiskováni tím, že dostanete sprchu od hasičů a bezdůvodně, jelikož nemáte s ničím nic společného. Děti se podle Vás můžou bezdůvodně bát, být vyháněni z místa a mít strach kvůli pár (nebo mnoha?) jedincům? Vy kteří nemáte děti, asi to nepochopíte, i když v hloubi duše věřím, že i takový se najdou. Z dnešní Vaší akce vyplinulo jen jediné, strach dětí kteří jsou ještě menší a nechápou co se to děje, minimálně čtvrt stadionu opustilo zápas, hlavně lidé s dětmi ale nejen ti. Jestli si takto někdo představuje protest, já tedy rozhodně ne. Cožpak to nejde dělat trochu kultivovaně, myslet na to, že jsou na stadionu i diváci, kteří jsou malí. Je to další generace Sparťanů a Vy svým chováním ji jen odradíte od toho, aby na ten fotbal šli.
13.05.2012 11:03
13.05.2012 11:06
Něco Ti napíšu. Víš co je to tkzv. kapciozní otázka? To je položená otázka, kterou si dopředu vynucuješ odpověď. Např. u soudu, se takovéhle otázky pokládat nesmějí. Je přece navýsost jasné, že každý, normálně smýšlející člověk, Ti nemůže odpovědět jinak než, že máš pravdu. Nikdo, ani já by si nenechal ohrožovat zdraví svých dětí.O tom žádná. každá mince má ale 2 strany. Za vývoje celých jarních věcí se přece něco podobného dalo očekávat. A já si stojím za tím, že nikdo, ani ten největší hooligans by s úmyslem ubližovat dětem nikdy žádnou světlici mezi ně neházel. Já osobně bych na takovýhle zápas s dětmi nešel..Jinak se s tím co jsi napsal nedá, než souhlasit.
13.05.2012 11:36
13.05.2012 11:38
13.05.2012 18:38
Janecku, nebudu komentovat tve prispevky, protoze mame ocividne jine nazory, ale protoze jsem cetla, ze jsi tam nebyl, tak mi ver, ze jsem byla svedkem toho, jak par hools prislo do mist, kde sedim a zacali odpalovat dymovnici primo mezi lidmi a kdyz se mistni permanentkari proti tomu ohradili, tak jim zacali ti tvi soukmenovci vyhrozovat a jeden z nich do davu nehodil svetlici, jak pises, ale delobuch. A ten, co to hodil, tak nebyl decko skolou povinne, ale uz dospely chlap, ktery by mel mit rozum.
13.05.2012 10:53
Nevím, co tohle psalo za hovado, ale za výzvy k bonzování, práskání, natáčení lidí na video a posílání záznamů, by si nějakou tu fyzickou likvidaci nebo dělobuch pod zadkem zasloužil. Já třeba beru a chápu názory, že tohle už bylo až příliš, že to byla přehnaná akce. Ale jak může někdo vyzývat k udávání, tomu nerozumím. Jo a sinchronizovaně se píše s tvrdým.
13.05.2012 10:59
Včera fandilo, jak autor řiká jinýmu klubu. A zhruba ta tisícovka taky pak tleskala akci mužů v černém. Tak jaktože je těch zbývajících 5 tisíc "nezbabělých" nevyneslo v zubech? Proč? Protože ty zbabělý jste vy! Internetový tlachálci, co píšou neskutečný sračky (viz článek, to se opravdu nedá číst) ! Včerejší akce byla podle mého názoru výborná! Fotbal se hraje pro fanoušky, a fanoušci (ti pravý) včera ukázali že mají sílu, a nenechají si srát na hlavu! Ono by se taky moc nestalo kdyby se to utkání nedohrálo. Zápasů v kterejch jsme na jaře ztratili tři body bylo spoustu. Zvláštní že když jsme takhle ztráceli, nepsal Canizares o zakrslých plešatých mužů v černém (saku), stojících na lavičce, a po zápase rychle mizících do kabin...
13.05.2012 11:05
13.05.2012 11:22
Nevynesli v zubech? WTF! Ono ne kazdej svuj cas travi v posilovne a bitim judes nekde po Praze.. Tzn co zmuze bezny Spartan proti bande chuliganu?
13.05.2012 11:55
13.05.2012 15:27
Jo, všechny zmlaťme, vše zapalme, každej vyholit hlavu, hákáč na rameno a pojďme..v DAVU je přece síla ne? Tak co sakra, koho zajímá debilní fotbal, hlavní je si poměřit péro, kdo není v davu je proti NÁM, zmlátit, zabít, zničit..YES, mindráky palec nahoru!!
13.05.2012 20:45
13.05.2012 21:52
Sorry, nechal jsem se trochu unést (btw lidi s výše zmíněným tetováním znám víc než dost, těm na Spartě nezáleží, vyžívají se v agresi davu, která jim samotným dodává pocit síly, který milují)..na druhou stranu mi někteří z nich už zachránili kejhák, takže nemůžu říct, že jsou obecně špatní, je to jak se vším, všude se najde nějaký zmrd, co chce jen dělat bordel, je mu jedno proč...
13.05.2012 11:03
Ač jsem zvolil jinou formu protestu, od třetího nástupu tohoto teoretického hochštaplera po 30 letech na Letnou nechodím, i když trpím, nemají podle mě na hřišti co dělat dělobuchy, ani dýmovnice, tak každý je prostě jiný, byla jen otázka času kdy už dojde trpělivost a nějak se projeví, ale aby nabádal autor článku k bonzování, pořizování důkažů a udávání je opravdu silné kafe, myslel jsem, že tohle je výsadou potratů a jiných zbytečných ubožáčků. Kdyby to aspoň o procento zvedlo naději, že tento parazit jednou pro vždy vypadne ze Sparty, význam to mělo.
13.05.2012 11:12
Naprosty souhlas. Myslím, že ani člověk, co se Spartou projel všechny prdele, nemá právo poorušovat návštěvní řád domácího stadionu. Podle mého názoru přijdou velké bezpečnostní opatření a všichni se budeme divit. Hřebíka budu podporovat, neboť je sportovním ředitelem mého klubu. Vybral si ho majitel, co každý rok vyrovnává neuvěřitelné schodky v rozpočtu klubu, platí hráče, co jsou plni nevděčnosti a zlepšuje podmínky "fanouškům", za které pak bude platit znovu - disciplinárce. Žádný soudný člověk by si toto nenechal líbit a já budu věřit, že Dan Křetínský je soudným člověkem.
13.05.2012 11:17
Pyro v ochozech, držené v ruce a po zhasnutí hozené do straouhy, popř. zašlápnuté pod sedačkou nen zločin. A takové pyro budu vždycky podporovat. Jak říkám, pyro jako takové není zločin. Nebudu ale nikdy podporovat pyro, které lítá po lidech a na plochu, bo to poškozuje klub. Absolutně mě nezajímá, proč to tam bylo. Nezajímá mě, zda to byl protest proti Hřebíkovi, proti Křetínskýmu, nebo cokoliv jinýho. Tohle byla (a to říkám jako kotelník a podporovatel pyra) vrcholná demence, ostuda, a jednoznačně úlet. To vše v situaci, dky Hřebík byl před zápasem degradován de facto na čističe bot Křetínskýmu, nosiče novin, a dělače statistik, kdo přišel, a kdo odešel. Faktický vliv Hřebíka na trénování bude 0. Tím spíš to nechápu. Aspoň si sundejte kukly, vy zbabělci, maskovanej dělat bordel, to umí kdekdo. Pokud bude hrát Sparta zápas(y) bez diváků, odserou to i hráči (a to i ti, které třeba máte rádi), odsereme to my všichni, Sparta jako celek. Včerejší demencí jste rozesrali Spartu víc, než by to dokázalo 7 Hřebíků. Rozmrdali jste, co se ještě dalo, můžete si gratulovat. Po Dukle jste řvali na Hřebíka s Haškem, že kurvěj Spartu (to nakonec může být i pravda), a pak jí za pár minut zkurvbíte víc, než by to dokázali oni dva pánové za 10 sezon... fakt mi to hlava nebere. Poprvé jsem rád, že v kotli je síť, bo podlízt se pdo ní dá, a z kotle nic lítat nemohlo, tudíž kotel bude aspoň formálně z obliga.
13.05.2012 12:46
To, že Hřebíkovi přejmenovali funkci neznamená vůbec nic. V podstatě se název funkce vrátil k tomu, jaký nesl Miroslav Pelta. Sportovní ředitel. Připadalo ti snad, že Pelta čistí boty nebo nosí kafe? Myslím že ne Time. Jeho vliv na chod týmu, taktiku a sestavu bude samozřejmě dál. A s tím se bude muset srovnat trenér. A do toho nějaký zkušený trenér půjde jenom stěží.
13.05.2012 11:24
13.05.2012 11:26
Ať si muži v černém a jejich zastánci koupí Spartu a vedou si jí. Cože??? Oni na to nemaji peníze? Zajímavé, tady to vypadá, že všemu nejvíc rozumí. Já se Křetínskému divim, že Spartu neopustí. Proč nerozprodá hráče, aby na tom ještě něco urval a odešel si užívat třeba do... plácnu Ústí nad Labem a tam si v klidu užívat pomalé cesty do 1. ligy. Proč to tak neudělá? Protože ví, že Sparta je jednička v ČR. Chce, aby byla konkurenceschopná. Myslíte, že na tom vydělává? Že rád vidí, jak se chovají ta hovada s dělobuchama a pyrem? Za Chovance se pořád nadávalo, že se hraje fotbal na hovno a podobně. Že za 5 let udělal celkem hovno(vyjímky byly, taky sem se při nich radoval), ale nebyla to taky žádná sláva.... Barcelona, Bayern, Liverpool, Lyon, AC milán, Inter Milán.... to jsou všechno kluby, co nezískaly tituly.... taky tam lidi řádili jak smyslůzbavený?
13.05.2012 11:26
13.05.2012 11:27
13.05.2012 11:31
Vy se tady pořád bavíte o válce, kvůli pár světlicím...jo neni v pohodě, pokud se házej petardy mezi lidi, to opravdu ne, ale chtěl bych poukázat, že tohle má do války ještě daleko. koukněte třeba na tohlehttp://www.supporters.cz/ ... ;) myslí, že na to co slibovalo pár jedinců před zápasem, to dopadlo ještě přijatelně..to že má někdo řepku radši než hřebíka, to chápu.. že se mu děkovalo prakticky celej zápas...komu jinýmu by se mělo děkovat?
13.05.2012 11:45
Březen 1996 - Ve čtvrtfinálovém utkání ME hráčů do 21 let České republiky se Španělskem dostal červenou kartu. Po druhé čtvrtfinálové porážce Češi nepostoupili na OH v Atlantě a Řepka se kvůli následnému dvouzápasovému trestu připravil o nominaci na mistrovství Evropy 1996 v Anglii. Březen 1999 - Po podzimním přestupu ze Sparty do Fiorentiny viděl svou první červenou kartu v italské nejvyšší soutěži v zápase proti Piacenze. Předčasně do kabin odešel za to, že po sporném verdiktu vyrukoval na hlavního rozhodčího. Říjen 2000 - V 53. minutě kvalifikačního utkání o účast na MS 2002 na Maltě se ohnal po protihráči a byl vyloučen. Oslabený tým pouze remizoval 0:0 a i kvůli této bodové ztrátě nakonec zamířil z druhého místa do baráže. Září 2001 - Svůj nástup v prvoligovém anglickém West Hamu United, kam přestoupil o měsíc dříve, "ozdobil" vyloučením hned při vlastní premiéře v utkání na hřišti Middlesbrough. Z hřiště byl vykázán po druhé žluté kartě deset minut před koncem zápasu. Říjen 2001 - Další červenou kartu obdržel ve svém třetím utkání. V zápase proti Blackburnu Rovers putoval předčasně do sprch znovu po druhé žluté kartě, a to v 61. minutě hry. Listopad 2001 - V prvním utkání baráže o MS s Belgií neudržel nervy na uzdě a v závěru prvního poločasu udeřil jednoho z protihráčů loktem do obličeje. Oslabený tým už nedokázal vyrovnat a zklamal i v odvetě, před kterou Řepku kvůli jeho nevhodným výrokům trenér Jozef Chovanec z mužstva vyhostil. Za vyloučení dostal čtyřzápasový trest a reprezentační dres od té doby už neoblékl. Březen 2003 - Již vyhlášený bouřlivák se neovládl při druholigovém zápase West Hamu v Prestonu. Těsně před koncem první půle dostal červenou kartu, protože podle rozhodčího udeřil hlavou jednoho z protivníků. Květen 2006 - První Řepkův incident po návratu do české ligy na začátku roku. V průběhu duelu Sparty v Jihlavě urážel domácího trenéra Karla Večeřu - nazval ho mimo jiné kreténem - a od disciplinární komise ČMFS odešel s pokutou 50 000 korun. Září 2006 - Vulgární chování si Řepka neodpustil ani v zápase v Teplicích, kdy v reakci na pokřiky domácích fandů ukázal směrem k tribunám vztyčený prostředník, což zachytily televizní kamery. Musel zaplatit pokutu 80 000 korun. Září 2007 - V nastaveném čase ligového zápasu v Teplicích byl sparťanský kapitán po hádce s rozhodčími a potyčce s domácím pořadatelem vyloučen. Při odchodu ze hřiště posléze vztekle praštil do kamery České televize. Disciplinární komise ho potrestala zastavením činnosti na sedm soutěžních utkání a zákazem výkonu funkce kapitána na 15 měsíců, od Sparty dostal pokutu 150 000 korun. Květen 2008 - V druhé minutě ligového utkání proti Brnu hodil Řepka míčem po protihráči Aleši Bestovi, který chtěl házet aut, a trefil ho do obličeje, za což byl vyloučen. Plus to je jeste spina chlap, co se nechce postarat o svoji manzelku a deti, kdyz uz si nasel jinou.
13.05.2012 12:51
13.05.2012 11:54
Nemáte respekt vůči nikomu a ničemu, nerespektujete žádná pravidla, hráče, klub, jste banda srabů, která útočí výhradně v přesile a na slabší kusy, neumíte převzít odpovědnost za svoje jednání, honosíte se slovy jako čest, tradice, hrdost...tak doufám, že v sobě najdete zbytky té cti a hrdosti a postavíte se konečně k problému jako chlapi a ne jako tlupa anonymních hovad...ale hovno, vy radši vyrabujete benzínku jako nejubožejší banda společenských parazitů...
13.05.2012 11:54
13.05.2012 11:56
Nepodepsal bych se pod to, protože jsem estet na gramatiku:-), ale z věcný stránky souhlas! Kdo chce válčit, ať si válčí jinde a nerealizuje svoje zamindrákovaný ego na stadionu. Z velký většiny jsou to opravdoví "hrdinové" a kvůli takovým bych byl moc rád za výrazný zkvalitnění kamerovýho systému, zákazy vstupu do hlediště (několikaletý, při recidivě klidně napořád) a klidně další opatření, který těmto bezmozkům zabrání v návštěvách Letný. Jinak se potvrdilo, že Řepovi totálně hráblo, už je to jen směšná figurka, nic víc. Nedokáže se smířit s opstupujícím věkem a klesající výkoností, hledá chyby všude jen ne u sebe a slovo soudnost mu nemůže nic říkat. Vyzývat majitele (který mu pomohl k desítkám milionů a měl s ním obrovskou trělivost) k odchodu, to je víc než směšný.
13.05.2012 12:02
13.05.2012 12:03
Předtava, že sedím na protilehlé vedle někoho kdo má v kapse připraven foťák k tomu aby mohl fotit kvůli práskaní a udávání je opravdu na zblití, ač nikdy nic neházím na plochu ani nikam jinam.
13.05.2012 12:14
13.05.2012 12:16
Kdybys uměl chápat psaný text, mohl bys pochopit, že žádné věco na hřiště ani nikam jinam neházím a jsem proti, ale bonzáctví se mi prostě přící ještě daleko více.
13.05.2012 12:19
13.05.2012 12:20
13.05.2012 12:23
13.05.2012 12:25
13.05.2012 12:36
13.05.2012 12:49
Dokud budeme označení viníka chápat jako udavačství, tak se ve společnosti nikdy nic nezmění. Každej musí umět přijmout odpovědnost za své chování. Pokud si někdo myslí, že když si nasadí kapuci tak může všechno, tak se mýlí. A jak si správně včera poznamenal, každá akce vyvolá reakci. Pro mě by byla ideální reakce, kdyby ti včerejší hrdinové vystoupili ze své anonymity, rozbili prasátka a složili se na náklady, které ta jejich včerejší paráda bude někoho jiného stát. Aby zkrátka byli schopní konečně jednou přijmout odpovědnost za své chování. Toho se ale téměř jistě nedočkáme, protože jsou to zbabělci. Je to banda asociálů, kteří se baví chlastem, násilím a rabováním. Takže každému, co si zaslouží.
13.05.2012 12:55
13.05.2012 12:57
Je to banda asociálů, kteří se baví chlastem, násilím a rabováním.... to mi velmi připomíná bolševické doby, kdy nás fanoušky titulovali jako badu prosticosialistich živlů a vyvrhelů.... jinak já jsem si sve problémy zvyklej řešit, sám, nepotřebuji na nikoho práskat.
13.05.2012 13:07
ano, samozřejmě sem ten největší bolševik, kterej chce někomu určovat co má a nemá dělat... pokud někdo v přesile napadne jednotlivce, je zbabělec, pokud někdo vyrabuje benzínku (a říká tomu s úsměvem Jirka Lála) je zloděj, pokud někdo ničí cizí majetek, je vandal. A pokud tohle někdo obhajuje (v zájmu dosažení vyšších cílů), tak by se, dle mého názoru, měl nad sebou zamyslet. A už sem si zamoralizoval dost, jdu se radši vyvětrat :-)
13.05.2012 12:36
13.05.2012 12:41
To se mi snad jenom zdá ??? je to pravda? jak může někdo chtít ještě větší zpřísnování opatření ? jakej debil? VŘERA TO BYLA NEJLEPŠÍ AKCE ZA TOHLE JARO MOŽNÁ I ZA TENHLE ROK
13.05.2012 12:54
13.05.2012 13:10
13.05.2012 12:42
13.05.2012 12:55
13.05.2012 12:56
13.05.2012 13:21
Stydím se za všechny fanoušky SPARTY, kteří podporují boj proti vedení, SPARTĚ a fotbalu. VY jste ti fanoušci, kteří pak brečí proč chodí na Letnou 10 tisíc místo 20 tisíc lidí. Víte proč? Protože normální lidi nevezmou svoje děti, přítelkyně, rodiny na fotbal, abyste jim tam něco událi. Stydím se za to, že místo podpory ničíte vztah fanoušků a klubu. Těším se na to až budete na podzim brečet, že Spartička začíná soutěž mimo Prahu. Nejvíc ze všeho si přeji, aby tihle "ULTRAS" byli identivikováni a zavřeni a pokutu z nich klub vymáhal, pak se na stadion vrátí i normální lidi, kteří tam jdou za zážitkem, fandit a udělat si hezký odpoledne! Tak a ted mě začněte urážet...!
13.05.2012 13:47
Kde bylo vcera tech 15000 pravych fanousku,kteri by si to s MvC hrave vyridili?? Na chate,tady na foru nebo v jinejch internetovejch diskuzi??Kde byli ve stredu,kdyz slo Sparticce jeste o titul??Hrajem v Praze kilak od letny a je nas tam mozna 5000 a z vetsi casti tech,kteri se vcera podileli na zuctovani s inzenyrem,kde byli ti PRAVI SPARTANI??
13.05.2012 14:00
Třeba je právě tahle agresivita důvod, proč nechoděj. Ultras a tyhle skupiny by měly být nějlepší fanoušci, podporavat klub, když se daří, nedaří. Děje se to? Pokud já vím tak, vždycky když se nedaří tak začnou tihle fanoušci dělat problémy, místo fandění ničej stadiony, útočej na vlastní autobus, ničej domy. Nemělo by to být obráceně, že právě ultras by měli fandit, když se nedaří. Válka s hřebíkem, co to je? Kdyby byla válka s Hřebíkem, tak se skanduje Hřebík ven před zápasem, po zápase. NE v průběhu zápasu, protože rázem se mění válka s Hřebíkem ve válku se SPARTOU! Když tady byl Pepík, tak právě odvolávačí Hřebíka odvolávali Chovance. Až skončí Hřebík tak stejní fanoušci budou odvolávat trenéra XY. Tohle je špatně, nejsem fanoušek Pepíka i když jsem ho uznával, ani Hřebíka. Ale Pepa dostal tři roky, aby tady něco vytvořil a Hřebík? Já osobně nemam nic proti názoru, že ho tady lidi nechtěj, ale at mu daj klid na práci. A to že je videt změna ve hře, o tom se nedá debatovat. Hra Sparty byla založená na stoper nakopne balon, ted se snažej hrát něco jinýho, dejme jim sezonu, dvě a pak je vyhazujme, když se to nepovede....
13.05.2012 13:22
Mimo jiné nabádá,aby se udávalo a fotilo jako za komoušů. Autorovi tímto posílám pomyslnou facku a doufám,že už toto individuum neude mít možnost transformovat své pochybné myšlenky v ještě pochybnější články. Fandím Spartě jakožto klubu ( ne lidem ,kteří se k ní přiserou kvůli obchodní strategii a pod. jako pan Křetínský. ACS !!!
13.05.2012 13:24
13.05.2012 13:27
Chápu, že někomu vadí Hřebík na lavičce Sparty či v jakékoliv jiné funkci. Už hůř chápu, že někdo fandí titulům a ne Spartě. Ale nepochopím, že někdo útok na Spartu, útok na sparťanské fanoušky, útok na sparťanské fanynky, útok na sparťanské žáky, kteří podávají míče schovává za "válku s Hřebíkem". Kdyby opravdu chtěli bojovat proti Hřebíkovi, tak to udělají jinde a jinak. Tohle byla zákeřná bitva proti Spartě schovaná za jméno Hřebík.
13.05.2012 13:32
13.05.2012 13:42
jsem v rychlosti prolétl zdejší plodné komentáře. Nepatřím k odvolávačům ani k oddaným stoupencům ing-a. Prostě jsem smířený se stavem který zde je. Ale dokážu pochopit, že pokud chce někdo protestovat, tak aby byl slyšet musí přistoupit k radikálnějšímu řešení. Ohně a dýmovnice OK, dělbuchy jsou k hovnu a to doslova, protože pokud to bouchne u někoho nepřipraveného, tak je zralý na vyklepání nohavic. Pokud se včera nějaká skupina (v zápase kde o nic nejde a kde případná kontumace nemá žádný vliv) rozhodla naházet pyro na hřiště tak ať. Jen by se měli přesvědčit kdo z nich je schopen hodit dál než 20m. Protože pevně věřím tomu, a to výše nikde nezaznělo, že nikdo úmyslně nic mezi diváky neházel.
13.05.2012 13:54
13.05.2012 13:56
To máš z první ruky, nebo jsi o tom slyšel? Protože u nás na nějaké slovní roztržky nebyl čas. Přiběhli - odhodili a odběhli.
13.05.2012 13:59
Byl jsem u toho, paní vedle mě se s nima začla hádat, oni jí vyhrožovali a při odchodu hodili dělobuch do lidí (sedím na D63).
13.05.2012 18:43
tak tak, já včera D64, banda buzíčků přišla, hodila bombu, dole to bouchlo u malýho kluka, táta ho odnášel pryč a další borec bouli na palici jak svině (kamarád má od něj batoh od krve), na výzvu ať přijde kapucín jeden se držel svý bandy ... snesu dost, ale ty bomby mezi nás a vyhrožování těm lidem pod zdí, to se vokázali čůráčci
13.05.2012 18:44
13.05.2012 14:03
Ale jo, zaznělo:-) Jen se to prostě někteří snaží ignorovat a dělat z normálních dospělých rozumných lidí, za které se považuji, asociální živly. Moc rád bych se setkal s tím, kdo právě mě označuje za agresora, rabujícího benzínky a napadajícího ženy. Tak to mě teda fakt pobavilo. Zpovídat se nikomu z ničeho nemusím, nikdy jsem nebyl a taky nebudu žádný obhájce jakéhokoliv násilí a arogance , ale naopak, vždy jsem proti takovým postupům brojil a poukazoval ne ně. Pokud se včera něco na fotbale stalo, je to jen logickým vyústěním vleklé a zoufalé situace, vyjádření názoru nespokojených lidí. nespokojených právem!! Vy si snad opravdu myslíte, že tam to pyro najebali odpůrci Sparty? Naopak, to totiž udělali Ti nejvěrnější, ti, kterým o něco jde. Jistě, nemusí s tím každý souhlasit, ale taky jde o formu, jakou to vyjádřit. vyhrožovat tu udáváním, focením apod. snad ani nemá cenu komentovat. Jestli mě někdo označuje za individum rabující benzínky, aniž by mě znal, pak je to pro mě ubohý a zoufalý kretének, s jehož duševními hodnotami se opravdu srovnávat nechci a nebudu. Pouze jeden ze stáda tupých hovad, kteří bez vlastního názoru odkývou a přijmou vše, co jim vedení Sparty předloží. Já takový nejsem a nikdy zaplaťpánbůh nebudu. A že pan Tleskač sponzoruje Spartu? Bezva. Tak to je určitě jeden z těch, co nám ve VIP ložích ukazujou, jak to s tím fanděním máme asi tak dělat.Takovýhle mastňák nám tu chce kázat o morálce. Paráda. Pobavil jsem se moc. Ačkoliv jsem se včerejší akce osobně nezúčastnil, plně jí schvaluji a podporuji a podle mě bylo toho pyra ještě kurwa málo!! Howg.
13.05.2012 14:13
K této části článku jsem se ani nechtěl dostat. Komentovat jsem ani nechtěl naivní představu o vstupním rámu na pyro. Na udávání je dostačující kamerový systém, nikdo nezačne bonzovat na doporučení. To bychom pak mohli rovnou zřídit ještě trestnou komisi na vulgarismy. :-) A pokud to opravdu včera někdo házel naschvál do lidí, tak výchovnější je pár facek.
13.05.2012 14:16
Tak janecku když jsi tam nebyl, tak nevim kde bereš právo to celý takhle moc komentovat. Jsem v sektoru D63 a naprosto schválně to házeli do lidí, protože se tam proti nim většina ohradila. Chtěli mlátit každýho, kdo se proti nim ohradil i ženský a důchodce, takže takhle se podle mě nechovaj normální dospělý rozumný lidi jak je označuješ ty. Nehledě na to, že to tam začali házet tak 16 letý kluci a ty starý jim přišli na pomoc až, když si ty mladý nevěděli rady. A už vůbec nechápu ty kecy, že jsme si to s nima měli vyřídit my, když se nám to nelíbí. Já jsem teda absolutně proti tomu, aby se proti sobě prali sparťani…
13.05.2012 14:20
A proč bych to nemohl komentovat? Neustavíme komisi na to, co kde kdo může psát, když už tu máme návody na udávání? Takovejhle hnus, hnusů na Spartě nepamatuju a když už napíšeš A, musíš taky napsat B!!!Samozřejmě, že je zhovadilost něco házet do lidí, ale akci jako protest považuji za efektivní. Je to fotbal a ne komorní koncert!!
13.05.2012 16:53
"Pokud se včera něco na fotbale stalo, je to jen logickým vyústěním vleklé a zoufalé situace, vyjádření názoru nespokojených lidí. nespokojených právem!! ...to totiž udělali Ti nejvěrnější, ti, kterým o něco jde." Jasně, takže když někdo bude fandit jak se Ti nelíbí, tak mu píchneš kudlu do zad? "Pouze jeden ze stáda tupých hovad, kteří bez vlastního názoru odkývou a přijmou vše, co jim vedení Sparty předloží." A není to tupý stádo hovad spíš to, co včera dělalo bordel? Jakou kdy předložili alternativu? Jen škodí a realizují svoje nenaplněný sny o důležitosti.
13.05.2012 13:50
13.05.2012 14:33
Tento článek je smutná realita části fanoušků Sparty. Chápu, že někdo chodí na Letnou na výtečnou klobásku, nealko pivo a fotbal jako takový. Když se nezadaří sportovně, krásně od plic si po česku zanadávají, utrousí oblíbené "příště už nepříjdu" a (ne)spokojeně odchází domů vyprávět, jak byli na fotbale. Já jim to neberu, prostě každý si hledá zábavu na víkend po svém. Pak jsou ale také lidé, pro které Sparta znamená něco jiného. Jsou ochotní projezdit stovky kilometrů za neustálého omezovaní svobod, nechají se kropit splaškami v zimě a obětují svoje hlasivky na dalších pár dní po zápase. O dalších věcech s tímto spojených již bylo napsáno mnoho. Neříkám, že všichni z těchto lidí jsou autorovi oblíbení "muži v černém", chtěl jsem jen nastínit realitu. Myslíte si, že lidé, kteří Spartu vnímají více než víkendové povyražení se budou s něčím smiřovat, když očividně vidí, že zaměstnanci Sparty (zaměstnanec Sparty se nerovná vždy Sparťan, dle mého názoru) ničí jejich život - Spartičku? Chápu, že s některými věcmi mnoho lidí nebude nikdy souhlasit, ale zastávám názor, že proti jakémukoliv příkoří je nutné hlasitě projevit TAKTO NE! Jsme přece Sparťani a ti nikdy neustupují a jsou ochotni obětovat všechno pro svou víru! Absolutné nechápu podněcování k udávání od autora, tento návrh může přinést opravdu jen člověk morálně pokřivený. Sparta forever!
13.05.2012 15:52
Ve většině příspěvku máš naprostou pravdu i částečně i můj obdiv, být součástí každého výjezdu musí být neuvěřitelný záhul pro časový i finanční fond. To, co se děje na venkovních stadionech za různá příkoří je většinou spojené s averzí "zbytku" vůči Spartě (či Pražákům obecně). Snášet to, to musí chtít železné nervy. Toť za A...ALE za B..jak můžou lidé tvého ražení i přesto všechno útočit na jiné sparťanské fanoušky, vše prosazovat silovým řešením (viz názory pyra bylo ještě málo, konečně jsme ukázali svou sílu apod.), fandit vůči vlastnímu týmu (i přes pěknou hru být neustále negativní)?? Co se stalo? Sparta sestoupila, někoho zabili, chtějí prodat stadion židům NEBO CO??? To se tohle vše děje kvůli druhému místu v lize???
13.05.2012 14:39
... proč ne? když se zbavíme těch VĚRNÝCH, jak píše Janeček, tak budu fotit mezi prvníma, protože jinak se asi nic nezlepší. Tohle opravdu není divadlo, aby na stadionu byla komorní atmosféra, ale svoboda jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda jiného. A to si tu hodně lidí neuvědomuje
13.05.2012 14:47
Jenže já ano a taky nejen já. A tak to vaše komando spravedlivých, kteří tu píšete, musí taky umět rozlišovat, kdo, jak, co a proč a ne ze všech udělat šmahem asociální živly. protože v tento okamžik se dostáváte tak o pěkných pár levlů níže oproti těm, kteří to pyro naházeli do lidí. protože ta podlost a zákeřnost je naprosto souměrně poměřitelná.
13.05.2012 14:44
13.05.2012 14:52
Nauč se pravopis a začni psát dramata, ty hysterickej kašpare. Snad tě někdo brzo zbije, protože to, co píšeš za sračky, nemá obdoby.
13.05.2012 15:48
13.05.2012 16:16
Pokusím se shrnout mé dojmy z jara do tohoto komentáře. Nehodlám nijak zbrojit proti hřebíkovi ani haškovi, či nějakému hráči, ale hra, kterou jsme na jaře předváděli, stála za hovno. Nemyslím si, že za to může hřebík, ale především hašek. Hašek naučil hráče hrát jiným způsobem než chovanec. Věřím tomu, že jarní hra byl především rukopis haška a že se dalo viděť, že hašek je jako trenér na nic. Ten tolik zmi%novaný progres ve hře vidím jen v tom, že hra se přesunula na zem, hraje se víc kombinačně, ale úplně bez efektu. Hráče po hřišti běhají, mění si posty, ale když mají dostat míč, jde to do kopru. Kromě krajů, nevidím žádný pohyb ve hře. Přihrávky jsou na statické hráče a než se dostanem k 16, tak už tam brání celej soupeřův tým a my to opět nedokážeme vykombinovat. Chybí mi prostě daleko víc pohybu u hráče, kterej má dostat míč. Dost se divím, že tohle hřebík trpí, jestli má rád basketbal a i se jím inspiroval, tak mu tam přece ten pohyb musí scházet. No snad se dočkáme přes léto opravdového progresu a snad nešlápnem s dalším trenérem vedle. P.S. - z vás fanoučků, co nabádáte k udávání je mi špatně. Mám pochopení pro antihřebíkovce, pro jejich akci na hřišti, ale nechápu vás moralisti, co tu brečíte z chovaní jinách lidí a děláte z nich horší sparťany, než jste vy. Co jste vy, co tu tak kecáte na netu, kdy udělali pro atmosféru na spartě a pro spartu vůbec?
13.05.2012 20:01
13.05.2012 22:56
kdyz se ptasco jsem udelal, tak ti rad odpovim... nic svetoborneho v tom neni... krom zapasu v Hradci a na finale poharu v Plzni jsem byl na kazdym zapase... krom dvou zapasu pokazde v kotli a fandil a fandil... a i presto nesouhlasim stim co se delo posledni zapas... hazet petardy mezi ostatni fans je debilovina a tuto formu protestu nehodlam podporovat, ba naopak... uvidet jednoho ztech co to mrskli mezi vlastni, tak po nem skocim a i kdybych asi dostal, protoze nejsem zadny Arnold, tak by si nejakou urcite take odnesl..
13.05.2012 16:45
asi si těch pár pitomců myslí že můžou všechno!!!Až se Křetínský nasere a prodá nás nějakýmu Paterovi kterej nás dotáhne do pásma sestupu tak budou vykřikovat že zato může Hřebík:)Doufám,že brzy příjdou kamery a na stadioně zas bude bezpečně!!
13.05.2012 16:59
13.05.2012 17:01
Me fascinuje, ze uz je tady to x-ty clovek, ktery nadsene komentuje naseho majitele. Pritom je prave on zodpovedny za to, ze se uz roky motame v kruhu a nejcerstvejsi vysledek jsou dve sezony bez titulu. To ze mame 3x takovy rozpocet nez mistr je sice krasny, ale sportovni vysledky jdou dolu rok co rok. Soucasny problem neni Hrebik, ale nulova koncepce vedeni ve sportovnim useku.
13.05.2012 17:06
už aby Křetínský Spartu prodal ! co za tu dobu co je ve Spartě dokázal mimořádnýho ? v porovnání s dobou Košťála, Rezeše či Macha ?
13.05.2012 17:56
Minimálně už Sparta NENÍ korupční klub jako za výše zmíněných pánů, kdy i přes otřesnou hru se přeci jen nějaká ta penaltička či ofsajdek v každém zápase našel (kolik narážek jsem v té době slýchával, že Sparta už před zápasem vede 1:0, ale ne díky hře, ale díky rozhodčím)..tohle úplně vymizelo. Vím, slabá náplast, ale aspoň se za svůj klub nemusím stydět, jako letos Plzeň..
13.05.2012 18:49
hmm, třeba si DK platí nějakého pisálka, aby tohle psal - jak jiní měli /mají úspěchy podfukem, ale on je "čestně" lúzr, tohle na Čechy vždy zabírá. Ale co to má společného se tím, že DK špatným manažerským rozhodnutím přivést Hřebíka, zavinil, že je Sparta kde je ? A zase jen "velké začátky" , jako celá ta léta, co DK vlastní Spartu.
13.05.2012 21:58
Dal jsem to tam spíš proto, abych nebyl pořád jen negativní. Možná i v tom máš pravdu, na druhou stranu je to vidět hlavně na hřišti (sporné penalty či goly z 3metrového ofsajdu už jsem dlouho neviděl)..A k DK..z jeho profilu vyplývá, že prohrává (rozuměj není nejlepší) jen na jedné frontě. Bohužel pro nás, na té sparťanské. Začíná to připomínat takovéto musím mít pravdu za každou cenu, však ono se to jednou projeví, pak mi budou děkovat...doufám, že tato situace konečně přijde, rád mu poděkuju ;)
13.05.2012 17:03
s tím co řekl Řepka - tedy, že Křetínský nerozumí fotbalu a Hřebík je neschopný žvanil plně souhlasím. Koneckonců kdyby nebyli Křetínský s Hřebíkečm tak neschopní, tak by nebyli ani ty včerejší výtržnosti, které jinak též odsuzuju. Ani ty miliony nestačí, aby nahradili Křetínského neschopnost. A jen bych dodal, že jen blbec opakuje chybu dvakrát - jak nazvat toho, kdo Hřebíka do Sparty přivedl potřetí ? Dokud bude o Spartě rozhodovat Křetínský, lepší to nebude - prokázal to za taléta opakovaně. Křetínský by pro Spartu udělal nejlépe, kdyby jí dobře prodal, to snad by zvládl. I když i ty jeho obchody, jsou samé šmé se státem či energetický monopol.
13.05.2012 17:17
13.05.2012 18:00
pořád dokola...že si nějak nepamatuju, že po té, co nám Řepka zkurvil titul svým profi blikancem a přihrál ho židům, by znělo všude Řepka ven nebo podobný sranec..???? Dokonce ho podrželi a odehrál tu pár pěkných sezon, čimiž se za důvěru odvděčil zpět..ale teď?? Kde je nějaká soudnost lidi??
13.05.2012 19:02
Souhlasím s článkem. Já chci chodit na fotbal se svejma děckama a ne do válečný zony, kde si pár blbů hraje na hrdiny. Chci fandit ikdyž se nedaří, proto jsem přeci fanoušek, nechci svalovat na někoho vinu za všechno a pak ho kamenovat. Těmahle vytoupeníma a boji proti majiteli a Hřebíkovi se opravdu dostávánme na úroveň rumunů, do kterejch nám nadávaj. A Řepka - měl jsem ho rád (ikdyž svejma blikancema nás připravil minimálně o jeden titul), ale těma včerejšíma prohlášeníma u mě skončil, je to další jeho blikanec. On si prostě hraje na ,,vůdce - fýrera,,, a takovýhle lidi jsou nebezpečný.
13.05.2012 19:23
Řepka pouze vyjádřil svůj názor. Na to má každý v demokratické společnosti právo. Myslím, že to, že nějaká nula jako ty s Řepkou skončila, je Tomášovi úplně jedno. Řepka je možná magor a jeho blikance vešly do historie, ale není to lhář. A když řekne, že Hřebík si dal jako podmínku toho, že přijme angažmá ve Spartě, to, že v ní nebudou Řepka a Blažek, já mu věřím. Pak se ale nelze divit, že Řepka nemá Hřebíka zrovna v lásce. On chtěl kariéru dokončit na Letné, a ne v Českých Budějovicích.
13.05.2012 20:15
13.05.2012 19:52
13.05.2012 19:53
13.05.2012 19:54
13.05.2012 19:57
13.05.2012 20:17
13.05.2012 21:20
Tak přečetli jsme si tu ledacos. Urážky, napadání, návody k udavačství, počastovali jsme se tu tím, kdo je jaký sparťan, pánové z loží z VIP nám radí jak fandit, normální slušní lidé jsou tu označováni za asociály napadající ženy a rabující benzínky.Také prý nosíme kukly. Jsou nám tu vnucovány smyšlené úspěchy J. Hřebíka, vytvořené pouze a jen jeho sebeklamem. Naivní a úsměvné názory laiků, přesvědčující nás o tom, že DK na Spartě prodělává.Zjevně si neuvědomující fakt, že Sparta je obchodní značka, která právě díky této značce, vydělává DK jinde x - krát více.Objevují se tu nicky, se zdrcující kritikou, které tu nevidíš, jak je rok dlouhý. Ba je nevidíš, ani na fotbale, doma a už vůbec ne venku. Ani na té posrané Dukle. To vše se jen těžkoo kouše. Opět jsme tam, kde celé jaro. A opět jen díky figuře pana sportovního ředitele, který už byl 2 x vyhozen dveřmi a on se nám potřetí vrátil oknem. Neoddiskutovatelným faktem i pro ty největší ignoranty jsou jeho letošní výsledky. Ty zní- jedna velká nula!! A já se ptám, proč všemi těmito útoky očerňujete lidi, kterým se to nelíbí a vybrali si svojí formu protestu? Proš je nazýváte nesparťany? Já to prostě a jednoduše jen nechápu. Copak nemají Ti, co protestovali právo na názor? Zkopíruji sem názor jednoho z odpůrců včerejší akce, z webu Sparta.cz a ptám se- je tedy on tím pravým sparťanem? Jedno vím bezpečně. Po přečtení takových hnusů. Předtím byl jeho idol Řepka. Dnes je to Hřebík. Kdo další to bude příště? Tihle lidé nám, včetně mě, chtějí udělovat morální rozhřešení? Počtěte si- je to výživné.... zemaTJU | 13. 5. 2012 20.06 Přidávám se k tomu, že pan Hřebík je profík a Spartě má co dát....absolutně nechápu a stydim se za chování lidí co chodí dělat bordel na stadion, jdou proti Spartě, oslavují protihráče, kritizují vedení...výsledek bude uzavřenej stadion. Přesně jak říkáš...podle kamer bych je usvědčil a na stadion už nikdy nepustil. Nechápu to...stydim se za ně...říkam otevřeně: Máme nejhorší kotel v lize!!!!!! sprostota, urážky, nadávky, bordel, kritika, dýmovnice, světlice které narušují zápas...Hnus! a co předvedl Řepka?? trham jeho plakáty a knížku rebel budu používat jako podložku! Mějte dopr.... rozum a podporujme spartu takovou jaká je a kdo v ní je...!!!
13.05.2012 21:29
a mnozí další. Tak takhle o kotli a o Vás smýšlejí a prezentují se na oficielním webu Sparty Ti, kteří se samozvaně nazývají těmi pravými sparťany. Jak vidno, každá mince má 2 strany, vážení moralisté....
13.05.2012 21:53
Janečku, i když se neshodneme v otázce JH, a dokonce striktně odmítám i formu toho sobotního protestu, tak se asi shodneme v tom, že tihle lidé mi můžou políbit prdel, gerovi asi taky, a i becici na tom asi bude podobně. Ale díky za informaci, je vidět, že i nětkeří Hřebíkovci mohou míti nasráno v hlavě :-P
13.05.2012 21:34
tak to s ním musíš souhlasit, ne?:) Nebo kde bereš tu jistotu, že ty a tobě podobní fanoušci máme pravdu?V tom, že skončil Hřebík o 2 body za prvním? Srát se to začalo už na konci podzimu a poslední 2 kola bylo vidět, že se hra zlepšila. Ale mohlo to být tím, že tam nebyl Kvík a že přestávali nakopávat míče a začali hrát po zemi. Prostě neni kloudný útočník. Ano, je to Hřebíka chyba, ale v Česku žádný lepší za slušnou cenu prostě neni a i kdyby přišel Lafata, kdo ví, jak by to dopadlo. Jen vzpomínám na Chovancův transfer s Pekhartem, to byl majstrštyk. Já sem taky Měl rád Řepu, všude sem ho bránil a byl sem označován za stejný individum jako je on. Ale dát si podmínku návratu do klubu, že odejde jeho majitel, i když sem těsně před důchodem:)? promiň, ale jak se říká, můžeš být dobrý fotbalista, ale to neznamená, že můžeš být i dobrý manažer. Podle mě se teĎ Tomův tábor rozdělil. Jedni ho odsoudili, jak jde proti Spartě a druzí ho milují dál. A věř tomu, že proti Spartě jde, protože D.K. Spartu neopustí a ve tvojí smůle, DK klub vlastní. Jen si to představ, jaké to je, vlastnit klub, kde proti tobě jdou vlastní fandové, kteří si mysleji, že když chodí na každý zápas, že rozuměji manažeřině. Vůbec nikdo z nás neví, co je v pozadí a proč to ve Spartě tak skřípe
13.05.2012 23:07
Vazeny Janecku. Osobne te neznam, ale dost tvych nazoru znam prostrednictvim tohoto webu. Bez pochyb jsi velku Spartan, ale tvoje dnesni obhajoba toho , co se vcera delo na Letny, na ktery jsi nebyl, je trochu mimo. Ja tam byl a nejhorsi na tom co se tam delo neni nahazeny pyro na travniku, ale ta agrese vuci ostatnim fanouskum a to jak hazeni delobuchu mezi fanousky, tak jejich vyhrozovani a napadani! Vypravet se to moc neda, to clovek musi zazit.. A ver tomu, ze spouste lidi vcetne me z toho bude nejakou dobu spatne! Myslis, ze je to v poradku?
13.05.2012 21:21
až na to házení pyra mezi lidi to byl pěkný počin, jinak děkuju všem co šli po zápase na hřiště je vidět že v těžkých chvílí dokážeme držet při sobě. a vy moralisti se už proberte, Sparta zkurvila letos co mohla, hráči se po dukle schovávají v autobuse se zatemněnými skly(Míra Baranek řikal že se prý bojí:)nutno dodat že u autobusu bylo x těžkooděnců) a vy budete pořád říkat budte trpělivý, škodíte Spartě, nejste Sparťani atd. voda z hrnce prostě přetekla
13.05.2012 21:33
Posílám poděkování a palec nahoru klukům za tu akci s pyrem..myslím si že to byla povedená akce až na ten incident že vlétl dělobuch do lidí..to se stát nemělo..na druhou stranu kecy některejch lidí tady,že to nejsou spartani mě dostávaj.Lidi který jezdí celý rok se spartičkou po celé republice si myslím že mají co mluvit do vedení klubu..my dáváme prachy za lístky,výjezdy atd..a kretenský nápady jako je třeba bonzování,to raději nebudu ani komentovat.To nemá smysl.Hřebík musí ven,a to jakýmkoliv způsobem..třeba i násilím....jestli tam někdo chodí na klobásu?tak to může jít na smícháč..tam je mají taky..Sláva násilí a Fanatismu..ACS
14.05.2012 00:26
Jen bych ti rád chtěl připomenout, že jsi trošku mimo. Do vedení klubu ty jako fanoušek nemáš vůbec, co mluvit. Klub má nějakého majitele a ti rozhodují o osudu klubu, to jen abys spadnul na zem. Myslíš si, že kdybys vlastnil firmu, necháš si od někoho kecat o tom jak ji budeš ovládat? Prober se! Fotbal je jako divadlo..bud chceš jít a koupíš si lístek nebo nechceš..a taky by ses tam měl podle toho chovat..v divadle nikdo nehodí na herce delobuch a nezapálí světlici a přijde ti to nenormální? Takhle by ses měl chovat i na fotbale...bohužel dost velká část lidí v naší společnosti jsou primitivové, co se schovávají v síle davu a anonymitě! Hodil by tam tu světlici bez kukly? NE!
13.05.2012 21:53
..ale s rozumem, to pyro byla píčovina, disciplinárka si na nás smlsne, bude to pokuta jako kráva a navíc nám nejspíš zavřou stadion nebo se bude hrát před prázdnejma tribunama, navíc bude vedení nasraný a budou represe, o rozšíření kotle, choreu si nejspíš můžeme nechat jen zdát a navíc je to opět ostuda, nejen, že se ztrapňujeme celý jaro herně ale nakonec tomu nasadíme korunu touhle akcí..já jsem taky nasranej z umění prosrat v podstatě titul v kapse ale je rozdíl s něčím nesouhlasit a vyjádřit nesouhlas a nebo přímo a úmyslně škodit našemu milovanému klubu..pár jedinců si užilo pár minut slávy ale trpět budeme všichni...Forza Sparta!!!..ještě dodám, že na druhou stranu antitrenér Hašek je pryč, Hřebíka ukliděj do kanclu a tak můžeme doufat, že příští sezona třeba konečně vyjde a zase nám přistane nějakej ten pohár...
13.05.2012 22:00
S tím sobotním protestem neosuhlasím. Ale furt nechápu, zaco by měli trestat kotel, tím spíš zákazem chorea apod.? Ono ěnco letělo z kotle? Jako možný to je, z rohu kotle něco vylétnout mohlo, ale zdálo se mi, že to házeli fanoušci, nacházející se na protilehlé tribuně...:Jestli mezi nimi byl někdo z kotle? JAk to chceš dokázat, měli kukly. Pokud jsem si všiml, kotel fandit celý zápas (nebo se o to aspoň snažil) a až na občasné tupé zakvičení se fandění obečlo víceméně bez vulgarit a excesů...Ostatně, jako celou sezonu, pyro na ploše z kotle jsem viděl v sezoně asi jednou. Tak za co kurva chce někdo trestat kotel? JAk jsem řekl, že už na Letnou nepůjdu, tak pokud by chtěli jakýmkoli způsobem perzekuovat kotel, budu první, kdo se bude snažit vytvořit ho jinde. MY fandit budeme, náš svět nikdy nezničíte.
13.05.2012 22:09
proč tady furt všichni fňukáte??stalo se..už to nezměníte.mě to teda jako žádná ostuda nepřišlo.kdysi dávno byl kotel hrdej,tvrdej a fanatickej.a dnes se tady brečí kvůli trošce pyra..
13.05.2012 22:30
Házení pyra na plochu (přičemž to v klidu mohlo trefit diváky i hráče), za situace, kdy je klub v podmínce, není ani hrdost, ani tvrdost, ani fanatismus, ale demence. Hrdost, tvrdost a fanatismus je fandění Spartě, případně jejím legendám v dresu soupeře, choreo a pyro v kotli a na tribunách (ne ale na ploše). Tupé kvičení a jednání, které přímo poškodí klub, to je hovno, a ne fanatismus.
13.05.2012 22:33
Kurva a už je to tady zase, zase se hádáme všichni mezi sebou kurva vždyt jsme všichni SPARŤANI tak se nezačneme hádat ještě mezi sebou kurva ne?! Pyro určitě dobrý, ale házet to mezi fanoušky to je totální píčo.. teďka už tam bude chodit zase méňě fanoušků, ale co se stalo, stalo se. Tak se všichni uklidníme, nemá cenu se napadat ještě mezi sebou, odpočinout si trochu od fotbalu a na 1. zápas SPARTY musíme přijít a podporovat Spartu v co největším počtu! Proč? Protože SPARTA!!!
13.05.2012 22:40
muzete mi prosim vysvetlit, jak si muzete byt jist, ze tzv. MIB nehazeli umyslne delobuchy a svetlice mezi ostatni fans... kdyz jse na stadionu nebyl.. nechapu jak muzete neco takoveho obhajovat.. sice Vas neznam osobne, ale diky spartaforever jsem mel moznost precist si s Vami rozhovor a i jine komentare .... rikam si, jo takovi kdyby byli vsichni to by bylo super.. a pak se tu doctu jak ti co ohrozuji ostatni fanousky jsou ty nejvetsi spartani pod sluncem... nezlobte se na mne ale to mi hlava nebere... nemluve o tom ze dymovnice skoncila pod nohami i hloucku ktery by Vam delela radost, protoze se pokazde pridala ke skandovanemu pokriku Hrebik ven... no pak uz ztoho tak odvazani nebyli... i ja jsem se prisel rozloucit se SuperTomem a chtel jsem aby u toho byl i muj syn, dalsi generace .. ovsem pak jsem litoval, ze jsem ho sebou vzal.. v prvni rade jsem ho vystavil nebezpeci, coz je nejdulezitejsi a v druhe rade jsem tedy nemel moznost skocit po tom, ktery mel hroznou legraci z toho jak se lidi lekli kdyz mezi ne pristal delobuch a castoval to jeste blbym komentarem...
13.05.2012 23:07
Ja jsem si nevsiml, ze by tady "janecek" obhajoval hazeni delobuchu do divaku a vyzdvihoval lidi, kteri to UMYSLNE delali jako nejake hrdiny. Pokud nektere pyro misto na hristi skonclilo v dolnich radach tak je to nemile, ale ne duvod volat po zavadeni estebackych metod na Sparte. Formu a duvody ja osobne schvaluji, umyslne hazeni delobuchu do hloucku lidi kvuli hadani se o protestu je ulet a nevsiml jsem si, ze by tady v cele diskuzi kdokoliv schvaloval.
13.05.2012 23:56
tak si to precti jeste jednou a zkus zaragovat znovu i kdyz to nebylo jak je z nadpisu patrne pro tebe, predem pisi ze to nemyslim vuci tve osobe vubec zle... pokud jsi si vsiml ani ja nikde nepisi ze by jsme meli na sebe praskat.... ani nepisi, ze pan Jenecek schvaluje hazeni pyra mezi lidi... pouze se ptam kde bere tu jistotu ze to neudelali nekteri z dotycnych schvalne, kdyz u toho jak sam pise nebyl... pochopil bych kdyby napsal: kamarad to chtel hodit na plochu, ale bohuzel zavadil o neco pyro mu vyklouzlo a bohuzel to omylem spadlo tam kam nemelo. Pak u toho byl a vi co pise, ale takhlemi to prijde pritazene za pacesy.. Aby jsi si o me mohl udelat nejaky obrazek... rozhodne podporuji pyro, nemam nic proti projeveni nesouhlasu s dannou situaci... ale ne tak ze pri tom budou ohrozeni ostatni fanousci ACS at uz hrebikovci nebo antihrebikovci...
14.05.2012 09:07
Ale já tu jistotu přece nemám, jen se mi to skutečně nějak nezdálo, že by se našel dement, který by úmyslně házel dělobuchy mezi děti. To přece nemůže žádný rozumný člověk schvalovat a tak prostě nechápu ty pokusy, něco podobného mi podsouvat. také to bezhlavé tvrzení, že jít proti Spartě je nesmysl je naivní. Právě zvolená cesta , jít v některých věcech proti ní je tou správnou cestou, jak jít s ní.
14.05.2012 09:26
Jistotu samozrejme ma jenom ten kdo to hazel nebo planoval. Ale fakt mi neprijde realny, ze by pri planovani teto akce bylo rozhodnuto, ze se bude hazet pyro i na tribuny. Proc by to delali? Ocividnym cilem bylo prerusit zapas, coz znamena hodit pyro na hriste. Vzhledem k zakazum, kameram poradatelum atd. proste podle meho doslo k tomu, ze se ne vse uskutecnilo jak bylo naplanovano (= cast skoncila v dolnich radach).
14.05.2012 00:02
Jsem rád, že tu zaznělo přesně tohle. Kdo chce kam pomožme mu tam. Rámy, kontroly, zápasy bez fanoušků, buzerace. Děkuju moc těm šmejdům, kvůli kterejm budu muset chodit na Spartu asi nahej! Ti, co včera vyváděli ty blbosti (házení dělobuchů mezi lidi a světlic na hřiště) rozhodně největší Sparťani nejsou. To nejsou vůbec žádní Sparťani! Oddanost fandovství se pozná podle počtu výjezdů? Pche, kolik lidí by jezdilo, kdyby tam nebyla banda dementů, za kterou pak odnesou kolektivní vinu, případně nevidí fotbal. A kolik z těchhle "Sparťanů by jezdilo, kdyby si nemohli užít tu nesnesitelnou lehkost davu? Když je tu někdo hájí jako velký Sparťany, kteří by pro ní obětovali všechno, tak ať maj v sobě tu odvahu a dělaj si tyhle protestní akce za sebe, jasně a s vědomím, že za svoje činy musím nést i odpovědnost. Fotbal je ten důvod opravdovýho fanouška, proč se snad na Letnou má chodit, ne? Mimochodem, já tam jeho náznaky po dlouhatánský době na jaře konečně vidim... Nikoho udávat nebudu, a i když to bude nepohodlný, doufám a věřim, že Sparta zainvestuje do pořadatelský služby (která je úplně zoufalá) a kamerovýho systému, zapracuje na represích a tyhle kreténi už si to zopakujou maximálně jednou. Mít dítě, dlouho bych ho na Spartu nevzal. Tfujtajxl A všem rozumnejm lidem přeju pěknej večer
14.05.2012 08:31
Napsal jsi to tak,jak bych to pravděpodobně udělal i já... Jen bych přidal,že bych se velice divil,kdyby podobná zvěrstva rádoby fanoušků a všech,co s podobným chováním na tribunách souhlasí,prováděli ve stejných intencích i doma!!!! A zcela na závěr dodávám,že pořadatelská služba naprosto selhala!!!Pokolikáté již??? No a tady bych začal s nápravou.......
14.05.2012 08:42
Na zápase jsem nebyl, tak nemohu soudit co přesně se tam dělo, nicméně něco podobnýho jsem čekal. Házení jakýkoli pyrotechniky na trávník, a potažmo mezi jiný lidi, je prasárna a dotyčný by měli doživotně vykázat ze stadionu. Práskat na tyhle vrhače je nesmysl, jednak je to povětšinou tvrzení proto tvrzení, a pak by si tohle měla už jednou provždy řešit Sparta a ne její fanoušci. Všelijaký teen pointy a podobný akce beru, ale možná by na úkor nich bylo lepší postavit do kotle navíc 10 nabušenců a ti už by tohle vyřešili.. Vyhánění Hřebíka je nesmysl, protože toho Křetínský nevyhodí, udělal by ze sebe akorát naprostýho idiota. Počkejme na podzim aspoń 10 kol, hra pod ním opravdu není zlá, bohužel se strašně chybuje v obraně, ale to se dá přes léto dopilovat. Pokud se Řepka obul do Hřebíka, ok, na to má právo, ale do Křetínskýho, kterej mu tady pět let dával luxusní plat, jeho blikance pokaždý nějak přešel, a při ukončení smlouvy mu férově doplatil vešekerý smluvně dohodnutý prachy, je blbost. Křetínský je sice kokos, co nás deptá Hřebíbem, ale nebejt jeho prachů, jsme na to jak Slávie... Z jara je mi hodně smutno, doufám, že nejradikálnějuší antihřebíkovci se přes léto zklidněj a od podzimu budou FANDIT SPARTĚ, protože to jediný nám může pomoct dostat se zpátky na úroveň jako někde kolem Straky. Pokud se i přes léto bude na přípravných zápasech dělat bordel, budeme v prdeli. Čau všem normálním fanouškům
14.05.2012 10:51
14.05.2012 11:04
Mluvím o úrovni fandění, tedy hlavně o vztahu fans-hráči nebo fans-vedení, kterej taky celkem fungoval... Hra nebyla nikterak úžasná, ale kluci jezdili po prdeli a vyhrávali hlavně srdcem.
14.05.2012 14:04
Máš pravdu v tom, že vztah mezi fanoušky a klubem byl v té době snad nejlepší co pamatuju. Je zvláštní, že za tím nestála hra (naprosto nekoukatelná, ale penaltička či ofsajd na 1:0 se, když to jinak nešlo, vždycky našla - dozvuk Pelty??). Dnes se odvolává hlavně kvůli hře, či spíše NEvýsledkům. Přemýšlím, který trenér by nás jako fans mohl zase sjednotit, páč nikdo jiný to už asi nedokáže..
14.05.2012 15:37
15.05.2012 00:06
14.05.2012 09:17
14.05.2012 09:38
Největší demence byla hodit to vedle hasiče(ať hasiči na výjezdech dělají cokoliv,tady jde spíš o to, že to je člověk a mohlo dojít k nepříjemnému zranění), dělobuch hozenej mezi lidi a napadnutí dědka třema chlapama,D51/52(Osobně jsem to neviděl protože jsem německým turistům vysvětloval co se děje). Autorovi plus za odvahu ale udávat se mezi sebou?? Nejsme rakouská policie nebo STB. Pokuta je jasná a přinejmenším nás čekají dvě kola za zavřenýma dveřma.
14.05.2012 10:32
Souhlasím s Canizaresem-bohužel mám kousek od něj permici-tipoval bych to tak 10řada, 10místo. Kromě zrcadlovek nosí dres Lazia s Di Caniem.Velmi často nadává hráčům Sparty nadávkami nejhrubšího zrna. Opakuji-nadává hráčům Sparty. Když se ozve někdo z okolních reaguje zhruba tak jak je popsáno v tomhle článku. Nevolám po udávání, ale tohohle psychopata, nebo možná feťáka bych se fakt rád zbavil.Myslím, že by to prospělo celé Spartě, všem zůčastněným.
14.05.2012 14:31
Řepka je za určitých okolností dobrý fotbalista. Ale po lidské stránce je to degen, což potvrdil při zápase ČB s Liberecem, kdy nám mohl pomoci získat titul. To samé si myslím o odvolávačích Hřebíka. Jste degeni! Jediné co Vás naplňuje je nenávist, nenávist primitiva, který všechny neúspěchy Sparty projektuje pouze do jedné osoby. Už to tady někdo psal, tak to jenom zopakuji: Kolik titulů a kolik postupů v evropských pohárech nám zkazil "SuperTom"?
16.05.2012 02:26
z clanku je me smutno, ale souhlasim s autorem a jsem dost znechucene z disluze pod clankem. Jak nekdo muze vse davat za vinu cloveku kterej do sparticky jen rve prachy, bez nej by jsme mozna byli v hovnech jako je ziden. A jak nekdo muze schvalovat hazeni delobuchu mezi nic netusici fanousky sparty? Nechci s temi lidmi valcit, chci aby sparticka vyhravala.
16.05.2012 15:50
17.05.2012 00:03