Když je válka, tak se musí vyhrát, to mi žádnej nevymluví! (SPARTA - České Budějovice, 30. kolo Gambrinus ligy 2011/2012)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
FootballFanatic 
VÁLKA

14.05.2012 00:33

Otázkou je, kdo komu vyhlásil válku jako první. Mně přijde, že nám ji vyhlásili hráči (vedení) v podobě špatných výsledků za náš tragický support na domácích zápasech. Odpovězeno jim bylo včera pyrotechnikou a oni nám příští sezónu vrátí úder v podobě ještě větších represí na Letné, než byly doposud. No, nechám se překvapit, co přijde dál.


sometimes stupid 
Díky

14.05.2012 07:14

Díky Ludvo za super článek. Vystihl jsi to dost přesně... válka/represe... Je vcelku jasný jak to bude probíhat. Stačí se podívat do minulosti. Vše už tu bylo tolikrát. Vedení se asi bude snažit vytvořit druhý Alkatraz. Na stadioně bude několik zápasů bída a pak to buďto vyšumí, nebo to bude příště bouchat třeba na hlavní tribuně, nebo kdekoliv jinde. Nehodnotím zda je to dobře, nebo špatně, ale tak to prostě je. Nepamatuji jediný případ, kdy vedení něčeho dosáhlo silou a represí.


otiko 
díky

14.05.2012 07:29

ano na Spartu jsem šel také s těmi dvěmi pocity.. Hřebík škodí a bude škodit Spartě v každé pozici, protože z psa kocoura nepředěláš - kdo se s ním bude kde bavit ? Pokud snad něco pro Hřebíka - mohl by teď DK u TV při finále LM Bayern-Chelsea vysvětlovat "v tužce" jak to "hrajou blbě". Křetínský by ze Sparty měl vypadnout taky. Že ani miliony nejsou vše ukazuje LBC, Plzeň , Dukla či Příbram. Prostě fotbalová neschopnost a blbost DK je strašně drahá a ani ty jeho miliony to Spartě nevyváží.


Dub 
re: díky

14.05.2012 21:36

naprosto přesné a výstižné.


mfr 
re: díky

15.05.2012 21:15

Článek i tato replika jsou perfektní. Křetínský Spartu stále ničí. Jen se jakž takž vzpamatujeme z předchozího Hřebíkova působení tak ho nabere znovu. Pod Křetínským jsou nejhorší výsledky i výkony za posledních 30 let. Pelé a Maradona měli štěstí, že je netrénoval Hřebík. Nejspí by je stavěl do obrany jako Přikryla.


Energetik 
:-)

14.05.2012 07:31

Já to říkám od začátku - Ludva fandí slušně! :-)))


n.ezn.amy 
Super článek

14.05.2012 07:33

Výborný článek, za který moc děkuji. Protože po té včerejší první reportáži mi bylo hodně smutno, že někdo nabádá k udávání a bonzování. Díky za skvělý článek a střízlivé zhodnocení zápasu a atmosféry na zápase.


Patejl 
Návětěva

14.05.2012 07:33

"Na prořídlém stadionu, kdy návštěva je úměrná tomu, že titul už není možné vyhrát, se na stadion dostavili jen ti nejvěrnější..." Ško da že tě nenapadla ještě další varianta. A sice, žš spousta fanoušků Sparty nepřišla proto, protože tušila co tam budou fanoušci titulů vyvádět. A u toho být nechtěli. Já osobně znám alespoň deset takových.


honeysek 
re: Návětěva

14.05.2012 08:22

podepisuju


Penek 
re: Návětěva

14.05.2012 08:54

Kolik myslíš že by tam bylo lidí,kdyby tam nebyl Hřebík?


káně 
re: re: Návětěva

14.05.2012 08:54

Tady se nikde nepíše o Hřebíkovi, někteří ho viděj i v hovně ...


Penek 
re: re: re: Návětěva

14.05.2012 09:13

Položil jsem slušnou otázku Patejlovi tak nechápu,proč tady kráká nějaký káně?


Patejl 
re: re: re: re: Návětěva

14.05.2012 09:39

Neříkám, že by tam byl plný dům. Vic lidí, jste ale odradili vy, než ztráta titulu a zápas o "suchý z nosu".


Acs_SF 
re: re: re: re: re: Návětěva

14.05.2012 10:01

To myslis, ze pokud by se hralo o titul tak by tam byla mensi navsteva? Z tohoto pohledu si muze vedeni "gratulovat", ze se jim podarilo titul prosustrovat uz pred zaverecnym kolem. Pokud by se o titul prislo v zaverecnem kole tak buhvi co by se delo... Navic vedeni udela detsky den za situace, kdyz i Cipro ma informace, ze se cast lidi chysta narusit utkani (a zbytek to minimalne tusi). Je to celkove hodne nestastna situace, ale nemeli bychom zamenovat pricinu a dusledky. Vedeni ma co chce - v tomhle smeru bych to ani nehazel na "vecneho skudce" Hrebika.


káně 
re: Návětěva

14.05.2012 08:54

Také takové znám ...


Martas88 
re: Návětěva

14.05.2012 15:50

Souhlasím, znám taky hromadu lidí, kteří by se šli podívat na Spartu, včetně mě, ale čekali co se bude dít. Kdybych tam šel, tak bych se šel podívat jenom na Spartu a ne abych poslouchal tohle


Zdenda 
Díky, Ludvo...

14.05.2012 08:09

...za super článek a ještě lepší P.S. na konci...


mnichovice 
Pochopení pro světlice na hřišti ani jinou pyrotec

14.05.2012 08:33

(po sobotě na stadionu vůbec) opravdu nemám. Možná, kdyby vám ta světlice spadla na hlavu a sežehla (má-li co) vlasy nebo dělobuch vám prásknul za hlavou, tak bys nepsal takovéhle zhovadilosti. Na Hřebíka můžeš mít jakýkoliv názor, neberu ti ho, ale považuji opravdu za kravinu, zastávat se toho co se v sobotu stalo. To nebyl žádný protest proti Hřebíkovi. Nebo vám přijde normální vzkázat hráčům: "Nemáme titul, tady máte přes držku?" A s těmito hráči se třeba příští rok chcete radovat z úspěchů, byť pod jiným trenérem a bez vlivu Hřebíka? Jste k smíchu. Děkuji za slušné reakce, osobní výlevy si nechte jinam.


Lukittos 
re: Pochopení pro světlice na hřišti ani jinou pyr

16.05.2012 09:50

Souhlas. Problém je ten, že blbovi nevysvětlíš, že je blb. Oni to ani pochopit nechtějí. A ten vzkaz taky svědčí o intelektuálních kvalitách těchto individuí...


Penek 
Díky,

14.05.2012 08:36

Supr článek.Má to hlavu i patu.


Dub 
re: Díky,

14.05.2012 21:39

naprostej souhlas, je dobře, že někdo odpověděl Canizaresovi na ty jeho blitky


cale 
Reakce

14.05.2012 08:38

Nejprve - chovám respekt k fanouškům jako je Ludva, přestože ho osobně neznám. Ovšem když někdo vyplodí takovou slátaninu, tak mi to nedá, abych sám nevyjádřil svůj názor - to je tu teď dost populární. Už jen z toho, že se tu mluví o "válce" s představitelem klubu, se mi svírají vnitřnosti. K samotnému obsahu článku - pro Ludvu je příjemné vědět, že si tolik lidí šlo na poslední zápas sezony zanadávat a podpořit bývalého kapitána. Což o to, každému z nás jsou příjemné jiné věci, mě třeba tenhle fakt celkem drtí, ale potom je zvláštní že o pár vět dále píše: "... se na stadion dostavili jen ti nejvěrnější. Ano, ti co tam nechodí za dobrým fotbalem, nechodí tam za výsledky, nechodí tam kvůli Hřebíkovi, nechodí tam kvůli Řepkovi, nechodí tam protože svítí sluníčko a nechodí tam proto, že zrovna přijel Manchester United nebo jiný podobný klub. Chodí tam za Spartou, ze jejím duchem, tradicí a všemi těmi hesly, která jsou tak pěkně popsána v komerční záležitosti sparťanského NIKEmanifestu." Nechodí kvůli Hřebíkovi? Nechodí na výsledky? Chodí za duchem a tradicí Sparty? Jak se tohle slučuje s tím, že ti nejvěrnější fanoušci, které za celý rok nevidím otevřít ústa, pokud se zrovna nevede o dva góly anebo pokud zrovna nenadávají svým hráčům, jsou najednou schopni po celý zápas pilně řvát až jim sliny od pusy lítají? Že vědomě sebe a taky všechny ostatní, kteří jejich názor třeba nesdílejí, okrádají o příležitost sledovat na domácím stadionu zápasy milovaného klubu? Nejspíše nejsem obeznámen s každou tradicí Sparty a možná neznám jejího ducha tak dobře, jak jsem si myslel, protože doposud jsem zjevně žil v bludu. Ptáš se Ludvo, kde jsou rodiny s dětmi. Na to taky docela často ptám, teď ale chvíli nebudu. Protože i já jsem viděl otce s dětmi jak utíkají před dýmovnicí zapálenou velmi chytře hned vedle jedné z mála skupinek stále fandících na protilehlé. Tu poznámku o hasiči ani nemá cenu komentovat - ubohost typu "na každou svini se vaří voda" nezachrání ani přání dobrého zdraví, ani tisíc smajlíků. Přijde mi docela komické zakončovat článek tohoto typu apelem na zrušení plotů kolem kolem kotle. Jsem zastáncem téhož a také si myslím, že to atmosféře na stadionu škodí, ale ve srovnání s akci "68. minuta" je ta škoda opravdu nepatrná. Když došlo ke zrušení plotů okolo hřiště, chápal jsem to jako jakousi odměnu fanouškům a vstřícný krok směrem k lepšímu soužití mezi fanoušky a klubem. Letos jsme si možná mohli vysloužit zrušení plotů kolem kotle - ale přes famózní vstup do sezóny, napravené zklamání s Vasluií jsme nebyli schopni ani jednou vyprodat stadion, ani jednou vytvořit opravdu bouřlivou atmosféru po celý zápas. Hráči prosrali titul, v hledišti jsme jim ale nějak extra nepomohli. Tyhle poznámky ale nepatří těm, kteří celý rok dělají, co mohou, jezdí ven, připravují chorea. Tohle směřuji na dobráky, o kterých jsem psal výše. Pokud mě někdo, koho jsem neslyšel zatím zařvat nic jiného než "Jarošíku/Matějovský/ Brabče/Sionko/Kweuke... jdi do prdele", hodlá poučovat o tom, na co fanoušek má a nemá právo, tedy spíše o tom, že jeho výsostné právo je řvát Hřebík ven, tak se nedivím, že u nás stojí atmosféra za prd. A nakonec. Tomáše Řepku jsem miloval a stále ho mám rád. Jen si ho přiřazuji na seznam lidí, jehož rozhovory nebudu poslouchat/číst. Možná by neměl být zatracován za to, že říká, co si myslí (ačkoliv se tu opakovaně nadává na bývalé hráče kritizující Spartu), ale tady si za své názory nadáváme dnes a denně. Takže Tome, bylo to ubohé, neloajální a nebyl v tom ani náznak citu ke Spartě. Ale i tak tě mám rád.


Herrer 
re: Reakce

14.05.2012 10:00

Nechtělo se mi do tohohle románu jít, ale stálo to zato. Takže díky, vidím to úplně stejně.


BeoWulf 
re: Reakce

14.05.2012 10:26

Hezky napsano.


wera8 
re: Reakce

14.05.2012 10:58

Souhlasím s každým slovem. To co dorazilo v sobotu na Letnou bylo ve velké většině bohužel jen stádo hyen a pseudofanošků, kteří si přišli akorát vylít svoje mindráky, nemělo to nic společného se Spartou a její podporou! Podporu Tomovi beru, i pro mě je to modla, ale na na úkor fandění Sparťanů - oni daj gól a co se ozve? Tomáš řepka nebo Hřebík ven...fakt pěkný poděkování jim. Furt by jste jen vyhazovali trenéry, ale kdo to tam teda má vést??? Kdo tam půjde když vidí jak to chodí, jaká je to tam zodpovědnost a co z tohop jen má?? Počmáraný domy, nadávky atd atd. To na klucích je to jestli daj góly a to že se jim to teď nedařilo pomalu celou sezonu, tak za to nějakej Hřebík nemůže a přesto těm klukům fandím pořád i když se nedaří. Dělobuchy a podobný kraviny - jsem pro barevný světla a dýmovnice když to má smysl a řád, patří to ke Spartě ale ne za cenu zranění hráčů, diváků i ostatních lidí a ne za cenu zavření stadionu a placení pokut, který Sparta může přece využít jinak! Těm co to v sobotu naházeli že to pomalu zase schytal Krejčí a nejen on, a zejména lidi v hledišti, tak za to bych přála těm "fanouškům" abych jim to upálilo ruce! Sparta má spostu fanoušků, ale jakých...neperete se za Spartu ale za svoje mindráky, nejdete tam fandit, ale jen bouřit a ničit, nejde vám o fotbal, jinak by jste neměli zájem na přerušení zápasu, nejde vám o nic o co usiluje Sparta jako tým.


vojta.acs 
re: re: Reakce

30.06.2012 12:29

Za co bych měl těm hráčům děkovat? Za to, že daj góla ČB v zápase, kde absolutně o nic nejde? Já jim chtěl děkovat celou sezonu, proto jsem s nima všude jezdil a fandil, ale když si myslím, že pro vítězství nedělali všechno, tak jim to dám v zápase o nic najevo!


VšeProSpartu? 
re: Reakce

14.05.2012 11:09

Napsal jsi pomalu druhý článek, ale stálo to za to. Rodiny s dětmi, ploty, kdo je pravý fanoušek apod., krásné příklady protiřečení. S tím hasičem, to mě zabilo. V podstatě NÁŠ hasič je "odhozen" tlakovou vlnou metr daleko a ty z toho máš nepokrytou prdel..no comment..na druhou stranu s komenty k hráčům, hlavně Pepovi Hušbauerovi, víc než souhlasím.


Ludva 
re: re: Reakce

14.05.2012 12:57

Srandu z toho nemám, psal jsem, že nejsem jako ti hasiči, kteří evidentně prdel při kropení sektorů mají...jenom mě to prostě (v nadsázce) v té souvislosti napadlo...


VšeProSpartu? 
re: re: re: Reakce

14.05.2012 13:43

Jestli sis všiml, ti kropiči (např v Jablonci či Bolce) častokrát bývají místní dobrovolní hasiči, což má s pravými hasiči leckdy máloco společného..A tu averzi chápu, taky se ve mně vždycky vaří krev, ale znovu opakuju, na Letné to jsou NAŠI hasiči, kteří nic takového nedělají, takže skoro součást sparťanské rodiny, s jistou nadsázkou ;)


Bud1893 
re: Reakce

14.05.2012 21:47

Tvůj komentář se tak krásně čte. Děkuji za každého fanouška jako jsi ty


milhause 
re: Reakce

15.05.2012 22:11

ty blaaho, tedy nejdriv jsem si myslel, ze to louskat nebudu, ale ted toho rozhodne nelituji. Moc pekne napsane. Palec nahoru a 100% souhlas. Mas mou podporu.


Lukittos 
re: Reakce

16.05.2012 09:55

Souhlas! Pěkně napsáno.


janecek 
Díky Ludvo

14.05.2012 08:49

za super shrnutí. Já osobně, ačkoliv jsem se z důvodu vlastní svatby utkání nezúčastnil a nikdy jsem ani slůvkem nenaznačil schvalování jakéhokoliv násilí ,stal terčem invektiv a to jen proto, že jsem NEANONYMNĚ, BEZ KUKLY A SPLNÝM JMÉNEM vyjádřil pro podobné věci a formy protestu pochopení. Nemá už smysl opakovat, že není třeba ze všech, kdo smýšlejí podobně jako já, dělat za každou cenu asociální živly. Možná by bylo dobře, kdyby si někteří přispivatelé zdejšího webu uvědomili, že je lépe pořádně číst a také to, kdo skutečně škodí Spartě.Přístupem, výkony a výsledky. Označovat lidi, kteří Spartou léta žijí a dýchají pro ni za nesparťany mi přijde hloupé a dětinské. Myslím, že kdo chce vidí a pochopí i druhou stranu, kdo nechce, bude hanit vše a každého, kdo není jako on. Pro mě osobně jsou někteří se svými vyjádřeními daleko horší škodiči Spartě , než Ti, kteří zvolili formu, jakou zvolili. Kdosi to také trefně poznamenal. Dříve jsme bývali hrdí, jednotní a fanatičtí. Dnes? banda uplakánků , která se mydlí na webu mezi sebou, kvůli pár připosraným racím.


káně 
re: Díky Ludvo

14.05.2012 09:05

Takže všichni mají schvalovat to, co se událo???? Abychom táhli za jeden provaz? Často tu píšeš o soudržnosti, která nám chybí. Ale tohle ty nůžky ještě víc rozevřelo ...


janecek 
re: re: Díky Ludvo

14.05.2012 09:11

To jistě ne Káně. Ale nelze přece nikomu ubírat právo na jeho názor a také formu protestů. A na základě lží a nesmyslných dedukcí podsouvat něco, co není v žádném případě pravdou! Hloupá a dětinská jsou tvrzení, že Ti, co to udělali a co nectí Hřebíka a vzývají SuperToma jdou proti Spartě. Jednak někdy cesta proti může právě přinést výsledky proto, jak jít s ní a druhak, lidi jsou nasraní a prostě už kotel přetekl.A není proto nutné, kdo smýšlejí jinak, dělat za každou cenu asociály.


káně 
re: re: re: Díky Ludvo

14.05.2012 09:15

Pyrotechnika na hřišti, pokaď je klub v podmínce, to tedy proti klubu jde ... Tečka


janecek 
re: re: re: re: Díky Ludvo

14.05.2012 09:20

Já o voze a Káně o koze....


Lukittos 
re: re: re: re: re: Díky Ludvo

16.05.2012 09:57

Káně má pravdu. To, že tobě na to nestačí kapacita mozkovny, je věc druhá.


malexx 
re: re: re: re: Díky Ludvo

14.05.2012 10:02

kasli na to, na tyhle argumenty neplati..


káně 
Ludvo, Ludvo ...

14.05.2012 08:59

Já tedy nevím, ale tak pokud tu válku nechceš, tak co to bylo? Já Ti a Tobě podobným upřímně děkuji za to, že první zápas příští sezóny na domácím hřišti, se na domácím hřišti hrát nebude. Když tedy věříš těm změnám, co se událi v pátek, tak proč tohle? Proč to bylo??? Pyro na ploše, když je Sparta v podmínce? Hloupej nejsi, ale ... navíc první světlice přiletěla do blízkosti Kušníra a Němce, což tedy opět zhovadilost je ... Sparta hraje překvapivě celkem dobře, kajní obránci útočej, nahrávaj si na goly ... a dáme gól, a "Hřebík ven". Já se nikde nehlásim k jeho příznivcům, ale co je moc, to je moc ... někteří to v hlavě srovnaný nemají ... XII hráč, symbolické ...


sometimes stupid 
re: Ludvo, Ludvo ...

14.05.2012 09:05

Káně, ty taky plácáš každý zápas něco jiného. Ještě na Dukle jsi odvolával. Srovnat by sis to měl v první řadě ty...


káně 
re: re: Ludvo, Ludvo ...

14.05.2012 09:13

To jsem přeci nikde nepopřel. Za první, mě stejně jako Ludvu "uspokojili ty změny", za druhý já klubu rozhodně žádnou válku vyhlašovat nebudu. A jestli má někdo za potřebí zaházet hřiště pyrem v době, kdy jsme v podmínce, tak je to nesmysl, kterej vážně nepochopí. O nějakym řvaní tu nikde nepíš (krom toho, že to jede místo oslavy golu)


Ludva 
re: Ludvo, Ludvo ...

14.05.2012 10:33

Já jsem tam snad házel pyro?:) Jo, zatím mě to oznámení uspokojilo, ale jsme fakt zvědavej koho seženou, protože tam by šel jen někdo schopnej (a je otázka zda za něj chtěj dát prachy, když už vyhazujou dost za teoretika) nebo naopak nějaká loutka, začínající trenér, sebevrah.


r0b0t 
Dobré

14.05.2012 09:10

osvěžující článek po tom včerejším projevu majora Borovičky.


Tommy 
lacině tendenční canc...

14.05.2012 09:11

...jestli Canizares podle tebe napsal STBáckej příspěvek, udělal jsi ty úplně to samé, jen to napajcoval jinou barvou.


boy_of_russia 
Hlavně

14.05.2012 09:29

se pak zase všichni v nové sezoně divte, až na stadionu budou čtyři tisícovky lidí, z toho v kotli sotva 200 kusů a ticho jako v hrobě, že nikdo nechce fandit...


janecek 
re: Hlavně

14.05.2012 09:40

No to s tou sobotou asi moc nesouvisí....ať je to jak chce, nikdo mi nevysvětlí, proč všichni obhájci pana bývalého GSM chyběli na Dukle. Pročpak nebyli podpořit jeho moderní pojetí, které se vždy ve výsledku ukazuje jako pěkný průser?? Kdepak byli internetoví tlachálci? Odpovím si sám. Jako vždy- NIKDE!!!Možná už vymýšleli internetové strategie, jak z těch co chodí live na fotbal udělat zakuklence a asociály, kteří terorizují malé děti...


boy_of_russia 
re: re: Hlavně

14.05.2012 09:50

No vidíš janečku a zrovna ty bys měl vědět, že to, co se stalo v sobotu, fanoušky/diváky na stadion rozhodně nepřiláká. Po celou sezonu tady burcuješ a divíš se, kam se poděli všichni ti výjezďáci, všichni ti kotelníci, kteří na stadion chodil na přelomu 80. a 90. let. Oprávněně jsi naštvaný, že fandění na Spartě vypadá tak, jak vypadá. Takže až se v novém ročníku budeš nad touhle věcí zase rozčilovat a nechápat, kde jsou všichni fanoušci a diváci, vzpomeň si na sobotu 12. května 2012, kdy se pyrotechnika hodila na vlastního hráče, kdy se pyrotechnika hodila mezi nic netušící fanoušky a kdy bylo fanouškům nadáváno a vyhrožováno násilím jenom kvůli tomu, že si někdo dovolil ozvat se. Pokud si myslíš, že tohle všechno je v pořádku a na počet diváků na stadionu to nebude mít negativní dopad, tak jsi naivní blázen.


janecek 
re: re: re: Hlavně

14.05.2012 09:53

Můžu s Tebou souhlasit. A pokud se člověk ozve tady, letí na něj imaginární pyrotechnika v podobě lží a invektiv. Takže jsme na tom asi tak zhruba podobně. Nemáme si co vyčítat.


boy_of_russia 
re: re: re: re: Hlavně

14.05.2012 09:59

Myslíš, že lžu a používám invektivy? Já si to nemyslím, ale budiž, je to vůj názor. Já jsem pouze napsal, že se zase "těším" na divení, až bude na stadion chodit "nečekaně" jen 4 tisíce diváků a bude ticho jak v hrobě.


janecek 
re: re: re: re: re: Hlavně

14.05.2012 10:02

Neměl jsem na mysli Tebe:-). Pokud si ale přečteš komentáře k článku o mužích v černém, zjistíš, jak lehce se dají zkreslovat fakta a stavět na nich vzdušné zámky.


boy_of_russia 
re: re: re: re: re: re: Hlavně

14.05.2012 10:15

Já ty komentáře tam nečtu. Jednak už jich je tam na mě moc :-) ale hlavně, je tam napsáno takových sviňárem, výhružek a debilit z obou stran, že fakt nemá smysl to číst.


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: Hlavně

14.05.2012 10:22

Pravdu díš:-)


Texas1893 
Souhlas!

14.05.2012 10:11

Výbornej článek Ludvo. Pod tenhle se já klidně podepíšu. Souhlas od prvního písmene až do poslední tečky. Je dobře, že se najde někdo kdo je schopnej normální kultivovanou a inteligentní formou shrnout celkovou situaci ze soboty.


Kane1986 
Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:22

Se mi taky zrovna moc nelíbil, vzhledem k tomu co se dělo během jeho minulých angažmá, ale ctím pravidlo, že KAŽDÝ BY MĚL DOSTAT ŠANCI a to i opakovaně, protože přece nemůže už nikdo na třetí pokus vstoupit do stejné řeky. A výkony na hřišti mi (občas) dali za pravdu. Ono je nutný si uvědomit, že styl "nakopneme ala Chovanec" se míjel učínkem, i když se tak nemusí dle některých úspěchů v pohárech či lize zdát. Jenže tohle nešlo praktikovat pokaždý. Vy co teď protestujete proti Hřebíkovi - máte snad křišťálovou kouli a dle 4 měsíců soudíte, že to bude jako v minulých případech? Zvlášť, když si vzpomenu, proč se protestovalo při jeho druhym angažmá se kysele musím pousmát té vyhlášené "Válce", která pouze a jen poškozuje klub - pokuta, začátek příštího ročníku kdovíkde a případně bez diváků. Chápu názory spousty lidí, že Hřebíka nechtějí na žádné pozici, ale nechápu ten pyroprotest, nechápu jak po tomhle může někdo žádat odstranění plotů u kotle, nechápu jak může někdo takový tvrdit, že fandí Spartě. V článku se také píše kde jsou rodiny s dětma - v prdeli vážení a příští ročník budou taky a nedivim se. Pokud tam někdo vezme malýho kluka a bezmozek hází dělbuchy do lidí na tribuně, kde jsou právě tyhle lidi? Co myslíte, že se stane....


janecek 
re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:25

Tady se vážně těch ataků nezbavíme. Opět- jak někdo může tvrdit, že fandí Spartě?. A proč by kurwa nemohl?? Totéž by se dalo tvrdit i o Tobě, ale zjevně to nikdo nedělá. Tak se oprosti od těch hloupých a zbytečných ůtoků. Díky.


Kane1986 
re: re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:32

Těch ataků je tady dost až příliš janečku a já se je neodpustím, protože pokud kurva někomu fandim, tak v dobrym i ve zlym. Říkam znova, že chápu názory spousty lidí na JH a dokážu i pochopit, že ho tam nechtějí, ale tak sakra je opravdu nutný takhle poškodit klub? A rozhodně ne poprvý? Opravdu je nutný to házet pod nohy hráčům Sparty? Nehledě na to,že žijeme ve svobodný společnosti a v tý si můžu říkat a psát co chci a na svůj názor mám pravdu. Tak jako bohužel i ti, kteří naházeli dýmovnice,petardy a podobný sračky pod nohy hráčů SPARTY...


Kane1986 
re: re: re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:33

*na své názory mám právo


Ludva 
re: re: re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:38

Pořád se tady bohužel zaměňuje příčina a důsledek...


Acs_SF 
re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:40

Hrebik sanci dostal. Pokud by ziskal slibovany titul tak ma klid. Neziskal nic a jak se situace v lize zhorsovala tak se vyostrily i reakce casti publika. Na co se ma jeste cekat? Az zabije dalsi sezonu? Samozrejme musime byt realisti. DK ho neodvola, jen uklidi z oci (ale ne na misto, kde by byl bez vlivu). Pro me je v tuto chvili otazka, kdo bude ochoten jit trenovat do Sparty. Pod dohledem Hrebika, ktery ma jasnou vizi, kterou bude muset trener nasledovat. Neverim, ze by se nasel schopny trener ochotny do toho za teto konstelace jit. I bez Hrebika jako reditele by bylo hledani noveho trenera oriskem, takhle je to podle me primo nemozne...


Kocek 
re: re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 10:58

Počítám že to bude Lavička. Nemá už tam "narušitele" Řepku a Blažka, tak by za ním mohla kabina stát a nemusela by si z něj zase dělat prdel.


Acs_SF 
re: re: re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 11:09

Chudák Víťa - tohle bych mu nepřál :-) Je to určitě možnost, ale ani u Lavičky bych nečekal, že by se smířil s rolí hlavního kouče na papíru a reálně někoho, kdo bude naplňovat Hřebíkovi vize. Záleží na rozdělení komptetencí, ale nečekám, že to Hřebíkovi ořežou tak, aby neměl přímý vliv na mužstvo a trenéra. Uvidíme...


Kocek 
re: re: re: re: Nástup Hřebíka

14.05.2012 11:19

Lavička se pod ním v podstatě vyučil, je to takovej klidnej poslušnej týpek, takže bych se tomu fakt nedivil. Pravomoce dostane velký, Hřebík bude jen takovej supervizor, tak třeba to napodruhé vyjde. Mentální trénink by pár hráčů potřebovalo :D


akrij 
...

14.05.2012 11:12

"Zrušte to iracionální represivní oddělení kotle od zbytku tribun". Jediné čeho se po sobotním ohňostroji dočkáme bude ještě větší zvýšení kontrol u vstupu a větší počet kamer a uzavření stadionu.


akrij 
re: ...

14.05.2012 11:13

* větší zvýšení kontrol u vstupu, větší počet kamer a uzavření stadionu. ^^


Acs_SF 
re: ...

14.05.2012 11:19

Včerejšek dokázal, že je to stejně zbytečný. Samozřejmě že represe půjdou tímto směrem, ale neodpovídá to tomu, co se v sobotu stalo - kotel bude bit i když byl mimo přímé dění. Pro vedení je to bohužel nejjednodušší "řešení". Vzhledem k tomu, že se k tomu klub zatím vůbec nevyjadřuje tak čekám opravdu tornádo opatření. Třeba bude i "nástěnka" výtržníků jako v Anglii a kdo bude chtít si bude moct prásknout...


Ludva 
re: re: ...

14.05.2012 13:02

Přesně, je to opatření, který na oko vyvolává dojem, že Sparta bojuje proti výtržníkům...jediný výsledek je ale ničení atmosféry na stadionu.


meli1893 
re: ...

14.05.2012 13:37

Jasně, že neschvaluju házení pyra do lidí. Ale ta sobotní akce se mi líbila už jenom z toho důvodu, že opět ukázale jak zbytečný je oddělení kotle od ostatních tribun. Mě by třeba vůbec nevadily přísněší kontroly po celym stadionu, ale bez zbytečnýho ododělení kotle!


MisaH 
Díky za report

14.05.2012 11:40

Když jsem včera četl ten první report ze sobotního zápasu s ČB, tak jsem se trochu vyděsil a chvíli jsem ani nechápal, co že to vlastně čtu. Takže díky za tento druhý pohled na věc. Abych předešel případným nejasnostem - nesouhlasím a nelíbí se mi, že protestní použité pyro lítalo blízko hráčů, hasiče a na tribuny, kde byly davy nic netušících návštěvníků. Pokud by protest proběhl bez těchto zbytečných nedopatření, tak by určitě negativní vlna nebyla tak silná. Ale rád bych velmi krátce upozornil na příčinu (z mého pohledu), nikoliv rozebíral následky. Problémem je krátká paměť sparťanské fanouškovské obce. Buď řešíme co bylo včera, nebo před 10 lety, ale tato situace je o tomto ligovém a pohárovém ročníku. Dle mého názoru je hlavní příčinou velmi nesystematická práce managementu na Spartě, špatné herní výsledky, místy až tragická hra našeho mužstva a zmatená komunikace, která se omezuje na neustále se měnící prohlášení. Pokud by management (majitel) lépe načasoval "obrodný" proces a nechal Jozefa Chovance dokončit sezónu, tak by v případě neúspěchu Chovanec odešel s tím, že nesplnil co měl a přišlo nové vedení, které to má zlepšit a potom by i shovívavost a trpělivost fanoušků mohla být větší. Pokud by Chovanec titul udělal, tak mohl odejít "na vrcholu" a změna se opět mohla vysvětlit tím, že chceme jít jinou "lepší" cestou. Takhle se akorát stalo to, že v půlce dobře rozehraný sezóny se přepřáhli koně, vyhodili se "nepotřební" hráči (a místo nich se zaplnila lavice nekvalitními/nedostatečně zkušenými náhradami) a hlavně se udělalo několik siláckých prohlášení o tom, jak získáme titul, pohár a zachráníme "B". Nic z toho se nestalo, takže zásadní změny musí přijít teď. Pokud by se aspoň ta komunikace vedla lépe a třeba se fanouškům řeklo: "Já, jako majitel ACS jsem se rozhodl, že měním strategii a cíle a chci se soustředit na budování nového herního stylu s vidinou budoucích úspěchů a jsem připraven i na variantu, že nás to možná bude stát letos titul", tak i fanoušci toto nějak zkousnou. Ale deklarovat cíle a pak je nesplnit a navíc měnit svá vyjádření podle vývoje situace není férové. A myslím, že ani řešení, kdy se vyhodí trénér (Hašek) před posledním kolem, které nic neřeší a GSM se ukryje na jinou, pro fanouška nečitelnou, funkci, není vůbec šťastné. Buď to měl Hašek s GSM dokroutit do posledního kola a pak je vyhodit s Hřebíkem oba, nebo vyhodit před ČB i GSM úplně ze Sparty, nebo tam měli i přes protesty fanoušků zůstat i v další sezóně a pokračovat v budování lepší Sparty a majitel to měl jednoznačně podpořit. Takhle je to zase jen zmatečné řešení, které situaci nijak neřeší a hlavně nezklidní. Bude totiž velmi obtížné najít nového trenéra. Takže poslední věta - to že dali fanoušci svou nespokojenost najevo je v pořádku, pyro ohrožující hráče a návštěvníky zápasu neschvaluji (pokud by padlo mimo hrací plochu a sedačky návštěvníků, tak ok). A to, že se vyvolával Tomáš Řepka je absolutně v pořádku. Sparta nedala fanoušků možnost se s legendou klubu rozloučit důstojně, tak si to jeho fanoušci udělali po svém a není nutné to vnímat jako fandění proti Spartě. Ba právě naopak - fanoušek Sparty dokáže být hrdý na klubové legendy a umí jim poděkovat. A možná to mohlo být pro ostatní sparťanské hráče inspirující, že si jejich fanoušci opravdových spaťanských srdcařů dokáží vážit. Tomáši - ještě jednou děkuji!


pesfilipes 
re: Díky za report

14.05.2012 12:31

Sparta nedala fanoušků možnost se s legendou klubu rozloučit důstojně - jen bych rád podotkl, že jedna rozlučka proběhla na silvestra a druhá - oficiální - byla plánovaná na extra zápas po příp.před sezeonou (což ze zcela pochopitelných důvodů velmi pravděpodobně dneska už padá)


Ludva 
re: re: Díky za report

14.05.2012 13:07

Derby veteránů nebylo primárně akcí Sparty a už vůbec nebylo děláno jako rozlučka se Supertomem a i to, jak Sparta není schopná jasně dopředu deklarovat, že rozlučka bude a kdy (tzn. když to tak řeknu moc se jí do tý rozlučky nechělo/nechce), svědčí o jejím nevztahu ke klubové legendě. Nehledě na tom, že důstojným rozloučením je myšleno na hřišti v dresu Sparty, i kdyby měl nastoupit na 5 minut na konci zápasu, když je teda o tolik horší než Jarošík...


VšeProSpartu? 
re: re: re: Díky za report

14.05.2012 13:50

Rozlučka měla být teď v létě (jedná z akcí, na které jsem se těšil nejvíc), to bylo proklamováno už během podzimu. Bohužel po jarních kopancích Toma do Sparty to nejspíš padá, uvidíme ještě jak s Jardou..


MisaH 
re: re: Díky za report

14.05.2012 13:37

Dovolím si s Tebou nesouhlasit. Ani Silvestrovské veteránské derby ani sobotní zápas s ČB nebylo žádné organizované rozloučení s Tomášem Řepkou. Obě akce, kde sice spontánní rozloučení proběhlo, byly běžné sportovní, a Spartou nijak podporované a propagované, akce na důstojné rozloučení s významným hráčem. A po pravdě řečeno, od samého počátku jsem nevěřil a nevěřím (bez ohledu na události minulých dnů), že by se oficiální rozlučka v podobě zápasu na Letné s Tomášem Řepkou a Jardou Blažkem uskutečnila. Vůli klubu tímto směrem jsem žádnou nezaznamenal, spíše mi to připadá, že by bylo lepší, kdyby to tak nějak vyšumělo do ztracena. A to je škoda.


káně 
re: re: re: Díky za report

14.05.2012 13:43

No vidíš, a ona vůle klubu přitom rozhodně byla .... ;)


MisaH 
re: re: re: re: Díky za report

14.05.2012 13:51

Jo?? A jaká? Možná to osvětli i ostatním fanouškům. Já mám pouze informaci, že po odchodu TŘ a JB bylo vydáno prohlášení na stránkách Sparty, že by se takový zápas mohl uskutečnit po konci sezóny a pak info od lidí ze SF a HB, že prý po sezóně se to nestihne, že hráči chtějí na dovolenou a tak prý možná před začátkem nové sezóny, ale to se ještě neví kdy, prý podle toho, jak bude začínat kvalifikace, liga, atd. Máš tedy další doplnění této tajenky?


káně 
re: re: re: re: re: Díky za report

14.05.2012 15:07

Celkem jednoduché doplnění ... já bych asi nedělal vůbec nic po sobotě :-) Sparět bych se vůbec nedivil ...


Venca 
re: re: re: re: re: Díky za report

14.05.2012 17:33

Ten rozlučkovej zápas pro Bálážu s Řepkou se opravdu připravoval (píšu v minulým čase, protože po vyjádření TŘ určitě žádnej nebude), což nám potvrdil i člověk z managmentu Sparty na nedávný besedě fanklubu.


sometimes stupid 
re: re: Díky za report

14.05.2012 13:49

O to víc by se měl ten zápas uskutečnit. Otava holt nastoupí v útoku Blažkova týmu, aby si to mohli vyříkat s Řepou. Hřebík bude muset trénovat oba týmy současně, aby se všichni nehádali, kdo je víc znevýhodněn. A Křetínský to jako vždy všechno zacáluje, protože za chyby se platí :-)


VšeProSpartu? 
re: re: re: Díky za report

14.05.2012 13:51

Tak na to bych šel, ikdyby chtělo Daník nějakej vlez :DDD


j.holiday 
pyro mezi lidma

14.05.2012 11:49

kdyz uz jsme u te svjekovske retoriky, tak se nabizi dalsi hlaska: "Nestřílejte! Vždyť jsou tady lidi!", ale nez zasedne soudce Lynch, do ktereho vklada spousta rozcarovanych fanousku velke nadeje, tak bych se chtel zeptat na jeden detail: to pyro mezi lidma byla dymovnice nebo delbuch nebo bomba, granat? Na prvni pohled se muze zdat, ze vsechno je stejny, ale ja osobne chapu dymovnice jako maskovaci prostredek a teprve az dalsi veci jako nastroje utocne. Dokazu si tedy predstavit logickou argumentaci, ze nejdrive se odpalila dymovnice mezi lidma, ktera mela maskovat (nikoliv zranovat bezbranne lidi) a teprve pote dalsi pyro, ktere litalo na hriste. Kazdopadne pokud byl nekdo z prihlizejich zranen, tak jsem pro to, aby byl nejakym zpusobem odskodnen (penize, spartanske suvenyry, permice apod.) z fanouskovskych fondu, do kterych milerad prispeji. Pripadne mohu poskytnout zbytek hojive masticky, ktera mi pomohla v lecbe popalene nohy.


meli1893 
re: pyro mezi lidma

14.05.2012 13:41

:D pokud by bylo potřeba můžu nabídnout taky nějakej krém, neni problém...


Pking 
omg

14.05.2012 12:30

Tak naházení světlic a petard na trávník v době, kdy jsme v podmínce na uzavření stadionu, ti nepřijde moc radikální. Kouzelný...kvůli hovadům v kuklách se taky může stát, že Sparta bude hrát půlku podzimu bez diváků. Což o to, určitě by jí to výsledkově pomohlo, protože není nic těžšího než hrát před nepřejícím stádem fandícímu soupeřům, ale vydávající se za fanoušky Sparty, který se navíc po pár nepřesnejch přihrávkách promění v cholerický hysterky vyházující trenéra (Chovance, Hřebíka, kohokoliv). Já na to ale koukám ze svýho sobeckýho pohledu a chci vidět každej domácí zápas Sparty, zvlášť po dlouhý letní přestávce, a to mi bylo nácky odepřeno.


Zigáč 
re: omg

14.05.2012 13:13

Tak aspon zacnes jezdit ven. Ona bude letni pauza strasne dlouho. Skonci Euro a 14dni na to hrajem uz predkola. Hlavne, ze znas politicky nazory všech, to je nejdulezitejsi.


acskncl 
re: re: omg

14.05.2012 13:20

On ven jezdit nemuze, nestihal by chodit zrat chlebicky do zidovske VIPKY


Pking 
re: re: omg

14.05.2012 13:24

Tys mě nepochopil. Co když daj třeba 3 zápasy na Letný, ale bez diváků, jako to udělali seshitovi? Tam mi asi výjezd ven moc nepomůže.


acskncl 
re: re: re: omg

14.05.2012 13:30

On te pochopil, tak proste nepujdes doma ani do zidovsky vipky, ale pojedes pristi kolo treba na Bazaly.


Pking 
re: re: re: re: omg

14.05.2012 13:42

Chápu, že tobě je u prdele, že X zápasů Sparty nenavštívíš. Ale mě to sere. Holt každej jsme jinej.


becici 
re: re: re: re: re: omg

14.05.2012 17:25

Tak domácí zápasy jsou vesměs nuda. Až na sobotu a Jardu Jágra :).


káně 
re: re: re: re: omg

14.05.2012 15:09

já nějak nechápu smysl, že bych měl na domácí zápas Sparty jet někam do pryč ... ale ty se asi těšíš, mno


frajerluk 
re: re: re: re: re: omg

14.05.2012 18:09

Věrnej sparťan pojede třeba i do pekla. Ale toho se neboj, budeš to sledovat z gauče, neb mimo Prahu hrát nebudem. A pokud bude pan inženýr škodit Spartě dál(trenéra bude dělat jím vybranej poslušnej kašpárek) tak se riot prostě zopakuje a pak tu už máme jaro.


MisaH 
re: omg

14.05.2012 13:46

Tak podle mě nikdo nefandil soupeři. Fanoušci se pouze spontánně loučili se svým bývalým kapitánem a klubovou legendou a protože klub neumožnil žádné důstojné rozloučení během sezóny, tak si fanoušci vybrali tento zápas. A je moc fajn, že chodíš na každý domácí zápas. A předpokládám podle tvého komentáře, že 90 minut fanaticky podporuješ a fandíš Spartě. A ještě lepší zpráva pro ostatní fans je, že se teď z tebe stane i fanatický výjezďák. I na výjezdech je potřeba každý hlas :-) Případné uzavření stadionu mi bude taky vadit, ale když se kácí les, tak holt lítají třísky.


Pking 
re: re: omg

14.05.2012 14:56

Na nějakýho ideálního fanouška jsem si nikdy nehrál. Nejsem jím a nebudu. Nicméně to poslední, co dělám, je, že škodim Spartě. Což se o těch zakuklencích říct nedá.


káně 
re: re: omg

14.05.2012 15:12

Tak tobě vadí zavřenej stadion, ale biješ se tu do prsou, že je to správně ...


NotoriousB.I.G. 
Souhlas

14.05.2012 13:10

Ludvo, dobrá práce, díky moc za ten článek!


kofi 
Hmpf

14.05.2012 13:29

Autor si vezme do úst autora jiného článku a ve finále ten svůj prošpikuje ještě většíma nesmyslama. To je kumšt.


Santino 
Válka

14.05.2012 14:55

I když jsem proti házení pyra na hřiště, do hlediště, nebo kamkoliv jinam, tak je tenhle článek proti včerejšímu zdlouhavému návodu jak udávat, bonzovat, práskat a ještě pořizovat důkazy balzám na duši. Kdyby ten prostet aspoň jedním procentem pomohl odstranít toho parazita ze Sparty navždy, mělo to smysl.


Morkon 
Fanoušci

14.05.2012 15:39

To, co se delo v sobotu je velkej hnus. Chovaj se tak v MU nebo v Bayernu? K jakym klubum se chceme blizit, k Tureckym? Ja si teda dam od navstev Sparty nejakou chvili pokoj...


Santino 
re: Fanoušci

14.05.2012 15:55

To já se zase už na Letnou těším, nebyl jsem tam od nástupu toho teoretického parazita....


adjunt 
Supertom

14.05.2012 16:37

není žádnej svatoušek.Až se s ním setkáte zase na nějaké gramiádě zeptejte se ho proč nezvedal a vůbec nekomunikoval s bývalými hráči sparty.Jeho poslední prohlášení mě jen utvrdilo jak to se spartou myslí.Nebo se zkuste zeptat kde je pokladna kerou měl jako pokladník na starost.A ted do mě:-)


Skříň 
Stejně tendenční článek jako od Caňizarese...

14.05.2012 18:14

Jen jako byste oba psali o jiném klubu, o jiném zápase... Byl jsem tam a dlouho jsem váhal jestli vůbec jít, protože jsem se nechtěl účastnit všech těch "sraček", které se daly čekat. A s velkým smutkem a totálně bez nálady jsem odešel v 63. minutě, chvíli před tou "slavnou válkou". Četl jsem tady za poslední dny mraky článků a názorů. Málokdo se ale dotýká podstaty. Tuhle sezónu nez***vil nikdo jiný než hráči. Osobně si myslím, že celý malér začal už ve Vaslui, kam přijeli "mistři světa" na výlet. To, že po tomhle velkým propadáku ze strachu co se bude dít, odjezdili pár zápasů po prdeli a udělali slušnou sérii vítězných zápasů mě přesvědčuje v názoru, že naše "hvězdy" musí být pod co největším tlakem. Ta snaha jim vydržela zhruba do konce první půle se seSHITci, a pak to šlo hezky dolů... Liberec, Boleslav, Dukla, neskutečná klika v Jablonci... Takže to, že se v polovině sezóny vedlo o šest bodů přičítám spíš chvilkovému strachu z budoucnosti a občasnému štěstí, které na jaře často chybělo. A i proto, že se mu nešlo naproti zarputilostí a bojovností. V hodně článcích tady na SF o jednotlivých zápasech jsem četl pochvalu Sparty za bojovnost (např. na Dukle). Nevím... Marně lovím v paměti, ale například křeče nechytaly ani jednoho z našich zlatých chlapců ani jednou za celý rok (!). A to o něčem svědčí. Ligu neprohrál DK, JCh, JH nebo MH, ale hráči. Jednoznačně, o tom není pochyb. O čem pochybuji, jestli tolik zápasů odflákli, protože pod někým nechtějí hrát a trénovat nebo prostě proto, že jsou pohodlní a mysleli, že se už nemůže nic stát. To netuším a nechci spekulovat. Kapitán mužstva (Sparty, ne ČB) by měl jednoznačně vystoupit před fanoušky a říct, co a proč se stalo. Jeho vyjádření typu "to si neumím vysvětlit" já osobně neberu. Viděl jsem i hodně spekulací ohledně nového trenéra. Příjmení jednotlivých volných, a tedy převážně ne příliš úspěšných jedinců se tady střídají s železnou pravidelností. Komňacký, Lavička, Vavruška, Psotka a já nevím kdo ještě... Proboha, milý DK, sáhni do zahraničí a přiveď nám na Letnou kvalitního trenéra z Holandska, Anglie, Německa... Nemyslím hvězdu typu Löwa nebo Manciniho, na to nemáme ani peníze, ani jméno nebo perspektivu perspektivu. Prostě striktně vystupujícího trenéra, kterému naši chlapci po ránu řeknou "guten Tag" a budou z něho mít vítr. Někoho nezatíženého českými poměry, někoho kdo je dokope k tomu, aby na Letné a kdekoliv jinde hořel trávník, když vyběhne Sparta.


Acs_SF 
re: Stejně tendenční článek jako od Caňizarese...

14.05.2012 19:06

Pokud je chyba v hracich (coz samozrejme z casti je) pak je chyba automaticky i v trenerovi. A pokud je chyba v trenerovi tak je nasledne chyba i ve vedeni. Hledat hlavniho vinika je relativni - pokud hraci nedaji do hry vse, pokud trener neni schopen hrace k tomu donutit a pokud vedeni neni schopne reagovat na problem s hraci a trenerem - kdo ma hlavni vinu? Vzhledem k tomu, ze se v tomhle zacarovanem kruhu motame uz delsi dobu tak - podle meho nazoru - je hlavnim vinikem vedeni.


Skříň 
re: re: Stejně tendenční článek jako od Caňizarese

14.05.2012 20:31

Nepochybně je to chyba všech. Já jen že všude čtu jen "Hřebík ven!"... Tak jsem to chtěl trošku rozšířit i na zatím "nedotknutelné". Pokud je ředitel mé firmy blb, neznamená to ještě, že nebudu dělat nebo budu dělat napůl... Nakonec, kterej ředitel které firmy blb není?


panta 
re: Stejně tendenční článek jako od Caňizarese...

14.05.2012 19:41

Souhlas, klidně bych bral někoho jako byl Jurgen Sundrmann. Nicméně přesto, že z hráčů (ne všech-např.Pami-skoro čestná vyjímka) čiší pohodlnost, to ale neubírá zodpovědnost trenérů. Pokud to z nich neumí dostat, nebo je utlučou a znervózněj tunou taktiky tak tady nemají co dělat. Ty řeči Haška přes celý jaro- nesebevědomí....hráčům zdůrazňujeme,že chceme vyhrát každý zápas....po gólu si chtěli odpočinout....To je katastrofa! Kde jsou ty časy kdy Chovanec,Griga a spol. válcovali Povážskou Bystrici devíti góly? Což, ale znamenalo, že po nejpozději druhém nezalezli, a nepřestali hrát....


Skříň 
re: re: Stejně tendenční článek jako od Caňizarese

14.05.2012 20:35

Ano, na něj taky vzpomínám... Chapci jezdili po zadku, až jsem z toho měl radost. Ale ono se stačí podívat na FC Basilej, kam přivedli někoho od juniorky (nebo béčka nebo asistenta?) Bayernu. Vždyť i u juniorek PSV, Ajaxu a já nevím koho musí být takových ambiciózních chlapů, které by Sparta mohla zajímat a uměla zaplatit.


veteran 
Varování

14.05.2012 18:22

Výbornej článek a varuji všechny,kteří by mě v příští sezoně chtěli fotit,filmovat nebo bonzovat!!!!!


majk1893 
re: Varování

14.05.2012 18:30

Tak pokud nebudeš házet dělobuchy po nic netušících lidech a v případě, když se ohradí, tak je nebudeš chtít s kámošema mlátit, tak se toho bát nemusíš. Jinak máš asi smůlu…


jin69 
re: re: Varování

14.05.2012 20:03

No spis si myslim,ze smulu bys mel hlavne ty udavaci.


BeoWulf 
re: re: re: Varování

14.05.2012 21:03

jojo dostal by petardou po hlave...


TommyACS 
Článek

14.05.2012 18:26

Podepisuji, autor krásně shrnul a konečně napsal to, co si doufám myslí většina normálních Sparťanů. Chtěl bych tímto autorovi poděkovat a stačí už jen dodat STOP udavačům! ACS forever


majk1893 
re: Článek

14.05.2012 18:32

Tak vzhledem k tomu, že většina Sparťanů už na zápase řvala: hovada!, tak si to stejný jako autor asi nemyslí většina…


Zigáč 
re: re: Článek

14.05.2012 19:05

STOP UDAVAČŮM!


grond 
re: re: re: Článek

14.05.2012 19:51

Bože, koukám že jste si z Canizaresovi poznámky o případném focení udělali mantru, se kterou se teď hodně lidí ohání.. Věřím, že to psal v emocích a nemyslel to vážně, stejně jako Supertom ve svých pozápasových rozhovorech. Přece jenom na úroveń STB by chtěl málokdo klesnout. Ale jinak mně přijde Canizáresův článek mnohem střízlivější než tento Ludvův výtvor.


Santino 
re: re: re: re: Článek

14.05.2012 21:26

Tam nebyla nějaká poznámka, ale návod jak práskat a zdokumentovat svě, rádoby kamarády sparťany, prostě jak je prásknout, udělat jim problém a tvářit se jakej to byl kamarád. Tohle je opravdu k zblítí milionkrát tolik, než hodit pyro na hřiště, což se mi taky nelíbí, ale je to úplně o něčem jiném.


káně 
re: re: re: re: re: Článek

15.05.2012 08:37

Tak třeba na to "bonzáctví" nejvíc nadávaj lidi, co v tom v sobotu jeli ....


Zigáč 
re: re: re: re: re: re: Článek

15.05.2012 09:06

co to meleš, ukaž mi v čem jsem jel, když máš takový odvážný slova. Ukázaná platí!


Santino 
re: re: re: re: re: re: Článek

15.05.2012 12:21

Tos mě fakt pobavil, to je argumentace kluka z páté třídy, kdo nebonzuje, tak určitě něco provedl. Jinak už jsem tu psal několikrát, že například já od příchodu teoretického parazita jsem na Letné nebyl, po 30 letech pravidelných návštěv.


majk1893 
re: re: re: Článek

14.05.2012 20:02

STOP HOVADŮM CO NEUMÍ POUŽÍVAT PYRO A HÁŽOU HO PO OSTATNÍCH SPARŤANECH!!!


j.holiday 
re: re: re: re: Článek

14.05.2012 23:25

STOP FALEŠNÝMU MAJKOVI!


Janina 
Ludvo...

14.05.2012 20:02

za mě hezký. Plně to vystihuje moje pocity a nazory. Válku nevyhlašuju, cely jaro jsem byla ticho..na Hřebíka neřvala, co sem si v přála..aby zmizel Hašek se mi kupodivu splnilo, uvidíme kdo se toho ujme.. Jinak přečtení par příspěvků, mě odradilo číst zbytek.. když si čtu že nekdo kvuli te oné 68min a pyru nebude chodit na zapasy? Bojim se o zdraví a ja nevim co.. na každym pomalu vyjezdu něco hoří pod nohama.. a za další je pořad x tribun kde je vyloženě "ticho", jelikož tam chodí minimum lidí..Takže tohle pro mě jen blby vymluvy.. A pryo bylo, je a bude.. Každej nadava a pak každa stupidní reklama na fotbal ma pyro v zaběrech..


j.holiday 
re: Ludvo...

14.05.2012 23:33

"na každym pomalu vyjezdu něco hoří pod nohama.." ..jenom doplnim: "vyjezd" = venkovni utkani, ke kteremu se jede mimo stadion. a ze neco "hori" bylo mysleno na stadionu, nikoliv v obyvaku u televize. ja jen, ze pocty na venkovnich zapasech byvaji nizsi nez pocty lidi ve zdejsi diskuzi, tak aby si to treba nekdo spatne nevylozil..


Janina 
re: re: Ludvo...

15.05.2012 10:08

Dík za doplění :) To je zas věc další a bohužel pořád dokola, že všude v diskuzích jsou nás tisíce..hlavně těch co potřebujou moralizovat, maj tuny nápadů.. a ve výsledku na nějakym výjezdu jsou sotva dvě stovky a z toho pulka místních lidí..


káně 
re: re: re: Ludvo...

15.05.2012 11:43

Na výjezdech hoří pod nohama, na Letný taky ... ještě že je ta TV ... snad tam bude Sparta zase 30x jako letos ...


Janina 
re: re: re: re: Ludvo...

15.05.2012 12:37

Musíš mit potřebu všechno komentovat?


LEON 
100% souhlas

14.05.2012 22:00

100% souhlas a díky,protože po socialisticko,dementním a k bonzáctví navádějícímu článku o sobotním "taky utkání" jakéhosi pana C......,jsem měl pocit,že jsem se vrátil před rok 1989 a věř,že vím o čem píši !!! Takže ještě jednou DÍKY !!!


VšeProSpartu? 
re: 100% souhlas

14.05.2012 23:34

Ještě napiš, že uctívá Satana, malým dětem ukusuje hlavy a bude volit Paroubka jako prezidenta a máš výčet veškerého zla...míň stupidního zveličování, více faktů prosím ;) A k tomu bonzáctví obecně..máš borce, co se s někým pohádá a cíleně mu ublíží (dělobuchem, přímo fyzicky) a proti němu se nelze bránit stejnou mincí (holt každý není Herkules jako Ty). Jak bys takovou situaci řešil Ty? Prosím bez s kámošema si na něj počkáme, kotel si to s ním vyřídí a podobné sračky (to s tím kotlem bylo z jiných příspěvků, s tím dělobuchem to nemá nic společného ;)). Jsem velmi zvědavý na reakci.


moňule 
re: re: 100% souhlas

14.05.2012 23:49

Hamba bonzákům! Hřebík VEN!!


VšeProSpartu? 
re: re: re: 100% souhlas

14.05.2012 23:53

Díky za smysluplnou reakci, přesně k tématu...


LEON 
re: re: 100% souhlas

15.05.2012 14:56

Tak pakliže ti někdo na fotbale ublíží,tak půjdeš za prvním ACAB em a naprášíš dotyčného ???? Pak tedy bůh s tebou...tohle se nikdy nedělá a na Spartě prostě dělat nebude.Bran se jak umíš a jestli ti je práskání vlastní tak do toho,Spartu uvidíš pak už jen v Tv :)) !!!!§


Maverick65 
Přesně tak!

14.05.2012 23:28

Super článek:) vidim to stejně..rozhodně lepší než ty bláboly co psal Canizares..


kubri 
Další výblitek...

15.05.2012 21:11

nechápu, jak tyhle anti názory můžete nechat vyvěsit.. blitky jedna za druhou.


drapek z lasicky 
re: Další výblitek...

15.05.2012 21:49

Konfidenty, jako ses ty je potreba rezat od rana do vecera!!!


kubri 
BTW:

15.05.2012 21:16

Jak píše v článku:"Kde ste byli s těma rodinama?" Tak ti odpovím: IDIOTI JAKO TY JE VYHNALI.


Zigáč 
re: BTW:

15.05.2012 22:18

jo a kdy? Kdy se na Spartě na stadionu něco stalo kromě petardy? Že by se tam něco semlelo?


Santino 
re: re: BTW:

16.05.2012 22:47

Nech to být, vždyť to přece říkal Míra Bosák v TV, tak to musí být pravda.....


acskncl 
zapadni fotbalova kultura

17.05.2012 00:13

http://www.hooligans.cz/v ... vhodne pro zdejsi mirove jednotky OSN jako je canizares, kubri a jim podobny uchylaci.


Gringo 
Děcka

22.05.2012 20:05

co budete dělat když JH odejde? Bude další válka proti DK? A potom, kdo bude dalším cílem války? MvČ ji potřebují, jejich agresivita a arogance byla zjevná.