Kdo za to může?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
HVK 
bohužel

14.05.2013 10:31

tady neni moc co dodávat... -kolize termínů začíná být pravidelností... -občerstve ní na zápasech žádné -co si donesu to si po novu nemohu vzít na "tribunu" - proč se hraje finále žen v pátek o tří je mi záhadou..nenašel jsme že by ho televize zařadila do svého vysílání letos jsem se dostal jen an čtvrtinu zápasů..nebýt nesmyslů zhora mohla jich být polovina... takže neberte nám naše ženy !!!!


káně 
no

14.05.2013 10:39

Viděl sem třetinu zápasů, z toho polovinu ne celou (a to jsme an podzim byli v Pardubicích aspoň) ... A já bych k těm zápasům ještě přidal semifinále poháru /výkop 15:00, od 16:00 hrála Sparta v Bolce/ a podzimní zápas s Brnem ...


Shater258 
Naprostej souhlas

14.05.2013 11:15

Loni po derby v Měcholupech jsem zaslechl názory, že by se domácí zápasy žen hráli před domácími zápasy áčka, koukám že tato pěkná myšlenka je v pr.. Buzerace od security je naprosto nepochopitelná, vždyť se nikdy nic nestalo a každý ví, že na ženský nechodí žádná zvěř.


martinp 
ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 12:06

protože si přiznejme, nedá se na to koukat. Důvod, že termíny kolidují se zápasy A mužstva je právě ten, že o zápasy není zájem, krom hrstky jedněch a těch samých jedinců. Samotnýho už mě taky rozčiluje, že stránky Spartaforever zamořujou články o ženským fotbalu, kterej takřka nikoho nezajímá, prostoru už dostaly dost a zájem upadá, proto navrhuju, udělejte si svojí fan stránku třeba na facebooku a tam sdílejte svoje nářky.


HVK 
re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 12:12

vzhledem k tvé aktivitě na těchto stránkách jakýmkoliv způsobem, nebudu dále komentovat tvuj názor...


Gabra 
re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 12:13

A kdo tě nutí to číst, když tě to nezajímá? :)


martinp 
re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 13:20

Nepsal jsem to s úmyslem se do někoho navážet, jako to tady předvádíš se svojí partičkou vůči mně, ale reagoval jsem na Tvojí výzvu na konci článku, říkám tedy jen svůj názor a vzhledem k počtu diváků na zápasech žen to s největší pravděpodobností je názor většinový. Nevím, proč by mě musel ke čtení někdo nutit, nevím, z čeho tak usuzuješ, že by z vlastní praxe...? Ne, nikdo mě nenutí, jen se zajímám o dění ve Spartě, tak čtu vše, co se sem vloudí a jelikož podobné nářky nad nezájmem klubu či fanoušků o ženský tým zde vídám častěji, tak jsem se dnes odhodlal k reakci, nic víc, nic míň. Nebuď vztahovačná, ber to jako návrh na zlepšení přehlednosti stránek SF. Můj návrh opakuju je, vzhledem k malému zájmu o ženský fotbal, založit vlastní stránku nebo skupinu nikde jinde mimo hlavní stránku SF


kopr01 
re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 13:34

až ty něco uděláš pro zlepšení aktivit na Spartě něco, tak pak možná budeš mít malé právo říkat, někomu něco ve smyslu ať si založí svůj web. Do tý doby drž hubu a to fakt myslím vážně. nemám potřebu řešit něco přes internet, ale v poslední době mě serou lidi co držkujou a jediný co kdy udělali, je že napsali pár písmenek na web.


martinp 
re: re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 14:26

jasně, když se "elitě SF" nelíbí názor jiný, než mají oni sami, má držet hubu, to se dalo čekat, se zatvrzencema opravdu nemá smysl debatovat. Jestli Ty jsi ten Kopr, co teď vede OS 12.hráč, tak jsem rád, že už nejsem člen, aby mi vole takovej předseda kázal něco o tom, kdy budu mít právo se vyjadřovat a kdy ne, proboha!!! Takže se loučím, na debaty na netu fakt nejsem dělanej, zdar!!!


taborita1 
re: re: re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 14:51

Asi bych tedy k tomu měl napsat něco i já, že jo, když se tu SF něco doporučuje :) Tvůj názor jsem si přečetl a s tvým návrhem ohledně "odstěhování" apod. nesouhlasím. Tudíž zde na SF se dále budou objevovat články k ženskému fotbalu a "zamořovat" prostor a stále se tu budou podporovat aktivity směrem k němu, jakožto i k dalším, pro někoho méně důležitým, či dokonce nepodstatným součástem SPARTY. A ještě dodatek. Dost lidí, kteří se o fans aktivity směrem k ženskému týmu SPARTY starají/starali, zároveň velkou měrou přispívají i ke všem ostatním fanouškovským aktivitám na Letné, na výjezdech, na těchto stránkách, či v celkovém fanouškovském prostoru. Kdyby takto podobně byla aktivní aspoň pětina všech lidí, kteří na tyto stránky chodí,byli bychom ve všem mnohem, mnohem dál.


sodomak 
re: re: re: re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 16:21

Díky!


Shater258 
re: re: re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 14:57

Já osobně budu velmi rád, když se na FANOUŠKOVSKÝCH stránkách SPARTY bude prostor nadále zamořovat vším, co se týká FANDĚNÍ SPARTĚ... Nevidím zde žádnou kolizi filozofie webu s jeho obsahem. Ber to jako názor který vzešel mimo "elitu" SF (elita je v úvozovkách, jelikož elita jsou všichni Sparťané :))).


Gabra 
re: re: re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 14:57

Martine, co kdybys ty raději přijal fakt, že té "hrstce" fanoušků jde o Spartu jako celek, a nerozlišuje, jestli jde o dorost, holky nebo starou gardu. My Spartou žijeme, možná jinak než ty, ale proč bychom měli být zrovna tebou vyhánění z tohoto webu? Jsi snad jeho správcem? Tvůj nick neznám, nevím, kdo jsi, ale klidně s tebou na nějaké přípravě chorea nebo na jakémkoliv zápase doma, či venku, dám osobní diskusi, tady to nebudeme zasí*at.


martinp 
re: re: re: re: re: re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 15:30

Dobrý, možná jsem to přehnal, když jsem napsal "zamořujou" protože mě osobně ženskej fotbal nebere a myslím si i díky nezájmu všech sparťanů z mého okolí a malé účasti na zápasech, jak jsem už napsal, že to je názor většinové sparťanské obce (nikoliv samozřejmě štamgastů přispívajících písmem na webu SF) a navrhnul jsem vytvoření vlastní samostatné sekce "ženy", kde by womenfans měli vlastní sekci. Byl to jen návrh, můžete klidně udělat anketu, třeba zas takový píčoviny neplácám :)


HVK 
re: re: re: re: re: re: re: ženský fotbal není fot

14.05.2013 15:44

ženský fotbal z fans pohledu je pořád o rozvoji..myslíš že samostatná "cokoliv" by tomu pomohla?


martinp 
re: re: re: re: re: re: re: re: ženský fotbal není

14.05.2013 16:24

myslim si, že to zatím je o malý skupince nadšenců, stejně tak co se týče Sparty jsou další týmy různejch žáků, U-16 až U-19, v hokeji ještě sledgehokejisti a dalších, kdyby se to všechno pletlo dohromady, budu mít coby skalní fanda A-teamu brzo problém najít měsíc starej článek, jestli mi rozumíš, nevidím nic špatnýho na samostatný sekci, můžou to ocenit i "áčkaři, holkaři i mixáci" :)


Gabra 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ženský fotbal

14.05.2013 16:30

Víš, ono právě tím, že se tu o ženském fotbale psalo, tak nás z původních cca 10 lidí na začátku loňské sezony, na konci bylo cca 100 až 150 na těch nejdůležitějších utkáních. A to myslím je hlavní cíl SF stránek, přilákat lidi na stadion.


taborita1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ženský fotbal

14.05.2013 17:54

Samostatná rubrika pro ženský tým Sparty tu samozřejmě je, jsou v ní reportáže ze zápasů žen či třeba i juniorek Sparty. Stejně jako tu třeba je rubrika pro mládež či béčko. Tento článek od Gabry byl zařazen do rubriky "Názory", protože tam patří, je to NÁZOR na určité dění kolem SPARTY, stejně jako tam jsou a budou zařazovány i jiné názory, třeba na chuť klobás, nebo teplotu piva na Letné. Od toho tu tato rubrika je. Podobně jako rubrika "Komentáře", mapující též dění u našeho klubu a nejen u něj. Pokud má někdo problém s hledáním starších článků třeba o zápasech áčka, není nic lehčího než ponořit se do rubriky A - tým.


kopr01 
re: ženský fotbal není fotbal

14.05.2013 13:21

Martině myslím, že to zajímá dost lidí a stránky SF jsou určeny všem fanouškům. A hlavně Sparta pro nás není jen A mužstvo jak ty si mylně myslíš. Takže se dál nevyjadřuj. Tato diskuse pod článkem má vyvolat diskusi jak se jednotně ozvat a ne sem psát pí.... jako ty.


loudap 
re: ženský fotbal není fotbal

15.05.2013 19:57

Jen by mne zajímalo, jestli jsi někdy na nějakém ženském zápasu sparty byl, když říkáš, že se na to nedá koukat. Já osobně si na webu SF rád přečtu jakýkoliv článek a je mi jedno, jestli je o áčku, béčku, juniorce či ženách. Myslím, že zaměřní webu SF jen na A-tým by byla velká škoda...


kořala 
Za to může

14.05.2013 12:11

Hřebík :o)


kopr01 
můj názor

14.05.2013 13:28

nevidím důvod, proč by se mělo skákat jak si vedení ženského týmu a hráčky usmyslí. Vím, že zas do toho nemám zas tolik co kecat, jelikož nejsem úplně častý návštěvník jako někteří jedinci, ale chodit jsem začal. Aby, ale byl zájem o fanoušky jen o dva zápasy za sezonu a to vždy na hřišti soupeře od trati, tak na to se můžu fakt vysrat. Proč chodit někam, kde o nás není zájem. Ať tedy hrají před prázdným stadionem jako před pár lety. Holt místo na ženský budu chodit na béčko na Strahov, tam aspoň mají pivo a klobásu a nikdo nebuzeruje. To je můj osobní názor.


Shater258 
re: můj názor

14.05.2013 14:58

Přesně ta volnost byla na ženskym fotbale super...


StarejHomolka 
Ring volný :-)

14.05.2013 17:25

Co takhle oživit zdejší rubriku Ring volný, ve které se střetávaly dva protichůdné názory? Téma: Je ženský fotbal fotbalem a je o něj zájem? Martinp zajisté napíše a pošle do redakce článek, aby ukázal nějakou aktivitu zde na webu SF a výše se zajisté s názorem ANO také najde :-) Mohla by být pod ním dobrá diskuze plná obohacujících názorů :-) Docela by mě to zajímalo.


majk 
re: Ring volný :-)

14.05.2013 17:32

nechtěj to :-)


káně 
re: re: Ring volný :-)

14.05.2013 17:52

Ale chtěj, to jsi ještě nečetl.


StarejHomolka 
re: re: re: Ring volný :-)

14.05.2013 18:02

No já jsem hlavně rád, že mě nějaký martinp před lety po zde uveřejněném rozhovoru s Ondřej Karafiátem neposlal stylově do řitě se slovy "mládež tady nikoho nezajímá" :-) Teď máme tenhle bonbónek v podobě rozhovoru s budoucím kapitánem Sparty, když byl ještě kluk :-)


Jarda69 
NAPROSTO

14.05.2013 19:06

SOUHLASÍM, A TO VE VŠEM, S GABROU ! Přes rok chodím na holky pravidelně, nevynechal jsem jediný zápas doma a ani venkovní derby s judkama, a jsem přesvědčen, že ženský fotbal své místo ve Spartičce má a doufám i bude mít ( stejně tak na SF ) , má nesporně své kouzlo, a nebýt té nepochopitelné buzerace při posledních domácích zápasech a chybějícím občerstvení, skoro by to nemělo chybu. Spartička prostě a jasně NENÍ jen áčko mužů, ale i juniorka, béčko, různá Účka, stará garda, a v neposlední řadě i všechny týmy žen a dívek, ať se to někomu líbí či ne ! A hrozně rád bych se někdy dožil toho, aby ženský fotbal měl u nás stejné renomé jako v severských zemích a prakticky všude ve vyspělé Evropě. A DĚKUJI VŠEM, kteří to cítí stejně a dělají proto co mohou ať už zde na SF, na fasebookových Sparťankách, či přímo v hledištích "stadionů", nebo kdekoli jinde, třeba v pátek v Chomutově. DÍKY ! !!!!! HOLKY SPARTY NEJLEPŠÍ VŠUDE !!!!!


palics 
je mi to v podstate jedno

14.05.2013 19:57

ale vim, ze kdyby byly lepsi terminy, sem tam by se i cesta na zapas nasla


recchi 
Špatný způsob diskuze

14.05.2013 20:46

Gabra svůj příspěvek zakončila větou : "Jaký na to máte názor Vy?" ...a po vyslovení názoru martinap se na něj vrhla drtivá většina dalších nicků. Většinou s doporučením ve stylu "bůď zticha, nemel hovna, nic jsi pro Spartu neudělal a bude to tak a tak". Proč? Domnívám se, že je to špatný způsob snahy o diskuzi, která nikam nevede. martin má na ženský fotbal vyhraněný názor a kupa lidí se ho snaží umlčet, nebo mu ho vyvrátit, což je imho předem ztracené. Nechal bych ho u toho jeho vyjádření a dal prostor druhým k reakci na článek, nikoli na názor martinap. Osobně ženský fotbal taky nijak nemusím a nhecítím potřebu se k tomu vyjadřovat, abych nekalil vody :-). martinp vyslyšel výzvu Gabry a vyjádřil se. 99% diskutujících ale neřeší to, kdo může za šikanu pořadatelů, nevhodné termíny, ignoraci zajištění servisu pro diváky...ale řeší to, jestli ty články budou na zdejším fóru. Myslím si, že snaha Gabry se v tomto případě míjí účinkem. Toť můj subjektivní názor.


acskncl 
re: Špatný způsob diskuze

14.05.2013 21:23

To je takovej zdejsi "folklor" kdyz nekdo nesel nazorove s "davem" ale proti, vzdy se na nej vrhla nejaka skupinka zdejsich, ktera si myslela ze ten jejich nazor je jedinej spravnej a beda tomu, kdo si mysli neco jineho.....


bohdalka 
re: re: Špatný způsob diskuze

15.05.2013 11:42

a druhá sloka folkloru hnedle navazuje...jmenuje se brečení a plácání něčeho o elitě...zkrátka alibismus...:-) ty sloky k sobě patřej...jsou to ale nánosy, nicméně se obávám, že se bez nich neumíme bavit...a refrén sparta povětšinou dostává solidně na prdel...škoda


Gabra 
re: Špatný způsob diskuze

14.05.2013 21:35

recchi...já nikomu neberu právo na názor a chápu, že ženská liga není pro všechny atraktivní, proto jsem na závěr článku napsala: "Ráda bych, aby se pod tímto článkem vyjádřili ti, kterým není ženská liga lhostejná. Jaký na to máte názor Vy?" Proto bych očekávala, že tu budou názory jen těch, které to opravdu zajímá.


recchi 
re: re: Špatný způsob diskuze

14.05.2013 21:56

Gabra: máš pravdu, omlouvám se, zafixoval jsem tu větu "vytučnělou"..tu předchozí jsem přehlédl. Jednoznačně moje vina. Jako bych nic nenapsal :-)


sodomak 
re: re: Špatný způsob diskuze

15.05.2013 16:29

Ono i kdyby to tam nebylo, tak bych to chápal jako výzvu k diskusi o termínech zápasů a ne o tom, jestli ženskej tým patří na stránky SF.


CapaTom 
Sparta je jen jedna!

16.05.2013 23:18

Myslím,že ROZHODNĚ na tyto stránky patří VŠE co se týká Sparty.Pokud se někdo nevšiml,tak jsou to stránky FANOUŠKŮ Sparty a ne jen A týmu Sparty....Já osobně uvítám každý článek,který se týká jakéhokoliv týmu Sparty.Bohužel z rodinných a pracovních důvodů mi zbývá čas max. na zápasy A týmu popř. nějaké přípravy chorea,ale na ženský fotbal jsem se taky již dostal. Bylo to zase něco úpně jinýho,vzhledem teda i mimo jiné k postavení ženského tým v republice:-),ale upřímně říkám,že kdybych měl možnost chodit na ženský fotbal,rád bych holky podpořil. A proč? Protože SPARTA!!!


dombas 
klasika..

19.05.2013 08:56

..jak tady někdo napíše názor ve stylu "martinap", tak se na něj vrhne smečka hrdinů a vyhání ho bůh ví kam a posílá ještě dál..no že mě to tady nepřekvapuje.. Co se týká holek, nechodím na ně a to hlavně díky času, který nemám..což ale neznamená, že si o nich nepřečtu co tady na webu píšete, nekouknu se na youtube na sestřih videa a nepotěším se například nad nedávnou výhrou v poháru proti "seshitejm" ženám... :-) Někde jsem se dočetl, že by se ženský fotbal měl hrát před zápasy A teamu, já bych to podporoval a myslím, že to je hlavní způsob jak přilákat fanoušky do ochozů i na ženy minimálně v Generali areně.. Forza Sparta!!!


Pan Smith 
názor

22.05.2013 21:56

ženský fotbal mě absolutně nebere, řadím ho na úroveň vodního póla nebo šermu, tedy zcela nezajímavých sportů. Ale pokud to někoho zajímá, klidně ať si tady píše reporty, myslím, že web i místní uživatelé to přežijí... a ty termíny zmíněné ve článku, to je opravdu prdel, to si asi někdo dělá srandu :-)))