Všehochuť poslední doby

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
káně 
hmmm

07.08.2013 07:48

Popravdě, ani jsem to nečetl ... už mě unavuje číst o tomhle furt a furt dokola ... raději choďme na fotbal ne v počtu 5000 ...


Czechmate 
re: hmmm

07.08.2013 08:40

právě o tom autor částečně píše.


ffontan 
re: hmmm

07.08.2013 10:17

Kromě derby a paclíků to podle mě bohužel bude těch přibližně 5000 stálých kusů pořád a celková návštěvnost se odvine od toho, v jakém počtu se dostaví fans hostů...


Kocek 
re: re: hmmm

08.08.2013 15:14

Když se bude hrát dobře a bude se vyhrávat, tak těch 8-10 tisíc může chodit v pohodě na každej zápas.


KukyACS 
re: hmmm

08.08.2013 10:32

nechápu lidi, co maj potřebu se vyjadřovat k něčemu, co si ani nepřečtou..


Gabra 
re: re: hmmm

08.08.2013 12:29

A já zas nechápu lidi, kteří mají potřebu se vyjadřovat k fandění na stadionu, když na těch zápasech ani nebyli a ohání se tu tím, že byli na jarních zápasech se slávií a Plzní. Chápu, že ne každý může na tom stadionu být, ale kritizovat něco, co sleduji zprostředkovaně jen z tv, popř. to zjištuji podle reakcí ostatních na netu, to se mi fakt nelíbí.


KukyACS 
re: re: re: hmmm

08.08.2013 14:05

Ahoj Gabčo, na domácí zápasy chodim bez výjimky a snažim se stíhat i většinu výjezdů. Muj koment směřoval vyloženě na osobu, která měla potřebu se vyjádřit k něčemu, co (podle svejch slov) ani nečetla. Nechápu, proč ses do mě hned takhle obula.


Gabra 
re: re: re: re: hmmm

08.08.2013 14:16

To nebylo směřované na tebe, ale na autora článku. :)


pavel.procházka 
Zajímavý a hlavně kultivovaný

07.08.2013 07:56

názor. Takových tu moc, v podobných tématech, nebývá. Nicméně se obávám, že diskuze to trochu srovná do "normálu"


maro 
článek

07.08.2013 08:38

Omýlání hoven dokola,a už vůbec mě nebaví jak si pořád někdo bere do huby Řepku,kterej tam dávno není a podobně.


VšeProSpartu? 
re: článek

07.08.2013 09:35

Dokud si Řepka bude brát do huby Spartu, nebudu mu nijak stranit


NotoriousB.I.G. 
re: re: článek

07.08.2013 10:58

Proč by si Řepka Spartu do huby neměl brát? Dokázal tady hodně a chápu, že jemu a dalším legendám není jedno, co se tady momentálně děje.


VšeProSpartu? 
re: re: re: článek

07.08.2013 11:38

však kdo tady říká, že by se nesměl vyjadřovat? je to jeho právo, klidně může..napřed by si ale mohl zamést před vlastním prahem


Gabra 
...

07.08.2013 08:39

Nezlob se, ale nikdo ti tu nebude veřejně vypisovat důvody, protože na to ta média čekají. Stačil jeden tweet na twitteru a pan Konečný z toho postavil celý článek. :(


Celticgirl 
re: ...

07.08.2013 08:44

a já hlavně nevim, proč vyzývá mě :-D. Krom toho jsi, Gabčo, tuším napsala, že koho to zajímá, může se zeptat přímo, jako jsem se zeptala já :)


VšeProSpartu? 
re: ...

07.08.2013 09:40

Fajn, potom se ale asi nelze divit, že spousta lidí Vaše akce a reakce nechápe a nepřijme je za své. A jestli z toho nějaká medmrdka udělá článek, další v záplavě perel, to Vás vážně trápí? ;)


Gabra 
re: re: ...

07.08.2013 10:31

Mně už je to jedno, že nám lidi nevěří. Každý má právo na svůj názor. Já prostě Hřebíka ve Spartě nechci, jestli ty ano, udělej si třeba oslavný transparent s jeho jménem. Já nikde svoje důvody psát nebudu, jeden článek, který zkazil něco hezkého, stačil.


Kocek 
re: re: re: ...

08.08.2013 15:16

Čistě ze zvědavosti, můžeš mi poslat důvody nesnášení hřebíka do mailu? koceg@centrum.cz Máš moje slovo, že to zůstane mezi náma a nikde a nikomu dál to předávat nebudu. Taky mám nějaký info, hlavně z dřívějška, a rád se o něj soukromě podělím.


Gabra 
re: re: re: re: ...

09.08.2013 09:54

Najdi si mě v sobotu na stadionu. Můžeme dát řeč.


kopr01 
Odpověď

07.08.2013 09:01

nevím proč bych se měl zpovídat lidem, tím nemyslím tebe, kteří jen tlachají a brečí na internetu, fandit umějí jen v hospodě před zápasem a jejich jediná aktivita je, že furt melou dokola jak ten kotel stojí zahovno apod. Tihle ubrečenci asi zapomněli kdo a co je Sparta a začínají už předbíhat i ty u tratě. Takže se spíš zamyslete Vy nad sebou. Myslím si, že lidi kteří mě znají ví že bych bez příčiny nedělal věci proti Spartě. Píšeš tady o pokřiku bojujte za Spartu, ale co by jsi chtěl hráčům po Švédsku sdělit jiného. Asi si zapomněl, že v zápase s Jabloncem kotel 80 min vytrvale podporoval hráče a vytvářel pozitivní atmosféru na stadionu. Řeknu to rovnou jak napsala Gabča kdo chtěl zeptal se a odpovědi se mu dostalo


VšeProSpartu? 
re: Odpověď

07.08.2013 09:34

Trošku mě mrzí, že emoce a reakci vyvolalo v podstatě jen PSko, ale dobře, i tak děkuji za odpověď. Nevím, jak dlouho se v kotli angažuješ, nevím, co všechno jsi sám zažil a ovlivnil, ale když vezmu v potaz jen Jablonec..fajn, 80 minut skvělého fandění, super, jenže těch posledních 10, kdy Peltov tlačit, byla to křeč a mohl rozhodnout jeden nákop, tak se do hráčů valí "Hřebík ven!"..máš můj respekt, ostatně jako všichni, kdo se snaží zapojit se nad rámec běžného fandění, ale nešly by tyhle negativní věci skandovat třeba až po odpískání konce? Hráči i daní jedinci to pak určitě uslyší, takhle to jen kazí výsledný dojem


kopr01 
re: re: Odpověď

07.08.2013 09:57

v kotli funguji 18 let a tím myslím je řečeno vše. O výsledku už bylo rozhodnuto a nemyslím si, že by bylo ideální místo děkovačky hráčům skandovat Hřebík ven. Transparenty byly připraveny už na zápas s Hackenem, ale z důvodu nepříznivého výsledku nebyly v 80 min použité, protože tam byla potřeba podpora hráčů. ale to už nikdo neví a nevidí to :-) Spíš kde bylo fandění z protilehlé, nebo tam se fandí jen za příznivého stavu ? jinak co se týká Pamiho tak to bylo trošku taky jinak. ale prostě bohužel díky MM nebudu psát nic veřejně, nebo z toho pak konečný uvaří zas nedělní článek a to mu stačil jen jeden můj tweet


žokej 
Článek jsem v klidu dočetl

07.08.2013 09:58

až k větě "Je zvláštní, že s noname sestavou z před 11 let dokázal potrápit giganty". Tak pro připomenutí sestava z utkání na Bayernu: Čech - Grygera, Hübschmann, Novotný, Labant - Sionko, Jarošík, Hašek, Michalík (90. Flachbart) - Hartig (58. Babnič, 90. Zelenka), Kincl. To je Nounejm vede Nounejma teda a ještě navíc polovina těhle nounejmů hrála CL rok před tím za Haška. Takže se jdi vysrat za bagr i s celým článkem. A mimochodem, podívej se na příchody, který pan trenér Hřebík udělal pak v zimní přestávce a sesumíruj si, jak se uplatnily nebo ne a kdo teda mohl za to, že měl pan trenér úzký kádr. Ulehčím ti to Zavadil, Malár, Blaha, Čížek, Horák. Na jaře pak hlásí pan. ing. do novin "Spartě chybí vůdce" a "Máme trvalé problémy se sestavou"... To jsou důsledky čeho a koho???


VšeProSpartu? 
re: Článek jsem v klidu dočetl

07.08.2013 10:11

Ještě než půjdu s chutí srát, můžeš mi prosím napsat, kdo že to tehdy byli Čech, Grygera, Hübschmann? Kdo na ně poprvé vsadil, hmm? Ano, byla to dost z nouze ctnost. A Flachbart, Michalík i Hartig si tu díky dané taktice zahráli své životní chvíle..počkej, za chvíli se už doutírám, ještě něco?


žokej 
re: re: Článek jsem v klidu dočetl

07.08.2013 11:30

Tos mě teda utřel. Ale kupodivu, ano, budu mít ještě něco: "polovina těhle nounejmů hrála CL rok před tím za Haška" jsi asi neviděl, nebo čteš jenom to co se ti hodí do krámu. Přesto konkrétně k tvojí otázce - Čech rok předtím odchytal první ligovou sezńu za Blšany, ten rok byl ve Spartě a hned šel ven. Už při příchodu so Sparty to byl hotový gólman (jediná minela na Bohemce). Grygera - odehraná sezóna v LM za Haška. Hybša - sezónu před na něm stála obrana Jablonce a stal se hned základním pilířem obrany Sparty. Nikdo z těch hráčů nebyl "Hřebíkovo dítě". O dalším co píšeš nebyla diskuze a nepatří to sem, o tom není spor. Ale když už jsi začal, těmhle třem hráčům vydrželo pár měsíců a šmytec. Takže já mám dlouhodobě pochybnosti o tom, jestli určitý Hřebíkovo 'sociální inženýrství' neznamená až moc velký zásahy do koncepce a kádru mužstva. A jestli jeho vliv na Lavičku není tak velkej, že se může projevovat negativně. Je zřejmý, že za jeho vedení vždycky dojde k čistce v kádru. A jak se ukazuje, je jedno jestli je trenérem nebo sportovním ředitelem.


VšeProSpartu? 
re: re: re: Článek jsem v klidu dočetl

07.08.2013 11:45

Očividně máme každý jiné vzpomínky na danou dobu, pokud půlročnímu angažmá říkáš opora zadních řad tehdy jistě epického Jablonce či hotovej golman po roce v gambáči, ještě k tomu v Blšanech, neberu ti to. A mým cílem není nikoho utírat. Já tu dobu holt prožíval jinak, čistky v kádru byly co půl roku, podobně v realizačních týmech. Mohli jsme dosáhnout na víc, mnohem víc, ale Košťál preferoval cash, tak bylo zcela běžný, že se v zimě prodávali klíčoví hráči bez nějakýho ptaní..ale to už je na jiný povídání, o tom celá tahle diskuze být neměla. I tak ti teda děkuju za příspěvek :)


žokej 
re: re: re: re: Článek jsem v klidu dočetl

07.08.2013 13:17

Zcela s tebou souhlasím, že teď to není o tom, co se tehdy dělo. Ale na tvoje Nounejmy jsem s chutí reagoval. Nevytrhuj teď z kontextu ty tři hráče, na jejichž pozici a roli se třeba neshodneme, je objektivní fakt, že polovina kádru byla zkušená už z LM za Haška. Ten mýtus o tom, že Hřebík "postavil tým bezejmenných" a čuměla celá Evropa je třeba vyvracet. Tím mu nechci brát zásluhy a ten úspěch dodneška oceňuju (co dostal třeba z Hartiga? zázrak). Jen je třeba vidět i ty následky jeho působení.


Koudesson 
Souhlas..

07.08.2013 11:11

... s tímhle článkem můžu jen souhlasit. Hlavně ta část s fanouškama. Vybíjet si svoje mindráky na hráčích a klubu je nechutné. A pokřiky směrem k Hřebíkovi jsou v téhle situaci fakt trapné. Klasický hon na čarodejnici, hlavně u toho moc nemyslet, prostě jen konat. PS: když se vítězí, je to samé my, my. Když se prohraje, hned to jsou jen oni (hráči) co musí "Bojovat za Spartu" a my (fanoušci) jim to dáme sežrat.


žokej 
re: Souhlas..

07.08.2013 11:37

Koudesson, nikdo si nevylejvá nic na hráčích ani klubu, nic v tomhle smyslu se nestalo! Tak tady nemel nesmysly. Třeba stejně jako se tobě nelíbí, že si lidi spojujou problémy s Hřebíkem, tak se někomu nemusí líbit, že ty vidíš jediný problém ve fanoušcích. Ale k tomu ti možná víc napíše někdo jinej, jestli teda už není unavenej reagováním na bláboly.


kopr01 
re: re: Souhlas..

07.08.2013 11:48

na tohle už nereaguju. když má někdo komplex tak je lepší mu ho nechat :-)


Koudesson 
re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 12:15

Právě si zareagoval. Místo "bojujte za Spartu" by se mělo křičet "bojujme za Spartu" i pro hráče je v tom vzkaz že v tom nejsou sami. "bojujte za Spartu" podle mě vytváří mezi hráči a publikem propast... nemyslíš?


Gabra 
re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 12:25

Jedna věc, která je přímo z kabiny. Fandění proti Jablonci hráčům maximálně pomohlo k zisku tří bodů. Žádné negativní ohlasy na "Hřebík ven" nebyly. Hráči pouze děkovali za atmosféru, kterou jim fanoušci připravili, i když sami uznali, že fanoušci měli právo na to, být naštvaní.


VšeProSpartu? 
re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:01

A čekáš, že by ti kabina po vyhraném zápase řekla něco jiného??? :)


žokej 
re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:22

To byla informace. Nalož si s ní jak chceš, shoď jí kometářem, zlehčuj, znevažuj... Je to tvoje věc. Co hráči řeknou přímo fanouškům osobně považuju za jejich pravdivý vyjádření. Jinak bych si o nich musel myslet, že jsou lháři=sráči.


kopr01 
re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:26

tak ty chceš informace co máme a když ti je dáme tak řekneš to co řekneš. ty prostě řadu věcí nechápeš a nepochopíš, tak proč se ptáš co víme a jak to víme. nic nebudeme říkat nic a bude mít klid. :-)


VšeProSpartu? 
re: re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:39

A co jsem napsal tak hrozného? Kdyby naopak řekli, jak je to sralo, čekáš, že bych zatleskal a s chutí Vám to vmetl do obličeje? Co bych tím získal? Já si tady nemusím honit ego, nechci s Vámi být ani ve sporu, ale zrovna třeba tohle je jako si naběhnout na vidle - jo, tak se na konci nadávalo a pískalo, ale vlastně fandili pěkně, máme 3 body a klid, tak to bylo vlastně v pohodě...ne? :)


Gabra 
re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:46

Jsem ráda, že víš lépe než samotní hráči, jak na ně povzbuzování při zápase s Jabloncem působilo. :) Co na tom, že mi to tvrdili do očí, aniž by byli pod nějakým dohledem a v podobném duchu se pak vyjádřil i trenér. Určitě se živíš psychologií, když vidíš lidem do hlavy. :D


VšeProSpartu? 
re: re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:54

Rád bych viděl, to mi věř. A ještě raději bych Danovi vsugeroval, aby zaměstnal přímo mě :D bohužel no...dívej, já jsem tím nic zlého nemyslel, to jsem napsal už výše, ani jsem se Tě nechtěl nijak dotknout. Jen prostě, ten rozpor tam přeci musíš vidět - když se vyhraje (dopadne to dobře), na špatné se hned zapomíná ;) Netvrdím, že to byla nějaká hrůza, ale prostě máme na kahánku, stačí jeden blbej nákop a zdar, potřebujem dostat z hráčů to nej..a reakcí je pískot spolu s "Hřebík ven"..to mě prostě mrzí, Tebe ne?


Gabra 
re: re: re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 14:17

Pískot taky nemám ráda, ale čtyři minuty skandování "Hřebík ven" určitě nikomu na hřišti neuškodilo a pak se zase tým podporoval. A jak napsal kopr. Transparenty měly být už na domácí Hacken. Jelikož ale tam kluci v 80. minutě hráli 2:2 a potřebovali podporu, tak se jim dala a transparenty se nechali na další utkání. Takže kdo si dá 1+1 dohromady, tak asi pozná, že až tak na akci "Hřebík ven" nemělo vliv vypadnutí z pohárů. A teď babo raď :)


Koudesson 
re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:07

A co hráčům zbývá, přilívat další olej do ohně by od nich nebylo moc chytré. Nejsem žádný Hřebíkův zastánce, ale toto mi prostě mi to hlava nebere, už je v té funkci snad rok, proč jste si na něj vzpomněli najednou teď? Proč je najednou teď on ten vinník, proč jste neskandovali "Hřebík ven" po remíze na Chelsea, po výhře v Derby, po výhře s Plzní? Proč? :)


žokej 
re: re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:25

To je pořád dokola. Přečti si články a diskuze o tom tématu tady na webu, jestli jsi je dřív nesledoval.


Koudesson 
re: re: Souhlas..

07.08.2013 12:08

Vůbec neee, vůbec nikdo nenadává hráčům. Musim říct že bejt na stadionu je někdy utrpení pro moje uši, stačí nepovedená přihrávka a hned je VLASTNÍ hráč zasypán nechutnými nadávkami. Ani si nevzpomenu kolikrát byl takový Kadlec označen za hovado, kopyto, gelouše co by měl hned odejít ze hřiště (a to jsem vybral ty slušnější výrazy). Vím co slyším, tak mi tu nic nevykládej prosim. Hlavně že vy už máte svého beránka, tleskám.


žokej 
re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:29

Vždycky se budou ozývat jedinci posílající hráče do prdele za cokoliv. Tomu neporučíš a je to od okresu po repre všude na světě.


Koudesson 
re: re: Souhlas..

07.08.2013 12:20

A další případ. Hráči drží míč na půlce a snaží se vylákat soupeře, v tom začne pískot... Jestli jsi ty zastáncem názoru že to hráčům pomůže a že je to ještě víc neznervózní, tak se obávám, že už si asi nemáme co napsat.


kopr01 
re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 12:47

jenže píská a nadává protilehlá tribuna. v kotli na to není čas, tam se fandí :-) a nezlob se, když hráč neumí po sobě 5x přihrát tak to je trošku, aby se spíš vrátil do žáčků, kde se to učí a pilují. ožná by tento trénink taky neuškodil :-)


Koudesson 
re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:00

No te jsem myslel, takového toho normálního diváka na stadionu. Jednou zatleská, podruhé "plivne". Kolikrát ten daný hráč, třeba minulý zápas rozhodl, nebo značně pomohl k vítětztví, a pak za nepříznivého stavu rychle zapomenou a hned něj posilají hromy blesky. Mě tohle normální nepřijde. Kotel fandí to jo, sice s některýmy pokřiky názorově nesouhlasím, ale tak nemůžou se všichni na všem shodnout.


žokej 
re: re: re: re: re: Souhlas..

07.08.2013 13:44

No, hráče aktuálně hodnotíš podle toho, o dělá na hřišti a ne podle toho, co tam udělal minule. Když jsem včera vykopal dobře příkop a dneska ho vykopu blbě, tak dělám dobře svojí práci? Jinak chápu jak to myslíš, že bysme měli stát za hráči i když se jim nedaří, ale jak jsem psal výše, je to právo každýho diváka a fanouška, kterej si koupil vstupenku a otázka míry jeho shovívavosti nebo trpělivosti. Hráč musí především podávat takový výkony, aby nezavdal příčinu k nadávkám. Obzvlášť ve Spartě.


R.B. 
Troškou do mlýna

07.08.2013 14:04

ad Pamič: Nevím, ale jestli frajer dá přednost Spartě, klubu se srdcem a historií, před o mnoho lepší nabídkou od umělého klubu (Pamiho slova), je pro mě v dnešní debilní době Frajer. Navíc s nehranou chutí poznávat krásy staré Prahy, zájmem o historii atd. Ano, je mi líto, že odešel, i kdyby ten černý hrál bůhvíjak. ad Hřebík: Od zachara nikdo takhle klubu svou přítomností v něm neškodil, samozřejmě neúmyslně. Do hajzlu s ním. ad fans: Zcela přesně to napsal Heiselpapier - být ve Švédsku 300 jako u Thrmophyl, postupujeme i bez Lavičkových, příp. Hřebíkových čáranic na magnetické tabuli. Koudesson: Bojujte za Spartu je velice špatný pokřik. Doporučuji našim blyštivým hvězdám onikat - Bojujou za Spartu, případně infinitiv - Bojovat za Spartu.


majk 
Vše pro Spartu?

07.08.2013 14:56

já ti fandím....


ListerD169-12-6 
Jen bych doplnil...

07.08.2013 16:19

Ne se vším doslova souhlasím, ale napsané je to pěkně... Jen bych se k tomu památnému zápasu s Plzní vrátil s poznámkou, že tehdá jsem potopili naším počínáním Jihlavu a jelikož mám k vysočině celkem blízko, vím, s jakou bojovností a jakým přístupem právě Jihlava přistupuju k zápasům s naší Spartičkou. Tohle v tom klubu je a ještě dlouhá léta zůstane a nebýt těch dvou loňských ztrát právě s Jihlavou, kde by žrali před zápasem trávu, jen aby Spartě nějakej ten bod sebrali, byl titul ve správných rukou.....


VšeProSpartu? 
re: Jen bych doplnil...

07.08.2013 16:34

Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá..holt i takto se tvoří klubová rivalita a nenávist..


ListerD169-12-6 
re: re: Jen bych doplnil...

07.08.2013 16:54

Přesně tak. Sranda je, když to pak vidíš z více úhlu pohledu. Ve Spartě před Jihlavou plno univerzálních řečí, že nováček..., že poctivou prací..., atd..... a v Jihlavě před Spartou jen cítíš, jak jsou všichni za tu křivdu na Spartu naježení až za hrob. A jak to pak vypadá na hřišti, to už vidíme všichni..... Tohle ale nikdy nikomu nikde nedojde. Už jen čekám, kdy zase půjdeme někomu na ruku a potopíme jiného a oba nám to v následující dekádě vrátí i s uroky....


Kocek 
re: re: re: Jen bych doplnil...

08.08.2013 15:13

Zajímavý je, když už se vracíme k roku 2006, že proti Spartě se kopaly DVĚ penalty, což já za 30 let na Letný nepamatuju. Jak to, že se pořád píše o tom jak Sparta pustila body Plzni, a nikdo neřeší ty dvě dost sporný penalty? Kdyby takový penalty např. rozhodly o titulu, tak se vo nich píše 20 let, jako se např. od seshitců dodnes dočítám že jim v 98. roce dal gola Lokvenc z ofsajdu a zcela jistě to bylo uplacený - bé bé bééé. Kurwa, Spartě vo nic nešlo, Plzni vo všechno, tudíž Sparta hrála na půl plynu a Plzeň i s pomocí sudích na 120%. Kdyby se tehdy neskandovalo "Chceme plzeň v lize" jako podpora Franze, nikdo by to zdaleka neřešil tolik...


drapek z lasicky 
re: re: re: re: Jen bych doplnil...

08.08.2013 18:49

Plzeň se tenkrát chtěla v lize z pohledu třetích poločasů, ale to do dneška žádné koště asi nepochopilo....


Kocek 
re: re: re: re: re: Jen bych doplnil...

08.08.2013 19:23

Jasně, Klatovy olé.. Ovšem to, že je chtělo v lize i dost lidí kvůli Strakovi, jichž se třetí poločasy vůbec netýkaj, je taky pravda.. Já jim to mimochodem přál taky kvůli Strakovi..


Kocek 
re: Jen bych doplnil...

08.08.2013 15:09

Co to kecáš?!!! Jihlava měla doma Slávii a kdyby vyhrála, tak Plzeň spadla tak jako tak!!!!


Kocek 
Velice dobrý

08.08.2013 15:02

Moc dobrej článek a jsem rád, že se objevil. K odchodům souhlas, Pami stagnoval a lepší už by nebyl, bohužel směrem dozadu občas chyby dělal. Za to, co tu odvedl, si Itálii zaslouží. Kweuke není týmovej hráč, ten hrál hlavně na sebe a klukům nepomáhal. U Matějdy mi přijde, že mu pořád tak nějak nedokážou najít pravý místo, aby on byl tvůrce hry a ne že si to rozděluje s Hušbauerem a Váchou. Matěj vynikne pokud kolem něj budou lítat mladý kluci a bude to mít komu dát.. K pokřikům proti Hřebíkovi, doufám, že když už Lavička jasně řekl, že mu Hřebík do práce nekecá (osobně nevěřím, ale ok, řekl to Víťa, tak je to asi "pravda"), že tedy nyní se to již uklidní a začne se zase fandit Spartě. Evropa je letos v piči, ale proč si kvůli ní posrat i ligu jen proto, že fanoušci budou zase proti klubu? Hřebík tam prostě je a bude, a my se s tím chtě nechtě musíme smířit. Dan ho nevyhodí, jen by ze sebe udělal naprostýho debila.. Letos se musí udělat titul a příští rok LM, pak se nějaká roční absence v EL nemusí řešit. Takže v sobotu na Letný, ať je nás aspoň 10 tisíc a feťáci se necítí jako doma.