Hledám hrad, zn.: Spěchá! (AC SPARTA PRAHA - FC Baník Ostrava)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
RVS. 
Trosky

25.09.2005 09:12

Jediný vhodný hrad pro páně Hřebíka jsou Trosky. Doufejme že jen pro něj a ne pro celou Spartu. Jinak to, že trenér není schopen pro svou ideu (má-li nějakou) získat tým,je nejspíš dáno jeho osobnostním nastavením,resp.poruchou jeho osobnosti.Jednoduše řečeno-jeho složité vysvětlování systémů,čtverců atd.,je jen maska nejistoty,zranitelnosti,emočn í křehkosti. Myslím si že místo práce s lidmi by se mohl realizovat v oblasti techniky,fyziky,v práci s neživými věcmi. Doufejme že z naší milované Sparty odejde dříve,než ji do stavu neživého přivede....


M@rtin 
No nevim ....

25.09.2005 10:25

Dokonce jsem si zalozil nick, abych mohl reagovat :) /na bulvaru typu idnes je to podmoji uroven :)/ 1) > Sparty zase projevují nenávist k trenéru Hřebíkovi a k jednomu z jeho mála zastánců, panu Křetínskému Tady bych si dovolil nesuhlasit, myslim, ze nejsem natolik neschopny delat si usudek sam nebo nedej boze nesvepravny? Ale pokud jsem si vsimnul trener Hrebik ma podporu v mnohem vetsim poctu lidi (vcetne me), nez p.Kretinskem. To ze cely stadion neco skanduje neberu. Rekl bych, ze to je dusledek davove psychozy. </br> 2) Take nesouhlasim se zpusobem jaky dostal Karel Poborsky vypoved, nicmene jeji duvody chapu. Je to asi jako bych prisel k zakaznikovy a rekl ze nesdilim metody kterymi ridi jeho projekt muj vedouci projektu. Asi bych za sebou ani nestacil zavrit dvere jak rychle bych letel. Kdyz to Karel vyzvanil novinarum, tak at se, s prominutim, nedivi. Interni veci se resi na firme a smerem ven jen pres tiskoveho mluvciho (majitele). To se mohl na svych cestach zahranicnimi velkokluby naucit. </br> Zpusob 'fandeni' klubu, za ktery Vam jak nekteri rikate bije srdce opravdu nechapu, a asi nejsem jediny. Opravdu mozna uzavreni hlediste by melo na hrace paradoxne lepsi vliv nez poslouchatneustale vylevy par set radobyfanousku. </br> Ale jinak SPARTA FOREVER :)


RVS. 
re: No nevim ....

25.09.2005 10:46

To se pleteš,fanoušci nejsou ovlivnění davovou psychózou,ale projevují svůj názor.Nebo myslíš že jsou všichni neschopni svého názoru,či jsou nesvéprávní? A co se vyhazovu týče-jak by jsi si to tedy představoval?Měl se Karel tvářit že je vše OK?Myslím že projevil svůj postoj decentní formou.Nikde netvrdil že není ochoten respektovat trenéra,že si bude dělat co bude chtít atd.Řekl-já to vidím trochu jinak,ať dělá kapitána někdo jiný,a pojďme dál bojovat za Spartu.Nevidím v tom nic tak hrozného co by muselo vést k jeho odstranění.Podle mého,mělo dojít ve čtvrtek ke schůzce Karel,Hřebík-co dál?,co by se mohlo změnit?,můžem dál spolupracovat?,vydat krátké prohlášení,pásku dát Blážovi a soustředit se na Baník.Jenže toho Hřebík,který nesnáší jiný než svůj pohled na věc,není schopen.Vycházejíc z logiky Karlova vyhazovu by po včerejším prohlášení-"kabina stojí za Karlem" museli odejít všichni.Kromě Haška.


M@rtin 
re: re: No nevim ....

25.09.2005 11:29

OK pripoustim, ze nazor o davove psychoze byl prestreleny. A skutecne nekteri fanousci (mozna vetsina)vyjadruji svuj nazor. Karel se nemel tvarit ze je vse OK. To jsem netvrdil,jen mel volit jinou formu Pouziji-li primer , ktery jsem uvedl s vedoucim projektu, tak je to asi jako bych sel nejprve za nim (jeho vedoucim). Coz mozna Karel udelal, ale pokud vim prostrednictvim manazera Pasky den predtim. To mi prijde asi tak stejne cestne schovavat se za manazera v teto situaci jako zminena SMS vypoved . /ocekavam nevoli o rozdilnosti tohoto primeru/. >pojďme dál bojovat za Spartu< Ano, ale tento boj si nepredstavuji tak, ze se pokusim fyzicky napadnout trenera znicim mu auto, poskodim barak atd... To jsme proboha na balkane?? Meli by se oddelovat dve veci zapas a tam se ma fandit! Kriceni 'Hrebik ven', piskani, paleni sedacek atd. nepovazuji za fandeni. Obzvlast v situci, kdy si hraci nervozitou neprihrajou na par metru. Po zapase si tam zustante a vyzivejte k odchodu koho chcete ... a kdykoli jindy taky ... Jen na okraj mimo tema. Trest za projevy rasizmu je jasnym dukazem o svepravnosti nekterych radoby cervenych fnousku :)


RVS. 
re: re: re: No nevim ....

25.09.2005 12:12

Jasně rasismus odsuzuji taky.Ale jinak se liší můj pohled od Tvého:tady není zápas a pak to ostatní.Protesty nevznikly jen tak.V letošní sezóně to byla reakce na špatnou hru.OK-nemusím mít rád Hřebíka jako člověka,ale pokud bude Sparta hrát dobře,tak se budu fotbalem bavit.Ale s Mostem,Brnem atd. to bylo otřesné.Skandovat proti Hřebíkovy se začalo po X minutách strašné hry.A stejně by se skandovalo proti jakémukoli trenéru. Takže averze fanoušků,a hráčů nepřišla jen tak-je to reakce.A vychází to z jednoduché věci-Hřebík není schopen získat hráče na svou stranu.Prostě to neumí.Stejně jako nikdo z nás neskočí 3metry do výšky,nebo 12metrů do dálky. Křetínskému je dobrý protože umí získat na svou stranu média(každý holt není kamarád Horsta Strnada ze Sportu atd.),a navíc má jistotu že Hřebík nepůjde proti němu. Takže co můžeme dělat my?Buď čekat,nadávat potají v hospodě atd.Jenže s rizikem (podle mého nevyhnutelným) že dojde k totální destrukci našeho týmu.Nebo fandit,a tak konzervovat současný stav a čekat.... Anebo se snažit současnou situaci změnit,donutit vedení,nebo sponzory ke změně. A já teda čekat fakt nechci.Se Spartou jsem něco prožil,něco k ní cítím,tak mi to prostě nemůže být lhostejné! Představ si že Ti někdo bude ničit tvoje oblíbené auto-asi ho nenecháš být,nebo nezačneš leštit lak aby bylo hezké jak dřív.Nejspíš se budeš snažit zabránit mu v ničení....


M@rtin 
re: re: re: re: No nevim ....

25.09.2005 13:17

Jete jednu poznamku si neodpustim, Sparta hraje rozhodne pod psa o tom neni pochyb,nicmenehrat fotbal umi i pod Hrebikem o tom neni pochyb (zapas s Norimberkem , Udine ) Vzhledem ktomu ze za jarem jsem ja osobne udelal tlustou caru, priprva se jak sezda povedla utlum neni z meho pohledu tak dlouhodoby a tragicky s ohledem na zmeny v muzstvu. Projevy nevole jsou proste dle meho neadekvatni. Rikam jaro moudrejsi podzimu, chceme evropsky velkoklub musime tomu neco obetovat, klidne i sezonu. Peceni holuby do huby nikde nelitaji ... Jako priklad uvedu anglicky MU, kde to po nastupu sira F. nevypadalo optimisticky a prvni dve sezony MU koncil okolo 10 mista nez se ustalila nejaka koncepce. Tady se rve uz po 7 zapasech kdy je muzstvo 5. a 3/4 seony pred nami?? V praci taky muzu planovat strednedobe, kdyz se nedari tak zacnu delat neco jineho nebo zvolim jinou metodu, planuji tzv. ze dne na den. Ale to nikdy neprekrocim svuj stin. Zrovna tak jako muzu menit trenera kazdeho pul roku. Novy trener > novy hrac(i) > jiny system ... To uz tu bylo nekdy i 2x za sezonu.


Bruska 
re: re: re: re: re: No nevim ....

25.09.2005 14:10

Takový pohled snad dnes může mít jenom zaměstnanec klubu. Hřebík v české lize dlouhodobě nemá výsledky, neměl je při prvním angažmá, kdy nabídl titul Liberci, neměl je poté, co vystřídal Straku, proč bych měl dělat nějakou tlustou čáru za jarní ostudou v závěru soutěže, vrátil mi snad za jeho experimenty v posledních kolech někdo peníze, omluvil se Hřebík za ostudu Pribram, Slovacko, Ml. Boleslav Teplice, ještě má tu drzost, že lže lidem do očí, že se vlastně hrál kvalitní fotbal, v přípravě opět stačil odělat ostudu 0:3 s Partizanem Bělehrad, ale jinak o ni nema smysl mluvit mohl v mí prohrát třeba všechno, ale mít výsledky v lize. Pokud vím v Plzni ho ven nikdo neposílal, i když to tam taky málem prokaučoval ostatně jako děla naprosto neuvěřitelné kiksy prakticky v každém utkání včetně Ajaxu, za všechny problémy si Hřebík může naprosto sám, je to on, kdo je vyvolává, jeho způsob uvažování je kombinací lampasáka a obyvatele blázince, který si nedokáže srovnat v hlavě, jestli tam je na osm nebo dvacet čtyři hodin, může se někdo takový nedostat do konfliktu s lidmi, kterým na za jejich peníze nabízet zábavu ?


qawert 
re: re: re: re: re: re: No nevim ....

25.09.2005 14:15

K tomu skandování proti Hřebíkovi. Myslím, že každému na stadionu je jasné, že to Spartě přímo v zápase nepomůže. Ale někdy je potřeba ještě větší zlo, aby nakonec vyhrálo dobro. Když jdeš na chemoterapii, tak ti to škodí ještě víc, ale nakonec tím odstraníš škodlivý vliv. Když budeme řvát Hřebík ven!, můžeme tím nakonec získat jeho odchod a uzdravení Sparty...


RVS. 
re: re: re: re: re: re: re: No nevim ....

25.09.2005 15:23

Hezké přirovnání.Přesně tak.


RVS. 
re: re: re: re: re: No nevim ....

25.09.2005 14:13

Já tomu rozumím,ale prostě si myslím že koncepce se dá budovat někým kdo proto má předpoklady.A to Hřebík není.Možná je teoreticky na výši,ale to k tomu aby byl dobrý trenér prostě nestačí. Takže-odchod nejlépe hned,přijmout třeba Grigu,stanovit sportovního ředitele-někoho jako je Kuka v Příbrami,a do konce ligového ročníku hájení.A za rok uvidíme.Ligu vyhrajeme myslím i bez trenéra.Bez trenéra Hřebíka určitě.


polarni.medvidek 
***

25.09.2005 11:04

mam pocit že Karel nesložil kapitánskou fci po utkání v UH ale někdy kolem zápasu v Litvínově, pač to byl Hřebejk ve Švýcarsku na kukandě Thunu


zlspa 
Autorovi

25.09.2005 11:51

Velmi dobře napsaný článek,až na ten poslední odstavec. Mělo tam být, pokud jsou fans opravdoví Sparťani,začnou fandit,i když se týmu nedaří,protože jedině tak se poznají opravdoví fanoušci,když se nedaří!!! Hra nebyla špatná,chce to víc agresivity a odvahy,ale kde ji mají hráči vzít ,když se na ně řve a píská od vlastních fans??? Nechtěl bych být v Hřebíkově kůži,ten chlap se snaží,ale prostě hráči zatím nehrají to,na co mají,to co hráli v přípravě.Stačil by jeden-dva povedené zápasy,kdy to tam spadne a vyhraje se a bude klid.


Acs-SF 
re: Autorovi

25.09.2005 13:08

Vsechno ma nejaky vyvoj. V clanku k Ajaxu vyzyval Bombito k podpore tymu pri zapasech (venoval tomu opravdu hodne mista), ale ted uz je situace zase o trochu dal a uz nezbyva opravdu jine reseni nez odchod Hrebika. Nic jinyho nemuze soucasnou situaci v kabine, na hristi ani v ochozech uklidnit. Nemyslim si, ze jeden nebo dva vysledkove vyvedeny zapasy by mohly cokoliv zmenit. Navic verit tomu, ze se zvedneme z popela zrovna v nadchazejicich narocnych zapasech venku (Thun a Teplice) je podle me jen utopii. Spis se daji ocekavat dalsi dve rany, ktery nas definitivne srazi do kolen...


FroZEN 
skandovani

25.09.2005 13:13

Hřebíku, do čtverce! :o)....tohle me vcera opravdu pobavilo, vtipnost ultras rozhodne nechybela:o)


cale 
fanousci

25.09.2005 14:03

kdyz jsem sel v sobotu na fotbal, sel jsem s umyslem podporit karla, zanadavat hrebikovi a hlavne pomoct sparte co mi bude krk stacit. na zacatku jsem se pripojoval k pokrikum "hrebik ven", ale v momente kdy padl prvni gol jsem prestal. kotel ale jakoby na gol nereagoval misto podpory hracum vyjadroval nelibost trenerovi. v momente, kdy nekteri divaci zacali odchazet, dostala sparta druhy gol a clovek by doufal ze to to tvrde jadro spartanskych "fanousku" donuti obratit sve ctene zadky a misto pokusu vyprovokovat naprosto zbytecnou bitku s policii, ukaze ze fandove za spartou stoji. ve druhe puli se zacal ozyvat pokrik "fandi cela letna" a ja doufal ze se fandove probrali a tak jako v minulosti se ovze pokrik "let´s go sparta let´s go". o to vic me kotel zklamal, ze v dobe kdy sparta v dobe kdy predvadela nervozitu spojenou s nesehranosti, nepochopitelnym stridanim, z kterezto kombinace se stala neschopnost vymyslet kloudnou akci, skandoval opet "hrebik venů coz bylo asi to posledni co hraci potrebovali a co jim mohlo pomoct. vetsina kotle prakticky neregistrovala spartanske pokusy, protoze byla prilis zamestnana palenim transparentu, trhanim site a naslednym hazenim dymovnic na hriste. opravdu jsem nechapal co je vede k niceni majetku vlastniho klubu. nejspis blbost. nescopnost spartanskeho kotle ukazat hracum podporu me primela ke kacirske zavisti hracum baniku, jejichz fanousci ty spartanske predcili prakticky ve vsem. skandovani "sparta sparta" se ozvalo vsehovsudy trikrat. ke konci jsem uz nenadaval hrebikovi nebo hovadu kretiskemu ale tem nekolika kretenum, kteri si rikaji fanousci.


M@rtin 
re: fanousci

25.09.2005 14:21

Nemam co dodat, naprosty souhlas.


StarejHomolka 
re: re: fanousci

25.09.2005 14:53

Já bych měl co dodat :) Co dělá vedení k tomu,aby zlepšilo výkony Sparty? Nedokáže se i například rozumně dohodnout s největší hvězdou.. Co dělá trenér a vedení pro to,aby Sparta hrála lépe? Tak proč se pořád šije do fanoušků....že ti by měli Spartu pozvednout. Ano měli, ale pokud jim sere vedení neustále na hlavu a trenér je týden co týden přesvědčuje o tom, že "jeho" tým hraje dobře a oni vidí v reálu něco naprosto jiného, tak nechápu, proč nemůžou dát svůj názor najevo a nechat si na tu hlavu neustále kálet... a tahat z ohně kaštany za někoho jiného. Pochopitelně nesouhlasím s projevy, které byly včera k vidění. Ale je zajímavé, že celou dobu Sparta fanoušky nepotřebuje a jsou jim u zadku a najednou.....


StarejHomolka 
re: re: re: fanousci

25.09.2005 14:54

Ale pochopitelně dodávám SPARTA NAVŽDY!!!


RVS. 
re: re: re: re: fanousci

25.09.2005 15:07

S jakými projevy jsi pochopitelně nesouhlasil?A jak by jsi si to představoval jinak?


cale 
re: re: re: re: fanousci

26.09.2005 20:49

btw pochopil nekdo proc tam hrebik poslal polacka za stavu 0:2? kruci to je snad nejakej utocnik?


cale 
re: re: re: fanousci

26.09.2005 20:37

v zadnem pripade jsem nechtel omlouvat hrebika ci vedeni, s jejich chovanim a zjevnou neschopnosti rozhodne nesouhlasim. hrebik je jen prumerny trener, ktery nikdy sam nic poradnyho nedokazal. o kretinskem toho zde bylo napsano uz tolik, ze opet zminovat (a samozrejme kritizovat) jeho filozofii sparta = obchodni spolecnost nema cenu. fanousky jsem taky nechtel nijak urazit - drive jsem k jejich podpore zadne vyhrady nemel. vadilo mi pouze, ze v dobe, kdy sparta proziva ocividne krizi se zameruji pouze na kritiku trenera a trochu opomiji podporit borce na hristi, kteri to urcite potrebuji.


Tonda 
Výzva která není

26.09.2005 10:50

VÝZVA kterou nikdo nebude brát vážně:Milý pane Křetínský celý víkend,ba co více od začátku ligy zapasím z posměšky všech,kteří nefandí SPARTĚ,je to každý rok,ale letos je to extrémní.Možná stojí za úvahu nevycházet z domu,.ale musím nějak živit....Po sobotním utkání vše vyeskalovalo ale až do včerejšího večera jsem se držel a na věci kolem sparty odpovídal lakonickým,na toto téma se odmítám bavit,leč včera sem prdnul,už to nešlo a shádal sem se dá se říct do krve...s jedním hokejistou (až kvůli mě odešel domů),spartu miluji ale nechci kvůli ní přicházet o zdraví a kamarády.Tvrdil,že zná spoustu lidí na Spartě a že jste pry prohlasil,že klidně vyhodíte 15 hráčů pokud budou sabotovat atd.Já vás tedy žádám UDĚLEJTE TO,pokud to má mít smysl,neustále spílate fana omílate co si o štěstí a nenávisti atd.Hráčům se prý špatně hraje.Tak to pardón mě se špatně žije...Trápím se a rozčiluji kvůli věcem,které nejsem sto ovlivnit a vím,že bych neměl...ale člověk by asi neměl víc věcí....


Stanislav 
Hochu,hochu!

27.09.2005 16:20

Pozor na narcisizmus - nenápadně Ti způsobí komlikace v životě i u jiných nicotných problémů!