Kolektivní vina?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
nasersi 
uefa

22.10.2005 13:28

Nezávidím Sparťanskému vedení. Dostalo se mezi dva mlýnské kameny. UEFA praktikuje na Spartu princip kolektivní viny. A hrozí ji vyřazením s pohárů. Tak je celkem pochopitelné, že se Sparťanské vedení bojí pustit hučící idioty(hudioty) do vyspělé evropy. Jsou sice v menšině, ale jsou nejvíc slyšet(viz Thun). Jak má tedy vedení zařídit, aby se tam hudioti nedostali? Je to sice velmi nespravedlivé pro slušné fanoušky, ale jde tady o poháry. Věci se možná dají do pohybu, protože se o tom začíná hodně mluvit. Doufám, že se to co nejdříve vyřeší. Chtělo by to nějakého aktivního politika, který by začal v parlamentu prosazovat příslušné zákony. Hmm.. Tak to je vše


Acs-SF 
re: uefa

22.10.2005 14:00

Ja nesouhlasim s tim, ze to co nam chybi jsou zakony. To, ze nekdo na stadione huci mu nedokazes ani s nejlepsim monitorovacim zarizenim tudiz ani sebeprisnejsi zakony nic nevyresi. To by musel mit kazdy za zadkem svyho 'fizla', ktery by pak sel svedcit k soudu a stejne by to nakonec v nejlepsim pripade bylo tvrzeni proti tvrzeni... Tragedie Kretinskyho a spol. je v tom, ze se nepoucilo od predchoziho vedeni a snazi se tyto veci resit represi (a jeste k tomu hloupou). V kombinaci s tim, ze si uz za ery Hrebika nadelali spoustu nepratel - a to nejen mezi tvrdym jadrem - se soucasna situace riti do opravdu neslavnyho konce... A vedeni na tom ma zasadni podil. Kdo bude nakonec litovat toho, ze Sparta treba nebude hrat pristi rok pohary? Fanousci asi ne, kdyz na domaci zapasy nam bude stadion zavirat UEFA a ven zakaze cestovat Kretinsky... Biti budou hraci a trener (tech je mi lito, konfrontace s Evropou bude chybet) a vedeni, ktery prijde o penize (to se snad uz nekdo zamysli nad tim, kam to Kretinsky dokazal dopracovat). Je to opravdu smutny takhle uvazovat, ale pokud se vedeni snazi o konfrontaci misto dialogu tak to proste jinak skoncit nemuze...


Fotr 
re: re: uefa

22.10.2005 14:45

To přece není pravda! Podívej se na Anglii! Loni v Manchesteru a předloni v Londýně na Chelsea byla spousta sparťanů a žádné hučení ani bučení se neozvalo. Stačilo k tomu jen to, že stewardi seděli zády k hřišti a neustále sledovali fanoušky. Nikdo si nic nedovolil a pokud ano, šel ven. Souhlasím s recchim, že řešení, které zvolil Křetínský, je řešením slabocha, který si nechce přidělávat vcelku malé problémy, který není ochoten jednat. Že si tím zadělává na velký malér mu pořád nedobrnklo.


Acs-SF 
re: re: re: uefa

22.10.2005 15:12

Neco jinyho je zapas v Anglii a na Sparte (hlavne kvuli skladbe lidi). Duvod proc se v Manchesteru nehucelo asi nebyl ten, ze tam stalo na hranici sektoru a pod nim par poradatelu. V Londyne byl zase ten placenej bus, takze tam to bylo bez debaty. Navic na Sparte by jich museli byt minimalne desitky, nebo spis jeste vic (takze by to nakonec bylo tak, ze by tam mel kazdej toho svyho 'fizla').


recchi 
re: re: re: re: uefa

22.10.2005 21:08

Cílem mého příspěvku nebylo řešit za odpovědné osoby, jak naložit s projevy rasismu na stadionech.Pouze jsem chtěl poukázat na fakt, že JUDr Křetínský si pravděpodobně dostatečně neuvědomuje to, že stejně jako většina slušných fanoušků doplácí na jeho plošné represivní postihy, tak může on sám, jeho firma, hráči a management doplatit plošně na další sankce disciplinárky.To není vyhrožování, ale konstatování faktu.


tucnak 
re: re: re: re: re: uefa

23.10.2005 20:35

Me se to moc nelibi co pises. Psat o problemu nic neresi. Ja lepsi "reseni" neznam nez to od Kretinskeho, jestli ty nejake ano, tak sem s nim. Ale kritizovat nekoho dovede kazdy...


palakry 
Proc

22.10.2005 18:22

Proc vedeni neudela to ze nebude kotli prispivat peniza na chorea za to ze nebudou kricet rasistická hesla, bučet, hučet, atd...To by podle mě mohl fungovat. zřídilo by jim jeden spešl účet. A pokud by to úorušovali tak by účet zmrazili nebo by zavřeli jen kotel. Pak by to mohlo i fungovat!!


recchi 
re: Proc

22.10.2005 21:15

Myslím si, že to není o příspěvku na choreo.I ten tu již za vlády Košťála byl a pokud se nemýlím, tak v současné době management SPARTY na choreo ULTRAS nepřispívá.Je to spíš ve vzájemné komunikaci.Ta musí probíhat neustále a oboustraně, nikoli na bázi podřízeného s nadřízeným. A hlavně musí probíhat v době, kdy něco neklape a je třeba pro SPARTU najít nejlepší řešení. Uražená ješitnost a msta není východisko. Tam, kde nestačí rozum, nastupuje hrubá síla.


Jumbo1 
re: Proc

26.10.2005 08:24

Hm kdyz zavrou kotel ty lidi se presunou do jinych sektoru a na stadionu budou stejne. A krom toho v kotli z tech 500 buci tak 50 a vsechny ostatni to sere.Vcetne me ja do kotle chodim taky protoze tam to aspon vypada jako na fotbale.Na nekterych letenskych tribunach je to otres.Ticho a nadavajici duchodci.


Energetik 
Vynikajici clanek!!!

22.10.2005 19:09

Neni co dodat, popsal si to uplne presne. Kretinsky je nadutec, ale o tom uz bylo popsano a jeste bude popsano stohy papiru. V kazdem pripade by tenhle clanek mohl jit i do novin, on si to Kretinsky neuvedomi uz proto, ze tenhle web je pro nej zumpa, kterou je treba ignorovat. Ze je to i zcasti hlas fanousku, to si nepripusti. Az ty listky sezenem, tak bude zase o cem smat. Vysmeju se mu smejdovi (pardon - panu doktorovi) do oci.


jirka13 
Nádjerně napsáno!!!

23.10.2005 09:18

Absolutně ve všem souhlasím! Že je Křetínskej šmejd sem věděl a teď se to opět potvrdilo. "Tleskám" jeho dalšímu, a opět debilnímu, rozhodnutí!!! PS: Recchi napsals to parádně a vyjádřil určitě názor všech fans Spartičky!


Tleskač 
Nadherně napsáno?

23.10.2005 14:44

Chtěl bych vidět Rechiho obhajovat proti UEFĚ bučení neslušných a fandění slušných.V Thunu byli tedy jací fandové?Dohody s Ultras?Tím můžeš argumentovat tak doma na WC!Ono je něco jiného zařídit a nebo jen navrhovat nesplnitelné!Bohužel jsme teď na tapetě a kdyby tam vyjelo jen 20 bučících tupců,Sparta to těžce odnese.Argumentovat,že tam bylo 500 slušných a normálních fandů je bohužel pro komisi UEFA úplně na nic!


Acs-SF 
re: Nadherně napsáno?

24.10.2005 10:31

Nevim proc tady resis neco, o cem ocividne vubec nic nevis. Dohoda s vedenim by rozhodne mozna byla a je to jediny rozumny reseni (tak jako se to udelalo za Kostala). Za soucasny situace ale neni mozna a to vzhledem k pristupu Kretinskyho.


ACS-fan 
Nejslabším článkem je management

24.10.2005 07:49

Sparta zažívá po všech stránkách nejhorší období za poslední léta. Co se změnilo? Nic, jen přišel nový šéf klubu, ale jeho "práce" je nepřehlédnutelná. Co se dalo pokazit, pokazil. Naprostá neznalost fotbalového prostředí, necitlivý přístup v kombinaci s absolutistickým rozhodováním Spartu doslova ničí. Věřím, že si toho všimnou i pánové J&T a zasáhnou, než se Sparta pod vedením nepřekonatelného pana Křetínského stabilně usídlí ve druhé polovině tabulky. Pochybuji, že by se uvedeným pánům zamlouval tento způsob propagace firmy.


M@rtin 
Muj nazor:

24.10.2005 09:26

Kdyz se udeli kolektivni vina, tak to mozna pomuze v tom, ze ti slusni mezi sebou nebudou tolerovat ty hovada co buceji. Jeden zabuci a ostatni mu za to daji pres hubu, protoze nemaji zajem na tom aby zrovna jejich sedadla (tribuny) byla na dalsim zapase zavrene. Jinak to fungovat nemuze ... \ M@rtin


Poštulka 
re: Muj nazor:

24.10.2005 13:35

Od toho, aby byl na stadionu pořádek, tam není fanoušek, ale pořadatelská služba, případně Policie ČR. Pokud zaplatí někdo za lístek 1600 Kč, tak se tam nebude dohadovat s chlapem, kterej měří 190 cm a váží 110 kilo


Energetik 
re: re: Muj nazor:

24.10.2005 14:41

Souhlas Postulko, a nechapu, jak porad nekdo nemuze pochopit, ze to proste takhle byt nemuze. Spousta lidi tomu brejlatymu debilovi porad zere z ruky, nechapu proc.


Ludva 
Historie se opakuje

13.12.2007 07:44

..opět je tu to same vedeni Sparty a opět nedokáže vyřešit problém jedinců na úkor plošné represi fandění (ULTRAS)..ale jejich chyba..to je asi jako kdyby majitel kina zavřel kino protože se s pirátem natáčejícím film na kameru (za tmy, muzeme tedy prirovnat ze je schovanej pod choreem) nedokázali vypořádat ostatní návštěvníci kina....respektive by zaváděl tupá opatření ve stylu, že by bylo stále rozsvícno, každý by se musel při vstupu do kina legitimovat, pořád by vás sledovaly kamery a v každé druhé řadě by byl agent...líbila by se vám taková návštěva kina??? Asi ne co...a je to vidět...návštěvy na Spartě rozhodně "stoupají"...sponzo ři proberte se!!