Hučení peněz

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
žokej 
Řekl bych například,

26.10.2005 15:06

že naproti hlavní není o nic víc rasistů, než v normální české populaci. Já osobně se necítím být rasistou, i když určité výhrady k sociálně nepřizpůsobivým občanům a i k části utečenců mám. Na tábory bych je však neposílal. A přesto jsem dřív hučel o sto péro, protože JAKÝKOLIV prostředek, který nějak urazí, zesměšní a pohaní soupeře Sparty, je možno v rámci boje o body použít. Dnes už hučím jenom na árijce, abych se nedostal do problému, např. v derby na robocopy a na slávisty (bez Adauta-podauta, že). Jestli chce klub bojovat s radikály a odnesou to všichni fans, nemůže nikdy vyhrát. Křetínský je trouba a dokud si nevezme k ruce někoho, kdo mu s fotbalem poradí, můžeme se ještě dočkat věcí...


Ornaldinho 
SOUHLAS!

26.10.2005 22:54

Zcela souhlasím se žokejem. Já pořád nechápu to, jak strašně citlivý jsou všichni na to bučení. Mně to nepřipadá ani tak rasistický. Mně to přijde stejný jako jakýkoliv jiný pokřiky vůči soupeři. Rasismus je podle mě až když po nich někdo hodí banán, nebo projeví známky násilí proti těmto osobám. Nedávno jsem jel noční tramvají a přistoupivší romové začali řvát na celou tramvaj, že nás tam všechny dobijou a že jsme bílý sv.ně. To mi přijde stejně rasistický vůči bílejm, jako nadávky vůči "barevnejm". Hu hu - domluvil jsem.


nasersi 
nesouhlas

27.10.2005 06:20

Odvolání Straky bylo pochopitelné. Jeho jediná výhoda je, že je velký motivátor. Ale jako myslitel zrovna nevypadal. Hřebík je velký myslitel, ale nulový motivátor. Jeho angažování byla chyba. Griga to snad napraví(pokud neodjede z nervama v háji do Indie). To, že vadí hučení nevymyslel Křetinský, ale UEFA. A že vám příjde správné hučet na černé hráče vzájmu získání bodů - je ubohé. HUHU


dzyn 
Souhlasím

27.10.2005 08:30

s Žokejem,protože má vždy pravdu.A i kdyby ji neměl,tak se raději budu dívat jinam.Sit-down,shut-up nová kampaň Křetínského a Nike proti fanouškům a proti xenofobii.


vendelin 
???

27.10.2005 09:14

Proboha co to tady bleješ za bláboly? Dle nadpisu jsem předpokládal, že článek bude o problému hučení na stadionu. Potom fakt nerozumím větě: vše to samozřejmě začalo nepochopitelným odvoláním trenéra Straky. Co má ubohý hučení na černochy společnýho s odvoláním trenéra Straky? Hučet na lidi kvůli barvě pleti je prostě nepřijatelný ať je trenér Lojza Vomáčka nebo kdokoliv jinej. Tak trochu mi přijde, že to hučení vlastně schvaluješ. Nemyslíš, že tímto chováním odrazujete spoustu lidí od návštěvy stadionu? Mě například určitě, od doby kdy se část sparťanských fandů takto projevuje jsem na LM nebyl. A ještě ta poslední věta v článku. Nezní tak trochu jako vyhrožování? Nechovej se prosím jako pětiletý děcko, kterýmu vzali hračku. Nejdřív jim nech čas ať rozhodnou, teprve pak to hodnoť. Díky


alvaro_recoba 
re: ???

27.10.2005 09:28

Ty jseš asi trochu mimo..... Zkus si to přečíst znovu.


vendelin 
re: re: ???

27.10.2005 10:02

ok, přečetl jsem to ještě jednou, ale to vyznění článku je pro mě pořád stejné, akorát bych svůj komentář teď formuloval trochu jinak. Prostě odmítám jakékoliv hučení na fotbalisty jiné barvy pleti a ten argument, že to možná bylo způsobeno krizí ve spartě (osoba trenéra, výsledky atd.) je prostě nutno odmítnout. Co se týče kroku vedení sparty neposkytovat fanouškům vstupenky na venkovní utkání LM, i to je z mého pohledu pochopitelné. Prostě se bojí, že by byl v Londýně a Amsterodamu zase ňákej průser a oni by museli platit pokuty. A to se jim pochopitelně nechce. Jak jinak tomu chceš zabránit?


alvaro_recoba 
re: re: re: ???

27.10.2005 10:17

Když to funguje všude ve světě, proč by to nemohlo fungovat i u nás? Stačí, abychom využívali kamery na stadionu, jak to dělají všude jinde, a trestali jedince, ne všechny. To, že schvaluješ neposkytnutí vstupenek na venkovní zápasy LM, je vrchol. Jasně, vám televizním fandům nejde o nic, ale mnoho lidí má zaplacené letenky, ubytování a co s tím? Křetínský prostě vyhlásil fanouškům válku, a to nejen bučícím, ale i slušným a pokud svou politiku nezmění, fanoušci mu to prostě budou všelijak vracet. - To není vyhrožování, ale fakt.


vendelin 
re: re: re: re: ???

27.10.2005 10:51

narážku na televizní fandovství reagovat nebudu. Chci se tě zeptat na následující: Zkusil jsi někdy o tom přemýšlet z druhé strany? Kdybys konkrétně po zápase v Thunu měl rozhodnout, zda pro fanoušky zajistíš vstupenky na zápasy v Londýně a Amsterdamu. Kdybys prostě v tu chvíli seděl na Křetínskýho židli. Řekl bys, jo, já těm klukům ty lístky zajistím, a když udělaj ňákej bordel tak holt zase zaplatíme pokutu. Jde mi o tento konkrétní příklad. Co se týče kamerových systémů jsem stoprocentně pro, ale to je hudba budoucnosti. On přece musel řešit aktuální problém. Tím se nijak nechci zastávat Křetinskýho, spoustou jiných rozhodnutí mě velmi zklamal.


alvaro_recoba 
re: re: re: re: re: ???

27.10.2005 11:46

Problém je v tom, že to není otázkou jen zápasů s Ajaxem a v Thunu, problém s pár bučícimi jedinci tady je dlouho. A ten problém není neřešitelný - kamerový systém na Letné je, jde jen o to ho použít. Kdyby se tak stalo, slušní fandové by zůstali nepotrestáni. Křetínský udělal to nejhorší co mohl, klub si svých fanoušků měl vážit a ne se jich zbavovat.


Energetik 
re: re: re: re: re: ???

27.10.2005 12:47

Jsem jednim z tech, ktery maji vsechno do Londyna objednane, jen listky nam Kretinsky nedovolil prodat. Doslo to az tak daleko, ze to zakazal i v Londyne. I tak jsme si listky dokazali obstarat. Nejake brejlate hovado nam ted muze polibit prdel. Rikam, ze ten clovek Sparte spis skodi, nez prospiva.


zeli 
re: re: re: re: ???

27.10.2005 11:06

A nemůže být taky problém v tom, že ti "slušní" se k těm bučícím raději přidají, než aby je poslali kam patří? Bohužel poslední dobou koukám, že kotel tu není proto, aby povzbuzoval Spartu, ale proto, aby nadával všem, kteří zrovna nejsou v oblibě. Derby bylo smutným příkladem...


Rumhools 
re: ???

27.10.2005 14:30

Článkem jsem chtěl vyjádřit jen fakt, že ne všichni fanoušči na LM hučeli jen proto, že jsou rasisti, ale i z toho důvodu, že věděli, jak to finančně postihne vedení Sparty. Docent Křetínský to pak náležitě ocenil a obrátil si proti sobě nesmyslným zákazem i další část fanoušků Sparty. A tu závěrečnou větu nemyslím jako výhružku. Karel se doufám vrátí i když se to bude hodně odvíjet od účasti naší repre na MS. V případě, že by jsme čirou náhodou na MS neprobojovali (holý nesmysl), tak vše bude záviset na dohodě s Křetínským, což by mohl být problém. Nikdo nevíme co mezi nimi padlo, při odchodu na hostování. No a jinak sice na fotbale nehučím, ale s cikánkou bych nespal !!! !KE!


vendelin 
re: re: ???

27.10.2005 15:09

pokud někdo hučel kvůli tomu, že to finančně postihne spartu, tak to už to potom vůbec nechápu. pro mne takový člověk opravdu není fanoušek sparty.


Wega 
Absolutni souhlas

27.10.2005 13:02

Ja si taky myslim, ze to huceni na ty cernochy bylo jen jen jako soucast boje proti vedeni - ze nikdy vedeni Sparty nesmi sve fanousky ignorovat a ze opravdu fanousci si preji odchod Hrebika.


vendelin 
re: Absolutni souhlas

27.10.2005 13:12

to je přeci úplná hloupost, na černochy se na spartě hučelo dávno předtím než nastoupili pánové Křetínský a Hřebík. a podle komentářů zde to vypadá, že se ještě hodně dlouho hučet bude, protože to někdo bere jako boj proti vedení...jestli to opravdu někdo tak cítí, tak podle mne nemá na spartě co dělat.


acskncl 
re: re: Absolutni souhlas

29.10.2005 10:54

vendelin HU HU HU:o)) jinak v londyne by se podle zkusenosti z MU a chelsea nehucelo.