My chceme Spartu! Ale bez Křetínského.

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
pentagun 
Souhlas

27.10.2005 12:21

Tak pod tohle se podepíšu:)


alvaro_recoba 
Super článek

27.10.2005 12:23

Souhlasím s každou větou, s každým slovem... Perfektně napsané!


h..o..n..z..a.. 
ACS

27.10.2005 12:47

Kdo má peníze - vládne :-(


Energetik 
Kretinsky je vred,

27.10.2005 12:50

to mi nikdo nevymluvi... Neudelal krome novych sedacek nic pozitivniho pro fanousky - to zduraznuju. Ekonomickou stranku veci dobre umel osefovat i Kostal...


Energetik 
re: Kretinsky je vred,

27.10.2005 12:51

doplnim, ze to co provedl s tema listkama je nehoraznost. Ale to tu uz v Nazorech psal recchi, takze si lze precist o co jde. Kolektivni vina je naprosty nesmysl. Problem je v tom, ze to nemel nechat Kretinsky dojit tak daleko, kdyz uz je nejchytrejsi a vsechno vi a vsechno o fotbale zna.


alvaro_recoba 
re: Kretinsky je vred,

27.10.2005 12:54

Ty sedačky jsou navíc ještě dílem Košťála :-)


Wega 
Paradne napsany

27.10.2005 13:30

Kretinsky fotbalu opravdu nerozumi - jak mohl tak dlouho drzet ve funkci trenera jako je Hrebik? A navic po nem vsechno papouskoval - a v jednoum rozhovoru Kretinsky rekl 3 strasny reci: 1) jestli se fanouskum nelibil 2.polocas proti Ajaxu, tak at radsi na Spartu nechodi!!! 2) jestli si nekdo mysli, ze budem porazet Jihlavu a podobny tymy doma 3:0 tak je na omylu, protoze ty tymy na Sparte brani v 11 lidech. 3) dnesnimu fotbalu dominuje obrana - utocnej fotbal v zapadni Evrope nikdo nehraje. Jak tohle ten blbec mohl rict? ad 1) 2.polocas byl taky strasnej ad 2) Griga proti Blsanum dokazal, ze se slabym tymum da dat dost golu. + a za Jezka, Haska, Chovance, Kotrby, Straky a dalsich treneru tu ty tymy v 11 lidech snad nebranily??? ad 3) tak proc po Hrebikovi vzal do Sparty Grigu, ktery vzdy prosazoval utocny pojeti fotbalu??


Janina 
....

27.10.2005 13:38

Pěkně řečeno ;))


Chibitch 
PROGRAM

27.10.2005 13:39

nezapomente, ze zkvalitnili (a take notne zdrazili) program nebo to Sparta, do toho! nebo jak se to jmenuje


Dynamo 
Já chci Spartu ale s Křetínským

27.10.2005 14:28

Chce to jen obsadit místo sportovního ředitele osobností...Sparta se prostě jinak než firma nedá řídit...Křetínského role ve SPartě vychází z organizace J a T, jeho cesta je správná..věřím mu.


nasersi 
nesouhlas

27.10.2005 15:22

Už mě to unavuje, jak si vždy musíte za každou cenu najít nepřítele. Zřejmě je to nějaká módní záležitost. Křetinský své kroky srozumitelně vysvětlil. Koncepci má správnou, s Hřebíkem udělal chybu. Ale s Grigou to snad napravil. S prodejem Kováče to riskli, nevyšlo to, poučili se. Když se podíváte na soupisku, uvídíte velmi silný tým. Jenom potřebuje trochu doladit. Když se na to rozumný člověk podívá nezaujatě a bez emocí, tak musí vidět, že je Sparta ve schopných rukou. Ale slovo nezaujatost vám zřejmě nic neřiká. Prorokuji: Příští sezóna Sparty bude nejúspěšnější za posledních 10 let.


žokej 
re: nesouhlas

27.10.2005 15:42

Když tě to unavuje, tak nemusíš reagovat. Koukám, jak naopak ty se, ne poprvé, pouštíš do polemiky s názory, které jsou nezávislé a kritické ke krokům vedení. Já ten článek považuju za pěkné shrnutí práce Křetínského a troufám si říct, že stejně jako téměř každý fanoušek. Kdo je v obraze díky svému zájmu o dění ve Spartě, asi nemůže totiž smýšlet jinak. Příliš objektivity sem vůbec nemusíš tahat, tohle je web f.a.n.s. Křetínský je trouba a promrdal jednu sezónu. Pozornost se ale směřuje na hučící menšinu fanoušků...


nasersi 
re: re: nesouhlas

27.10.2005 16:07

Dovolte abych vás trochu opravil. Pan Křetinský promrdal teprve šest zápasů, nikoli celou sezónu. A podnikl kroky, které by měly tuto situaci napravit. Pokuď vím, tak občas mají podobné problemy i jiné týmy. Real Madrid, Liverpool, Arsenal. Budete se divit, jsem taky fanoušek Sparty a mám přehled o dění ve Spartě, ale mám kupodivu jiný názor než vy. Trochu vám poradím pane Žokej: Zkuste se na problém podívat z jiného pohledu, nejlépe ve stavu kdy s vámi necloumá vaše ego. Možná by to pomohlo. :-)


žokej 
re: re: re: nesouhlas

28.10.2005 14:04

Nemel nesmysly a nechoď na mě s vykáním a smajlíkama. Především jsi přehlédl, stejně jako pan Danni pod náma, že jsem použil slůvko "asi" - tedy netvrdím, že nikdo nemůže mít jiný názor. Ten tvůj je ale, podle toho, co slýchám a čtu od fanoučků Sparty, menšinovým. Tak se s tím smiř. Máš asi pravdu, že Křetínský nezkurvil sezónu - zkurvil zatím necelý rok, od odvolání Straky jsme šli z kopce až k derby. V neposlední řadě se na věc nechci dívat objektivně, už jsem psal, že jsem fanoušek a jako takovej na to koukám. Jako objektivní bych ale musel napsat, že Křetínský, když už vynechám Straku, vyhodil Hřebíka pozdě, Karla vyhodil úplně nesmyslně a na fanoušky se vysral, počínaje zdražením vstupného. To, že dělá kroky k nápravě toho, co podělal, je jeho povinnost!! i když je dělá pozdě. Jak už jsem někde napsal, potřebuje k sobě odborníka na fotbal, on je možná dobrej manažer, ale co se fotbalu týká, trouba. Jinak mám svoje ego pod kontrolou, tak neměj péči a rady si nech pro někoho, kdo o ně stojí.


Danni 
re: re: nesouhlas

27.10.2005 19:49

Na jednu stranu tvrdíš, jaký je Křetínský zmetek, když strká všechny fanoušky do jednoho pytle za hučení, a na druhou zase říkáš, že pokud má někdo jiný názor na vedení Sparty než Ty, tak není pravým fanouškem Sparty. Podle této logiky by tedy všichni fanoušci měli mít stejný názor na vedení, ovšem také by všichni byli rasisty, tak raději negeneralizuj, jako to udělal Křetínský. To, že někdo má jiný názor, je přece znak toho, že každý má svůj svobodný úsudek.


Dynamo 
re: nesouhlas

27.10.2005 15:44

je to tak, tým je zdravý a Sparta je v dobrých rukou...jen s tou další sezonou...když se nepostoupí do Ligy mistrů těžko to bude nej sezona i když třeba vyhrajeme ligu s 90 ti body


cale 
re: re: nesouhlas

03.11.2005 19:50

s tema dobrejma rukama si me rozesmal. podle ceho si to usoudil?


alvaro_recoba 
re: nesouhlas

27.10.2005 19:47

Ty seš buďto vožralej na mol, nebo debil... - ber to trochu s nadsázkou, ale nic jinýho mě po přečtení těch blábolů nenapadlo


marco 
Křetínský je vklidu

27.10.2005 16:41

Jenom rádoby sparťani pořád nejsou schopni ukojit svou nenávist, s tímto souhlasit mi připadá primitivní! Tito lidé prostě musí mít za každou cenu nepřítele (připomíná mi to Bushe). Koho by jste chtěli? Politika napůl budhistu a křesťana s vyholenými genitáliemi a neuspěšného kouče Straku jako prezidenta Sparty? Věřím, že jo. Nebo chcete tvrdit, že Košťál, Rezeš, Mach, atd. byli lepší než Křetínský? Křetínský je ZATÍM nejlepší šéf jakého Sparta měla za posledních 20 let. Začněte se konečně chovat jako fanoušci a zapomeňte na mstu - jinak to lepší nebude!


BeoWulf 
re: Křetínský je vklidu

27.10.2005 17:11

tezko muzu mit rad nekoho kdo me oznaci "rasisticky grazl" nekoho kdo chce fanousky vypudit a nahradit je divaky(viz. LM)


Luk 
re: Křetínský je vklidu

27.10.2005 17:12

Nemyslím si, že Křetínský je nejlepší prezident za posledních 20 let. Rozhodně tedy ne ve vztahu k fanouškům. Nezažil jsem nikdy a u žádného prezidenta, že by otevřeně kritizoval a pomlouval fanoušky (i ty řadové, ne jen Ultras). Řekl bych, že poslední dobou vede proti Ultras dokonce válku. A i když s nima v nemusim vždy souhlasit, tak na stadion rozhodně patří. Bez nich by to tam občas bylo jako v kostele. Hlavně si ale myslim, že prezident je odpovědný za chod klubu, tedy i a hlavně jeho sportovní část. Křetínský se sice pořád ohání čísly, jak Sparta profituje, ale jestli se Sparta neprobojuje do CHL příští rok tak se asi už tak ohánět nebude. A neni to tak, že by pustil jen Kováče, ze kterého byla nabídka co se neodmítá, ale například i Johanu. Měly by za ním stát především úspěchy, které nevidím. Navíc jelikož Křetínský fotbalu příliš nerozumí, až do jeho vyhazovu na Spartě šéfoval v podstatě Hřebík - co řekl, to platilo.


alvaro_recoba 
re: Křetínský je vklidu

27.10.2005 19:49

Nejlepší za 20 let? Pro tebe jako slávistu určitě, o tom nepochybuji, ale co my, Sparťani? Naši Spartičku dotáhl téměř dno a bude to ještě horší...


cale 
re: Křetínský je vklidu

03.11.2005 19:53

jezis straka nebyl neuspesny trener, a proc myslis ze kretinsky je tak dobrej sef? bylo by prima kdyby tady lidi podkladali tvrzeni faktama.


Rambo 
Nepřítel číslo jedna je rasizmus ...

27.10.2005 17:26

Nepřítel číslo jedna je rasizmus a primitivové na stadionu sparty při mezistátních zápasech (kvůli kterým jsem neviděl arsenal naživo), není pravda, že na fotbalisty tmavé pleti hučí jen pár desítek debilů, je jich o mnoho víc... (bohužel). vždy když jsem byl na lize mistrů tak jsem odcházel znechucen nad projevem těch primitivů a také jsem se styděl za hučení, které se linulo ze sparťanského sektoru při zápase v bernu s thunem... křetínského chybu vidím v tom, že měl od počátku s rasizmen rázně zakročit, teď honí zajíce docela pozdě, ale i s tímto provizorním řešením je třeba souhlasit... pořád lepší než nehrát evropské poháry


BeoWulf 
re: Nepřítel číslo jedna je rasizmus ...

27.10.2005 18:26

Pan Kretinsky a UEFA by z tebe mely radost ;-)


Sodri 
re: Nepřítel číslo jedna je rasizmus ...

27.10.2005 23:03

souhlas. V článku je "Kvůli cca. padesáti lidem se na zápasy nedostane zřejmě více než 1000 fanoušků". Pokud by se hučení opakovalo, na poháry by se nejmíň příští rok na Spartě taky nemusel dívat nikdo. Z krátkodobého hlediska je to efektní a efektivní řešení. Nikdo nemůže hučet, bo tam nikdo nebude, a pro příště si to rozmyslí. A když někdo hučet začne, poučení fanoušci, kteří se chtějí podívat na mač do zahraničí, mu hned dají přes držku.


BeoWulf 
re: re: Nepřítel číslo jedna je rasizmus ...

28.10.2005 12:00

ty si chachar?


recchi 
re: re: Nepřítel číslo jedna je rasizmus ...

29.10.2005 17:48

sodri:Gratuluji! Napsal jsi snad největší píčovinu za všech přispívajících. Mám ale lepší nápad.Policie by mohla odsoudit celý kotel t.j. cca 500 fanoušků, neboť Z krátkodobého hlediska je to efektní a efektivní řešení. Nikdo nemůže hučet, bo tam nikdo nebude. A pokud by se to někomu nelíbilo, tak by druhý přiskočil a rozbil mu držku. Pokud bych to učinil já a zavřeli mě taky, tak tě samozřejmě prásknu, protože jsi mě naváděl! Jsi skutečný mistr diplomacie. Já to vidim jinak. Když jsem nic neudělal a jsem plošně postižen, ať je postižen i Křetínský. A jinak, než vyloučením z pohárů a ztrátou minimálně 100 mega to asi nepůjde.A že já neuvidím SPARTU na Highbury ani v Amstrdamu a ty příští rok u televize? Holt to máme blbý!!!


SpartaForever 
Křetínský

27.10.2005 21:43

Věřím, že pro Spartu může být přínosem. Ale aby nebylo už pozdě. :-(


shampoon 
No,

27.10.2005 23:08

ja bych Kretinskyho nevidel az jako takovy zlo, spis mel smulu ze prvni kdo ho ucil o fotbale byl Rasputin "Naseptavac" Hrebik, kdyby poslouchal rady nekoho jineho mohlo (a urcite by bylo) to byt lepsi... Vstupenky zdrazovat nemusel, to je fakt, ale stejne myslim, ze je lepsi nez frontman Kostal.


Tonda 
Souhlas!!

29.10.2005 18:31

Jo jo Křetínský je chyba č. 1. Rasismus bych do toho ted neplet.Ale Křetínský se to snáží řídit direktivně ale neuvědomuje si že to není obchodní firma v pravem slova smyslu,bo je pod tzv.Veřejným zájmem.Kreten v tom šlape jak slon v porcelánu


johny1913 
K. je <I>

30.10.2005 10:47

Kretinsky je problem cele Sparty..ale jeho blby reci (treba ze Pacanda neumi delat klicky v behu a tim padem nema co delat ve Sparte) me vzdy rozesmaly. =) Prodal Pacandu, Juna, Voriska i Johanu, kteri podle me byli hraci s velkym H, a kteri mohli na Sparte neco dokazat... Ted to tam mate uplne s prominutim pomrdany, nesehranej a tym a ja nevim co jeste.. (pohled Spartana-Kretinsky ven) (pohled neSpartana-Kretinsky in Sparta 4ever)


marco 
Borrusia Dortmund

30.10.2005 11:25

Problém není stoprocentně v Křetínském ale v hlavách těch lidí co všechnu vinu hází na něj a Hřebíka. Ruku na srdce, Spartě se poslední dobou nedaří, nedaří se ovšem ani jejim fanouškům co chodí na stadion, potom by to totiž v sobotu na Letné nevypadalo tak jak to vypadalo.Ono to ale u nás není nic nového, mančaftu se nedaří tak se na fotbal moc nechodí, moc nefandí a sem tam se zařve prezident klubu/trenér Ven! Toť podpora ze strany fanouška. Opravdu se sparťanům nedivím, to se hraje blbě. Vím, že se to nedá srovnávat,ale určitá paralela tu je : Na Borrusii přišlo 80 000 diváků, na tým který před cca 10i lety vyhrál LM ale od té doby hraje o záchranu v lize - to je ten rozdíl mezi vyspělostí fotbalových národů.


recchi 
re: Borrusia Dortmund

30.10.2005 12:36

marco: Napsal jsi dobře větu "to je ten rozdíl mezi vyspělostí fotbalových národů."Ono totiž, když máš diletantské vedení včetně všeho, co k fotbalu patří, tak nemůžeš chtít mít vyspělé fanoušky. Ono stačí se jít podívat na jakýkoliv zápas na Westfalenstadion a do Toyota arény a nemusíš psát žádné důvody:-(


marco 
re: re: Borrusia Dortmund

30.10.2005 18:18

Takže je to jasný. U nás se neumí fandit nebo se nefandí v dostatečném počtu a vždy pozitivně protože naše kluby (hlavně Sparta) mají špatné vedení a nechovají se k fanouškům fér. Chápu to správně? Připomíná mi to nesmrtelný problém co bylo dřív? Slepice nebo vajíčko?


Luk 
re: re: re: Borrusia Dortmund

30.10.2005 19:05

Chápu to teda správně, že ze současný problémy Sparty můžou fanoušci?


marco 
re: re: re: re: Borrusia Dortmund

01.11.2005 10:20

Určitě mají na tom svůj podíl! Tím jakou atmosféru týmu vytvořili, toho se s radostí chopila bulvární média a situaci ještě vyostřila. Netvrdím že za to můžou pouze fanoušci-samozřejmě že na tom má podíl trenér, vedení, atd. Ovšem podle mě největší vinu nesou samotní hráči, kteří se pořád za někoho schovávají (jak to napsal Bosák). Ti,co chodí/nechodí na Spartu prostě jenom udělali pravý opak toho co dělat měli-situaci ještě více vyostřili a už nebyla cesta zpět. Uvědomte si že Sparta měla taky obrovskou smůlu v zápasech, kdyby jeden nebo dva z nich vyhrála, bylo by všechno jinak, psychika by šla nahoru.Jenže ono je pak nejjednodušší říct, že "na nás leží Hřebíkova deka" a za všechno ostatní může Křetínský!? Hustou a negativní atmosféru spoluvytvořili fanoušci a média, a hráči (hlavně Zelí) jim velice rychle a ochotně uvěřili-v nás přece není chyba, může za to trenér a ten kdo si ho vybral-jak stupidní. Je to jednoduché, každý fanoušek se ztotožní s hráči, protože na ně se chodí dívat, oni dávají góly, atd. Stát za vedením nebo trenérem je trochu "out", nevděčné a neoblíbené.


Luk 
re: re: re: re: re: Borrusia Dortmund

01.11.2005 17:15

Ten tlak vytvořil hlavně Křetínský tím, že odvolal Straku a dal za něj Hřebíka. Hřebík to pak měl těžký, ale nebylo to nepřekonatelný. Vyhrál vyhranej titul, ale poslední 3 zápasy se prohráli, což se nestalo Spartě asi 20 let. V letní přestávce mu Křetínský koupil na koho si ukázal. Na začátku novýho ročníku ani fanoušci neskandovali Hřebík ven. Vyhrálo se teda nad dvouma nováčkama. Pak se prohrálo v Liberci, ještě to bylo celkem v pohodě, ale po tom, co předvedli doma proti Brnu, to nebylo normální, to sem v životě neviděl a nikdo mi nevymluví, že maj špatnou fyzičku. No, a pak se vlastně jenom prohrávalo, situace se nechala dojít moc daleko, protože kdyby Křetínský odvolal Hřebíka tak dneska sme uplně jinde. Pokud by Křetínský trochu znal fotbalový prostředí, mohl tohle všechno předpokládat a vyhnout se tomu. Asi se nemusim rozepisovat o současný šířce kádru, za kterou je odpovědný kdo asi? Hřebík měl každopádně s kabinou velký problémy i při předchozím působení ve Spartě a nejen tam a spory s Poborským se předpovídaly už v době, než Hřebík nastoupil. Dobrej manažer by holt tohle nikdy nedopustil dojít takhle daleko. Další věc je to, že se k fanouškům chová jako ke druhořadýmu póvlu, kterej je spíš na přítěž. Já s tímhle člověkem holt nechci mít nic společnýho.


marco 
re: re: re: re: re: re: Borrusia Dortmund

02.11.2005 08:44

Ještě k tomu předchozímu působení Hřebíka: když Sparta odehrála krásný zápas s Realem a dvakrát porazila Feyenord tak to byl Hřebík dobrý, že, to byl frajer Jasně Straka se odvolávat neměl, to je fakt, ale vstávají mi vlasy na hlavě hrůzou když vidím co dělá teď. Z Ahlenu odešel protože desetkrát po sobě nevyhráli! a navíc se sere do politiky. Začínám věřit tomu, že on dokáže tým krátkodobě zblbnout ale na nějakou delší štaci to asi nebude ten pravý. A co se týče fanoušků, ten krok byl správný. Co chceš dělat s těmi co bučí, když ti co stojí kolem nich nic neudělají? Teď už to bude vadit i těm okolo stojícím protože se to začne týkat i jich, ne?


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Borrusia Dortmund

02.11.2005 22:42

Je hrozně jednoduchý prostě potrestat všechny, i já to beru tak trochu spíš jako odvetu za Hřebíka. Jelikož UEFA už dávno hrozila Spartě uzavřením stadionu (asi tak 3 roky), mělo vedení udělat opatření už před tim. A opakuju, že já na stadionu nejsem od toho, abych někoho okřikoval a pak dostal ještě přes držku. To je věc pořadatelský služby a policie. Je to vina vedení proto, ptotože nadokáže zajistit dostatečná opatření (kamerový monitoring, policajti u kotle), která by tyto lidi odradila, nebo jim zakázaly vstup do kotle. Já na LM neplatim 1100, abych tam dělal pořadatelskou službu!


rui 
re: re: re: re: re: re: re: Borrusia Dortmund

03.11.2005 09:29

Za prvé : Hřebík měl před několika lety pár supr zápasy a proto je to prostě nadosmrti dobrej trenér, ať už jsou jeho další výsledky jakkýkoliv? A za druhé : Já se chodím na fotbal bavit, sledovat hru a pokecat o něm. Co ty ?Chodíš na fotbal, aby jsi se tam dohadoval, či dokonce pral s bučícíma blbečkama ? Nemyslíš, že od toho je na stadioně někdo jinej? Proč svaluješ vinu na lidi, který se tam chovaj slušně? Proč by měli oni zakročovat ???


ACS-fan 
Sezóna 2005/2006

31.10.2005 15:28

Dosavadní průběh ukazuje na naprostý krach cílů, které Křetínský vytýčil: ligový titul a postup ze skupiny LM (v nejhorším případě UEFA ze třetí příčky). To znamená i nesplnění stanovených finančních cílů a ztrátu celé sezóny. Teď se tedy ukáže, jak je panáček silný v kramflecích. Zatím kolem sebe při problémech dokázal jen kopat, vyhrožovat a trestat. Předvede něco i z manažerského repertoáru


rui 
Dobrý článek

03.11.2005 09:19

S obsahem článku naprosto souhlasím. Co totiž chtít po "poučeném laikovi", který řídí největší sportovní podnik v České republice (zdali by si dovolili majitelé J&T obsadit do špičkové firmy v jakémkoliv jiném oboru na místo hlavního manažera Neználka?), který po roce působení u fotbalu prohlásí, že za tu dobu zjistil, že většina fotbalových odborníků v této zemi fotbalu vůbec nerozumí? Křetínský je sebestředný, nadutý a arogantní egoista a nějakou sebereflexi, či sebekritiku od něho nečekejte !!! :/


Franta 
Jaké jsou vlastně Křetínského klady ?

03.11.2005 15:59

V nadpisu je otázka pro ty, kteří se ho tady zastávají. Je to dobrý manager? Proč? Je dobrý ekonom? Proč? Zatím předvedl jen omyly a o jeho minulosti mám jen nechvalné (byť neověřené) zprávy. A tak by mě opravdu zajímala odpověď na otázku v nadpisu příspěvku. Čekám. Ale na reálná fakta, ne na kecy, kterých on už vypustil do éteru přehršel.


StarejHomolka 
re: Jaké jsou vlastně Křetínského klady ?

03.11.2005 19:25

Připojuji se k otázce.


marco 
re: re: Jaké jsou vlastně Křetínského klady ?

03.11.2005 22:21

Ano, můžete se takhle ptát, stejně jako já se můžu ptát přesně opačně. Já můžu považovat vaše názory za mylné, stejně jako vy považujete za zcestné třeba ty moje - a kde je objektivní pravda? Není to černobílé a tak jako vždy, pravda bude někde uprostřed. Vy ho (Křetínského) prostě bytostně nesnášíte, já ho naopak bráním, každý z nás má svou pravdu. A ještě k tomu bučení, ano, diváci nejsou pořadatelská služba ale existuje něco jako občanská povinnost, nebo slušnost, prostě nebát se projevit když vím, že je právo na mé straně (ono by se spousta lidí přidalo). Distancovat se od toho že pár metrů ode mě se někdo rasisticky projevuje je pokrytecké a typicky české, prostě pohodlné. Jasně že se teď zeptáte co pro to dělám já-je fakt, že nic moc, jsem z východní Moravy, fandím Spartě, kupuju si občas Občasník a občas přijedu na zápas (přes celou republiku). Nejbližší ligu mám 100km a Baník nenávidím. Prostě se mi ale nelíbí zášť a tvrdohlavost spousty sparťanů.


rui 
re: Jaké jsou vlastně Křetínského klady ?

04.11.2005 14:30

Třeba má rád zvířátka ;)


zibinho 
souhlasim

07.11.2005 12:16

nepatrim mezi neustale si stezujici, ale pan Kretinsky mi nesedel od zacatku. Asi intuice. Vratil jsem se do republiky po dlouhe dobe a nevedel jsem moc o hracich, kteri prisli v lete do Sparty. Nac se divat na soupisku hracu a videt kvalitu hracu? Videl jsem vsechny zapasy Sparty a mohu rict, ze zas tak dobri nejsou. Slepicka (utocnik) neumi dat gol, ani kdyby za nej zaplatil, Dosek ?? well, ten neumi s micem nic, ani zpracovat. Takze kde je ta kvalita? V par hracich, ale ti neprisli v lete. Az mi je Grigu lito, ale doufam, ze se to podari zlepsit. Vyhodit Poborskeho za kritiku? Kdyz bylo stejne jsne, ze kouc uz nevydrzi dlouho. Smskou? Wow, opravdu se tady hodne zmenilo. Jediny leader v tymu, asi spolu se Sivokem. Ted Zelenka s Matusovicem jsou osamoceni.Ja jsem srdcar a tak vzdy budu na strane F. Straky. Ceny vstupenek? To snad ani komentar nepotrebuje. Luk to vyjadril vytecne. Spartanska rodino, je vsak treba verit v lepsi dny.


bush 
Pan Křetínský

07.11.2005 20:18

Článek je silně tendenčním, se snahou pozurážet cokoliv a kohokoliv, kdo má jiný názor. Já to vidím tak - pan Křetínský je majitel a má vizi dostat Spartu do evropské elity. To se dá provést jen s velmi dobrými hráči vedenými schopným trenérem - stratégem. Tím byl pan Hřebík a teď má šanci pan Griga. Rozhodně to nebyl Franz. Staří hráči - Poborský, Blažek, Zelenka - to jsou lenoši, schopni zápas odchodit a to triko vůbec nezpotit. Proto buď se vzpamatují, nebo musí pryč. Jedinou chybu u pana Křetínského vidím v nesprávném načasování výměny trenéra - asi měl počkat čtvrt roku, až se Straka sám znemožní, jako v Ahlenu. Ale teď jde o budoucnost, do Sparty se musí vrátit týmový duch, musí si začnou věřit a potom už to bude jenom lepší. Vždyť opravdu stačí 5x vyhrát a ti nejtvrdší fandové budou Grigovi a panu Křetínskému tleskat. Stačí přece lidu hodit chléb a hry a jsou jeho.


marco 
re: Pan Křetínský

08.11.2005 00:48

No konečně dobrý názor, už jsem myslel že jsem jediný kdo to myslí taky tak:)


StarejHomolka 
re: Pan Křetínský

08.11.2005 09:49

Nestačí "JEN" 5 krát vyhrát. Ono je nutné ještě jedné maličkosti a to,aby třeba Liberec 5 krát prohrál,Teplice 4 krát.. atd..fakt maličkost.. tak se prober a neplácej nesmysly. Trenéra Grigu sem absolutně netahej, jelikož toho podporuje minimálně 90% fanoušků a to, že se pod vládou pana Křetínského dostala Sparta tam jako málokdy ve své historii a NIKDY ve své novodobé je prostě neoddiskutovatelný fakt, nic víc , níc méně. SPARTA! Ale nic z tohodle není podstatné jako to, že bychom měli klukům pomoci z hlediště a vše ostatní hodit za hlavu.


marco 
re: re: Pan Křetínský

08.11.2005 10:48

jo, ta poslední věta sedí, to je momentálně to nejlepší a jediné co je třeba dělat, SPARTA!!!


Sebastien 
re: Pan Křetínský

08.11.2005 13:53

Nevím, ale nemyslím si, že Jarda a Karel by byli lenochodi. Jen se musí u nich vytvořit chuť hrát. A to je práce hl. trenéra. Jinak se Zelím souhlasím. Je pravda, že občas něco vymyslí, ale popravdě, když jsem ho poprvé viděl u nás, jak se rozvičoval, tak jsem hned tchánovi říkal, že tak líného hráče jsem neviděl. Ten chlap to má v sobě. Asi geniální hlava, ale chybí tam něco, co by ho donutilo makat. Zelí měl hrát fotbal před 20lety, ne dnes. Jeho problém asi je, že na tréninku, kde se nejede na plno ostatní převyšuje fotbalovostí, ale ta není tak geniální, aby táhl Spartu v mistrovských utkání. Jinak co se týče Křetinského, to že podržel Hřebíka docela chápu, ale že nemá člověka(sportovního ředitele?), který by mu řekl co se děje mezi hráči a trenérem, je strategicky špatně. No uvidíme co bude dál. Kádr není špatný,ale už by si Sparta měla uvědomit, že by s některými mužstvy neměla hrát šachovou partii, ale snažit se je doma převálcovat silou, třaba i s třemi útočníky. Pak možná bude chodit 15 tis.fanoušků, kteří prominou i nějaké to klopýtnutí(3:3 se snáší líp než 0:0)


Luk 
re: Pan Křetínský

08.11.2005 16:29

Článek je psán z mé pozice, což je pozice fanouška Sparty. Pokud můžeš cokoli z toho, co jsem napsal vyvrátit, tak to udělej. Taky bys mohl napsat co se Křetínskýmu zatim povedlo. Pak by mě taky zajímalo, proč je Hřebík lepším stratégem než Straka. Straka Spartě zachránil titul, potom vedl po podzimu ligu o devět bodů a tak Hřebíkovi v podstatě vyhrál titul. Co dokázal Hřebík? Ten umí jen rozebírat herní systémy v televizi, ale v praxi to tak slavný neni. Dokázal vyhrát vyhranej titul, rozložit psychiku hráčů(což se mu nepovedlo poprvé) a potom dostat Spartu do totálních sraček, ze kterých se budeme ještě dlouho hrabat. Křetínský má jinak opravdu vizi, bohužel nemá tušení jak ji realizovat, protože nemá bohužel s fotbalem zkušenosti. Jinak Sparta byla v evropě před Křetínským, ale teď bych pochyboval, jestli v ní bude i příští rok. Zatím Spartu vede spíš do druhý ligy. Až příště něco napíšeš, zkus to podložit taky fakty, jinak to jsou jen výmysly.


Senior 
Hu hu hu hu hu

09.11.2005 12:58

Křetínský je mrdka ze všech mrdek nejmrdkovatější, a kdo se ho zastává, je pračurák obecný.


acskncl 
re: Hu hu hu hu hu

09.11.2005 21:40

naprostej souhlas:o))HUHUHU


Senior 
re, re a ještě jednou re pan Křetínský

09.11.2005 13:04

Bushi, ty jsi snad ještě větší zmrd než ten americkej George - a to je už co říct. Hřebíka si nabouchej do uší a s Křetínským si jdi skočit z Nuselského mostu. Přeji ti, aby ses čtrnáct dní nemohl vysrat a hovna ti tekla ven ušima.