Hon skončil (AC SPARTA PRAHA - FC Slovan Liberec, 17.lig.kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
StarejHomolka 
Fanoušci

19.02.2006 10:41

Nejvíce potěšující bylo, že jsme obstáli jako fanoušci. Pozápasová děkovačka mluvila sama za sebe. Snad to tak bude i nadále a třeba ještě lepší :) Výsledky určitě přijdou. SPARTA!


dave34 
re: Fanoušci

19.02.2006 11:03

Mě překvapil Lustri, když hodil do kotle svůj dres... To jsem, kromě oslav titulu a podobně, neviděl. Předvedl se v dobrém světle, super posila. Naopak mě několikrát zamrazilo při zákrocích Řepky, kterému klasicky skvělý výkon neupírám, ale pár chyb, co předvedl včera, jsem opravdu nečekal. Jinak super zápas, ale tuhle sezónu při nás asi nikdo tam nahoře nestojí.


recchi 
re: re: Fanoušci

19.02.2006 11:46

dave34:LIBE se zařadil mezi betonáře, kteří zatáhnutí na svém vápně vyčkávají na brejkové situace. Když přijdou, tak útočníci mají velký manévrovací prostor a pokud není obranná lajna sehraná /jakože ta naše ještě není/,aby se vzájemně zajišťovala, je pozice obránců velice ztížená. Proto nelze čekat, že i velezkušený ŘEPKA vytvoří totální beton před Blažkem. Jde o to, aby byli ostatní obránci schopni napravit jeho případnou chybu, tak jak se schopen on zajišťovat je.LIBE tu loni měl asi 8 loženek, byl jasně lepší a odvezl si plichtu.Včera byl zoufale a nedůstojně defenzivní, šanci neměl žádnou, ale po kiksu haneka si odvezl body tři. Účel světí prostředky. Tedy jen do určité doby!


Načeradec 
re: re: re: Fanoušci

19.02.2006 13:53

recchi: Musím upřesnit. Kotrbu (0:0) tu Liberec uhrál příznačně a samozřejmě za Kotrby, tj. už před 2 roky. Na jeho lavičce stál trenér Griga a Liberec hrál v sestavě: Hauzr - Pilný, Valachovič, Lukáš, Holeňák, T. Janů - K. Kisel, Langer, Hodúr - F. Hološko, L. Došek. Zatímco Sparta praktikovala upracovaný a těžkopádný fotbal, Liberec předváděl skvostnou moderní kopanou na jeden dotek. Kouba dvakrát vychytal Kisela a dvakrát Doška tváří v tvář, v závěru Liberec nepromnělil nájezd tří útočníků na jednoho obránce. Loni vedl na Spartě Liberec opět trenér Griga, ale narazil tu na stejně progresivně hrajícího soupeře pod vedením trenéra Hřebíka. A prohrál. Vítězství 2:1 pro Spartu otočili Lukáš Zelenka a Maty po chytrém bochánku Jendy Šimáka. Liberec vedl gólem bombera Slepičky po hezké narážečce s Dortem. Sparta měla ještě celou řadu šancí (Zelenkova šajtle, Petrášova hlavička pod břevno, Sivoka hlavička opět vyškrábnutá s velkou námahou brankářem Hauzrem, málem vlastní gól Lukáše...), Liberec víceméně pouze nafilmoval několik etud ve sparťanském pokutovém území (Slepička, Pospíšil), víc mu pevná letenská defenziva (a ve středu hřiště operující Marin Hašek) nedovolila. Trenér Griga tehdy nepochopitelně prohlásil "Na Spartu mají rozhodčí jiný metr a to se pak zasvěcený nemůže divit, že ligu vede s takovým náskokem."


thckun 
Nevadi

19.02.2006 12:04

Je videt, ze Repka a Lustri ukazou svoji silu. Prvni soutezni zapas a hned proti Liberci, to bylo tezke, ikdyz Sparta mela vyhrat!!!Jen ten Hanek... Skoda, ze tam nebyl Drobny!!!


boy_of_russia 
Je to skoda...

19.02.2006 14:37

ale uz se s tim nic neudela, vcera byla atmoska super, musime, proste MUSIME v takovymhle poctu chodit porad a fandit o106...proto vyzyvam vsechny spartany, na kazdy zapas do areny vemte kamose, kamosky, deti, vnoucata, rodice, strejdy,tety,kocky,psy...ono i kdyby tam treba jen tak sedeli, tak to vypada dobre nez dyz je poloprazdnej stadion a oni se casem fandit taky nauci...takze jak uz jsem rek, svolejte celou svoji family od vnoucat po dedky nad hrobem a za 3 tydny hura na spartu...


CFCforever 
re: Je to skoda...

21.02.2006 08:09

Radsi at je nas tam min, nez at tam sedej nejaky "divaci", ktery o tom nic nevedej!! Celej zapas sedej a nefandej!! Z tvejch prispevku mam pocit, ze si uplne mimo! Nedavno si napsal, ze by si titul pral seSHITcum!! Prober se!!!!


xhelj03 
Tak to je poprvé

19.02.2006 16:15

co Bombito neunesl výsledek utkání. Býval bych řekl, že se u něj tenhle exces stát nemůže, protože všechny články měl jinak perfektní. O to víc sem teď překvapenej a moc mě to mrzí.


StarejHomolka 
re: Tak to je poprvé

19.02.2006 16:32

A ty seš kdo a udělal si toho kolik, že máš tyhle chytrácké řeči?


xhelj03 
re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 16:36

Já sem toho ještě moc neudělal, a jsem jeden z těch co pravidelně navštěvuje tyhle stránky. Jestli jsem se tím provinil tak se omlouvám.


StarejHomolka 
re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 16:41

Z mého osobního pohledu si podobné řádky jako jsi vypotil výše strč příště tak maximálně za klobouk a raději hodnoť zápas než něčí aktivitu. Tečka!


xhelj03 
re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 16:51

to co si budu hodnotit je s dovolením čistě má osobní věc. teď se mi zrovna chtělo hodnotit tenhle článek. jestli se ti mé hodnocení toho článku nelíbí tak si mě klidně zhodnoť. ale propříště prosím trochu inteligentněji.


recchi 
re: re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:02

Tak trochu jsi nám zapomněl napovědět, co tě na článku tak zklamalo.Zda určitá pasáž, či celkové vyznění.


xhelj03 
re: re: re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:20

Zklamalo mě celkové vyznění. Ze všech podzimních článků vyzařovala příkladná objektivita a to i přesto, že o autorově "podjatosti" nemůžou být pochyby. Dnešní článek na mě působí jako kdyby autor také podlehl té příšerné mediální masáži posledních dní a ani si nepřipustil možnost, že by se mohlo prohrát. a teď, když to přišlo, tak se autor podle mě zbytečně a neoprávněně naváží do Slovanu (citace:"hosté většinou jen odkopávají, hrají dost tvrdě a hlavně, zdržují, jak mohou") a vkrádají se mu do článku další jasné neobjektivity ("Sparta byla v utkání mnohem lepší"). Vrcholem je ten předposlední odstavec, který autor vůbec nezvládl viz.("včera toho liberec ale moc neukázal. zvítězil, veze si domů tři body, ale dobrý fotbal na Letné neukázal.často fauloval, používal všechny dostupné i nedostupné prostředky, hru zdržovala atd.) dokonce se mu tam vkradl i imperativ vůči Slávii, ke kterému se na podzim na rozdíl od ostatních nikdy nesnížil.


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:22

Hadr na hlavu a obklad....


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:30

a ty jsi včera byl? nebo vycházíš z toho co říkali na Nově? :-)


xhelj03 
re: re: re: re: re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:44

Ano zúčastnil jsem se. Potom, co jsem absoloval cestu hanby v kordonu policistů pod toyotskými ochozy, byl několikrát polit pivem, nazván židem a zasažen kusem ledu jsem se naštěstí na stadion dostal a utkání shlédl.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Tak to je popr

20.02.2006 08:00

Libe hrál strašlivě, uznalli to i moji kamarádi z řad Libe fandů.Lavička věděl, že fotbalem na Spartu nemá, tak musel použít antifotbal, který Sparta neumí, protože ho v domácí lize nepoužívá, má totiž na každého fotbalem.


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:07

Milerád si tě zhodnotím po nějakém tvém článku. Dáš sem prosím odkaz aspoň na jeden? Díky.


Bombito 
re: Tak to je poprvé

19.02.2006 17:29

Ahoj, samozřejmě máš na svůj názor nárok, ani já Ti ho neberu. Ale zajímá mě, čím jsem Tě zklamal. Že jsem zkritizoval včerejší výkon Liberce? Mě osobně se opravdu nelíbil. Prohru jsem unesl docela dobře, mnohem víc by mě vadila remíza, ale to jsem tam napsal. Sparta si v letošním ročníku titul nezaslouží a pokud ho vyhraje někdo jiný, žíly mě to nepotrhá. S jedinou výjimkou, bezdomovcům bych ho nepřál, ani kdyby hráli ruskou ligu.


xhelj03 
re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 18:18

Když jsem objevil tyhle stránky tak to pro mě bylo takový pohlazení po fotbalový duši. super články, fotky, videa atd. Musim se i přiznat že jsem si tě docela zidealizoval. Byl jsem si téměř jistej, že jestli nějaký Sparťan bude ostře kritizovat včerejší pozápasový Řepkův výstup , tak to budeš ty. No a v dnešním článku mu dáváš skoro zapravdu. Tak to mě fakt překvapilo.


Bombito 
re: re: re: Tak to je poprvé

19.02.2006 18:56

Ale pokud budeš trošku nad věcí, musíš vidět nedůstojné zdržování Čecha při každém, zdůrazňuji, každém odkopu od branky, "broušení" Zápotockého, který pak ještě faulovanému hráči vynadá, zakopání se před vlastní šestnáctku, atd., atd. Kdyby tak hrály Blšany nebo Most, ani nepípnu, na víc jednoduše nemají, ale vy jste aspiranti na titul. A to pak je o něčem jiném. Mě se váš výkon opravdu nelíbil a vůbec to nemá nic společného s mými nervy, ty jsou v pořádku. A Řepkovi se nediv, je zvyklý z Anglie na jinou hru, od branky k brance a teď najednou tohle. Když bude tímto stylem hrát Sparta, taky budu nespokojený a dám to najevo. Na druhou stranu uznávám, že účel světí prostředky. Jenže na tohle si Tomáš Řepka odvykl. Teď hrála slavná Chelsea s neznámým Colchestrem a hrálo se celý zápas nahoru dolů, bez rozdílu dvou lig a mnoha miliard.


Bruska 
Doufejme, že i naposled

19.02.2006 18:59

Z pohledu fanouška Sparty charakterizoval Bombito celkové dění na hřišti naprosto přesně. Troufám si tvrdit, že s naprosto stejným názorem odcházela ze stadionu drtivá většina příznivců domácího celku s tím, že by vůči Liberci použili spíše ještě ostřejší hodnocení. V obecné rovině se samozřejmě polemizuje těžko, proto bych přístě uvítal více konkrétních faktů. Ty by v tomto případě potvrdily, že Liberec si body nezasloužil, získal je jako šťastnější tým nikoli svoji zásluhou, ale díky nevynucených chybám. Je pouze otázkou úrovně libereckých fanoušků, že nad takovou mrdkou projevují více radosti a nadšení než by odpovídalo realitě. To ale k provinčním klubům a jejich fanouškům patří. Ještě se chvíli radujte, ale první poločas jasně naznačil, že ve Spartě se vše vrací do normálních kolejí a možná to byl na delší dobu poslední výsledek i umístění, které se podařilo nikoli díky tomu, že by Liberec kromě destrukce předvedl něco, co se zpravidla spojuje s vedoucím týmem tabulky, ale proto, že ve Spartě se v minulých letech udělaly příliš velké chyby. Jinak po včerejšku titul přeji raději Teplicím.


StarejHomolka 
re: Doufejme, že i naposled

19.02.2006 19:23

Naprostý souhlas s Bruskou i Bombitem. K tomu nemám skoro co dodat.


xhelj03 
re: re: Doufejme, že i naposled

19.02.2006 23:43

Vy se mi snad zdáte.na tyhle "myšlenky" argument neexistuje. snad jen "Slunce v duši" přátelé. A bděte!


tucnak 
re: re: re: Doufejme, že i naposled

20.02.2006 00:11

No já to klidně řeknu na rovinu. Jsi idiot. Nemá cenu tady hrát nějakýho slušňáka, prostě jsi idiot.


j.holiday 
re: re: re: Doufejme, že i naposled

20.02.2006 18:06

polib vlajku, študente!


n.ezn.amy 
škoda

20.02.2006 09:28

Škoda porážky a dovolím si tvrdit, že nezasloužené, protože jsme celý zápas byli lepší, ale bohužel Liberec efektivnější. S autorem článku bych nesouhlasil v jedné věci a to, že pod první gol se trochu podepsal i Tomáš Řepka. Pravda, mohl pustit míč do autu, ale vyřešil to fotbalově a Hanek mě mega času a prostoru situaci řešit jinak než řešil. Takže veškerá vina za první gol padá na hlavu Michala. Ale to je vedlejší. Pozitivní hlavně je, že kluci makali až do konce. Co se mi na zápase též nelíbilo bylo to, jak Jan Holenda provokoval po svém golu sparťanský kotel, brzo zapomněl, odkud do severočeských Sudet přišel.


Jarri 
re: škoda

20.02.2006 10:53

Bohužel Řepka se snažil hrát, což se nedá říct o "nejlepším fotbalu u nás který předvádí Liberec" (cituji nejmenovaný deník). Mohl nechat balón do autu, ale neudělal to, chtěl hrát. Po zápase Řepka bohužel nahrál na smeč mediálním mrdkám, kteří na tohle čekali od první chvíle co oblékl sparťanský dres...


n.ezn.amy 
re: re: škoda

20.02.2006 12:50

souhlas, Řepka těm zkurveným novinářům nahrál tím co řekl, jenže pokud to všichni budou brát bez emocí a zamyslej se nad tím, tak musí uznat, že má Tomáš pravdu a nedivím se mu, že byl znechucenej antifotbalem jakej předváděl Liberec.


Energetik 
re: škoda

21.02.2006 09:10

Holenda se zachoval jako kokot. Je pravda, ze uz se v novinach omlouva, protoze mu samozrejme docvaklo, co udelal a hlavne si urcite vzpomnel na Matusovice :-) Je mi jasny, ze ma radost a chtel se na Spartu vytahnout, ale vyjadril to nestastne. Podobny posunky nemam rad ani u nasich hracu smerem k souperi.


vokoun81 
...co říct?

20.02.2006 11:04

Liberec vyhrál, byť nebyl lepší. Tak jako Sparta mnohokrát v LM, tak jako seshitci s Palermem, to se stává. Ale nejsem sám, komu vyznění tohoto článku evokuje cosi jako ubrečenost. Pan Homolka zde dokonce lidi s jiným názorem veřejně pranýřuje a běda, řeknete-li něco proti. Diskuze je od slova diskutovat a to (jmenovitě p. Homolka) trochu pozapomněl. Díky za tenhle článek, každá aktivita je fajn, ale zkusme si objektivně říci, že míra úspěšnosti ve fotbale je vyjadřována góly a dle síly protivníka určujeme taktiku. A v tom byl v sobotu liberecký kolektiv lepší, ať se nám to líbí nebo ne - a psát cosi o zdržování či tvrdé obraně ve chvíli, kdy náš tým nebyl schopen protivníka přehrát a dostat se do zakončení, to zavání alibismem. A to by byla škoda. S pozdravem taky fanda Sparty a článků jak Bombita tak p. Homolky.


Jarri 
re: ...co říct?

20.02.2006 11:10

Je jen škoda že když předvede podobný výkon Sparta (např. remíza 0:0 na Chelsea za Kotrby) dostaneme vynadáno že jsme přijeli jen bránit a hráli ustrašeně...pokud tohle předvede jiný tým je to ukázka genialní strategie v podání Liberce.


vokoun81 
re: re: ...co říct?

20.02.2006 11:40

Jen by mě zajímalo, kde jsem psal něco o geniálním výkonu či geniální taktice Liberce. Jinak souhlas.


Jarri 
re: re: re: ...co říct?

20.02.2006 12:01

to neměla být reakce na tvůj příspěvek, jen dodatek...


StarejHomolka 
re: ...co říct?

20.02.2006 11:23

Ale no tak no tak..pokud jsem si všiml, tak zde každý mohl a diskutuje ,jak chce... tak si mě prosím neber do úst. Také jsem přeci vyjádřil svůj názor ne? :) Jediné, co jsme vyčetl, nebyl něčí názor,ale shazování článku (tudíž aktivity). Takže zmíněný pán na kterého jsem reagoval jaksi nediskutoval a nepolemizoval s obsahem (to by totiž přinesl protiargumenty,ale jak jsem si všiml, tak je ve své první reakci nenapsal),ale pouze shodil něčí aktivitu konstatováním,že něco neunesl. I když Bombito primárně také napsal jen svůj názor, takže... a shazování něčí aktivity budu bránit kdykoliv.


vokoun81 
re: re: ...co říct?

20.02.2006 11:39

Tak s tímhle souhlas. Mně jen šlo o to, že obecně je nejlépe zamést si před vlastním prahem a to bychom měli všichni, i my fanoušci Sparty.


Bruska 
re: re: re: ...co říct?

20.02.2006 13:11

Spíše je potřeba věci nazývat pravým jménem a mít argumenty proč. V první půli Sparta předvedla po hodně dlouhé době výkon, který patří k jejímu jménu. Vytvořila si tlak a branka, kterou vstřelila nebyla dílem náhody, ale znamenala kvalitní akci. V případě branky Liberce šlo o vynucenou chybu. Trochu mne mrzí, že se našel jednoznačný viník Hanek. Osobně vidím logiku v tom, že Řepka nezahrál míč do auto, protože inteligentní hráč neztrácí v moderním fotbale zbytečně míč, Řepka hrál v soutěži, kde se malá domů nepraktikuje a zbytečná ztráta míče považuje za slabinu hráče, Hanek tak kvalitní soutěž nehrál a přihrávku od Řepky prostě nečekal, jestli byla tedy někde chyba tak v jejich souhře a tu v prvním mistrovském utkání očekávat nelze. Nemějme v tomto směru velké oči. Zůstává otázka, jestli byla Sparta schopna odehrát v takovém tempu a nasazení i druhý poločas. Liberec chtěl body, nechtěl hrát fotbal. Nevidím nic ubrečeného na tom, že se to kritizuje, protože si to prostě kritiku zaslouží. Řepka má naprostou pravdu, jenomže atmosféra kolem českého ligového fotbalu je taková, že zde nejsou dané hodnoty, které by se v rámci českého fotbalu jako celku respektovaly, proto také liga nemá společenskou prestiž. Účel světí prostředky. K tomu v minulosti v řadě případů přispěla i Sparta. V tomto směru si stěžovat právo nemáme, ale říci, že Liberec se může pouze kromě zisku tří bodů spíše stydět není ubrečené, ale oprávněné.


vokoun81 
re: re: re: re: ...co říct?

20.02.2006 14:27

Promiň, ale s tím se souhlasit nedá. Fakta jsou fakta. Nepopírám dobrej výkon Sparty, já byl popravdě z první půle nadšenej. Ale měřítkem jsou góly a ty dával Slovan. Zdánlivě to sem nepatří, ale vzpomeň si předevčírem na tu američanku na snowboardu na OH v Turíně. Jela suveréně první = byla nejlepší, nejrychlejší, nejšikovnější a když chtěla udělat na závěr parádu pro diváky, upadla a o zlato přišla. A s Tvojí logikou by to zlato (=tři body ve fotbale) dostat měla, protože za ideálních podmínek bez pádu (= Slovan nehraje beton, ale otevřenou partii) by vyhrála. A to je nesmysl, byť by jí to zlato člověk přál...


Wendy 
re: re: re: re: re: ...co říct?

22.02.2006 08:29

S velkým zájmem jsem sledovat debatu některých "rádoby odborníků" zřejmě psychologů a zakuklenců Liberce. To co řekl o lize p.Řepka za to se dá podepsat v kontextu utkání Teplice - Příbram (2 se 4). Takže bych doporučoval těm mudrcům se více dívat kolem sebe a ne jenom na ten svůj po....ý dvorek. Tak jak to bylo napsáno autorem tak to prostě je.Kdo viděl utkání Chelsea s třetidivizním Colaterem viděl že ti mudrocové pravdu nemají.


Wendy 
re: re: re: re: re: re: ...co říct?

22.02.2006 09:13

omlouvám se za chybně napsaný název angl.klubu měl jsem samozřejmě na mysli Colchester.