Ještě jednou k Plzni (a Spartě)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Jardos 
Křetínský?

16.05.2006 08:38

Nemyslím si, že má Křetínský ještě nějakou moc, všechno už teď kočíruje Chovanec.


ACS-fan 
re: Křetínský?

16.05.2006 08:55

Opravdu? Přečti si dnešní MFD. Tam Křetínský říká, že kdyby to bylo v bance, tak hráče vyhodí. V jedné větě je celý jeho duševní obzor a příčiny pádu Sparty.


Průcha 
re: re: Křetínský?

16.05.2006 08:58

ACS fan: Tak si to přečti pořádně - říká to Tkáč, který jako majitel (což Křetínský není) na to má plné právo!! A že byl Křetínský po zápase v kabině a ty naše promadony seřval, je jenom dobře!!!


ACS-fan 
re: re: re: Křetínský?

16.05.2006 09:12

Hráči potřebují tvrdou ruku, s tím souhlasím. Ale musí to být někdo respektovaný, jako např. Ježek v minulosti. Problém je v tom, že fotbalový klub opravdu není banka a řízení je dost odlišné. Křetínský může řvát na hráče od rána do večera a žádný efekt to mít nebude, protože ho (po právu) neberou.


lebzna 
re: re: re: re: Křetínský?

16.05.2006 10:03

Panobeze, vzdyt ti hraci jsou "PROFESIONALOVE"! Jestlize nic neciti ke Sparte jako takove, coz vetsina asi ne, tak preci musi mit nejakou profesionalni cest. A tohle mi nejvic vadilo na Zelenkovi, Poborskym a Blazkovi, ze nedokazali hrat jako profesionalove i pod Hrebikem, akorat se urazili, ze jim vzali Francimora, se kterym si tak bajecne rozumeli. A to, co ted v nedeli Blazek predvedl mne jen utvrdilo v tom, ze je na case najit poradnyho brankare.


ACS-fan 
re: re: re: re: re: Křetínský?

16.05.2006 10:38

Fotbalisté v ČR jsou bohužel pouze "profesionálové". Profesionálové podle peněz, které na české poměry vydělávají, „profesionálové“ podle přístupu ke svým povinnostem. To je po léta realita. Když by se do toho ve Spartě řízlo (ale Křetínský opravdu tím chirurgem být nemůže), může se klidně stát, že budeme bez LM další rok či dva. Byl by majitel ochoten podstoupit tohle riziko (a tratit spoustu peněz)?


Ludva 
re: re: re: re: Křetínský?

16.05.2006 11:37

Přesně tak, když by na ně řval respektovaný šéf, udělají snad co chce, když ňáka m.dka, tak se mu můžou akorát smát do očí (jelikož nejen že si klub může vybrat hráče, ale i hráči si mohou vybrat klub..a takový peníze co ve Spartě bohužel dostanou někde v Turecku taky..takže že by měl být profesionalismus a odpovědnost vůči zaměsnavatali to co by hráče mělo držet na určité výkonnosti je bláhová představa...


Luk 
re: re: re: Křetínský?

16.05.2006 12:23

Jistě, Tkáč říkal, že by je všechny vyhodil být v bance. Možná ale přehlíží, že kdyby Křetínský vedl banku s podobnými výsledky jako Spartu, tak by ho musel vyhodit po půl roce.


ŠIMI49 
re: Křetínský?

16.05.2006 12:16

Pepa je sice ,,prezidentem,,ale pravomoce žádný !!! Rozhoduje představenstvo a Křetínský je poskok firmy JaT ....


pentagun 
Souhlasim ale...

16.05.2006 09:19

Souhlasim ale neviděl bych ten hlavni problem jenom v Křetínským. Hlavní příčinou tohole stavu je už několik let špatná práce s B týmem, odchovanci se do týmu A vůbec nedostanou ( což je také moc nemotivuje ), podivejte kolik za poslednich let hráčů co vyrostli ve Spartě v jiných klubech září, namátkou Dort, Rajnoch, Klein, Střihavka a jiní. Do klubu pak přicházejí hlavně samí fotbalisté co mají Spartu jako přestupní stanici za velkými penězmi a o Spartu jim ani tak nejde. Prostě tuhle sezonu bez LM by trenér mněl dát šanci hráčům z B týmu co mají Sparťanské srdce aby se ukázali v A týmu a zvrátil tak posledních pár let kdy se do A týmu dostal snad jenom Jun. V tomhle vidím problém současné Sparty.


shampoon 
re: Souhlasim ale...

16.05.2006 09:25

Presne moje rec... Odchovanec odejde z becka nekam jinam a pak se musi bud koupit za velky penize (napr Zelenka) zpatky popripade prejde jeste do jineho klubu (napr Berger)... Je videt naprosto spatna a nekoncepcni prace s vlastnimi odchovanci, kteri maji nejaky vztah ke Sparte. Pak mame v muzstvu hrace, kterym jde pouze o penize a zahranicni angazma. O co by bylo levnejsi vychovavat hrace pouze pro sebe a nekupovat kazdy rok nekoho za miliony. Ac nerad, musim rict, ze Slavie, ta ale hlavne kvuli sve situaci, je lepsi motivaci pro sve mlade hrace nez Sparta. Ja bych klidne prezil dva roky bez titulu, pokud by hralo vice pravych Spartanu v muzstvu.


Dynamo 
re: re: Souhlasim ale...

16.05.2006 09:56

takovýhle názor odmítám, ať tam hraje třeba 11 černejch ale pro mě sou důležitý výsledky...už teď tam hrajou dva Baníkovci a stabilně patří k tomu lepšímu..


pentagun 
re: re: re: Souhlasim ale...

16.05.2006 12:26

ehm no prave docela kuriozne ti dva banikovci se za spartu bijou asi nejvice, vysledky by mneli byt tak 50:50 s kvalitou hry ne body za kazdou cenu a kdyz uz sme u tech cernejch nakyho sikovniho brazilce by to do sparty chtelo :)


shampoon 
re: re: re: Souhlasim ale...

16.05.2006 15:42

Vsak tam nemusi byt 11 odchovancu, klidne bych dva hrace z baniku snesl :) Ale kolem nich at hraje co nejvice hracu, pro ktere neni Sparta pouze prestupni stanici do zahranici. Kdyby hralo vice hracu se spartanskym srdcem, tak se nikdy nemuze takhle vypusteny zapas odehrat.


ŠIMI49 
re: Souhlasim ale...

16.05.2006 12:45

To je ono !!!Už jsem to tady avizoval po Posledním sbohem s LM 7.12.05 s Thunem ....žádný drahý posily , ale hrát s odchovanci...např. v Mostě na vítěztví měl největší podíl Jeslínek,kde hrál v základu od začátku . V Olomouci to byl Loučka a v Příbrami nastoupil ke konci Jungr a bylo ho plné hřiště ... a mohly zbejt miliony na slibovanou obrazovku /i na dvě/ jako měly v Bernu...časomíru... atd.


shampoon 
re: re: Souhlasim ale...

16.05.2006 15:42

asi tak...


karlos20 
re: Souhlasim ale...

20.05.2006 13:24

JJ..stebou sohlasím.....Sparta má hodně špatnou práci s odchovanci..většinou je za malý peníz prodá aby je pak za velký zase koupila zpět...a tihle fotbalisté nemají spartu v krvy a rozhdoně je lepší hráč,který za spartu hraje od žáčků a který by se za spartu pral až do poslední minuty...nevím..podle mě jsou tihle hráči namachrovaný a spartu neberou..chtěj víš,do zahraničí...najednu stranu se jim nedivím,tahle liga je pěkně zkorumpovaná a celá špatná..na druhou stranu ale tihle hráči vydělávají miliony a je to jejich práce...já můžu chodit do práce,makat tam denně osm hodit,chodit třeba i na noční a to,co si vydělají za týden si nevydělám ani sotva za rok...a řeknete mi,co by senou udělali kdybych tu práci dělal špatně a flákal??Vyhodili by mě!!!Ano...a kouknětě na fotbalisti...berou miliony,kadlec,který je mladší než já tak má doma zaparkovaný Porche a jak se chovají??hrozně...zavedl bych ve spartě tresty,snižoval platy...cokoliv...


Bruska 
Nesmysly

16.05.2006 12:05

V tomto článku je několik nesmyslů, zvláště spekulace o vyřizování účtů hráčů s vedením je k smíchu. Kdo ze současného kádru má na něčem podobném zájem ? Musím opakovat : obrana je takřka nová, v záloze se po odchodu Poborského a Zelenky otevřel zdarma prostor pro získání místa v základní sestavě pro Kisela, Šimáka a Hřebíkův Martin Hašek je snad ten poslední, který by Strakovi něco daroval, Kóňa viděl Straku poprvé v životě, to samé hráči v útoku. Od derby jde pouze o jedno, Slávie dodělává, chcípá a její stav musí být naprosto šílený podle toho jakou neuvěřitelnou histerii ve svých plátcích stupňují. Slávie nevyhrála, tak to prostě všem ostatním otrávíme, znechutíme, raději český fotbal zlikvidujeme, jen proto, že jsme neschopní. Slávie je nemoc a její projevy dosahují vrcholu dotazy na Paroubka, Tkáče, UEFA a naprosto bizardními texty a výroky jen aby to poškodilo nebo rozhodilo Spartu. Nepouštějmě si tuto infekci na Letnou. Osobně jsem dobře očkován. Není nic staršího než včerejší porážky, včerejší noviny. Jediný problém je, že díky této histerii dostal Šimák trest na dvě utkání a to především šlo.


Jenda 
re: Nesmysly

16.05.2006 12:12

přesně tak, tento článek je snůškou nesmyslů, demagogie a polopravd...všechno vidíš příliš jednoduše milý ACS-fan, ještě chvíli přemýšlej prosím, třeba tě napadne něco rozumnějšího...


Luk 
re: re: Nesmysly

16.05.2006 12:25

Hele, to se ho musim zastat, když seš tak chytrej tak napiš, kde sou v tom článku ty nesmyly a polopravdy.


Energetik 
re: Nesmysly

16.05.2006 12:24

Musim souhlasit, bod, kde se autor opira o boj s vedenim mi prijde take trochu nesmysl, urcite tohle zrovna hraci nemaji zapotrebi. Jak rikam, hraci se na to proste vysrali otresnym zpusobem, to je proste fakt a vedeni ho proste nejak resilo. Musime do budoucna vyresit zpusob, aby se to proste neopakovalo a nebylo hazardovano se jmenem Sparty. Co se sesivek tyce, tak souhlas, ranena kobyla vzdy okolo sebe nejic kope ;-))


ACS-fan 
re: Nesmysly

16.05.2006 12:47

Myslím, že víš velmi dobře, o které hráče by mohlo jít. Myslím, že pár fotbalistů, kterým vadí, že o nich jako o figurkách na šachovnici rozhoduje takový Marťan jako je Křetínský, by se našlo. A pokud mluvíš o nesmyslech, tak tím je především teorie, že za vším je Slávie. Ta ať klidně zanikne, pokud nebude mít na provoz. Ale mediální hysterie je věcí novinářů, kteří mají vděčné téma. A tím lépe, když se týká Sparty, ta má hodně příznivců, takže to bude číst hodně lidí. A o to jde novinářům především.


Czechmate 
Nevim nevim...

16.05.2006 14:38

Jestli autor tohoto clanku si mysli ze hraci tento zapas vypustili na protest proti kretiskymu tak musim upozornit na to ze mnoho hracu z ery "pana" straky nezbylo. Takze mysim si ze tohle je zrovna docela debilita. Narovinu rikam ze mi zrovna franz dost vadi....


ACS-fan 
re: Nevim nevim...

16.05.2006 15:07

Uvedl jsem čtyři důvody, tento je na posledním místě, i podle své váhy. Ty tři předchozí mají podle mého názoru váhu větší (v pořadí, jak jsou uvedeny).


Jenda 
re: re: Nevim nevim...

16.05.2006 20:18

podle toho co píšeš bych řekl, že tím nejsprávnějším odborníkem budeš, víš jak řídit banku i fotbalový klub, tak proč nenabídneš své služby?


alvaro_recoba 
re: re: re: Nevim nevim...

16.05.2006 21:56

A ty bys zase mohl být nástupcem Rejžka ve Sportu. Nic kloudnýho nenapíšeš, akorát tady věčně někoho buzeruješ :-/


Jenda 
re: re: re: re: Nevim nevim...

16.05.2006 22:12

ono s tebou hochu ani moc diskutovat za pomoci normálních argumentů nejde, takže už se o to ani nepokouším


alvaro_recoba 
re: re: re: re: re: Nevim nevim...

16.05.2006 22:51

A věříš, že mi to vůbec nechybí? Jenom tak sleduju, jak neustále reaguješ na názory ostatních...


Jenda 
re: re: re: re: re: re: Nevim nevim...

16.05.2006 23:00

rád věřím, že nechybí...neustále znamená, že jsem v posledních dvou dnech napsal asi dva příspěvky, předtím už si ani nevzpomínám, znovu totiž opakuju, že na neustále stejnou demagogii ani nemá cenu reagovat...tak trochu nadhledu přeji, mladíku :)


ACS-fan 
re: re: re: Nevim nevim...

17.05.2006 07:47

Takové ambice věru nemám :-). Jsem pouhý fanoušek a byl bych naprosto spokojen kdyby Spartu řídil Jozef Chovanec. Myslím si, že zatím nemá dostatečné pravomoci (a ve funkci je krátce).


Tyrl 
to se mi nezdá...

17.05.2006 09:11

pouštění zápasů v posledním kole "kamošovi" je naprosto běžné ve všech sportech, které se počítají "na tabulku". Pokud jde o soutěž družstev, je jediný problém, kdo všechno o tom může vědět. Tady šlo nejspíš o iniciativu několika hráčů, ale kdo ví. Vůbec bych to neřešil - a už teprve ne jako nějaký protest proti vedení. Pokud vedení Sparty rozumí sportu ( ne specielně fotbalu ) a nechtělo Plzni pomoci, mělo učinit opatření preventivně - třeba hrozbou vysokých pokut. Pokud to neudělalo, buď tedy věci nerozumí nebo je to celé divadlo pro média ( naplno přiznat to nejde ). Můžete kritizovat etickou stránku věci - já osobně budu např. v pozici LIBE raději neetický a s MB prohraju, než si na podzim říkat "já idiot" a dívat se, jak Mogul Serepes hraje základní skupinu ChL, poté co vyřadil nasazenou Slávii Praha ve 2. předkole a získal její nasazení, zatímco my vypadli smolně po dvou rovných špílech s některým z evropských velkoklubů. Přiznávám veřejně, že jsem v posledním kole už zápas pustil - i dostal, i se účastnil puštění zápasu týmem. ( v jiném sportu ). A je mi jasné, že v začátku sportovní kariéry jsem hrál pouštěné zápasy, aniž bych o tom v tu chvíli věděl.