Úvaha na téma Ludovic Sylvestre

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
orange 
diky adame,

03.08.2006 08:55

ale myslim,az teprve v plzni se ukaze,jestli to nekdo pochopil. obavam se,ze bohuzel ne.


JendysCZ 
re: diky adame,

08.08.2006 17:46

V Plzni to pochopil kazdej zadny rasisticky kecy a kdyz Ludva stridal tak sme mu zatleskali akorat lidi kolem azzura nebo jak se to pise se trsku tvarili jako ze jim to asi vadi


ACSMilan 
PLZEŇ

03.08.2006 09:46

přesně tak myslim si že v domácích zápasech na Letné už to (doufám) bude v klidu ale tady jsou ty již zminované výjezdy při kterých na ULTRAS a HOOL'S vedení Sparty nedosáhne.....musí se udělat nějakej kompromis mezi námi obyčejnými fans ''Nerasisty'' a ULTRAS a HOOL'S.....


zip 
re: PLZEŇ

03.08.2006 10:06

Kompromis by asi byl, kdyby tyhle případy co nejrychleji řešily orgány činné v trestném řízení. Ale také by se tomu dalo možná předejít, což je nejspíše nereálné, že počet ,,nerasistických,,fanoušků sparty na výjezdech mnohonásobně překročí počet ,,rádoby slovanských árijců,,


dave34 
Bravo!

03.08.2006 09:47

Skvěle, smekám, šestnáctiletý adolescente. Bohužel se obávám, že se tu můžeme zase hádat, můžeme tu diskutovat, můžeme to tu všelijak řešit, ale těch pár pánů kotelníků si z toho nevezme vůbec nic.


Jenda 
vynikající

03.08.2006 10:01

nejen na šestnáctilétého adolescenta je to výborný článek, díky


1893 
Technická poznámka

03.08.2006 10:17

Za 1,Republiky nehrál za Spartu žádný cizinec jiné pleti.Pisatel by si měl uvědomit nebo nastudovat,že ke skončení rasové segregace v USA došlo až v 60.letech minulého století,Anglickou ligu začali hrát hráči černý pleti až na přelomu 70. a 80. let a teprve až případ Bosman uvolnil volný pohyb fotbalistů.


TunoNegro 
re: Technická poznámka

03.08.2006 10:44

Fajn, ale v principu to nic nemeni. Takove hrace potrebujeme, a ze se diky jine dobe po evropskych travnicich neprobihaj samy arijci - to je proste fakt, s kterym nic neudelame ani my co nechceme, ani vy co chcete ALE jako spartansti fanousci bychom se meli shodnout v prani uspechu Sparte a ten se pri vasem o sto let opozdenym mysleni proste nedostavi


1893 
re: re: Technická poznámka

03.08.2006 10:59

Co to meleš?


TunoNegro 
re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 11:02

Co na tom nechapes?


1893 
re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 11:12

Pisatel píše,že za 1.republiky hráli za Spartu hráči jiné pleti což je stejný jakoby napsal,že za nás hráli husiti.Proto tedy vysvětlující technická poznámka.O tom co si myslím,tam není ani řádku a ty kterej zjevně nevíš vůbec co to je technická poznámka,tam hned slintáš o vašich a našich názorech.Takže já tam svůj názor vůbec nevyjádřil a ty si ten svůj strč do prdele.


TunoNegro 
re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 11:29

Uvedom si, ze si na verejnem foru, a ze kdyz reknu vase nebo nase, neznamena to, ze oslovuju konkretne tebe, ale ty ktery se s nazorem opacnym stotoznujou (je mi uprimne jedno, ktery z nich ses ty, ale ano, pokud se radis mezi ty "vase", je to urceno i tobe). Jinak nevidim duvod proc by se nemelo na technicke poznamky reagovat, ci je rozvijet... Zvlast pokud jsou lehce mimo misu. Urcite ti vsichni dekujeme, ze rozsirujes nase obzory, ale lepe by bylo zustat u toho hlavniho problemu, na kterem tva technicka poznamka nic nemeni. Je to neco asi jako kdyby si misto reakce na ozehave tema opravoval gramaticke chyby, coz je jiste zasluzna prace, ale doufam, ze me i tobe jde nyni o neco jineho..


nasersi 
re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 11:33

Kdy už trotlíku konečně pochopíš, ze Sparta je proti rasismu, ty jsi rasista, tudíš jsi proti Spartě. Rasismus je prostě debilita. Všichni jsme příbuzný předkama s afriky, akorát na nás míň svítilo sluníčko, jinak jsme uplně stejní. Tak o co ti jde?


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 16:57

Milý nasersi, než začneš někomu nadávat, tak začni číst, co napsal.. 1893 NIKDE nenapsal nic, co by bylo proti Ludovi.. nevím, čeho se chytáte.. vybíjíte si svou nenávist na špatném místě, protože 1893 s těma, o kterých mluvíš, nemá NIC společného, ani názorově, ani nějak jinak... možná by bylo nejvhodnější, kdybyste se mu omluvili..


nasersi 
re: re: re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 18:18

OK, omlouvám se, spletl jsem se


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 20:09

Jenom pro vysvětlení ;-) - na hooligans vystupuje taky 1893, ale je to holka, proto možná ta záminka ;-)


nasersi 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Technická pozn

03.08.2006 21:08

a já se tak těšil, že vyprudím nácka :-)


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Technická

04.08.2006 08:47

:))) bohužel, to bys musel jedině tam, sem nechodí :-)


thrashmann 
re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 12:20

Konečně názor, který má úroveň.


Fotr 
re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 11:35

On si tě spletl s 1893 z fóra hools :)))


1893 
re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 11:59

Asi jo kokot jeden.:-))))


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Technická poznámka

03.08.2006 13:26

:o))) 1893: je mi Tě líto, ta holka z hools by si měla napsat k tomu 1893g, aby vás poznali.. teď jsi mezi zdejšími za rasistu a vůbec neví, že jsi z Ludovika urvanej :o))))


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: re: re: Technická poznámka

04.08.2006 18:58

Stejně určitě doma chodíš v bílé kápi, tak ti dobře vynadali :-) Není šprochu... :-)))))))


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: Technická poznámka

15.08.2006 12:49

Máš snad něco proti mé bílé kápi, pekelnickej? Mám se snad všem tady pokorně omlouvat za to, že mám modré oči a blond vlasy, kurva prdel? To je rasismus obrácený naruby, kurvapíčakolobrnda!!! Vždyť já mám Ludánka rád, jako by to byl můj brácha! A měl jsem rád i Timothyho Mwitwu. Toho ty ale nemůžeš pamatovat, bo když za nás kopal Timothy Mwitwa, ty sis ještě stavěl na pískovišti bábovičky.


VScanX 
re: Technická poznámka

07.08.2006 15:11

To 1893: Ano jak v Americe tak v anglické lize došlo k přísunu cizinců černé pleti později, ale jsou tam a nikdo na ně nehučí, proč taky když většinou bez nich by byl ten tým průměrný. A věc druhá - kdyby se někdo v Anglii postavil takto proti hráči svého týmu nebo začal hučet: 1.přijde o permanentku, a to je v Anglii trest nejvyšší a hza 2. policie v Anglii umí takové případy řešit a dostal by co proto. Když to dokázali pochopit v Anglii tak proč mi to nejsme schopni pochopit???


rubio 
Sparta bez rasismu

03.08.2006 11:21

Pěkný článek (a nebudu psát na šestnáctiletého adolescenta), protože vím, že mi v šestnácti vadilo, když se někdo udivoval nad mým věkem.http://spartabezrasismu.w ...


acskncl 
re: Sparta bez rasismu

03.08.2006 18:57

Ty smejde,jak si vubec muzes dovolit nekoho davat do ramecku aniz by bylo jasne,ze na nekoho hucel...Ja a nekolik dalsich lidi co rozhodne nehucelo se v tom"top" ocitlo take a vubec se me to nelibi!!


Mildouch 
Selekce

03.08.2006 11:28

Co se týká domácích zápasu, tady si to musí pořešit Sparta. Co se týká venkovních, musí chtít spolupracovat i další klubym ale když se chce, všechno jde. Když jsem před dvěma lety vycestoval do Zlína, překvapilo mě, že po mě u vchodu chtějí OP, kterou si společně s mojí fotogenickou držkou nahráli na videokameru. Jestli tedy Přibyl trvdí, že má vedení ACS k ruce videozáznam nějakých 10-20 "rasistů", tak ať ho "vyhodnotní" a těmto lidem pak zamezí ve vstupu na venkovní zápasy. Je to možná trošku kostrbaté, ale když se podívám na výjezdy z poslední sezóny, co se týká Moravy, bylo nás tam max 150-200 kousků, to by se ošetřit dalo, co se týká ostatních zápasu, když se chce, všechno jde (navíc přislušní fandové vyrážejí do kotle - takže i když lidí bude víc - např. Příbram a tradiční "tribuna" za brankou, dalo by se to zvládnout)...


weselow 
xenofobie

03.08.2006 11:37

Jenom panu adolescentovi připomenu, že xenofobie není ilegální, ani zavrženíhodná, ale pro každého člověka zcela přirozená.


TunoNegro 
re: xenofobie

03.08.2006 11:43

Nejsem vubec presvedcen ze je xenofobie vec prirozena ale budiz... Zde mam na mysli pochopitelne verejny projev xenofobie ke konkretni osobe "shodou okolnosti" cerne barvy pleti a "shodou okolnosti" opicimi pokriky... V tu chvili uz je jedno, zda to nazivas xenofobii nebo rasismem a ten ilegalni je...


TunoNegro 
re: re: xenofobie

03.08.2006 11:45

jezis pardon nazYvat. stydim se :)


žokej 
nehučím,

03.08.2006 11:43

ale taky neskočím na vějičku vedení a nebudu dokazovat, jakej jsem nerasista tím, že budu uctívat hráče bez toho, aby pro Spartu cokoliv udělal. Jsem daleko tomu "negrovi nikdy nezatleskám", ale taky nejsem naivní multikulturalista.


Ludva 
re: nehučím,

03.08.2006 11:50

Stručné, ale naprosto výstižné. Tahle hysterie antirasisticka a pozitivni diskriminace uz mi lezou krkem.


Energetik 
re: nehučím,

03.08.2006 11:52

o to prece nejde, proste je to jako jakykoliv jiny hrac. Kdyz bude hrat permanentne tuzku, tak treba piskat, kdyz udela dobrou akci, tak zatleskat jako komukoliv jinymu. Nikdo nechce, aby ho nekdo oslavoval a skandoval jeho jmeno, na druhou stranu, kdyz nekdo chce skandovat, tak at skanduje. Ale urazet vlastni hrace stoji za vylizprdel.


TunoNegro 
re: re: nehučím,

03.08.2006 12:01

Presne tak. Vzdyt je to uplne stejny, jako kdybych se rozhodnul hucet treba na Tomase Sivoka, protoze se mi zda byt "hloupej". Ja ale na Spartu chodim kvuli fotbalu a kvuli klubismu a tak mi je uprimne jedno, jestli je nekdo blbej (i kdyz samozerjme preferuju opak), osklivej nebo cernej - hlavne kdyz hraje dobre fotbal a snazi se pro Spartu udelat maximum. A proto na nej nebudu piskat, dokud nevim jak se v rudem projevi a zatim se jevi dobre - tak proc mu obcas nezatleskat?


KarelK 
re: re: nehučím,

03.08.2006 12:27

No jo, jenze dokazuj, ze jsi na nej piskal, protoze hral tuzku. Proste budes rasista a hotovo. Je to takove vsechno divne. Proc se piskot na Repku nebere jako rasismus? I kdyz piskali treba Cikani (pardon Romove)? Jen proto, ze je Repka bilej?


Milous 
Jednoducha vec

03.08.2006 14:41

Skvely clanek.Ovsem nemyslim,ze je nutna nejnaka debata,ktera k nicemu nepovede.Staci jedine.Pred vstupem do sektoru kazdeho vyfotit,natocit na video a legitimovat.V prubehu zapasu sektor monitorovat a priblbliky kteri buci sebrat,zavrit az sami zcernaji,nechat zaplatit celou pokutu a po dobu dalsich deseti let se v prubehu kazdeho zapasu Sparty,at uz se hraje kdekoliv se budou hlasit na policejni stanici v miste bydliste.A problem je vyresen raz dva.Udelali to tak v Anglii a vsude jinde a maji klid.Budete videt,jat ti drsnaci najednou sklopi ocas...


Kotelník 
re: Jednoducha vec

03.08.2006 17:22

Jsi ale dobrej takhle jít proti valstním fanouškum!Je mi na blití!


alvaro_recoba 
re: re: Jednoducha vec

03.08.2006 18:31

Jen se klidne poblij, a pokud se u toho i udavis, budou vsichni slusni fanousci slavit...


Ludva 
re: re: re: Jednoducha vec

04.08.2006 08:30

Zverejnovat fotky neznamych lidi bez dukazu a obvinovat je z trestneho cinu, to je 1) trestny cin 2) na pobliti, jak zde bylo spravne napsano a na dvojite pobliti kdyz se jedna o Spartany!


Milous 
re: re: Jednoducha vec

03.08.2006 19:54

A vlastni fanousci muzou jit proti vlastnimu muzstvu??


žokej 
re: re: re: Jednoducha vec

04.08.2006 11:40

to jsou ale jabka/hrušky.


James 
Je mi z toho smotno - ale věřím do budoucna

03.08.2006 18:24

Je mi smutno z toho, že na tuhle záležitost se píše tolik ohlasů. Plně souhlasím s článkem - škoda, že věc ,jako je angažování hráče černé pleti, nemůže být normální. Místo, aby měli lidi radost, že přišel hráč z BARCELONY, tak ho ješte vyženou protožeje černej. Z toho mi je špatně, ale věřím že je nás víc kteří proti tomu budeme něco dělat a budeme fandit spartě.


Canizares 
re: Je mi z toho smotno - ale věřím do budoucna

03.08.2006 21:09

konečně někdo inteligentní


Canizares 
Bravo

03.08.2006 21:04

Jako sedmnáctiletý adolescent před tebou smekám.Skvělý článek!


Rave1893 
Co nám to dorůstá za levičáckou mládež?!!

03.08.2006 21:22

Jste stejný jak bolševici-fotit, práskat, zavřít, věšet..? Frajeři by jste byli, kdyby jste šli po stopách regulérních nacistický organizacích v ČR, ale na to nemáte..Z tohodle povrchního honu na čarodějnice, se chce nejednomu blít, tak si tu dál onanujte jeden před druhým.


abdul 
re: Co nám to dorůstá za levičáckou mládež?!!

04.08.2006 13:19

po stopách regulérních NS organizací tu nikdo nemusí jít. ty už sou dávno v rozkladu. zůstává tu už jen pár pomatenců, který soudí lidi podle barvy pleti a ne podle toho jaký jsou. chovaj se přesně podle hesla "Zloděj křičí chyťte zloděje". Nadávaj na cikány, že sou nepřizpůsobiví a přitom to sou z velký části sami asociálové, alkoholici....


žokej 
re: re: Co nám to dorůstá za levičáckou mládež?!!

04.08.2006 13:34

...sotva absolvovali základku, z rozvrácených rodin, nezaměstnaní


zip 
re: Co nám to dorůstá za levičáckou mládež?!!

07.08.2006 13:53

Frajer bys byl, kdyby ses zavřel do plynový komory a pustil si tam cyklon B...bych se šel i podívat, ty hrdino..


Načeradec 
Árijská Sparta

04.08.2006 00:11

Já myslím, že by se při přestupové politice měl na árijský původ brát ohled. Pro začátek by to mohlo vypadat asi takto: Zlámal - Bolf, Hübschmann, Homola, Kadlec - Jarošík, Kováč, Šimák - Hartig, Lustrinelli, Matušovič. Náhradníci: Besta, Klein, Plašil, Zelí, Kolář, Abrahám, Heinz, Vlček, Siegl. Trenér: Koeman, asistenti Tobiáš, Stejskal.


žokej 
zzz

04.08.2006 13:35

už tady končím, nemá smysl nic psát, čas ukáže


davpen 
hmmmm gratuluju

04.08.2006 20:24

tak jestli jsi Ty 16ti letý adolescent, klobouk dolů. Já bych to rozhodně nenapsal líp. Supr článek


necker 
Bíla liga

05.08.2006 12:39

Možná s tímto pojmem někteří nesouhlasíte. Ale zkuste se opravdu zamyslet nad tím kde jste.Chcete potkávat na ulice záplavu všech různých barev od černochů až po žluťásky? Já teda se chci v klidu pohybovat po ulici bez strachu z návalu proudu špíny z Afriky a Asie.. Chci aby naše zem byla čistá a stejně tak i naše liga a hlavně NAŠE SPARTA!! A zatím budu stát a za to budu i bojovat!!! ...sparta forever...


cheese 
re: Bíla liga

06.08.2006 17:46

To je sice pěkný,ale ty žluťásky,cikány nepotkáváš už ted?a to ve spartě je jen jeden...je to už moc rozmazávaný,ale prostě nesouhlasím s tím hučením,když to byl zatim jeden z mála lidí kteří na tom hřišti opravdu hráli...


necker 
re: re: Bíla liga

08.08.2006 15:19

Právě o tom mluvim.. v naši zemi je už dost černejch a žlutejch a všeho možnýho svinstva. A nechci ať to zasahuje i do fotbalu a hlavně do sparty. A neřikej že máš rád cikány a podobný svinsto??? Odpověď by měla bejt že ne.. A zatím by sis měl stát a snažit se něco dělat proto aby z naší milovaný vlasti vypadli a nebo alespoň aby se už nemnožili a nesrali se tam kde NEJSOU VÍTANÝ!!!! 88sparta


JendysCZ 
re: re: re: Bíla liga

08.08.2006 21:33

For Necker:tebe bych chtel potkat a vyriznout ti jazyk ty prase nacisticky.Cikany nemusim černochy taky ne ale jednou hraje za Spartu tak ho musime brat jako jednoho z nas.


cheese 
re: re: re: Bíla liga

09.08.2006 20:33

jasný že nemám rád cikány,ale ty taky nic neumí...narozdíl od Sylvestra


zip 
re: Bíla liga

07.08.2006 13:51

Ježiš ty jsi schizofrenik??:-) projít se po ulici bezestrachu:-) že tě přeba nějakej černej unese do pekla..tak to sorry..větší skáza pro tvý bílí děti byli ještě bělejší árijci..kdyby se jim povedl plán na konečného řešení židovské otázky,tak kdo měl jít další na řadu..no asi ti bílí slované ne?? Sparta,stejně jako jakejkoliv jinej tým v evropě není založena na politické,národnostní nebo rasové předurčenosti. Je založena na principech fotbalu. A ten hrajou černý,žlutý,bílý, jamajčani, Němci, Korejci i češi..prostě kdo má dvě nohy a umí do toho čutnout...


Ornaldinho 
Winston Parks

07.08.2006 16:17

Kéž by všichni fanoušci přijímali tmavé hráče tak jako Liberečtí Winstona Parkse.


zip 
re: Winston Parks

08.08.2006 08:07

Souhlas!!!


filipkaran 
Všechno je to o zdravém selském rozumu...

11.08.2006 11:25

Dobře,dokážu pochopit,když někdo nemá rád(ba i nenávidí) černochy,ale když třeba bydlí v Harlemu a každý den tam někoho zabijou a jsou tam gangy a zločinost.Ale pokud jde o jedince(a že jich není málo,je jich dokonce většina),který je slušně vychovaný,bezproblémový a konflikty nevyvolává ani se jich nechce účastnit,proč tohoto člověka nenávidět?Je to tedy opravdu jen kvůli barvě pleti?Nosí rasisti černé oblečení,když nemají černou v lásce?Nosí a vůbec jim to nepřijde,jako by si oblékli černou kůži,pokud je to tedy opravdu jen o barvě...Prostě řečeno je to o zdravém selském rozumu a iq,když se hloupý člověk chytne hloupé party,tak sdílí jejich názory a ani se nad nimi nezamyslí...S úvodním článkem naprosro souhlasím a říkám:STOP RASISMU!!!


filipkaran 
A ještě k tomu rasismu...

11.08.2006 11:38

Pročítal jsem si všechny ty chytré články rasistů a podobných íqáčů a zaráželo mě,že mají z černochů a žluťochů strach,vůbec teda nevim proč,nic nedělaj,nikomu nepřekážej,pracujou tu(sice žluťoši tu maj i mafie,ale mlátěj se jen mezi sebou,takže pohoda).nechyci vám moc zasahovat do vašich jistě velice složitých myšlenkových pochodů,ale konečně si kurva uvědomte,že to byli bílí,kdo si tohle začali a začali z černochů dělat ortoky a zločince.Oni,kdyby nebyla afrika kolonizována bělochy,by žili krásný život a nemuseli by v tu dobu proti nám bojovat a bouřit se,oni by teď měli být těmi,kdo nesnáší bílý,ale oni to nedělají,protože chtějí žít v klidu(což chtějí i rasisti,tak nechápu,proč si neuvědoměj,že jim jde o stejnou věc...)Doporučuju všem rasistům z čech,ať se vydaj do USA do Harlemu a uvidíme,kolik se jich vrátí živých,protože tam,tam je to to samé,akorát maj obrácené barvy pleti,kterou mají a kterou nenávidí...a oni mají proč...Rasisti mě za tenhle článek rádi mít nebudou,ale "moji" lidé mě pochopí.Jen tak pro zajímavost je dokázáno,že každý člověk měl za předka černocha,takže v tom lítáme všichni,i já když sem blonďák takřka Ariec mam někde mezi předky černocha...


Senior 
Technická poznámka

14.08.2006 18:21

Ve všeobecném protirasistickém zanícení bychom neměli zapomínat, že i ti všemi zatracovaní nazi sparťané mají také svá nedotknutelná lidská práva. Není tedy přípustné jim uřezávat jazyky či je všechny postřílet. To jen na okraj. I takové příspěvky jsem totiž zaznamenal, především v diskusi pod článkem Permanentku do kotle mám, ale chodit tam nebudu.