Pohled čtenáře SF na působení trenéra Grigy

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Energetik 
No nevim...

30.08.2006 07:32

S necim se da souhlasit, napriklad tvrdohlave predelavani hracu na posty, ktere jim nesedi mi dost vadi.. Ale snizovat jeho uspechy s Libercem kaprikovskymi body, to mi prijde nefer, protoze tam ty zapasy nejak dramaticky ovlivneny tusim ani moc nebyly a i kdyby, tak s tim nemel nic spolecneho. Dale ta poznamka o Zapotocnem je take dost usmevna, i kdyz liberecaci budou tvrdit opak ;-) Takze uvidime, co bude dal.


Mildouch 
re: Já vim...

30.08.2006 07:43

že Kisel byl ve středu poprvé střídán. Tayk jsem to chtěl vypnout před koncem, ale užil jsem si to až do posledního hvizdu. Koukat se na současnou Spartu je totiž mnohem lepší, než většin SM filmů pro dospělé... Jinak Bezmozek Předpotopný je tam snad jen pro pobavení...


xilas 
re: No nevim...

30.08.2006 09:13

to Energetik: myslel jsem to tak, že i po přičtení těch 6 bodů co jim odečetli, by byl Liberec na 4. místě, takže jsem nechtěl snižovat jeho úspěch s Libercem účastí v korupční aféře, ale spíš mi to s tim kádrem co měl k dispozici připadá jako neúspěch....


Energetik 
re: re: No nevim...

30.08.2006 09:16

Jasny, ja ti ten nazor neberu.. Pokud se zamerime na Spartu, tak je fakt, ze Grigovo pusobeni je zatim treba hodnotit mirne negativne. Ziskal pohar CMFS, ale jinak bida. Jak uz jsem mnohokrat psal, tak me nejvice stve jeho predelavani hracu na jine posty a pak lpeni na Kiselovi (ja ho mam rad, ale treba by mu dva zapasy na lavce pomohli k vetsi pohode) a drive i Doskovi, to dneska uz ne, ale i v MB bylo videt, ze je to omyl ;-)) Buh me chran pred alvarem ;-))


Pecka 
+- souhlas..

30.08.2006 07:59

musim celkove asi souhlasit.. Prodej Polacka byl jeden z nejvetsich kiksu stejne jako odchod Pospecha misto Doska. Videli jste nekdy vyhrat Doska souboj ciste? Ano ma problem ze s jeho velikosti ma lokty v oblicejich normalnbe ale co ma rikat Dino Lokvenc a spousta dalsich??? Jinak ty standartky sleduju uz dost dlouho a je mi z toho uprime na bliti. Sparta je totiz vzdycky kopat umela. Ted system Sivok na zadni srazi na maly vapno pro ostatni mi pride vic nez stereotyp jelikoz jsem je nebidel snad kopnout neco jinyho a pripravit tym na souperovu jednu standartku nedela nikomu problemy..


ACS-fan 
Jakého potřebuje Sparta trenéra?

30.08.2006 08:05

Máme možnost srovnávat trenérské působení dvou bývalých spoluhráčů, dlouholetých výborných hráčů Sparty a reprezentantů Československa v roli trenérů ve svém „rodném“ klubu, Straky a Grigy. Pod Strakou Sparta vyhrávala, byla psychicky silná, hráči se rvali, za Grigy tápou, vysvětlují pokračující špatné výkony, omlouvají se a vymlouvají se. Kádr si přitom mohl Griga vybrat mnohem víc než Straka, ten ho v podstatě zdědil, ale nedobře hrající Spartu okamžitě stmelil a zvedl a přivedl do Ligy mistrů. Všechno je v psychice, záleží na tom, co trenér z hráčů dokáže dostat. Ze srovnání mi plyne jednoduchý závěr: Sparta nepotřebuje na lavičce mistra systémů, který často své „vědecké“ teorie není schopen hráčům srozumitelně vysvětlit, notabene introverta, ale fotbalového praktika, hecíře a motivátora, který rozumí hráčově dušičce a dokáže vytvořit podmínky pro to, aby hráči na hřišti táhli za jeden provaz a odvedli to, na co mají.


Ludva 
re: Jakého potřebuje Sparta trenéra?

30.08.2006 08:32

Souhlas, je to ve Spartě hlavně o psychice...papirove ty hraci prece spolecne jsou porad nejlepsi v lize, tak to uz "jen" z nich dostat..to jak je videt Griga neumi...


jbee 
re: Jakého potřebuje Sparta trenéra?

30.08.2006 09:20

Ale kdež. Sparta, pokud chce být klubem na evropské úrovni, potřebuje komplexního trenéra, který bude schopen obojího - motivovat i určit vítěznou taktiku. Stračena uměl jen to první, Griga (a Hřeb) možná to druhé. Pokud takového trenéra nesežene, musí to nějak naboostovat alespoň asistenty.


zip 
re: re: Jakého potřebuje Sparta trenéra?

30.08.2006 09:46

jj...s tím souhlasím, Straka je výborný motivátor, Hřebík zase taktik a straték (pokud mu ovšem padnou všichni hráči do jeho noty - což v počtu 11 je dost nepravděpodobné,ačkoliv při jeho působení se hrál dle mého názoru jeden z nejlíbivějších fotbalů - například zápasy základní skupiny LM - takové na letné už ani nepamatuju)


stano 
Trenér

30.08.2006 08:14

Vidím pouze 2 možnosti, ale bohužel jsou asi nerálné. STRAKA ZEMAN.


Astrid 
Naprostý souhlas!!!

30.08.2006 08:29

Zcela se ztotožňuji s názory obsaženými v tomto článku. Autor má pravdu hlavně v pasáži, kde píše, že trenér Griga je nekomunikativní a nedokáže v hráčích probudit zájem nejen o výhru, ale vůbec o samotnou hru! Také já nemohu hodnotit jeho povahu nebo přístup k hráčům, ale z občasných poznámek, které tu a tam problesknou do tisku, je zřejmé, že trenér Griga setrvává v nepřetržité meditaci a není s hráči na stejné vlně. Jakoby ty Šípkové Růženky, které Franz Straka probudil, opět usnuly. Samozřejmě nemůžeme všechny neúspěchy házet pouze na trenéra, protože po hřišti běhají hráči a ne trenér. Hráči ovšem mají plnit pokyny trenéra a hrát podle jeho koncepce. V současné Spartě je evidentně nepříznivá nálada a hráči se jen těžko podvolují těmto pokynům, kdy je trenér "cpe" na posty, pro které se nenarodili. Přesně, jak píše autor článku - hráči nevědí, kde a co mají hrát. Zkrátka - pan Griga by měl možná sám uvažovat o ukončení působení ve Spartě a nečekat, až ho další neúspěch srazí na kolena a on by pak měl odcházet s ostudou a ve zlém. Je skutečně nepřípustné, aby Sparta z pěti zápasů horko těžko vyhrála jeden, to by se nestalo ani v okresním přeboru v Horní Dolní! Takže pane Grigo - odejděte, ale neděkujeme, není za co!


jbee 
V zásadě souhlas...

30.08.2006 09:22

...až na toho Zb. Pospěcha. Nevím, co na něm všichni vidíte. Je možná lepší než Došek, ale to je skoro kdokoliv. Jinak umí akorát simulovat. Za celou loňskou sezónu dal v rozjetém Liberci míň gólů, než kopyto Došek v tápající Spartě. Jediné, v čem vyniká je počet nafilnovaných penalt. A tového hráče já ve Spartě nechci, bo bych se musel propadnout studem.


xilas 
re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 09:48

to máš pravdu, zatim nic moc nepředvádí, ale rozhodně je perspektivní a i v současnosti lepši než Došek...


jbee 
re: re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 10:18

No, perspektivnější možná je. Ale snad by se našel i někdo jiný perspektivní, kdo je lidsky poněkud... é... vyzrálejší? Třeba v Béčku. Navíc já tyhle typy moc nemusím. Svádí to pak mužstvo k nesmyslnému nakopávání. Já radši hráče typ Lustrigól.


shampoon 
re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 10:34

jj presne tak, ja osobone bych radeji videl ve sparte odchovance strihavku nebo holendu... a misto tapajiciho repky koupit rajnocha a k nemu postavit drobneho...


jbee 
re: re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 10:41

Střihavka je odchovanec Bohemky, jak jsem byl nedávno poučen...


shampoon 
re: re: re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 11:18

hmm clovek se porad uci :) kazdopadne hral jako mlady v nasem becku a pak chvili i v acku, tak jsem myslel ze je odchovanec :) no nevadi :D


vejvič 
re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 10:49

Přesně tak ! Je to jen lempl,kterej umí akorát padnout ve vápně,nebo překopnout prázdnou branku. Absolutně nechápu,proč si takového hráče vybíráme.Ale to nechápu u více hráčů. Jenže co Čech, to trenér, každý to vidí jinak. Já nemusím ani Matyho,bo nám ještě nic neukázal,ale většina je z něj vysraná...


zip 
re: re: V zásadě souhlas...

30.08.2006 12:37

Maty že nic neukázal??s tím nesouhlasím, pokaždý když nastoupí je to oživení. Maty je jezdec!!


dzyn 
Možná by byl Standa

30.08.2006 11:48

výborný hráč pokeru,ale i přesto,že ho uznávám jako hráče jeho působení na lavičce Sparty by mělo skončit.Nejsem ani vyznavačem neustálých rošád na pozici trenéra,ale Standa na mě působí jako člověk bez jakýchkoliv emocí a odtud se asi vzala jeho nekomunikace.Možná je to meditacemi,ale jeho klid na lavičce rozhodně nepřidá klid nám fanouškům.Zkrátka a jasně je to suchar.


Spartanek_05 
chovanec

30.08.2006 12:36

vcelku souhlasim s analyzou,jen jsem se chtel zeptat jak si prisel na to ze je chovanec uznavany?jako hrac urcite,ale jako trener?no nevim....


rock666 
Názor

30.08.2006 14:24

Myslím si, že se dá s článkem souhlasit, ale přeci jenom bych měl pár vlastních postřehů zejména vůči hráčům: 1) Na MB bylo vidět jak se Griga během utkání vzteká na hráče, chce po nich aby hráli po zemi (hráči to následně potvrdí) a oni za dvě minuty zase nakopávají... 2) Hráči (zejména v ofenzivě) se mizerně pohybují - minimálně si nabíhají do volných prostorů, takže pak mohou získat prostor nebo vylákat hráče...to už bohužel platí dlouho. 3) Absolutně souhlasím s tím názorem, že psychika je minimálně 60% výkonu a ta od dob Hřebíka je na hodně špatné úrovni. Souhlasím s tím, že výměna trenéra pomůže psychicky některým hráčům a ti samozřejmě pomůžou Spartě, ale nevím jak se kt omu staví ty hráči, kteří berou Spartu jena a pouze za přestupní stanici ven...


oldman 
Já se

30.08.2006 15:39

domnívám, že samozřejmě není vše jen v trenérovi, ale hódně v hráčích. A co se týče hráčů, můj názor je asi ten, že dříve byla Sparta cíl těch nejlepších (když se nepřestupovalo nebo velice málo do zahraničí). Později byla Sparta cíl těch nejlepších, kteří chtěli odejít do zahraničí, protože z jiného klubu to prakticky bylo nemožné, protože je nikdo neznal.Nyní přichází do Sparty t.zv. druhý nálev, který doufá, že přes Spartu odejde do zahraničí, protože ti nejlepší odcházejí přímo, i když je otázka kam.A to vše má samozřejmě vliv na celou úroveň hráčů ve Spartě, potažmo v lize.


paolo.maldini 
skoro to samy jako

30.08.2006 15:47

Echs 
celkem souhlasim

30.08.2006 19:00

z clankem celkem souhlasim, ale nesouhlasim s tim ze je tam psano ze zapotocny je jeden z nejlepsich obrancu v lize a taky s tim ze prodej zb. pospecha byla chyba...jediny co bylo na jeho odchodu negativni bylo to ze diky tomu zustal dosek...


Wega 
Klidne bych Simaka dal Slavii

30.08.2006 19:52

Klidne bych dal Simaka Slavii. Zahral jen prvni utkani proti Kladnu a od ty doby je strasnej!!! V Plzni a Jablonci byl zoufalej - strasne zdrzuje hru (narozdil od Sylvestreho, ktery dava balony hned zprvni) a hraje na sebe - jen klickuje a snazi se obejit vzdy minimalne 3 hrace (proc po prvni klicce neprihraje???). V Ml.Boleslavy nekopl jedinou, opakuji jedinou standartku dobre a zase se jen plouzil!!! Simak ven!!!!!!!!!! PS: Kisel a Dosek taky.


steve2 
Gryga pric

30.08.2006 21:22

Trener mel dost sanci na to aby ukazal jake ma trenerske kvality bohuzel se mu nedarilo a proto bych mu uz sanci nedaval.PS za Straky bylo nejlip


mafo 
xelosi

30.08.2006 22:06

ted uz jenom cekat na nabidky...licenci nebudes potrebovat, jsi talent od prirody :))


Celticgirl 
Po válce...

31.08.2006 09:33

...je každý generál.. teď si autor myslí, že to byla chyba a na začátku ho chtěla většina fans... tohle nikdo nemohl vědět, Standovi chybí především zkušennosti, protože pak by věděl, jak si získat respekt všech... ne jen mladíků, kteří chtěj hrát o další angažmá..


staroch 
Zb. Pospěch

31.08.2006 23:13

technický útočník Zb. Pospěch? si děláš srandu, dyk je to akorát bidlo co simuluje a nedává goly, došek dal za lonskou sezonu tušim 9 nebo 7 golů, ale Zbynda jen 4...