Hele, já ti něco řeknu! (AC SPARTA PRAHA - FC Tescoma Zlín, 6. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
jesperr 
Hřiště X Tribuny

10.09.2006 00:37

Dnešní zápas sme se celý protrápili. Jak na hřišti nemluvně o 2 střelách a dvou golech...a v hledišti ??..když sem už asi po 1488 slyšel chlápka,kterej šíleným stylem řval Sparta...tak mě to začínalo S*** ...nesouhlasím s názory lidí, kteří normálně stojí za megafonem.....,ale musíme si všichni přiznat, že to bez nich neni nemám bohužel takový hlas abych mohl rozeřvat na celý kotel "sparta praha ole" apod.... bud si tam misto nich musí stoupnout někdo jinej nebo at se vráti... fakt se mi to neříká jednoduše... :(


grom 
re: Hřiště X Tribuny

10.09.2006 08:11

kde je Ufon? kde je megafon? kde je choreo? kde jsou ohne?


Sparta Praha 
re: re: Hřiště X Tribuny

10.09.2006 16:27

Spolecne s nekolika "rasisty" sektor opustili i vsichni vyjezdaci(sedeli nad kotlem i s megafonem) a tudiz se nic nedelalo,Je spodivem,ze bojovnici za ten "spravnej" kotel nejake choreo neudelali sami a poradne fandeni take nerozproudili.....


Jumbo1 
re: re: re: Hřiště X Tribuny

11.09.2006 11:20

Bojovníci za správný kotel chodí do kotle většinou jen poslouchat. Je pár výjimek, třeba já, ale já taky neodsuzuju rasismus jako takový (ten byl, je a bude), ale jeho projevy v ochozech, který škoděj hráči i klubu (viz minulá sezona v LM).Otázka je jestli ti co seděli nahoře, chodí do kotle proto aby fandili Spartě, nebo proto aby se mohli realizovat v projevech rasismu, vůči velmi dobrému hráči. Pokud fandí Spartě, měli by se ti co seděli nahoře vrátit, a nebo to klidně rozeřvávat seshora, pokud si myslí, že jsou něco víc než ty nebo já. Pokud jsou to ti lidi, který znám z výjezdů (a kteří tvrdí, že by pro Spartu dýchali), rád bych je viděl všechny opět proti Budějkám v kotli a s choreem. Ať mi neříkají, že Bílka tak nesnášejí jen proto že vyhodil Poustku. Jestli to má být forma protestu, ať to zkusí jinak.Jinak několik z nich nefandí ani v kotli, ale to je zlomek.


Sparta Praha 
re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

11.09.2006 13:47

Tedka proste nastala ta situace aby se ti bojovnici dokazali projevit....ale ze jim to nepujde je me naprosto jasne a myslim,ze i tobe.Pokud jezdis casto na vyjezdy,tak sam jiste vis,ze z tech lidi co jezdej pravidelne a spartu maj v srdcich si v kotli nevidel temer nikoho!Tak snad i ti "bojovnici" pochopi,ze takhle to proste nejde a nebudou jentak nekoho vyhanet!


Sparta Praha 
re: re: Hřiště X Tribuny

10.09.2006 16:28

Spolecne s nekolika "rasisty" sektor opustili i vsichni vyjezdaci(sedeli nad kotlem i s megafonem) a tudiz se nic nedelalo,Je spodivem,ze bojovnici za ten "spravnej" kotel nejake choreo neudelali sami a poradne fandeni take nerozproudili.....


grom 
re: re: re: Hřiště X Tribuny

10.09.2006 20:36

a v cem je problem? prece to byl Ufon, kdo prosadil antislavia misto judeslavia. kotel by mel byt jednotny. nevim proc nejdou do kotle.


palec 
re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

10.09.2006 20:47

Jak s tímhle souvisí nějaký antislavie místo jude...? Proč by do toho kotle měli chodit? Nedávno se tu ozývali hlasy, jak všichni chcete ty rasisty a nácky vyhnat, tak co si ted stežuješ? Máte to, co ste chtěli. Měl bys být spokojený, ne?


grom 
re: re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

10.09.2006 21:20

palec: ja jsem je nikdy nevyhanel, to si mne docela rozesmal, ja spis patrim k druhe strane barikady. muzem v diskusi pokracovat na ultras.cz.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

11.09.2006 11:13

Palec: Nikdo je z kotle nevyhání, dělaj atmosféru, ale ať se zdržej projevů rasismu. Jinak náckové byly vyháněni, ael ne proto, že jsou náckové, ale proto že projevy rasismu škodí hráčům i klubu, ale když se nebudou chovat jako náckové bude to OK. Jinak Sylvestre opět nadprůměr, na takového hráče není proč bučet.


palec 
re: re: re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

11.09.2006 11:33

aha...náckové byli vyháněni... :-) jak poznáš "nácka" ?


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

11.09.2006 11:48

OK, koriguji, mělo tam být rasisti, ne náckové a tím pádem ti co se rasisticky projevovali, byli vyháněni (podotýkám že ne mnou, já jsem spíš příznivec diskuse, a ne vyhodit někoho někam), nikoli náckové byli vyháněni.


grom 
re: re: re: re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

11.09.2006 14:06

nacky poznam tak, ze se zdravi zdvizenou pravici. se Zlinem jsem videl v kotli se takhle zdravit minimalne 4 lidi.


kofi 
re: re: re: re: re: re: re: re: Hřiště X Tribuny

23.09.2006 22:57

a jak můžeš vědět, že to nebyli Fašisti?


FroZEN 
Nebyl jsem

10.09.2006 01:59

Ale Sivok na stoperu asi nic moc, stejne tak Zabavnik na pravem beku(no...). Dejme Bilkovi cas, nezatracujme ho po dnesku... Uvidime priste...


Venca-ACS 
Skvělý članek

10.09.2006 10:02

Nedá se dělat nic jiného než souhlasit. Dnešní výkon byl naprosto otřesný. A když jěště vedení zakáže choreo tak to aby se z toho clovek zblaznil. Kotel - snazili jsme se to rozervat, ale dokud jsme nedali prvni gol tak se lidi ani nehcteli pridat a to nas teda s.... nejvic!!!! SPARTAFOREVER!


palec 
re: Skvělý članek

10.09.2006 14:38

Kdes vzal, že vedení zakázalo choreo? Vedení možná tak, jako reakci na utok na autobus zakázalo pyrotechniku na tenhle zápas. Choreo povolený je.


Venca-ACS 
re: re: Skvělý članek

11.09.2006 19:55

Tak to sorry ja jsem to spatne pochopil s tim choreem.


jbee 
Jo, hrůza, ale...

10.09.2006 11:34

V zásadě souhlasím, zejména první půle byla otřesná a nebýt Ludánka, tak si snad jdu nechat vrátit vstupné. Ale ve druhé půli už jsem viděl náznaky zlepšení a za stavu 1:0 už dokonce i fotbalu. Z toho usuzuji, že je to vážně hodně o hlavě. Snad si Bílek aspoň ověřil, že Kolář opravdu není levý halv (to btw. musíme vyřešit - nejradši bych toho Pudila, ale toho Libe asi nedá), Sivok opravdu není stoper a Jun opravdu nemá na hřišti co dělat. Mile překvapil Došek. Nezapomínejme, že tým byl pohromadě fakt jen dva dny, musíme tomu dát čas... Jo, a nemělo by zapadnout, že pokud Řepka bude pokračovat v těch neskutečných minelách, tak by ho měli kopnout do prdele. To už radši uvidím nahrávat soupeři plačkobijce Homolu ;-)


recchi 
re: Jo, hrůza, ale...

10.09.2006 13:01

jbbe:Pokračování ŘEPY v minelách je ještě to nejmenší co se nám mohlo přihodit.Divim se, že už se dávno nezbláznil. Proč? Od prvních zápasů, kdy byl v naší obraně jako maják v moři beznaděje se kolem něj motala nemehla typu Haneka, Lukáše a včera nesmyslně i Sivoka. Když se všichni kolem kopou za uši tak on nemůže být po určitém čase logicky výjimka!Lukáš i Hanek jsou pryč, Sivoka snad Bílek už na stopera cpát nebude a tak zbývá Homola a Drobný. Jirka Pelé včera příkladně dřel a nic moc nepokazil. Až konečně skončí ty nesmyslné experimenty, tak skončí i kiksy v zadních řadách.


Ludva 
re: re: Jo, hrůza, ale...

10.09.2006 13:50

..jo, jo..asi tak...lehce jde vypozorovat jak jdou vykony Repy dolu s casem kdyz hraje pul roku vedle Lukasu, Petrousu a jim podobnych...


Velkovezir 
re: re: Jo, hrůza, ale...

10.09.2006 17:15

z toho mam taky obavy, aby jako řepka nedopadl i sylvestre


VencaAC 
Hrůza, děs.

10.09.2006 13:55

Musím říci, milý Bombito, že si to jako vždy napsal naprosto přesně. První poločas z naší strany nesnesl ligová měřítka. Naprostá tragedie a zoufalost. Také jsem myslel, že nemůže být hůř, bohužel včerejší první poločas mě škaredě vyvedl z omylu. Snad nikdy jsem neviděl Honzu Šimáka zkazit tolik balonů, Zabavník odehrál snad nejhorší zápas, co je ve Spartě, Kadlec - škoda slov. A takhle bych mohl popkračovat dál a dál. Ale abych jen neremcal, druhý poločas naznačil mírné zlepšení, hlavně díky přeskupení postů. Je mi smutno, že se vždy chytneme nějakého "stébla naděje" že se to zlepší a ono stále nic....Motáme se v bludném kruhu...bohužel...nám fans nezbývá než doufat,věřit.


Bombito 
re: Hrůza, děs.

10.09.2006 17:25

Když jsem o tom všem přemýšlel, zjistil jsem, že se stále pohybujeme v bludném kruhu. Zachytá-li Jarda Blažek, nejde to útočníkům, když to náhodou jde útoku, je otřesná obrana, nebo Bláža pustí gól "skrz prsa". To je prostě pořád dokola. Vzpomněl jsem si na krásnou písničku "Lojza a Líza" famózního Michala Tučného. Ta, jakoby charakterizovala dnešní kolovrátkovou beznaděj. Hodím sem její text, škoda, že nám to Michal už nemůže zazpívat. "Lojzo, hej, Lojzo!" "Ano, Lízinko?" "Dojdeš pro vodu?" "Už běžím." "No proto." Vědro má ve dně díru, milá Lízo, milá Lízo, vědro má ve dně díru, milá Lízo, jak hrom. Tak ji ucpi, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, tak ji ucpi, milý Lojzo, milý Lojzo, ucpi ji. A čím ji mám ucpat, milá Lízo, milá Lízo, a čím ji mám ucpat, milá Lízo, řekni čím. Kouskem slámy, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, kouskem slámy, milý Lojzo, milý Lojzo, kouskem slámy. Jenže sláma je dlouhá, milá Lízo, milá Lízo, jenže sláma je dlouhá, milá Lízo, dlouhá. Tak ji utni, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, tak ji utni, milý Lojzo, milý Lojzo, utni ji. A čím ji mám utnout, milá Lízo, milá Lízo, a čím ji mám utnout, milá Lízo, řekni čím. Sekerou, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, sekerou, milý Lojzo, milý Lojzo, sekerou, no jó. Jenže sekera je moc tupá, milá Lízo, milá Lízo, jenže sekera je moc tupá, milá Lízo, tupá. Tak ji nabruš, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, tak ji nabruš, milý Lojzo, milý Lojzo, nabruš ji. A čím ji mám zbrousit, milá Lízo, milá Lízo, a čím ji mám zbrousit, milá Lízo, řekni čím. Vem si brousek, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, vem si brousek, milý Lojzo, milý Lojzo, brousek. Jenže brousek je suchý, milá Lízo, milá Lízo, jenže brousek je suchý, milá Lízo, suchý. Tak jej namoč, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, tak jej namoč, milý Lojzo, milý Lojzo, smoč ho. A čím ho mám smáčet, milá Lízo, milá Lízo, a čím ho mám smáčet, milá Lízo, řekni čím. Zkus vodu, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, zkus vodu, milý Lojzo, milý Lojzo, zkus vodu. A v čem ji mám přinést, milá Lízo, milá Lízo, a v čem ji mám přinést, milá Lízo, řekni v čem. Vem si vědro, milý Lojzo, milý Lojzo, milý Lojzo, vem si vědro, milý Lojzo, milý Lojzo, vědro. Tak takto podobně to dnes funguje v naší Spartičce!


nadia 
Pěkný smutný čtení

10.09.2006 15:15

Mov pěkně napsané a trefné. Ve fandovské sparťanské duši se včera mísily emoce bezradnosti a vzteku. Jestli hvězdy zapomněly, že fotbal je týmová hra a pokud nebudu jedním z týmu, nemám tam co dělat, tak mi není jasné, co jim dodnes kdo (ne)vtloukal do hlavy. Tu prní půli bych jim nejméně 10x přehrála, znovu a znovu, aby se viděli, na jakou tragedii jsme se mjuseli za nepamý peníz dívat. Na reakci pana Křetínského jsem také zvědavá. Díky, Bombito!


Dynamo 
Právě jsem dorazil z Budapešti

10.09.2006 21:43

Navštívil jsem utkání Ujpest-Zaleagerzseg (neob jak se to píše), hosti vedou tabulku...atmosféra vynikající...ale to co se děalo na hřišti...to byla česká druhá liga...neskutečná slabota...myslím že můžem být rádi za naší ligu..jinak za vstupenku do kotle sem dal 150...ale taková haluz


manics 
re: Právě jsem dorazil z Budapešti

11.09.2006 13:27

No tak to se nediv, v takový díře jako je Ujpest;)) Ja jsem tam jel chtel jsem koupit listky na HUN - NOR (meli vyprodano takze jsem utrel nos). Jsem myslel ze prijedu na stadion a la soucasna Pepi Bican arena, ale stadionek peknej. Tvrdili mi ze se tam vejde 16.000 lidi - o tom pochybuju .. a jeste k tomu ta hnusna lila - no fuj ;)) Ale Madarsko docela dobry, lidi tam chodej.. Na Ferencvaros prislo 10.000 lidi(na Ferenc Puskas - Nep stadion) a to hrajou II. ligu. A jak to vypadalo po fotbale? Jel si busem anebo pesky? Protože mě vrtalo hlavou jak se odtamtud lidi dostvaji treba kdyz se hraje vecer (viz Repre), kdyz jede bus jednou za dvacet minut.


Dynamo 
re: re: Právě jsem dorazil z Budapešti

11.09.2006 14:19

jel sem normálně busem na konečnoumetra..pak normálně zpátky do centra..zápas se hrál na REAC stadionu..bylo skoro plno a pak sem si přečetl že bylo 4000 lidí...tak se tam vejde tak 6 tisíc tipuju...Ferencvaros hraje na Nepstadionu???dyt maji svuj na Nepliget, tam hrala i Sparta...Nepstadion je hrozne velkej na druhou ligu!!!


palec 
re: re: re: Právě jsem dorazil z Budapešti

11.09.2006 23:33

fradi hrajou furt na svém stadionu, na stejném, jako hráli s námi... ;) jinak sou to borci. Sice druhá liga, ale jezdí jich a chodí víc jak na první... chudáci ty co hrajou druhou ligu. podle mě maj v kalendáři černě označenej den, kdy u nich fradi budou hrát, budou muset snášet den terroru :-)


manics 
re: re: re: Právě jsem dorazil z Budapešti

13.09.2006 15:38

Voni hrali na Nep stadionu venkovni zapas, protože to bylo s tymem kterej je asi 20 kilometru od Pesti, tak hrali na Nepstadionu. Byla docela prdel sledovat jak se trousej. Vzdycky vystoupila horda lidi na Nepliget, zaplnili celej ostruvek a pak kdyz prijela 1, tak se do ni deset minut cpali, pak tramvaj pet minut poskakovala a az pak se mohla rozjet. Docela me pobavila taky ta reklama na Grafobal, jak ta lezi fanouskum Artmedie v zaludku ;) Jinak souhlas s palcem, fanousci Fradi jsou docela vostrý. Prvni vec kterou jsme videli z autobusu kdyz jsme prijeli k Nepligetu byla bitka u stanku.. no vylez jsem z busu, popadl kufry, mladou a sup do prvniho tága ;))


Celticgirl 
Výstižný článek, Bombito!

11.09.2006 07:27

Opravdu výstižné, jen bych ještě dodala, že první poločas byl nejen děs a hrůza, ale zároveň vůbec nepatřil do kategorie fotbal! Záloha prakticky neexistovala, obránci prostě nakopli nesmyslně míč dopředu, ten se velkým obloukem vrátil zpět a tak to šlo pořád.. Každý nadával na Grigu, ale po sobotě musí každý uznat, že jím to nebylo.. Michal to bude mít obrovsky těžké, protože naše primadony snad nedonutí nic k tomu, aby do toho daly opravdu všechno.. Svůj vysoký plat mají jistý a jiné je nezajímá, je na čase, aby Dan udělal stejný krok jaký udělali poměrně nedávno v Liberci.. uplně změnit smlouvy a hráče odměňovat za body, případně jak tomu bylo v Baníku, za příchozí diváky.. Pokud se totiž tohle nezmění, nevěřím v zlepšení.. Jinak bych chtěla pogratulovat Liborovi Doškovi ke skvělému výkonu, v sobotu jako by to nebyl on.. žádný zbytečný fauly, který jsou vidět na sto kilometrů.. u něj je to dané asi psychikou, možná cítil, že mu Standa tolik nevěřil a trápil se, fauloval a byl nervozní.. teď má novou motivaci a hraje uplně jinak.. Přeju mu, aby mu to vydrželo, kéž by se aspoň on z útočníků chytil! Jinak včera mě totálně zklamal především Kadlec, který letos hraje stejně tragicky jako Kisel.. střídá lepší okamžiky s tragickými.. snad se brzo chytne..


artaxerxes 
Pěkný článek

12.09.2006 06:27

Jen malá historická korektura : Roku 1212 byla vydána Zlatá bula sicilská Německým císařem Friedrichem II a ta zaručovala dědičný titul českým králům počínaje VLADISLAVEM II. Jinak 1.českým králem byl Vratislav II korunován asi roku 1156.


Bombito 
re: Pěkný článek

12.09.2006 11:37

KONEČNĚ! Konečně se našel někdo, kdo zareagoval jinak, než jestli máme při fotbale bučet, být zticha, otáčet se zády ke hřišti nebo odcházet do jiného sektoru. Píši své zážitky ze zápasů okamžitě po utkáních a snažím se je někdy zpestřil třeba výletem do historie. Má paměť není ani zdaleka dokonalá a samozřejmě se můžu zmýlit. Naše historie je natolik krásná a zajímavá, že bychom se občas k ní měli vracet. Čerpal jsem hlavně ve své paměti. Nyní budu citovat:"Zlatá bula sicilská je dokument s velkým významem pro postavení středověkého českého státu. Přemyslu Otakarovi I. ji 26.září 1212 vydal v Basileji římský král Fridrich II. Štaufský jako odměnu za podporu, již mu Přemysl poskytl v boji o říšskou královskou korunu. Listina se nazývá Zlatou bulou sicilskou, protože byla zpečetěna zlatou pečetí království obojí Sicílie, kde Fridrich do té doby panoval. V době vydání tohoto dokumentu byl sice již zvoleným římským králem, ale protože teprve směřoval do Německa, aby se zde ujal vlády, říšskou pečeť k dispozici neměl." Další citace:"Proto my přihlížejíce k přeslavným službám oddanosti, které veškerý lid český... prokazoval císařství římskému a že jasný král jejich Otakar... nás zvolil císařem. I my jej králem ustanovujeme a potvrzujeme a tak posvátné a důstojné ustanovení schvalujeme a království České a bez všeho vymáhání peněz i obvyklé spravedlnosti našeho dvora jemu a jeho nástupcům navěky propůjčujeme To je několik slov z listiny zvané Zlatá bula sicilská Zlatou bulu sicilskou získal 26. září roku 1212 tehdy již král Přemysl Otakar I. od nového římského krále Fridricha II. Stalo se tak v Basileji." Tebou zmiňovaný král Vladislav II. zemřel v roce 1156, tudíž se roku 1212 nedožil. To v této chvíli ale vůbec není podstatné, jsem hrozně rád, že jsi zareagoval na historickou událost, na kterou musíme být pyšní a čas od času si ji připomenout. Ještě jednou díky, udělal jsi mě velikou radost!