Černá sobota (FC Tescoma Zlín - AC SPARTA PRAHA, 21. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ada 
Díky

08.04.2007 11:59

Hezký i když smutný článek. Správně to je napsané na stránkách Sparty - očekávejte neočekávatelné :( Ale my se zvedneme!


Rave1893 
Co také čekat od člověka

08.04.2007 12:10

který je schopen zbourat vlastní stadion a něm postavit nový, kde by byla sparta v nájmu..Co čekat od člověka, který je schopen nasadit ceny lístků na LM na tisíce korun a pak se divit, že je při těchto svátcích fotbalu poloprázdný stadion.. Co čekat od člověka, který se nechá ovlivnit psychopatickou osobností a rozvrátit tým, který byl na vrcholu. Při koupi Sparty se vyjádřil přesně v duchu toho, co se dnes děje: Sparta je pro nás výborná investiční příležitost. Asi jsem dost naivní, když si myslím, že pro jednu z nejbohatších firem ve středoevropském regionu by mohlo být vlastnictví Sparty prestižní záležitostí a alespoň 3 roky udržet kádr při sobě a ne při každé příležitosti ihned prodat hráče, který umí trochu kopnout do balonu.. Já už od tohoto mladíka co má místo mozku kalkulačku už nic nečekám, max. ještě zbourání našeho chrámu, vždycky může být hůř...


mee 
ach jo

08.04.2007 12:32

za chvíli se budeme třást jako ostatní týmy, že můžem prohrát každý zápas :c(( možnou cestu říkal Břízka v BULY - určitě znáte:http://hokejzive.ct24.cz/ ... je partie o ukončení jednání s NEsparťany) nebylo by to řešení?


pukaňa 
bombito me nezklamal

08.04.2007 12:49

Tak jsem tu od rana cekal na tvou reportaz. Dočkal jsem se. Precetl jsem ji jednim dechem. Ctu rad ty tve slovni exibice:)


looki 
ACS

08.04.2007 13:00

zažíváme diváckou konjukturu.. ale tím výčet poyitivního končí! Ve Spartě jsou hráči, kterým je současný stav jedno, ano hráči, kterým to sice jedno není, ale zase nedosahují kvalit jaký by měl mít člen kádru ACS! Chybí jakákoliv konstruktiví dlouhodobá práce a jen můžeme závidět jaké vedení má Liberec..je to smutný, ale jsou o krok před náma! DĚKUJU ZA TENHLE ČLÁNEK! SÁM BYCH NIC DALŠÍHO NENAPSAL, JE TO TREFNÝ A PŘESNÝ!! JE TŘEBA UDĚLAT RAZANTNÍ ČISTKU A TO ODZHORA!!!!


EasyRocker 
re: ACS

08.04.2007 16:37

Kdybychom byli takový krok před vámi, bude to znát v tabulce. I my máme své problémy a vedení na nich nemá zrovna malý podíl. Hra na improvizaci a náhodu po prodeji klíčových hráčů nemůže vést k úspěchu.


Dynamo 
Bilek rekne ze chybel pohyb

08.04.2007 13:07

tak mi reknete jak takovymu tymu muze chybet pohyb..cim to je?neni zadna lehkost..ja bych rad vedel proc to tak je...Sparta hraje nemoderni styl 5 let zpatky...je to o nahode ...at dou nekam kdyz je Zlin prejede bojovnosti...titul si nezaslouzime v teto chvili ne, Slavie jiste nezavaha jen tak protoze ted je psychicky silna, hraje pohledne a moderne..sice tam nikdo na ne nechodi...v cem je Sparta dobra je marketing, to dela dobre, lidi do hlediste nejak prilaka, je to znacka..ale je to jen skorapka, pod ni je jen nahnilej vnitrek..kdyz srovnam italskej zpusob fotbalu, chodil sem tam pul roku na ligu kazdej tejden..Chievo Verona...sice to na pohled nebylo ono ale hraci jezdili a pohyb jim rozhodne nechybel..protoze to prostredi to od nich vyzaduje, u nas je to hra na velkoklub...tezko se mi vyjadruje..je to takovej zvlastni pocit..kdyz sem videl jak se rozcvicovali proti Boleslavi..bylo mi zvlastne..prijde mi to jakoby na oko vsechno..jediny vychodisko je tvrda prace a opet tvrda prace..ale uz to vychazi z klubovy filosofie..Sparta ma filosofii ze musi byt nejlepsi..ale porad z toho citim amaterismus...omlouvam se za tyhle vykriky ale tohle mi proste ted napadlo..


Načeradec 
Černý Sobota

08.04.2007 13:42

Od inteligentního přispěvatele, jakým nepochybně jsi, od přispěvatele, kterého jsem považoval vždy za poměrně citlivého a nepředpojatého, bych čekal poněkud chytřejší a hlubší vysvětlení důvodů přetrvávající krize. Obvinit z toho majitele, to je spíš černý humor, anebo ještě spíš popletený humor typu Luďka Soboty. Majitelé jsou po odchodu Martina Haška dle mého soudu jediní profesionálové ve Spartě - a to zcela beze srandy, ba výjimečně i bez sebemenší nadsázky. Když před rokem - dvěma vyhlásili, že chtějí na Letnou dovést průměrné návštěvy 12-15 tisíc lidí na zápas, znělo to, jako by hráči vyhlásili, že vyhrajou Ligu mistrů. Směšný non-sens. Majitelé to díky profesionálnímu marketingu splnili, aniž by jim hráči svými výkony sebemenším způsobem pomohli. Neuvěřitelné! Bravo. Když člověk porovná kvalitu klubového webu, klubového časopisu a porovná to s kvalitou starou 3-4 roky, je to asi stejná propast jako mezi BMW a Trabantem. Sparta nemá dluhy, zabezpečí hráčů je nadstandardní. Majitel dělá svou práci dobře. Jestli chceš vlastníkovi vyčítat vyhození jakéhosi trenéra, stačí se podívat na výsledky jeho týmů, které vedl před Spartou i poté. Po impozantním úvodu nekonečný pád do bezedných hlubin... Jak obehraná deska. Teplice, Ahlen, Innsbruck a nebýt "čihošťského zázraku na Spartě", tak i Plzeň. Majitel tehdy předvedl neskutečnou prozíravost i cit, a prokázal, že fotbalu rozumí, narozdíl od většiny fanoušku, kteří si to o sobě jen mysleli, anebo stále myslí. Vyhazov Poborského nelze hodnotit jinak, než jako naprosto správný. Z etického hlediska to bylo jednoznačné, ze sportovního v podstatě také. Poborský roku 2005 rozhodně nebyl Poborským let 2004, 2003, 1996... Pokud sis toho nevšiml v zápasech Sparty, čemuž se divím, neboť si nevzpomínám, že bys kdykoli za tu dobu absentoval, pak sis toho mohl všimnout v Německu, případně v Budějovicích... Ne, že by se současní majitelé žádných chyb nedopustili. Ale kdo chyby nedělá? Je mi jich celkem líto, nezaslouží si ani takové výsledky, ani takové komentáře.


Načeradec 
re: Černý Sobota

08.04.2007 14:11

Ještě dovětek k prazidentu Chovancovi. Ten pravděpodobně normálně dělá svoji funkci. Pokud jsem dobře četl, má hlavní slovo a pravomoc ve všech důležitých rozhodnutích klubu - po stránce sportovní (hráčský kádr) i organizační. Abych dal nějaký příklad: příchody Horvátha, Rezka, anebo naopak odchody Poustky, Šilhavého, Jirkala se děly na jeho popud... Tvůj přístup, kdy pokud se mi něco nehodí do mé teorie, zmarginalizuju to, se mi jeví poněkud goebbelsovský. -)


Danni 
re: Černý Sobota

08.04.2007 14:32

Naprosty souhlas, obvinovani majitelu mi prijde nespravne, byla snad takovy Kostal lepsi?Vzdyt ty masivni vyprodeje vseho co melo dve nohy zacaly za neho. jedine co bych nynejsim majitelum vytknul je prace s odchovanci, ale na druhou stranu posledni slovo pri vystavbe kadru mel Bilek, takze vinit vedeni z toho, ze tady nezustal Volesak, Jungr a dalsi je plac na spatnem hrobe. Tyto hrace odepsal (doufam, ze jen pro jarni cast sezony¨) Bilek. pritom treba Volesak by ve stredu zalohy vyrazne pomohl, hlavni problem soucaneho herniho projevu je absence jakehokoliv stredniho zaloznika schopneho dat hre myslenku. kdysi jsem si myslel, ze by to mohl byt Simak, ale po soucasnych vykonech musim dat za pravdu jeho kritikum, i kdyz je mi to lito. Horvath je na tom spatne fyzicky. Abych rekl pravdu nejradeji bych videl ve stredu nasi zalohy Volesaka, nebo pokud by chtelo vedeni nekoho mermomoci koupit tak Polacha z Brna... Druhym faktorem, ktery podle me dosti vyrazne ovlivnuje nasi hru je velka fluktuace hracu v sestave, Bilek si v dusledku tlaku medii i fanousku nemuze dovolit nektere hrace podrzet a postavit po neuspechu stejnou jedenactku, takze neustalymi zmenami v sestave trpi souhra. Ovsem nechapu k cemu byla priprava, kdyz nedokazal najit idealni sestavu.


Bombito 
re: Černý Sobota

08.04.2007 14:42

Kdy jsi napsal svůj komentář před týdnem, bral bych ho jako aprílový žert. Dnes je ovšem už 8. Majitelé jsou možná profíci, ale fotbalu rozumí jako já problematice hluboké orby. Máš recht, že si dali za cíl zvýšit návštěvnost, ona skutečně stoupá. Možná, že si neuvědomuješ, že stačí dvě tři takové porážky a budeme tam, kde jsme být nechtěli. Znovu bude chodit 4 až 6 tisíc a oni se možná budou divit, proč tak málo. Kvalita webu i programu, nabídka v shopu skutečně stoupla o desítky procent, nechci to zlehčovat, ale výchozí bod byl blízký nule. Ovšem to zásadní, co dělá Spartu Spartou je předváděný fotbal. Pokud bude vypadat takto, bude chodit jen pár věrných a pak už jen zvědavci, kteří se přijdou pobavit dalším herním nebo výsledkovým debaklem. Ale i ty to brzy omrzí. A potom nebudou návštěvy, nebudou výsledky, nebudou poháry, nebudou sponzoři. Nevěřím, že by do takového podniku cpali J&T svoje prachy. Oni to nedělají z lásky ke Spartě, ale pro byznys. Vyhazov Poborského byla kardinální chyba, jeho neúčast už nás stála hodně bodů. Vidím každý zápas, tak si to troufám tvrdit. Takový hráč dokáže zlomit zápas, ovlivnit své spoluhráče. Křetínský se v tomto případě projevil jako nezralý fracek, který má moc a dokáže ji zneužít. Vyhazov Franty Straky byl v každém případě necitlivý, i kdyby po něm měl přijít sir Fergusson. To se prostě nedělá a také jsme za to řádně zaplatili. A co je horší, ještě není účet podtržen. Budeme platit dál. To není dobré zjištění. Ad M.Hašek. Včera v noci i na něj přišla řeč. Takový hráč nám prostě chybí. Neúnavný dříč, který je všude tam, kde má být, nenápadný, ale nepostradatelný. Bohužel, roky se zastavit nedají.


Načeradec 
re: re: Černý Sobota

08.04.2007 15:03

Na téma Poborský už se tu toho popsalo dost, nemám chuť se k tomu bůhvíjak vracet. Nicméně se nemůžu stále zbavit dojmu, že máš před očima Karla o 3 roky mladšího. Ano, takový nám chybí - i v reprezentaci. Ale jak správně končíš svůj příspěvek, roky se zastavit nedají. Obávám se, že dneska by se na jeho hlavu neslo totéž, co na hlavu Pavla Horvátha, ve své době též skvělého režiséra, anebo na hlavu Honzy Šimáka (ve své době též filigránského fotbalového talenta), anebo totéž, co před pár měsíci na hlavu Martina Haška, ve své době pro Spartu zcela nepostradatelného. Na otázku zda Spartě chybí spíš hráč, schopný dát dobře načasovanou přihrávku jako Poborský, odpovídám ne (Horváth, Šimák, Sylvestre, Kulič, Matušovič to umějí taky), anebo spíš hráč schopný potit krev jako Martin Hašek, odpovídám za bé. Haška ale pan Křetínský nevyhazoval. (Samozřejmě ve Zlíně jsem nebyl. Soudím jen z viděného předchozího).


screaming 
re: re: Černý Sobota

08.04.2007 17:37

kratce, poborsky delal podle me v tymu bordel a neplnil to co ma hrac plnit. To znamena kopat do meruny a nestavat hrace proti sobe a nicit teamwork. Straka donutil hrace bojovat, ale propadak v LM a uprimne i vlize to casto nebylo moc pohledne ale byli body. To se musi uznat. Konec koncu hrebik po nem i v mnohem horsi atmosfere ligu dopkoncil v pohode. A navic podle me pad zalcal uz pred J&T a ze to nejsou fans ale podnikatele to souhlasim. Ovsem koupili spartu aby tam mohli zvat papalase na LM. Nic vic podle me. Takze i oni podle me ten fotbal potrebujou.


friggo 
re: re: Černý Sobota

09.04.2007 14:35

Píšeš, že to Křetínský a spol. nedělají z lásky ke Spartě, ale pro byznys. A kterej z předchozích majitelů to dělal z lásky ke klubu? Mach? Rezeš? Nebo ten zubař ze Švýcarska? Majitel tam přeci není od toho, aby klub miloval, ale aby klub fungoval. Jinak to není nikde v naší lize ani na světě - Chelsea nebo Manchester jsou toho důkazem... A ještě pro kolegu, kterej argumentoval Libercem - vážně si myslíš, že jeho vedení je o tolik před náma? A o co jde p. Karlovi jinýho než o prachy? Vždyť ten prodává ze všech nejvíc - na druhou stranu je ovšem fakt, že uměj dobře nakupovat, ale hlavně pracovat s tím, co maj! My máme skoro každýho, na koho si ukážem, ale výsledky se stejně nedostavujou. Těžko říct, kudy z toho ven...


Jooky 
re: Černý Sobota

08.04.2007 16:29

Souhlas. Straka a Poborský byly vyhozeni správně.


acskncl 
re: re: Černý Sobota

08.04.2007 16:41

Ty ses ale kornout.


Tleskač 
re: Černý Sobota

10.04.2007 11:53

Takové majitele,který vlastní Spartu by si vážil každý jiný klub v ČR.Plně se stavím za stanovisko Načeradce.Kritizované věci jsou převážně v pravomoci trenéra a tak to má vlastně být.Bohužel Bílek zatím nepřinesl do koncepce nic,jenom to že každý zápas se hraje v jiném složení.Nenáviděný Hřebík začal svůj koncept,který včas zničili hráči ve spolupráci se Strakovými srdcaři z kotle,Griga ze zoufalství stavěl zadek do útoku a Míša - začneme tvrdě pracovat?Pro žádného trenéra to není lehká situace,protože Sparta vyžaduje okamžitý zvrat za pochodu.A to je těžko proveditelné.Odchovanci zpět,omladit a pod ?Ano to je jedna z cest - ale ruku na srdce.Je schopno zázemí fandů souběžně tolerovat jednu až tři sezony třeba ve středu tabulky?


Quelhar 
re: re: Černý Sobota

10.04.2007 13:37

Jak zrovna ukazuje prazska konkurence, tak neni potreba ani hrat ve stredu tabulky. Slavia angazovala Jarolima v dubnu 2005, tj. pred dvema lety. Dohral sezonu na druhem miste a v lete zacal hustit do hracu system hry. Dalsi sezonu skoncil treti se stejnym bodovym ziskem jako druhy tym. Ted je prakticky druha cela sezona, kdy je u tymu a Slavia hraje fotbal se systemem, ktery prinasi body a vede ligu. Po jedne sezone, kdy byl s tymem porad v sirsi spicce ligy. A Sparta? Za stejne obdobi protocila tri trenery, fotbal hraje porad stejne hrozny, koncepce zadna, v roce 2005 titul, v roce 2006 pate misto. Jak je videt, kdyz vedeni necha trenera pracovat (neproda mu vetsinu hracu) a trener je schopny, tak se da uspet i po jedne "pripravne" sezone. Co z toho plyne? Pokud vedeni duveruje Bilkovi, at ho podrzi i po sezone a pristi podzim at ukaze, co umi. Pokud se i na podzim ukaze, ze je to stejne hrozne, tak se nekde stala chyba. Je totiz dobre mozne, ze Sparta je prave v te "pripravne fazi", i kdyz se to na hristi nezda.


michal.spa 
?!

08.04.2007 13:51

Tohle vysvětlení mi přijde dost alibistické...


stano 
Top Team 2

08.04.2007 14:06

TAK POKRAČUJI CO JSEM VČERA ZDE VTĚLIL. PO BEZESNÉ NOCI SI JIŽ UMÍM ODPOVĚDĚT NA OTÁZKY, KTERÉ JSEM SI VČERA SÁM POLOŽIL. 1/ Celý problém je v přestupové politice. koupíme vždy okamžitě hráče, který zazáří v provinčním klubu je hvězdou (Došek, Johana, Mareš, Lukáš, Pospěch. Petržela, apod.).Jenže to nejsou spartani a dle toho toho to vypadá. 2/ Odchovance, ketré od žáčku učíme, že se ve Spartě neprohrává posíláme v lepším případě hostovat, ale většinou se jich zbavíme (Klein, Hochmeister apod). 3/ Kupujeme přestárlé důchodce (Horváth, Mareš mimo jiné ten si ve Spartě nekop ani ve své největší slávě) s filozofi, že je to bez nervů protože vždy se to dá vyhrát, prohrát. VždyT s tím nekončí svět ani pořísun penízek na účet. Na závěr svého příspěvku si stojím za tím, že jsem průměrné ligové mužstvo s možnosti umístění v prvé polovimě tabulky. Určitě máme na Inetr toto pohár, na LM určitě né. Byl bych rád, kdybych, zde mohl poznat také Váš obecný názor.


Načeradec 
re: Top Team 2

08.04.2007 14:23

Potíž je možná v tom, že Sparta sice vychovává kvanta hráčů, ale 1) nevychovává Sparťany (tj. hráče schopné sebeobětování pro svůj klub, fyzicky i mentálně převušující ostatní + 2) nevychovává vysoký nadprůměr (odchovanci končí většinou v ligovém průměru, v lepším případě lehkém nadprůměru). Víc než konkrétními jmény posil by se Sparta měla zabývat proporcemi mezi stálým platem a motivační složkou. Píšu to už dlouho, nezdá se mi ale, že by se v tom cokoli měnilo. Pokud majitelům něco vyčítám, pak toto. V tom ohledu jsme např. za Libercem, Slavií nebo Boleslaví pozadu. Samostatnou kapitolou (a vůbec ne nevýznamnou) jsou sparťanští diváci. Vytvořili před nedávnem na Spartě takové prostředí, které nenáročnost a alibismus ("za všechno může Jarabinský, Kotrba, Hřebík, Griga...", mystických "Sedm let po Hřebíkovi...") hráčům prostě nejen dovolilo, ale naopak podpořilo.


screaming 
re: Top Team 2

08.04.2007 17:32

opravdu to hrace naucime ze sparta neprohrava hochmeiser ani klein se mi zatim jako spicky co sme spatne pustili nezdaj, ale je fakt ze s nasi obranou by mozna spicku u nas hrali.


Rudej 
re: Top Team 2

08.04.2007 20:10

Trochu Tě opravím.Lukáš je a byl Sparťan.V ostatním máš pravdu.


friggo 
re: Top Team 2

09.04.2007 14:45

Nesouhlasím s tím, že ve Spartě musí hrát jenom "Sparťani". To je přece nesmysl, copak ve Slávii hrajou jenom "slávisti" a v Liberci "liberečáči"? Jde spíš o mentalitu jednotlivých hráčů, třeba v Liberci si je právě vybírají hlavně podle ní. Vždyť třeba takovej Pospěch by se na hřišti rozkrájel, naopak Šimák by nevypustil duši ani v dresu Realu. Jun je 100 procentní Sparťan a měl by snad kvůli tomu zabírat místo třeba Kuličovi, kterej jezdí po zadku? Záleží jenom na mentalitě, formě a ochotě makat pro mužstvo... Radši uvidím v našem dresu Rezka než třeba jiný, který ve Spartě vyrůstali, ale tím to pro ně končí...


StarejHomolka 
Pan Sivek

08.04.2007 14:21

V kontextu s tímto článkem bych rád upozornil na rozhovor s panem Sivkem v dnešním deníku Sport... balzám na sparťanskou duši. Tam je ukryt na recept vzkříšení fotbalové Spartičky. Některým bych doporučoval tento rozhovor pořádně nastudovat a poučit se.


Bombito 
re: Pan Sivek

08.04.2007 14:46

Tento rozhovor jsem sice nečetl, ale četl jsem několik jiných se Sivkem starším. On pochopil, co to znamená SPARTA a také se podle toho chová a jedná. To je jako nebe a dudy, Sparta hokejová a fotbalová. Čím dřív na to Pepa Chovanec s Danielem Křetínským přijdou, tím lépe.


acskncl 
re: re: Pan Sivek

08.04.2007 14:56

Rozhovor jsem necetl, neb sport si nekupuju, ale nekdo zde hazel odkaz na video s Brizkou a to byl take nesrovnatelnej rozhovor s Petou a tim Brnenskym nymandem.


Rambo 
:-(

08.04.2007 15:00

Bombito, vždy se na tvé referáty ze zápasů těším, protože jim většinou nechybí humor a nadsázka, i když Sparta zrovna nepředvádí hru, kterou by jsme rádi viděli, nebo neuhraje výsledek, jenž si přejeme. Ale dnes tedy hluboce nesouhlasím s příčinami, které z tvého pohledu, mají vliv na nedobrou jarní bilanci Sparty. Osočovat majitele klubu za to, že se na jaře dvakrát prohrálo mi přijde jako velmi černobílé vidění situace. Jistě se některé věci současnému vedení nepovedly (necitlivé odvolání trenéra Straky, rychlé rozloučení se s Karlem Poborským), ale přesto je zde vidět velký kus práce: průměrné návštěvy nad 10 tisíc diváků; angažování trenérů, bývalých úspěšných hráčů našeho klubu (Griga, Bílek), kteří mají při přestupech posil hlavní slovo; v mužstvu je několik odchovanců (Jun, Horváth, Kolář, nebo dorostenců Sparty Drobný, Kučera - tedy dvojce stoperů, která v posledním zápase tolik chybovala) a našly by se ještě i jiné pozitivní kroky. Současní majitelé jistě nehledí na peníze více, než ti minulí, za jejichž přítomnosti se Sparta prosazovala pravidelně v LM. Problém vidím spíše v hráčích a zřejmě v nekvalitní zimní přípravě... Jak je možné, že Bílek po zápase ve Zlíně prohlašuje, že "chyběl pohyb", že budou muset "hodně zapracovat na všem" (idnes.cz). Od čeho je zimní příprava? Samozřejmě ti neberu tvůj názor, na který máš svaté právo, ale připadal mi tolik jednostranný, že jsem musel reagovat. :-)


Bombito 
re: :-(

08.04.2007 15:22

Je jasné, že každý máme na věc svůj názor. Jisté je, že prvotní příčina současné bídy je v hráčích. Dle mého názoru jim úplně stačí, že přestoupí do Sparty. Tím jejich ambice končí. A mám dojem, že některým snad ani nevadí, že nehrají. Alespoň je nikdo nekritizuje. To je ovšem špatně. Tím, že se dostali do Sparty má jejich snaha mít stoupající tendenci. A já to tak nevidím. Za jejich výkony je zodpovědný trenér, potažmo prezident klubu a také majitel klubu. Ryba přece smrdí od hlavy. Každý dnes kritizuje Košťála, ale za něj jsme vyhrávali, ikdyž i on silně upouštěl kohoutkem. Noví majitelé v tomto trendu pokračují a dnes již není koho prodat. Oni vlastní Spartu už 3 roky a 2x jsme mistry nebyli. My nemůžeme mít jiný cíl, než titul. Proč mají hráči nesmyslně postavené smlouvy? Za to přece Eda Poustka nemůže. Jak je možné, že náš rozpočet je několikanásobný než rozpočty jiných týmů, které nás porážejí? Naše rezerva sestoupila do ČFL, starší dorost se plácá kolem 10.místa, ten mladší je dokonce poslední. Na co máme tréninkové centrum za 250 melounů? To přece musí dobrému hospodáři vadit! A pokud mu to nevadí, je něco špatně. Možná budeme muset klesnout mnohem hlouběji, narazit tvrdě na dno a začít se učit žít s mnohem menším obnosem peněz. Těch je v současné Spartě tolik, že ji to ničí. Možná, že budoucí bída nás naučí otočit každou korunu, než ji pustíme z ruky. A za toto je zodpovědný majitel. Domnívám se, že brzy totiž nebude odkud brát.


friggo 
re: re: :-(

09.04.2007 14:51

Vedení totiž (zřejmě bláhově) počítalo s tím, že když investuje do nejkvalitnějších hráčů, co jsou k mání a královsky je zaplatí, tak to taky logicky bude znamenat, že přijdou odpovídající výsledky. Jenže takhle to bohužel u nás nefunguje. Je to ovšem chyba především hráčů, že nejsou schopní předvádět lepší hru a výsledky za peníze, který berou.


screaming 
Kretinsky

08.04.2007 15:16

Navrhuji otevrit nekde diskusi na toto tema. Furt tu ctu ze za vsechno muze ten kretinsky ten zly osklivy. A co sme hrali predtim? Uz za kostala sme kupovlai kazdej pul rok 8 prumernejch nebo podprumernejch hracu a stridali trenery jak ponozky. A ackoliv sem doslova nemoh dospat na reportaz, tak co kurwa udelal poborak pro spartu? Krom toho ze podryval autoritu trenera? Dyt hrebik byl hracum pro smich a zde ja vidim problem. Hraci si proste zvykli ze muzou hrat spatne a jen to odnese trener pan poborsky vi prece vsechno nejleip se zelim. A tohle je podle me zacatek konce. Nikde jinde si hrac nedovoli jen mrknout na trenera zkuste to v uckach na fergusona. beckham si ani neoblikne tanga svoji stary a uz je pryc. I roy keane a to byl nakej zabijak letel. Ja se ptam je chyba kretinskyho ze se ty nase lemry sotva plouzi? Hrali sme opravdu za franty straky na vrcholu? Jestli to byl vrchol tak se nemuzem divit ze sme tam kde sme. V lm sme uhrali kulovy. A v lize sme vyhravali o gol, je to i o stesti a mit ho franta min tak by po nem nikdo ani nestek. Ale uznavam ze zanej za nej se ve sparte bojovalo. Ale to to ty hraci zapomneli? Vcera hrala moje sestava bejt tenerem takovou poskladam, na zapase sem nebyl takze nemuzu hodnotit. Ale nezda se mi ze by franz byl spasitel a kretinsky dabel.Podle me pad zacal uz za kostete a hodit to na kretu je snadny ale je to fakt tim? Jinak souhlasim ze team neni obyc firma. Ale uprimne sem rad ze poborak tahnul podle me rozkladam team, mozna je vyjimecnej fotbalista ale furt je to hrac kterej je v hierarchii nekde jinde. A stejne tak zeli, to co kecal proti sparte v hattricku at s tim de nekam , sam rek ze v turecku musi makat mnohem vic, ale ve sparte se mu nechtelo tak at tahne. Je to stejny jako hokej, radsi koukam na zelenku se srdcem, nez na lesku kterej je asi lepsi hrac a taky mnohem lepsi herec. Osobne nechapu cim to je sportuju taky prohravam taky ale kurwa stane se mi jednou za rok ze bych prohral tim ze to odchodime a to se slezem po praci. Tak jaktoze tyhle primadony kua nemuzou aspon jet na 100%. PS kretinsky prodal nejaky hrace, ale zase koupil koho jen slo. Podle me to za kostete s prichodama bylo mnohem horsi a tam bych hledal priciny. Muj osobni nazor.


Wurde 
re: Kretinsky

09.04.2007 11:04

Naprosto s tebou souhlasím...si srovnej praci Košťála a Křetínskýho...kdyby nebyl Rosicky tak je na tom Sparta finančně ještě teď jako Slavie...


Luk 
re: re: Kretinsky

09.04.2007 13:47

Kdyby, kdyby, kdyby. Důležité je několik věcí. Pravidelně pod Košťálovo vedením vyhrávala Sparta titul a úspěšně reprezentovala v LM, což se ani jedno o Křetínského období říct nedá. Dále Košťál Spartu zbavil dluhu 800 milionů, čímž zachránil Spartu před krachem a postavil tréninkové centrum na Strahově. Nyní Křetínský rozboural dobře fungující tým, zavedl nefunkční systém a přestupová politika je k smíchu. Stačí si jen spočítat, kolik za něj přišlo hráčů a kolik z nich se prosadilo dlouhodobě do základu. Nyní jsme se dostali do situace, kdy už prakticky není koho prodávat a tím vydělat peníze. Pokud se tenhle rok nedostaneme do LM, tak to vypadá na velmi velké finanční problémy. Dá potom Daniel peníze ze svého? To asi těžko...


Jooky 
Sparta si titul za herní projev nezaslouží

08.04.2007 16:12

Hra Sparty je špatná dlouhodobě. Postrádá jakýkoliv nápad - vše je o nakopávaných míčích. Hráči nemají sebevědomí, bojí se cokoliv zkusit. Ve Spartě chybí vůdce - hráč typu Jiřího Novotného, Tomáše Rosického. Hráč, který by byl se Spartou spjat dlouhodobě a byl by přirozenou autoritou - takovým hráčem bývají hráči v klubu hrající od mládí. (příklad vyspělých klubů - v Barceloně jsou Puyol, Xavi, Valdés..., v Chelsea Terry, Lampard, v Liverpoolu Gerard, Carragher, ve Valencii Ayala, Angulo, v AC Milán Maldini, Pirlo a jiní)...Tohle ve Spartě není. Byl tam Tomáš Sivok, ale jeden hráč je hrozně málo. Je potřeba mít v týmu tyto hráče a dlouhodobě je pěstovat, protože se nerodí každý rok. Není to jen o skupování dobrých hráčů v lize, ale i o odchovancích, kteří jsou v lize diskriminováni. To je podle mě největší problém současné Sparty, který rozhodně nevyřeší změna trenéra. Stejný problém řešili Hřebík s Grigou.


looki 
Situaci Sparty je potřeba řešt komplexně...

08.04.2007 16:14

) PREZIDENT co dělá Chovanec, kromě toho, že přivádí hráče ze "stáje" svýho synovce? Pro mě velký zklamání!! 2) SCOUTING Nulový!! Věc ktará není a chybí! A nemyslím jen v ČR, ale hlavně po Evropě a v Africe! 3)TRENÉR Alibismus je to, že teď se má zapracovat na něčem, na čem se mělo pracovat celou dlouhou zimní přípravu. Čekal jsem od Míši víc.. je třeba někoho zkušenějšího (zahanič, Uhrin ml., Hašek těžko, Yeman bohužel nebude chtít do kapr ligy), nebo Míšu jednoznačně podržet, nic mezi tim. 4)HRÁČI Tady je třeba udělat VELKOU ČISTKU!! (viz. pokračování..) A) změnit systém odměňování s důrazem na motivační složku. Nehraješ..dostaneš 50tis. měsíčně X hraješ..dostaneš 300tis. X Hraješ a daří se Ti...dostaneš klidně milion měsíčně atd. B) proselektovat současnej kádr podle kritérií jako výkonnost, psychická odolnost, teamwork a oddanost Spartě. C) nemít kádr poskládaný jen z domácích hráčů. Je potřeba, aby se soupiska a sestava konečně otevřela zahraničním posilám(!) ať už z Evropy, Asie nebo Afriky (tam je velkej potenciál..ta dynamika Spartě chybí). D) zamyselt se nad výsostnou rolí hráčů jako Blažek (už rok Sartu nedrží, dostává laciný góly, chybuje, nechytí nic navíc), Kisel (co ten tam dělá?), Mareš (proč ho vůbec kupovali, když je před ním i pravák Zabavník?), Jun (všichni víme..), Šimák (bohužel..), Horváth (všichni čekali víc, i on..) E) začít konečně systematicky pracovat s mládeží, která má moderní tréninkový areál a nulový výsledky..tady je Slavie daleko vepředu..nad tím se zamyselt jak je to možný a něco s tím udělat...součástí je i doplňování A-týmu vlastními odchovanci, aby nemuseli odcházet jinam...Bílek (Liberec), Klein (Teplice), Kopic (Boleslav) atd.


screaming 
re: Situaci Sparty je potřeba řešt komplexně...

08.04.2007 17:30

Neda mi to. S hodne vecma souhlasim, bohuzel sparta laka hrace prave na platy. Je pravda ze se mi zda jako by uz ani ven nechteli - tezko to ale muzem chtit po hracich jako je horvat, kdysi se mi zdalo ze jasne bojovali o to aby dostali angazma kterym by se zajistili. Zahranicni hraci, nemuzu si pomoct ale nikoho mimo cz/sk dobryho podle me jen tak neulovime, navic pochybuju ze by se domluvil v kabine treba anglicky. Odchovanci, nemuzem kazdeho kdo se prosadi mimo brat jako nasi chybu. Proc se dari hracum co opousti spartu? Nizsi naroky a take hlad. Ono odchod ze sparty znamena i nizsi prijmy a tak trochu hrac zacne bojovat o svoji existenci. brat v pribrami 50k nebo ve sparte 200k za mesic je sakra rozdil. Mala konkurence? Souhlasim nevim co tam dela simak kisel, ale proad tam jsou takze proc by se snazili... Jun ma mou duveru a treba proti bolce pomerne zabojoval jak vcera nevim, jen sem videl sanci co spalil, no proste soucasny Tomas Jun. me halvne sere to "nasazeni" nebo spis nenasazeni. Sere mi i to ze musim uznat ze slavka podle me s horsim tymem hraje lepe. Abych se priznal docela se i bojim derby.


looki 
re: re: Situaci Sparty je potřeba řešt komplexně..

08.04.2007 22:05

jojo..já se bojim taky..ne proto, že bych se styděl za Spartu, ale za to, co zase ty lemplové vydávající za jejich hráče předvedou.. Asi nezbyde než se kochat aspoň hokejem a doufat, že se jím ACS inspiruje.. Ale abych Ti oponoval..třeba Jirka Bílek odešel kvůli tomu, že věděl, že nedostane pořádnou šanci! takhle se hezky vykopal nahoru a je spokojenější než ve Spartě a ani se mu moc nedivím! Pak další věc..Sparta s J%T v zádech nemá špatnej potenciál někoho přitáhnout a zvlášť mladý! Chce to jen trochu toho scoutingu.. A mladí nebudou supr jen kvůli centru na Strahově..Slavia má hovno, tři trávy vedle sebe, a kolik mají mladejch úspěšnejch reprezentantů..SAKRA! A nasazení...líbí se mi jak Břízka na hokej tahá 300:Bitva u Themopyl, protože to je film pro každýho Sparťana! To jsou ty vlastnosti co mi u současnýho týmu chybí!! A SERE MI TO!!!


screaming 
re: re: re: Situaci Sparty je potřeba řešt komplex

08.04.2007 22:59

A sme u toho slavie stavela tym dlouho a znouze, sparta tohle nema. Podivej se kde koncila slavia v minulych letech jake mela uspechy a pak mi rekni jestli to zkousnes u sparty? Musime bejt na spici furt. Prijde hrac a hned ma podavat vykony protoze se nedari takze kazdej je branej jako zachrance. Scouting podle me neni otazka chvilky, pokud ma za neco stat. Loucka to co trefil u nas netrefi zase pet let apod. ALE prece kurwa to ze ty hraci ani nedrou do pytle neni prolbem scoutingu. Me hlavne sere jak prohravame. Proti sparte kazdej dre to je jasny, ale proc nedrou ty nase lemry. Ale vedeni sparty, chovanec, bilek, siegl vsechno spartani. V tymu repka, blazek, jun spartani. Dyt seshiti nemaj ani stadion :). Furt verim ze proste to dopadne jako dycky seshiti se leknou a zkazej to. Ale i kdyz bysme k titulu doklopytali, tak tohle prece neresime prvne. Derby se bojim protoze mam strach ze nejen padnem doma, ale jeste padnem stylem ze seshiti budou lepsi. A to bych nes vazne tezce. Kdyz sme u tech sesivanejch, ve sparte mi chybi nekdo jako mladej jarolim nehraje zle dopredu ani dozadu, tajne doufam ze to bude ludva. Moh by nekdo poreferovat jak si vcera ved??? Jeste poznamka at to skonci jak to skonci doufam ze bilek zustane aspon nakej patek, protoze dalsi trener nepomuze at by to byl treba wenger.


looki 
re: re: re: re: Situaci Sparty je potřeba řešt kom

09.04.2007 10:03

no, tak ona Slavia už vyhrála loňský jaro, take zas nějakej razantní vzestup to taky není..A stadion už se fakt staví a opravdu to roste, takže i v tomhle ohledu budeme snad po sto letech za nima..protože spekulace s Nárosním stadionem mě fakt serou, protože do Letný tak nejde ani koruna.. Měli by si vzít příklad z vedení HC Sparta..tam to má hlavu a patu..tam to totiž vedou Sparťani a ne slovensko-moravský ambiciózní právníčci...


screaming 
re: re: re: re: re: Situaci Sparty je potřeba řešt

09.04.2007 10:51

Dobry koukni kde slavisti koncili za jarolima. Jak dlouho jim trvalo udelat tenhle vzestup. Ale tim ze vymenime kazdej rok trenera a s nim 10hracu to podle me nezlomime. Narodni stadion, je to takova kravina, neco jako olympiada, ze bych necekal ze se toho nekdo chytne. Bohuzel cim vetsi blbost tim vetsi podpora ze shora. Doufam jen ze nebudou prachy :-). Smad budeme mit to stesti:). Ale rikam vzestup slavie trval dlouho a taky dost bolel. Myslim ze tolik casu sparte nikdo z nas neda. Ani vedeni.


looki 
re: re: re: re: re: re: Situaci Sparty je potřeba

09.04.2007 12:58

neříkám, že je nutný měnit každý rok treneéra a deset hráčů.. ale něco už se dělat musí a to radikálně! Chce to trenéra, který už má za sebou nějaký úspěch (Míša Bílek mě už bohužel zklamal, po zimní přestávce jsem čekal hodně a teď jsem jak ve zlým snu) a začít pracovat koncepčně..zvlášť když poprvé za 24let nezískáme titul 2roky po sobě! To už je potřeba onu radikálnější změnu a ne takhle dokolečka přešlapovat, jak se poslední roky děje..


screaming 
re: re: re: re: re: re: re: Situaci Sparty je potř

09.04.2007 16:21

No ja sem proto aby tam zustal:) za a) nevim koho snad jen lavicku bych videl radeji - mimochodem s jeho odchodem prestala byt sparta uspesna :) nahoda??? takze koho by si chtel kdyztak? za b) novy trener = novy hraci, to uz mame odzkouseno tim to neni :) navic uprimne ja ani nevidim koho koupit. Podle me mame na prd obranu ale koho? lukase z teplic opora liberce a u nas si neskrt... c) kolik casu si ochotnej dat koncepci? bilek tam neni ani pul roku a uz rves. Ikdyby mel sebelepsi koncepci tak za pul roku tezky predelat - obzzvlaste palice hracu. d) to je presne to proc nesnaim poboraka delal bordel v kabine a hraci prestali vedet kde je jejich misto pravomoc a take povinost. Proste jsou to hraci a bude se delat co rekne trener ikdyby za nas hral nedved - jako ze lepsiho cutalistu mimo cecha nemame ;D. Proste ja bych tomu dal cas, holt se musim prirpavit na vic zlinu a jabloncu. Jen kez by derby dopadlo dobre. Furt je bilek aspon trener kterej neni spokojenej kdyz hrajeme cocku a vyhrajem jedna nula coz mimochodem za poslednich 5-6 let byli vsichni :). Stejny kecy od grigy po zapase, pres jarabinskyho kotrby atd.


friggo 
re: re: re: re: re: re: Situaci Sparty je potřeba

09.04.2007 15:04

To je přesně důvod, proč ve Spartě uspěje málokterej odchovanec, musí se totiž nejdřív v lize vykopat, jenže Sparta potřebuje hotový hráče a nemůže si dovolit experimentovat a nechávat je dva tři roky sehrávat. Proto je nenechává vyzrát v prvním mančaftu, ale maximálně v béčku. Místo toho nakupuje dílky do skládačky a snaží se je k sobě napasovat. Jenže ouha - ono to jde nějak ztuha a místo toho, aby se trochu obrousily a přizpůsobily, tak se furt jenom přesouvaj, přeskupujou, prodávaj a kupujou nový a ona je ta mozaika furt nějaká pokřivená...


screaming 
re: re: re: re: re: re: re: Situaci Sparty je potř

09.04.2007 16:23

Souhlasim, bohuzel vymena a nakup 8 prumernych hracu zaved koste. A ted je podle me nutny konecne udelat silnej tym, holt to bude bolet a nez to bilek najde tak to asi bude neco stat a ten se muze doplnovat. Mimochodem vcera sem videl jen setrih a kiks blazka, jak spravne poznamenal bosak na to jak moc ma kecu taky nechyta ted nic extra.


friggo 
re: re: re: re: re: re: re: re: Situaci Sparty je

09.04.2007 16:42

Bezesporu, klidně bych Blažka posadil na lávku, aby se probral - navíc proti Teplicím by bylo ideální postavit Poštulku a do útoku Rezka :-)


orange 
reseni

08.04.2007 16:57

take jsem se cele dopoledne tesil na bombituv komentar... a v kazdem prispevku pod nim je kus pravdy,at uz naceradce ci dalsich. bohuzel se to resi pouze tady,a to uz nejaky ten patek a sparticka hraje porad od desiti k peti,obcas nejaky ten zablesk. hlavni problem,je ale pouze v hracich,kteri si stale neuvedomili za koho hraji. myslim,ze uz by bylo konecne prihodno jim to dat poradne najevo. nejblizsi mozna prilezistost bude po zapase s bezdomovcema,protoze s timhle nasazenim dostanou bura a bude to jeste vetsi trapas nez pri zapase na vetrne hurce,kdy to skoncilo 4:1 a vetsina mazanku to odchodila,v cele se zelim. po posledni domluve,kdy jim malem zacal horet jejich autokar,se vysplhali az na prvni misto. takze by asi bylo prihodno akci zopakovat! !SPARTA FOREVER!


Luk 
Skvěle

08.04.2007 22:36

Výborný a přesný článek. Vystihl jsi to.


screaming 
Jak hral vcera ludva?

08.04.2007 23:00

nebyl sem ve zline sestrih na pytel, jak hral ludva? Dik.


Mio Verbatim 
re: Jak hral vcera ludva?

09.04.2007 10:36

špatně!


Herrer 
patos:)

09.04.2007 08:18

Zní to všechno trochu moc pateticky,ale nedá se než souhlasit. Bohužel. Skvělý a výstižný článek. Ať žije Sparta!!!


tucnak 
Je viděť velké zklamání...

09.04.2007 10:27

Chápu, možná si mnozí po zápase s Bolkou říkali, tak teď se to zlomilo.. A pak přijde rána ze Zlína.. Je to těžký, ale napadla mě jedna věc. Nepronášel bych ukvapené závěry po prohraném zápase ve Zlíně. A to proto, že jsme tam nevyhráli kolik? 12 let? A to před takovýma 5 rokama byla přeci Sparta na vrcholu ne? A stejně tam prohrávala... Uvidíme v dalších zápasech. Musíme porazit Slávii, to je to hlavní. Musíme ji dostat na kolena aspoň v jednom zápase, pak znervózní a titul je náš ne? :)))


ACS-fan 
Tak nam zabili .......................... titul

09.04.2007 11:03

Bilkova jarni bilance je mizerna, hra az na poslednich dvacet minut s MB tez. Jako by behem zimy vyvanulo trenerovo kouzlo a ze ctyrbodoveho naskoku je razem stejne velka ztrata. Nejsmutnejsi na tom je, ze zcela zaslouzene. S Kostalovou draci setbou, kterou Kretinsky radne prihnojil si nevime rady, coz potvrdily Frtalovy blaboly v nedeli vecer na CT4. Reseni je jedine: nove hracske smlouvy a v nich vetsinu penez za vysledky. Komu se to nebude libit, at jde. Driv nebo pozdeji to tak stejne dopadne, bez LM na preplaceni pohodlnych pseudoprofesionalu nebudou zdroje. P.S. To, co predvedl Drobny, ktery znovu (pokolikate uz?) potvrdil, ze do zakladu ani nahodou nepatri, se netoleruje ani v dorostu. Takze alou na zbytek jara do becka opakovat si fotbalovou abecedu!


orange 
re: Tak nam zabili .......................... titu

09.04.2007 11:27

co se tyka drobneho,tak naprosty souhlas,kdo sledoval pripravny zapasy sparticky,tak si musel vsimnout,ze drobny je schopnej souperi namazat dokonce nekolikrat za zapas...


friggo 
re: Tak nam zabili .......................... titu

09.04.2007 15:07

Náskok jsme měli jenom dva body...


Karlos 
Co cekat...

09.04.2007 16:54

... od cloveka ktery do PREDSTAVENSTVA!!! klubu dosadi sklaniho klokana....


black_gamespot 
Tohle uz nejde okecat

09.04.2007 18:17

Ve vsech zapasech na jare sme byli vetsinu casu horsi. Na podzim jsem to jeste toleroval s tim, ze jedem kvuli novymu trenerovi nouzovej rezim a proste bodujeme stuj co stuj i za cenu obcas nekoukatelny hry. Ted uz ne! Uz me to sere !!! KURVA!!! Bohuzel nevim jak z toho. Menit trenera je ted kravina a prestupovy okno v nedohlednu. Kazdopadne ta frustrace uz musi zkoncit, neni mozny abysme podavali s takovym muzstvem tak hrozny vykony...


Karlos 
re: Tohle uz nejde okecat

09.04.2007 20:49

Jedine dlouhej bic a malej dvorek! A pak taky fixne jen 20% platu, zbytek jako premie za titul, vitezstvi v poharu, postup do LM - tedy ne od zapasu, ale cilovou premii. Nelibi se ti to? Tahni. Kdyz budou nekoho kupovat - chces jit do Sparty jen kvuli penezum? Serem na tebe. To musi byt cest sem jit, i kdyz momentalne nejsme zadny valec.


Dynamo 
re: re: Tohle uz nejde okecat

09.04.2007 20:55

tim padem i takovej Kulic by neprisel, sel by radsi ven do prumernyho tymu ale za lepsi penize..Sparta prave ze konkuruje uz jen penezi..nebo proste kupovat neznamy hrace ale to je vetsi risk...treba by to skoncilo spatne, hur nez ted, myslimk vysledkove


táborák 
Situace ve Spartě

09.04.2007 21:41

V podstatě souhlasím s autorem článku. Sparta je v DLOUHODOBÉ krizi. Marketingově se možná daří, ale herně a výsledkově je to delší dobu špatné. Chybí dlouhodobá koncepce (zejména v oblasti kádru). Talenti a kvalitní hráči se prodají dřív, než talet a kvalitu odevzdají klubu. Na jejich místo se dostávají rychlokvašky z ligy nebo přestárlé či nepotřebné zahraniční akvizice. Z toho plyne aktuální stav kádru. Obrana nejistá chybující, záloha nepřesná, pomalá bez nápadu. Útok bezzubý. (nejde jen o aktuální stav, ale tak je to již dlouhou dobu!!!) Kapitola trenéři je ve Spartě samostatným (pro mě né zcela pochopitelným tématem). Vedení vyhodí úspěšného prenéra (PROČ???), někteří fanoušci a priori odmítnou a posléze zlikvidují dalšího (PROČ???). Třetího trenéra opět vedení odvolá, ač se po vstupu do Sparty zařeklo, že jednou z priorit je dlouhodobá trenérská koncepce (viz Arsenal). Je mi smutno, že musím být tak kritický, ale nemůžu jinak. Je totiž cosi zakženého ve státě Spartském.


malexx 
vedeni

10.04.2007 09:53

Svadet vse na vedeni je lakave, ale podle meho ne zcela opravnene. Predevsim, duch Sparty nespociva v managementu -- tady je uplne v poradku, ze to jsou lide od byznysu. Vycitat jim, ze jim jde jen o penize je usmevne -- kdy tomu bylo jinak? Naopak, myslim si, ze Kretinsky je mnohem vetsi srdcar nez Kostal -- to je skutecny pragmatik. Vyhazov Straky byl pravda necitlivy, ale predevsim po jeho ublizeneckych extempore jsem vskutku rad, ze tenhle clovek je pryc. I pres vsechny chyby a neuspechy tvrdim, ze mame v novodobe historii nejlepsi vedeni klubu, jakkoli to zni smutne. Duvodem je to, co si nikdo z nas nechce moc priznat. Kretinsky se proste rozhodl, ze tuhle praci bude delat v jinem stylu, nez panove Hornik, Pelta, Kostal... A ja jsem mu za to vdecny.


Richmond 
Autobus

10.04.2007 20:05

V Itálii již běžná věc - napadnout autobus s hráči. Primadony, co si neváží rudého dresu, neodevzdávej srdce a nepotí krev na hříšti, nemají samozřejmě v ACS co dělat. Jak si napsal - my jak stádo idiotů jezdíme stovky kilometrů, stojíme v mrazech i v dešti, snažíme se držet tým i za nepříznivého stavu, a oni se nám takhle odvděčí. Všimněte si, že když naši hráči jdou do kabin po konci utkání, tak moc zpocený dresy nemají....


Echs 
nakupy

11.04.2007 15:16

davat kretinskymu za vinu chybny nakupy hracum je trochu divny, pokazdy totiz nakupoval hrace na prani trenera.....je pravda ze chyboval ve volbe treneru nejdriv hrebik pak griga a tde bilek..doufejme ze v lete se mu na poctvrty ta volba trenera vydari lip!!!! btw: doufam ze bilkovi neprodlouzi smlouvu...