Když to nejde po dobrým...

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
EasyRocker 
...

11.04.2007 07:59

Moc to okecáváš, bolí mě z toho hlava :-))))


Jumbo1 
re: ...

11.04.2007 08:12

Někdo se na to konečně musí podívat podrobně a objektivně. Vím, že pro fanouška Slovanu, kterej neumí všechny písmenka, to může být problém, promiň, příště to nakreslím :-DDD


boy_of_russia 
dobry komentar...

11.04.2007 08:52

...taky sem rad, ze se na sparte pritvrdilo, jina cesta uz neni... prerazeni simaka a drobneho do B tymu me potesilo, protoze je to spravny krok...zvlast u simaka, ktery svemu nechutenstvi behat nasadil korunu s MB... pri cteni Sportu jsem se take pobavil u fotky slavisttickych sal a popiskem "...na strahove uz zase vlaji stovky sal..":) jumbo to napsal pekne a ma pravdu i v poslednim bode, my( fanousci) ted musime ukazat, ze nejsme jako kolegove ze strahova, kteri chodi jen kdyz se dari... proto v sobotu o pul 3 vsichni na Spartu... ja tam budu a co vy..?


Tommy 
Kde jsi přišel na to...

11.04.2007 09:54

...že Réza neběhá?!?!


friggo 
re: Kde jsi přišel na to...

11.04.2007 12:03

...přesně tak, s tím Rezkem jsi trochu ulít, vždyť ten tam běhá ze všech nejvíc, pohříchu je to někdy to jediný, co předvádí :-))


Jumbo1 
re: re: Kde jsi přišel na to...

11.04.2007 12:45

Ty vole no jo, já tam dal i Rezka. SOrry, error.


vejvič 
re: Kde jsi přišel na to...

11.04.2007 20:23

Jenže jde taky o to ,jak a kde běhá...


a.cikatilo 
re: re: Kde jsi přišel na to...

12.04.2007 13:14

tak tak je behat a behat,protoze v jeho pripade,kdyz nic jinyho nedela,je to na hovno.kdo chodi na zapasy to musi videt a jestli ne otretesi zrak.


tucnak 
Pěkný článek

11.04.2007 10:04

Díky za optimistickou a bojovnou náladu.


ACS-fan 
Co nás čeká a nemine

11.04.2007 11:06

Za Košťála vznikl nesmyslný rozpočet 300 mil. Kč ročně, který byl nezbytný, aby z něj zbyl dostatek peněz pro duo zlatokopů Ko-Pe (jeden se s fotbalem do té doby nepotkal, ale za pár let si ve Spartě vydělal na koupi kavárny Slávie, druhý je srostlý s Jabloncem). Sparta fungovala na principu průtokového ohřívače a oba pánové bohatli z často nesmyslných a Klub poškozujících nákupů i prodejů hráčů. Jedinou motivací rychle se střídajících hráčů byly peníze, v české lize bezkonkurenční základní platy zajišťovala smlouva, klub, jeho tradice a fanoušci byly všem lhostejné. Křetínský chce ze Sparty rovněž peníze, z nezkušenosti s fotbalem udělal obrovské chyby, které se snaží napravit. I když mu některé věci dodnes nemohu odpustit (Straka, Hřebík, Poborský), souhlasím s tím, že hráči si své lukrativní platy musí zasloužit. Přeřazení dvou hráčů do béčka je gesto, varování pro ostatní a týká se především Šimáka. Drobný se svezl s ním ve chvíli, kdy Sparta znovu selhala a bylo třeba něco „velkého“ udělat. Drobného absence v áčku nepředstavuje žádnou ztrátu, vždyť v něm pravidelně nehrál, nahradil vykartovaného Řepku a znovu potvrdil, že se hodí spíš do Jablonce než do Sparty. Tvrdá práce a podstatné zvýšení nároků na hráče je jediná cesta, která může přinést dlouhodobý úspěch. S lehkoživkami zvyklými na pohodlný život, klídek, teplo a smrádeček se musí Sparta rozloučit. Fanoušci by se měli připravit na to, že náprava škod, které přinesla dlouholetá nekoncepční práce bude bolet a bude chvíli trvat.


StarejHomolka 
Rozcestí

11.04.2007 12:37

Dobrý komentář se zajímavými postřehy a názory, i když pár věcí vidím malinko jinak,ale i tak díky za řádky. Uvidíme, jak se naznačený trend bude vyvíjet do budoucna. Sparta je jako klub momentálně na rozcestí ( pokolikáté už v poslední době??? ) a snad se v mnoha ohledech vykročí správným směrem a pravou nohou. ACS! PS. Titul není ztracen! I když o něj nyní až tolik nejde, jde především o SPARTU!


Luk 
Špatný tah

11.04.2007 14:13

Mě se tahle akce Šimák-Drobný moc nelíbí. Šimák si to zasloužil, to co předvedl proti Boleslavi bylo jak z divize. Ale proč to odnesl Drobný? Chyby dělá každý a on nebyl rozhodně jediný, kdo ji udělal. Ve stejném zápase třeba Kučera, Řepka na podzim tam měl taky několik hrubek. Spíš mě přijde, že u Bílka rozhodují osobní sympatie. Pokud chtěl vyhazovat, tak měl vyhodit minimálně půlku kádru, protože špatně hráli skoro všichni. Takhle to nechápu proč to odnesl zrovna Drobný a Šimák, který ve Zlíně vůbec nenastoupil?


ACS-fan 
re: Špatný tah

11.04.2007 15:35

1. U Šimáka je to součet za delší dobu, kdy fotbal jen šolíchá. 2. Chyby Drobného a Kučery bych nesrovnával. Drobný porušil základní pravidlo, které se vtlouká hráčům do hlavy od žáčků - jako střední obránce a poslední hráč hrál balón od lajny do míst, kde má normálně být on sám. Jestliže si hráč něco podobného dovolí pár desítek vteřin před poločasem za stavu 0:0, není to ligový fotbalista, ale nezodpovědný frajer. V případě Drobného s Bílkem naprosto souhlasím.


Luk 
re: re: Špatný tah

11.04.2007 15:48

Já bych Šimáka taky hned vyhodil, protože ten na fotbal podle mě uplně kašle. Jen mi příjde divný, proč ho Bílek vyhodil po zápase se Zlínem, kam nebyl ani nominován - oficiálně kvůli zdravotním důvodům :-). Pokud ho štvalo cokoliv na jeho přístupu nebo hře, proč ho vyhodil po prohraném zápase, ve kterém Śimák nebyl? U Drobného to byla velká chyba, ale i ty se stávají. Stávat by se to nemělo, ale přesunout kvůli tomu do béčka? Vždyť kdyby měl na každého stejný metr jako na Drobného, musela by v béčku hrát už půlka hráčů áčka.


tucnak 
re: re: re: Špatný tah

11.04.2007 16:03

Napadlo vás vůbec, že i kdyby neudělal Drobný tu hrubku, tak to s ním mohlo dopadnout stejně??? Podle mě to mohla být špatná dedukce, protože že by někoho vyhodil za jednu chybu je podle mě blbost... Buď prostě jak Šimák na trénincích nemakal a nebo ho Bílek neměl rád, ale to se mi uplně nechce věřit..


Luk 
re: re: re: re: Špatný tah

11.04.2007 18:58

Nenapadlo, protože kdyby ho chtěl přeřadit do béčka, tak by ho asi nenasazoval do zápasu ve Zlíně.


tucnak 
re: re: re: re: re: Špatný tah

11.04.2007 23:53

Na tom něco bude...


nadia 
re: Špatný tah

11.04.2007 20:30

Naprostý souhlas. Co se děje na trénincích, pochopitelně nevím, ale přeřazení Drobného vidím spíše v té rovině, že Bílek ho moc nemusí, tedy poněkud osobní.


ACS-fan 
re: re: Špatný tah

12.04.2007 08:03

Možná, že Bílek Drobného opravdu nemusí. Já taky ne, je to frajírek, o čemž jsem se měl možnost přesvědčit i já – při jednom zápase krátce po svém návratu do Sparty si směrem k fanouškům Sparty ťukal na čelo, když se mu něco nelíbilo. To by si nemohl dovolit ani Kvašňák v dobách své největší slávy, ale toho by to ani nenapadlo. Ale především je to náhradník, který měl trenéra přesvědčit o tom, že může hrát v základu. Místo toho svou nezodpovědností Spartu ve Zlíně potopil. Bílek ho přeřadil do béčka, protože takového hráče v áčku nemůže potřebovat. Navíc si myslím, že vedení chtělo, aby Šimáka z „exemplárních“ důvodů („bububu!“) někdo doprovodil. Souhlasím, jen houšť a větší kapky. Hráčů jsem se vždycky zastával, ale moje trpělivost je u konce. Dělají Spartě ostudu a zaslouží pořádně přitáhnout opratě!


Jablkon 
re: re: re: Špatný tah

13.04.2007 12:08

Pamatuju si ten moment. Hra přerušená, Drobný stál u lainy a nějaký hráč se u něj válel, pravděpodobně soupeř. V tu chvíli na něj z horního ochozu někdo hodil plný pivo a kvalitně ho zkropil (zřejmě chtěl trefit leziciiho,coz se moc nepovedlo). Pak Drobný ukázal to gesto. No moc se mu v tomto pripade nedivim.


a.cikatilo 
re: Špatný tah

12.04.2007 13:18

kolik jsi videl zapasu s drobnym chyb ktere se daji nazvat jeho jmenem delal nekolik za zapas a velky chyby taky bud soudnej clovece jeden za 18 a druhej bez 2 za 20 nechtej makat tak at padaj taky si v praci nenechas cloveka kterej na to sere


Luk 
re: re: Špatný tah

12.04.2007 13:23

Pokud dělá takový chyby, tak to přeci není důsledek toho, jestli maká nebo ne. Chtěl jsem jen napsat, že Drobný není zdaleka jediný, kdo dělá chyby nebo nepředvádí dobré výkony, tak proč se stal obětním beránkem zrovna on?


Průcha 
Dnešní Sparta

11.04.2007 14:44

Přátelé, zkusme se na současnou situaci podívat bez emocí!!! Zeptám se - nemůže být současná mizerná výkonost daná prostě tím, že hráči na víc nemaj????? Ukažte mě prosím, na kterém konkrétním postu má Sparta lepší hráče než třeba Liberec, Boleslav, nebo Brno (zcela úmyslně nemluvím o Slávii)!!!!


tucnak 
re: Dnešní Sparta

11.04.2007 16:05

Tak například Kulič, Matušovič a Pospěch?


xMefisto 
re: re: Dnešní Sparta

11.04.2007 16:55

Kulic a Pospech snad,ale Maty? nekdy zazari a nekdy neni ani videt


screaming 
re: Dnešní Sparta

11.04.2007 20:28

Hmm podle me i dosek, matuska, kolar, kadlec, pospech, kulic


acskncl 
re: Dnešní Sparta

11.04.2007 22:59

Jeste Blazek, Repka, Kadlec


staroch 
re: Dnešní Sparta

12.04.2007 00:53

došek, kulič, řepka, blažek, kadlec, mareš( a to nehraje), pospěch... snad stačí ne:))


Jumbo1 
re: Dnešní Sparta

12.04.2007 07:56

No je jasný, že lepší hráče máme asi tak na 4-5 postech, tj. Blažek, Řepka, Kulič, Došek a asi i Maty. Ti jsou na svých postech nejlepší v lize, Maty s Pudilem jsou tak nastejno, akorát že Maty nereprezentuje díky senilnímu dědkovi.Ostatní jsou na úrovni Liberce či Slavie, ba možná ještě o malinko horší. Nicméně trvám na tom, že pokud si tým jako celek bude odbývat své povinnosti na 100%, doma na něj nikdo nemá a v pohárech se bude moci měřit s větršinou klubů, vyjma té absolutní špičky 10-15 celků), na kterou stejně asi nikdy mít nebudeme, takže to bych jako tragédii neviděl. Spartě chybí to co ji dělalo Spartou, tedy vůle, bojovnost a týmový duch. To se sice nedá naučit, ale při důsledným plnění povinností, stoprocentním nasazení atd. se vrátí vůle a bojovnost a absence výše uvedeného týmového ducha sepotlačí natolik, že to prostě fungovat bude.


xMefisto 
re: re: Dnešní Sparta

12.04.2007 10:44

S tim Blazkem to nemyslis vazne, ze ne? Kdypak naposledy Spartu podrzel? Jedine co mu v posledni dobe jde dobre je kritizovat spoluhrace. To je panecku klubova soudrznost. Taky mohl rovnou rici, ze utocnici nestoji za nic,protoze nedali o gol vice nez Zlin. Ba co vic, nedali vubec zadny gol a s tim se vyhrat uz vubec neda... Panacek by si mel uvedomit, ze je pouze jednim z mnoha hracu, i kdyz uz je ve Sparte dlouho. Neni to ani trener, ani majitel. A ze by byl Dosek nejlepsi na svem postu si dovolim take zapochybovat. ANO je nejlepsi v te nasi holomajzne,ale tim to konci... Da se rici, ze je lepsi nez Vlcek ci Strihavka? Neda... bohuzel. Zkratka si budeme muset zvyknout, ze se ze Sparty stal prumerny cesky klub, ktery je jen vice medializovan a to hlavne diky velkohubym prohlasenim o ataku vsech moznych trofeji...


Luk 
re: re: Dnešní Sparta

12.04.2007 17:49

Matušovič? Co ten by v repre dělal když nehraje pořádně ani ve Spartě? Kdy naposled zahrál dobrý zápas?


hellstar 
Dnešní Sparta

11.04.2007 16:33

Ještě nikdy jsem tu nic nekomentoval, ale teď si to neodpustím. Donutil mě k tomu Průchův příspěvek. Bohužel, má pravdu. Papírově máme snad to nejlepší, co v GL po trávníku běhá (alespoň základní sestava), bohužel, jen papírově. Forma druhdy výborných ostraváků Pospěcha a Matyho je nic moc a zbytek týmu je na tom, bohužel, (s výjimkou několika málo jedinců) ještě hůř. A obávám se, že to přes veškeré tresty apod. lepší nebude. Sklízíme plody minulosti jako nedávno ( možná ještě dnes) Real Madrid. V našich podmínkách jsme na tom podobně. Máme "tým hvězd" a jaksi nám v něm chybí "nosiči vody". Nadějné juniory jsme za pár šupů pouštěli, případně s nimi vymetali hostovačky, abychom mohli PRODÁVAT a kasírovat tak peníze na v našich podmínkách gigantický klubový rozpočet. Dodnes tomu tak je, ba hůř - koupili jsme "vyběhlé" hráče, kteří nejsou tím přínosem, jaký jsme si představovali. A ono to najednou řeklo dost. Celkem logicky to dříve či později přijít muselo. Když si přečtu, kterak Blažek (první by měl být zticha a začít u sebe) v médiích kritizuje hru a chyby svých spoluhráčů, je mi poněkud podivně. Tým poskládaný ze všch koutů republiky (Slováky taktně vynechám) prostě není týmem, jakým by měl být a vůbec už ne partou, v níž se na hraně sebeobětování napravují chyby kamaráda spoluhráče. Přečetl jsem si článek v MF Dnes a bohužel s ním musím souhlasit. Za poslední 3 roky se na Spartě protočili 4 trenéři a tolik hráčů, že by to vydalo na tři mužstva. To opravdu nesvědčí o koncepční práci především vedení klubu. A jak známo, ryba smrdí vždy od hlavy i když jí tu hlavu polejete drahým parfémem.


xMefisto 
re: Dnešní Sparta

11.04.2007 17:09

A co treba trener Bilek? Skutecne ma tolik zkusenosti, aby mohl trenovat Spartu? Myslim, ze to, ze je to spartan zkratka nestaci. Jestli by se sam nemel "preradit" do B-cka. Jeho posily nehraji vubec nic. Horvath nebeha a nikdy nebehal,jeho standardky take moc nezabiraji.Rezek sice beha, ale uplne k nicemu,kdyz se ocitne sam pred brankarem tak stejne nic neda.Ancic sedel na lavicce v Liberci a u nas bude sedet take(jako kdyby tam tech hracu na lavicku nebylo uz dost).Mares sedi take na lavicce, protoze trener bude stavet Kadlece, aby byl v lete solidne prodejny (snad jako jediny mozny z celeho kadru). Na hostovani budeme poustet talenty, ktere pak Spartu "zariznou". Slavii se stale smejeme,ale uprimne receno maji kadr mladych kluku s vetsi perspektivou nez my a az pristi rok budou mit i stadion tak jim budeme k smichu my.... Je pravda to jak nekdo psal, ze mame pekny casopis a web,ale pokud budeme hrat takovou holomajznu tak je to prd platny, protoze v prvni rade maji hrat poradny fotbal!!!


Mike Bossy 
před 2 lety...

12.04.2007 06:22

Předem podotýkám, že nejsem žádný Hřebíkovec, kterého považuju svým způsobem za trenérského úchyla...Ale když chtěl podobné věci zavést před 2 lety, tak delegace fotbalistů na čele s Blažkem a většina z vás zde s tímto ,,prodlouženým" režimem nesouhlasila. Najednou tyto základní věci fungující jak v západo tak východo evrpokských klubech jsou konečně po 2 letech zavedeny a většina tady kupodivu souhlasí...


ACS-fan 
re: před 2 lety...

12.04.2007 13:52

Když dva dělají totéž, není to totéž. Na rozdíl od Hřebíka má Bílek blyštivou sparťanskou minulost (a nepřichází po nesmyslně vyhozeném Strakovi).


screaming 
Hmm

12.04.2007 16:56

Nemuzu si pomoct, BOZE to se vam vazne zdal straka tak super?? Podle me to byl horsi trener nez hrebik, griga, bilek. Mel dost stesti a nas tym hral opravdu chaos bodoval ale ke koncepci teda vazne daleko. Tak vsichni kdo uz odvolali bilka koho chcete na lavicce jak moc casu mu date? Bilek tam neni ani pul rok a uz se hodnoti jeho "koncepce" ja rikam ze ten tam musi zustat co to da. Proste musi, uz nejde zase vymenit trenera pulku tymu a cekat co bude. Podle me je chyba kolik hracu mladejch se zbavujem, nekdy mam pocit ze vedeni chce tenhle tym vazne udrzet 3-4 pohromade, nebo aspon vetsinu a tak dalo slusne podminky a vysledkem je ten ze hraci si rekli ze jim to vlastne staci, proc se drit za hranicema kde z nich trener sedre kuzi, mozna by museli i behat. Bohuzel nejde mit na papire nej tym a neplatit ho nejlepe. Navic Sparta jako jedinej tym musi bejt v cele furt. Ja rikam dejme bilkovi cas. BTW opravdu sem zvedavej koho by tam kdo dosadil. Bilek byl vitan stejne jako griga pritom griga byl proti hrebikovi totalni amater. Mozna se vam to nelibi ale hrebik podle me je hodne daleko od ostatnich treneru ale bohuzel narazil protoze nasemu panstvu se nechce makat. Fans byli proti a konec koncu i ja se priznam ze kdyz sahnul na blazka nasral i me. Ale zpetne si rikam ze mozna blazka posadit by nebyl tak spatnej krok. navic mel proti sobe poboraka a buhvi koho jeste.Proste ve sparte je duch kterej rika serem na to prijde mirnejsi trener a to je spatne!!! Proto rikam bilek at si zustane a pokud mozno jim zlame nohy!


ACS-fan 
re: Hmm

13.04.2007 07:34

Silný odpor proti Hřebíkovi měl dva důvody. Tím prvním a hlavním bylo jeho předchozí neúspěšné angažmá ve Spartě, kterou dokonale rozložil. Tím druhým, objektivně méně podstatným, bylo necitlivé odejití oblíbeného Straky ve chvíli, kdy vedl ligu o 9 bodů.


screaming 
re: re: Hmm

13.04.2007 13:07

Ok proc byl straka tak oblibeny ligu sme meli dobre rozjetou ale vyhravali sme po nadherne ofenzivni smrsti? A v LM to teda slava nebyla a nevim rict ze proste v LM branit nebude at dostanem bura nebo ctyrku ted nevim mi prijde zvlastni. Prvni hrebikovo angazma bylo nepovedene? Tak ja nevim kdy se hral lepsi fotbal na sparte? Ano pak se zranili hraci co hrebik stavel a zbytku se nechtelo a trenera sundali, navic sme s nim chytre vyhodili i lavicku. Podle me tahle dvojice mela perspektivu kdyby koste slapnul hracum na krk. Podle me se bez dobre taktiky a dobre fyzicky sparta v dnesni dobe neprosadi ani u nas na toz venku. Doby kdy sme meli rosickeho a lokvence na stranach treba sionka sou bohuzel davno pryc.Nejak mi stale unika proc Straka je takovy buh, jasne spartan a ve sparte s emu nevedlo zle, mimochodem poprve pivedl rezka coz se ted vycita bilkovi jako by slo o hrdelni zlocin ;), ale zase za straky to taky extra slava nebyla. Tim nechci aby to vyznelo jako ze nemel dostat delsi sanci, ale hrebik v atmosfere co panovala pak podle me nemel sanci ikdyby to byl wenger s maskou ;)