Pražské povstání (AC SPARTA PRAHA - 1. FC Slovácko, 26. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
boskooov 
Dovolim si trochu oponovat

07.05.2007 09:52

Kolar byl o tridu lepsi nez Kisel. Zakrok na Pospecha po penalte nevolal. Zbytecne to nafilmoval. Kdyby v akci pokracoval a nenabehl by si do obrance, mohl se dostat do dobre strelecke pozice. Az do vylouceni to byla od Sparty bida. Neschopnost prihrat si na par metru. Nejlepsi byl opet dric Kulic.


acskncl 
re: Dovolim si trochu oponovat

07.05.2007 10:03

Kisela nema cenu ani komentovat. Vcerejsi dohrano zcela jasne ukazalo, ze zakrok na Pospu penaltovej rozhodne byl!


boskooov 
re: re: Dovolim si trochu oponovat

07.05.2007 10:14

Ja dohrano nevidel. Na stadionu to z meho mista nevypadalo jako faul.


Bombito 
re: Dovolim si trochu oponovat

07.05.2007 10:15

Podívej se na Studio fotbal. Zápas Sparty rozebírají 2x v čase 22,30 min.http://www.ceskatelevize. ... Víc než neodpískaná penalta mě vadí situace při vyloučení Horvátha. Podobné zákroky odlišně řešené sudím a nakonec Rackovo divadlo. Hnus!


Mildouch 
re: re: Dovolim si trochu oponovat

07.05.2007 10:25

Souhlasím s Bombitem, ale "sápání" se po protihráčích je takový podivný kolorit naší ligy. Že ten slováckej mamlas měl jít ven za nesportovní chování je věc jiná, ale copak někdo může někomu hrabat do obličeje? Třeba takovej Horváth by to třeba už po těch letech vědět mohl...


Danni 
re: re: re: Dovolim si trochu oponovat

07.05.2007 12:19

Jo jo, kdyby na neho nehrabal, nemohl by dostat cervenou, na druhou stranu to bylo prave vylouceni, ktere nas nastartovalo. Jo a Kolar hral stejne spatne jako Karolko, jen dal gola...


StarejHomolka 
Nesouhlas

07.05.2007 12:54

Dovolím si nesouhlasit ohledně Dana Koláře. Bohužel je obětí jakési nálepky, kterou naše sparťanské obecenstvo tak rádo hráčům dává (viz Koller, Kincl,Došek..) a následně je vůči nim nepřiměřeně kritické až nepřátelské. Pokud hodnotím Kolářům výkon v tomto zápase a musím říci, že jsem se na něj poměrně zaměřil, tak jsem mu napočítal asi toliko: bylo na něj asi 6 faulů, balon ztratil dvakrát, stejně tak dvakrát uvolnil spoluhráče do skvělých křídelních pozic, připočtu gól, kdy by to někteří jiní fotbalisté bezhlavě napálili do golmana či nad, nelze též upřít že na lajně a u praporku několikrát velmi dobře nastřádal cenné vteřiny a Slovácko se nedostalo k míči, tudíž k eventuálnímu ohrožení. Pokud jsem si všiml, tak přes něj ani žádný soupeř nepřešel a poměrně se i vracel. Tudíž hodnotit jeho výkon jako slabý v totmo zápase mi nepřijde fér. Když sečtu jeho dva góly proti Slovácku, tak zajistil 6 bodů, což je poměrně cenné. Tím neobhajuji jeho minulé výkony. Tím chci jen říci, že každý hráč k dobrému výkonu potřebuje sebevědomí a krickou averzí už od jeho vstupu na hřiště dotyčnému absolutně nepomůžeme. U Dana tato psychyciká složka dělá více procent z výkonu než je zdrávo a než je u jiných hráčů, občas to tak bývá. Mnozí zde volají po zapojení mladých a nadějných hráčů, zvláště odchovanců. A když tu jeden je, tak ho samotné obecenstvo nesmyslně sráží. Myslíte si, že jiní mladí hráči by hráli od začátku hned skvěle? Tohle mě vskutku mrzí, zvláště v situaci, kdy vím, jak k tomu Dan Kolář přistupuje. Tento příspěvek není Bombito vyloženě k tvému referátu :) ,ale spíše obecně. Předem se omlouvám za jeho délku :o)))


Ondra 
re: Nesouhlas

07.05.2007 14:15

Děkuji Ti za ten příspěvek. Já jsem Dana poměrně bránil na podzim, na jaře jeho forma opravdu klesla a Michal Bílek jej poprávu posadil na lavičku a využívá jeho služeb pravidelně cca na poslední půlhodinku. Během té by se měl naučit přijímat na sebe tlak a umět "hrát za Spartu". Co se týče výkonu v tomto utkání, v první půli už toho moc nestihl, ve druhé, a tedy před největší tribunou, mu nevyšel hned první kontakt s míčem a po chvíli se mu nepovedl další (třetí), po kterém jakoby se z diváků stalo klubko anikolářovských sršní. Po vstřelení branky naopak získal sebevědomí a už prakticky neztratil jediný míč. Dokážu si představit, co divákům na Danovi vadí - jeho nepřímočarost. Na lajně jsme od Mistra, Baranka, Sionka a Poborského zvyklí na létání s míčem, zatímco Kolář většinou čeká na pohyb obránce a až poté využije volného prostoru. Není to jezdič, který vezme balon, koukne na zem a pomete si to k bráně. A v tom se už zřejmě nezmění. StarejHomolka chtěl zřejmě poukázat na chování diváků k tomuto hráči, které mě sere dvojnásob. Nadávat si choďte přes kopec na Strahov, sparťané by měli držet při sobě!


korýš 
re: re: Nesouhlas

07.05.2007 21:16

Já taky nesouhlasím zatím mě Dan Kolářu nepřesvědčil čekám od něj mmnohem víc.K zápasu dodám jen to,že jsem se mohli cítit poškozeni,ale to se nikde nedočteme zvláště v našem velice objektivním a nezaujatém deníku sport,ale jen kdyby to bylo opačně tak hlavní titulek je Spartě pomohli rozhodčí.Ale nohodlám brečet nejsem slávista nebo pardubičák a jsem hrdej spartan,ikdyž hraje opět trochu skřípe hlavně,že jsem vyhráli a ted to potvrdit v Brně a v pondělí Vás vyzývám všichni na Spartu at ten Liberec přijedem a at je plnej barak.At žije Sparta,Antislavie!


manics 
re: re: Nesouhlas

07.05.2007 21:22

Myslím že Kolář odehrál jeden ze svých lepších zápasů. Jinak Ondro, já už myslel že na toho asistenta rozhodčího vlítneš :)) Dobře sis ho podal ;)


Ondra 
re: re: re: Nesouhlas

08.05.2007 14:39

Trošku mi ruplo. Ještěže je ta protilehla tribuna tak dlouhá a se stačil trošku uklidnit. Kdyby seděl ve spodním sektoru, tak za sebe neručím :-)


acskncl 
re: Nesouhlas

07.05.2007 21:27

Napsal si to velice vystizne a nelze nez souhlasit!!


baser 
Povstani

07.05.2007 13:24

Bombito, jenom mala drobnostm, povstani cesekohi lidu zacalo v Prerove uz 1.5. vizhttp://www.rosmus.cz/text ...


shampoon 
re: Povstani

07.05.2007 14:25

s tim nic nenadelas, i spartansti prazsti fanousci trpi pragocentrismem :) my neprazaci jsme u nich mensi spartani, coz jsem si jiz vyslechl od prazskych fans ;)


Bombito 
re: re: Povstani

07.05.2007 15:27

I sparťan z té nejzapadlejší vísky má stejnou úroveň jako ten, který bydlí na třídě M.Horákové. V tom já rozdíly nedělám. Máš-li Spartu v srdci a bydlíš třeba na Kamčatce jsi stejný sparťan jako já!


recchi 
re: re: Povstani

08.05.2007 13:19

shampoon: jsi sparťan, tak nebuď zamindrákovanej. Tys to neslyšel od pražských sparťanů, ale možná od nějakého blba. Je jasný, že není rozdíl mezi bydlištěm, ale ani původem a je jedno jestli jsi sparťan slovenský, bulharský, nebo žižkovský.Stejně tak není lepším sparťanem ten, co furt jenom vychvaluje oproti tomu, který i kritizuje, anebo ten, který za ní jezdí třeba do horoucích pekel od toho, který tu možnost anebo ani chuť nemá.Jde spíš o to, kdo to se SPARTOU myslí skutečně upřímně na rozdíl od toho, který jenom počítá tituly, aby se mohl vysmívat ostatním:-)


Bombito 
re: Povstani

07.05.2007 15:24

Ale já vzpomenul Pražské povstání, které začalo v noci ze 4.na 5.května. Ten termím je léta zažitý a oslavovaný. Mohli bychom se dohadovat o Dukelské operaci, o Slovenském národním povstání, o Ostravské operaci, o osvobození Plzně spojenci, atd., atd. Pražské povstání má své datum vzniku 5.května.


baser 
re: re: Povstani

07.05.2007 23:59

Ok. Nebudem se dohadovat o formulacich.