Přístup hráčů k fans aneb Sparta – Fenerbahce tak trochu jinak…

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Tommy 
Ústí není Praha....

23.07.2007 09:17

....milá slečno, resp. Turecko není Česko....:o)


Celticgirl 
re: Ústí není Praha....

23.07.2007 09:46

A proto nemůžou jít poděkovat fanouškům? Aha....


Tommy 
re: re: Ústí není Praha....

23.07.2007 10:29

na české poměry bys měla být ráda, že poděkují po mistráku.....;o))))


Celticgirl 
re: re: re: Ústí není Praha....

23.07.2007 10:36

tak to jo.. tímto se omlouvám všem hráčům!


Tommy 
re: re: re: re: Ústí není Praha....

23.07.2007 13:33

No vidíš, a šlo to i jednou větou...;oD


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Ústí není Praha....

23.07.2007 13:46

:-D ještě jim koupím všem panáka.. :-))


Tommy 
re: re: re: re: re: re: Ústí není Praha....

23.07.2007 13:54

zase to s tím rozmazlováním nepřeháněj. Stačí, když budeš dobře fandit a tleskat.....;oD


piskyn 
re: re: re: re: re: re: Ústí není Praha....

23.07.2007 22:33

a v kolik a kde je budes kupovat, ze bych se tam omylem vyskytnul


Pavel.M. 
re: Ústí není Praha....

23.07.2007 10:10

Myslím,že když Sparta hraje venku třeba i jen PŘÁTELÁK a fanoušci se za nimi přijedou podívat a podpořit je,tak po zápase by jim hráči měli jít poděkovat a nebo jen pokynout a zatleskat.Je to slušnost a i VEDENÍ by to mělo po hráčích vyžadovat jsou to přeci jen PROFESIONÁLOVÉ...


Čumpi 
Rozdíl mezi AC a HC

23.07.2007 09:27

Chodim na hokej i na fotbal a v tom je rozdíl. Když jsem mluvil s O.Kratěnou řikal že hráči, fanoušci a ostatní, jsou jeden tým, nevadí jim atp. Bylo to vidět i na bowlingu s hráčema bavili sme se smáli, atp. Prostě super. V tom je rozdíl


Dynamo 
No trochu nejde srovnat turky s chladnyma cechama

23.07.2007 09:35

Byl sem pulrok v Italii a vim co je to blaznovstvi kolem fotbalu...ten tlak okoli je na hrace uplne jinej, hlavne chovat se nejak...a muzu rict ze v Italii je zcela normalni ihned po zapase odejit do saten..maximalne z pulici cary zamavat na tribuny...napred sem na to koukal, ale pak mi to divny neprislo..divak tam proste chce nasazeni na hristi a ostatni ho temer nezajima..sice treba po zapase se Kaka Inzaghi Gattuso fotili u autobusu s fanouskama ale jinak nic


Herrer 
nevím

23.07.2007 09:37

Mě osobně stačí když jdou hráči po soutěžním zápase poděkovat,toho si taky cením a není to automatické všude. Než aby se na nás usmívali jen proto,že jim to někdo přikázal,tak to ať se radši mračí. Člověk aspoň ví,co v nich doopravdy je...


Celticgirl 
re: nevím

23.07.2007 09:46

Ale dyť o to taky jde! O tu děkovačku! Já tam píšu o tom, že to ostatní po nich nechci, hlavně na těch akcí - to by u nich mělo být automatický.. přečti si to ještě jednou ;), je to tam ;)


screaming 
re: nevím

23.07.2007 10:04

mozna sem to spatne pochopil, ale dame jde o to ze kdyz bavic dela svoji praci bavi lidi musi do toho dat srdce. A fotbalista je tak trochu bavic jeho prace neni jen kopat do micudy. Jeho prace je bavit lidi, 90% kopanim do micudy a 10% jinde. Myslis ze by beckham v usa neco dokazal kdyby nikomu nedal podpis a neusmal se a jeste se nesvlekl ? Ne vysrali by se na nej. Je smutny jestli to hraci musej hrat, ale sirit dobrou naladu mezi fanousky je jejich prace. A z clanku citim spis smutek z toho ze to nepochopili. jeste doplnim ze kdyz na tu akci pujdou pozitivne naladeni tak atmosfera bude lepsi a i hrac si to vic uzije, pokud mi hrac dava najevo ze na me sere, tak uprimne u me klesa...


Celticgirl 
re: re: nevím

23.07.2007 10:11

Děkuji, pochopil jsi to zcela správně ;)


Ondra 
děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 10:02

Nemůžu si pomoct, ale tleskání s fanoušky po prohře alias děkovačka, mi přijde jako kravina. Děkovačku považuju za oslavu dobrého výkonu a užití si radosti s fanoušky. Po prohře ať hráč zpytuje svědomí a aby ještě chodil s kyselým ksichtem děkovat, mi přijde divné. Něco jiného je, když fanoušek hráče přímo osloví například s žádostí o podpis, pak by měl být vstřícný a v žádném případě ho neodbýt, ať je mu to jakkoliv nepříjemné.


Mildouch 
re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 10:06

Toto je správný názor!!!!! :-)


Dynamo 
re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 10:07

souhlasim...takovy divadylko neni potreba


dexicek 
re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 10:30

Možná, až na to že nasí hráči po zápase ve Vídni ROZHODNĚ neměli kyxselý xichty a nezpytovali svědomí..viz o jejich rozhovory v uplný pohodičce pro TV....Jinak mozna furt lepsi nez kdyz Blaza s Repou sli dekovat hracum po prohre doma s Plzni (s franzem) a jeste se objimali..To sem myslel ze me vemou vsichni certi...


pesfilipes 
re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 12:44

mnooo, ti nevim... já ty děkovačky snad ani nevnímám jako oslavy výher, jako spíš "děkovačku" za podporu v zápase vyjádřenou - tj.děkovačku hráčů fandům. tam je myslim jedno jakej je vejsledek. po prohře se asi nebude křepčit a skákat, leč ujít pár desítek kroků a zamávat, by se myslim dalo... i po tý prohře, not bene 350 kiláků vod baráku


majk 
re: re: děkovačku nepotřebuju

24.07.2007 00:10

přesně tak


StarejHomolka 
re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 12:58

Dovolim si nepatrne nesouhlasit,jelikoz to vidim trochu jinak..osobne dekovacku chapu jako podekovani divakum za to, ze za tymem prijeli xy kilometru (ze si jako hrac svych fandu vazim a uvedomuji si, co treba kvuli Sparte podnikanji a obetuji-jit takto podekovat je to nejmensi), fandili a jde o jakesi souzneni na vlne fans-hraci (klub). A je mi pritom jedno zda konecny vysledek je treba i prohra... Kazdy vsak muze dekovacku chapat jakkoliv, nekdo jako oslavu vitezstvi, nekdo oceni prohru po dobrem vykonu..atd.. je to na kazdem fandovi... Jsem presvedcen, ze velke hrace dela z prumernych krome fotbalovych kvalit i to, ze dokaze uznat nejen kvalitu soupere, ktery ho porazil (podanim ruky), ale tez to, ze zkousne prohru a jde za svymi fanousky prave podekovat. Oni totiz tu porazku musi zkousnout take, ze....


Celticgirl 
re: re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 13:00

SH, díky ;), přesně tak to chápu taky :)


StarejHomolka 
re: re: re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 13:26

Mimochodem, fajn clanek. Doufam, ze si jich od tebe budeme moci v budoucnu cist vice a rozhodne casteji nez doposud :)


Celticgirl 
re: re: re: re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 13:47

Děkuji :-), ale myslím, že od toho jsou tady povolanější, vč. Tebe ;)). Až mě ti naši kluci ale zase na*erou, tak něco zase písnu :-)))


Energetik 
re: re: re: re: re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 14:06

Musis psat i pozitivne ;-))))


vejvič 
re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 20:28

Nejde přece o to ,jak se kdo tváří. Nechci ,aby hráč po prohře slavil před kotlem,ale stačilo by,kdyby přišli na vzdálenost 10metrů a na dvě vteřiny zatleskali. Kolikrát se za nima vláčíme ,celé hodiny do všech prdelí a oni si ani nepřijdou?


Ondra 
re: re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 20:39

Ale jó, je hezký, když klucí vyběhnou z tunelu na rozcvičku a hned projeví přízeň tím, že zatleskají směrem ke svým fanouškům a je slušností poděkovat i po zápase, ať dopadne jakkoliv. Asi mám slovo děkovačka spojené s takovým tím křepčením... šlo mi spíš konkrétně o tenhle zápas, kde nás byla jen hrstka a navíc rozházení po celém stadionu. Někteří kluci zvedli ruce a zatleskali, jestli někdo potřeboval, aby doběhli až k němu a uklonili se mu, tak mu to neberu. Já nefandím pro to, aby mi někdo děkoval, ale protože chci ty kluky podpořit a baví mě, když jsou sparťani slyšet, třeba i proti přesile.


acskncl 
re: re: re: děkovačku nepotřebuju

23.07.2007 21:08

Do Chacharstanu nas take jezdi jen hrstka a tam dekovat vzdy byli!


Mildouch 
Fenerbahce Fans

23.07.2007 10:05

Je pravda, že si fotbalisté Fenerbahce zvolili dobrou lokalitu, kde jim zdejší vídeňská komunita během téhle přípravy dokázala vytvořit příjemné "domácí" prostředí. Ańo, s tureckým peklem se to rovnat nedá, ale i tak si nedovedu představit, že by třeba na Spartu (nebo jakýkoliv jiný náš klub) někde venku přišla tak početná skupina fans. K vidění dokonce byli až komické výjevy, když na jedné tribuně vedle sebe postávali dorostenci v dresech Fenerbahce, Galatasaray a Besiktase. Byl to sice pouťák, ale hráči ukázali, že si této podpory váží a dokáží jí ocenit, přestože žádný z těch diváků už je na vlastní oči asi v této sezóně neuvidí. Chápu na co chtěla Celticgirl poukázat. Naši borci si prostě na podobné věci moc nehrají, třeba alespoň zatleskat by třeba mohli, když už jsme za nimi vážili cestu. A nejen sem, po tichu se vypařili i třeba po venkovním zápase s Ferencvárošem... Na druhou stranu, když už někde hrajeme nějaký pouťák (například nějaká příprava teď už nevím s kým cca dva roky zpátky, kde jsme domácím nasypali devět-deset kousků), naši hráči se chovají podobně, jako to bylo předevčírem k vidění ve Vídni - taktéž se ochjotně podepisují, fotí a propagují tak dobré jméno Sparty. Bohužel tak paradoxně třeba "opticky" upřednostňují svátečního diváka než někoho, kdo s nimi vymetá všechny možné kouty nejen po vlastech českých :-)


Celticgirl 
re: Fenerbahce Fans

23.07.2007 10:13

Třeba to sem napíše Bombito, ale ten přístup byl hodně vidět třeba na Petroušovi, jestli znáš tu historku...


Pilsener 
re: re: Fenerbahce Fans

23.07.2007 11:38

Čim se vyznamenal Petrouš? To mi nějak není známo


Luk 
Přesně tak

23.07.2007 12:06

Poděkovat fanouškům, kteří přijeli do Vídně na přátelák by mělo být uplné minimum.


majk 
Já bych je někdy nechal

23.07.2007 12:29

místo toho slavnýho autobusu jet domů jako fanoušci. Třeba v půl jedný v noci z Brna vlakem, nebo v 11 v noci z Vídně přes Bratislavu.......


Energetik 
Nazor

23.07.2007 12:37

Ja bych to videl podobne jako Milda. Nechci, aby chodili dekovat po odchozenym zapase, kdy to doslova poserou. To by se clovek spis vzteknul, to at zapadnou a zpytujou svedomi. Ale akce, kde jdou fandove a hlavne treba prave maly deti, ktere nekdy budou chtit hrat fotbal, tak tam by to melo vypadat jinak. Sparta jako klub se snazi, ale je to taky jaksi vzdy trochu jinak. Napr. Sparta Charity run - propagace jako nikdy, jak tam budou behat vsichni hraci Sparty, dobra vec, dobrocinne ucely. Nakonec je tam Bilek, Sylvestre a Zabavnik. Coz pro spousta lidi, kteri treba chteli pomoci a naoplatku nejaky ten podpis, fotku atp., je bezesporu pri vsi ucte k poslednim dvoum zklamani! Jeden priklad z mnoha...


Celticgirl 
re: Nazor

23.07.2007 12:42

jj, přesně tak.. Mě třeba i vadí, že tohle už vedení nezajímá.. víš, udělaj akci a myslí si, že tím to pro ně skončilo..


dexicek 
re: Nazor

23.07.2007 12:54

No pokud vim byl tam i Rezek a pak par ASC hracu,ktrei teda nebezeli..ale to je jedno, v podstate mas pravdu


acskncl 
Celticgirl a divis se?

23.07.2007 14:09

Vedeni na fanousky s prominutim vyslovene sere, neb letos se neobtezovali dat k permici i ten "blbej" hrnek ci otvirak. Precijen i mala kravinka potesi:-)) Zelenej panacek, kteremu se dostalo od nekterej zdejsich vlivnejch lidi zastani....misto omluveni se fanouskum venuje veskere sily organizacnim pracem na prestabe Vrsovicke chatrce a tak se i o prestupech hracu dozvime vzdy drive z ruznejch koutu sveta, nez od predstavitelu Sparty. No a na hristi z ruznejch duvodu nebyl Pospa ani Maty, kteri jsou od chacharu slusne vychovani a v zivote by je nenapadlo nejit podekovat, tak se ani moc nelze divit, ze se ostatni panacci neobtezovali jit podekovat te hrstce statecnejch, ktera za nima vyrazila i na poutej poutak.


paolo.maldini 
re: Celticgirl a divis se?

23.07.2007 14:20

jak to souvisi s dekovackou pro fanousky? :-O to jakoze vedeni jim to ma nariditi? to by z toho byla husta fraska ... p.s. pod pojmem profesionalni fotbalista si predstavuji nekoho, kdo i po prohranym zapase se dokaze premoct a bude k fanouskum prijemny, protoze nejen kopanim do micudy je ziv.


acskncl 
re: re: Celticgirl a divis se?

23.07.2007 15:10

Ja nerikam, ze jim ma vedeni narizovat jit dekovat fanouskum, ale ze vedeni na fanousky primo sere, i v jinejch prispevcich je zminovano vic prikladu-treba ty ruzna setkani s hraci- ja na ne treba nechodim, tak to posoudit nemuzu a hodnotit to nehodlam.


Kocek 
Další štěnice mezi sparťany?

23.07.2007 15:08

Milá děvenko, je fajn, žes přijela do Vídně, to je dobrý. Ale co to tady píšeš za bláboly?? Hráči si celý soustředění pochvalujou jak za nima lidi jezdí, jak fanděj, a tobě vadí taková kravina?? Měli za sebou těžkou přípravu, cestování, tak já osobně chápu, že museli letět do sprch a následně ihned odjížděli do Prahy. Děláš z komára vemblouda a to zcela zbytečně


acskncl 
re: Další štěnice mezi sparťany?

23.07.2007 15:13

Nedela z komara velblouda, ma naprostou pravdu!!


Celticgirl 
re: Další štěnice mezi sparťany?

23.07.2007 15:19

Milý chlapče, oni si to pochvalujou pro sparta.cz, kde melou jen to, co chce každej fanda slyšet... Myslíš tedy, že když řeknou z povinnosti - jo a dík fandům, že přijeli, že je těžké se otočit po zápase a zatleskat fandům? Myslíš, že je to stojí hodně úsilí?! Je to nad jejich možnosti?! Asi je to velké úsilí po tom soustředění, jak píšeš.. tak tedy.. Zvedni ruce, třikrát s nimi tleskni a zamysli se, jestli je to pohyb, který Tě doslova vyfluše.. I malé dítě má fyzičku na to, aby zatleskalo.. jestli Ty ne, není můj problém.. Nechci se tady hádat, ale člověk se za nimi táhne přes tři sta kilometrů a tak by prostě očekával, že aspoň zamávají, jenže oni se na Tebe vykašlou uplně.. Chceme moc?!


Celticgirl 
re: Další štěnice mezi sparťany?

23.07.2007 15:21

A ještě jedna taková poznámka, oni do těch sprch vůbec neletěli, ale to bys věděl jen kdybys tam byl.. Druhá věc je ta, že ve Vídni se k nám dostala informace, že měli přespávat někde na hotelu spolu s Fenerbahce..


Bombito Junior 
re: re: Další štěnice mezi sparťany?

23.07.2007 16:25

To víš, odjezdu sparťanského autobusu se dočkalo jen "pár" vyvolených. :-))).


dexicek 
re: Další štěnice mezi sparťany?

23.07.2007 15:48

Kocku,to je teda příspěvek..Celtik to možná trochu radikalizuje,ale má naprostou pravdu..Jiná vec co me naúpadla je ta,ze nevideli/neslyseli ANC Fans.Ale to je blbost.Nebo meli strach jit k nasemu "kotlíku".Taky blbost


Ondra 
btw. hráči tleskali

23.07.2007 17:53

Svůj názor na děkovačku už jsem napsal, ale přijde mi, že hráči chodí poděkovat i tak celkem pravidelně a i po tomhle zápase některým fanouškům zatleskali. Kolik nás tam bylo, 70? To měli hráči chodit kolem dokola a hledat mezi sedmi tisícovkami Turků každého sparťana? Šli pomalu do kabin a cestou hrstce fanoušků naproti hlavní tribuně pár hráčů zatleskalo. Na hřiště se hned po závěrečném hvizdu seběhlo několik tureckých fanoušků, tak by bylo asi zbytečné tam křepčit s hrstkou sparťanů, která se přijela podívat. Kdybychom byli na jednom místě, tak by třeba přišli, ale kam vy byste šli na jejich místě tleskat? V tomto případě se opravdu dělá zbytečný humbuk z něčeho, co se nestalo. Mně konkrétně teda hráči zatleskali, protože jsem si na ně křiknul ;-)


Gabra 
Děkovačka

23.07.2007 20:49

Nechci, aby to vypadalo, jako že se opičím svým názorem po Ondrovi, ale trošku s ním souhlasím. Celtic, můžu mít jednu otázku? Ty jsi slyšela během zápasu nějaké povzbuzování ze strany sparťanských fans? Když jsem se pokusila svým nevýrazným hláskem něco skandovat, tak se skoro nikdo nepřidal. Jen při pokřiku "Celá Letná" se přidala hrstka fanoušků z vedlejší tribuny, ale to bylo všechno. Nechci hráče omlouvat, ale naše podpora nebyla nijak výrazná. Je fakt, že jsme se za nimi trmáceli přes celou republiku, ale asi těžko by nás v té přesile tureckých fans hledali. Možná kdybychom se všichni sparťani sesedli na jedno místo, tak by to bylo zas o něčem jiném, ale to je jen spekulace. Jinak mě a hrstce dalších hráči poděkovali ;)...oběhla jsem stadion a z tribuny u vchodu do kabin jsem jim tleskala a všichni alespoň zamávali nebo odpověděli také zatleskáním. Někteří přidali i omluvné gesto. Přiznám se, taky jsem čekala víc, ale jsem ráda aspoň za to minimum. ;)


Celticgirl 
re: Děkovačka

24.07.2007 07:15

Té děkovačky vám jsme si opravdu nevšimli.. Jinak to, že byli Sparťani roztroušeni po celém stadionu.. na Hlavní tribuně byla početná cca 25 lidí skupinka sparťanů, kteří šli slyšet, mám pocit, že první poločas jste tam, Gabro, byli taky.. Nevím, každý to vidíme jinak, my osobně žádnou děkovačku neviděli.. vy ano.. čili tímto ten článek klidně upravuji, ale za tím ostatním si stojím (různé akce pro fandy atd.)


Gabra 
re: re: Děkovačka

24.07.2007 07:57

Jak jsem napsala, taky jsem počítala s tím, že přijdou poděkovat fanouškům, máš pravdu v tom, že ten stadion oběhnout mohli, ale není pravda, že by vůbec nepoděkovali. Ale moc hezký článek a téměř s tebou souhlasím, jen jsem chtěla uvést na pravou míru to poděkování ve Vídni. ;-)


Celticgirl 
re: re: re: Děkovačka

24.07.2007 08:52

Ok, děkuji :)


1893 
Tedy nevém:-))))

23.07.2007 21:07

Já tě mám holka rád a proto se i obtěžuji napsat svůj nepodstatný názor.:-))) Zkrátka já chodím na fotbal protože mě baví a na Spartu chodím protože to je klub mojeho srdce.Od fotbalistů očekávám,že zato,že si koupím či dostanu lístek a fadím mě odmění odpovídajícím výkonem.To je všechno co chci a očekávám.Když je dobrá nálada zamáváme si a když to stojí za vyliž díru na žádný mávání nečekám a mizím ze stadionu.Takhle jsou u mě karty rozdaný a tak to beru.Nepotřebuju aby mi hráči děkovali zato,že fandím na stadionu,to se tak nějak rozumí,že od toho tam jsem a oni tam nejsou od toho aby mi mával,ale hráli.


acskncl 
re: Tedy nevém:-))))

23.07.2007 21:13

Nejspis tvuj pohled bude dan tim, ze se za nima netrmacich pres celou republiku ci dokonce az do zahranici.


1893 
re: re: Tedy nevém:-))))

24.07.2007 00:34

Slovo trmácím používám pro cestu která mě vadí,že jí musím vůbec absolvovat.Nedokážu si představit,že bych podobný slovo použil pro něco co dělám dobrovolně ve svém volném čase kvůli něčemu co mám rád.


acskncl 
re: re: re: Tedy nevém:-))))

24.07.2007 09:46

Ja to slovo teda pouzivam trosku jinak nez ty.


Celticgirl 
re: Tedy nevém:-))))

24.07.2007 07:19

:-)´Jasný, vím jak to myslíš, svým způsobem máš pravdu.. nicméně přece je to jedno tlesknutí nezabije, přece je nezabije, že když je nějaká akce pro fanoušky,že aspoň budou předstírat, že je to baví a podobně.. Víš, když jsem ještě dělala sport, tak jsme vždycky šli za fandama, kteří za námi přišli, protože jsme to cítili jako takový poděkování za to, že tam jsou s námi.. i když jich tam bylo třeba pět.. Nevím, asi tu sounáležitost mezi hráčema a fotbalistama chápu jinak :-). Každopádně děkuji za Tvůj názor ;)


Luis ACS 
Děkovačka

23.07.2007 23:14

Já sice tak často Spartu bohužel nevidím , ale mám v týhle otázce jasnej názor . Když se vyhraje nebo bylo v zápase aspoň na co koukat naši hoši se snažili je děkovačka na snadě . Pokud toale stojí za ho*** tak ať


Luis ACS 
re: Děkovačka

23.07.2007 23:20

sorry já si to vyklap , dokončení : si hráči zalezou a , popřemejšlej si o tom co maj zlepšit , trenér ať je seřve a všichni se s tim budem snažit vyrovnat . P.S: Můžeme bejt rádi že nám hráči zatleskaj aspoň po vyhranym zápase . My všichni fandíme dobrovolně , dobrovolně jedeme na zápas , nikdo nás nenutí . Navíc všichni tu tvrdíte že hráči jsou namyšlený primadony , že jenom jezděj svym autobusem atd. . Ovšem oni tomu fotbalu odmala něco obětujou , je to spousta dřiny a odříkání a to cestování v autobuse taky nebude tak moc pohodlný . Tu samou dálku jakou cestujete vy , cestujou oni taky , na to nezapomínejte .


Roby 
re: re: Děkovačka

23.07.2007 23:30

To máš sice pravdu,ale rozdíl je v tom,že oni do těch cesťáků necpou svoje peníze.Spousta lidí s nijak závratnym příjmem za nima jezdí,tak by je těch pár vteřin rozhodně nezabilo.


Luis ACS 
re: re: re: Děkovačka

23.07.2007 23:39

Já vím že oni za to maj peníze , ale vše záleží na výkonu . Když to týmu jde a vyhraje , tak je jasný že se hráči přijdou podělit o radost s fanoušky , ale když je to fotbal na ho*** , tak ať mi ani nelezou na oči a zapadnou do kabiny . Průser ve Vídni byl v tom , že byly všichni fandové ACS rozesetý a kde je pak hledat . Kdyby se to na webu domluvilo do jakýho sektoru atd. mohlo to být organizovaný a mohli přijít na děkovačku .


Roby 
re: re: re: re: Děkovačka

23.07.2007 23:44

Netušim jak to vypadalo ve Vídni,ale myslim si,že trochu více vřelosti by z jejich strany neškodilo.Kolikrát strávíš půl dne za volantem a ty kluci se na tebe pomalu ani neotočej i když je sektor.


Celticgirl 
re: re: re: re: Děkovačka

24.07.2007 10:38

To není jen o té Vídni, není to tak dávno, co nepoděkovali po odfláknutým zápase vůbec a to se hrálo doma, ty diváky moc hledat nemuseli...


StarejHomolka 
Clanek

24.07.2007 13:48

Velka skoda, ze se tento skvely clanek v mnohych prispevcich zuzil jen na jeden zapas. A debatu mavli- nemavli.Ano-ne.... Nez aby byl bran jako klasicky komentar k tematu. Nevim, jak to na danem zapase bylo, ale moc dobre vim, jak se hraci ke svym fanouskum po venkovnich zapasech (a nejen na venkovnich a nejen na zapasech) dlouhodobe chovaji (ne vsichni hraci). Uz se to tu i v minulosti v nekolika clancich resilo, staci juknout trochu do historie. Kazdopadne kazdy fanda ma pravo brat konkretrne dekovacku jak mu vyhovuje a videt za ni, co uzna za vhodne. Prioritni otazkou je, jaky by meli mit hraci k fandum pristup (nikoliv jen po zapasech). A je nutne asi rici,ze i v tomto ohledu cesti hraci v ceskych podminkach hodne zaostavaji za situaci v zahranici. Tedy dle meho nazoru. Kazdopadne se Celticgirl nenechet otravit v dalsim psani a aktivite v tomto ohledu a chytractvi nekterych nicku, co nesesmoli ani kloudnou vetu poustej k vode :)))


Celticgirl 
re: Clanek

24.07.2007 14:16

děkuji ;), neboj, já se odradit nenechám, protože ve většině příspěvcích jako je třeba ten Tvůj, je vidět, že jste článek pochopili správně a že nešlo jen o tu Vídeň, která sloužila prakticky jen jako ukázka ;). Vážím si názorů jako je 1893, který děkovačku nepotřebuje, stejně jako třeba Ondra nebo Gabra ;), ale článek pochopili správně.. :-)


Gabra 
re: re: Clanek

24.07.2007 16:52

Ale já děkovačku potřebuji, proto jsem si užila tu soukromou. :) Taky jsem naštvaná, když v jiných zápasech kluci odejdou, a kdybych zůstala na svém místě ve Vídni, kde jsem byla původně, tak by mi taky nepoděkovali. Šla jsem tomu prostě naproti. :)) Jinak třeba to, jak se zachovali na setkání s členy SFT naposled, to bylo od nich dost blbý. :(


acskncl 
re: Clanek

24.07.2007 17:23

Vystihnuls si to vcelku dobre, neb kolikrat venku prijde akorat Pospa, Maty( kreri jsou od chacharu vychovani k slusnosti a nenapadlo by je neprijit) a nejvejs 2-3 dalsi......


Kocek 
No hurá

24.07.2007 14:18

Sem rád, že díky očitým svědkům se upravil článek a už neni tak neobjektivně zaujatej. Ale o to nejde, ti z vás, co tu melou o tom, jak maj úctu hráči v zahraničí k fans, přál bych vám někdy na fotbale venku bejt. Takovej Ital nebo Španěl si odkope zápas, pak možná mávne, a mizí v kabině. U nás se naopak vítězství umí docela dobře oslavit, takže se proberte, vy kritici :D Naši hráči by si mohli vzít pžíklad z Anglie, a už to někteří i dělaj, a mávat lidem PŘED zápasem, když viděj plnej dům, to je podle mě daleko větší důkaz úcty k fanouškům, než nějaký křepčení po výhře


Kocek 
re: No hurá

24.07.2007 14:20

Sorry, samozřejmě sem myslel že neni zaujatá ta hromada komentářů, dneska mi hrabe :))


Celticgirl 
re: re: No hurá

24.07.2007 14:32

Vůbec jsi to nepochopil.. ale to je jedno.. nejdřív meleš nesmysli v tom smyslu, že je pro hráče po tak fyzicky náročném dni, kdy maj cestovat do Phy (blbost, bo nakonec řespávali ve Vídni), velká práce zatleskat, bo jsou unavení, pak si tu přečteš, že v Itálii je normální po zápase netleskat, tak se přikloníš k tomuto názoru.. tady ale vůbec nešlo o tento zápas, ten sloužil jen jako ukázka.. tady šlo celkově o přístup hráčů k fanouškům.. V Itálii je zvykem netleskat, ano, ale hráč si tam nedovolí na autogramiádě pořádané klubem, dělat nasranýho a ptát se vedení, kolik bude pokuta když na akci nepříjde (jako jeden nejmenovaný fotbalista Sparty). Tam to berou profesionálně.. O to jde, ani ne tak o tu Vídeň.. ale to je asi zbytečný vysvětlovat...


Kocek 
re: re: re: No hurá

24.07.2007 16:01

Nic sem si tu nepřečet, všímám si pouze reakcí na to, co píšu sám. Mluvim o tom, co vidim všude v Evropě... Ty už si jak můj oblíbenej deník seshitsport, ten se taky ohání "nejmenovanými zdroji" atd. Buď jmenuj, když už něco víš, nebo mlč, ale tyhle trapný řeči akorát shazujou tebe samotnou. Mně osobně vůbec nesere, že hráči nešli mezi tureckejma magorama mávat někam za bránu, kde sedělo 20 lidí, mě zajímá, jak hrajou. A neni to nic proti vám, co jste si udělali výlet do Vídně, to obdivuju. Tím s tebou končim diskusi, se sparťanama se hádat nebudu. Ahoj a Sparta do toho


dexicek 
re: re: re: re: No hurá

24.07.2007 16:08

Kocku, pokud te zajima vykon ACS tak ti muzu rict ze ani s nim bys nebyl spokojen, videt zapas ve Vidni na vlastni oci.Ale cert to vem. Ja uprimne opravdu Celitkgirl chapu. Me treba zas tak moc nevadilo, ze nerisli podekovat za podporu fandum,sam sem spechal, neb me narozdil od hracu cekala dlouha nocni cesta do Prahy. Co me treba vic vadilo byly Míšovi kecy po zapase,zcela neobjektivni a alibisticke..tak ho neznam a doufam zas dlouho nepoznam


Kocek 
re: re: re: re: re: No hurá

25.07.2007 15:45

Jo, tohle mě taky překvapilo, Bílek to hodnotil dobře, a lidi co tam byli moc nadšený nebyli. Uvidíme v neděli, snad už taky postaví nějakou konsolidovanou sestavu a nebude pořád točit všechny možný posty


Celticgirl 
re: re: re: re: No hurá

24.07.2007 16:45

Tohle je vážně zbytečný, ale to je jedno.. hádat se s Tebou taky nechci.. jen nevím, proč ten můj názor nebereš s nadhledem a hned ze mě děláš Seshitsport.. btw opravdu nechápu, proč se tu hádáme, když jde jen o to, jak kdo chápe nutnost děkovačky.. Ale chápu, že máš třeba potřebu se do někoho navážet, místo toho, abys napsal názor a vysvětlil proč jako to tu udělali ostatní.. Ještě navíc lžeš, protože nejdřív píšeš, že tady je většina komentářů zaujatá a pak z Tebe vypadne, že čteš jen svoje komentáře.. :-P Takže asi takhle, nebudu se tu s Tebou hádat, respektuji Tvůj názor na danou věc, já mám prostě jiný a tím to pro mě končí.. ty nezapomeň zase někoho urazit a pak napsat o mě, že jsem Polák, protože používám BO.. fakt ubohost, nicméně ok, mě je to fuk..


Kocek 
re: re: re: re: re: No hurá

25.07.2007 15:43

Za prvé, mužeš mi zkopírovat, kde sem napsal, že si pšonec? Trochu schýza, ne? :DDD A za druhý, četl sem pár komentářů na začátku, na jejichž základě sem byl nucen reagovat. Normálně sem nepíšu, jen si čtu články. Ze zápasu s Turkem sem viděl sestřih, viděl sem, jak po zápase Turci vtrhli na plochu a viděl sem naše hráče, jak se snažej co nejdřív zmizet. To je pro mě jejich jasná omluva. Pokud ti vadí, že ti netleskaj za to, jak si skvělá a úžasná, žes tam jela, tak tam nejezdi a nemusíš mít potom trauma z takový kraviny :)) Nebo tě snad Sparta nutila na stupidní přátelák jezdit? Choď na Letnou a jezdi na výjezdy, to je víc než nějaký prohlídky Vídně a následný alibi v podobě přáteláku. Papa, a polepši si, neni fér někomu vkládat do úst něco, co neřekl :P


Kocek 
re: re: re: re: re: No hurá

25.07.2007 15:46

koceg@centrum.cz pokud máš ještě něco na srdci, tady nechci diskusi zbytečně zasírat kravinama


Kocek 
re: re: re: No hurá

24.07.2007 16:02

Jo a prosím tě, to tvoje BO se používá někde mezi polákama na baníku, ju? Nejsme v chacharově ale v Praze, tak zkus mluvit česky :o)))


Luis ACS 
re: re: re: re: No hurá

24.07.2007 17:34

Přesně tak , BO řikají obyvatelé hlavního města Jižního Polska a přilehlých Jiho-Polských lokalit :-)


Ondra 
CG

24.07.2007 17:49

Ale gratuluju, hezky jsi tu rozvířila diskusi, kdybys k tomu přidala svou fotku v dresu Celticu, tak máš víc příspěvků než Přibyl :-))


Kocek 
re: CG

25.07.2007 15:44

Radši bez dresu, doufám, že aspoň tělesně to má nějakej smysl :D


DarkScar 
CelticGirl

24.07.2007 18:30

Pěkný článek...a je jen smutné, že má pravdu! Hráči Sparty by měli myslet na své fanoušky


Kocek 
re: CelticGirl

25.07.2007 15:46

Četls komentáře??


DarkScar 
re: re: CelticGirl

25.07.2007 19:29

Nn proč?


Kocek 
re: re: re: CelticGirl

26.07.2007 08:07

protože je v nich jasně napsáno, že lidem na hlavní tribuně hráči normálně zamávali!


Celticgirl 
re: re: re: re: CelticGirl

26.07.2007 08:25

Gabra a Ondra neseděli na hlavní tribuně, ale na protější, kde byli šatny.. to jen pro přesnost ;)


Gabra 
re: re: re: re: re: CelticGirl

27.07.2007 16:37

My jsme ale seděli celou dobu na hlavní tribuně, až před koncem jsme přešli na druhou stranu, protože nás rui a jeho známí vezli na nádraží a oni chtěli stadion obejít. Tímto jsem se dostala na druhou stranu, kudy hráči šli do šaten. Takže vlastně děkuji ruiovi a spol. za to, že jsem se dostala blíž k hráčům a mohla si s nimi užít miniděkovačku. :)


rui 
re: re: re: re: re: re: CelticGirl

29.07.2007 21:17

Ale no tak...fakt není zač ;)


rui 
Pěknej článek

26.07.2007 08:30

a myslím, že i rozumím tomu co chtěla CG říct. Přístup hráčů k fanouškům, ve srovnání s turkama byl strašnej. Určitě by to chtělo přidat na vstřícnosti směrem k fandům a ocenit, že se za nimi táhnou i do Vídně na přípravu. Ta vstřícnost by měla ale začínat už u vedení, které by do toho mělo hráče víc tlačit. Pokud budem hodnotit přístup ve vídni bude to složitý. Na stadionu bylo několik víceméně početných skupinek a asi ani jedna z nich nebyla moc slyšet. Orientace kde jsme pro ně asi nebyla jednoduchá. Mě osobně Kulič zamával. Zařval jsem na něj a zamával. Těžko ale po nich chtít aby obíhali stadion se zdravicí, když všude byli turci. Ale turkům jsem přístup hráčů k fandům skoro záviděl. Dlužno dodat, že hráči mohli zas závidět přístup jejich fanoušků:) Možná to bylo i tím, že z jejich hráčů vyzařovala naprostá pohoda. Ne tak z našich. Ale možná to je jen můj subjektivní dojem.


Celticgirl 
re: Pěknej článek

26.07.2007 08:51

Tak tak, já hlavně ten zápas ve Vídni brala jako ukázku, mělo to spíš poukázat na celkový přístup hráčů k fanouškům, který není zrovna nejlepší, ačkoliv jsou různé akce pro fanoušky, ale hráči to berou jako zlo a podle toho se na těch akcích chovají.. Mrzí mě, že každý vzal jako směrodatnou tu Vídeň, ta měla být pouze jako příklad.. btw slyšet jste šli slušně, když na vás nepískali ti Turci :-)))


rui 
re: re: Pěknej článek

26.07.2007 09:25

No, přípravnej zápas v cizině asi nebyl tou nejlepší volbou pro ukázku:) Krom jinýho Ti to tu moc očitých svědků neokomentuje a píšou sem ti, co o tom jen něco slyšeli a jakou může mít takový komentář kvalitu? Ale obecně to co jsi napsala o přístupu hráčů k fandům sedí. A nejedná se jen o pozápasový děkovačky.


koláč 
trochu úlet...

27.07.2007 09:49

na zápase jsem byl... Hráčům se určitě dá někdy vytýkat, že dělají málo pro fanoušky, ale ne v tomto případě. Zaprvé by mě zajímalo, kde Celticgirl vzala těch 60 - 70 sparťanů??? Já jich tam tedy tolik neviděl, pokud tam skutečně byli, tak roztroušení po skupinkách, což se v tom žlutomodrém moři ztratilo. Jediná konsolidovanější skupinka byla parta magorů (v kavárně před zápasem u pivka křičeli například Sieg Heil), kteří na zápase vytáhli britskou vlajku, aby Turky vyprovokovali. Když to po osmi minutách hry někteří Turci fakt nevydrželi a přes hřiště se rozběhli srovnat účty, i tato skupinka se rozbila. Takže čutálisti ani neměli moc děkovat komu, to zaprvé. Zadruhé pak Celticgirl poněkud zapomíná na to, že se závěrečným hvizdem vzali fanoušci Fenerbahce hřiště útokem, vběhlo jich tam několik stovek a nikdo z hráčů nemohl vědět, co přijde. Vůbec se proto nedivím, že se snažili co nejrchleji zdekovat do šaten. Že se pak řada z hráčů vrátila a bavila se v rohu stadionu nejen s novináři, ale i s fanoušky, pokud vyčkali, to asi Celticgirl neviděla... No nic...


koláč 
doplnění

27.07.2007 10:07

nejprve jsem napsal svůj komentář a až pak četl diskuzi... Asi jsem proto v některých věcech opakoval, co už tu zaznělo. Tohle doplnění píšu jen proto, že nechci, aby můj příspěvek vypadal jako útok na Celticgirl, nebo že obhajuji, když hráči na fanoušky úplně kašlou, jak už jsem to na Letné taky zažil. Ale vytýkat jim zrovna tu Vídeň mi připadá nefér. Po zápase, když Turci zmizeli, třeba Jirka Kladrubský seděl na trávníků a po povinných odpovědích novinářům se bavil s kdekým, kdo měl zájem... A ještě malá poznámka: hráči Fenerbahce po zápase rozdávali vybraným šťastlivcům i dresy, což mě teda po přáteláku nadchlo. Ale to už bychom chtěli moc:)))))))


Gabra 
setkání hráčů se členy SFT

27.07.2007 16:43

Uvidíme a popravdě řečeno jsem na to zvědavá, jaký bude přístup hráčů na setkání s členy sft v neděli. I když tam budou pravděpodobně jen posily, a to bude asi trošku o něčem jiném.


huja30 
zlatej hokej

21.09.2008 21:10

tam ikdyž jsme prohráli s Libercem 4-0 NA ZÁPASY tak nám hráči ŠLI poděkovat a i my sme jim poděkovali.. ale je pravda že přistup fot.hráčů je prakticky nulovej kromne repky tam neni prakticky zádnej spartan. to v hokeji jich je hned nekolik