Mediální bublina psa filipsa 4.

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
boskooov 
Ale jak z toho ven?

21.08.2007 08:32

1) Neusnadnovat si zivot posouvanim zapasu, ale naopak - domlouvat si na stredu jeste pratelak (pokud hrajeme jen o vikendu)Kadr je siroky a i hraci zakladni sestavy by meli zvladat 2 zapasy do tydne 2)I (hlavne) z rad fanousku muzeme na hrace vyvijet tlak na maximalni nasazeni(fandenim, popr. dat najevo nevoli)


Tommy 
re: Ale jak z toho ven?

21.08.2007 08:38

průser je, že žádný přátelák tě nenakopne tak jako herní praxe mistráků. Hráč bude mít v hlavě pořád skutečnost, že jde jen o přátelák. Že se nesmí zranit, že o nic moc nejde. Tudy cesta nepovede. To bych raději zdvihnul počet soutěžních zápasů, přidal další pohár, ze stávajícího udělal prestižnější záležitost....


boskooov 
re: re: Ale jak z toho ven?

21.08.2007 08:52

No zvednout prestiz stavajiciho ceskeho poharu bude velky orisek. A hlavne o to musi byt zajem. Vem si, v jakych podminkach se hralo posledni finale. V pracovni dobe, na nedustojnem strahove, 2 stanky s obcerstvenim na celou protilehlou tribunu, kterym doslo obcerstveni jeste pred prestavkou. Jsem pro snizeni poctu ucastniku ligy na 8 - 10 tymu. Hrat 4x kazdy s kazdym. Bude vice tezkych zapasu. Pro vsechny bude lepsi, kdyz se bude hrat 4x do roka derby se Slavii nebo 4x s Ostravou nez 2x s Kladnem,Zlinem ap....


sin34 
re: re: re: Ale jak z toho ven?

22.08.2007 18:47

Vyborny napad. na ceske pomery je tu strasne moc tymu!Zlepsili by se podminky pro hrace,sponzory, fanousky atd. atd. A jeste bych herni model zmenil na holandsky...prvni tym titul! o druhe az x-te misto play off, o sestup play down s ucasti tymu, ktere se nedostali do play off plus tymy z druhe ligy..Bylo by to nesmirne zajimave a atraktivni. A pri tom by se v podstate narozdil od hokejove extraligy porad o neco bojovalo..


pesfilipes 
re: Ale jak z toho ven?

21.08.2007 10:02

Přátelák ti dá v našich podmínkách tak leda herní praxi, ale určitě se z ní kondičně nikdo neobohatí...


mcwatt 
re: Ale jak z toho ven?

21.08.2007 20:17

Co třeba česko-slovenská interliga? Počet týmů kolem 25. Liga by byla zajímavější a pestřejší, bylo by víc zápasů a kondička by šla nahoru.


Tommy 
Přesně tak.....

21.08.2007 08:35

....všichni bychom Spartu rádi viděli výkonostně, bojovností a fyzickými parametry tam, co jsou evropské velkokluby. Ale to by naše Spartička nesměla hrát v české lize. V zápase s Arsenalem bylo vidět, že málokdo od nás je zvyklý hrát s mančaftem, který téměř bezchybně šlape se strojovou pravidelností celých 90 minut. Když tým kope soutěž s kluby, které často kazí a vnášejí do hry nepřesnosti a prvky turistiky, těžko může takovému "trendu" nepodlehnout. Souhlasím s tím, že kdyby Gunners nebo kterýkoli jiný nadprůměrný mančaft šli na sezónu do naší ligy, zparchantílo by je to nevídaným způsobem. Ne, že by Spartu tohle všechno omlouvalo, ale vše to vysvětluje. Otázkou je, jak z toho ven.


1893 
Všechno souvisí se vším

21.08.2007 10:31

Hráči Arsenalu mají v drtivé většině případů daleko lepší práci s míčem a nevytvářejí hrubé chyby v rozehrávce.Nás pak takovéhle ztráty stojí strašně sil při získávání balonů zpět.Kondice je pro Premiere league alfou a omegou,samozřejmostí.Čím jdeš v tabulce níž,kondice a bojovnost zůstává,technická dovednost u jednotlivců se snižuje.Myslím si tedy,že bychom s týmem který je na konci tabulky Premiere league neměli problémy s kondičkou a dokázali zvítězit.


pesfilipes 
re: Všechno souvisí se vším

21.08.2007 10:42

V první části své úvahy s tebou naprosto jednoznačně souhlasím, je úplně jedno, jaký celek PL budeme zkoumat, kondice bude prakticky stejná - velmi podobná. S druhou částí už bych si ale nebyl vůbec tak jistý. Nevím nevím, jestli naše technické dovednosti by přebily ty jejich kondiční... vidim to spíš na plichty


Stanislav 
Hezký rozbor.

21.08.2007 10:31

Tento článek má hlavu a patu a není psán skrze růžové brejličky.Teoreticky odhaluje problém a hlavně přesně naznačil proč to u nás( v Polsku,Maďarsku atd..) nepůjde.Hřebík se o to začal snažit a kabina začala bečet!U Sparty nelze 2-3 roky budovat perspektivní kádr,musí se vyhrávat a střed tabulky žádný trenér neustojí!


pesfilipes 
re: Hezký rozbor.

21.08.2007 14:17

Z tvého hodnocení článku je naprosto jasný jedno, ty fotbalu rozumíš... dávám ti 1*


pesfilipes 
Malý doplněk

21.08.2007 10:37

Vzhledem k tomu, že jsem toto dílko tvořil už v sobotu před zápasem se Zlínem, nezakomponoval jsem tak do něj z pochopitelných důvodů další reakce na vyjádření Michala Bílka či Pavla Horvátha, jak jsou skvěle kondičně připravení... Jestliže soupeř, který celý týden "odpočívá", stojí 90 minut ve vlastním vápně a přesto v posledních 10-15 minutách zoufale lape po dechu, jen to potvrzuje, že podobní soupeři Spartu těžko někam posunou. Bohužel ale zrovna tak skutečnost, že Sparta Zlín uběhala i po náročném programu v týdnu, nedokazuje, že by se svou kondicí mohla rovnat někomu z TOP evropských lig. Dokazuje to maximálně to, že je na tom dobře v našem měřítku... A to je přece jenom malinko trochu něco jiného.


abdul 
re: Malý doplněk

21.08.2007 12:41

vono taky ubehat nekoho v zapase, kde se jeden polocas prozdrzuje asi neni problem. na to neni potreba zadna extra velka kondice. vadi mi, ze Bilek pak dava takovej zapas za priklad, ze maj dobrou fyzicku.


pesfilipes 
re: re: Malý doplněk

21.08.2007 12:49

Tak zase bych to tak nebagatelizoval. A) Tu kondici máme zjevně mnohem lepší než zlín - ligovej mančaft B)že jí zlín tak dobrou nemá je to, co zmiňuju že pak spartě chybí v evropě - tj.místní soupeři jí nikam neposouvaj C) uhonit mančaft kerej toho v zásadě moc nenaběhal, považuju docela za unikum :-)


Luk 
Možná by stačilo...

21.08.2007 11:12

...kdyby sami naši hráči hráli naplno i ve chvílích, kdy vedou o 2 a víc gólů. Jenže to většinou přejdou na údržbu a zápas už jen dokopou, aby se neunavili. A Bílek je za to zřejmě ještě pochválí. Ale z tribuny se na to nedá koukat a navíc pak to s fyzičkou vypadá tak jako proti Arsenalu.


pesfilipes 
re: Možná by stačilo...

21.08.2007 11:26

nicméně ten můj příspěvek se snažil poukázat na to, že se tak nechovají jen naši hráči, ale že se k tomu uchýlí klidně i arsenal na spartě... nikam se nehonit, vim že na nás sparta stejně nemá, vhrajou 2-0 a v klídku jedou domů... jinými slovy, když je k tomu soupeř nepřinutí, sami to na stoprocentní nasazení taky neodjezděj. nebudeme si snad nalhávat, že nasazení v zápase s arsenalem bylo totožný se zápasy pl


Luk 
re: re: Možná by stačilo...

21.08.2007 12:18

Nebyl to fotbal nahoru dolů jako v PL, ale to bylo způsobeno spíše důležitostí zápasu, čili taktikou, kdy obrana byla nejdůležitější. Nikdo to nechtěl otevřít a hnát se do útoku.


Tommy 
re: Možná by stačilo...

21.08.2007 12:05

zkus se vžít do role těch našich hráčů. Splní se ti sen a ty se vykopeš do Sparty. Dáš tam sezónu, dvě, čuchneš k derby, k LM, UEFA, k zápasům s Baníkem, Libercem, možná i k repre. Zahraješ si finále poháru, okusíš bouřlivou atmosféru... A do těch "fajnych" zápasů se ti najednou sem tam vloudí šedí a nudní soupeři ze Zlína, Kladna nebo Jablonce. Jsi si jistý, že na hřišti odevzdáš všechno a hecneš se na nejlepší výkon i proti takovým soupeřům? Nebude ti stačit, že je prostě upachtíte 1:0 a pojedete na půl plynu? Nechci nikomu sahat do svědomí, ale 95% hráčů by to tak vzalo. Třeba já bych asi nebyl jiný. Je to stejné jako se vším ostatním v životě.


pesfilipes 
re: re: Možná by stačilo...

21.08.2007 12:10

asi tak... vono navíc ti největší tvrdohlaví vyžadovači maximálního úsilí hráčů na place v tréninku i přáteláku, probenděj 95% pracovní doby na netu... a 5% v kuřárně a kantýně


Luk 
re: re: Možná by stačilo...

21.08.2007 12:22

Máš pravdu, ale právě proto by je měl Bílek seřvat, aby si to příště nedovolili. Nedělám si iluze, že by hráli proti Arsenalu i třeba Budějovicím ve stejném nasazení, ale odchodit zápas, třeba i rozhodnutý by neměli.


pesfilipes 
re: re: re: Možná by stačilo...

21.08.2007 12:25

Zapomínáš kámo na jedno - i trenér obývá kabinu s hráči...


Patejl 
Souhlas s vyhradou...

21.08.2007 11:19

S vyse uvedenym rozhodne souhlasim, ale jen jako s JEDNOU Z PRICIN..nejlepe to dokladuje priklad waleskeho Cardiff City..ktery se nachal preradit do nizsi anglicke ligy acz doma nemel koinlurenci..respektive prave proto :-) No a ted hraje uz druhou nejvyssi soutez..ale to je jina pohadka. Jak jsme psal..tohle je jen jenda z pricin..rozhodne by se nemala vydavat za jedinou..jinak se tim vytvari nepekne alibi jak hracum, tak vedeni muzstva.


pesfilipes 
re: Souhlas s vyhradou...

21.08.2007 11:29

ta pointa ti myslim malinko unikla...


Patejl 
re: re: Souhlas s vyhradou...

21.08.2007 11:37

Pevne verim, ze neunikla. Ja souhlasim s tim, ze v ceskych pomerecch, kdy za sezonu hrajem tak 6-7 vyhecovanych zapasu v tempu srovnatelnem napr. s nemeckem...se da tezko pomyslet na vyrazny uspech v Evrope. A rozhodne chapu, ze vedeni Sparty z podobou soutezi v CR asi tezko pohne...ale jednim dechem dodavam, ze tohle neni jedina pricina nekonkurenceschopnosti Sparty v Evrpe a tvrzeni opaku je jen vytvarenim alibi pro hrace a vedeni klubu.


pesfilipes 
re: re: re: Souhlas s vyhradou...

21.08.2007 11:45

dobrá


abdul 
nesouhlas

21.08.2007 12:29

Nechapu proc by to nemohlo jit. Jde to ve Skotsku, tak proc ne u nas. Rangers i Celtic taky nemaj soupere na urovni a presto sem si nevsim, ze by nekdy v poharech nestacili po fyzicky strance. Je to proste jen lenost na strane hracu Sparty a chyba v nenarocnosti trenera, vedeni i fanousku. Nuti snad zbytek ligy hrace Sparty hrat udrzbu kdykoliv se dostanem do vedeni? Proc nemakaj bez ohledu na to jakej je stav skore? Proc se spokoji s tim, ze vedou 1:0 a nesnazej se za kazdou cenu zvitezit o vic nasazet souperi bura, jak tomu driv casto bylo. Pro me je vysvetleni jediny. Hraci, ktery momentalne za nas hrajou na to nemaj. Tvrdim, ze i kdyby hrala Sparta rok v PL, tak na tom budou porad stejne bidne a budou je brat krece v 70. minute. Na vic proste nemaj. Kd&#255;by meli, tak nejsou ve Sparte, ale davno prodany.


Tommy 
re: nesouhlas

21.08.2007 12:33

já nevím, proč si všichni myslí, že Sparta odešla ve druhé půli fyzicky. Nějaký trouba to řekne v televizi nebo napíše do novin a hned se toho všichni chytají. Arsenal je herně úplně někde jinde, když potřeboval začít hrát, tak do toho šlápnul a Spartu prostě zatlačil. IMHO to nebylo fyzickým odpadnutím. Vždyť ke konci, když Gunners opět povolili, naši kluci jezdili...


pesfilipes 
re: re: nesouhlas

21.08.2007 12:38

MNoo, tak to já myslim, že voni odpadli - otázkou je co toho bylo příčinou... mj.i to že arsenal byl schopnej držet míč a my naháněli je i míč - což je vysilující... protože jsme ho prostě tak jako voni schopný kontrolovat - udržet


pesfilipes 
re: re: re: nesouhlas

21.08.2007 12:39

...nebyli :-)


abdul 
re: re: nesouhlas

21.08.2007 12:51

Jasne, Rosicky je trouba, kterej tomu nerozumi. Nechci z nej delat nakyho poloboha, ale myslim, ze to dokaze posoudit lip nez kdokoliv z nas nebo nasich novinaru. Ze to s kondici nasich hracu neni dobry ostatne ukazalo uz par zapasu na jare. Nevzpomenu si na zadnej jinej zapas ve kterym chytaly krece tolik hracu jako v derby. A to ani kdyz si vzpomenu na zapasy s prodlouzenim treba v semifinale poharu nebo ruznych mistrovstvi. A to se tam hraje v jeste vetsim tempu.


paolo.maldini 
re: re: nesouhlas

21.08.2007 17:06

ve svym huleni bilka zacinas popirat naprosto objektivni a evidentni fakt? to uz je vrchol...


Tommy 
re: re: re: nesouhlas

22.08.2007 07:37

a rupla ti alespoň cévka?


paolo.maldini 
re: re: re: re: nesouhlas

22.08.2007 07:43

a z ceho? ze pises nesmysly, abys okecal bilkovu neschopnost?


Tommy 
re: re: re: re: re: nesouhlas

22.08.2007 08:02

začínáš mi někoho vzácně připomínat...


paolo.maldini 
re: re: re: re: re: re: nesouhlas

22.08.2007 08:37

a to jako fakt? a pripominam ti ho nebo jen vzacne ti ho pripominam? a jak to souvisi s fyzickou sparty? co na to jezek v kleci? :-P


Pecka 
Skotsko

21.08.2007 14:18

To je duvod, proc Celtic s Rangers nedavno zadali o prerazeni do anglickych soutezi..


pesfilipes 
re: Skotsko

21.08.2007 14:34

Nejsem si ale jistej, jestli v jejich případě nešlo event.vstupem do PL především o zvýšení atraktivity zápasů - příjmů...


Pecka 
re: re: Skotsko

21.08.2007 20:15

to urcite taky.. vsechno spolu souvisi.. Kazdopadne se do medii ohaneli tim, ze postradaji ve Skotsku soupere a kvalitni konkurenci.


Načeradec 
Je to trochu zjednodušené

21.08.2007 18:48

Ono s tím v zásadě v zásadě nelze nesouhlasit, ale zároveň to nelze bez výhrad odkývat. Najde se spousta výjimek, kdy mužstva, která hrají kvalitativně slabší soutěže nijak nezaostávají co do fyzické kondice s evropskou špičkou. Svého času to platilo třeba o Dynamu Kyjev (v éře Lobanovskýho, Ševčenka, Rebrova a Kaladzeho), příklady Celticu, Rangers nebo Sparty za Hřebíka už padly, přidat by šlo třeba kontinuálně kvalitní Rosenborg, Panathinaikos, holandská mužstva, Bohemku za Pospíchala, Steauu za Jeneie a Iordanesca, Anderlecht v letech 75-85, Porto za Mourinha... V neděli jsem se byl v Budějovicích podívat na Slavii a chtě nechtě musím konstatovat, že 9 bodů + pohárovou naději nemá náhodou. Byť by po úspěchu v Holandsku a rychlém dvougólovém vedení člověk očekával, že to nějakou dokopou, zahrajou si s domácími bago, anebo budou kopat míče na tribuny, hráli ve vysokým tempu až do konce. Šenkeřík s Vlčkem absolvovali nespočet sprintů tam a zpět, na konci padli na trávník vysílením, takže maséři je z něj museli sebrat. Takže ono je to i o vůli. Do konfrontace s fyzicky ležérním i celkově bezkrevným výkonem Sparty, která ve stejných Budějovicích prohrála v jarním ligovým finiši, se bude lépe nepouštět.


Načeradec 
re: Je to trochu zjednodušené

21.08.2007 19:06

Úplně jsem v tom výčtu výjimek zapomněl na Petržalku za Vlado Weisse. Nechápu, jak se mi to mohlo stát... -)


pesfilipes 
re: Je to trochu zjednodušené

22.08.2007 09:58

čoveče srovnávání s tou relativně dávnou minulostí, mi moc nesedí... dřív se jednak hrálo dost jinak než dneska a navíc v tý době se západní celky dost často bály východních právě a zejména pro jejich skvělou kondici... dynamo kyjev pak bylo svym pověstnym drilem tak trochu úplně mimo kategorie. podobně jako rusáci a cska moskva v hokeji za tichonova...


Načeradec 
re: re: Je to trochu zjednodušené

22.08.2007 11:47

Zrovna Lobanovskij zas tak dávná minulost není. V tý době už byl na Ukrajině tvrdý kapitalismus, hrát za Dinamo Kyjev nikdo armádním rozkazem dostat nemohl, všichni za něj hráli dobrovolně, mohli z něj odejít nebo Lobanovskýho třeba "sestřelit", navíc úroveň ukrajinské fotbalové ligy rozhodně nelze srovnat s úrovní sovětské hokejové ligy blahé paměti... Tudíž srovnání Tichonovem úplně namístě asi není. Za "relativně dávnou minulost" lze označit Pospíchala, Steauu, Anderlecht, ovšem nikoli už třeba Porto, Petržalku, Eindhoven, Feyenoord, Celtic, Austrii anebo třeba i Liberec, tj. mužstva z malých "nekvalitních" lig, které zaznamenaly cenné pohárové skalpy, ba i triumfy, před nějakými 3-6 lety... Za tu dobu přece nikde nenastal žádný politický, ani ekonomický, ani fotbalový převrat...


Načeradec 
re: re: re: Je to trochu zjednodušené

22.08.2007 11:59

A když už jsem zmínil ten Liberec, tak to dokázal stačit velkoklubům dokonce opakovaně v průběhu několika let. V roce 2000 sehrál dva poměrně hodně vyrovnaný duely v poháru UEFA s Liverpoolem (0:1, 2:3, Liverpool následně po Liberci vyřadil Olympiakos, AS Řím, Porto, Barcelonu a ten pohár vyhrál). O rok později Liberec z toho samého poháru vyřadil Mallorcu, Vigo a Lyon a další rok hrál naprosto rovnoceně předkolo LM s AC Milán (0:1, 2:1, při rovnoceném skóre rozhodoval gól Milána na hřišti Liberce).


pesfilipes 
re: re: re: re: Je to trochu zjednodušené

22.08.2007 12:41

jen bych ve zkratce asi připomenul, že předkolo s relativně rovnocennym průběhem zápasů s Milánem se hrálo v době někdy skoro měsíc před zahájením serie a...


lassel 
Realita

22.08.2007 09:09

Zdravím všechny ty, kteří si už konečně sundali růžové brýle z očí a podívali se pokud možno objektivníma očima realitě do úsměvu. Děkuji pesfilipsovi za komentář se kterým jsem nemohl než souhlasit. Kvalita naší ligy je na takové úrovni na které jsou naše mužstva, co s tím..Lepší hráče v domácí lize mít určitě v dohledné době nebudeme, nejsou v ní peníze. Trenéři jsou stejně "kvalitní"jako naše liga, kluky nic nenutí podávat ze sebe to nejlepší pokud na ně nikdo nevyvíjí tlak a v situaci kdy jsou na prvním místě výsledky a potom až fanoušci a veřejnost se dvakrát nic moc nezmění. Sparta možná stačí na naši ligu, ale po stránce pohlednosti fotbalu už na prvním místě dávno není. Jsem veliký fanoušek Sparty, ale už několik let je mi ze všeho smutno. Buďme rádi za UEFU, v LM by jsme udělali akorát ostudu.


pesfilipes 
re: Realita

22.08.2007 09:22

Ale to jsi zase zbytečně pesimistickej... Mám dojem, že už jsme měli v minulosti mnohem horší kádry a vostudu v LM pak neudělali. Bohužel nejhorší a nejdůležitější pořád prostě je (a víc a víc bude) - se do ní dostat.. potom děj se vůle boží. Příklad. Co třeba za Kotrby postup přes Lazio? Byl ten kádr snad nějak super evropsky konkurenceschopnej? Tak vidiš...


Jablkon 
Rozhovor s kondicnim trenerem

22.08.2007 12:14

Myslím, že jedinou možností,jak rozlousknout tuto bublinu je iniciace rozhovoru s kondicnim trenerem Sparty.Jelikož se tyto problemy objevily jiz minulou sezonu,mel by se k tomu fundovane vyjadrit. Jinak sí nejsem jisty,zda to lze takhle jednoduse rici.Treba Rozehnal prisle z PSG a dost se divil, v jakem tempu se PL hraje - tj. celkem velky klub a zvykat si taky musel. MYslim, ze jine ligy se rozhodne v tomto s PL srovnavat uplne nedaji. 1. PL je momentalne nejkvalitnejsi a nelze opomenout, ze se vsemi jinymi muzstvy ze tech top lig jsme v dobach,kdy se nam darilo vic, dokazali hrat. Jen s anglickymi mame otresnou bilanci. A take je fakt, ze technika Arsenalu apod. nas ted nutila honit se za micem. Ovsem na zacatku sezony to neni omluva. Tedy nemyslim si, ze by to byl tak systemovy problem, jak je to tu uvedeno, ale posledni dve sezony tu ten prolem je. Mel by se proste vyjadrit kondicni trener.


pesfilipes 
re: Rozhovor s kondicnim trenerem

22.08.2007 12:39

Částečně se shodneme v tom, že každá z těch TOP lig má nároky na kondici někde malinko jinde...