Mediální bublina psa filipsa 7. aneb

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
dzyn 
Výstižné hodnocení pisálka,

16.10.2007 08:40

mě klidně pan Švéd může políbit prdel spolu s Otíkem a všemi ostatními.Spartě fandím od základky a nemám nejmenší důvod to měnit i kdyby byla Sparta za Libercem.


Jumbo1 
Měls ho zabít! :-)

16.10.2007 09:19

Zatracený hovado novinářský.....Jako tradičně skvělej článek, ale takovejhle špinavec jako je Švéd za to nestojí. Zasloužil by nakopat do prdele a byl by třeba klid. ACS Forever!!!


Brigitte 
Psi štěkají, karavana jde dál

16.10.2007 09:51

Pan Švéd je zřejmě velkým milovníkem Sparty nebo se mýlím?:-)))


pesfilipes 
re: Psi štěkají, karavana jde dál

16.10.2007 10:23

ani to nevim a vlastně je mi to ňák jedno. spíš myslim, že pan švéd je muž bez koulí, kerej neni schopen svýho názoru na zásadní věc, resp. neni schopen ji v zásadní věci prezentovat a následně obhajovat. p.s. muž bez koulí, to je ale pěkný protimluv... že?


Kocek 
re: Psi štěkají, karavana jde dál

17.10.2007 12:07

Možná by ses divil(a), ale Švéd je opravdu sparťan...


Dynamo 
Hospodarske noviny

16.10.2007 10:00

Rozhovor s Kretinskym do HN nedelala redakce sportovni nybrz to byl hlavni rozhovor tydne v patek ihned po rubrice nazory...byl to zcela seriozni rozhovor, stejny jakou jsou cele Hospodarske noviny, zdaleka nejlepsi denik v Ceske republice


pesfilipes 
re: Hospodarske noviny

16.10.2007 10:20

asi takle, nic proti hn... je tady ale jedna celkem čerstvá zkušenost s citacema, interpretacema z přebíranejch rozhovorů - viz křetínský pro sport, kdy efotbal, sport plus a nevim kdo všechno další vytrhával jednotlivý věty a myšlenky z kontextu (ať už úmyslně, z nedostatku místa, či prostě jen proto, aby to nebylo jenom celý překopírovaný) a zejména pak u otázky kolem honu na čarodejnice se to nejvíc projevovalo. ono teda bylo vlastně i dost zajímavý, že tu kompletní odpověď dk prakticky ignoroval i ten trotl mádl, kerej ten origo rozhovor dělal...


n.ezn.amy 
výborný

16.10.2007 10:29

Opět skvělý článek, díky za něj. K němu jen můžu říct jediný, ať si novinářský ku*vy píšou co chtěj, ty kteří doopravdy fandí Spartě, jí nikdy fandit nepřestanou. A můžu jim vzkázat jediný, plivejte na Spartu jak chcete, ale moje srdce spartičce bude patřit navěky.


zemko 
svata pravda, ale

16.10.2007 11:18

abych rekl pravdu, tak kdyz si takovyhle clanky ctu, tak se zasmeju a rikam si, jen si piste, ono se vam to vrati. a treba po tom clanku od Sveda sem mel chut si v nemocnici otevrit okno a na celej areal zarvat My jsme Sparta vy nejste nic! ale stejne je s podivem, jak se stejny problem da napsat tolika ruznymi zpusoby, sou to proste kluci vynalezavi jinak jak uz v komentarich zaznelo, ze Sved nema vlastni nazor tak tady je dalsi priklad: http://fotbal.idnes. cz/sparta-se-nasytila-ted-je-n a-rade-slavia-d97-/fot_pohary. asp?c=A070918_194324_fot_pohar y_ot


zemko 
re: svata pravda, ale

16.10.2007 14:08

pesfilipes 
Z díla Jana Švéda...

16.10.2007 11:23

malexx 
bulvar..

16.10.2007 11:42

Deniky, ktere se zastituji nezavislymi ci dobre informovanymi zdroji, jsou proste bulvarni. MF DNES je skutecne bulvar, ktery se hlavne v posledni dobe velmi priblizil treba Blesku. A mimochodem, moc se mi libi nsaledujici dve vety z CV pana Sveda, jak to stoji v MFD: "Vystudoval Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy a až do dubna 2006 dělal sportovního redaktora Lidových novin. Pak přešel do MF DNES, kde je od roku 2001 vedoucím oddělení sportu."


pesfilipes 
re: bulvar..

16.10.2007 12:11

trošku chaos... teď de vo to, zda úmyslnej, třeba aby se zaretušovalo odvolání z postu šéfa sportu v prosinci 2004 a nebo je nic znamenající...


RVS. 
My nejsme žádnej podřadnej klub:)

16.10.2007 13:43

Stejně jako jednoho z předchozích pisatelů mně článek povzbudil ke skandování:) Jenom pořád nerozumim tomu proč musíme mít mezi sponzory Blesk který o nás píše....no,tak jak píše.Potom musim název toho hnusu číst na permanentce a všude možně.


pesfilipes 
re: My nejsme žádnej podřadnej klub:)

16.10.2007 13:47

blesk je mediálním partnerem - tzn. že to mezi nim a acs funguje na bázi něco za něco... acs u nich levenějc - možná i zadara inzeruje upoutávky k zápasům a voni si pak můžou dátsvoje logo všude kam je napadne... o tom jak o nás píšou s tim nemá co společnýho


RVS. 
re: re: My nejsme žádnej podřadnej klub:)

16.10.2007 16:07

To jsem tušil,jen se ptám jestli nám je to zapotřebí.Ale z marketingového hlediska žel asi ano:(


pesfilipes 
re: re: re: My nejsme žádnej podřadnej klub:)

16.10.2007 16:15

prostě je to asi výhodný... tečka


ACS-fan 
Čert vzal Švéda

16.10.2007 14:34

i ostatní pisálky, realita je ale bohužel taková, že pod vedením Křetínského Sparta chřadne a vyklízí pozice, v Evropě a dokonce už i doma. Zrak všem podobným výtečníkům vytřeme jedině tak, že se staneme opět nezpochybnitelnými tuzemskými lídry. Obávám se, že za éry Daniela I. je to nesplnitelný úkol. A nový majitel, který by ukončil současné bezkoncepční tápání a dal Spartu do kupy po sportovní stránce je v nedohlednu.


pesfilipes 
re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 14:48

No to jistě - budiž, čert vzal ňákýho švéda, proč né... Ale staneme se nezpochybnitelnými tuzemskými lídry? Jako jak by sis to prosím představoval? Tituly na věky? Nebo by stačilo 9 titulů v deseti letech? A dát Spartu do kupy po sportovní stránce? Kdy tady taková Sparta byla naposledy? (zda-li tedy vůbec někdy, protože si dovolím poznamenat, že posledních 25 let vývoje domácí ligy bylo natolik evropskou raritou, že se to těžko někdy někde někdo zopakuje - připomínám, že ACS má v posledních 25 letech na triku 18 titulů!!!)


ACS-fan 
re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 15:13

Jak bych si představoval změnu k lepšímu (návrat lídra)? Je to spíš zbožné přání. Mít majitele, který bude mít klub jako hobby, nebude z něj dojit peníze a vedení klubu svěří odborníkům. Pak by mohlo dojít k tomu, že by se koncepčněji vybírali trenéři a hráči (změn je každoročně příliš mnoho a často jdou proti sobě). A nedošlo by k tomu, že by se měnil v půlce soutěže trenér, který vede s přehledem ligu a buransky se vyhodil klíčový hráč esemeskou, před ligou se rozprodala obrana atd. A možná by se neprohrálo doma ještě pár let derby se Slávií. Obávám se, že pod Křetínským jsme na nejlepší cestě podstatně zhoršit statistiky, které máš tak rád. Problémy jsou ve Spartě, novináři na nich jen s gustem parazitují.


pesfilipes 
re: re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 15:26

Aha, takže já to shrnu - jsme na nejlepší cestě si pohoršit statistiky - takže jsme si je ještě zase tolik nepohoršili, to jen máme kalhoty dole ač je brod eště hooodně daleko... a z těch tvých dalších poznámek si teda dovolim krátce odvodit, že ti jde vlastně jenom vo to, že byl vyhozenej straka a smskou poborský. rozumim správně? o majiteli kerej to bude mít jako hobby, do kerýho bude cpát milijardy jen tak na potkání a bez rozmejšlení, to neberu jako bod hodnej reakce...


Elbi the King 
re: re: re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 15:41

musim souhlasit s ACS-fan.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 15:42

to ti je umožněno


ACS-fan 
re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 07:48

...rozprodávání hráčů bez adekvátní náhrady a dokonce už v rozehrané lize (do očí bijící příklad je střed obrany a jmenovitě Šimůnek, krátce předtím Drobný a Kučera) jsi velkoryse přešel ...


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 08:50

Drobnýho vyštval trenér, šimunek byl pro acs pravděpodobně neodmítnutelnej kauf... a proč se prodal kučera taky nevim a nechápu. Jen bych se ale zeptal, jestli třeba po prodeji kováče do ruska za něj přišla nějaká náhrada.


zemko 
re: re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 16:18

majitel aby mel klub jako hobby? to pujdem do rite


Načeradec 
re: re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 18:12

Story o tom, jak za všechno může Křetínský je už trochu obehraná a nudná. Ten člověk to dělá, jak nejlíp umí a rozumí tomu stejně nebo víc než 95% fanoušků na stadionu. Dneska už spíš víc. Sparta je zraněný zvíře. Pokousala sama se, v občanský válce, kterou s Křetínským rozpoutali sami vlastní fanoušci. Tak proč teď ten údiv? Jak jinak to mělo dopadnout? A že se na to silný, lč poraněný zvíře vrhá i chamraď, která by normálně ani nedutala v koutku, to dá rozum. Tak to v přírodě je. Slítají se mrchožrouti, krysy a všemožnej hmyz. Cítí nebývalou hostinu.


Načeradec 
re: re: re: re: Čert vzal Švéda

16.10.2007 20:56

Opravuji: ...Pokousala sama sebe...


ACS-fan 
re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 07:44

Ano, dělá to jak nejlíp umí, což je bohužel na Spartu málo. 99,99% fanoušků by např. neprodalo Šimůnka p o z a h á j e n í ligy (a jeho excelentním výkonu proti LBC), obzvlášť když za něj nepřišla adekvátní náhrada. To je diletanství, nekoncepční práce a dojení klubu, o kterém jsem tady bezpočtukrát psal.


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 08:29

Ač jsem s prodejem Šimiho nesouhlasila nebo nesouhlasím doteď, musím Tě poupravit, protože těch reakcí na jeho přestup bylo tolik pozitivních, že mám spíš pocit, že to není 99,9% ale 50 ku 50..


ACS-fan 
re: re: re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 08:39

Mám na mysli všechny fanoušky Sparty, ne ten zlomek, co chodí sem. A zajímalo by mě, jak se na to ti, kteří v době přestupu s jeho odchodem souhlasili, dívají teď, když máme ve středu obrany takové problémy.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 08:52

jak se na jeho prodej dívají teď? to se na mě teda nezlob, ale to je ukázkovej příklad toho, jak se stát po bitvě generálem... a s těma 99,99% je to trochu přehnaný myslim. oháníš se hypoteticky něčim, co moc dobře sám víš, že neobhájíš...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: Čert vzal Švéda

17.10.2007 08:53

Já to neberu podle lidí, co chodí sem, mám spoustu kamarádů Sparťanů a prakticky nesouhlas jsem zaznamenala jen tady... Samozřejmě že teď už bude mít více lidí názor opačný, ale to až časem... Sparta má peníze, které chtěla a Křetínský prohlásil, že kdyby neprodali Šimiho, udělaj to s někým jiným.. Čili ten asi nelituje ani teď..


otiko 
růžové brýle

16.10.2007 21:06

to, že jde Sparta od nástupu J&T a Křetínského dolů je fakt. V domácí lize už nemá po podzimu 9 bodů náskok a třese se před Jabloncem apod. Místo rovnocených zápasů s Chelsea či Barcelonou bojuje v evropských pohárech rovnocenně s Odensee či Hearts of Midlethonian. Reagovat na Otíkovo či Švédovo a dalších radostné plkání popíráním reality Spartě nepomůže. "objektivně " to okecávat nepomůže tuplem. Zodpovědnost za firmu má vždy majitel a šéf.


friggo 
re: růžové brýle

16.10.2007 22:10

Na to lze kontrovat podobnou logikou třeba takto: Pod kterým majitelem vyhrála Sparta naposledy double?


pesfilipes 
re: růžové brýle

17.10.2007 08:57

Popíráním reality? Jako třeba čím jí popírám? Mohl bys to konkretizovat? A rovněž bych ti byl asi moc vděčný, kdybys mi připomněl ty rovnocenný zápasy s čelsí a barcelonou... Asi nemyslíš třeba tu bezgólově rovnocennou kotrbu na čelsí, proti který hrály vyrovnanějc i bezdomky na ajaxu


Olea370 
Ve Sparte to hnije

17.10.2007 03:25

Jo hnije a je treba s tim neco udelat nebo nam ujede vlak a pak to budem jen tezko dohanet Sparta forever


dombas 
paráda

17.10.2007 08:32

jako obvykle slušnej příspěvek se kterym naprosto souhlasim...


pesfilipes 
DOVĚTEK K POSLEDNÍM 2 BUBLINÁM

17.10.2007 10:12

Olomouc - Impulzem byly nepřípustné projevy tvrdého hanáckého jádra před týdnem ve Zlíně i při několika posledních zápasech doma v čele s antisemitským "Jude Slavie!" "Třeba svazový zákaz pyrotechniky? U našich fanoušků jsme jej prosadili, ale pak přijedeme do Ostravy, kde pyrotechnikou hoří celá tribuna a klub za to není nijak postižený, nic se neděje," Asi teda nečtu ty správný noviny a nedívám se na ty správný zpravodajský relace v bedně, protože jsem o zmíněných masových závadných projevech nedočetl ba ani nedoslechl.


acskncl 
re: DOVĚTEK K POSLEDNÍM 2 BUBLINÁM

19.10.2007 19:19

Nepatrna zminka o tom pokriku byla v online prenosu posledniho domaciho zapasu Sigmy, jinak v tisku samozrejme ani slovo. U fanousku hokejovejch pernikaru to take nevadi.


Kocek 
Nebrečme pořád!!

17.10.2007 12:07

Článek jsem nedočetl celý, ale jen do půlky. Do prdele, tak do nás kopou, no a co?? Ať si tihle zakomplexovanci píšou svoje bludy, nás to nepoloží. Spíš nás položí tyhle články, kde nám všechna kritika vadí a nic není správný. Ano, za poslední desetiletí máme 7 titulů, ale kolik jich máme za posledních pět let?? Kolikrát za posledníchj pět let jsme něco uhráli v Everopě, oproti předchozím deseti letům?? Přestaňte už se chovat jak židáci a nebulte nad každou, byť značně tendenční, kritikou... Jinak to za chvíli nebude tak, jak psal Švéd, ale takto: Byli jsme Sparta, teď nejsme nic!!


pesfilipes 
re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 13:00

1.Na svůj názor - pohled, máš zcela nepochybně právo. 2.Tvůj afekt, kterej způsobil, žes to ani nedočet, je pak asi důvodem, že moc nechápeš smysl bublin. Ty nejsou pláčem nad tím, že do nás někdo šije, ale pouhou úvahou nad použitými fakty, které se pokouším zasazovat do kontextu okolního světa (jinými slovy - měřme všem stejně). 3.Možná ty bubliny nakonec třeba i chápeš, ale odmítáš se s jejich myšlenkou ztotožnit - což je opět tvé právo, ale nemyslim, že bys to právo měl vnucovat ostatním. 4.Z tvé zmínky - ať si tihle zakomplexovanci píšou svoje bludy, nás to nepoloží - si ale dovolím domýšlet, že ti pointa bublin spíš uniká. Protože pokládání se, rezignaci, hroucení se v nich ani písmenem ba náznakem nenajdeš. Že si to tam nejspíš sám dosazuješ, je spíš tvůj problém. 5.K otázce - kolik máme titulů za posledních 5 let - ti odpovídám 3. A jestli ti to přijde málo, zkus si prosím prolistovat fotbalovou Evropu a až zjistíš, kolik jinejch tymů má v posledních 5 letech 3 tituly, možná se budeš divit a probereš se ze sna... Ano ze sna, protože doba, kdy jsme měli 8 titulů v deseti letech, bylo krásným snem, který (nejen v Česku) těžko někdo bude opakovat. 6.Srovnání v pohárech, který žádáš, je malinko úsměvný. Když chceš něco hodnotit, poměřovat, vždycky by sis k tomu měl vzít dvě stejný veličiny. Tzn. když se ptáš na posledních pět let, měl bys je pokud možno poměřovat s jinými pěti lety. (2003-2007 2x sk.LM,2x sk.UEFA, 1x osmf.LM AC Milan; 1998-2003 2x osmf.sk.LM, 1x sk.LM, 2x vypadnutí v kval.LM- 1x 1.kolo a 1x 2.kolo UEFA) Teda až tak dramatický rozdíly nevidím (pakliže zohledním, že dřív se hrálo na osmf.skupiny v LM a teď ne, což teda obráceně platí pro UEFu) 7."nebulte nad každou, byť značně tendenční, kritikou" viz výše, máš-li to za bulení, je to tvůj pohled na věc... ale nikomu ho laskavě nenuť. Tobě taky nikdo nenutí, že se chováš jak pominutej schizofrenní cholerik, kterýmu po prohranym říjnovym derby tečou nervy jak Smetanito v reklamě na Veselou krávu. Díky


Kocek 
re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 13:06

Hele, pokud si myslíš, že jediná pravda je ta, co tady píšeš ve svejch bublinách, tak tu zruš diskusi a mlůžeš si naivně myslet, jak tvůj článek zase VŠICHNI žerou :DDD Zatím je tady možnost vkládat komentáře a dokud to tak bude, a já budu považovat něco za ubohý bulení, tak sem psát budu!! Možná si vyrůstal v době, kdy nikdo nesměl mít jinej názor, možná si dokonce v tý době byl hodně dobře postavenej, ale já ne, a tudíž mi NIC nebudeš zakazovat. BULÍŠ, veškerý kecy, co ve svý slohovce máš, jsme slávistům vždycky předhazovali jako bulení. Děláš nám akorát ostudu, takže místo puberťáckejch vtipů na téma veselá kráwa si radši přečti knihu, ušetříš si dost nervů


pesfilipes 
re: re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 13:24

Drahý příteli, ty bohužel nejsi Veselá kráva, jako spíš ten schizofrenní cholerik... princip diskusního fóra mi vysvětlovat nemusíš. Možná bys mohl sám zalistovat ve slovníku a zastavit se u tohoto pojmu. Jestli mi najdeš v odpovědi tobě jediný zákaz či příkaz - ti, máš u mě pivo... Zato když já se podivám do tvých vzkazů budu mít nepochybně úspěch. Takže se ostudo klidně exhibuj dále jen co hrdlo ráčí. Všechny názory jsou vítány. Dokonce i ty cholerické. ;-)


Kocek 
re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 13:11

Mimochodem, je vidět,žes důkladně studoval statistiky na webu ACS, takže si v podstatě můj názor podpořil, díky.. Nebo snad dvě poslední ostudný účasti v LM chceš srovnávat s úspěchy co měli Hašek, Kotrba, nebo i ten zmetek Hřebík?? Zdraví veselá kráwa


pesfilipes 
re: re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 13:33

Ty budeš asi vážně pěkný trdlo čéče... tydle kydy ti může žrát asi fakt jenom nějakej trotl na diskusích iDnes. Podpořil jsem tvůj názor? Jako ty chceš srovnávat dvě účasti v základní skupině LM s vyřazením v kvalifikacích s Gentem a Kyjevem? Či následnejma galapředstaveníma v UEFě s Denizli či San Sebastianem?


likeno1other 
re: re: re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 15:18

to vemeno kocek je vyhlasenej dement z diskuzi na idnes.cz, kde je vsem pro smich a tvori dvojku spolecne s katanem. nenjenze ani jeden nema o fotbalu ani potuchy, ale jeste maji spolecne IQ dosahujici stupne debility.


Kocek 
re: re: re: re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 16:26

:o)))))))))))))))


Kocek 
re: re: re: re: Nebrečme pořád!!

17.10.2007 16:22

Jedna rada na závěr, nauč se přijímat kritiku, ende. Se sparťanem, ať si o něm myslím, cokoli, se hádat nehodlám..


Jablkon 
Kocek má pravdu, nebreč FIlipse

17.10.2007 15:08

Třebaže z hlediska obsahu nemm co článku vytknout, mám opcit, že spíše ty nechápeše media a jiejich ať už pozitivní či negativní vlivy. Všichni víme, že to tak je,ale také všichni víme, že novinařina musí být tendeční,chytlavá a pro masy čtivá.Rozumnému člověku to dojde i po přečetní.Dal najevo svůj názor.A i kdyby byl v čele MFDNES antispartan, budes volat po změně tiskového zákona?? Když se tak rád využíváš evropských srovnání, zajímalo by mě,kolik bublin týdně bys musel psát třeba v Německu nebo v Anglii, kdybys fandil předním týmům. POkud ti k přesvědčení, že jsme za poslední 4 roky neustoupili ze svých pozic, stačí poze nějaké srovnávací statistiky, tak jsem opravdu ztratil pojem slova "objektivita".


pesfilipes 
re: Kocek má pravdu, nebreč FIlipse

17.10.2007 15:27

To, kdo má či nemá pravdu, s laskavým dovolením nechám na každém jednotlivci a nebudu takové rozhodnutí předjímat či komukoli upírat... Na počet bublin ti rád odpovím - když tepat a kritizovat za kdejakou hovadinu, pak všechny. Toť myslím relevantní požadavek nebo ne? Zejména ve vztahu k tématům sprostě nadávajících hráčů, urážejících fandů, atd. Zajímavý teda trochu je, že zatímco Kocek se chytil posledních 5 let, tys to radši stáhnul na 4... každopádně jistě, výsledkově jsme si pohoršili. Ovšem jak jsem již výše zmínil. Domnívat se, že tady budeme vládnout tak, jako v 90.letech (herně, výsledkově, finančně) za nečinného přihlížení zbytku ligy, to si může myslet asi jen opravdu velkej snílek, naivka neřkuli magor. Slabší období (většinou teda pravdielně na poduim) míváme každej rok. Bezdomky zas hořej pravidelně na jaře... co je horší, nechám na tvém objektivním samostatném posouzení.


Jablkon 
re: re: Kocek má pravdu, nebreč FIlipse

17.10.2007 15:56

Tak samozřejmě. Já nezopchybňuju slabší a silnější období. Akorát mi vadí důsledky, které objektivně vzniknou na základě na základě úkonu odpovědných lidí,což platí v tomto případě (doufám,že se to brzy změní). Pokud by to byla nějaká událost, tedy skutečnost, kterou odpovědné osoby nemohou ovlivnit, pak to chápu (napr. tuny zraněných,ek. reces,cokoliv jinýho) Ale tady proste přišel člověk či opět slovenský majitel a najednou... JInak si pamatuju španělský tisk, který před několika lety prorokoval opětovný nástup Barcelony,což alespoň na krátko potvrdilo. Sám tomu u nás nevěřím, ale nezopchybńuju právo napsat to jako něčí názor do novin. Naopak jsem si jistý, že být Slávista bude nějakou dobu v modě, jak jsme to treba videli v jejich zápase v LM. Jenomže v případě Slavie a Bohemky je to jen trendy zalezitost. Ale to jsem odbocil. Spíš si myslím, že chlácholením se akorát zavíráme oči a doba nám uteče.Uvidime za rok, jestli Slavie bude kádr držet nebude jestli se odehraje klasicky model.


Kocek 
re: Kocek má pravdu, nebreč FIlipse

17.10.2007 16:25

Tos neměl, to se u tohoto nadčlověka nedělá, nesouhlasit s ním :D Ať se na mě nikdo nezlobí, za poslední roky pozice silně vyklízíme, a chlácholení jarním doublem je jen obyčejnej alibismus. Bylo to hezký, bylo to fajn, ale pokud otevřu jedno oko, a to jen způlky, tak vidím, že nebejt antikrist totálně posranej a Liberec s Bolkou taky, tak jsme skončili 4. a bylo hotovo... Sparta, s tím, jaký má finanční možnosti, fans, zázemí, sponzory, jméno, atd., MUSÍ lize kralovat, a nic na tom nezmění ani zčernošení Slávie a podobný populistický akce..


Herrer 
Souhlasím s Kockem...

17.10.2007 15:36

...,ale zároveň doufám ve filipsovu pravdu,že se vlastně zas až tak moc neděje. ACS Forever


Kocek 
re: Souhlasím s Kockem...

17.10.2007 16:29

Já rovněž neřikám, že se něco moc velkýho děje, zajíci se počítají až po honu. Ale jistej ústup z pozic tady je a excesy našich hráčů jsou opravdu strašný.. Mě jen sere, že se tady psalo o Řepákovi, kterej opravdu Spartě dělá ostudu, jako o nějakým štvanci, kterej za nic nemůže, a teď to samý. Prostě nás nemaj rádi, jsme nejlepší a budeme, a tak musíme počítat s nenávistnou kampaní, a ne se jí pořád snažit omlouvat a hledat chyby všude jinde, jen ne u sebe.. Mrzí mě, že autor můj názor vzal osobně a vůbec ho nepochopil


pesfilipes 
re: re: Souhlasím s Kockem...

17.10.2007 23:07

psalo se tady o Řepákovi, kterej opravdu Spartě dělá ostudu, jako o nějakým štvanci, kterej za nic nemůže? A to ti někdo jako řek? Nebo jaks na to přišel? Buď jsi totálně sjetej nebo vylitej... ale určitě ne při smyslech.


Kocek 
re: re: re: Souhlasím s Kockem...

18.10.2007 08:08

Koukám že máš asi dost vážnej problém ase sebekontrolou, navštiv psychiatra :D


pesfilipes 
re: re: re: re: Souhlasím s Kockem...

18.10.2007 10:32

Velká legrace, já mám problém se sebekontrolou a ty mi laskavě odpověz na mou otázku (nebo lépe - cituj), kdy a kdo tady psal o Řepkovi jako o štvanci, kterej za nic nemůže... Jednoduchá otázka a nepochybně pro tebe bude i snadná odpověď. Teda pakliže nejsi jenom dement, co jen dovede promektat 90% pracovní doby na netu nesmyslama a prudama


Kocek 
re: re: re: re: re: Souhlasím s Kockem...

19.10.2007 15:11

Po Teplicích.. Jistě umíš najít ve vyhledavači starší články a hravě to tedy dokážeš..


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: Souhlasím s Kockem...

19.10.2007 15:13

V tom článku se píše o tom, že Řepka za nic nemůže? Najdi mi to tam, já to nikde nevidim...


superACS 
Už zase!

17.10.2007 17:13

Další z dlouhý série ubrečenejch článků na tomhle webu. Zvedněte hlavu sakra, my jsme SPARTA, ne nějaký ubrečený sešívky! Kašlete na to co vybleje pár pisálků a nedělejte z každýho článku "mediální bublinu". Zaprvý hrajem hovno, to si musíme přiznat, a za druhý slavnej klub bude vždycky po mediálnim tlakem.


pesfilipes 
re: Už zase!

18.10.2007 10:34

Já mám hlavu nahoře a jestli ty se cejtíš jako ubrečená sešívka, pak si asi raději změň nick...


JiriSKS 
re: re: Už zase!

20.10.2007 11:16

Máš hlavu nahoře? Tak se podívej doleva na 1. místo tabulky a apeluj, ať tam je dopsáno jméno vedoucího celku. Nebo se toho bojíš?


cale 
re: re: re: Už zase!

20.10.2007 17:45

kristepane, jak s hlavou nahore ci dole souvisi to, zda je v tabulce uvedene jmeno slavie ci ne? to ze tam neni vyjadruje opovrzeni, nechut, v extremnim (i mem) pripad nenavist, kterou k slavii jako instituci jako dlouholety spartan chovam ja a chovaji jiste mnozi pravidelni navstevnici tohoto webu. neda mi to a zareaguji na vse, co mi v teto diskuzi pripada nesmyslne. v prvni rade objektivita, kterou tu "radoby" spartani a fanousci cizich klubu vyzaduji. nic jako objektivita v pripade jednotlivce neexistuje. pokud si nekdo mysli ze ano, pak jiste neabsolvoval ani stredni skolu. to se tam v zakladech spolecenskych ved uci nekdy v prvnim, druhem rocniku. to, co by se dalo nazyvat objektivnim jsou odborne clanky zverejnovane v odbornych casopisech a psane odborniky, kteri jsou v danem oboru vzdelani a zkuseni. ve sportovni novinarine, popripade v nazorech (nazor je jeste k tomu samosebou vzdy subjektivni) fanousku by objektivitu hledal pouze idiot. dale me tesi, jak se tady kocek vyjadruje pomoci zajmen "my, nam" apod. kdyz hovori o sparte. fanousci, jak je chapu ja, at klidne kritizuji hrace, trenera ci vedeni, at ale se nenavazeji do sparty. protze ac zde jiste muze zaznit argument, ze klub to jsou hraci, trener a vedeni, ale je to take historie, vzpominky a v pripade sparty take urcita myslenka a duch. je mi dvacet let, zatim jsem toho moc nezazil, nebyl jsem na mnoha vyjezdech, nepamatuji slavnou eru let 80. a 90. presto se jako verny fanousek nikdy urazkou ci nemistnou kritikou nedotknu jmena sparty jen proto, ze me rozcili nevhodne jednani hracu sparty. dale tady kdosi rika, ze zavirame oci nad skutecnosti a tvrdi, cituji "byli jsme sparta, ted nejsme nic". to kdybych slysel rikat nekoho, kdo stoji vedle me, tak bych mu s chuti jednu natahl. samozrejme je neodiskutovatelnym faktem, ze nevladneme lize tak, jako drive a v tom souhlasim s filipsem, takove casy jsou snem a jsou v evrope neskutecne vyjimecne. nedari se nam a to, ze jsme loni tak uspeli bylo i dilem stesti, ale bez toho stesti by nebyla ani slavie v LM. k uspechu je stesti proste treba. a co me nejvic irituji je ono "ted nejsme nic". naopak, porad jsme sparta a porad by melo na stadion chodit aspon deset tisic lidi, pokud se prohlasuji za spartany. zde bych se rad zeptal kocka a jemu podobnych, kolikrate ze se za sezonu ukaze na stadionu, poctive fandi a zustane do konce? rozepsal jsem se vice nez jsem chtel a i tak jsem vynechal spoustu veci a proto mi dovolte posledni poznamku. neustale tu nejaci hlupaci hovori o breceni. tak jako filipes volam jeste jednou. podporte sve tvrzeni argumentem, reknete kdo a kde tu breci?


otiko 
dělat, že je vše OK ?

17.10.2007 17:53

stejně jako je hloupé slávistické ublíženectví, tak je neúčelné i tohle honění si trika, jako že je vše OK. Pak hrajeme s Waregenem či Odensee, a zjistíme že "král je nahý". Hubu zavře Sparta škodolibým novinářům apod. tím, že zase povede ligu s náskokem a bude v LM hrát důstojnou roli, ne ty výprasky posledních pár let. To uvádění 10letých statistik nemá cenu. Podstatný je vždy dnešek. Taky je třeba pochopit, že "věčně druzí" mají ohromnou radost, že jsou konečně ted první. Jedinou možnou odpovědí je vrátit je zase co nejrychleji aspoň na to druhé místo za Spartu. Protože vše se odvíjí od šéfa, bohužel dokud bude ve Spartě J@T a Křetínský nevidím to optimisticky.


Kocek 
re: dělat, že je vše OK ?

18.10.2007 08:10

Tos psát neměl, teď dostaneš jmen a vyslechneš si jak asi blbej a nic nechápeš :DDD


pesfilipes 
re: dělat, že je vše OK ?

18.10.2007 10:40

Šmarjá, kdo tady kdy dělal nebo psal, že je vše OK? Co to je za bláboly...?? A k těm desetiletým statistikám a optimismu sKřetínským a JaT, ti povim jen jedno. Sparta je aktuálním mistrem ligy a vítězem poháru ČMFS. Že má někdo ohromnou radost z průběžného prvenství, mě teda opravdu tuze moc dojímá... P.S. máš li dost našetřeno, kup to od JaT a ukaž všem jak se to má dělat.


lamak 
Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 13:51

Ty clanky jsou cim dal ubrecenejsi. Nedivim se Kockovi, ze to nedocetl az do konce. Cim drive vsichni nepochopi, ze Sparta opravdu klesa, zdaleka nejen fotbalove, tim hure pro ni. Posledni co tomu pomuze, jsou ukrivdene clanky jako reakce na clanek, ve kterem autor upozornuje na mnoh faktu, ktere bohate dokumentuji neprijemnou realitu.


pesfilipes 
re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 14:21

Zdaleka nejen fotbalově? A jak ještě? Jediný co tady zejména v poslední době pozoruju, je nebývalý počet nicků, sympatizujících s Kockem, které tady při této příležitosti mají premiéru... Asi nějaká iDnesácká infekce.


lamak 
re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 14:50

ano, kdo souhlasi s Kockem, je infekce, protoze nesouhlasi s tebou. jen tak dal. Proc nam vsichni tak ublizuji, nejdiv televize, pak noviny a ted jeste dokonce tady u meho clanku, fnuk. Pritom ta nase Sparticka hraje tak super fotbal, posily se tak ohromne zhodnocuji a v tymu vladne naprosto poradek.


pesfilipes 
re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 15:06

Nikoli, kdo souhlasí s Kockem - je infekce, ale kdo souhlasí s Kockem furt plácá o nějaké ubrečenenosti bez toho, aby hodil jeden protiargument na konkrétní věci z mýho článku - to je infekce. Už jsem se ptal několikrát dříve - kde je sebemenší zmínka o tom, že nám někdo ubližuje? Pouze glosuju nějakej článek, k čemuž nezřídka hodim argument, kterej data v článku vyvracej. Nikde se tam nedočteš, že nás řeže sudí, že jsme prohráli kvůli sudímu, novinářům apod. To tady slintáte akorát vy s tim, že se mi to snažíte do těch bublin podsouvat.


Kocek 
re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 15:15

Mno, je od tebe moc hezký, že současnost srovnáváš s nějakejma pětiletkama, ale co budeš dělat za 10 let?? Budeš psát, že za posledních 30 let máme 18 titulů?? Poslední roky jsou prostě nehodné jménu Sparty, sice tituly máme, ale už to dávno není to, co bylo dřív, a co by mělo bejt i dál. Měl bys ubrat, umění neni tvrdošíjně odmítat opačné názory, umění je ty názory přijmout, i když s nimi nesouhlasíš.. A že se tu vyrojily nový nicky, možná je to tím, že třeba z idnesu mě dost lidí zná, a tak když vidí, že tu píšu něco, s čím souhlasej, tak se přidaj. Tím rozhodně nechci ani v nejmenším naznačit, že sem někoho posílám aby mě pomáhal!


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filips

19.10.2007 15:31

Ale to klidně posílej... Myslim, že asi nemám potřebu se před tebou obhajovat v tom, zda jsem či nejsem schopen přijmout opačnej názor. Minulost je mým vysvědčením. P.S. že jsi na iDnesu známej pak asi má za následek to, že všichni ostatní tví spoludiskutující z iDnes celé dny prolustrovávají celosvětovou netovou síť, aby se mohli k tebou komentovaným příspěvkům přidat. :-) Ale jak výše - jsou vítáni.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filips

19.10.2007 15:38

Nezlob se, ale když prostě vidim tvůj příspěvek s fádníma klišé typu - sice tituly máme, ale už to dávno není to, co bylo dřív, a co by mělo bejt i dál - tak se prostě neudržím a musím se tě teda zeptat konkrétně. Co by mělo být dnes jinak, jak to bylo dřív? Resp.co bylo jak dřív? (i když vůbec nevim, co to je za období - to "dřív"). Zkus mi prosim pěkně konkrétně odpovědět. Díky.


pesfilipes 
re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 15:10

A když máš pocit, že vidim všechno kolem Sparty v růžovejch brýlích, přičemž ta Sparta je takřka v troskách, proč sem teda nevyplodíš nějaký dílko, který by mi otevřelo oči? Není nic jednoduššího. Sedni ke klávesnic a máš to ajns cvaj... je to přece tak jasný, že to nemůže dát moc práce.


lamak 
re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 16:00

v tom mas pravdu, Ty se alespon snazis publikovat, kdezto me to staci pozorovat a maximalne napsat nejaky ten komentar. Ty duvody jsou takove, ze rozhodne nevidim do zakulisi a cokoli bych o soucasnych problemech psal, by tudiz byly pouhe spekulace a to co je zrejme uz za mne napsali jini.


Pking 
re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filips

19.10.2007 16:16

Hele, lamo, jen si, prosím, nehraj na sparťana.


acskncl 
re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filips

19.10.2007 19:37

No co ty ses Lamo za smejda.....


lamak 
re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filipsa...

19.10.2007 16:01

a k tem protiargumentum. Opravdu tady temer neexistuje clanek o Sparte a soucasnem stavu, aniz by autor ve clanku vynechal neco smerem ke Slavii a vetsinu sve argumentace postavil na minulosti Sparty. To mi vadi.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filips

19.10.2007 16:06

Potíž bude asi v tom, že ty články samotné, poukazují na sparťanskou minulost... pak se teda nabízí srovnávání té vychvalované minulosti s haněnou přítomností. Což leckdy tak katastrofálně (jak je to často podáváno) nevyzní a ani nemůže


lamak 
re: re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma fi

19.10.2007 16:13

muj nazor je ten, ze co se v soucasne dobe deje ve Sparte a co Sparta predvadi na hristi, i mimo nej, neni hodne jejiho jmena. Asi takhle.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma filips

19.10.2007 16:08

Ale tak piš o současných problémech, na který vidíš... k tomu snad nic ze zákulisí nepotřebuješ. Nebo myslíš, že novináři maj něco ze zákulisí, když napíšou jak ta Sparta nefunguje jako tým a bezomovci jo?


lamak 
re: re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF ma fi

19.10.2007 16:11

hele a nemaji pravdu? Slavka je se stestim v LM, Sparta se stestim v Uefe. Posily Slavie jsou opravdu opory, posily Sparty jsou zrale na leceni. Vzajemna konfrontace vyznela rovnez pro Slavii. No a z toho mi proste vychazi, ze ve Sparte je neco spatne, protoze tolik ukazatelu, to nemuze byt nahoda.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku, SF m

19.10.2007 16:19

Vzájemná konfrontace vyzněla pro Slávii??? No kdybys zvolil cokoli jinýho, možná bych ti i uvěřil... ale zrovinka derby, to fakt asi ňák nekoušu :-)) fakt ne. Jestli chceš ukazovat na to, jak bezdomky nahodile kolenem daj ve 3.minutě góla pak hrajou beton jak vod Prešova, kterej tady nehrál ani Zlín a když kvůli úchylnýmu úletu Horvátha v 75.minutě odpadneme, tak daj na 2-0, to pro mě osobně asi fakt neni argument. Kdybys mi vyjmenoval pět jinejch derby, kdy nás přehráli (i přes naší výhru) řeknu OK. Ale tohle...


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: Idnes ma Palicku,

19.10.2007 16:21

nasi vs. Nemecko. Nahodnej gol. Pak vyklizeni pole. Jedna individualni akce a rozhodnuto. Fotbal je o golech, ne o drzeni balonu, nebo o poctu carek, kolikrat nekdo nakopnul balon na Doska.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Idnes ma Palic

19.10.2007 16:25

přihrávka za obranu, další přihr.před prázdnou kasu = náhodnej gól?? no nevim - já teda myslel tu situaci, kdy se ukoplej roh třikrát od někoho odrazil aby se pak od kolena dostal do brány... ale máš pravdu, mezi těma dvěma góly lze hledat totožný prvky nahodilosti


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Idnes ma P

19.10.2007 16:29

hlavne resime kraviny. Drive by proste Sparta za tohohle stavu a za stavu slavisticke marodky Slavii prejela. Takhle to byla po zbytek zapasu krec, kterou golem zaskocene Slavii nedelalo problem ubranit.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Idnes

19.10.2007 16:38

"Drive by proste Sparta za tohohle stavu a za stavu slavisticke marodky Slavii prejela." Takhle přesně vypadá podlehnutí dezinformaci nepřítele... bezdomky celej tejden nemlely vo ničem jinym, než kolik jim chybí lidí, my ani necekli o Řepovi, Abym, Huškovi, Petrželovi...


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Id

22.10.2007 08:29

Tak sorry, ale zrovna Petrželu snad nemůžeš myslet vážně, ne? Chyběl nám akorát Hušek, ostatní sice patřej do základu, ale nejsou to klíčoví hráči. Jinak celej zápas rozhodl bohužel Horváth :((


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Idnes ma Palic

19.10.2007 16:43

A nemohu se též ubránit jedné smeči, kterou jsi mi tu připravil - Fotbal je o golech, ne o drzeni balonu, nebo o poctu carek - to teda ve vztahu ke zdejším nářkům vzyvatelů dřívějších časů, jak to tehdá bylo krásný a teď nanic. Pořád totiž těch gólů - resp.bodů míváme nejvíc nejpravidelnějc ze všech... :-)


hornik 
Jako přes kopírák

20.10.2007 02:41

Filipse, popravdě všechny tydle tvoje "mediální bubliny" mi připadaj jako přesný kopie těch zaujatejch a neoběktivních článků, jenom vyměníš slovo SPARTA za BLESK(popř. Sport, ČT, média, novínáři,...). Každej kdo se opováží napsat jakoukoliv kritiku sparty, je okamžitě pasován na zamindrákovanýho, závistívýho, hloupího pisáka, tak mi pověs kde je ta tvoje oběktivita. Uznávám že média presentovala někdy že nechutný bláboly, ale článek pana Švéda k nim rozhodně nepatřil. Nemůžu ti upírat právo na vlastní názor, ale nezdá se mi že zrovna ty bys moh někoho poučovat o oběktivitě. Jo a k tomu brečení, kdyby takovejdle článek napsala slavista jakpak bys ho asi nazval? Každopádně doufám že už další "mediální budliny" nepřídou, protože je to pro spartu nedůstojné. PS: Nějak sem nepochopil souvislost mezi tim co Švéd napsal teď o spartě a co psal před 3mi roky o Strakovy.


pesfilipes 
re: Jako přes kopírák

22.10.2007 09:42

Drahý příteli, pokusím nevnímat ten pytel hrubek, kterým jsi to tu obohatil a pokusím se ti pokud možno věcně a stručně odpovědět. 1.bubliny většinou glosují kritický článek k ACS a většinou nikoli zápasový. 2.aby bylo úplně jasno, co to znamená glosovat, pak připojím význam tohoto slova ze slovníku - vysvětlující nebo kritické poznámky k něčemu (k lit.dílu, k řeči, k názoru, k situaci apod.). 3.na to navazuje, že jestliže mají novináři právo se kriticky vyjadřovat mimo výkonů ACS na hřišti prakticky ke všemu, proč bychom se nemohli kriticky podívat i my na tu jejich práci (která navíc nezřídka vykazuje fatální nedostatky). 4.najdi mi prosím pěkně v mých bublinách verdikty o zamindrákovaných, závistívých, hloupých pisálcích (dovolil jsem si pravopisné nedostatky poopravit) a informuj mě, budu ti vděčný. 5.Souvislost mezi články pana Švéda byla celkem prostá a navíc i v bublině objasněná. Neb pan Švéd toho moc nenapíše, byl zmíněn výběr z jeho díla ke Spartě se vztahující...


Pking 
2 Kocek:

20.10.2007 11:52

Sorry, ale tady jsi malinko mimo.Jestli tohle chceš srovnávat s tradičním slávistickým bulením, tj. dlouhodobé svádění špatných výsledků na jiné vlivy... Ve Spartě (včetně fanoušků) si každý uvědomuje, že Sparta není taková jako bývala, nehraje tak, jak by měla apod. Tyhle články nejsou žádným shazováním slabších výsledků Sparty na media, to jsi špatně pochopil. Je to polemika s názory novinářů. A i za pouhého použití faktů se ukazuje, jak jsou mediální mrdky mimo. Já zdaleka netvrdím, že se všemi filipsovy články souhlasím, zrovna k tomu předposlednímu mám spousty výhrad, ale blábolit tu něco o brečení je úplně mimo mísu. Už mluvíš jako slávisti typu lama, kteří se tohohle vždycky moc rádi chytnou. Aby ne, nálepku ubrečení už jim nikdy nikdo neodpáře. Oni to ví a snaží se ukázat, že nejsou sami. Problém je, že oni si ve své věčné ukřivděnosti ani neuvědomují, proč se jim vlastně říká ubrečenci. Oni i dneska jsou schopni tvrdit, že tam, kde ještě třeba loni byli, bylo kvůli vycinkaným titulům Sparty. Neuvědomujou si, že tomu není tak dávno, kdy byla finanční síla Sparty a Slavie zcela opačná něž nyní. Ve Slavii se vystřídala celá řada korupčníků, ale jedině Šeterle z ní dokázal dostat maximum. Do těch sraček v posledních cca 6 letech se Slavia dostala zcela sama, stejně jako se Sparta dostala sama z pomachovské a porezešosvké éry. Slávisti ti dodneška ale budou vřískat o tom, že je to zásluhou sparťankých úplatků. Tohle je brečení. Nikoliv polemika s novinářem. Pesfilipes nesvádí sparťanské výsledky na media, on jen vyvrací jejich bláboly.


Kocek 
re: 2 Kocek:

22.10.2007 08:22

Já nemám nic proti vyvracení, pokud to má nějakej reálnej základ. Ale argumentace typu že za posledních 10 let jsme hráli xkrát LM, postoupili do další fáze, atd., je jen alibismus. Realita je taková, že od sezony 03-04 a postupu do osmifinále LM hrajeme v Evropě pýču. To, řže Švéd, mimochodem velkej fanoušek ACS, tyto věci nazve pravými jmény, je jedině dobře a mělo by to otevřít oči všem, kteří si pořád namlouvaj, že je vgšechno v pořádku a v podstatě se nic moc nestalo. Pořád slyšíme řeči o koncepčním budování kádru, o stavění na SPARŤANECH, a pak, jen co nějakej Německej průměrák zašustí ojrem, pustíme potenciálně nejlepšího nejlepšího obránce, co v naší lize mohl do dvou let bejt. Prostě mi přijde, že cokoli se o nás napíše negativního, berou někteří jako neférový psaní, jako prudu a kdoví co ještě. Proto mi sere, že když udělá Řepka skutečně kravinu a uškodí Spartě, někdo tady napíše článek jak našemu super Tomovi všichni ubližujou a jak on za nic nemůže.. To samý teď, článek, kterej v podstatě celkem seriozně popisuje co všechno se u nás během pár týdnů zkurvilo, je tady psem rozcupován a zcela alibistickými argumenty se snaží všechno vyvrátit..


Quelhar 
Statistiky

20.10.2007 14:13

Vzdycky to je o tom, jake statistiky se danemu cloveku zrovna hodi. Kdyz si nevezme filipes desetiletky, ale sestiletky, tak zjisti, ze za poslednich 6 let mela Sparta tri tituly a predchozich 6 let 5 titulu. To je 50% vs. 83%. Kdyz pujdeme o dalsich 6 let zpet, je to opet pet titulu a jeste hloubeji v historii opet pet titulu. Takze za poslednich 24 let to bylo po sestiletkach 5, 5, 5 a naposled 3 tituly. Tedy bych klidne mohl pouzit tento argument na podporu toho, ze Sparta je na ustupu ze slavy. Co tim chci rici - prakticky k jakemukoli tvrzeni se da nalezt nejaka statistika, ktera toto tvrzeni podpori. Kdyz tedy pesfilipes tvrdi, ze Sved pise nesmysly, tak by uplne stejne mohl Sved napsat, ze pesfilipes pise nesmysly a dolozit to nejakou statistikou. Dalsi zajimavou statistikou by mohly byt vstrelene branky za poslednich nekolik sezon. Zacneme treba v sezone 00/01: 71 vstrelenych branek. V dalsich sezonach to je potom 55, 51, 48, 53, 43, 44. Z tohoto hlediska jsou posledni dve sezony taky docela nevyvedene... A letos 11 branek v deviti zapasech taky neslibuje kdovijaky pocet na konci ligy.


kewell 
prima

20.10.2007 17:07

Bezva článek, několikrát jsem se při čtení od srdce zasmál, ani v nejmenším z něj necítím náznak brečení, pouze ironii a vtip. V žádném přípaďe nelezu autorovi do zadku, chci jen poděkovat za text který mě pobavil. Takže díky


Kocek 
re: prima

22.10.2007 08:23

No tak pokud to autor myslel jako ironii a udělal si v podstatě srandu sám ze sebe, taky gratuluju, protože já mu věřil, že to myslí vážně :DDD


pesfilipes 
re: re: prima

22.10.2007 09:58

Je vidět, žes nepochopil vůbec nic, legraci jsem si totiž dělal hlavně z tebe...


Kocek 
re: re: re: prima

23.10.2007 08:16

Jo, to tu všichni vidíme :DDDDDDD


jin69 
BRAVO!!!

21.10.2007 03:15

Diky za dalsi brilantni bublinu..K tem picovinam viz Kocek a lamak se nema ani cenu vyjadrovat.Me mrzi,ze hodne radoby spartanu plive na klub a nechape,ze to co prozivame poslednich zhruba 25 let,ty neuveritelny leta uspechu se uz bohuzel nemusi nikdy v takovym meritku opakovat,protoze ten pocet titulu je opravdu evropsky unikat.


Kocek 
re: BRAVO!!!

22.10.2007 08:27

Já na Spartu neplivu!!!!!!!!! Jenom říkám, že filipsovy argumenty neberu, že jsou to jen alibistický řeči.. A co prožíváme?? Kurwa, měli jsme se dobře, komáři nás nechali v pohodě, mohli jsme si v tý době koupit v podstatě kohokoli z ČSSR, takže to asi muselo bejt někde vidět, ne? A pokud budeme opravdu objektivní, tak i rozhodčí v tý době nám přáli víc, než dneska, kdy se v podstatě bojí pro nás cokoli písknout, aby je mediální kundy nesepsuli.. Jsem sparťan cca 25 let, chodím na stadion kdykoli můžu, a budu věřit, že z tohohle srabu se vyhrabeme. Ale vyhrabeme se z něj jedině tvrdou dřinou a ne tím, že cokoli o nás někdo napíše, budeme považovat za ubližování a budeme to všemožně vyvracet!


jin69 
re: re: BRAVO!!!

22.10.2007 12:02

To si delas prdel???Pouzivas hospodskou argumentaci sesivek a spol???Znas alespon trosicku historii Sparty,ze tady meles hovna o tom jak jsme se meli za komaru???Tak jenom pro poradek...v obdobi 1948-1989 kdy tady komundirove,jak alespon doufam vis,vladli jsem ziskali 10 titulu.z toho ten z roku 1948 nvm,jestli do toho vubec pocitat,protoze se mi nechce moc verit,ze od 25.unora 1948 do kvetna 1948,kdy koncila liga,by to stihly zmanipulovat,vzdyt oni urcite nemeli jiny starost,nez Spartu,to byla urcite Gotwaldova priorita titul pro Spartu. Takze mi to vychazi 9 titulu ze 34 za 41.let vlady komunistu...to jsme se teda meli.nez priste napises nejaky picoviny tak si alespon zjisti fakta.


Jablkon 
re: BRAVO!!!

22.10.2007 09:23

To nemyslíš vážně. Tak ono se to opakuje 25 let a teď se to zrovna vše zlomi?? To je jak napsat "tech 90 let úspěchů už se prostě nebude pořád opakovat":))) A vubec,dyť přeci nejde ani tak o tituli v lize. Kolika z Vás záleželo kdy na poháru? Soutěž, na kterou každý uplně jebe, my ji vyhrajem a najednou máme double a jsme pomalu nejlepší v Evropě. Jed prostě o hru - a ta je poslední 4 roky špatná,špatná,špatná - to se prostě změnilo. V lize se to ještě občas nepozná,ale v pohárech se to zatím ukazuje v celé nahotě. Už jen ten přístup- dostat před pěti lety do LM skupinu jakou mame teď v UEFE, automatick by vedeni i hrači řeklo, že je to skupina na postup a musime...Ted každý jen jak je to těžká skupina atd. No nic,stejně příště zase přijdu. Jenomže z podtextu či vlastně kontextu Filipsových bublin ta ubrečenost čiší. Dost mi to připomíná ohranou Jarolímovu větu "To víte, chybělo nám 5 hráčů základnmí sestavy,ale na to se neůžeme vymlouvat" - on nebrečí, on prostě něklik zápasů po sobě uvedl něco, na co se nemůže vymlouvat :)) Filipes nebrečí, on pouze několik bublin pukazuje,jak všichni kolem šíří nepravdy


pesfilipes 
re: re: BRAVO!!!

22.10.2007 09:50

Tak na tvou "argumentafci" mohu použít jen jedno - ty budeš asi pěkný jelito...


Jablkon 
re: re: re: BRAVO!!!

22.10.2007 11:40

zda jsem či nejsem jelito posoudí maximálně tak můj zaměstnavatel. A co by jsi chtěl za argumenty? Tebe zajímají jen statistiky, fotbal zřejmě nikoliv.Kdyby ano, nemusel bys na argumenty cekat a odpověděl by jsi si sám. Již několikrát jsem ti zdělil můj názor na princip a fungování medií. Když to řeknu jednoduše - muj argument je svoboda slova a pozice medii jakožto velmoci, která hýbe míněním. Kdyby jsi se s tímhle smířil, nechytal by ses ve svých bublinách hovadin, které jsou pouze zástupnými problémy. Jsem rád, že se necpeš do věcí, kterým nerozumíš, ovšem porovnávat úspěch týmu pouze výsledky a vynechat přitom podstatu, tedy samotnou hru, to nejde.


pesfilipes 
re: re: re: re: BRAVO!!!

22.10.2007 11:48

Když tedy svoboda slova - pak mi laskavě dovol se svobodně vyjadřovat v médiu www sf a nevnucuj mi, že jsou to jen hovadiny a zástupné problémy. Jsou to totiž zejména Mediální bubliny.


pesfilipes 
Vážení kritici bublin

22.10.2007 10:09

děkuji za množství ohlasů. Jen bych vás poprosil, nepište vzkazy o ubrečenosti a podobné jiné, nic říkající, fráze, nýbrž piště konkrétní připomínky. Nelíbí se mi to a to z článku, v tom a tom si vymejšlíš, to a to bylo jinak... Protože v opačném případě jsou vaše poznámky jenom prázdným tlacháním rovnající se tomu ve frontě v lahůdkách na deset deka gothaje a dva rohliky, z kterého se těžko kdy mohu poučit pro příště.


lamak 
re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 11:29

Slavia se opravdu do Edenu nestehuje do podnajmu. Doporucuji navstivit stadioneden.cz. Velmi zjednodusene. Enice = 100% akcionar Slavie. Eside je dcerinna spolecnost Enicu. Takze stadion je to opravdu Slavie, respektive jejiho majitele, coz je tedy totez.


pesfilipes 
re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 11:52

Tak takto to má vypadat - výborně! Jako odměnu ti pak odpustím i tu "dceřinnou" společnost. Nicméně na tvou konkrétní odpověď bych měl rovněž konkrétní otázku - je ve vlastnickém listu - katastru nemovitostí zapsán jako vlastník stadionu SK Slavia Praha?


pesfilipes 
re: re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 12:09

...čímž chci teda říct, že nemám za totožné, jestli je něco SKS a nebo jejího majitele. protože jestli do toho cpe prachy enic - eside a ne sks, pak to teda při jejich event.odchodu z sks těžko jen tak - zadara sks přenechaj. to asi věru nikoli...


Quelhar 
re: re: re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 12:13

Samozrejme ze ne zadarmo, prodaji Slavii i se stadionem.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 12:20

No to je možný, ale ten stadion bude furt majitele, ale nikoli sks ne? Tzn. že když majitele přestane fotbal bavit, ale pronájmy stadionu se mu líbit budou, tak střelí fotbal bez stadionu a bude. Samo si teda nemyslim, že by nebylo ošetřený, že je tam nebude chtít pouštět nebo něco podobnýho... ale ten stadion prostě neni a patrně dlouho nebude ve vlastnictví sks.


lamak 
re: re: re: re: re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 12:35

Filipse, u nas neexistuje a nikdy nebude existovat tym, ktery by nekdo nevlastnil. Stadion Sparty je vlastne majetkem J&T, Stadion v Pribrami je majetke Starky atd.. Nevim presne o co ti tou poznamkou slo. V nasich podminkach nikdy nebude klub sobestacny, aby byl sam na sobe nezavislym subjektem. Sparta = J&T, Slavia = Enic, Pribram = Starka, Budejovice = Poborsky.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 13:00

Ovšem stadion na Letný je v majetku Sparty... Pakliže ten rozdíl nechápeš či nechceš vidět, pak bych to asi uzavřel.


Quelhar 
re: re: re: re: re: re: re: re: Vážení kritici bub

22.10.2007 13:04

Pokud je stadion na Letne majetkem Sparty (kdo vi, jak dlouho tomu tak bude, kdyz zname zamery tatky Kostala) a stadion v Edenu bude majetkem majitele Slavie s tim, ze ve smlouve je dane, ze nemuzou prodat Slavii bez stadionu, tak to je pouze formalni rozdil. V praxi je to totez - Slavii ten stadion nikdo vzit nemuze.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Vážení kritici

22.10.2007 13:10

ad výstavba ns - ta by samozřejmě celkem dost výrazně vlastnický vztahy sparty k letný změnila... a to přesně v tom smyslu, jak je sks v edenu


Quelhar 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Vážení kri

22.10.2007 13:21

To si prave nemyslim. Do projektu NS samozrejme nevidim, ale tusim, ze vlastnikem narodniho stadionu by byl CMFS, ktery by ho pronajimal Sparte na domaci zapasy. To je trosku rozdil, protoze vlastnikem Edenu bude majitel Slavie a ne nejaky treti subjekt.


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Vážení

22.10.2007 13:31

kdo nechce pochopit, nepochopi. Filipes se proste bude muset smirit s tim, ze za par mesicu bude mit nejlepsi stadion v CR Slavia Praha. O tom to cele je.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Vá

22.10.2007 14:12

jj, o tom tady šla celou dobu diskuse...


lamak 
re: re: re: re: re: re: Vážení kritici bublin

22.10.2007 12:42

to povazuji za opravdovy nesmysl. Enix mimochodem uz dva tymy prodal a stadion si opravdu nenechal :D


Kocek 
re: Vážení kritici bublin

23.10.2007 08:14

Hele plačko, tvoje bubliny sem dosud četl bez komentářů, občas sem si sice říkal, že to nemáš v hlavě v pořádku, ale bylo mi to u prdele, každej zoufalec má právo si na netu psát co chce. Ale když už tu píšeš takový pýčoviny, tak sem i já musel reagovat. Co to furt kecáš dokola o argumentech? Argumentů si tu od nás četl mraky, a furt je ti to málo?????? Nejsi opravdu trochu na palici?? :DDD Radši už nepiš, nebo se v tom zamotáš a už se z toho nikdy nevyhrabeš. Umíš jediný, jakmile s tebou někdo nesouhlasí, tak mu začneš nadávat, čímž prohráváš ty, chudáčku. Tohle byl můj poslední komentář k tvým bludům, plácej si co chceš, nadávej všem sparťanům, co si dovolí s tebou, ty kingu ( :o)))) ) nesouhlasit, ale ode mě už se odpovědi nedočkáš. Adios :D


pesfilipes 
re: re: Vážení kritici bublin

23.10.2007 09:00

Jj, tak já nadávám každýmu, kdo se mnou nesouhlasí... Mám pocit, že spíš píšeš o sobě, zkusim ty tvoje poslední argumenty k mým bublinám shrnout - plačko, nemáš to v hlavě v pořádku, zoufalec, píšeš takový pýčoviny, Nejsi opravdu trochu na palici? ty, chudáčku, k tvým bludům, plácej si co chceš. Tak teď už tě milý Kocku myslím chápu úplně dočista.


Lajdy 
re: re: Vážení kritici bublin

24.10.2007 15:23

Tak to nečti. Kolik článků tady otiskli tobě? Je to jeho názor a něco na tom bude. Ty bubliny mají něco do sebe aspoň se člověk dozví zajímavá fakta o spartičce.


Kocek 
re: re: re: Vážení kritici bublin

24.10.2007 21:11

Jo ty se dozvíš zajímavá fakta :DDD Dozvíš se akorát že všechno, co novináři píšou, je proti nám, uvbližje nám kde kdo, všechno jsou výmysly a nic neni pravda.. ty wole, prober se, tohle je DISKUSE, kde zatím naštěstí není cenzura a tudíž i názory, který článek o ničem spruděj, zatím můžou bejt.. Já sem nepíšu, i když psát celkem umim, myslim, že zdejší pisálci jsou dost slusný a tak nepovažuju za nutný se vyjadřovat jinak, než v komentářích


pesfilipes 
re: re: re: Vážení kritici bublin

25.10.2007 09:14

To chce klid a trochu nadhledu. On pan Kocek je jen taková virtuální pruda, trpící malinko nejspíš i rozdvojením osobnosti, kdy svoje vlastnosti přisuzuje druhým. Ale jinak je vlastně úplně neškodnej...