Záskok (SK České Budějovice - AC SPARTA PRAHA, 10. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Energetik 
Vyborne!!!

22.10.2007 12:34

Vyborne a skvele napsane, navic to Bombito skvele na Cimrmana navlekl ;-))) Myslim, ze mam hned lepsi naladu, i kdyz podstata toho prispevku je strasna. Od ctvrtka musi byt lip, jinak jsme v prdeli i s ambulanci.


pesfilipes 
re: Vyborne!!!

22.10.2007 15:27

Bohužel, ale na toho járu to navlíkli hlavně ti naši furianti...


Energetik 
re: re: Vyborne!!!

23.10.2007 09:07

To uz je vec jina ;-))


taborita1 
Pěkné

22.10.2007 12:35

Skvělý, originální článek....ostatně, jako vždy. Škoda, že stejně tvořivě, s nápadem, myšlenkou, invencí a nasazením netvoří naši fotbalisté a hlavně náš principál...:-((


lamak 
Dobrej clanek

22.10.2007 12:37

v tyhle bide vymyslet neco, co vzbudi na tvari usmev, tleskam. Tak hlavne zitra fandete Slavii, at vas pomsti :))


cale 
re: Dobrej clanek

22.10.2007 13:29

Tak zejtra budu hlavne fandit arsenalu, at nas pomsti.


lamak 
re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 14:29

coz o leccem vypovida...


sin34 
re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 14:47

O cem?Fandim Arsenalu. Mozna obcas mivam myslenky, ze bych to Slavii jako ceskemu klubu pral, ale pak si vzpomenu jak vzdy vylezou ti pravi "FANOUSCI" a zacnou se ptat na Spartu, provokovat a hrat si na ortodoxni Slavisty(odjkaziva a na vecne casy), pak titul nak ujede a uz se zase o klubismu nevi.. preju si aby Slavia dostala tak 5-0 nejmene! A proc?Aby se proste ukazalo, ze Ajax letos tak silny nebyl a sesivky meli z prdele kliku...Ono doma porazit Steau neni zas tak velky problem, myslim ze ted budou mit starosti uhrat aspon bod..


DAPDO 
re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 16:13

Ano,moje řeč.Já to vidím naprosto stejně.


lamak 
re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 16:43

njn, nekdo ma starosti uhrat bod s Arsenalem, nekdo s Odense, ze?


cale 
re: re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 17:06

hochu, nezadam po tobe, abys znal historii sparty a chapal tak jistou formu spojeni mezi arsenalem a spartou, kazdopadne bys mohl znat dejiny vlastniho klubu a pochopit staletou revnivost a nepratelstvi, ktere zacalo kdyz slavii zachranil od porazky v prvnim derby rozhodci. ono nepratelstvi ma dlouhou a pohnutou historii a jednim z mala koreni ceske ligy. slavii fandit nebudu a to ani kvuli koeficientu coz rozhodne to nema nic spolecneho s vlastenectvim. arsenal je muj oblibeny klub, hraje v nem muj oblibeny hrac a trenuje ho muj oblibeny trener. slavie je tym, ktery nesnasim ze vsech nejvic, hraje v nem hrac, ktereho (pokud beru cechy) nesnasim ze vsech nejvic a trenujeho peknej idiot. takze to opravdu budu brat tak, ze arsenal a rosicky budou mstit spartu, kterazto uloha rozhodne a bez nejmensich pochyb slavii nepatri.


pravnik 
re: re: re: re: re: re: Dobrej clanek

23.10.2007 08:18

Správně. Smrt Slávii !!!


cale 
re: re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 17:09

a zapomnel jsem ti vzkazat, ze kdyby blbost kvetla tak ses samy poupe, a ze nechapu proc sem lezes. ja taky nelezu na slavisticky fanouskovsky stranky a v ramci sveho nesmirneho egoismu te prosim, aby kdyz uz musis (a to se ti zas nedivim) procitat bombitovi referaty a dalsi zde publikovane clanky a obdivovat se krase spartanskych fanynek, abys to laskave delal potichu.


lamak 
re: re: re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 20:31

tak to mas bohuzel smulu. Takze ty brecis i kvuli 100 let stare udalosti. No sem budu chodit casteji.


cale 
re: re: re: re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 20:49

hlupacku, zjistuji ze tvoje schopnost cist zaostava i za schopnosti myslet, kterazto je uz takhle prakticky na urovni neexistence. duvodem proc jsem uvadel tento historicky fakt je zduvodneni one nesnasenlivosti mezi spartany a slavisty (uz pomalu ztracim posledni zbytky zdvorilosti, takze priste uz v souvislosti s tebou jen idioti), nebo spise jeji pocatek. popravde je mi uplne jedno jestli nas nekdo v minulem rocniku nebo kole zarizl, verim tomu ze sparta by mela vyhravat i kdyz ji rozhodci nepreje (a nechci resit, zda tomu tak v posledni dobe je ci ne). tvoje dusevni neschopnost pochopit dosti jednoduche vety a jejich zrejmy smysl me privadi k zamysleni nad stavem tveho vzdelani a celkove urovne fanousku slavie. a potom pokud uvedes nejaky nejapny prispevek do diskuze jako treba "coz o leccems vypovida" mel bys byt schopen jej podporit argumenty, ne nesmyslnymi a nepodlozenymi utoky.


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrej clanek

23.10.2007 08:09

myslim, ze argumentovat tobe opravdu nema smysl. Kazdy si udela obrazek sam. Kdyz schazi argumenty, prichazi urazky. Jsi idealni priklad toho, proc v pomerne siroke casti verejnosti pri vysloveni slova "Spartan" asociuje slova jako "primitiv" a podobne. Proste na sebe nemusime reagovat, to bude nejlepsi, protoze ty jsi opravdu jinde. :D


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrej clanek

23.10.2007 08:11

mimochodem, v tvem prispevku chybi enkolik carek, je tam par chyb a nekolik vet diky spatnemu slovosledu postrada smysl. Spartane :D Ale i takovehle priklady IQ mixu mezi Strakou, Horvatem a Repkou me neodradi od toho, fandit ve ctvrtek Sparte. Tak hezky den. .)


cale 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrej clanek

23.10.2007 09:48

reagovat zjevne nema smysl, ale coz. ano, carky priznavam, par jich tam chybi. nicmene existenci pravopisnych chyb sis vycucal z prstu. vysvetli mi, proc nema smysl abys ke svym tvrzenim dodal argumenty, jak jsem to udelal ja. samozrejme jednodussi by bylo, kdybych napsal, ze slavii fandit nehodlam, protoze ji nesnasim a nedokazu pro ni najit slusna slova. presto jsem se ti snazil predlozit duvody proc tomu tak je. tvoji reakci je, ze me oznacujes za primitiva a vycitas mi mluvnicke chyby. mohl bych zde uvadet jmena skol, ktere jsem vystudoval, popripade studuji, ale predpokladam, ze bys odvetil neco jako "coz leccos vypovida o stavu naseho vysokeho skolstvi". to, o co se tady s tebou pokousim, se nazyva polemika. v te je ale dulezite, aby oba polemizujici predkladali argumenty.


DAPDO 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrej cla

23.10.2007 13:44

CALE,nehádej se s tím kreténem,nestojí Ti za to.Po úterku mu sklapne,dementovi.


sin34 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrej

23.10.2007 18:11

Lamak: Nechapu!!! Drive jsem Slavii docela i pral, ale po Kievu, nezapomenu jak nam to Slavisti mlatili o hlavu a smali se.. Nam stejne ted muze byt nejaky koeficient ted u prdele mimochodem. A fandit tymu,ktery si ani nedokaze priznat, ze postoupil s velkym stestim a souper byl zdaleka lehci nez ten nas(uvidime vecer), jednou se dostane do LM a uz se hned vysmiva, najednou mu vyleze z der Slavistu, ze se clovek az divi, koho vsechno vlastne zajima fotbal..no to opravdu nebudu! Na druhou stranu je to prece jen cesky tym a jestli vecer neco uhraje vadit mi to nebude,ale jestli dostane nakladacku, vylozene me to potesi(takze nemam moc co ztratit). Ale to co tu ty vykladas za nesmysly, ze kdyz nekdo rekne ze fandi Arsenalu je to blb, primitiv a kdovi co jeste, tak to spis neco vypovida o tobe!Jo a resit carky na forech to je taky super napad..


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Do

23.10.2007 20:21

Slavisti rikaji celou dobu, ze meli kliku. A je jasne, ze Arsenal je jinde, nez Ajax. Tak nemel kraviny. Pokora, to je to, co byste se od nas mohli ucit. Pro vetsinu spartanu je typicke prave to, ze vetsi radost, nez pripadny uspech Sparty, jim udela neuspech Slavie. Smutne a hloupe k tomu. A pokud nekdo kdo vystudoval minimalne jednu VS neumi ve vetach pouzivat carky, tak je to skutecne trapas naseho skolstvi.


taborita1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 12:11

Podle toho co píšeš pak musí být největší ultrahlupák jeden z asistentů trenéra Jarolíma, Řehák...:-P


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dobrej

23.10.2007 20:19

nesklapne, protoze Slavia i po uterku bude dal hrat LM a vest ligu. Blby, co? Ale je to holt fakt. Cim vetsi Slavia udela ostudu v LM, tim vetsi je to ostuda i pro Spartu, ale to bych chtel po vas vysokoskolacich asi moc. :D


DAPDO 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Do

23.10.2007 22:55

7:0!!!!


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

23.10.2007 23:05

njn, to je realita. A pak si vem, ze tyhle zoufalci vas porazej u vas doma :). Skoda, ze se v pondeli nehraje se Spartou, pro zpraveni nalady. .)


sin34 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

23.10.2007 23:23

Tak ty nas sesivany vysokoskolacku...spravit naladu a ne zpravit ok???A kazdy normalni clovek, ktery ma VS, ji ma, protoze ji delal pro sebe a pro svuj pocit, lepsi prac.prilezitosti atd. atd. a rozhodne ne proto aby lezl na fora a cpal to lidem do drzky. Nevis vubec nic o lidech se kterymi se tu bavis a presto urazis a jsi sprosty a to jen proto ze nekdo odmita fandit vasemu tymu v LM?No po dnesku uz asi vsichni! A jeste neco udelej si prezdivku Barcaforever a bez prosit o podporu na stranky fanousku Realu, treba se ti tam nejaky vysokoskolak zalibi a necha si podat upadnute mydlo.muck;)


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 08:37

zajimava uvaha, nicmene to nemeni nic na faktu, ze v CR jsou tymy, ktery jsou schopny dostat od Slavie dva goly a zadnej nedat. To je opravdu padny duvod k Tve radosti. :D


sin34 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 11:28

Jasne a jsou tymy ktere hraji jen pro zabavu a za pivo a parek a daji tomuhle tymu plny hvezd 4-3..Sparta hraje spatne, ale alespon nevyrovnava rekordy LM. Ostatne mi prijde, ze Sparta i Slavie letos zapasy v LM jen "sleduji", jen Sparta usetri na doprave, ubytovani a novych dresech...


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 12:23

cale 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 12:44

podle lamakovy logiky je tedy fakt, ze slavii vyklepla lisen jeste vetsi ostudou pro spartu nez pro slavii. kolik by tak od lisne dostala sparta? cetl jsem vcera peknou reakci nejakoho slavisty na spartanskou poznamku o tom, ze slavia dostane na arsenalu vic nez sparta. ta reakce znela v tom smyslu, ze slavia vede ligu o pet bodu a porazila spartu o dva goly. na tohle odvetil spartansky fanousek strucnou poznamkou - slavisto, koukej se vecer na televizi. nemyslim, ze slavisticky debakl by byl ostudou pro spartu. naopak, v dobe, kdy se zde ohanime tim pravym srovnanim, kterym je pro ceske kluby ne liga, ale evr. pohar, tak v teto dobe se ukazalo, ze sparta dokazala s arsenalem sehrat o mnoho dustojnejsi roli nez slavie. z toho vyplyva, ze se nestydime, nybrz jsme rozhodne spokojenejsi nez slavisti.


lamak 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 15:58

jo, to je dobra logika. Jsme spokojenejsi nez Slavisti, protoze jsme dostali mene golu v poharu, ale Slavii koukame v lize do prdele a doma nas sfoukla jak svicku. Tak hlavne, ze jsme spokojeni vsichni, protoze ja bych vyhru v derby, nebo postaveni v tabulce za to, dostat o 4 goly mene, nemenil. :D


sin34 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 16:47

No nevim jestli je po vcerejsku vhodne prohlasovat o nejakem sfoukavani svicek. Ale takova poznamecka, vedete ligu o tolik bodu snad po druhe za 60 let, statistiky zapasu se Spartou nejsou take moc ruzove, titul jste vyhrali v roce 96 po 48 letech a to uz je peknych 11 let, stale nemate stadion, na vasem pujcenem se krade(Brusel), udelali jste nejvetsi ostudu ceskemu fotbalu v Lize mistru. Kdyz se v Nemecku zeptas na Slavii, nikdo ji nezna(narozdil od Sparty). Derby jsme prohrali a zaslouzene.ovsem Slavia hrala krasny fotbal tak prvnich pet minut(to sem koukal..) ale pak prisla naprosta nuda..


cale 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

24.10.2007 17:52

ach jo, takze ty tady placnes pitomost o tom, ze bychom se meli stydet vic jak vy, protoze vy jste prohrali, ja se ti pokusim vysvetlit, jaka je to blbost na ironickem pripadu s lisni a ty zareagujes pouze na posledni tri vety uvahami o me logice, prestoze jsem jednoznacne predeslal, ze v tomto komentari uplatnuji TVOJI logiku.


acskncl 
re: re: re: re: re: Dobrej clanek

22.10.2007 17:13

Jude Slavie, ty kockuv zidovskej kamarade.


paulie 
re: Dobrej clanek

22.10.2007 19:07

Arsenal sice zrovna nemusím, ale zítra mu budu fandit z plných plic!!! Taky kvůli Tomášovi Rosickýmu, který si slavii tak přál...doufám, že jim tam nějaký gól dá i za nás...


Lion88 
Hmm

22.10.2007 12:43

Ach jo,souhlasím.Zajimave je,ze ani moc vzruchu na tema "odvolaní trenera" neni,spis naopak,ze by klid pred bouri a nebo se na toto tema v NASI SPARTICCE zatim moc nemluvi? To bych se divil,protoze ikdyz po prichodu trenera Bilka se zmenily vysledky,tak herni sistem skoro vubec(a myslim ze na to Bilek mel casu dost)je fakt(jak pise Bombito),ze jsme k tomu prisli jak slepi k houslim. Tak doufam(stale),ze se v nejblyzsich dnech,tydnech,MESICI neco zmeni,protoze uz ted se koukat na osmybodovi naskok blbecku me nebavi a poslouchat v praci ty keci(od blbecku kteří tem blbeckum fandi) UZ TAKY NE!!!


sin34 
re: Hmm

22.10.2007 14:48

Ty blaho po tobe to cist to je traaaga...


xilas 
re: Hmm

22.10.2007 21:02

blbecek jses v prvni rade TY


Lion88 
re: re: Hmm

23.10.2007 11:46

Blbecek mozna jsem,ale narozdil od tebe,mam alespon nejak nazor!!


cale 
re: re: re: Hmm

23.10.2007 14:18

tak nazor mame kazdy a nakonec nejde ani o to nakolik puvodni, jako spise o zpusob jeho prezentace.


ACS-fan 
D. Křetínský: Jak jsem zničil Spartu

22.10.2007 12:47

V neděli jsme viděli ukázky z další kapitoly výše uvedeného díla. Dokud autor připravovaného zaručeného bestseleru nepochopí, že fotbal není jeho šálek čaje a z něj a především ze Sparty neodejde, budou další stránky podobné těm včerejším (ne)utěšeně přibývat ... Zatím lze očekávat změnu trenéra (nejpozději v zimě), obměnu poloviny kádru mužstva a citelný pokles návštěv (na Curych tipuji 5000 statečných/bezmezných optimistů).


jbee 
re: D. Křetínský: Jak jsem zničil Spartu

22.10.2007 12:52

A je to tu zas. Stará ohraná písnička... Ten Křetínský musí být opravdu mocný černokněžník. Chápu to správně, že Křetínský si dal včera vlastence, když se přiblble otočil ve zdi bokem? A tentýž Křetínský nevystřelil na bránu, když měl? A tentýž Křetínský spálil minimálně čtyři gólovky? Hajzl! Ještěže nepodrazil taky nohy Slepičkovi při té dorážce, to už asi nezvládl... Hele, co kdybys tu Spartu prostě koupil a konečně nám ukázal, jak se to má dělat?


ACS-fan 
re: re: D. Křetínský: Jak jsem zničil Spartu

22.10.2007 14:02

Ano, je to obehraná písnička. O atmosféře v klubu, která tam od příchodu Křetínského je, o způsobu, jakým klub vede, o personálních změnách, o prodejích hráčů. Tam všude je Křetínského rukopis. Rozprodej středu obrany před ligou bez adekvátní náhrady je krásnou ukázkou jeho koncepční práce. K čemu nám je rozpočet větší než má půlka ligy dohromady? Asi hlavně k tomu, aby byla Křetínského roční finanční bilance ve Spartě zisková. Jak dlouho to ještě půjde? Jistě, špatný fotbal hrají hráči. Za to zodpovědný trenér a za trenéra management, resp. Křetínský, který má při jejich výběru hlavní slovo. Jestli je časová shoda tápání Sparty a příchodu Křetínského do klubu náhodná, pak nic z výše uvedeného neplatí. Ale asi nemusím dodávat, že si to nemyslím. Že momentálně zalezl a k problémům Sparty a nenaplnění halasně vytrubovaných plánů se nehlásí, na věci nic nemění. Ryba smrdí od hlavy!


jbee 
re: re: re: D. Křetínský: Jak jsem zničil Spartu

22.10.2007 14:24

Pořád se píše o rozprodané obraně. My máme problém v obraně? Letmým pohledem na tabulku vidím, že ji máme 3. nejlepší, a to nemluvím o tom, kde jsme mohli být, kdyby nebyl Řepka psychouš a nenechal si dát dištanc. Hlasité vytrubování cílů se mi sice taky dvakrát nelíbí, na druhou stranu co mají jako říkat? Že "chceme hrát o čelo"? To by zase byl dost velký alibismus... Jo, když se nadává na trenéra, to je jiná. Po pravdě taky nevím, jak si to Bílek představuje dál. Přijde mi, že se u něj projevuje Hřebíkův syndrom (který ovšem známe i u jiných Brücknerů) sázení na pár hráčů. Když mu pak vypadnou, tak jejich náhradníci nevědí co hrát. Na druhou stranu, ani Bílek nemůže za to, že Doškovi to tam nepadá. Na třetí stranu ;) nechápu, co tam ještě dělá Kulič. Došek aspoň bojuje a dostává se do šancí, ale Kulda... darmo mlčet. Pořád ale vidím jistou naději. Tenhle tým na to má, v létě jsme IMHO dobře nakoupili.


Jardel 
re: re: re: re: D. Křetínský: Jak jsem zničil Spar

22.10.2007 15:53

S tím, že na to současný tým fotbalově má,bych taky souhlasil, ale otázka je, proč ti kluci nehrají to, na co mají, obrana sice občas chybuje, ale jak píšeš, tam největší problém není, ten je nejen v útoku, který nedává góly, ale i v záloze, kde sice máme přetlak, ale zatím v podzimních zápasech nevidím, že by se to na hřišti nějak projevilo, ať je sestava jakákoli. Když vypadl Horváth, hra Sparty ztratila i ten nepatrný náznak invence, který měla s ním. Těžko říct, co se stalo s Limberským, který hrál v přípravě jako z partesu, včera byl jen svým stínem, Dana Koláře bych raději nechal bez komentáře, jediný, kdo se trochu snažil byl Kisel, kterému jsem dlouho nemohl přijít na jméno, ale za podzim mi přijde, že si základ zaslouží. Bohužel jsem včera viděl jen první půli, tak nevím, jak na místě, které má předplacené Horvi, uspěl Ludva, ze zdejších reakcí soudím, že se mu zápas nejspíš příliš nevydařil, ale nezatracoval bych ho, dle mého by potřeboval cítit od trenéra důvěru, např.vzpomínaný Libor Došek jí dostal habaděj, i ve chvílích, kdy se mu zrovna nedařilo a od doby, kdy se Letnou ozývalo "Došek ven!" urazil díky tomu pořádný kus cesty, teď se veze s celým týmem, nicméně přijde mi tam pořád platnější, než na podzim hodně vyčpělý Kulda.


otiko 
re: re: re: D. Křetínský: Jak jsem zničil Spartu

22.10.2007 20:10

ano ryba smrdí od hlavy. V každé firmě je za stav odpovědný šéf. Sparta není vyjímkou. To jestli zrovna Horvath udělal kravinu není podstatné. Podstatná je vždy koncepce, celková atmosfera, výběr lidí a to jak jsou využity jejich schopnosti. To je práce šéfa. Dokud bude Sparta v rukách J&T a křetínského lepší to nebude. Ani kdyby koupil Mourinha a Ronaldinha. V Křetínského Spartě by zapadli jako všichni ti jinde výborní...Dnešní Sparta nemá úspěch ve svých rukou. I ten loňský double byl vlastně díky větším selhání ostatních. Jaký je ale poměr rozpočtu/ceny hráčů Sparty a těch ostatních - tedy jaká je efektivita "investice" ?


ACS-fan 
re: re: re: re: D. Křetínský: Jak jsem zničil Spar

23.10.2007 07:52

Mluvíš mi z duše. Myslím, že éra pana DK ve Spartě se blíží ke konci. Jeho plány zkrachovaly, Evropa i ligová suverenita jsou v husté mlze a tak se zájem sponzorů logicky přesune jinam. Do současné Sparty už prostě finance tak štědře sypat nebudou. Velmi pochybuji, že by chybějící prostředky do přefouknutého rozpočtu dodal Křetínský potažmo J&T z vlastní kapsy (preferují pohyb peněz opačným směrem). A tak v roce 2008 můžeme být zvědavi na nového majitele. Ten současný, který se při problémech nedokáže postavit před fanoušky alespoň mediálně, mi opravdu chybět nebude.


tvrdik 
Souhlas

22.10.2007 12:48

Super článek, ve všem naprostý souhlas. Na Spartu už chodím 20 let a pamatuji zápasy ze začátku 80. let. Na tyto stránky chodím pravidelně již od začátku, ale pouze jako pozorovatel. Situace v poslední době mne již vyprovokovala k tomu, abych se vyjádřil i já. Především jsem zklamán ze systému hry, protože vůbec žádný neexistuje. Nakopávaná je prostě hrozná a útoku se nedaří. Samozřejmě půjdu na každé utkání Sparty, jen tam vždy jdu s obavami, jak to dopadne a na co se máme těšit.Snad se situace a stav brzy zlepší.


mojža 
zmar

22.10.2007 13:05

Vážení,ať se na mě nikdo nezlobí,ale od té chvíle co Křetínský vyhodil Frantu Straku a podotýkám,že netvrdím,že je to skvělý trenér,aby mě někdo nenapadl,tak od té doby,kdy byl vyhozen za situace,kdy jsme vedli ligu o sedm bodů(kdeže ty časy jsou)to jde se Spartou opravdu z kopce.Nechci házet vinu na Křetinského,ale kdo za to může?A co náš pan prezident Chovanec?K čemu tam je,taková persona,to je to všechny baví?Začíná mi připadat,že ten titul jsme získali jen díky tomu,že ostatní jen tápali ke konci ligy.


sin34 
re: zmar

22.10.2007 14:55

Myslim ze to bylo minimalne o 8 a spise si myslim ze o 9 bodu.. Franta je nejlepsi..Nedostal hrace co chtel..prostor..Jsem pro nej. Aspon byla videt na hracich snaha a bojovnost. A system?Myslim ze je rozhodne zkusenejsi a kvalitnejsi trener nez Bilek, ktery dle meho jeste nic nedokazal!Titul??No to si prohrala muzstva Boleslavi, Slavie a Liberce sama!Pohar?Prominte..na ten tu kazdy sere!A Blsany?Jezdil sem tam kazde kolo,mam je v srdci spolu se Spartou, silena klika, genialni tah o angazovani L.Zelenky, ktery vystrilel zachranu. Napriklad nikdy nepochopim proc si vzal v Blsanech tragickeho Kolare do Sparty..podarilo se mu par zapasu a hnedka hvezda..a ted??Darmo mluvit..


Cahir 
zoufalá hra-výborný referát

22.10.2007 13:16

Bombito chci Ti poděkovat za vynikající referát do kterého se Ti podařilo výborně skloubit úryvky z mé oblíbené Cimrmanovské hry. Díky!!!


pesfilipes 
re: zoufalá hra-výborný referát

22.10.2007 15:30

tak ten záskok je pěkná hra, což o to... ale to není to, oč tu běží ;-)


schimir 
Poděkování

22.10.2007 13:24

Děkuji Ti, Bombito, za krásný článek. Zahřál u srdíčka, které je smutné ze hry, kterou nám ti naši kluci servírují. Na každé kolo se těším, říkám si, že teď už to zlomíme, teď už to půjde. A zase nic. V pondělí znovu a znovu. Otázky na to, jak hrála Sparta. Podíval jsem se vlevo na anketu. Prý nekomfortní situace. pánové, průser je to. Jako vrata!!! Tohle už je do nebe volající. Nejde o to, kolikátí jsme, kolik bodů máme a kdo je před námi. Vůbec ne, prvořadá je totiž hra. Stačí přeci málo, můžeme předvádět dobrý fotbal, zahazovat šance, trefovat tyče a prohrávat zápasy 1-0, ale budeme plní optimismu, protože bude zřejmé, že soupeře od první minuty drtíme a stačí jen málo, aby se to zlomilo. Jenže to se neděje. My hrajeme ... Napíšu to tedy jinak. My nehrajeme nic. Trenér Bílek je na lavičce jeden celý rok, dvě přípravná období, má volné ruce při přestupech, přivedl si realizační tým dle svého výběru. A herní projev? Nákopy na Doška a přihrávky zpět. Neexistující záloha, minely v obraně. Kdo je za to zodpovědný?


Bombito 
re: Poděkování

22.10.2007 13:35

Můžu Ti říct, že bych byl raději napsal hnusný článek o krásné a famózní hře Sparty. Třeba se také jednou dočkám. ;o)


schimir 
re: re: Poděkování

22.10.2007 20:47

Neboj, v to věříme všichni, že se brzy zvedneme. Ale jedno Ti povím, u tebe ten mizerný článek hrozí maximálně jednou za deset let.


Uriel 
re: Poděkování

22.10.2007 13:42

S tim nelze než nesouhlasit.Otázkou je kdy to panu "Odborníkovi" dojde.Až skončíme v UEFĚ s 1 bodem poslední?


Uriel 
re: re: Poděkování

22.10.2007 13:47

* souhlasit samozřejmě


schimir 
re: re: Poděkování

22.10.2007 20:53

Myslím, že je právě čas, aby ukázal svou pozici prezident klubu. Já vím, má teď hodně práce. Hrajeme dvakrát doma a tak musí napsat hned dva úvodníky. On by měl být tím, kdo Křetínskému doporučí, že je čas na změnu. Ono je sice hezké, že chceme pracovat koncepčně, ale pod Bílkem to na to zrovna moc nevypadá


sin34 
re: re: re: Poděkování

22.10.2007 22:05

Fakt se mi hrozne libi jak jsi zhodnotil nekdy minule praci naseho prezidenta:-D Kyticky a uvodniky:-D A to myslim ze je ani nepise sam a kytku mu taky nekdo pripravi. Jako vazne by me zajimalo co tam presne Chvoanec dela a kolik za to nic bere..


schimir 
re: re: re: re: Poděkování

23.10.2007 11:46

Jsem rád, že tě to povavilo. pro mě je to celkem k pláči. Tohle je místo, které mi na Spartě nejvíce vadí. Prezidentem se stal bývalý hráč, Sparťan, uznávaná osobnost a člověk, kterého jsem si přál na tomto postu. Splnilo se mi mé přání, ale co z toho? Přijde mi, že Chovanec nemá na chod klubu žádný vliv. Podle mého soudu by měl: a) Jasně stanovit sportovní cíle klubu b) Rozhodnout o přestupové politice c) Být zodpovědný za sportovní chod klubu d) Mít pravomoc navrhnout odvolání trenéra Suma sumárum. Jasná vize do budoucnosti, nákupy hráčů dle danné herní koncepce, tlak na post trenéra. Podle mě dost na to, aby se Spartě vyhnuly půlroční obměny kádru, chybějící hráči na určitý post a markantní přetlaky na postech jiných, možnost koncepčně doplňovat tým a být tedy dlouhodobě konkurenceschopný v širší evropské špičce.


Uriel 
Kdepak

22.10.2007 13:37

Bílek musí pryč,jinak pujde Sparta úplně do kopru a příští rok bude bez pohárů.Přeci není možné se stále na něco vymlouvat(místo aby je pořádně zkritizoval za tu bídu),absence měl sice značné,ale on je problém v tom,že Sparta hraje mizerně i kompletní.A hlavně by měla přijít čistka,hlavně v záloze.Ona je totiž hra Sparty celkem dobře čitelná,obraně soupeře v podstatě stačí ve vzduchu eliminovat oba hroty a Sparta je rázem bezzubá.A třeba sledovat to,jak Kolář nebo Sylvestre tvořej hru,no to je skoro za trest.Taky je perfektní vsadit za talíř 2 v 1.půli a vidět ve 45.min Zábavníka,jak ve 100% šanci zakopne před balonem a přitom Matyho nechává Bílek sedět.Fakt paráda....


Ondra 
Bombito - nejlepší hráč Sparty

22.10.2007 14:01

Ale tééé Sparty se nevzdám! Byla v mém srdci od nepaměti. Rostla staletí a jak bych mohl dopustit, aby padla její sláva, o které se píše a zpívá!


sin34 
re: Bombito - nejlepší hráč Sparty

22.10.2007 14:56

No ono to v prazdne Axa arene moc nezni pockejte az prijdou lidi...


Patejl 
re: re: Bombito - nejlepší hráč Sparty

22.10.2007 17:19

Tak hlavne, aby blbci sedeli jenom vlevo...


sin34 
re: re: re: Bombito - nejlepší hráč Sparty

22.10.2007 20:20

No tam nechodim, nejsem sebevrah. Ale to ja kdyz si sem jistej tak si kolikrat vyjdu az sem...


zemko 
slepice, maty a ludva...

22.10.2007 14:14

...i kdyz Kulic odehral prvni polocas celkem obstojne i kdyz se mi zda, ze neumi zpracovat mic, proc Bilek nezkusi dat tam Slepicku od zacatku??? prichod Matyho se mi zdal jako pekne oziveni do ty doby hodne nudne a nic nerikajici hry a ted mensi citace kamos k ludvovi a jeste jednomu "nasemu" hraci: "Tak si tak říkám, že kdyby na lavičce seděl samotnej Sylvestre, béčko by se zabilo při letecký katastrofě, dorostenci by byli na turnaji v Brazílii i se staršíma žákama, tak by Bílek Ludvíka stejně nenasadil. Buď by jsme hráli v deseti, což stejně hrajeme, protože Kolář se nepočítá, anebo by nasadil někoho z potěru. Mimochodem hraje se 12 na 10, protože Kolář hraje se soupeřem - poslal bych stížnost na svaz, protože to se nesmí.:D " myslim, ze ten citat mluvi za vse, jsem zvedavej kdy, jestli ubec, si Bilek uvedomi, ze hrat si na oblibeny a neoblibeny hrace je blbost a zacne je tam stavet podle vykonu. Pak muzem mozna neco ocekavat!!!


jbee 
re: slepice, maty a ludva...

22.10.2007 14:28

Sice mě nenasazení Sylvestreho taky dost nadzvedlo, ale když nastoupil do druhé půle, tak co předvedl? Velké nic. Akorát si dal vlastence, když se otočil ve zdi bokem. Čili za včerejšek si nemají s Kolářem do vyčítat...


sin34 
re: re: slepice, maty a ludva...

22.10.2007 14:59

Na Silvestrovi to proste mel stavet..Nevim co chce od hrace, ktereho tam posle vzdy jen na par minut..Vemte si Doska, kdyz stridal hral hovno, pak mu Bilek dal prostor, duveru a zaclo se mu darit..Tu samou sem cekal pro Maura, nebo Ludovica...bohuzel, tady se nejaka adaptace moc neresi..proste bez Francouzi, Svycare a neco predved...:-(((


cale 
re: re: slepice, maty a ludva...

22.10.2007 17:18

dalo by se lehce spocitat kolik mel ludva dotyku s balonem, odecist ty momenty kdy dostal prihravku ve chvili, kdy byl obsazenej a nemel jinou sanci nez prihrat zpet nebo odkopnout a po takovych poctech bychom pomerne snadno dosli k duvodu, proc nevyhravame a proc se na to neda koukat. onen duvod mi pripada jasny - zaloha u nas nehraje. obvykly postup: po paradni kombinaci vetsinou ve slozeni horvath-kadlec-brezinsky (s obcasnymi obmenami) leti dlouhy a vysoky balon na doska. ten i kdyz nakrasne ten svuj souboj vyhraje, hrace v rudych dresech kolem nej nenajdes. sylvestre vcera nezaril, inkasovany gol padl s jeho dopomoci, nechci ho za kazdou cenu hajit, ale on proste nedostava sanci vyniknout.


Jardel 
Neveselá současnost

22.10.2007 14:14

Článek je jako vždy kvalitní, jen mi dnes přijde, že v něm u Bombita poněkud neobvykle převládá pesimismus, nicméně když člověk v posledních měsících vidí hru naší Spartičky, asi se tomu ubránit nedá. Za poslední dva roky by se daly skutečně kvalitní zápasy, po kterých by mohl být člověk na výkon borců v rudých dresech hrdý, spočítat na prstech jedné ruky. Kde jsou ty časy, kdy se před Spartou třásla celá republika a na Letnou se jelo pouze neudělat ostudu, teď už si tam jezdí pro body kde kdo a o zápasech venku ani nemluvě. Člověk vždycky trne, jestli ten první gól dáme my nebo soupeř, od toho se totiž poté odvíjí celý zápas, pokud inkasujeme jako první my, v 90% případů se můžeme se třemi body rozloučit, současné mužstvo zkrátka nemá morální sílu (někdo by řekl, že kvalitu, ale ti hráči přece přestupem na Letnou fotbal hrát nezapomněli), aby dokázalo soupeře za nepříznivého stavu zmáčknout a něco s výsledkem udělat. Dlouhé nákopy na Libora nemají šanci na úspěch, každý má tuto taktiku přečtenou, ale je to jednoddušší, než se sám snažit něco vymyslet, raději alibisticky nakopnu míč dopředu, ono už to nějak dopadne. Nevím, jakým dílem se na současném stavu podílí Míša Bílek, když přicházel, měl jsem radost, že se vrací další Sparťan, hru sice zpočátku nezlepšil, ale výsledkově se mu dařilo, i když často i se štěstím. To se k nám teď otáčí zády a rázem jsme tam, kam herně patříme, v současné době si totiž o nejvyšších příčkách můžeme pouze nechat zdát a jestli se to co nejrychleji nezmění, můžeme být napřesrok i bez evropských pohárů. Pozitivní sice je, že D.Křetínský nechce udělat znovu stejnou chybu, tedy vyhodit trenéra a opět na přání nového kompletně překopat kádr, koncepční práce je dobrá věc, ale musí na to být správní lidé a je otázka, jestli jím právě Míša Bílek je a bude schopný v dlouhodobějším horizontu vést tak velký klub, jako je Sparta, k výraznějším úspěchům než jeho předchůdci. Co se týká vzpomínaného double, je to sice úspěch, těžko jej v dohledné době někdo zopakuje, ale asi všichni viděli, jakým způsobem jsme k němu doklopýtali, především v lize nám k titulu hodně pomohli soupeři, kteří si naštěstí také nedokázali po celou dobu držet stabilní formu.


sin34 
re: Neveselá současnost

22.10.2007 15:08

Naprosty souhlas..hodnoceni trenovani pana Bilka jsem psal jiz vyse..jeste bych mohl uvest, ze o Kostarice, kde byl moc nevim a z Teplic ho vyhodili. A ke Strakovi: S Teplicemi uspesny(hist.uspech v poharu UEFA) - NEVYHOZEN, se Spartou myslim taky(liga naskok, LM hezky bojovny fotbal[aspon vubec],porazil Slavii 2-0!!!!) - VYHOZEN, Aahlen zachranil v lize, bohuzel jen jednou. - VYHOZEN, Plzen zachranil v lize(byl sem na zapasech po tom, hrali jsme tehdy tak "skvele" ze nemam ani jednu myslenku, ze by mu ten zapas na Letny nekdo pustil) - NEVYHOZEN, Inssbruck - vedl si dobre, avsak s malym kadrem to mel tezke, navic ho kapitan pomlouval v novinach - NEVYHOZEN...Budejovice zatim docela ujdou.. At mi nikdo nerika ze je to neuspesny trener


DAPDO 
MÍŠO-DĚKUJEME,ODEJDĚTE.

22.10.2007 16:34

Bílek by měl zhodnotit situaci jako Mourinho v Chelsea a raději odejít.Nemá týmu absolutně co dát,stále staví své oblíbence,kteří se na place spíš plouží,přesto hrají v dalším zápase znovu od začátku.Soudný a nestranný trenér přece musí poznat,že Kolář nemá momentálně s prvoligovým fotbalem nic společného,Kisel nemá na to,aby tvořil hru,když není schopný přihrát na pět metrů.A Kulič-bez něj bychom minulý rok těžko získali double,ale jeho výkony jsou v probíhající sezoně parodií na fotbal.Ale tito hráči stále dostanou důvěru,protože jak řekl Míša před zápasem v Budějkách,hrají momentálně ti nejlepší!!!!Herním stylem jsme terčem posměchů ostatních fanoušků a zcela poprávu-na to se prostě nedá dívat.Ale panu Bílkovi se ten fotbal asi líbí.Pane Křetinský-nelze brát do Sparty trenéra na základě toho,že je to bývalý spartan a zná tam dobře prostředí.


RVS. 
re: MÍŠO-DĚKUJEME,ODEJDĚTE.

22.10.2007 19:12

Prima-a přemýšlel jsi kdo by měl přijít?Samozřejmě Franze máme rádi,ale nejspíš je jeho příchod dost nereálný.Kdo další je tak zázračný,aby skýtal záruku,že za půl roku či za rok nebude situace podobná?A pokolikáté už.Všichni se vyměnili,jen jeden Daniel zůstává....Podle mého by měl,pokud se situace do konce podzimu nezlepší,odejít.Myslím,že faktické důvody by se klidně nasčítali. Na druhou stranu-jestli se chce někdo ohánět náhodou při zisku double,tak pak to můžem rovnou zabalit.Kde je sakra naše hrdost?Hrajeme špatně,všichni jsou špatní(kromě Ludvy-ten je výbornej),všichni nám ubližujou a všechna loňská vítězství byla náhodná.....Tak to pak fakt netuším,proč by z nás měl mít kdokoli přijíždějící na Letnou jakýkoli respekt. SPARTA FOREVER,ne!?!


schimir 
re: re: MÍŠO-DĚKUJEME,ODEJDĚTE.

22.10.2007 20:45

Co třeba Ivan Hašek? Nebo trenér ze zahraničí?


Uriel 
re: re: MÍŠO-DĚKUJEME,ODEJDĚTE.

22.10.2007 21:40

RVS No možná by měl přijít někdo,kdo by měl u hráčů přirozenou autoritu a taky více zkušeností.To,že třeba Bílek trénoval "velkokluby" jako Teplice nebo Plzeň a je bývalí sparťan,ještě neznamená,že je dobrý pro Spartu.Mě třeba osobně vadí i jeho mediální projev.Převážně po bídném výkonu,místo tvrdé kritiky,povětšinou reaguje na novináře podrážděně stylem "co je vám do toho nebo co mne vůbec obtěžujete s průběhem zápasu atd"...To aspoň Křetínský vystupuje trochu na úrovni.Souhlas s tim,že Míša momentálně prostě nemá Spartě co nabídnout.Double je sice hezká věc,ale nějak si nepamatuju,že by sme loni hráli nějakej extra líbivej fotbal a hlavně skutečným měřítkem jsou evr.poháry a tady Sparta tvrdě naráží.A pže změny ve vedení těžko můžem čekat,nezbývá než doufat,že se Daniel pochlapí a přivede konečně už nějakou osobnost.Kdybych si soukromě zaspekuloval,mě by se líbil třeba takovej Zdeněk Zeman nebo Ivan Hašek,to by bylo jiný kafe,než navýrazná jména typu Griga nebo Bílek.Jen se toho nebát.Ostatně následující týdny budou reálným ukazatelem aktuální formy Bílkova "hvězdného" souboru...Něco mi říká,že ve čtvrtek místo zlepšení přijde další propadák


malexx 
zadne nadseni?

22.10.2007 17:25

Bombito, a co fakt, ze jsi videl naseho Franze? To ti nestacilo?


paulie 
Nádherný referát, nádherná hra!

22.10.2007 19:04

Tou nádhernou hrou samozřejmě nemyslím představení předvedené naší Spartičkou, ale dílo Záskok Divadla Járy Cimrmana, jejíž úryvky byly dokonale využity v Bombitově referátu. Ještě jednou děkuju za skvělý referát - alespoň jsem si po včerejší tragédii mohl zavzpomínat na výbornou komedii...


sin34 
re: Nádherný referát, nádherná hra!

22.10.2007 20:27

A zapomenout na tragedii...


Canizares 
Je čas na změnu

22.10.2007 23:55

Současnou situaci Sparty bych přirovnal k pacientovi, kterého už několik let lečí ten samý doktor na nemoc, na kterou existují desítky léků. Doktor neustále zkouší na pacientovi různé léky, které ovšem nejsou na tu jeho nemoc. A jelikož se nedaří, tak pokaždé vyhodí zdravotní sestru, která se o pacienta stará a najme novou. Nebylo by tedy už konečně na čase, aby byl vyhozen DOKTOR?!


rock666 
No panic

23.10.2007 08:20

Skvělý článek!!!


Morkon 
Můj názor

23.10.2007 09:37

Kádr možná není špatný, ale není nejlepší v lize. Možná mě budete kamenovat, ale myslím si, že Slavia má v současné době lépe poskládaný kádr. Hráči jako Kisel, Matušovič, Brezinský, Zabavník, Slepička, Rezek nemají ve Spartě co dělat. Nechápu, když Sparta věděla, že pustí Blažka a Šimůnka si nezajistila adekvátní náhrady? Jak to, že stoper je z Libereckého Béčka? Jak to, že chytá lehce nadprůměrný gólman? Proč musíme z poměrně dobrého levého beka Kadlece udělat zcela průmerného stopera? Proč Sparta pouští borce, byť jen na hostování, jako Jeslínek, který dal víc gólů než naše útočná dvojce dohromady? Nebo Kůdela... Proč vyhazuj hráče jako Volešák, Pudil, Zlámal? V nedávné době Zb. Pospěch atd. Ten kdo na Spartě rozhoduje o přestupech je diletant. Pak tu máme trenéra, který má sice Sparťanské srdce, ale trénovat asi moc neumí. I hráči, kteří mají potenciál nejsou ve formě (Hušek, Kladrubský, Kulič). Takže resumé: Nechci obviňovat trenéra, poněvadž za současnou situaci, která se táhne už několik let, může celé Sparťanské vedení. Někdy i ve velmi dobrém mančavtu nastane doba, kdy je důležité oddělit zrno od plev. Tato doba ve Spartě nastala.


jbee 
re: Můj názor

23.10.2007 09:52

Tak popořadě: Kisel zjevně na Spartu má, protože patří poslední dobou k nejlepším. Matušovič je z formy, ale potenciál je v něm obrovský. Brezinský, vy vole, sice možná přišel "z Libereckého Béčka", ale na to, že je mu 23 byl asi nejlepší stoper, kterého Liberec měl (pokud nevěříš, tak se podívej na skóre předmětného týmu). Navíc už před tím odehrál skvělou sezónu Škodovek. Je to Slovenský reprezentant. Já bych ho ASAP koupil. Slepičku asi nemá smysl komentovat, každý ví, že ten hráč má obrovský potenciál, akorát rok promarodil. Mimochodem, je to jediný náš útočník, který poslední dobou dává góly. Takový Kulič je mnohem zbytečnější (a tvrdit o třiatřicetiletém hráči, že má nějaký potenciál, to chce celého chlapa). Gólmana komentovat nehodlám, Blažek to prostě není, ale "lehce nadprůměrným" bych ho taky nenazval. Co se Jeslínka nebo Kúdely týče - ty jako věříš tomu, že by měli na to, aby rovnou naskočili do Áčka Sparty? A že by třeba Jeslínek dával tolik gólů? Hm, dobře naivní. Co se vyhazování hráčů týče, tak Volešák s Pudilem odešli sami (Pudil navíc hned po dorostu, FYI). Proč musel odejít Zlámal, to nevím, podle všeho tam byly nějaké osobní důvody. Každopádně mi zatím nechybí. Zb. Pospěch, pokud sis nevšiml, je podprůměrné dřevo. I ten Liberec byl rád, že ho koupili aspoň nějací naivní Norové... Mimochodem, napsat že Kladrubský není ve formě, to je dost odvážné. Naštěstí jsi mnohé, pane experte, objasnil tím, že jsi do stejné škatulky zařadil i Huška. Ano, ten skutečně ve formě není. Ostatně, neznám hráče, kteý by byl ve formě se zlomenou klíční kostí... Suma sumárum, je možné, že na Spartě o přestupech rozhoduje diletant, nebo že ji trénuje trenér, který trénovat moc neumí, ale můžeme být moc a moc rádi, že ani jedno neděláš ty.


Morkon 
re: re: Můj názor

23.10.2007 10:53

Sice nechápu tvůj urážlivý tón, když tady normálně diskutujem a já projevil pouze svůj názor, stejně jako ty. Ale popořadě. Na hodnocení hráčů se neshodneme. Kisel je z mého hlediska špatný hráč, který neumí přihrát na 5 metrů. Jediné, v šem trochu vyniká je rychlost a střelba. Dle mého názoru je to málo...Nevím, jestli jsi viděl poslední 4 zápasy, ale všech zápasech šli nějakou měrou přes Brezinského góly. Nebudu tady jmenovat konkrétní situace, ale možná si vzpomeneš nebo koukneš na fotbalzive.cz. K tomu mu přičtu, že rozehrávku má prachbídnou. Prostě naprosto nevyhovující. Nechápu, když jak píšeš byl v Liberci nejlepší, že byl v Béčku.Slepička rozhodně potenciál nemá. Kdo trochu rozumí fotbalu ví, že je nekopa. Kulič? Asi si pleteš slova potenciál a perspektiva. Kulič potenciál dávat góly má. Asi proto je v Český repre která, narozdíl od Slovenský ve který je v širším kádru Brezinský a Kisel, má výsledky. Jeslínek a Kúdela by v současné bídné formě Spartu hned nevytrhli, ale hrát za Spartu rozhodně mají. Koukni se na kádr Slavie. Mají tam spoustu maldejch hráčů a taky na to mají. Pudil nevím přesně, ale Volešák sám neodešel, nýbrž byl poslanej na přestup (můj názor v podstatě výměna za Kozáčika). Zlámal Ti sice nechybí, ale je to nejnadějnější gólman v český lize. S perspektivou, narozdíl od lehce nadprůměrného Poštůlky, kterému kreje záda zcela průmerný Kozačik. Zb. Pospěch OK, do isté míry souhlasím... v neděli mi přišel Kladrubský z formy. Hrál 20 minut pak nic. Ale je fakt, že to začali překopávat. Ale nelíbil se mi ani poslední zápasy na levém beku. To proti začástku eebylo taky nic moc. U Huška jsem to myslel, smaozřejmě před zraněním. Takže sice nejsem expert, ale někdy se stačí zamyslet, což u tebe asi nehrozí.


otiko 
re: re: re: Můj názor

23.10.2007 16:56

vlastně skoro všichni hráči, kteří jsou ve Spartě byli před příchodem do Sparty skvělí. Proč ve Spartě všichni spadnou do podprůměru ? A po odchodu zanedlouho opět jsou oporami svých týmů ? je třeba jmenovat ?...je to jednoznačně atmosférou ve Spartě, za kterou je ve firmě vždy odpovědný šéf, v tomto případě Křetínský.


sin34 
re: re: re: Můj názor

23.10.2007 18:27

S tim Kiselem naprosto souhlasim, vzdy kdyz mu dohoriva plaminek ve Sparte odehraje nejake lepsi utkani(Jablonec napriklad). A strelba??No jestli je asi 10 golu na pet sezon v nasi lize moc na stredniho zaloznika, myslim ze ne. Zabavnik?Nechapu nakup.Kudela?Koukal sem na nej na MS i v priprave, hyril aktivitou a neztracel balony(nechapu proc jsme ho vubec nekam pousteli:-( ), Kladrubsky?Velmi prumerny az podprumerny obrance, relativne rychly s 1 jedinou klickou(to neustale preslapovani, co videl u Ronalda v televizi za klicku nepocitam..),Kadlec?Na stredu hroznej, levy bek slusnej. Matusovic?Co ja vim zahral jednu sezonu v Baniku pak trosku u nas a myslim ze je spokojenej, zakl.plat vybornej a ted uz to tady jen nak doklepat - ten hrac neda 5 centru z 10 pred branku!), Postulka?Stary, prumerny az podprumerny golman..Nabizel se Danek(vyborny!), Zlamal..nechapu..Jinak Jeslinek uz neni nas ne? A odchod Zb. Pospecha nechapu, at byl jakykoliv goly davat umel!Abraham?Nechapu nakup cholerika, ktery se chce rvat s protihracema, moci proti novinarum...a jeste toho moc nepredvadi. Husek?Hrozne se mi libil..posledni 2 zapasy pred zranenim ovsem nic moc..Kolar???Muj boze co tenhle clovek dela ve Sparte?? Dle meho nazoru je M. Bilek bohuzel neuspesny trener a krome titulu, ktery mu spadnul do klina nic nedokazal..FRANZ, ZEMAN nebo HASEK misto nej...!!!


lamak 
Tak mate

23.10.2007 22:01

alespon nejaky duvod k radosti. A je to ostuda pro nasi ligu jako celek, obzvlast, kdyz jsou tymy, ktere se Slavii v lize dostavaj goly :)


Průcha 
re: Tak mate

24.10.2007 08:31

Opravdu máte vy sešívaný hadrníci zajímavý myšlení, když dostala v LM nářez Sparta (ovšem nikdy takovej), tak to byla ostuda Sparta, kdežto u vás je to ostuda ligy!!!!! Pokusíš se mi ten rozdíl vysvětlit??????


lamak 
re: re: Tak mate

24.10.2007 08:37

neskatulkuj.


cale 
re: re: re: Tak mate

24.10.2007 12:47

kvalitni zduvodneni


lamak 
A jeste neco

23.10.2007 23:18

smazani radoby vtipnyho nazvu Slavie po derby a dnesni intro na web, to jsou snad jedine veci, ktere mi po te dnesni bide zvedou naladu. Je mi totiz jasne, ze zadny Slavista by ten dnesni debakl za ucast v LM, vyhru v derby a vedeni v lize se Spartanem nemenil. Tak dobrou noc a nezapomente. Pudil, Senkerik 0:2 .)


DAPDO 
re: A jeste neco

24.10.2007 14:29

Pane jo,Ty jsi ubožáček.Asi z té výhry u nás budeš žít pěkně dlouho.Tak si to užij,protože zase byla na dlouhou dobu poslední.My ted taky budeme žít dlouho z vašeho debaklu na Arsenalu,ani nevíš,jak se mi večer krásně spalo!!!Tak si běž koupit kapesníčky,polib plakát legendy Vládíka a neotravuj tady.


lamak 
re: re: A jeste neco

24.10.2007 15:59

Delas mi radost :). Hlavne se bav zitra od 18:00, az prijede vekloklub Curych. :D