Mediální bublina psa filipsa 8. aneb velké výhry, remízy a prohry

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ÁcesMike 
Děkovačka

06.11.2007 15:20

děkovačka neděkovačka už byla proti kladnu a bohemákům..a z prostýho důvodu: hráči se nasrali na fans, páč vyřvávali (ne všichni samozřejmě) došek, bílek ven..a páteční akce to ještě umocnila..


pesfilipes 
re: Děkovačka

06.11.2007 16:00

vtip je ale podle mě v tom, že děkovačka je o ničem, důležitej je výkon a výsledek.


cale 
re: re: Děkovačka

06.11.2007 17:24

dekovacka o necem je. hrac je za vykon a vysledek ocenen, fanousku sparty se oceneni nedostane. jedine co od hracu ocekavam za devadesat minut mrznuti na stadionu a povzbuzovani (ktereho popravde ted tolik neni) je aby prisli pred tribunu a zatleskali. ja jim taky rad zatleskam, snazili se, at jsme vyhrali ci prohrali. ty kluci si minuly rok uzivali cemu se v devadesatych letech nedostalo lepsim fotbalistum. po prakticky cele jaro chodili velke navstevy a tu oslavu po moste si uzili urcite stejne jako my. odsuzuji akt "fans", kteri si troufnou vkrast se na stadion, ale takhle hraci reagovat nemeli.


vejvič 
re: re: re: Děkovačka

06.11.2007 20:21

Myslím,že máš pravdu, navíc v Mostě se docela fandilo.


ÁcesMike 
re: re: Děkovačka

07.11.2007 09:45

přijít a aspoň zatleskat po jakymkoliv výkonu povzbuzujícím fans je podle mě slušnost minimálně..


pesfilipes 
re: re: re: Děkovačka

07.11.2007 09:49

Vždyť zatleskali. Tzn.že se jako důležitý řeší jen to, odkud...


abdul 
re: Děkovačka

06.11.2007 18:52

bych rek, ze z 99% to nebylo z hlav hracu, ale dostali to narizeno shora, kdyby hracum opravdu zalezelo na tom co kricej nebo nekricej fandove, tak na tom hristi litaj jinak.


Czechmate 
Super...

06.11.2007 15:41

znovu skvelej komentar... nemam slov... tim kdo se bez koho obejde jsi to presne vystihl...


malexx 
Dobry clanek,

06.11.2007 15:53

jen je skoda, ze ti, kterym je urcen predevsim, si jej nejspis neprectou.. V kazdym pripade rebelie ultras-deti zrovna v dobe, kdy se SNAD konecne zvedame, je hodne nestastna.


pesfilipes 
re: Dobry clanek,

06.11.2007 15:56

Tak ono to neni o jenom o ultrasdětech...


ultrra 
re: Dobry clanek,

06.11.2007 16:34

furt házíte špínu na ultras tak sem zvědav jakou atmosféru vytvoříte Vy chytráčkové.už vás vidím jak děláte choreo a podobný věci.:-))


RVS. 
re: re: Dobry clanek,

06.11.2007 16:44

Ono choreo v atmosféře "Bílek a Došek ven" je dost k ničemu. Dost často mám pocit ,že některým jedincům jde hlavně o sebe,o prezentování toho jací velcí a tvrdí jsou ultras a až v poslední řadě o Spartu jako takovou. A jinak-článek je skvělej!


malexx 
re: re: Dobry clanek,

06.11.2007 21:06

jeste si dvakrat zahajluj pred zrcadlem a spinkat...


pesfilipes 
re: re: Dobry clanek,

07.11.2007 11:07

"Vy chytráčkové"? Tak to asi budeš přesně ten kus, kterýho se ta bublina přesně týkala... mám ten dojem. Bez tebe se Sparta prostě neobejde...


Děčín 
Děkovačka

06.11.2007 16:18

P.f.:Díky za slova,která mi jdou z duše!Ale i poznámka Recchiho v Kapříkách má svůj smysl,je to vše jak se říká trochu drškou do zdi!Nevím o co šlo těm individuím,kteří na Spartu vlezli,ale také nevím jestli to byli opravdu sparťané??Když mi se dostanem do Edenu,proč by oni nemohli k nám,aby rozvířili hladinu!!??Fakt je ten,že někteří naši fandové jsou cvoci,ale také je pravda,že já když se dostanu do varu,také si neberu servítky,i když je třeba podotknout,že krom Hřebíka jsem nikdy nákoho pryč neposílala.V každém případě!


pesfilipes 
re: Děkovačka

06.11.2007 16:23

Díky. Spekulovat o tom, kdo to na stadionu provedl, je na nic... V zásadě jde dycky furt jenom o tu Spartu, výkon, výsledek / výhru. Nic víc ;-)


rock666 
Sqelee

06.11.2007 16:32

Mluvíš mi z duše (ne u auta)!


pesfilipes 
re: Sqelee

07.11.2007 11:08

...aspoň že tak :-)


Fotr 
Tentokrát

06.11.2007 16:44

s tebou úplně nespouhlasím. Na začátku píšeš, jak nastoupila Sparta a pozdravila diváky, ano, to bylo něco navíc, ale to, že hlavně na výjezdu by měli hráči k sektoru přijít a poděkovat když už ne za nic jiného, tak za to, že fandové jeli bůh ví jak daleko, dali do toho své peníze, čas a v poslední době dost často i své nervy. A pokud pak slyšíme na tiskové konferenci zdůvodnění, tak já to, co řekl Bílek, neberu absolutně. Tak nějak z toho cítím pýchu a nedostatkem sebereflexe. Navíc to nemělo ani logiku, protože konstatoval, že fandové byli skvělí, moc mančaftu pomohli, vytvořili parádní atmosféru. Tak za to jim zkrátka nepoděkujeme? A to nemluvím o výjezdech mimo hranice, tam to taky dost často skřípalo.


žokej 
re: Tentokrát

06.11.2007 17:31

přesně tak, velebíš rok 83, jak hezky zdravili, tým nebyl složený z velkých jmen... Dneska je tým složený stejně (kromě řepky a Pospěcha v Evropě nikdo nic neznamená), ale nosánky mají o dost výš. Každej z fanoušků má právo vyjádřit svoje zklamání a vztek třeba skandováním XY ven. To že hrajou půl podzimu mrdku a navíc často ani nebojovali (dřív Sparta takový zápasy zlomila nasazením, prostě jezdili po prdeli a soupeře umlátili a Foukal to tam pak naprl hlvou z malýho vápna...). Tohle se stát v itálii... Píšeš o sparťanství našich dědků a porovnáváš s dnešníma puberťákama. Co je ti po nich, všichni jsou a byli stejní. Ale co sparťanství hráčů, těch současných? Víš kdo je v současným kádru nejdýl...??


pesfilipes 
re: re: Tentokrát

06.11.2007 17:42

V celé bublině nenajdeš ani písmeno o tom, že by jeden každej fanda neměl mít možnost vyjádřit nelibost nad výkony hráčů.


vejvič 
re: re: Tentokrát

06.11.2007 20:26

Bojím se ,že chachar ?


pesfilipes 
re: re: Tentokrát

07.11.2007 11:11

sparťanství hráčů? Víš kdo je v současným kádru nejdýl...?? Asi bych teda potřeboval osvětu o tom, co to je TO sparťanství hráčů. Nad otázkou - kdo je v kádru nejdýl? mi asi dost uniká její relevantnost..


žokej 
re: re: re: Tentokrát

07.11.2007 21:28

dobře, pro ty pomalejší... Hráč, kterýho Sparta koupí, se nestane sparťanem okamžikem nákupu, chvíli se rozkoukává, hledá si místo nejen na hřišti, ale i v kolektivu. Víc věcí působí na to, za jak dlouho (a jestli vůbec) se Sparta dostane do jeho srdce. Jedním z nejdůležitějších faktorů je nepochybně čas, jaký v klubu stráví. Kapišto, doufám...


pesfilipes 
re: re: re: re: Tentokrát

08.11.2007 13:44

Jinými slovy to sparťanství je asi tak uchopitelný, jako ufo... Nic konkrétního, jen předpoklady dané pocity, časem, apod. tak aspoň v něčem mám jasno. díky


pesfilipes 
re: Tentokrát

06.11.2007 17:38

Mluvíš o tom, co řekl Bílek na TK... já slyšel - čet už asi 3 verze toho, co měl říct a ty se dost lišily. Víš, já si myslim, že hlavní je ta Sparta, výkon, výsledek. A esli děkovačka taková - maková, mi fakt nepřijde to nejdůležitější, viz konec bubliny


chris-jerricho 
slusnost

06.11.2007 18:04

nejdřív ti musim poděkovat za pěkně napsanou bublinu. s tvým clánkem souhlásím. důležitý je jak hrajou hrači na hřišti ne jestli jdou po zápase poděkovat. divaci maji pravo na ně pískat, když hrajou tužku, můj názor nezmění ani dvěma výhrami. Ovšem slušnému hráči by nemělo být zatěžko poděkovat, i když to neni podmínka:) Problémy kotle se měly řešit už dříve, napr. kamerový systém apod....


xMefisto 
trochu jinak

06.11.2007 18:18

Irituje me jina zalezitost. Hraci Sparty hrajou cely podzim fusku. To jestli se v poslednich utkanich skutecne zlepsili proveri prvne Toulouse. Neproverilo je ani B-cko Bohemky a Most taky ne. Prvni doopravdy silnejsi souper je ceka v poharu, tak uvidime.... Kadr Sparty, radobytrener pan Bilek a pan Kretinsky se citi urazeni a tak hraci ani neprijdou podekovat fanouskum za podporu. Nerozumim tomu. ANO skandovalo se Bilek ven, Dosek ven, ale pokud by si hraci i trener doopravdy sahli do svedomi tak priznaji, ze hrali totalni fusku a meli by byt vdecni za to, ze na ne jeste vubec verni fanousci chodi. Ale to by nebylo nynejsi vedeni Sparty, aby se to vsechno nepremlelo a misto rozumneho pristupu zvolilo uplny opak. Nejvice me fascinuje blabol na oficialnich strankach www.sparta.cz, kde je napsano: "Hráči dlouhodobě podporují boj klubu za eliminaci excesů na stadioně." Sami pritom vyrabi jeden za druhym. Nemuzu si pomoci, ale uz me to vazne SERE. Pardon za to slovo, ale jinak to neslo. Aspon jsem si ulevil. Samozrejme se nijak nestotoznuji s "chytraky" nicicimi zarizeni klubu. Takove bych nechal vysetrit Chocholouskem....


pesfilipes 
re: trochu jinak

07.11.2007 11:14

Ale vždyť hráči i fandové se shodli, že poděkování proběhlo - na půlce hřiště... pak teda ty hrotící se emoce vnímám jen o tom, kde se děkovalo a kde (odkud - na jakém místě) by se děkovat mělo. A to mi popravdě přijde druhořadý...


Ondra 
Proč by hráči měli být vděční?

06.11.2007 18:42

Kde se ve vás lidi bere ta myšlenka, že by hráči měli být rádi za to, že na ně někdo přijde a že by vám měli být vděční? Vždyť JÁ přece miluju Spartu, já na ni chci chodit, já s ní chci prožívat krásné zápasy se špatným koncem, hnusné zápasy vybojované v poslední minutě, šílenosti typu Odense, chci se užírat cestou z Boleslavi po potupném debaklu 3:0, abych si následně užil slavné zápasy v poháru či se štěstím získaný double. Chci být na hráče naštvaný, že odflákl zápas a za týden ho vynášet do nebes. Proč by mi měl někdo vděčit za to, že někam jedu? Vždyť to dělám pro sebe a pro svoji lásku ke Spartě. Mnozí píšete o hráčích, kteří mají nosánky nahoru, ale kde je máte vy? Vy na Spartu nejdete rádi? Vždyť máme být jedna rodina, která se v horších chvílích podrží a úspěchy si společně vychutná. Bohužel už tomu tak dávno není.


xMefisto 
re: Proč by hráči měli být vděční?

06.11.2007 19:31

S tvym clankem bych souhlasil, ale pouze za predpokladu, ze by hraci hrali zadarmo a jen pro zabavu.Pak skutecne od nich neni mozne nic ocekavat. Ale vsichni vime, ze hraci nehraji fotbal jen z lasky k balonu a uz vubec ne jen z lasky ke Sparte. Proc bych tedy kuprikladu ja, bezny fanousek, ktery si koupi permici, nemohl soudit hrace sveho oblibeneho klubu. Proc bych nemohl byt nastvan, kdyz hraci hrajou holomajznu a presto na ne priste jdu zase. Svym zpusobem bych jejich vystoupeni v nekterych ligovych zapasech mohl brat za ono obrazne zvolani "fanousci polibte nam ....." a presto priste fanousci opet prijdou a opet fandi. V urcity okamzik samozrejme mira trpelivosti u nekterych pretece a zacnou svou nelibost davat najevo pokriky typu: Bilek ven! Dosek ven! A ptam se proc ne? Nebylo snad na fanouska Sparty obrazne volano ze strany hracu stejne, i kdyz to nebylo vysloveno? Nikdo tady zrejme nechce citit VDECNOST v klasickem podani, ale spise urcity druh soudrznosti mezi hraci a fanousky. Ktery bohuzel uz nejakou dobu neni a timto pristupem obou stran jeste dlouho nebude.


Ondra 
re: re: Proč by hráči měli být vděční?

07.11.2007 00:09

Fotbal je ale pořád jenom zábava, ty máš možnost přijít a možnost nepřijít. Pokud nepřekousneš, že se někdy nedaří, nejsi schopen se přes to přenést, zvol si jinou zábavu, která tě nebude popuzovat. Ale proč si mám vylévat vztek řvaním na ty, které mám rád? Komu tím pomůžu? Ano, žiju ve svobodné zemi, koupím si vstupenku, očekávám za svou investici nějakou zábavu a pokud nepřichází, jsem znepokojen - mohu vyjádřit svůj názor. Ale nechápu, proč se rozčilovat ve svém volném čase, proč si dělat zle? Jsem příznivcem skotského typu fanouška, který i po neúspěchu zatleská a zůstane věrný, nikoliv italského, který se neostýchá hráčům vyhrožovat a příští zápasy bojkotovat. Bohužel, Milano je cca o 600 km blíž než Glasgow a asi je to znát...


Energetik 
re: Proč by hráči měli být vděční?

07.11.2007 11:29

Presne tak Ondro!


nadia 
naprostý souhlas

06.11.2007 18:50

jen bych dodala, že dnešním fandům (doufám, že ne většině) chybí tak trochu té pokory. S mírnou nadsázkou jde o slovo, které dnešní generace už možná považuje za nepatřičné a prázdné. Kdo někdy v životě okusil závodně jakýkoliv kolektivní sport, moc dobře ví, že snadnější je dostat se nahoru, než se tam (neřku-li trvale) udržet. I já jsem nosila odznáček Sparty na svetru (saku ještě nedorostlá) a pamatuji tu skvělou a verbálně hecovanou atmosféru, zvláště derbyových utkání. Z dnešních rádoby fans je mi smutno, takové si Sparta lopravdu nezaslouží. A čím dřív se s nimi rozkoučí, tím lépe pro nás ostatní. PS: Nevysedávám jen na hlavní tribuně, ráda si zakřičím "Praha", ale do kotle ultras bych si určitě netroufla. A popravdě o to anhi nestojím. Fandit, hecovat se dá slušně a velni ráda bych se doažila chvíle, až zmizí ona nedůstojná mřížová zeď mezi hrací plochou a fanoušky. Za to bychom měli bojovat. Tím, že se budeme chovat jako slušní fandové. Přirozená inteligence také není nadávka, milí fans!


pesfilipes 
re: naprostý souhlas

07.11.2007 11:18

Souhlasím - koukat se na fotbal z první řady dole u trávníku a být 7 metrů od lajny bez toho, aby můj výhled byl ohraničem úhlem cca 90st., protože víc mi nedovolí mříže, to by bylo něco...


Canizares 
Naprosto s tebou souhlasím

06.11.2007 18:56

Opět perfektní mediální bulbina. Neuvažuješ o kariéře novináře? Talent rozhodně máš. "Děkovačku" hráčů v Mostě neschvaluji, ale fanoušci si za ni mohou sami.Bohužel při tomto systému kolektivní viny na to doplácejí ti slušní. S tím nic nenaděláme. Snad dnes představená opatření zabrání primitivům kazícím jméno Sparty ve vstupu na stadion.


abdul 
Vzpominky na stary dobry casy

06.11.2007 19:01

jsou pekna vec, bohuzel se, ale vetsinou vzpomina hlavne na to dobry a tezko se pak hodnoti objektivne srovnani s nynejskem. Podivejte se na Proc? a pak reknete jestli to driv bylo lepsi nebo ne.


nadia 
re: Vzpominky na stary dobry casy

06.11.2007 19:23

Mno, já jsem vzpomínala na ještě dávnější časy. Ale aby nebylo všechno růžové, tak musím napsat, že můj táta jezdil v 60. a 70. letech za Spartou po celé republice. A tak třeba v Košicích (na Lokomotivě) dostal tak trochu do úst, když se radoval ze sparťanského gólu. Dříve jsme takovými "divokými" fanoušky pohrdali. Doba, kdy se události posunuly až k filmu Proč, už naznačovala, že s naší spoečností a její morálkou není něco v pořádku. A bohužel, dnes to někteří z takysparťanů stále potvrzují. Osobně si ale myslím, že nejde jen o fandy fotbalu. Naše společnost je nemocná a toto je jen zrnko v písku, jen malý obrázek společnosti v morálním rozkladu.


abdul 
re: re: Vzpominky na stary dobry casy

06.11.2007 19:37

ja si spis myslim, ze situace(zvlast primo na stadionech) se radikalne uklidnila oproti letum minulym a akorat prehrsel bulvarnich radobyserioznich novinaru se chyta kazdyho komara a vyrabi z nich velbloudy jak na bezicim pasu. ze pak nejsou predstavitele klubu i svazu natolik silni, aby se jim vysmali a pekne jim vmetli do oci, ze se staraj o prkotiny je uz jina vec. bohuzel pro lidi z vedeni naseho fotbalu je vsechna tahle medialni masaz ku prospechu veci, protoze se nemusej bat, ze se nekdo seriozne bude zajimat o jejich kseftiky, ktery nici nas fotbal 100x vic nez par "neurvalcu" na stadionu.


ÁcesMike 
re: Vzpominky na stary dobry casy

06.11.2007 19:27

abdule, to ty překládáš ICF?


StarejHomolka 
Není jen jedna pravda

06.11.2007 20:46

Když pominu chování a věci, které musí každý fanda klubu tak nějak odsoudit, tak se doberu jediného. Každý má svou část pravdy a obě strany a pohledy mají v něčem pochopitelně pravdu. Tak buďme k té druhé straně schovívaví a především tolerantí, je to vždy každého pohled a postoj, na který má právo. Neberme si je tedy. Přeci nechcete, aby byl na světě pouze jeden názorový proud. ACS!


Rendl 
Naprosto přesné

06.11.2007 20:50

Pod to bych se podepsal. Dokud se mezi slušnými fanoušky budou pořád nacházet taková individua, která si myslí, že jde o ně a ne o SPARTU (!!!) a dokud to budou všichni ostatní tolerovat, s vysvětlením, že se děkovat má ...je to slušnost ...bla bla bla, tak se nikam nepohnem. Přece nechcete od hráčů, aby chodili děkovat a vybírali si - hele tys fandil slušně tobě děkuju, ty ne ... Každý, koho to pohoršuje se de facto staví do role jednoho z těch individuí. Proto naprosto souhlasím s tímto gestem hráčů. Chce snad někdo z vás dělat něco, co našim borcům vadí? Jestli jo, nemá na Spartě co pohledávat.


Kocek 
Dost dobrý

06.11.2007 23:35

Super článek, podepisuju se a stojím za hráči. Těch pár zmrdů prostě z kotle potáhne a bude klid


ACS-fan 
Kdo se bez koho obejde?

07.11.2007 07:43

Fotbal (vrcholový) se hraje pro diváky. Hráči ho hrají především pro peníze, které přinesou diváci (a sponzoři - díky zájmu diváků o fotbal). Takže OBECNĚ platí, že hráči a potažmo klub se bez fanoušků neobejdou. Nelíbí se mi, že se situace hrotí, nepřátelství mezi oběma stranami nepřinese nic dobrého. Námitka, že se jedná jen o pár desítek fanoušků neobstojí. Klub by měl vyvíjet maximální snahu, aby se s fanoušky domluvil. Tady Křetínský hodně dluží, jednání z pozice síly nikam nevede. Jeho představa, že vyžene pár desítek problémových a místo nich přijdou stovky (či lépe tisíce) jiných, je naivní. Do jara je dost času na to, aby se oba tábory domluvily.


pesfilipes 
re: Kdo se bez koho obejde?

07.11.2007 08:59

Tenhle pohled má jeden - podle mě - dost zásadní nedostatek. Fandové - kotel mají pořád nezlomný dojem, že by se s nimi měl někdo o něčem domlouvat. Budeme-li se bavit o lidech se zdravým rozumem (ve smyslu popisu v bublině) pak proč ne třeba i o tom, že klub udělá něcéo navíc. Ale tato situace (protistrana se zdravým rozumem) zjevně dlouhodobě nenastává - či přesněji řečeno vyskytují se excesy. Tak o čem se ještě dohadovat? Když mi tady někdo půl roku upřímně vysvětluje, že na fandění Jude Slavie nevidí nic špatnýho, takže tak fandit bude nadále, myslim, že se moc neni o čem bavit.. Navíc nadále uniká do pozadí fakt, že fanda jde na stadion (podle mě) kvůli Spartě a ne kvůli posílení svý důležitosti tim, že si pak s někym bude plácat a kontrolovat jak klub dodržuje nebo nedodržuje něco, co si ten fanda myslí, že mu klub slíbil...


ACS-fan 
re: re: Kdo se bez koho obejde?

07.11.2007 11:12

Je třeba vidět obě strany. Excesy jsou formou protestu proti tomu, jak klub s částí fanoušků zachází. Ty mluvíš jako majitel klubu, já rozumím spíš tomu, že se fanouškům leccos nelíbí na způsobu, jakým Křetínský klub vede. Ano, jde o Spartu, se kterou jsou mnozí z nich desítky let a chtějí být respektováni člověkem, který ještě před třemi lety neměl s fotbalem, tím méně se Spartou nic společného. Pokud se dohodnou (Křetínský s jimi jedná), výstřelky zmizí.


pesfilipes 
re: re: re: Kdo se bez koho obejde?

07.11.2007 11:23

Aha, takže třeba Jude Slavie se haleká z důvodu poukázání na příkoří klubu páchaném na svých fandech? Chápu to správně? Jestli ano, pak tomu teda asi rozumím tím míň...


ailo 
super komentář

07.11.2007 08:48

super komentář, jenom doufám, že si přečtou všichni, kterejch se to týká především!


pesfilipes 
Bílek a Došek ven!?

07.11.2007 12:26

Nikdo nikdy na fotbale neupře možnost fandů, vyjadřovat se na adresu "svých" hráčů/trenérů - teda i negativně. Leč v konkr.případě vyvolávání ten a ten ven se nemohu zbavit silného dojmu, že to je natolik těžko pochopitelný jev, jako kdyby to řval např.na Doška jeho spoluhráč Rezek z lavičky...