Kecy, kecy, kecy! (1. FC Brno - AC SPARTA PRAHA, 14. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
taborita1 
Výstižné

26.11.2007 14:28

Opět skvěle a výstižně pojatý komentář, ostatně jako vždy, není co dodat. Jen k tomu poslání k lopatě. Já bych je poslal jinam....ale škoda slov a nechci být sprostý. Opravdu jsem žádostiv, jak se ty naše panenky předvedou proti Spartaku a v Ostravě. Třeba nás překvapí, což učinili sice i včera, ale tentokrát by to mohlo býti pozitivní překvápka, ale osobně tomu moc nevěřím.....Vůbec nepochybuji, že se zase jednou zvedneme, ale aby už nebylo trošku pozdě. Zdar ACS!


cale 
Taktez

26.11.2007 14:36

nemohu nesouhlasit, jen jedna drobnost. Ten prvni se dal chytit opravdu jen ztuha. Videl jsem to v TV a Kalouda, hajzl, to udelal pekne. To jak Grigar chytil tesne pred nasim golem Strestikovi gol byla parada. Nicmene Limba teda nemel den vubec. Napocital jsem mu asi sest prihravek souperi, prvni gol byl jeho a na druhym mel taky slusnej podil.


VScanX 
re: Taktez

26.11.2007 17:13

Neřekl bych ten hajzl Kalouda:-))) takhle se hraje fotbal, mladej, chytrej a drzej kluk, viz jeho druhý gól, takhle se hraje fotbal všude v evropě, stačí se podívat na eurogóly nebo jakýkoliv sestřih z cizích lig, těch gólů z dálky!! Leč od nás vystřelí jen Kisel...asi to není v taktice pana Bílka...


Leviathan 
re: re: Taktez

27.11.2007 14:06

Souhlas akorát v taktice pane Bílka toho chybí trošku víc!!!!


Canizares 
re: re: re: Taktez

27.11.2007 19:29

tAky byc hse Grigara zastal. To se dalo jen těžko chytit. Limberský prostě nesmí udělat takovou chybu!


Danni 
Brnu zavidim

26.11.2007 14:44

jen jedno-jeho vcerejsi zalohu, Strestik s Kaloudou ukazali, ze jsou velke nadeje, Holek byl taktez vyborny, ale opet me uchvatil jeden myslim nepravem opomijeny hrac- Tomas Polach. byl vynikajicia ten gol...nam nam...kdyby bylo po mem uz je davno ve Sparte! Za to nase zaloha se vcera moc nepredvedla Maty nevyrazny, Kisel se tradicne snazil, Horvimu moc nesedel teren a tesna obrana a Kladrubsky byl pro me nepochopitelne vystridan(pokud si o to teda nerekl sam).


jbee 
re: Brnu zavidim

26.11.2007 15:04

S tou zálohou souhlas. Zejména Matušovič je poslední dobou zralý na tribunu. Tak nějak mi přijde, že už myslí na odchod... Zeman je sice ucho a včera na něm bylo strašně vidět, jak naivně chodí do soubojů, ale aspoň se snaží a je perspektivní. Kladrubský byl střídán prostě proto, že Bílek chtěl vrhnout všechno do útoku, s čímž se dá souhlasit. Limberský byl včera zoufalý a nebojím se napsat, že ten zápas v podstatě prohrál svými chybami - ačkoliv při druhém gólu to byla spíš smůla. Teprve ke konci, kdy se hodně vytáhnul dopředu, mi přišlo, že začal něco hrát. Asi by vážně bylo lepší nechat hrát vlevo Kalce a uprostřed Brezinského.


Danni 
re: re: Brnu zavidim

26.11.2007 15:52

No jo ale vzhledem ke Kladrubove schopnosti utocit, mohl stahnout treba Kadlece...


jbee 
re: re: re: Brnu zavidim

26.11.2007 15:57

To mohl. Ale IMHO by to vyšlo tak nastejno...


Danni 
re: re: re: Brnu zavidim

26.11.2007 15:57

A jeste jedno-pokud je pravda to, co rikal capek, ze Zeman mel jeste v patek anginu, pak jeho nasazeni vubec nechapu. Co v takovem zapase, kdy jde o nohy zvladne mlady kluk, byt sebtalentovanejsi, kdyz je navic jeste po nemoci...Hlavne, ze mame malo zalozniku. Osobne me velmi zajima, co se bude v zime dit s Petrzelou a Zofcakem, kteri se momentalne nevlezou ani na lavicku. Proc vlastne Bilek Zofcaka(slovenskeho reprezentanta) chtel mi zustava zahadou. Totalne ho odbouchl po zapase s Olomouci, kdy ho stridal kvuli vylouceni, pritom treba na Arsenalu nehral vubec spatne. Petrzelu pak zlikvidovala nasazenim proti Curychu, kdy se Petrzela vracel po rekonvalescenci...No holt Bilek...


jbee 
re: re: re: re: Brnu zavidim

26.11.2007 16:15

Ale jen ať Zeman hraje. Čapkovi nevěřím ani "dobrý večer, vážení diváci", kdyby to s tou angínou bylo tak zlé, tak by ho asi lékař nepustil, že. Petrželu hodně zabrzdilo zranění, pořád to není ono a asi půjde někam na hostovačku. Žofčák je mi taky záhadou...


VScanX 
re: re: re: re: re: Brnu zavidim

26.11.2007 17:20

Žofčákovu absenci nechápu...koupit reprezentanta a nedat mu šanci je alarmující pro vedení klubu!!! To samé platí o Sylvestrem. Když se nedaří tak tam dám jinýho hráče, třeba se chytne...ovšem u nás ne!! Limberský je technik, rváč, ale bek to není, Zabavník odehrál skoro celé jaro, není to technik, ale za to řízný obránce, který ví , kde stát a kde je mu konec??...proč tihle hráči nedostanou svou šanci??


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Brnu zavidim

27.11.2007 07:36

Zeman měl opravdu angínu, z toho důvodu se ani nezúčastnil se Sieglem prodávání ve fan shopu...


Pavel.M. 
re: re: re: Brnu zavidim

26.11.2007 16:01

Mezi námi děvčaty,až Kladruba někdy trefí bránu bouchnu šampus...


Kocek 
re: Brnu zavidim

27.11.2007 08:39

Kladrubský byl společně s Limbou nejhorší na hřišti, tolik zkaženejch přihrávek sem od něj ještě neviděl


EasyRocker 
...

26.11.2007 15:05

Velmi tvrdé!!


Busta 
bravo

26.11.2007 15:08

Kdyby hráči Sparty odvedli stejně kvalitně svou práci jako autor této reportáže, zápas by skončil opačně.


Senior 
Hodnocení Grigara

26.11.2007 15:10

Podle mého názoru Grigar při prvním gólu nestál právě ideálně, ale spíš byl nalepený blíž pravé tyči. Kaloudova střela nemířila úplně k pravé tyči, ale navzdory tomu ji Grigar jen „lízl“ konečky prstů, takže její směr změnil nedostatečně a ona doklouzala přece jen do sítě. Druhý gól padl zhruba z dvaadvaceti metrů (roh velkého vápna) a opět to nebyla příliš umístěná rána. Faktem je, že byla dostatečně tvrdá, ale dala se rozhodně vyboxovat. Při třetí brance nemohl Grigar nic moc dělat. Před ním byl shluk těl bránících i útočících hráčů a cesta k míči byla tudíž „zarubaná“. Brankář-bourák by do toho třeba vletěl hlava nehlava a balon by vyboxoval, přičemž by ale riskoval buď své zranění, nebo to, že smete nějakého Brňáka a sudí foukne penaltu. Při čtvrtém gólu stál Grigar pro mě nepochopitelně dva metry před lajnou a nechal se v podstatě přelobovat. Inkriminovaná střela byla na rozdíl od druhé branky Kaloudy typicky technická, takže pokud by Grigar stál nohama na brankové čáře, musel k balonu doplachtit a vyrazit ho na roh. Čtvrtý gól ale stejně již nic neřešil, běžela pátá minuta nastaveného času...


Senior 
re: Hodnocení Grigara

26.11.2007 15:11

oprava: Kaloudova střela nemířila přímo k LEVÉ tyči...


friggo 
re: Hodnocení Grigara

26.11.2007 15:56

Nesouhlasím, podle mého druhý i čtvrtý gól nechytatelný pro kohokoli, oba přímo do vinglu...


friggo 
re: re: Hodnocení Grigara

26.11.2007 15:57

Ovšem u téhle reportáže jsem se dosyta nasmál těm brněnskejm vejšplechtům...


paolo.maldini 
re: Hodnocení Grigara

26.11.2007 21:59

kolikrat a kam to jeste napises?


Kocek 
re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 08:43

4. gol je naprosto nepochopitelná chyba řepky, z kterýho udělal Polách doslova žáčka.. Grigar správně zmenšil střeleckej úhel, kdyby zůstal na čáře, Polách mu to šoupne po zemi k tyči a neni vo čem.. Mě spíš zaráží naprostá naivita našich hráčů při standartkách Brna, jak je možný, že Trousila hlídá Horváth nebo Kladrubský?? I já v pralesní lize vim, že na rohy nebo přímáky si k nejvyššímu hráči stoupá náš nejvyšší, to ti naši blbci, v čele s Bílkem, nevědí???? Měl u něj stát Pospěch nebo Došek, a nic z toho nebylo


taborita1 
re: re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 08:52

Vím, co jsi tím chtěl asi říci, s tím výškovým handicapem....ale jen malé rýpnutí, Pospěch taky není žádný čahoun, dokonce měří o čtyři cm méně než Horváth...;-))))


Kocek 
re: re: re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 15:18

No, tak dík za nahrávku, viděls někdy hrát Pospěcha fotbal? Viděls někdy jeho výskok? Pak bys mojí myšlenku pochopil správně a vyhnul se smíchu :P :)))))


taborita1 
re: re: re: re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 15:29

Pospěcha jsem nikdy hrát neviděl...:-P Jinak jsem reagoval ne jediné, cituji " ...jak je možný, že Trousila hlídá Horváth nebo Kladrubský?? I já v pralesní lize vim, že na rohy nebo přímáky si k nejvyššímu hráči stoupá náš nejvyšší...měl u něj stát Pospěch nebo Došek "....ano, Pospěch je s Doškem náš nejvyšší hráč....:-P Tady není řeč o výskoku, který má jistě dobrý, ale o výšce hráče....;-)))


Kocek 
re: re: re: re: re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 15:41

Ahááá, takže hra se slovíčky, no tak si hraj.. :DDD


taborita1 
re: re: re: re: re: re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 15:44

Jistě, o nic jiného než o hru se slovíčky mi nešlo....;-))))


Lajdy 
re: re: re: re: re: re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 17:20

haha


vejvič 
re: Hodnocení Grigara

27.11.2007 10:33

Z Grigara mám hrůzu. Zatím vždy,když nastoupil, tak to podělal. Trochu pomohl jen tenkrát v Tpc,když se odvolával Hřeb. Podle mne byly minimálně tři góly jeho !


Milous 
Trosku jiny pohled

26.11.2007 16:42

Jiste ma kazdy pravo na svuj nazor a na svuj pohled na vec.Ja osobne nemam rad ony rady,kam vlastne neuspesni sportovci(celkove) patri.Posilat je k lopate,nebo prodavat do Kauflandu,me osobne moc nevoni.Kazdy jsme smutni z porazky a z toho,ze jsme slatance nedotahli,ale kazdy by mel zachovat chladnou hlavu a aspon trosku spartanskeho srdicka.O Matym se treba psalo,jak cte komentare na netu a bere si je.Opravdu mu a ostatnim tohle pomuze?Kritika pokud je opravnena je na miste,ale posilat je k lopate mi prijde lacine.Beru to z toho,ze ze jsme zapas neodflakli a predevsim z toho,ze se stale potykame z rozprodejem a v takove chvili je tezke drzet pevne nadvladu jako v poslednich 20 letech.Priklad? Liberec prodava dva roky a razem hraje o zachranu.Sparta prodava kazdy rok a porad se drzi na spici.Fanousci by meli ukazat,ze za Spartou stoji nejen kdyz v lize vyhravala 28 zapasu ze 30,ale i kdyz je situace takova,ze nase pozice uz neni tak dominantni.Jak jsen rekl,kazdy ma pravo na nazor a kazdy ma pravo rict ho nahlas.Nekdo posila k lopate,ja rikam,jsen porad hrdy na to ze jsem spartan.Kazdy se zaradi kam sam chce...


Tomixon 
re: Trosku jiny pohled

26.11.2007 18:52

Pan Ježek je posílal do Kolbenky. A fungovalo to bezvadně. Pár dní si čuchnout k práci dělá divy.


Patejl 
re: Trosku jiny pohled

26.11.2007 19:00

Ano naprosto dementni rozprodeje (viz. Simunek) jsou jednim z hlavnich problemu tymu. Ovsem jeste vetsim problemem se me osobne zda fakt, ze takto utrzene penize pak vrazime na chod klubu. Tim chodem pak rozumej nakup kvanta "posil" a jejich gazi.A diky teto uzasne praci pak vznikaji tragikomicke situace, kdy mame v zaloze tolik hracu, ze slovensky reprezentant a nejlepsi hrac tamni ligy nedostane ani proadnou sanci predvest co v nem je a naopak je rychle prodan jeden ze vsech dvou strednich obracu co jsme meli. A tak bych mohl pokracovat do aleluja. Pri pohledu na nasi, kvalitou oplivajici a perspektivni obranu me jima hruzoa z toho, ze po sezone skonci Repka a nemec zazvnoni mescem a proda se Pospa....pak nebudeme mit obranu ani diviznich kvalit..to bude teprve sranda..takze i pri sozcasnem marasmu je treba si stavajici kvlaitu nalezite uzit..pod Danikem a Bilkem uz to lepsi nebude.


Bombito 
re: Trosku jiny pohled

27.11.2007 06:48

Milousi, nesmíš to brát tak vážně, buď trochu nad věcí. Jen jsem chtěl ten splín maloučko rozředit. Vždyť za tou lopatou je smajlík. Já bych za ty kluky i dejchal, ale nejsem si jist, jestli vždy oni dýchají za nás. ;-)


Milous 
re: re: Trosku jiny pohled

27.11.2007 09:12

Bombito,ja vim,znam te dobre,ja to myslel spis vseobecne.J


vejvič 
re: Trosku jiny pohled

27.11.2007 10:37

Taky jsem hrdý ,že jsem Sparťan,ale když se domů vracíš každých 14 dní v noci nasranej(viz jaro),tak ti fakt vadí,když ty naši kluci pro výhru neudělají vše. Co se dělo v kabině o poločase? Nebo,to bylo tím,že na druhou branku bylo špatně vidět...?


VScanX 
Stoprocentní souhlas

26.11.2007 17:08

Takže, pánové, příště raději mlčte, přestaňte kecat, přestaňte tančit a na hřišti to ukažte bez řečí! To bude lepší. Pod tohle se podepíšu stokrát!! Stále žvanit a žvanit do novin a pak si nechat od každého nakopat!! Je fajn porazit "beznohou" Bohemku, nebo "amatéry" z Mostu, ale tohle je jiná třída. Nic víc si nepřeju, než výhru na Baníku, ale s touhle hrou a střídáním pana Bílka to vidím bledě...chce to změny, ať si to chceme připustit nebo ne, beze změn dojdeme až na dno. Někteří hráči tu nemají co dělat, chce to trenéra co bouchne do stolu, řekne jasně co chce a bude pracovat s 15-18 hráči!!! A těmi , kteří za nás budou dýchat a makat!!! A ten trenér bude mít 100% podporu vedení, IVANE HAŠKU!!!


jbee 
re: Stoprocentní souhlas

26.11.2007 17:43

S 15-18 hráči? Hm, jednoho takového jsme tu nedávno měli... Musím připomínat jarní zápasy s poloprázdnou lavičkou kvůli zraněním?


VScanX 
re: re: Stoprocentní souhlas

27.11.2007 09:31

Jardu Hřebíka opravdu nemyslím:-))) Toho mám rád jako...však víme. Myslel jsem 15- 18 kvalitních hráčů, jezdičů po hřišti a když dojde na zranění tak máme dorost, B-tým, tam je potenciálu a kvality dost. Jen jim dát šanci. Zeman kdyby nebyl zatím tak vyjukaný tak pošle hvězdu Matyho na tribunu!! Kvalita se skrývá v mládí!!


Maggot 
Obrana

26.11.2007 18:30

Včerejší vykon obrany byl opravdu tristní, s tímhle budou díváci(pokud nějací budou) odcházet v utkání se spartakem po 20min. Ze Sparty se snažili včera něco dělat snad jen Kladrubský a Řepa se taky často vysunoval. Z Brna na mne udělal velký dojem Polách a v obraně Trousil


kuchi 
Obrana = tragédie, brankář raději bez komentáře

26.11.2007 20:15

Včera obrana totálně slabá! Brankář nulový - bohužel. První gol obrovská chyba při rozehrávce tuším že Limbule. Druhý gól opět chyba limbule, kdy podklouzl. Třetí gol v té chumelenici jsem nic neviděl. A čtvrtý gól, musím bohužel říct že chyba Řepy, kdy se lážo plážo vytahoval na půlku a z toho pak těžili domácí že si počkali hluboko na naší půlce a pak šli na bránu. Prostě obrana je asi neměla den nebo je tak hrozná :(


jbee 
re: Obrana = tragédie, brankář raději bez komentář

27.11.2007 09:24

A to by mě docela zajímalo, co v neděli udělal Grigar špatně? Naopak nás kupodivu podržel, když vychytal tu šanci před prvním gólem. Nic jiného chytat prostě nešlo.


vejvič 
re: re: Obrana = tragédie, brankář raději bez kome

27.11.2007 10:40

Že chytil jednu střelu za zápas,od toho tam přece je! A co chytil někdy jindy navíc? Nějak si nemůžu vzpomenout !


jbee 
re: re: re: Obrana = tragédie, brankář raději bez

27.11.2007 11:17

Co znamená "navíc"? Zatím máme s Grigarem v bráně docela slušnou bilanci, FYI.


vejvič 
re: re: re: re: Obrana = tragédie, brankář raději

27.11.2007 13:57

Navíc znamená třeba střelu při prvním gólu. Šla skoro doprostřed brány !


kuchi 
re: re: Obrana = tragédie, brankář raději bez kome

27.11.2007 11:44

Prostě Grigar je jen průměrný gólman, zda-li vůbec to. První gól šel na 100% chytit a řekl bych, že i druhý a čtvrtý by lepší gólman vyškrábl minimálně na roh.


Bruska 
Nekňuba

26.11.2007 22:07

Nevím, jestli má smyl si klást otázku, jestli Sparta hrála v Brně nebo v Bělehradě, protože celková atmosféra utkání spíše připomínala cvičení Lidových milicí na Balkáně. Proč by česká fotbalová liga měla mít nakonec parametry, když o rozhodčích rozhoduje bývalý lampsák, jehož vyjadřovací schopnost zůstává na úrovni hlášení dozorčího čety ve stylu: "Soudruhu Košťále, během mé služby se nic zvláštního nestalo!" A tak, i když prakticky v každém ligovém kole některý z rozhodčích zkurví alespoň jedno utkání, nekompetentní nýmand Macela bude do omrzení opakovat, že se nic zvláštního nestalo. Nakonec buďme rádi, že Macela řídí pouze komisi rozhodčích, mohl by místo toho také řídit letový provoz v Ruzyni nebo atomovou elektrárnu v Dukovanech. Což pouze stačí na pindy v bezvýznamném deníku Sport, místo pár vteřin slávy na CNN poté, co by srovnal se zemí Pražský hrad nebo zamořil radioaktivní spadem Vídeň. Věnujme pozornost jiné tragické postavě tohoto utkání. Bílek. Ve Spartě ho titulují trenér. Podle utkání v Brně bych řekl, že zbytečně. Podle počtu vyloučených hráčů Sparty v tomto ročníku je to spíše muž bez jakékoli autority u hráčů. Na lavičce postává jako nekňuba. Na nepříznivý vývoj utkání reaguje výhradně tím, že do vyhecovaného utkání pošle nezkušeného dorostence. Kdyby se choval jako trenér, musel ze hry stáhnout k uzoufání špatného Limberského, nikoli kvůli tomu, že chyboval při první brance, ale zkazí prakticky každou přihrávku. Je zcela deprimující, že proti Bílkovi nestál jako protihráč nějaký trenérský génius, ale Uličný v jehož mozku vypatlaném alkoholem se mohla zrodit pouze jediná taktická varianta - rozkopeme Spartu. O Uličném se to ví od doby, kde se nerozpakoval řvát na hráče, aby faulovali. Károly mu za to dal dokonce pokutu asi 5 000 Kč. S tím, že pokopání Sparty přihlíží rozhodčí se v éře Macely nedá dělat nic, kromě toho, že tomu nesmí pouze přihlížet někdo, kdo chce být trenérem Sparty. Jestliže Uličný nepřekvapil ničím, Bílek se o to pokusil. Při standartních situacích bránil vysokého stopera Trousila Horváth. Při pohledu na lavičku Sparty se zdálo, že snad není ani koho střídat. Nebyl to snad Bílek, kdo uvolnil s lehkým srdcem Volešáka do Slávie, Jeslínka a Kúdelu na hostování do Kladna, nebyl to snad Bílek, který v přestupním termínu věděl, že je potřeba vyřešit především post brankáře a stopera. Nejenom nevyřel nic, protože Sparta inkasuje po chybách brankáře a trpí nemožnou hrou stoperské dvojice. Je to BOhuželo Bílek, který úroveň obranné hry poníží tím, že Kladrubského a Kadlece přeřadí na jiné posty, kde se oba spíše trápí, než aby byli prospěšní, týmu, jak tomu když hráli na levém beku ? Tady nejde o jedno prohrané utkání, ale celý řetězec chyb, přehmatů a špatných koncepčních řešení. Svojí roli nezvládá Křetínský ani Bílek, pravda Chovanec předává kytice bývalým hráčů s určitou noblesou a to je asi tak jediný pokrok, který nastal, od vyhazovu Františka Straky. Proto se ptejme, má Sparta vůbec nějakého majitele nebo je to již dům bez pána určený k demolici, aby pár lidí vydělalo peníze na stavbou Národního stadionu ?


WvP 
re: Nekňuba

27.11.2007 16:06

Ty neznáš firmu Jouda & Trouba ?


Acs-SF 
Grigar

26.11.2007 22:40

Ja myslim, ze nema cenu kritizovat Grigara. Staci se podivat celkove na situaci golmanu v letosni sezone a je jasno. Nejkvalitnejsiho a take nejperspektivnejsiho golmana jsem prodali ke konkurenci. Sanci dostal neperspektivni a jen lehce nadprumerny Postulka. Nic moc nepredvedl, tak dalsi na rade je Grigar (ani mlady ani zkuseny golman). Neni se cemu divit, ze vyrazneji nepodrzel. Kozacik dostal jednu poharovou sanci a zklamal. Takze jen dalsi pripad "koncepcni" prace naseho vedeni a trenera. Mame pretlak prumernych golmanu, ale opravdu kvalitni chybi. Typicke pro soucasnou Spartu :-(


hamr 
re: Grigar

27.11.2007 06:47

Opravdu práce pana Grigara v šestnáctce je děsivá. Neomylně si vždy stoupne na nejhorší možné místo a poté nestíhá...Brankář nám to však v Brně neprohrál. Snad vyjma gólu č.1 to chztat nešlo. Kadlec na stopera nepatří. Levého hrál dobře. Brezinský sice chybuje, ale platí alespoň postavou a možná by na hlídání Trousila byl lepší než Horvy. Ten se k němu asi ale dostal omylem. Dost chvály bylo v příspěvcích na Kladrubského, ale za celou první půli nedal jedinou přihrávku. Na lavičce ale nikdo nebyl, kdo by mohl pomoci. Spartě škodí vlastní lidé a p. Bílek tomu zdárně velí. Zlámal byl vyhlédnut jako velký talent a v liberci dokazuje, že chytat umí a to asi lépe než naši tři branaři. Snad to bude ve čtvrtek lepší!!!!


Tomie 
hmmm..

27.11.2007 08:17

zajímavé je, že v Brně hořela půlka stadionu, několik minut se nehrálo, na hřišti světlice a NIC! Nikde s eo tom nepíše..Jóo, to kdyby se stalo na Letné, to by bylo jiné tóčo..Brno odehrálo nejlepší zápas podzimu, kdyby takhle hrálo pokaždé, tak je n aprvních třech místech, to samé Baník, teď dostane tragicky trojku na Kladně a příští zápas proti Spartě na plných Bazalech bude jezdit po zadku..to je daň velkých klubů typu Bayern, které vyjedou ven do "provinčních klubů.."nicméně pokud hráči ve Spartě se stím neumí vyrovnat, pak ať jdou..!ACS!


Kocek 
re: hmmm..

27.11.2007 08:46

Nešlo by to bez toho brečení?


sin34 
re: re: hmmm..

27.11.2007 09:20

Asi nerozumim cesky, zadny brekot jsem nevidel...koukam ze to sem ty sesivky nak tahne :(((


Kocek 
re: re: re: hmmm..

27.11.2007 15:21

SEM SPARŤAN ty woe!!!! Ale nechápu, proč zase píše, že KDYBY to bylo u nás, tak BY.. Mrdám na to, sme Sparta, jak máme nejvíc fans, tak máme i nejvíc odpůrců, tak bysme s tím už dávno měli bejt smířený a nevidět pořád nějaký spiknutí.. Ať si řeší svoje chuligány Brno, a ať se my staráme o NAŠE problémy, tyhle srovnávání sou fakt o ničem


vejvič 
Jako vždy!

27.11.2007 10:27

Super napsáno, jako vždy ! Myslím,že některým našim hráčům by dělala problém i ta kasa v Tesku... K zimě a plískanici přidám jen pár drobností z kotle. Ve stánku měli jen pivo, nic teplého. Po chvíli vítězoslavně nabídli svařák, ale byl studený... !


Kocek 
re: Jako vždy!

27.11.2007 15:22

To abysme si nespálili jazyky :D


vejvič 
re: re: Jako vždy!

27.11.2007 16:22

Vidíš, to mne nenapadlo :-))


ailo 
gratulace

27.11.2007 13:51

gratulace Bambito, tenhle vtipnej článek mě aspoň trochu rozesmál v naší mizérii!


James 
hmm

27.11.2007 15:38

no myslím že je to až moc zbytečně kritické... No každopádně uvidíme ve čtvrtek spartaaa!!


JohnySSS 
hlasujte

01.12.2007 12:17

hlasujte pro choreo spartyhttp://fotbal.idnes.cz/an ...