Rudy Kovanda v českém fotbale

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
majk 
Se tak nějak divím....

26.01.2008 07:52

Je fakt, že třetí místo seshitců je docela černej humor ( teda, nevím jestli se tohle sousloví smí ještě používat, když fandíme slušně :-) ), ale jinak mi tenhle článek a kupa ostatních věcí kdekoli na foru spíš připomíná to, za co jsme se seshitcům vždycky smáli :-(


Dub 
re: Se tak nějak divím....

27.01.2008 21:05

no ale já se jim směju i v tom článku


NotoriousB.I.G. 
Proč?

26.01.2008 08:10

Proč furt řešit takovou blbost jako je tahle anketa??


Maggot 
OMG

26.01.2008 10:18

Jsme SPARTA krucifix a ne nejaky ubreceny slátanci, tohle nekonečné omýlaní nám body do tabulky nepřinese takže jakmile naši borci v rudém letos zvednou nad hlavu pohár pro mistra ligy, budeme se moci takovýmto ústrkům novinářům jenom smát, poněvadž SPARTA nefandí jenom slušně;-), ale hlavně se nikdy nevzdává!


La.Vey 
re: OMG

26.01.2008 10:24

Přesně tak, novináři a tzv.odborníci nám holt nepřejou. Nikde jsem neviděl v této anketě hokejisty Sparty. Jejich poslední dva tituly odborníci vůbec neřeší.


z-acs 
re: re: OMG

26.01.2008 22:41

joo, tak to je taky pravda..kde jsou zohledněni úspěchy hokejistů Sparty???


1893 
Mně přijde tenhle postřeh v pořádku

26.01.2008 10:52

Mně přijde tenhle článek v pořádku.Nezdá se mi,že by se v něm nějak brečelo.Chápu to jen jako takový pousmání nad debilitou námezdních pisálků v sešívaných hadrech.Ona to je především jejich profesní ostuda.Dobrej článek.


Ondra 
trefné

26.01.2008 11:21

Díky za článek, myslím, že chtělo se k tomu vyjádřit i jinak, než plkáním na fórech. Možná si to chtělo zjistit fakta o umístění předešlých fotbalových klubů na bedně v této anketě - 2x Sparta (mistr + osmifinále LM), 1x Liberec (mistr + 3.kolo UEFA cup), ale přirovnání ke Kovandovi se ti povedlo.


otiko 
on ještě někdo bere tyhle ankety a průzkumy vážně

26.01.2008 11:38

čím dál více se jedná o placenou reklamu. Je spíše otázkou pro vedení Sparty, aby vysvětlila, proč se tohohle "marketingu" nezúčastňuje a příslušné ankety a průzkumy si nekupuje/nekorumpuje. Jestli to vůbec stojí za to. Což třeba si platit v průzkumu (třeba u STEM) místo trvale "nejoblíbenějšího&quo t; fotbalisty....


pesfilipes 
re: on ještě někdo bere tyhle ankety a průzkumy vá

26.01.2008 18:53

Nemyslim, že by se v čloánku pojednávalo o tom, jak moc kdo bere nějaký ankety vážně... někdo si tady prostě nějakou anketu vymyslel, pak si do ní dodal medailisty a článek následně ono počínání novinářů glosuje / komentuje... warum nicht?


tucnak 
Hezkej článek

26.01.2008 17:07

Díky, mě se to líbilo.


sokrates 
soulhas, že

26.01.2008 18:02

3. místo Slavie je dost úlet, přirovnání k Rudymu vtipné, ale zbytek článku se mi nelíbí.


pesfilipes 
Mně to přijde dobrý

26.01.2008 18:55

sice trochu časově už vzdálenější, ale obsahově dobrý. a to nejen proto, že znám pocity po příspěvcích, který článek moc nechápou...


Sklenařík 
Zvláštní článek

26.01.2008 21:34

připadá mi, že se tady dostáváme někam jinam. Tohle je web o Spartě, nevím proč se tu řeší nějaká anketa novinářů, kterou vyhráli seshitci. Do nich mi je hovno.


pesfilipes 
re: Zvláštní článek

27.01.2008 09:03

Proč to článek řeší? Tys ten článek teda asi vůbec nečetl... protože se to dotýká i Sparty. Nebo myslíš že ne? Sparta se vloni neúčastnila žádnejch soutěží a nebyla v nich třeba úspěšná? To je teda něco...


Kocek 
re: re: Zvláštní článek

27.01.2008 09:46

Sorry, ale mě je uplně u řiti, jestli bude Sparta v nějaký vypíčený anketě první nebo druhá, mně je u prdele, když v ideální sestavě seshitsportu nebdue jedinej náš hráč, mě zajímá pouze to, co se děje na hřišti. A tam, i přes velký přání většiny novinářů, zatím pořád vítězíme my!!


Sklenařík 
re: re: re: Zvláštní článek

27.01.2008 13:00

asi tak


pesfilipes 
re: re: re: Zvláštní článek

27.01.2008 15:14

fajn, dyž je ti to jedno, pak nemusíš reagovat... někomu to třeba až tak jedno neni, a nebo se tim třeba dobře baví..


Kocek 
re: re: re: re: Zvláštní článek

28.01.2008 08:47

Reaguju na diskusi a na článek, kterej mi přijde značně ubohej a dělá z nás stejný zoufalce, jako děláme my ze slávistů..


z-acs 
slavie?co to jako je???

26.01.2008 22:40

s autorem článku souhlasím ve všech bodech..soudnost by všem mudrcům nazývajících se novináři neškodila...pokud ovšem vědí co to je? :)) křetínský demisi!!


Sodri 
Hovno Rudy Kovanda

27.01.2008 00:37

Na jaře budou vládnout RUDÝ KOMANDA! ;)


staroch 
nebul

27.01.2008 09:17

tenhle článek je pěkná tragédie, to proč jsme se neustále smály těď předvádíš ty. že udělali v evropě ostudu? ale aspon tam byli


Celticgirl 
...

27.01.2008 09:25

Já článek jako bulení neberu, je to zamyšlení se nad tím, proč náš tým, který získal jako jediný v historii české ligy double, nebyl výš než Slavia, není to žádný brečení, nýbrž konstatování faktu. Ono už je docela blbý, když někteří novináři hlasují podle toho, jak se jim jaký hráč či klub líbí. Což o to, budiž, třeba si za tím někteří stojí a pak mi je to jedno. Ale aby mohl někdo hlasovat ve Fotbalistovi roku jako jeden novinář ze Sportu, to už chce hodně litrů whiskey v sobě nebo je přinejmenším zralý na Bohnice (na prvním místě Dřížďal, zřejmě lepší fotbalista, než reprezentanti), v desítce dalších šest slávistů. Takovej Jankulovski, který minulý rok vyhrál co se dalo a přispěl k tomu zásadním podílem, se nevyskytuje před těmito hráči a to už je opravdu na hlavu.. Holt novinářská žumpa kvete a bude to čím dál horší.. Z toho důvodu už mi tyhle ankety nic neříkají, nemají vypovídající hodnotu a to je sakra škoda.


Kocek 
re: ...

27.01.2008 09:49

Nazdar kočko :))) Od dody, co jeden magor v seshitsportu prohlásil, že známkování hráčů dělaj podle jejich jména, zkušeností, atd., kdy tedy pokud např. Řepka odehraje stejně výbornej zápas jako Suchý, dostane Suchý vyšší známku protože od něj se to "nečeká", tyhle stupidní ankety vubec neřešim.. Nevim, proč se tímhle někdo zabývá, novinářům prostě jsme trnem v oku, a mě osobně je to naprosto volný. Kéž by prase klidně vyplo ten přéénos a Sparta v TV nebyla vubec, aspoň nás bude chodit víc :)


Celticgirl 
re: re: ...

27.01.2008 12:24

Ono nejde ani tak o fanoušky, jako o ty Sportovce :-) Vem si, že je to pro ně jediné individuální ocenění, s klubem to mají v podobě titulu a podobně :-). Tady by měli sloužit i ankety k tomu, aby se ocenil um jednotlivých fotbalistů. Všude to tak funguje a nikdo nemůže říct, že by ty ankety neměli prestiž, protože novináři, kteří hlasují, hlasují svědomitě a uvědomují si, že jedním hlasem "ze srandy" by shodili celou anketu.. Mě trošku mrzí, že naši fotbalisti z toho mít moc radosti nemůžou, když ví, že každý si hlasuje jak chtěj.. je to především jejich anketa a proto je mi líto, že je to tak jak je.. jinak souhlas, z pohledu fanouška jsou tyhle ankety na dvě věci.


Kocek 
CO TO JE ZA SRAČKU?!!!

27.01.2008 09:43

Ty wole to snad nemyslíš vážně, ne? Co to tady meleš kurwa? Odjakživa to je tak, že novináři sou proti Spartě a pro Slavii, tak proč tu musíš takhle trapně fňukat? Vyser se na slávisty, starej se o Spartu, a nedělej ze sparťanů stejný ubrečence jako sou slávisti!!!


tucnak 
re: CO TO JE ZA SRAČKU?!!!

27.01.2008 13:55

Tady by někdo potřeboval studenou sprchu.. :) Klídek chlape..


Dub 
re: CO TO JE ZA SRAČKU?!!!

27.01.2008 21:05

Nebrečím, prostě mě to štve, jakej sajrajt se vydává za "sedmou velmoc". A myslím si, že je dobře, když se do těch krys někdo opře, protože je to fakt ubohost a jak je psáno, to co provedli nároďáku je ještě mnohonásobně horší. A kluci si za ten double snad nějaký ocenění snad zasloužili nebo ne? Přece není možný se s tím smířit, jak diametrálně rozdílně referujou o obou klubech. A bojovat za svůj klub by měli i jeho přznivci, i třeba takovýmto donkichotským způsobem.Bohužel jsme nejednotný, kdyby přestali Sparťani houfně kupovat Sport nebo MfD, tak jim klesne náklad a museli by se tím zabývat, ale to je jen krásná teorie. Ad absurdum tyhlety novinářský čachry dovedli v idnes v anketě o sportovce kraje, kde dali k vítězům jednotlivých měsíců (vesměs sešívek) ještě divokou kartu Frantu Ptáčka, kterej jednoznačně vyhrál, ale pak to pánové z idnes upravili tak, že vyhrál nějakej Vlček. Původně jsem tenhle článek adresoval deníku Sport, ale poslal jsem ho i sem, protože toto pokládám za seriózní médium.


Kocek 
re: re: CO TO JE ZA SRAČKU?!!!

28.01.2008 08:50

Mě to přijde zbytečný, já fandím Spartě snad 20 let, a nikdy to nebylo jiný, vždycky byly cirkusáci ti oblíbení, a my neoblíbení, tudíž je mi to fakt jedno.. A na druhou stranu, po tom, jak se choval kotel na podzim, se ani nedivim, že na nás novináři flušou, částečně si za to můžeme sami :/ Ale ok, sorry, že sem reagoval tak ostře, ale už mě tohle neustálý řešení proč nás nikdo nemá rád sere


SKS5 
.......

27.01.2008 15:57

fandětě slušně, kokoti..


Dušan 
re: .......

27.01.2008 16:05

Tak jo! Jude Slavie!!!


Kocek 
re: re: .......

28.01.2008 08:50

:))))))))))


lucifer.pekelny 
zajímavé

27.01.2008 20:53

že tu nejvíc autorovi spílají a štěkají na něj ti, co žádný článek nenapíší. Ono sedět a kecat o tom, co to ten "kretén" píše za blbosti je mnohem jednodušší, než něco vytvořit a věnovat tomu čas a energii. Takže s tím nemusím souhlasit, ale proč hned ta hysterie?


Kocek 
re: zajímavé

28.01.2008 08:51

Já klidně něco napíšu, ale bude to něco, co nebude stokrát omílaný téma Sparta gegen alles


lucifer.pekelny 
re: re: zajímavé

29.01.2008 17:22

No zase když napíšeš něco o rozmnožování veverek, tak to nebude na tyhle stránky :-P


phane 
Pravda

28.01.2008 01:33

1)Slavia postoupila se štěstím přes Žilinu, ale štěstí nebylo angažování Vanika (byl to promyšlený tah narozdíl od debilní přestupové politiky Křetínského) 2) Slavia po heroickém výkonu postoupila i díky svým odchovancům (o čemž se Spartě může jen zdát - viz. přeběhlíci - Pudil, Střihavka atd.) 3) Na rozdíl od Sparty Slavia uhrála body a postoupila od poháru UEFA - to novináři ocenily (mimochodem slavia má 2x menší rozpočet než rozežraná sparta) 4) Slavia získála hodně peněz a také je ještě získá díky poháru UEFA a prodeji hráčů, které zhodnotí 5) Narozdíl od Sparty posledních let nekurví koeficient! 6) Má narozdíl od přestárlé Sparty (Horváth, Řepka, Došek, Kulič) věkově vyvážený tým a hlavně perspektivní 7) Dostala 7 a je to ostuda, ale častečně to doma napravila plichtou a hlavně získala zkušenosti, které může zůročit, proti Arsenalu 8) Takový pan Kadlec nebo Kladrubský jsou těžce protlačování svými agenty do repre díky sparťanské repre klice, kterou teď jisít Košťál, takže bych starty v repre nebral jako argument kvality českých klubů 9) Slavia má vyřešený stadion, ale pro Spartu do budoucnosti bude stadion problém 10) Smějete se Slavii, že přislo 3000? ,tak se podívejte kolik došlo na poslední zápas Sparty proti Plzni lidí...a to se tu někdo chlubil vysokou návštěvností


Jumbo1 
re: Pravda

28.01.2008 08:05

Jen taková oprava, ke zbytku se nebudu vyjadřovat, nemá to cenu, bylo by to o hrachu, stěně, perlách a sviních...k tý opravě. Je fektem, že na Plzeň přišlo 3000 lidí. Je ale taky fakt, že na Slavii ty tři tisíce chodily už hezkejch pár zápasů předtím, kdy Sparta měla pořád návštěvnost 7-8 tis. v průměru. Ono se stačí podívat na tabulky průměrný domácí návštěvnosti v podzimní lize. Na derby na Letný bylo poslední dva tři roky vyprodáno, na Strahově to není vyprodaný nikdy. Jinak na poslední domácí zápas SKS přišlo, tuším cca 2500 lidí, tedy jestě míň než na Spartu s Plzní a to se s Plzní hrálo v podnělí....


Kocek 
re: re: Pravda

28.01.2008 09:00

Hele, voni sou tak trapní, že věřim tomu, že nedokážou vyprodat ani novej cirkus na otevírací zápas. Pokud to teda nebude derby, to bysme zase hráli klasicky doma, jako na Strahově


Kocek 
re: Pravda

28.01.2008 08:56

Chlapče zmagořená, podívej se na koeficient za posledních 5 let a pak něco mel.. A tak nějak nevidim, že by o srávisty někdo měl zájem, Real nějak ztratil zájem o Suchýho, když viděl ty jeho exhibice v Londýně, a nikoho jinýho nikde nechtěj :)))) Sice jste si zahráli LM, snad konečně ti nejdebilnější seshitci poznali, že to neni taková prdel, jako vypadnout po boji z uefy s balkánem, a snad konečně budete držet huby, když tam Sparta prohraje. Protože, to, co ste tam předvedli, je ostuda jako prase, a žádnej jinej klub se v Evropě už hodně dlouho tak neztrapnil!! A nic na tom nemění postup do uefy přes letos naprosto ubohou Steauu


Kocek 
re: Pravda

28.01.2008 09:01

PS.ty věkově vyváženej, Horváth a spol. ukázali loni na jaře, že zkušenosti sou potřeba, ten váš super soubor se doslova zesral z toho, že by mohl bejt mistr. Je tedy fakt, že od odchodu Pučka už ani rozhodčí vám nejdou tolik na ruku a soupeře tolik neřežou, což byl taky důvod vaší tradiční ostudy, ale hlavně to neunesla mateřská školka


phane 
doplnění

28.01.2008 01:36

Zkušenosti samozřejmě získá na Totenham....


Kocek 
re: doplnění

28.01.2008 08:58

Tottenham dal Arsenalu 5:1, hochu, pokud bude Tottenham chtít hrát a nebude spokojen se stavem 3:0, klidně se můžeme dočkat další sedmičky :)


lamak 
FNUK ;o((((

28.01.2008 09:20

Uz zase vam nekdo ublizuje. Pritom double z gambac ligy a z Kostal poharu, to je panecku neco, coz se ukazalo pri konfrontaci s prumerem v Evrope v Uefe. .) Diky za super clanek, to letos mame novy stadion v Edenu a doufejme, ze i zbouranou Letnou, vyhru v derby, LM pro Slavii no a i v tom breceni jste suverene lepsi. Konecne! Gratuluju. .)


HVK 
re: FNUK ;o((((

28.01.2008 12:47

zpátky k chocholouškovi šmejde


La.Vey 
re: FNUK ;o((((

28.01.2008 14:34

Pevně věřím, že až Metallica odehraje svůj koncert, tak už žádný nový Eden stát nebude.


Kocek 
re: re: FNUK ;o((((

28.01.2008 14:58

Tak já doufám, že vydrží ještě do 8.8 na Maiden :))


lamak 
Jo a argumentovat poctem reprezentantu

28.01.2008 09:25

To je taky vybornej vtip. Kulic, Kadlec, Kladrubsky, Dosek, vsechno proste opory repre, ktery tam vubec nejsou na tlacenku prasete Kostala a jejich manazeru. Chlapce, chlapce, tomu rikam panecku mindracek. :)))


HVK 
re: Jo a argumentovat poctem reprezentantu

28.01.2008 12:48

ty máš koukám v národáku mimořádný přehled..nechceš nás potěšit nějakými drby ze zákulísi ksindle?


Jumbo1 
re: Jo a argumentovat poctem reprezentantu

28.01.2008 15:24

Jdi už do hajzlu, nikdo tu na ty tvoje zakomplexovaný žvásty není zvědavej...naštěstí už vím kdo seš, mám mezi slávistama dost kámošů, sdtačilo se poptat, od takovýho dementa jako ty se jiný řeči čekat nedaj...


lamak 
re: re: Jo a argumentovat poctem reprezentantu

28.01.2008 16:11

Podivej se na sestavy, posily, umisteni v lize, pohary, mrkni na web Edenu a hlavne, precit si tenhle clanek a pak mluv o komplexu. :) Nechci se hadat s Tebou, hodnotim uroven clanku - jeden velky brekot.


Jardos 
Já mám jasno.

28.01.2008 09:41

Já bych slávii nesnes v předních příčkách ani kdyby hráli superfotbal.


phane 
doplnění

28.01.2008 14:51

Aha no jistě. Kvalita klubu se pozná podle toho jak prodává. Vzpomínám si jak tady na spartaforever.cz jste brečeli, že odchází Šimůnek po jednom zápase, ani Šimunkovi se nechtělo jít pryč, ale holt není škvára. Ještě lepší příklad je Pospěch (uznávám, že tenhle hráč do repre patří). Ještě před týdnem tady byla anketa a většina lidí byla ráda, že zde zůstal.... a najednou je v FC Kodaň (což není žádný super klub), ale na spartaforever.cz se o tom takticky mlčí....vím je to smutné, to se Spartě nestávalo. MUSELA prodávat, protože musí své hvězdy typu Matušovič z něčeho financovat, když nemá příjmy z LM. Kdyby si Pospěcha nechala, tak ho po euru mohla daleko výhodněji prodat. Co se týče Suchého, tak byl na MS jeden z nej hráčů (podle direktoriátu turnaje) a že nikam neodešel? To je právě SUPER! Skoro všichni dobří hráči z 20 jsou pryč a Kalouda zůstane aspoň půl roku. Je zajímavé, že jediný z větších hvězd 20 nebyl povolán do repre je Suchý.... to je ale náhodička! Prosím teď mi tady napiště jména hráčů, které Sparta může zpeněžit. Nabídky typu od 2 ligových klubů Bristolu pro Abraháma nebo Doška jsou k smíchu. Podívejte se pravdě do očí, nemáte hráče který by Vám mohl přinést peníze. Kulič i Došek mají své roky. Další úsměvné lhaní sparťanů, které má ospravedlnit jejich neúspěchy je DOUBLE!!!!! Ooooooooo bože, jak ty to úspěch! Pohár ČMFS měl ještě jakž takž smysl když byl pohár PVP, v té době 2 soutěž v evropě. Po sloučení s pohárem UEFA téměr ztratil smysl. Co si za pohár ČMFS koupíte? Dobrý pocit...? Pokud má klub ambice hrát LM nebo aspoň předkolo, tak pohár ČMFS nemá smysl!!! Proto chtěl Platiny motivovat kluby tím, že dá vítězí poháru místo v předkole LM. Uznávám, že i tak s Líšni to byla ostuda, ale Slavia už tak měla problém hrát LM a ligu a pohár čmfs neměl pro ní absolutně význam, navíc když se hraje čtvrt. a semif. 2 kolově!!! Že Horváthovi zkušenosti pomohly k titulu.... :) ,tak to už je masakr. Tady samy jste psali, že máte pocit, že Sparta získala titul spíše neschopností ostatních. Slavia měla minulý rok dobrý, ale hodně úzký kádr a to ve finiši rozhodlo. Nechci omlouvát Slavii i tak to měla uhrát, ale vzhledem k tomu, že ještě před 2 roky byla téměř na pokraji krachu, tak lze považovat za úspěch, protože 2 fleka uhrála s Jarolímovou školkou. Dnes jsem ve vašem ZLOSPORTU četl o přetlaku útočníku a hádejte kdo z nich odejde? No samozřejmě Jeslínek, hráč který má perspektivu a může nahradit vyhořelé palivo Kuliče půjde zase na hostování a pak tady brečíte, že sparťani chodí ke Slavii. A na závěr to nejlepší. Doufám, že si všichni uvědomujete, že pokud se letos nedostanete do LM, tak Váš klub bude muset snížit rozpočet. Už teď prodal to nejlepší co má a Křetínský nebude neustále házet peníze do nevýdělečné Sparty. Pokud se letos Sparta nedostane do LM, tak může být tahle sezona zlomová. Ani Sparta tak dlouhodobou účast v LM neufinancuje. Navíc velmi dobře koncepčně pracuje Brno i v současné době Teplice, takže bude mít Sparta co dělat.


Kocek 
re: doplnění

28.01.2008 15:00

Čoveče, ty si fakt uplnEJ debil.. Pospěch má smlouvu do 30.6. ty wole, takže jedině slávisti by odmítli 50 mega teď, když po sezoně můžou mít howno ))


Kocek 
re: doplnění

28.01.2008 15:04

Kúdela, Petržela, Kladrubský, Limberský, Hušek, to jen tak co mě napadlo, tihle všichni hráči až pudou ven, tak ani jeden slávista nebude dražší než kdokoli z nich.. Jen si tahejte do kádru hráče, co neměli na Spartu, to jsou fakt posily :)))))))))


phane 
Pravda pokračuje:

28.01.2008 15:21

Ano máš pravdu, Pospěchovy končila smlouva, ale to si Sparta zadrbala už před rokem, kdy mu jí neprodloužila. Tady se ukazuje jak je silná. Dřív pro ní nebyl problém přesvědčit hráče, aby prodloužil a pak ho výhodně prodali (viz. Blažek). Navíc 50 mega je z nouze ctnost pro klub s rozpočtem v intencích Sparty. Doufám, že se tady dočkám obhajoby přestupové politiky Dana. Klubu nevládne Křetínský ani Bílek, ale hráči, kteří jsou schopni odvolat trénara a kteří jsou nedisciplinovaní, ale to je jiná diskuze. Znám spoustu zarýtých sparťanů a jsem schopen s něma diskutovat, tak tady nepiš, že jsem debil. Ty jsi mi dokázal oponovat jen v bodu kolem Pospěcha a ze zbytek si zřejmě souhlasil. Až budeš schopen širší diskuze tak napiš, zatím jsi pro zmrd, který si nevidí na špičku nosu.


phane 
re: Pravda pokračuje:

28.01.2008 15:24

Oprava: "pro mě zmrd"


paolo.maldini 
re: Pravda pokračuje:

28.01.2008 18:20

ty ses jen mrdka co si chce desne povidat, ale na ocich ma seshivany klapky. suchy nebyl na ms zadna velka hvezda narozdil od kaloudy nebo simunka nebo fenina (direktoriat turnaje pro me neni argument. ty zapasy sem videl) a proto ho nikdo venku nechce a zaroven neni v repre. on by musel byt bruckner padlej na kvetak, aby tam vzal frajera, kterej se sesype v seville v lm. to uz fakt radsi tenista rozehnal....


phane 
re: re: Pravda pokračuje:

28.01.2008 21:11

Ty chytráku, uvědomil jsi si, že byl v té Seville (2x vítěž UEFY) a že už tam byl znamená úspěch. Ty to asi pořád nechápeš. Aha, takže tvé bystré oko je lepší než celý direktroriát? Tak zavolej Paskovi nebo Nehodovi, když si takový frajer. Sparta se několikrát do LM dostala přímo a bral se logický úspěch, to že postoupí do další fáze. Kdežto u Slavie se bral už samotný úspěch to, že postoupila do LM přes 2. kvalifikační kola. Vím, že Suchý už ke konci byl vyčerpaný, ale i tak je to příslib do budoucna. Slavia nemusí za každou cenu prodávat, počká si na výhodnou nabídku. Ja nemám sešívané klapky, to ty máš problém se podívat pravdě do očí, ale tím lépe..... o to horší bude následovné prozření! Navíc Suchý je podružná záležitost. Spíš se zaměr na fungování svého klubu jako celku včele s diletantem Křetínským, ale nechci se lacině strefovat do sparťanů přes vedení. To si žádný fanoušek nevybere. My jsme měly také problémy s Leškou. Ani Leška nevyšlel kraviny typu fandíme slušně....no Dan to rodrbal ve Spartě dokonale.... nejdřív hráče, pak trenéry a nakonec fanoušky, až je mi Vás líto.


Kocek 
re: re: Pravda pokračuje:

30.01.2008 09:41

Pak se těch několik normálních slávistů diví, že je má celá liga za kryply, když maj mezi sebou takový dementy :))))))))))))))))


1893 
re: Pravda pokračuje:

28.01.2008 21:21

Bože můj nepoučuj.Starej se o svý a přestaň tady trousit ty svoje moudra.Šimůnek nechtěl ven,Pospěch je pod cenou.Kam na to chodíš? Suchý do Realu Madrid,pamatuj si,že Suchý přestoupí maximálně do Rakouska.


phane 
re: re: Pravda pokračuje:

29.01.2008 00:43

Ani jednou se neřekl, že má jít do Realu, ale na to se vykašli - radši se soustřeď na celý klub....užívej si svého optimismu.zdar


manics 
CHUCPE :o]

29.01.2008 01:52

To ze Suchy hral proti Seville z neho dela kvalitniho hrace? Kdyz uz sis vzal do huby Kadlece, tak ten toho ma v Evrope odehrano vic nez Suchy. Meris tady nemeritelne. Kdyz si Robbie Williams zazpiva jednou se zbytkem kapely Queen "we are the champions" je hned z nej kvalitni zpevak? Jedna vlastovka jaro nedela. Ponech si sve chimery, a nech si vysvetlit od maminky co to je realita, a jak se chovat kdyz se bavi dospeli ;oD


fanda357 
Novináři

28.01.2008 16:45

Ale no tak, žijeme ve virtuální realitě. Je směšné věřit tomu, co se píše v novinách, co člověk vidí v televizi. Velmi málo věci je pravda, už se ve fotošopu více či méně upravují i rádoby reportážní fotky z válek (zejm. BBC se tím "proslavila", když fota upravovala tak, aby z palestinců udělala chudáky; anebo ti malé zastřelené palestinské děti - vždy je záběr oříznutý, kdy není vidět, že své vlastní dítě na smrt poslal otec, protože to je mučednická smrt), tak co vás rozčiluje nějaká anketa. Kdo z vás si pamatuje na Moravia (?) banku? Ta asi 4 roky po sobě obdržela zahraniční ocenění "nejlepší banka" v ČR a po páte už ho nedostala, proto pak krachla ... pak se ukázalo, že se to dalo koupit. Všechny takové ankety, soutěže (slavíci, missky, týtý, nejlepší sportovci, filmy, velcí bratři, bailando, vyhulení) jsou koupená reklama/ovlivněné pořady tak, aby byla co největší sledovanost. Tak klid.