Třídní boj (nezbývá než věřit a doufat)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Jablkon 
Drobně bych poopravil

15.08.2008 10:38

Oba týmy využili jednu šanci.Bohužel je známým pravidlem, že bohatšímu v 9 z 10 případů štěstí přeje. JInak ve všem souhlasím.Naše postupy z předkol jsou známá věc.Proto bych tým teď nezatracoval, cekal bych, co predvedou v odvete a poté hlavně v UEFE.A pokud se nepovede ani postup ze skupiny, pak doufam, ze se cely stadion vzmatori a do konce sezony bude davat Kretinskemu jasne najevo, ze musi odejit. Je to jeho zodpovednost a jeho uplne zesrana poharova era.


jbee 
re: Drobně bych poopravil

15.08.2008 11:16

Co když v té skupině, z níž nepostoupíme bude Bayern a Tottenham? Taky budeš "dávat na jevo"? Bych blil, Milane...


matjo 
re: re: Drobně bych poopravil

15.08.2008 11:25

Když tam bude Bayern a Tottenham, tak pořád můžem jít ze třetího místa dál :o)


jbee 
re: re: re: Drobně bych poopravil

15.08.2008 12:17

Tak jistěže můžeme, ale tam už to je hodně o štěstí a taky o losu. Když se stane, že budeme hrát doma s Bayernem a nějakým nýmandem z posledního koše, tak máme prostě problém.


dogly 
re: re: Drobně bych poopravil

15.08.2008 20:44

a co by tam asi dělal Bayern??????! Vždyť jsou v LM a skupiny LM se hrají současně se skupinami UEFY


jbee 
re: re: re: Drobně bych poopravil

16.08.2008 13:29

Bayern pochopitelně ne, to byl příklad. Nechtělo se mi hledat, jaké silné týmy tam přesně jsou... Tak tedy třeba Hamburg (včera jsme mohli vidět, jak na tom je právě v porovnání s tím Bayernem ;-)). Taky můžeme chytnout AC Milán, Valencii, Sevillu nebo třeba Benficu.


pesfilipes 
re: Drobně bych poopravil

16.08.2008 08:06

Bohatšímu že štěstí přeje? To nevim, ale v případě proměnění či neproměnění jediný šance zápasu bych v tom určitě nehledal štěstí... kor dyž naši hráči jí pravidelně se silnějším týmem nedaj, ale se slabším (např.v lize) už jo. Je to spíš o rozdílnosti tlaku na hráče v zápase, v lize to naši borci ustojej, ale v pohárech už je ten tlak na ně mnohem větší (a nemyslim tim, že se třeba hraje vo větší prachy, ale třeba to, že se hraje v mnohem většim tempu a z toho plyne mnohem větší chybovost...) a končej...


Jablkon 
re: re: Drobně bych poopravil

18.08.2008 00:14

štestí přeje bylo myšleno s nadsázkou. Samozřejmě je to dáno kvalitou protivnika a nasemi problemy - viz tento zapas. Pro vsechny chytraky, kterey hazi do Uefy Spurs a Mnichov, coz je neuveritelna picovina. Ano, i kdyz nepostoupime pres tyto tymy, je mi to jedno, muze za to soucasne od pocatku naprosto neschopne vedeni, ktere melo ruzove bryle a zilo ve vakuu se sviji predstavou odstrizenou od reality.A pokud se chcete bavi trzne jajko J&T, tak zadny manager by po 5ti letech, kdy jeho firma ztraci sve pozice, svou funkci neudrzel.Tak se nechte opijet rohlikem a uvedomte si, ze Sparta je pouze dalsi hracka v rukach slovaku, stejne jako Slovan a stejnejako kdysi byly Kosice.


matjo 
Mapa

15.08.2008 10:48

Kdybychom kluby rozdělili už jen podle polohy států na mapě Evropy, možná bychom zjistili, že je opravdovým úspěchem a snad i stropem řadit naše kluky do třetí třídy. Svět nás stále řadí do východního bloku a ještě dlouho bude - především dle politické situaci v zemi se není čemu divit. Proto nezbývá než tvrdě makat a pozici ve trojce si udržet, výš to určitě nepůjde.


pesfilipes 
re: Mapa

16.08.2008 08:08

Tak sportovně i rozpočtem myslim patříme do toho 3. ... jenom teda nevim nevim, zda už se tak trochu nepropadáme k tý spodní hranici. To se může jevit jako pravděpodobný...


ajosek 
Křetínský

15.08.2008 12:14

A vy si jako myslíte,když odejde Křetínský,že to bude lepší? Myslíte si ,že na Letné čeká zástup kupců,kteří budou cpát peníze do klubu,kde není jistá ani návratnost natož zisk?Raději začněte někdy přemýšleta buďme rádi za někoho,kdo ty prachy do klubu dává a myslí to s ním dobře.


Maggot 
re: Křetínský

15.08.2008 12:33

ešte se toho zm.rda zastávej, od tý doby co přišel to jde se Spartou od 10 k 5


screaming 
re: re: Křetínský

15.08.2008 15:23

od 10 k 5 uz to slo za kostala jakej tym mel kdyz prichazel a jak kdyz odchazel jeho politika nakup 9 hracu za 5-10M kazdej to podle me zacala stejne jako toceni treneru zapocal kostal. Najit si vinika v kretinskym je moc snadne ale fakt nikdy nikde. Jedine co uslisime je vyhozeni franze - kterej v LM diru neudelal tak jako tak, a mozna jeste od nejakeho posetilce vyhozeni poborak kterej rozesral kabinu. Pak mozna jeste angazovani hrebika kteryho vyhnali lidi co rikaj ze fandi sparte jeste nez mel sanci se ukazat. Rad si poslechnu dalsi tvoje bonbonky :).


Leviathan 
re: re: re: Křetínský

15.08.2008 16:15

A ještě řekni že by hřebík něco dokázal a je to hotový!Hřebík to všechno skurvil! A do dneška sme se s toho pořádně nevzpamatovali!


jbee 
re: re: re: re: Křetínský

15.08.2008 16:51

Ano! Hřebík nikdy nic nedokázal! Do osmifinálové skupiny LM jsme postoupili díky Košťálovil, kterej ucinkal základní skupinu! OMG, co je tohleto za klauni, to se nevidí...


jin69 
re: re: re: re: re: Křetínský

15.08.2008 18:38

S Hrebikem bez do prdele ty lolku !!


paolo.maldini 
re: re: re: re: re: re: Křetínský

15.08.2008 21:30

a ty tahni do pici.


dogly 
re: re: re: re: Křetínský

15.08.2008 20:46

Hřebík nic nedokázal ty jelito???? Jenom nás dostal do OF ligy mistrů a sparta pod ním hrála nejlepší fotbal vole.


paolo.maldini 
re: re: re: re: Křetínský

15.08.2008 21:31

ja se zase nevzpamatuju z tvy gramatiky.


vejvič 
re: re: re: re: re: Křetínský

16.08.2008 20:44

Gramatika je fakt hustá, akorát nevím,jestli mám brečet,nebo se smát...


screaming 
re: re: re: re: Křetínský

17.08.2008 14:11

prvni angazma bylo slusny druhy mu sami fans nedali sanci - takze nepocitam , navic zelenka poborak a mozna i lbazek lsunse mrdali kabinu - viz rozhovory se zelim po prestupu


matjo 
re: Křetínský

15.08.2008 13:03

Tak zrovna zástup zájemců asi ne, ale nějácí se určitě najdou, o tom jsem přesvědčenej... V Křetínského případě sedí motto našich "tupých kolegů" a sice FOTBAL JE JEN ZÁMINKA...


pesfilipes 
re: Křetínský

16.08.2008 08:14

Tak určitá míra respektu k někomu, kdo si tu odpovědnost za klub vzal na svý bedra, by být měla... Zástup zájemců o vlastnění ACS asi neni, ale to je myslim OK, protože ACS neni (finančně) pro každýho. Každopádně myslim, že kdyby o prodeji uvažovali, tak ACS je taková značka, že by se zájemci našli... Potíž vidim akorát v tom, že každá změna majitele nastoluje dycky otázku - co že s tim ten novej majitel zamejšlí, jaký má oumysly


screaming 
re: re: Křetínský

17.08.2008 14:14

osobne si nemyslim ze j&t je ten problem a hazet vsechno na kretisnkyho je hodne jednoduchy ale podle me uplne na nic, treba simunek nesel neprodat a nejaky jiny nepovedeny odchody moc nevidim - nepocitam hrace co odesli protoze je dany trener nechtel. Ja doufam ze u viti bude vyjimka a ikdyby se docasne nedarilo tak vynechame pokrik XYZ ven! a dame mu sanci, jinak budeme dal tocit trenery a to k uspechu nevede zcela jiste - myslim ze vetsinu dobrych jsme jiz zkouseli :).


disi 
křetinský

15.08.2008 16:35

Já bych Křetínského nijak nedémonizoval.Aniž ho chci nějak omlouvat.Pořád hlavní problém vidím ve sportovním vedení Sparty.Myslím si,že tam je zakopaný pes a podle toho,jak se to tam pořád mění,to tak i vypadá.Teď záleží na Vítovi,jak se s tím vším vypořádá.Ale je to silná osobnost,tak je třeba mu věřit.


Karlos 
re: křetinský

15.08.2008 21:35

Já vidím hlavní problémy dva, teda druhý je spíš důsledkem prvního. 1. kluby prodávají hráče napřímo ven. Byt situace jako 10 let zpátky tak se u nás hráči jako Dzeko, Fenin, Kalouda, Rajnoch aspon na dva roky ohrali. Jenze pak prisli Jankulovski, Ujfalusi, Heinz a uz to zaclo... a z toho plyne 2. důvod: kde vzít a nekrást? pryč jsou doby kdy jsme si mohli dovolit kupovat Cecha, Sionka, Fukala, Baranka... Takový hráči už v lize neběhají a když se někdo jen trochu vykoukne tak hurá napřímo za ropnyma nebo jinyma dolarama. Upřímně - i když je Křetínský p...us ^ n tak mi ukazte jedinyho hrace z ligy za posledni 4 roky ktery by mel na to hrat na evropsky urovni a zaroven my meli na nej! Jen si vemte Holek, Fillo, Bednář... A to nebyly žádní zázraci.


pesfilipes 
re: re: křetinský

16.08.2008 08:16

..a k tomudle taky...


Karlos 
re: re: re: křetinský

16.08.2008 18:51

neco dodej, me by zajimalo v cem nemam pravdu podle jinych.


screaming 
re: re: křetinský

17.08.2008 14:18

tak tak proste ono neni koho koupit protoze treba strestik za 60M to fakt sorry nato nebude mit sparta nikdy, mam dojem ze limit u kostete byl nakejch 10-12M a kupoval prumerny hrace 9-10 kazdou sezonu, Cecha jsme vzali z blsan za 25 toho by dali znova, ale to je vyjimecnej hrac co to mel v hlave srovnany uz jen prestup do rennes ukazal ze to smeroval vysoko. A jak rikam ted dalsi hraci co jsou na ceskem trhu i za 50M za to nestoji viz sverkos ktery v zahranici se nechyt, papa co ted sice hraje v repre ale jinak bych ho za slepici nedal atd.


pesfilipes 
re: křetinský

16.08.2008 08:15

K tomu se dá těžko něco dodávat...


artaxerxes 
chyby v článku ?

16.08.2008 01:05

Už je to docela dlouho, ale řekl bych, že přes IFK jsme postoupili a Andrlechtem jsme sice vypadli, ale bylo to asi 1/4 finále PVP. Co se týče nepostupů do LM - tak jsme vypadli pouze z Kyjevem, Genkem a Arsenalem - myslím že bilance je 5:3. Co se týká Sparty dle mne by si měla brát příklad z týmů jako jsou PSV, Rangers, Celtic - co se týče financí jsou sice tito giganti na tom líp než Sparta, ale například PSV není týmem, který by kupoval drahé hráče, ale místo toho koupí velmi nadějné mladé hráče a navíc se jim vracejí zpět bývalí hráči na poslední roky fotbalového života.


artaxerxes 
re: chyby v článku ?

16.08.2008 01:23

Tak se strašně moc omlouvám máš samozřejmě pravdu ty, nějak jsem na ty zápasy zapomněl, asi se snažím pamatovat na to lepší. Co se týče IFK spletl jsem to s AIK, který se nám vyřadit podařilo.


pesfilipes 
re: chyby v článku ?

16.08.2008 08:20

Asi takle, máš pravdu nejspíš v tom, že PSV kupuje nadějný hráče... nicméně díky svejm možnostem kupuje hráče asi o dost nadějnější či talentovanější, než kupujeme my. Samostatnou kapitolou teda potom je, jak s takovejma hráčema - byť jern našich podmínkách - nakládáme. Že vlastně jim nedáme moc velkou / dlouhou šanci na otrkání... a přitom PSV potřebuje (a má) výsledky taky hned, bez čekání


screaming 
re: re: chyby v článku ?

17.08.2008 14:20

jenze PSV podivej se jaky melo sezony ... u nas nedko prohraje 2 utkani a rve se Trener ven! nektery nedostali viz hrebik ani to ;). navic PSV teda kupuje hrace jinyho kalibru a vetsinou je stavi vedle zkusenych borcu. Ja myslim ze dobry zacatek bude podrzet nakou dobu trenera ;).


h.gary 
Souhlas

18.08.2008 09:16

možná ne se vším, ale to hlavní určitě odpovídá i mému názoru. Celý český fotbal je někde. Pořádné výsledky se dějí jen výjimečně. Tučná pohárová léta jsou pryč. Když ty týmy válely - koho měly v sestavě? Rosického, Čecha, Poborského, Sionka, Grygeru. To byla Sparta. Dneska.... V lize třeba dobré, ale venku... Venku už mají ty naše lepší hráče...