Apatie (FK Baumit Jablonec - AC SPARTA PRAHA, 15. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Irčan 
Nesouhlas s poslední větou

25.11.2008 09:26

Přijdu sice v sobotu, ale nikoliv se rozloučit s našimi miláčky jak si psal. Po včerejšku ti "hráči" už nejsou mými miláčky.


jbee 
Frustrace

25.11.2008 09:30

Nic jiného. To je pořád plná huba keců o tom, jak se bude dávat čance mladým... A pak to dopadne Kladrubským na beku (já být jím, tak už se jim na to fakt vykašlu) a Hadem, pro jehož výkon ještě ani nevymysleli slova. Kušnír hraje celou dobu darebně, ale furt ho tam cpe. S Kiselem se asi už holt nepočítá, no. Ze "stoperské" dvojice vyndá toho lepšího a dá ho do zálohy, kde je úplně marnej - vždyť ten kluk nepřihraje míč dopředu! Hlavně že tam zůstal naprosto zmatený Voříšek... Jako, co k tomu vůbec říct? Chovanec, Siegl VEN!!! Křetínský si SMS asi sám nepošle :( Fakt už mě napadá jediné, byť asi zoufalé řešení: Hřebíka na ně, na primadony nagelovaný! Sezónu netřeba odepisovat, ta už odepsaná je, takže je na čase budovat ten nový tým, ale PROBŮH: ne s Chovancem!


lamicka 
Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 09:32

1/ uz si konecne pripuste, ze tohle vsechno zacalo s odchodem Pelty. Nerad to rikam, ale ligu jste dokazali vyhrat i s horsim kadrem, nez mate nyni. Samozrejme byla i leta, kdy by to slo i bez Pelty, nebo Hornika. Nicmene zapasy jako vcerejsi, nebo se Strizkovem, by jste sdrive urvali 2/ jedine co si preju, aby se konecne uzdravil Repka [mimochodem, pokud mas informace ktere bych ocekaval, tak jiste vis, ze hrat vcera mohl, ale po dohode s Jozem nechtel a snazi se sehnat angazma, srdcar], protoze s nim jste tech golu nedostavali mene a hlavne, on je ten, kdo nam loni daroval titul a vy ho obhajujete. Usmevne, jen je skoda, ze odejde 2a/ jeste aby se postestil navrat trenerske legendy Franty Straky. Trenera, ktereho odevsad vyhodili a v 80% vedle tym k sestupu. Ano, stale vzpominate, jak vedl ligu o 9 bodu, ale to ze ji nasledne vedl Hrebik o 14, na to uz nejak zapominate Pak snad konecne spadnete na povestne dno a odrazite se, protoze z tohohle nemuze mit radost ani normalni fanousek Slavie. Radeji uvidim v bojich o pohary Spartu, nez Ostravu, Boleslav apod., protoze tam nic neuhrajou. 3/ jedine pozitivum tohohle vseho vidim v tom, ze Sparta ma svych problemu dost a snad to zastavi prisun nekopu, kteri tahnou/tahli celou reprezentaci dolu, typu Slepicky, Kladrubskeho, Sivoka, Lokvence, Juna, Blazka, Gabriela... do repre a nebyt ve Sparte, tak si k repre ani necuchnou. No nic, vratim se, az budete souperem. Drzte nam palce v Ziline. Udajne se vas chystaji koupit nejaky rusove, takze uprimnou soustrast.


Jumbo1 
re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 09:40

A proto všichni: Po-me Žilina, po-me Žilina!!!! :-)))


lamicka 
re: re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 09:41

:] njn, ale ve vasem zajmu. Na titul to letos skutecne nevypada a myslim, ze nikdo se nepreje aby do predkol o LM sel jen mistr.


looki 
re: re: re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 11:02

na tom, že tomu tak příští ligovou sezónu bude nic nezmění ani případná výhra na slovači, ty z kanále vylezlej troubo...


Kocek 
re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 10:14

Kéž by RUSOVÉ ty wole, ti jsou hrdí, když můžou rvát miliony do sportu a díky tomu se jejich jméno zviditelní...Jinak ale opět tradiční seshitej blábol magora, nic víc


Elwyn 
re: re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 11:35

Možná blábol, ale realita je taková, že pokud budou naší zástupci v pohárech bodovat jako Sparta v posledních třech letech, tak nebude druhej flek z ligy pro LM ani náhodou. Takže i já ač hrdej slávista jsem letos přál Spartě postu v UEFA pře Dinamo Zagreb!


vejvič 
re: re: re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 15:01

To asi nejseš úplně hrdej slávista, protože já, jako hrdej Sparťan, nepřeju slávii nic dobrýho! A všichni oklo co znám to samé! Asi to prostě berem jinak. PS: svoje body si uhrajem sami, a pokud na to nemáme,jako letos, tak je to především naše smůla...


Jumbo1 
re: re: re: re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 15:14

Tak tak, bída SKS je radost ACS, täk to vždycky bylo je a bude až na pár historických výjimek (mohl bych je najít), ale to bylo pár ojedinělých zápasů, kdy si příznivci fandili navzájem...


Elwyn 
re: re: re: re: re: Prisel jsem se rozloucit

25.11.2008 16:59

Kdo se nad tím trochu zamyslí, tak chápe jak jsem to myslel. Postup přes Dinamo do zakl.sk. UEFA ano, do LM už nikoliv. Přece jen nějaké body budem potřebovat všichni! Samozřejmě že mě Vaše současná situace těší:-) To ani jinak nejde! Ovšem pokud se na vaši situaci podívám objektivně, tak s Jožkou se nikam nevyhrabete. Docela mě potěšilo, když jsem včera slyšel Čapka, že Chovanec nejspíš dostane šanci přebudovat v zimě mužstvo. Doufám, že tu šanci dostane:-))))


kordis 
Hrůza

25.11.2008 09:44

TO už je jenom zmar a bezmoc.Presně jak řiká bombito,Skončil zápas,já sem telku přepnul na jinej program a neřešil sem naší prohru.Dřív by mě to neskutečně sralo,ale ted .... 70 procent hráčů si nezaslouží nosit dres Sparty.Na Kladno pudu.Vim že tam budu mrznout a že to bude fotbal na hovno,ale co.Hůř už být nemůže.I když....


jbee 
re: Hrůza

25.11.2008 09:48

To s tím přepnutím, tos dobře udělal, protože jinak by ses od Pepíka dozvěděl, že druhá půle byla vlastně dobrá...


kordis 
re: re: Hrůza

25.11.2008 09:56

Tak to je štěstí,že sem to přepnul.Asi bych se na Pepu nezlobil.Jenom bych se křečovitě pousmál.Ale dávali mi na nově Ulici :-)


Kovanej 
Bombito,

25.11.2008 09:56

nechceš křičet Hoši děkujem... :o) ale 1:0 je dobrej výsledek jak píšeš, ne? ;o)


Adolfik 
co říct?

25.11.2008 10:04

Já jenom doufám, že naše vedení je tak "schopný" že to uhrajem aspoň na udržení ligy, protože to bych už asi nerozdejchal.


chosé 
Cos to udělal, Pepiku????

25.11.2008 10:05

Hoďte na něj hadr nebo ho.....


fanda357 
re: Cos to udělal, Pepiku????

28.11.2008 09:40

Já bych to viděl spíše na: - de.il, bl..ček, de.il, bl..ček, de.il, bl..ček, akorát tamhle, to je výjimka, tam jsou dva bl..ččci vedle sebe.


kordis 
:-)

25.11.2008 10:06

Teda sem čet vyjádření Pepíka k utkání.Ve druhem poločase sme se výrazně zlepšili,přidali sme na důrazu a zlepšili pohyb.Jak tohle může vyzvracet.Místo toho aby je sprdnul,tak je ještě hájí.Sranda.Už ani sešívky do nás nekopou,protože do mrtvol se nekope.V sobotu očekávám rekordní návštěvu naší "nedobitne tvrze" a kvalitní fotbal.Samozřejmě na jednoho utočníka.Přece to proti Kladnu neotevřem.To je sebevražda.


Jumbo1 
re: :-)

25.11.2008 10:08

Jak jsem psal na hlavní, návštěva 1111 lidí bude dobrá :-( Vyhoď ty hráče, Josefe, vyhoď ty hráče, vyyyhoď ty hráče.....


pesfilipes 
re: re: :-)

25.11.2008 10:43

vyhoď ty hráče? nevim nevim, ale já myslim, že jozef by jim měl dělat mašinfíru... na tý cestě někam jinam


Kocek 
No, nerad to píšu, ale..

25.11.2008 10:17

zdá se, že na jaře hrajem o druhej flek, judebojs si, i s pomocí sudích (viz. Teplice), první místo už asi vzít nenechaj.. Každopádně je komické, jak se seshitá verbež veze na vlně našeho neúspěchu, celý roky plácali, jak je titul nezajímá, jak je podstatný dostat se do LM třeba z druhýo fleku, a najednou je pro ně titul vším :)))))))) Já se směju, jsou to ubožáci.. My jsme na tom mizerně, ale vzhledem k tomu, že liga je letos opravdu slaboučká, na jaře to doženem a nejhůř druhý budem.


kordis 
re: No, nerad to píšu, ale..

25.11.2008 10:22

Tvůj optimismus bych chtěl mít taky.Bohužel si myslim,že tato krize bude dlouhodobější.To bude zase Katano prudit,co?Co to ta sešívka kecala o těch Rusácích?


kordis 
re: No, nerad to píšu, ale..

25.11.2008 10:25

Kocku na I.dnesu se už po tobě sháněj.Radši tam nelez.Daj ti co proto.Hlavně ten zmrd Katano


Kocek 
re: re: No, nerad to píšu, ale..

25.11.2008 11:01

Já jim tam seru do hub, dementům, měl sem z nich prdel vždycky, budu mít i teď.. Mě nadávání do rumunů neuráží, naopak, ukazuje to stupiditu autorů těchto "ftipných" hlášek. Nejsme na tom dobře, tak ať se posmívaj, za ty roky, co byli všichni pro smích nám, musej mít v sobě tolik nenávisti a komplexů, že teď to konečně můžou ze sebe dostat :)))) Nic netrvá věčně, a tohle už trvá dlouho na to, aby nebylo načase to obrátit zase v náš prospěch.


JiriSKS 
re: No, nerad to píšu, ale..

25.11.2008 15:22

Až utřeš slzy kvůli rozhodčím, tak se zkus zamyslet. Titul je sice hezký, ale moc nevynáší, LM je opravdu něco mnohem víc. Letos má však titul díky novému systému LM jaksi jinou hodnotu než dřív, protože mistr dostane slabšího soupeře (neříkám slabého), zatímco vicemistr půjde proti někomu z top ligy. Klidně si nadávej do ubožáků, ostatně je to u sparťanů normální (Rejžek, novináři, rozhodčí...), ale zkus se podívat 5-10 let zpátky, jak se smáli sparťani slávistům, teď se role otočila a vlastní medicína vám nějak nejede.


gero 
re: re: No, nerad to píšu, ale..

25.11.2008 18:31

Rejžek je Slavista !!!


Kocek 
re: re: No, nerad to píšu, ale..

26.11.2008 09:06

Já se vám smál a směju jen proto, že jste každej svůj neúspěch alibisticky schovávali za nepřízen sudích, počasí, bohů, za korupci, a kdoví co ještě. Kdybyste se vy srabi uřvaný podívali pravdě do očí, vykopali Ležku o 10 let dřív, mohli jste nám konkurovat mnohem dříve, takhle jste byli 15 let za blbce. Každej náš zápas v Evropě jste komentovali s jedem v hubě, každou porážku oslavovali víc, než vlastní výhru, tak se nediv, že jste se pro nás stali žebrotou a terčem našich posměšků.


JiriSKS 
re: re: re: No, nerad to píšu, ale..

26.11.2008 14:33

Tak nějakým špatným větrem už si silně kálíš na hlavu. Korupce tu byla, ale OK, směješ se, že si slávisti stěžovali na sudí a tvůj první příspěvěk tady je takový, že Slavia porazila Teplice s pomocí rozhodčího. Takže použiji tvá slova a říkám: "podívej se ty srabe uřvaný pravdě do očí".


Kocek 
re: re: re: re: No, nerad to píšu, ale..

26.11.2008 15:56

Tak ty jsi evidentně ještě mlád, na to, abys mohl pamatovat dobu před 10 a více lety. Za penalty, co jste teď kopali s Teplicema, nás tvoji pomatený soukmenovci neustále podezírali z úplatků, atd.. Když o tom nic nevíš, tak radši mlč a šoupej haxnama :/


JiriSKS 
re: re: re: re: re: No, nerad to píšu, ale..

27.11.2008 09:09

To můžu nebo nemusim připustit, každopádně je otázka, proč tedy děláš v tuhle chvíli úplně to samé, za co někomu nadáváš do ubrečených? Logicky jsi pak ubrečený pokrytec.


Luk 
re: re: re: No, nerad to píšu, ale..

27.11.2008 14:38

No Sparta je na tom teď ještě hůř a nevypadá to, že by Křetínského někdo vykopával. V tomhle asi lepší fakt nebudeme.


gero 
Kladno

25.11.2008 10:25

Na Kladno se jede,na Kladno se jede !!! :-). Na Kladno asi vážně pojedeu a možná sebou vazmu 2 kámoše,měli by jsme mít na Letné sraz po 2 letech.Tak snad se mnou budou potom ještě kamarádit :-).


Tomis 
Pane Chovanče,

25.11.2008 10:52

podívejte se pravdě do očí a přiznejte si konečně zodpovědnost za současný kádr (ze kterého prý minulý trenér nedokázal dostat maximum - no, dostal z něho víc než vy..) a situaci, ve který se nacházíme a pokud vám opravdu jde o dobro Sparty, odstupte a odejděte ze Sparty!


artaxerxes 
Došek, Holenda

25.11.2008 10:57

Nemuzu si pomoct, stale tady nadavame na nekopu Doška, ale nemůžu si pomoct jeho hra pro tým je mnohem větší než Holendy. U Holendy naprosto neexistuje něco jako přihrávka. U Doška je alespoň vidět, že se snaží svými sklepávanými míči najít spoluhráče. Nic to nemění, ale na tom, že oba nemají ve Spartě co dělat


Kocek 
re: Došek, Holenda

25.11.2008 11:03

Holenda včera hru neskutečně oživil, a pokud bude dostávat víc šancí, goly dávat bude.. Došek je marnej, nevyskočí, fauly na něj se "nesměj" pískat, tudíž tohle je hráč, kterej pro naší hru nemá žádnej význam. Neobratnej, pomalej, výskok nulovej, takže jedině technicky je na tom celkem dobře, a to je málo


gero 
re: re: Došek, Holenda

25.11.2008 11:08

Ale kdo včera Holendu uvolnil do poslední šance ? Došek :-).


artaxerxes 
re: re: Došek, Holenda

25.11.2008 12:32

Ano on hru oživil o tom žádná, ale co s hráčem, který ji oživí tím, že vybojuje míč, ale ten není schopen už přihrát. U Doška je problém s tím, že začíná být jako Bombito :-) apatický, připadá mi, že už nemá chuť někomu dokazovat, že na Spartu má. Ať se mi to říká těžce, tenhle hráč, kdyby hrál tak máme tak o 5 bodů více. Když on hraje, tak sice neexistuje téměř záloha a hrajeme stylem nakopávaných balónů, ale u Doška, stále někdo stojí a ostatní mají mnohem víc prostoru. Dle mého nebyla až tak chyba v Doškovi, jako v tom, že místo abychom hráli kombinačně a využívali toho, že on na sebe váže několik hráčů a otevírá prostor pro ostatní (Př. poslední šance Holendy), nakopává se od obránců vše dopředu a většinou ještě dost nepřesně takže výsledek je, že Došek jen lítá za balonáma a my fanoušci řveme "Došek ven" místo abychom řvali "Řepka, Kučera, Sivok ven" těm co ty debilní balony na něj posílají


Kocek 
re: re: re: Došek, Holenda

25.11.2008 13:19

Já nekritizuju Doška kvůli Doškovi, ale kvůli tomu, že s ním naše hra nemá smysl.. Kdybysme měli na krajích Poborskýho a Nedvěda, od nichž by lítaly do vápna přesný centry, pak dá Došan za sezonu 20 golů jak nic. Ale to nemáme, místo toho on stojí na vápně, zády k bráně, a tak i když balon zpracuje, stejně s nim moc neudělá. Obránci ho držej, sudí to z nějakýho nepochoitelnýho důvodu nepískaj, a on je pak nasraně trefí loktem, což už černoprdelník foukne. Když sem teď viděl penaltu Slávie, tak my bysme s Doškem na place museli v každým zápase kopat aspoň tři :))) Uvidíme přes zimu, co s tim Pepa udělá, ale Sparta má díky mediálním mrdkám určitou gloriolu, kdy se pro ní téměř nic nepískne, a tak i kdyby Došek hrál na jaře v základu, stejně to bude podobný podzimu. Fakt bych ho prodal, on vypadá i tak nějak rezignovaně, samozřejmě díky "fanouškům", co na něj řvali, místo aby ho povzbudili :(


artaxerxes 
re: re: re: re: Došek, Holenda

25.11.2008 16:25

No ono nejde o to, že by nikdo nebyl schopen odcentrovat ze strany na volného Doška, ale jde o to, že my se vůbec o to nesnažíme, na Doška to nakopne obrana 50-metrové pasy z 90% nepřesné, my když hraje Došek tak vůbec nehrajeme po krajích (asi pro Spartu ideální systém by byl 4-2-4, protože my s Doškem vůbec zálohu nepotřebujeme). Co se týče Slávky a jejích penalt, tak je mi to upřímně jedno. Já nebudu brečet nad tímm že jim ty penalty pískají a nám ne.


Kocek 
re: re: re: re: re: Došek, Holenda

26.11.2008 09:08

Taky nad tim nebrečim, já se tomu směju :)) Došek prostě v situaci, kdy je v každým souboji držen, nemůže ani ten souboj vyhrát. Tudíž jsou dvě možnosti, buď ho prostě nestavět a hrát po zemi, nebo by museli sudí začít fauly na něj pískat. Co si myslíš, že je pravděpodobnější? :DDD


Dynamo 
Chovanče

25.11.2008 11:02

Chovance Už jdi do pr...to co si pro Spartu udelal jako hrac si zkazil za nekolik let co ovlivnujes jeji deni uvnitr...je mi z tebe na bliti. Jsi jako politik co si nevidi do huby...jen si udrzet svoje misto...jsi ubohej


sh88 
Kladno

25.11.2008 11:38

Když budem mít kliku bude všech 2000 diváků spokojenejch s remízou:-))


otiko 
už nežijeme ani z podstaty

25.11.2008 12:18

nějakou dobu mohl žít Křetínský z podstaty, ted už ze Sparty kterou koupil, vlastně nic nezbylo. Tak co jiného čekát od nabubřelého žvanila neumětela ? Sparta to nakonec přežije, fanoušky neztratí, jen je otázkou kdy konečně Křetínský i s těmi jeho J@T potáhnou do pr...nevím proč nadáváte na hráče, vždyt je to normální ligový průměr, co od nich více čekáte ?


gonk 
re: už nežijeme ani z podstaty

25.11.2008 19:11

otom to je...není to jen!!!! ALE pozor to není jen chyba pivota Křetínského..ale lodivoda Koštála...ten to vše odstartoval...a tady je cíl...


xMefisto 
Jen tak,,,

25.11.2008 20:48

No nevim...nadavate/me tu Kretinskemu, Chovancovi a nekdo hracum. Ja si tak rikam, kdo to na hristi tedy doopravdy hraje? Kretinsky? Kdepak. Chovanec? Kdepak. Sice ho nemusim, protoze jeho vyjadreni si protireci a mel bych k nemu jeste spoustu dalsich pripominek a peprnych poznamek, ale co, spolknu je a budu verit v lepsi zitrky. Nejvice se mi libi jeho bonmoty ve smyslu, ze za prohru muze "prvni polocas", zrejme hrac soupere, ktery nam vsitil jednoho fika. No nevim pane Chovance... A ted se dostavam k tomu, kdo to tedy na tom hristi predvadi ony tristni vykony. Jsou to hraci, kteri sice nejsou onou spickou nasi ligy, ale hrajou jeste mnohem hure nez na co maji. Slysime jednu vymluvu za druhou, o tom jak neni dobra nalada, chybu musime hledat sami v sobe atd.. "Velky spartan" Repka si radeji hleda nove angazma, dalsi z rady Blazek rad pomlouva sve spoluhrace. A mohl bych pokracovat dale, ale proc... Věřím v to, že se konečně najde onen mýtický hrdina, který udělá pořádek v tomto Augiášově chlévě!!!


Ondrejski 
Sparta Forever!!!

25.11.2008 21:45

Neni umění slavit tituly ale stát za klubem když se nedaří!!! V sobotu na Spartě!!!!


sin34 
Kostal..

26.11.2008 00:32

Az zas budete nadavat na Kostala, vzpomente si z jakych sracek nas dostal. Tocil hrace, ano, ale hrala se LM a nahrady byly celkem adekvatni. Umel hrace nakoupit a taky to byl on, kdo privedl F.Straku. Udelal nejvetsi obchod v historii Sparty. Mozna nekdo namitne, ze mu hrac Rosickeho kvalit spadl jako z nebe, ale na druhou stranu pul miliardy byl hodne slusny pocin. Nikdo ho uz neprekona. Z Kostala se ve V.L.Press stala uznavana persona, ktera byla schopna jednat s lidmi. Danik umi akorat poznat vyhodnou koupi a orientuje se na trhu, firme jako takove podle me vubec nerozumi. Jak jinak si vysvetlit jeho smskove vypovedi?? Tahle se chova manazer?? Omyl, takhle se rozchazi kluci s holkama na ZS. Proto by mel pozvat nekoho, kdo vi, jak pracovat s lidmi, jak vest firmu - nejlepe ve fotbalovem prostredi, jinak se nehneme z mista!


otiko 
re: Kostal..

26.11.2008 07:38

ano, výsledky hovoří, ne kecy, Kočťálova éra byla z nejúspěšnějších Sparty...situace Sparty je jasnou odpovědností majitele. Ty současné onanie některých fanoušků o tom, že včera Had či Došek nehrál jako Ronaldo či Stevie Gerard a Chovanec by měl rozhodovat jako Scolari jsou jen legrační.. s tímhle vedením a mužstvem buďme rádi za poklidný střed tabulky. To je realita, ostatní jsou jen nabubřelé a hloupé bláboly...


jardys 
Chovanec.

26.11.2008 08:11

Když na konci minulé sezóny prohlašoval,že trenéra zastupuje jen dočasně a trénovat nechce, byl jsem klidný,ale když se pak dral o místo trenéra nároďáku velmi jsem znervózněl a ted už mám jenom hrůzu z toho,že by mohl Spartu "budovat"i na jaře.Jako fanoušek mu nevěřím a nikde jsem nezaznamenal,že hráči by mu věřili,jen řeči o tom jaká je ikona apod.Jako hráč toho udělal pro Spartu hodně,stejně tak i jeho předchůdci Míša, Standa,ale my potřebujeme TRENÉRA a ne ikonu.Sice měl i jako trenér nějaký úspěch,ale to už dávno odvál čas.Jak vůbec může někdo ve Spartě platit trenéra,který prohlašuje,že zápas s Jabloncem jsme prohráli v prvním poločase?!Nebo je to součást plánu,jak jít v Rezešových šlépějích?!


Luk 
Proč něco neudělat?

26.11.2008 18:10

Na co tahle diskuse? Stejně každý ví, že za celou krizi může Křetínský, potažmo Chovanec. Hlavně že skoro celý stadion skandoval před pár lety Hřebík ven, ale aby se fanoušci postavili proti něčemu ještě horšímu v podobě Křetínského, který mimochodem může za angažování a velkou měrou i za neúspěch Hřebíka, to ne. A kdo si myslí, že zemětřesení v podání stejných lidí, kteří můžou za dlouhodobou a stále se zhoršující krizi Sparty, někam povede, je blázen. Můžete říct, že správný fanoušek podporuje klub vždy a nehledě na krizi. Ale položte si otázku, je toto jen krize? Tohle není krize, to už je zdevastovaná Sparta, která doplácí na dlouhodobě katastrofální práci vedení a tým hraje prostě jen to, na co má. A správný fanoušek takovým věcem jen přihlíží, ani se proti nim neohradí, nepokusí se s nimi nic udělat? Můžete namítnout, že s tím nic dělat nejde. Podle mě jde, ale pokud se to nezkusí, nikdy se to nedozvíte. Aby jste náhodou za několik let nezjistili, že se Sparta plácá jako průměrný tým ve středu tabulky. Pak si možná budete říkat, proč jste tenkrát nic neudělali. Ale to už bude pozdě. Pokud není pozdě již nyní.


filipkaran 
re: Proč něco neudělat?

27.11.2008 18:25

Naprostý souhlas.


RVS. 
re: re: Proč něco neudělat?

27.11.2008 21:55

Fandí celá Letná: KŘE-TÍ-NSKÝ DE-MI-SI !!! CHO-VA-NEC DE-MI-SI !!!


Jumbo1 
re: Proč něco neudělat?

28.11.2008 08:35

Tohle vysloveně sedí od člověka, který prohlásil něco v tom smyslu, že zahazuje permici, a na Letnou už nepůjde. Takovýhle internetový revolucionáři jsou nejlepší :-P To co ti teď napíšu si pamatuj, opakovat ti to nebudu. Teď je potřeba jednota, bo jedině v tý je síla. Na výjezdu se taky líp ubrání celej dav, nežli malá skupinka (mám s tím svý zkušenosti). Když se najde pár lidí, který budou skandovat Křetinský, demisi, bude to k ničemu. Akorát budou podkopávat a rozvracet. A všichni to nikdy skandovat nebudou. Na hlavní rozhodně ne, na protilehlý polovina lidí ví, že to je kádrem a hráčema, a v kotli taky zdaleka všichni nemyslej, že by to bylo Křetínským...Je sice pravda, že nikomu se asi moc nechce fandit těmhle nagelovanejm primadonám, který dělaj jkménu ACS akorát ostudu, pak ale protestujte tím, že budete zticha. Nebudete fandit. Plný, úplně tichý stadion by byl určo lepší, než nějaký stupidní pokřikování několika skupinek zhrzených fanoušků.


Luk 
re: re: Proč něco neudělat?

28.11.2008 10:53

Takhle to přesně nebylo. Permici jsem nezahodil, ale prostě jen nekoupil :-). Cítil bych se jako blázen, cpát peníze Křetínskému a spol. A není to jen kvůli tomu, jak kurví Spartu obecně, ale i kvůli přezíravému chování k fanouškům. Fakt ale nevím, kvůli čemu jsem tu tvou reakci měl tak pozorně sledovat, co tam bylo tak zásadního. Spíš jsi měl pozorněji sledovat co jsem napsal já, tam nic o skandování nebylo. Protesty mohou mít různé formy. Ale to by někdo musel něco zorganizovat. K tomu evidentně, jak píšeš, není vůle, což je smůla pro celou Spartu, že má takové fanoušky. Nebo ty si snad myslíš, že po 4 letech poklesu Sparty ve všech směrech najednou někdo mávne kouzelným proutkem a Spartu nastartují ti samí lidé zase do pozic,kde byla?


Jumbo1 
re: re: re: Proč něco neudělat?

28.11.2008 11:19

Tak vzhledem k tomu, že první, koho bychom měli vykopat jsou přeplácený žoldáci (ovšem charakter hráče se ěnkdy těžko pozná), nevidím důvod proč žádat odstoupení vedení. Je sice pravda, že to bylo vedení, kdo ty žoldáky přivedl, ale jak říkám, charakter hráče se z jeho fotbalového umění nepozná. Takže kritizovat vedení klidně ano, ale pokud něco dělat, tak bych navrhoval řvát třeba "Hráči ven!", to by asi odpovídalo, rozhodně však nevyhazovat vedení, stejně neodejde, a na stadionu bude akorát nenávistná atmosféra, která nepomůže nikomu.


Luk 
re: re: re: re: Proč něco neudělat?

28.11.2008 11:32

To je otázka, jestli je to jen o charakteru. Podle mě je to i o fotbalovém umění. Ale když pominu velké chyby a některé nesmyslné příchody a odchody v minulých letech, jsou nesmyslné i události v přestupové politice, které se stali před touto sezónou. Třeba prodání dvou středních záložníků, kreativních hráčů a za ně nepřivedení žádné náhrady (pokud se nepočítá Berger, kterému tato role nesedí). Pak třeba to, že k dispozici před sezónou byli jen dva stopeři, z toho jeden na hostování. Taky třeba situace v útoku, kde není žádný střelec. Je toho hodně a není to otázka tohoto půlroku. Dlouhodobě se kádr Sparty zhoršuje... Když hrají hráči, kteří na Spartu nemají, je blbost na ně křičet hráči ven. Není jejich vina, že jsou ve Spartě.


otiko 
re: re: re: re: Proč něco neudělat?

28.11.2008 15:03

jumbo, nejvíce přeplácenou primadonou je Křetínský. A platíš ho i Ty..


RVS. 
re: re: Proč něco neudělat?

28.11.2008 18:02

Plný, úplně tichý stadión? Plný? Na Kladno? Zešílel jsi? Já tipuju tak 2,5tis a to jsem optimista.Novinkou také je,že šéf firmy nenese odpovědnost za její chod.Kdo vytvořil ten soubor nagelovaných primadon?Nebyl to náhodou Křetínský s Chovancem?Zkus přemýšlet než začneš někoho poučovat!


Herrer 
Herrer

27.11.2008 08:46

Ať žije Kocek!:-) Téměř se vším co píše souhlasím a to včetně jeho pohledu na judisty.