Příliš mnoho otazníků na páteční podvečer (AC SPARTA PRAHA – Bohemians 1905, 2. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
Atmosféra

01.08.2009 10:07

Na zápase jsem bohužel nemohl být,ale chci se zeptat co atmosféra,jaká byla,fandilo se dobře a co Bohemáci ? Dík.


BeoWulf 
re: Atmosféra

01.08.2009 10:10

Bohemaku jak psu a celkem jim to fandilo.. nam celkem taky ale urcite to mohlo byt lepsi...


pesfilipes 
re: Atmosféra

01.08.2009 10:30

Atmosféru - kulisu zápasu jsem popsal jak solidní, což by se dalo rozvést následovně: 16.000 lidí a fotbal bez plotu s umělym osvětlenim, vypadá dycky dobře. my sme se snažili, klokan se snažil, takže atmoška mi přišla ok. do jejího hodnocení ale chca nechca dycky vstupuje faktor výsledku. a protože 0-0 s klokanem neni vopravdu nic moc, zdrženlivě se bude hodnotit asi i atmosféra. mně se ale líbila.


mowen 
nemohu

01.08.2009 10:52

porovnávat jestli byla atmoška lepší než v úterý (tam jsem chyběl), ale myslím, že to bylo fajn. Dlohá tribuna celkem fandila a s kotlem to ladilo. Jen si nemohu odpustit jednu věc. Aktivita s rozdáváním textu chorálu je perfektní, ale asi bych zvolil něco jiného, než "Je nás jedenáct". Už tak je to spíš odříkávání, než zpěv a možná je to zbytečně složitý. To snad je lepší zkusit apelovat na lidi, aby se přidali ke zpěvu ofiko hymny (jakkoli není ideální). Má to větší naději a kdyby to zpívala většina , mohlo by to znít dobře.


pesfilipes 
re: nemohu

01.08.2009 10:57

souhlas - složitý - dlouhý věci se jednak leckomu blbě pamatujou a druhak se to pak velmi pravděpodobně v průběhu interpretace i rozjede... chce to spíš nějakou krátkou vodrhovačku, která se dá jet furt (XYkrát) dokola.


Jyryb 
re: re: nemohu

01.08.2009 11:34

Pokud fanoušek dokončil první stupeň základní školy, tak by se měl být schopen naučit nějaký ten text. Mně se výběr chorálu líbí, lepší nemáme. Oficiální hymna je děs.


pesfilipes 
re: re: re: nemohu

01.08.2009 11:56

otázkou nicméně je, jestli je snazší nabádat - přemlouvat např. 10.000 sparťanů k naučení textu ca.pěti slok (který dle mého subj.názoru moc "neklouže", spíš drhne, a to nemluvě vo délce během které se to rozjede), a nebo něco, co má třeba sloky dvě, rýmuje se to a dá se to tedy zapamotovat - odposlechem... příklad: je nejlepší, je nejlepší... - naprosto ideální!


pesfilipes 
re: re: re: re: nemohu

01.08.2009 12:03

...a špatný neni ani Milujeme naši Spartu na melodii: "Óda na radost" (Beethoven)


Jumbo1 
re: re: re: nemohu

01.08.2009 12:10

Mně se oficiální hymna líbí...dokonce jí mám na mobilu jako zvonění...


dexicek 
hymna

01.08.2009 18:12

Souhals s Jumbem. Zpívej kdo jsi Spartanem je podle me jednozancne nejlepsi hymna co kdy na Letny znela. A tady ten song ma vlastne cca po 15 letech obnovenou premieru


Stanislav 
Atmosféra je vždy ovlivněna výsledkem.

01.08.2009 11:37

A ten byl včera bohužel špatný!Zadáci stejně jako vloni si rozehrávají mezi sebou dostatečně dlouho až si i sebebeslabší soupeř v pohodě zkonsoliduje obraný blok!Bez jakékoliv střely ze střední,kolmé přihrávky a momentu překvapení doufáme spíše v náhodný gól.I Bergr včera špatně ovládal svoji ruční rychlostní páku a Střeštík potvdil,že Brno jeho odchodem nenbylo oslabeno.A po dlohé noční jízdě domů to korunuje jízlivý dotaz manželky na výsledek a zachrání to jen noční vycházka s bezelstnými psy za tichého mumlání "Hráli blbě,vem to ďas - za týden to hajen zas!-))


Stanislav 
Opravička

01.08.2009 11:46

Vlivem celkové duševní a tělesné šešlosti jsem nucen opravit - to hrajem zas!


mozart6 
JE NÁS 11

01.08.2009 12:51

Ahoj, já a ještě můj kamarád jsme byli hlavními strůjci rozdávání chorálu Je nás 11. Já jsem už dopředu věděl, že to asi neklapne, ale lepší než nic. Jednalo se o "honemakci", která nás napadla ve čtvrtek. Nebyl čas vybírat ten nejlepší chorál, navíc nikdo nevidí to, že se rozdalo 6000 lístků!!! Ty se musely vytisknout a nastříhat. Navíc jsme tohle všechno dělali při zaměstnání. Navrhuju, aby se tady napsal článek, kde se bude hlasovat o chorálu, kterým budem Spartu vítat jako např. LFC hymnou You Never Walk Alone. Mohli bysme i vymyslet něco novýho. (a jestli chcete zpívat oficiální chorál, tak říct na vedení, ať ho spouští při nástupu hráčů. Pouští ho v době, kdy je na stadionu 2000 lidí! Mně prostě to fandění na Spartě přijde HROZNÝ. Jestli někdo chválí včerejší atmosféru, tak ji asi srovnává s Kladnem. My jsme nejleší českej klub všech dob a přeřvou nás hosté. Kdo nás chválí za včerejšek, tak ať si dá facku!!! Já jsem složil při tom stříhání lístečků text na melodii chorálu Baníku, kde je věta slavné mužstvo má, Manchesteru se podobá - káždej znáte...Sparta Praha je jen jedna, Její domov to je Letná. Silné mužstvo má, ta Spartička železná. My jsme pýcha český ligy, zpívá s náma i Horst Sigi. Krásné hřiště, titul brzy, sešívky zas roní slzy. Oni budou zase druzí! Věčně druhý! Věčně druhý! Taky mám několik nápadů, kde by se dal použít například jako vzor Eintracht Frankfurt...přikládám odkaz, kde už na tohle vymýšlí něco fandové Komety, nevšímejte si toho jejich textu a zaposlouchejte se a chtějte tam slyšet. SPARTA PRAHA! HEJ - HEJ! SPARTA PRAHA! Ó - Ó! SPARTA PRAHA! HEJ - HEJ! MY CHCEM TŘI BODY!http://www.youtube.com/wa ... Dále klasika na Pipi http://www.youtube.com/wa ... tam to lalalala bych ponechal a místo refrenu Eintrach Frankfurt tam slyším DEJTE JIM BRANKU...ve fotbale ale lepší DEJTE JIM GÓLA..to jsou věci, který se daj zpívat fanaticky v kuse třeba deset minut. Myslím, že bysme každej přišli s nějakým nápadem. Já osobně vymyslím těch chorálů klidně několik. Závěrem chci poděkovat všem, co včera přišli pomoct rozdávat lístečky, byli jste super.


mowen 
re: JE NÁS 11

01.08.2009 13:03

Já jsem vaší aktivitu nechtěl sebeméně shazovat - celkově ten nápad je fakt skvělej a před vaší obětavostí smekám. Jen mám prostě pocit, že naprostá většina lidí, kteří přijdou jsou prostě líní se něco učit atd (mluvím o průměrném návštěvníkovi - ne o ultras). Proto si myslím, že bychom se mohli povznést nad to, že ofiko hymna je řadě lidí proti srsti (každej chorál se bude někomu nelíbit). Jsem zkrátka přesvědčen , že je to jediná možná cesta, jak docílit efektu , který tady zmiňoval pesfilipes v souvislosti s Live a jeho You never walk alone. Potřebujeme do toho zatáhnout i důchodce , kravaťáky atd - tak jak je to i v tom Liverpoolu, kde zpívá i prezident klubu a další VIPky.


mowen 
re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 13:06

Tak ten Live nezmiňoval pesfilipes, ale Ty - SORRY


mozart6 
re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 13:18

Problém je i v tom, že na Spartě chodí do kotle hodně lidí, co chtějí někam patřit, ale vůbec neznají texty toho nejlehčího, co je na Spartě k slyšení. Většinu z nich na venkovním zápase neuvidíte...mlaďasové, pro který je to v jejich etapě života móda a časem přestanou chodit. Neříkám, že všichni, samozřejmě. Byl jsem domluvenej s klukama, že rozehřejou lidi celou Letnou SPARTA...PRAHA...a pak nastoupí s Je nás 11, jenže kotel nebyl vůbec slyšet, protože tam nechodíme my!!! Asi se jedná o naprosto zbytečnej a nereálnej nápad, ale my všichni, co jezdíme na všechny venkovní zápasy, tak bysme měli vyměnit permice a obsadit místa nahoře na kotli. Ten kotel je rok od roku menší! Já osobně jsem na H42 a taky bych se nerad loučil s místem, ale když se rozhlídnu po tribuně například při Kdo neskáče, není Sparťan, tak 90% skákajících jsou lidi, co jezdí ven. Jenže když je kolem nás sto lidí a skáčeme, nebo zpíváme mezi nima sami, tak se dokonce člověk za svý chování skoro stydí!!! No je tohle normální na fotbalovým stadionu, na stadionu svýho klubu???


Bruska 
re: re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 14:27

Každá akce fanoušků. která přispěje k vytvoření atmosféry, co povzbudí tým Sparty si zaslouží především ocenění. To by si měl uvědomit každý, kdo se chce vyjádřit. Je to však nikoli sprint, ale běh na dlouho trať, aby byl efektivní je potřeba najít způsob komunikace mezi jednotlivými skupinami fanoušků. V Německu to jsou fankluby, které spojuje nějaké místo, kde žijí nebo se scházejí a potom společně většinou autobusem jedou na domácí nebo venkovní utkání, druhou variantu představuje místo na stadionu : tribuna, oblouk tribuny. Na jednu stranu řeší pro nás neznámé problémy s lístky kvůli tomu, že je vyprodáno, ale také umí dát tvrdě klubu najevo nespokojenost se zdražováním vstupenek, dresů ( Hannover) nebo samotnému svazu ohledně hrací doby. Akce 15.30 je ukázka mimořádné síly organizovaných fanoušků. Tyto fankluby si samozřejmě prosazují svoje rituály před zahájením utkání a kluby jako Schalke 04, Dortmund nebo M´Gladbach jim hodně vyjdou vstříc. To je cesta. I na Spartě se takové skupiny fanoušků formálně existují mezi skalními, ultras všude kromě tribuny pro rodiče s dětmi a tribuny hlavní, tam bohužel od té doby, co vznikl VIP prostor se sedadly. Jde o to, aby o sobě takovéto skupiny daly vědět, jejich zástupci se sešli a poradili se. Důležité jsou mimopražské, protože bez nich Sparta nikdy plná nebude. Nepochybuji, že silný fanklub může vzniknout i kolem Spartaforever, řada z nás se zná osobně. Jestliže web přispěje k tomu, aby se takových fanklubu deset až patnáct našlo, tak získá další dobrý důvod pro svoji existenci.


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 16:39

S Bruskou sdílím velmi podobný pohled...


palio 
re: re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 16:03

Říkáš že kotel nebyl slyšet že tam nechodíme my.Tak tam chodte,nadávat ňekomu kdo sedí na protilehlý jenom proto že třeba jen neskáče nikomu nepomůže.Myslim źe kotel se snaží vyhecovat k fandění s řekama to bylo super,ale to nadávání to akorát odradí.


Proxy 
re: re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 16:26

Ano.. jsem mlaďas a nejezdím na venkovní zápasy.. ale to jen proto že studuji a do toho dělám brigády abych měl aspoň na ten lupen. Není čas během studia jet ven. Pokud se venkovní hraje o víkendu tak to jsem u mladé pač od sebe bydlíme přez 300 km. Chorály znám snad všechny které kotel zpívá a troufám si tvrdit že za tu dobu (4 roky) co chodím do kotle jsem jeden ze skalních fandů. Tak buď hodnej a neodepisuj Nás kteří nejezdí na výjezdy. I my dokážeme být skalní fanoušci jako TY. Klidně bych se zapojil do vytváření chorea atd. V tom nevidím problém.


mozart6 
re: re: re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 17:21

Kdybys četl pozorně, tak si všimneš, že nehážu všechny do jednoho pytle. Určitě mi dáš za pravdu, že hodně lidí v tom kotli se jen mihne a prostě nefandí. Mně jde o to, že na stadionu je určitě dost lidí, kteří by rádi tu pusu otevřeli, ale když jsou v tom sektoru sami, tak to prostě neudělají. Jak StarejHomolka píše, je třeba lidi nenápadně nakazit. Nemůžeme čekat, že budou fandit jednou úplně všichni. Já taky nerad žemlovku, ale oběda se zúčastním. Sice nezpívám oslavný písně a mám ruku pod bradou... Tím chci říct, že jsem rád i za ty lidi, co dorazí. Jde prostě o to, že je určitě hodně lidí, co tu chuť fandit mají, chorály a pokřiky znají, ale sousedi nezpívají, tak ten jedinec nebude taky, přitom ti sousedi by taky třeba rádi pusu otevřeli a mají stejný problém.


Proxy 
re: re: re: re: re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 19:56

A co takhle kdyby se to udělalo tak že z kotle se vyjme tak 5 lidí kteří půjdou do ostatních sektorů a budou se snažit to tam rozproudit? Když se domluvíme se Spartou tak by to mohly udělat ne? Já bych se toho klidně chopil.


dabasone 
re: re: re: re: re: re: re: JE NÁS 11

02.08.2009 00:40

to je nesmysl,na bohemce jsem seděl první poločas v D68- tam a ve vedlejších naprostá většina lidí ani nebyla sto a tleskat.Sem tam někdo hodil trenérské výzvy a připojovali se k nadávkám rozhodčím, ale jinak mrtvo a čučájev. Kotel jsme tam moc neslyšeli,jelikož jsme byli blíž ke klokanům a když už jsme se přidali k tomu našemu,tak spolu s námi pár lidí sedící za námi(5-6) a našli se tam i jedinci co hodili tak vypatlanej pohled jakoby "co kurva děláte,ticho my se chcem koukat". Tak si nemyslím,že pár "vyndaných" lidí z kotle roztroušených po stadionu by tomu pomohlo,akorát by ti jedinci měli zkaženej zápas tou dá se říct nechutí ostatních.


StarejHomolka 
re: JE NÁS 11

01.08.2009 16:38

Kamaráde, osobně považuji včerejší atmosféru za velmi dobrou. A to říkám jako člověk, který se poměrně hodně detailně již nějakých 7 let pohybuje v našem fanouškovském táboře, něco i zažil a především nemálo pro Spartu, fanoušky a fandění udělal. Zároveň jako jednoho z lidí, kteří se poměrnně detailně na aktuální aktivitě podílejí. To je na vysvětlenou :-) Rozhodně si nemyslím, že bych si měl dát facku za své tvrzení o VELMI DOBRÉ atmosféře. Samozřejmě je vždy co zlepšovat a jsme na začátku cesty, na kterou jsme se vydali opravdu velmi nedávno. Proto jsem i ocenil vaši aktivitu, i když jsem díky svým mnohým znalostem a zkušenostem věděl, jak to přibližně bude. Každopádně každá aktivita je jen a jen dobře a pevně věřím, že ve vašem snažení nepolevíte. To je hlavní. Osobně nosím v hlavě nápad, jak ten váš impuls i s pomocí dalších fandů, spolupráce jednoltivých skupin a především kluků z kotle rozpracovat, aby byl úspěšný, pokud chceš o tom diskutovat, tak můžeme v Příbrami nebo prostřednictvím mailu... když tak kontaktuj kluky z redakce prostřednictvím mailu a ono se to ke mně již dostane... V současné době by bylo nejlepší se jako různé skupiny fanoušků scházet, domlouvat věci, diskutovat a postupovat společně a konkrétně. Právě tímto směrem se ubírají mé myšlenky. Pevně věřím, že v brzké době k těmto setkáním dojde...


mozart6 
re: re: JE NÁS 11

01.08.2009 17:05

V Příbrami se můžeme sejít určitě. Email na mě je ve článku, kde byla na náš pokus reklama...jak jsem se zmínil, nejednalo se o několik týdnů plánovanou akci a jestli jsme zažehli plamínek k pokusu vylepšit fandění na Letné, tak jsem za tento fakt rád a určitě do budoucna aktivně podpořím tvůj nápad. Sice nemám čas sem chodit diskutovat, ale názory lidí si občas pročtu, takže věřím, že právě tvůj nápad bude mít hlavu a patu.


vojta.acs 
Berger

01.08.2009 12:56

Moc se mi včera líbil,jak hrál.Jeho průnik ke konci zápasu po levé straně byl lepší než ve 20:-)ale asi už umíme jenom nadávat:-(


Filousssss 
Atmosféra

01.08.2009 14:14

Abych řekl pravdu, tak oproti úterku byla včera atmosféra nic moc. Sedáváme na H41 a i při akcích fandí celá Letná jako třeba lééo, tam spousta lidí sedí a čumí a nejsou schopný zařvat ani tohle!!! Myslim si že místo je nás 11, by byl lepší ten chorál se Spartou projezdíme celý svět, ten nemá chybu a je jednoduchej, jenže stejně si myslim, že spousta lidí tam zase akorát bude sedět a čumět. Štvou mě tyhle lidi co za celej zápas ani jednou spartu nepodpoří a je jim fandění u zadku a že jich tam takovejch je až jsem se včera nasral a seřval jsem je ať ku..a fandí!!! Jinak se podívejte na tenhle odkaz delije CZ Beograd, na ten chorál a text by byl: Sparto ty v našich srdcích si jedna jediná, Sparta vítězná, Sparta železná a dál zpívat tu melodii, myslim si že by to byl výbornej chorálhttp://www.youtube.com/wa ...


StarejHomolka 
re: Atmosféra

01.08.2009 16:49

Nikdo není povinen fandit. Samozřejmě bych byl také šťastný kdyby fandilo co nejvíce lidí :-) Ale tím, že bude někdo na někoho řvát, nadávat mu nebo do fandění nutit, rozhodně situaci nezmění. Dle mého názoru je nutné ty aktuálně nefandící lidi naopak nenutit, ale strhnout je a jak se říká "nakazit" tím zapálením a dostat jim to nenápadně pod kůži, aby se přidali sami od sebe... Pak budou fandit s chutí a rádi se přidají..ale nucení či nějaké řvaní na někoho bude mít naprosto opačný efekt. Toť můj osobní názor, který samozřejmně není svatý :-)


pesfilipes 
re: re: Atmosféra

01.08.2009 17:48

máš svatou pravdu předsedo...


disi 
hra...

01.08.2009 15:03

Taky mě včera překvapilo,že se hrálo s jinou zálohou,než v předchozích zápasech.Spíš jsem čekal tu samou a v průběhu zápasu,že to Pepa prostřídá. Kalouda se Střeštíkem se sice snažili,ale nebylo to ono. Ale je třeba si uvědomit,kdy naposledy hráli soutěžní utkání.Střeštík na jaře v základu často nebyl,moc netrénoval z důvodu zdravotních problémů.A Kalouda nehrál vůbec.A to nepíšu o souhře s ostatními hráči. Kdo hrál někdy fotbal,tak musí vědět,že to chvíli trvá,než se do toho hráč dostane.To herní sebevědomí je hrozně důležité. Věřím,že to bude jen a jen lepší.


pesfilipes 
Fandění u zadku

01.08.2009 15:09

Koukám, že dost lidem, poměrně silně a radikálně vadí, že nefandí "všichni"... že se někdo "jenom" kouká. Dovolím si podotknout, že podle mého soudu je dobrým fandou každý, kdo se zúčastní - bez rozdílu věku. Že je fandění bližší spíš mladší populaci, je logický, kvůli tomu nemusím na starší koukat skrz prsty. Třeba mají odfanděno víc, než jejich současní kritici. Já považuju za dobrýho fandu každýho, kterej po první zkažený přihrávce nepošle hráče za 3x za bagr a neprokleje jeho rodinu až do pátýho kolene (a že jich tam vídám a slýchám). Pro začátek... a třeba přijde doba, že se s tim fanděnim chytí i ti co už si mysleli, že maj odfanděno.


žokej 
re: Fandění u zadku

01.08.2009 16:30

s druhou částí příspěvku absolutní souhlas - pozitivní styl ve vztahu k "mýmu" klubu by měl bejt samozřejmostí, ne to čecháčkovský "hele, už se nám tam veze - já to říkal - děte kopat brambory atd". Jinak všichni pamatujeme hodně yápasů, kdy si to hráči prostě zasloužili, ale taky dost těch, kdy to dostali sežrat docela zbytečně. S první částí úplně ne - k tomu plesk-plesk nahlas pronést (nemusí řvát, že...) 10x Sparta! může i důchodce s kardiostimulátorem... A každej zápas vidíš bojkotéry, který prostě hubu neotevřou. Diváci... Ti můžou zůstat u tv, neb na stadionu jsou hovno platný.


StarejHomolka 
re: Fandění u zadku

01.08.2009 16:57

Souhlas s psemfilipsem... je to o tom, co jsem psal výše. Každý příhozí je fajn a rozhodně by nikdo neměl zůstávat doma, aktuálně nefandící nenutit za každou cenu, ale dostat se jim postupně pod kůži svou aktivitou a zapálením...zároveň je důležité jim dávat informace o těch aktivitách. Sice žijeme v moderní době, ale nedělejme si iluze, že každý má přístup na net, kde je nyní gro informací.. Třeba nefandí i částečně proto, že neví, že se zvedla tato vlna..atp.. však oni se postupně přidají, když se s nimi bude nenápadně pracovat :)


žokej 
ad fandění/sektory

01.08.2009 16:19

idea sjednotit ty, který fanděj víc, než jen plesk-plesk, v nějakým sektoru nedaleko kotle jako jeho pomoc není vůbec špatnej nápad. "ANO fanouškům, NE divákům!" Otázkou je, jestli to sjednocení v jednom sektoru (byť jiným než kotel) by nepřineslo 1. lepší kontrolu nad fans 2. úpadek atmosféry v jiných sektorech, kde jsou dnesak ty aktivní skupinky roztroušený. Ale pokud by za vedením přišly 3 lidi, že mluví za 100-200 fans, který mají zájem o "sestěhování" kvůli podpoře atmosféry (a nejsou kotelníci), věřím, že by se to dalo dojednat. (Co se případnýho stěhování do kotle týká tak sorry, je mi dávno přes 30 a v kotli si myslím by měli řádit trochu mladší ročníky a bejt na to hrdý. Jinak téměř kdykoliv rád pomůžu v atmosféře a kdo mě zná, ví že na našich místech buď já nebo kdokoliv další z partičky fungujeme docela solidně.)


StarejHomolka 
re: ad fandění/sektory

01.08.2009 17:01

Toť otázka... někdo říká s šípkovou, někdo se zelím..abych to přirovnal :-) Já jsem zastáncem té verze nesestěhovávat, jelikož ty všechny "napůl" fandící pak v těch ostatních sektorech po celým stadioně již k fandněí nestrhne nikdy nikdo.. Ale můj osobní pohled :-)


boy_of_russia 
re: re: ad fandění/sektory

01.08.2009 17:41

otázkou je, zda je reálné strhnout nefandící většinu, když se to nepodařilo doteď...jak už jsem psal na fóru ve vzkazech, nejsem si jist, zda ten, koho nechala úterní euforie na hřišti i v hledišti (alespoň navenek) naprosto chladným, že se nezapojoval do žádného povzbuzování, ba ani tleskání, bude schopen začít fandit v "obyčejných" ligových zápasech...v úterý pode mnou seděle podle všeho nějaká rodina (děda, táta, dva kluci) a celé utkání krom gólů sledovali s tváří zkušeného hráče pokru...


žokej 
re: re: re: ad fandění/sektory

01.08.2009 17:57

tak to snad byly fakt vyjimky. U nas H58 jsem byl prekvapenej, jak vsichni (vetsina:) reagovali. Byl to vetsi hukot nez vcera a uz jsem psal, ze to urcite bylo skladbou lidi, kterejch bylo min, ale tim vic procent srdcaru mezi nima...


žokej 
ad atmosféra včera

01.08.2009 16:25

V úterý přišli permanentkáři a ti, co věřili, že máme nějakou šanci s řekama něco uhrát. Pro mě právě ta úterní návštěva byla v tomhle skvělá - i když nejsem takovej optimista, že bysme fandili stejně při nepříznivým vývoji zápasu, to opravdu ne. Včera (za levno) přišla spousta čumilů co asi čekali, že Sparta klokany přejede a sfoukne jak svíčku... U nás to aspoň bylo znát - víc lidí, slabší support! Navíc úterý bylo opravdu super a bude těžký ho překonat, nebo jen dorovnat. Včera to vůbec nebylo špatný, jen máme laťku hned na začátku pěkně vysoko:)


acskncl 
re: ad atmosféra včera

01.08.2009 20:08

Vcera byl proste jinej pomer fanousci/divaci nez v utery. I H41-42 to bylo podobne. Nektere divaky fandit snad donutit nejde zadnym zpusobem, ty by hubu neotevreli ani kdyby Sparta dala bura Barcelone. Velkej vliv na to maj taky goly a kdyz v lize za dva zapasy poradne nevystrelime na branku, tak to sotva prinuti vic tech cumilu se zapojit. Presto si myslim, ze o proti jaru i vcerejsi fandeni bylo vic nez dobre.


crazytea 
atmosfera

01.08.2009 16:48

nereste porad kdo fandi a kdo nefandi..ja sem byl v kotli atmosfera tam mi prisla dobra i kdyz treba par lidi vedle me normal sedelo..ale tak ja se fandenim chodim bavit tak jejich blbost ze mlcej a chodej tam jen ze je to drsny. ja si jedu svoje vyrvu se pak je mi lip a ostatni neresim. na nikoho nebudu nasranej ze nefandi, resim jen sebe, co si kazit naladu nebo si delat nervy...atmosfera byla dobra vzhledem k vysledku..3:0 a atmosfera by byla jina no..pac lidi na protilehly ozivaj az kdyz se vyhrava...jiny to nebude. sem rad ze se nepiskalo kuli 0:0 ...zbytecne by melai hraci nervi..snazilise..klokan hral total beton..sance byly bohuzel utocnici to prosrali..stane se..a jedeme dal


StarejHomolka 
re: atmosfera

01.08.2009 17:03

Přesně... zbytečně neřešit, nedělat rozbroje a nedělit fandy na nějaké skupiny fandí-nefandí či něco podobného..


pesfilipes 
Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 18:08

Mám opět pocit, že drtivá většina přípsěvků se točí kolem atmosféry, ač by možná bylo lepčejší, točit se kol fotbalu... tedy toho, kůli čemu se tam scházíme zejména. v reportu sem to nechtěl přehánět s chválou, tak sem to nezmínil, ale včerejšek prej byl dle očitejch svědků například mnohem lepčí, než teplice. takže křivka výkonu dost možná stoupá... strmě stoupá ;-)


žokej 
re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 18:22

fotbal je jen zaminka;) No ne, taky si myslim, ze to bylo docela ok, jen ten jeden jakkoliv usmudlanej gol chybel a hra byla mnohem lepsi, nez v Tp.


acskncl 
re: re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 19:56

Hra lepsi nez v Teplicich byla, ale tak k vapnu, co je to platny, kdyz stejne za celej zapas poradne netrefime branu....A V Pribrami jestli nedame brzo gol, tak to bez golu nejspis skonci zas...


otiko 
re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 18:22

já si myslím, že se píše o atmosféře, návštěvnosti i úpravách stadionu, protože to je zatím v zápasech (Teplice, Pan i klokani) proti loňsku hodně změna k lepšímu a fanoušci to taky tak vnímají.


pesfilipes 
re: re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 18:28

ale jo, já nikoho nechci vokřikovat... mluv vo tomdle, vo tomdle ne, apod. já jen že ten fotbal je to hlavnější... než esli tendle fandil ok, tendle málo, tamten vůbec a nebo blbě. v zásadě můžeme krafat i vo ředkvičkách


žokej 
re: re: re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 18:58

o fotbale muzeme prave jenom krafat. Co muzeme udelat (a tim fotbalu trochu pomoct) je prave to fandeni. Takze ja na fanouskovskejch strankach tak nejak ocekavam, ze fandeni bude diskutovany tema. O fotbale at si pisou rozumy novinarsky mrdiny, me v zasade staci, kdyz spartani budou drit a jezdit po prdeli 95 minut a zbytek uz je nadstavba. Taky si reknu svoje k sestave a vykonum jednotlivejch hracu, ale neni to, cim ziju - to je atmosfera. Na krasnej fotbal kde se bude mlcet chodit nebudu. Na hnusnej plnejch souboju ve vyhecovanym a sprostym zapase ale milerad. Protoze Sparta.


žokej 
re: re: re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 19:02

jinak ale nikomu neberu jeho pohled na fotbal a konkretne tvoje clanky se mi libi / aby to nevypadalo, ze do tebe chci nejak sit


pesfilipes 
re: re: re: re: Příspěvky pod zápasem

01.08.2009 19:33

tak tobě se líběj moje články... seš docela fajn kluk, líbí se mi na tobě, že tomu rozumíš. pokračuj


Herrer 
..

01.08.2009 19:31

Mě celkem zaujal zhruba padesátiletej týpek,kterej po dobu ofiko hymny hrdě stál se vztyčenou pravicí:-)


Bombito 
Atmosféra/fotbal

01.08.2009 20:33

Asi nemá cenu se tady předhánět, kdo fandil víc a kdo míň. Dle mého názoru je všechno odvislé od kvality předváděné hry a o výsledcích. Když budeme hrát fotbal, ze kterého budeme mít radost, to fandění přijde samo. Pak dokáží zbořit Letnou i hluchoněmí! A ono to přijde. Buďme jen trochu trpěliví!


Jurasenko 
re: Atmosféra/fotbal

01.08.2009 21:36

to jsi mě předběhnul ... přesně to si myslím ... ono úterní výkon na hřišti odpovídal výkonu v hledišti:-)


Jurasenko 
atmosféra

01.08.2009 21:50

Myslím si, že i kotel by se dal řídit pozitivněji ... nejednou se stalo, že přišli do kotle nové tváře a nadšeně se pustili do fandění, ale místo potichu zpívali nahlas, něco zase brzo apod. a místo vysvětlení dostali vylágoš a bylo jim řečeno at drží hubu nebo táhnou doprd.le ... příště už jsem je nevidel ... asi šli do té prd.le:-( BTW: dobré by bylo napsat na lístky příště u Je nejlepší správný postup a odpovídání na megafon - popř. megafonista trpělivě vysvětlovat jináč je z toho tradiční bramboračka:-) rozdávání textů mi příjde dobrá aktivita i v rámci samotného kotle!


Proxy 
re: atmosféra

02.08.2009 00:03

Jako třeba včera že ?? To bylo moc pěkný jak tam nevim kdo to byl snad Azuro jen stál s rukama skříženýma a odmítal do toho megafonu něco říkat.. Byl sem dost smutnej když se první půlku muselo fandit bez megafonu :(. Sice řekl že pokud nebude fandit celej stadion tak na to prej prcá ale jak má fandit celej stadion když pořádně nefandil organizovaně kotel???