O uzavřenosti a začarovanosti kruhu

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Tonda 
pěkný ale asi sci-fi

03.08.2009 08:45

Hezky napsané,leč zřejmě neproveditelné.Vystihuje to jedna z prvních vět účel světí prostředky!S tím co píšeš by měli začít kluby jako Sparta,SKS,MB,Lib...Nemůžem tohle chtít od klubu jako je 1905.Bavil jsem se s jistým činovníkem v hokejovém klubu (myslím,že situace je podobná).sestup z ligy??Nemyslitelný..To by byl konec,kdyby se něco takovýho mělo stát musíme to prostě umlátit.Sestup by byl "konec".Samozřejmě trochu přeháněl,ale dokážu pochopit,že kluby jako 1905,Kaprovci,Příbram,Kladno jsou na 1.lize finančně "závislí"a setrvání v lize je pro ně alfou a omegou,přiznejme si,že někdy betonují i lepší ligy než je ta naše s lepšími hráči.Mě osobně víc než betonáž výše zmíněných klubů (se kterým by si měli poradit) vadí nefotbal předváděný tzv Top týmy české ligy


pesfilipes 
re: pěkný ale asi sci-fi

03.08.2009 08:59

nicméně na těch tvých asi pět povzdechů-otázek je v textu dostatek odpovědí.... krom jedný, kterou jsem jen nakousnul. kluby ke změně nejsou - ZATIM nucený. a nejsou proto, že vstupný tu ZATIM netvoří podstatnou část rozpočtů. až bude, začne je atraktivita hry sakra zajímat. příklad - holandsko.


Tonda 
re: re: pěkný ale asi sci-fi

03.08.2009 11:02

Odpovědi tam máš,netvrdil jsem,že ne:-))


Proxy 
Co když?

03.08.2009 09:01

Doufám že Sparta neudělá stejnou FATÁLNÍ chybu i v úterý s Panem...


pesfilipes 
re: Co když?

03.08.2009 09:06

nevim jakou chybu myslíš, ale faktem je, že změna asi nebude o tom, že ráno probudíme a všichni si řeknou že začnou hrát-myslet jinak... to fakt asi ne


Patejl 
Problem

03.08.2009 09:16

Hezky jsi popsal nemoc ceskeho fotbalu, bohuzel na ni neni moc medikamentu. Tedy tech s opravdovym ucinkem. Nepocitam-li "vrsovicke placebo", napada me jakykoliv druh uzavrene souteze. Bud jisty druh stredoevropske ligy, nebo zregukovat "gambace" na 10-12 tymu a uzavrit ji. Absence strasaku padu, by mozna donutila prehodit kolecka uvazovani nekterych majitelu klubu pozadovanym smerem. V soucasnych podminkach v to ale vubec neverim. To se bohuzel pohybujeme v tom, tebou spravne zminovanem, zacarovanem kruhu. A neni cesty ven.


pesfilipes 
re: Problem

03.08.2009 09:26

lékem bude stopro kolonka - příjmy ze vstupného... kdy? to je votázka


jardys 
re: re: Problem

03.08.2009 09:55

Myšlenka že by v Čechách někdy tvořily příjmy ze vstupného podstatnou čast příjmu klubu ve fotbale ,nebo v hokeji je projem nejvyššího možného stupně snílkovství.


pesfilipes 
re: re: re: Problem

03.08.2009 10:00

podstatnou nevim, leč nikoli zanedbatelnou by mohly... měly


Patejl 
re: re: re: re: Problem

03.08.2009 10:59

Tady ale narazime na koupeschopnost obyvatelstva. Zkusme porovnat porovnatelne..takze dam za priklad Millwall (treti anglicka liga). Tam stoji listek (podle kvality soupere) v prumeru kolem 20 liber. Tj. 600,- v ceskejch. Kdo tohle za ligovy fotbal da u nas? Byt za sebeofenzivnejsi. Bylo by fajn, kdyby vyznamnou cast ropoctu klubu tvoril prijem ze vstupneho, ale to by ty listky musely stat radove xkrat vice, nez ted stoji :-(


VScanX 
re: re: re: re: re: Problem

04.08.2009 04:00

Souhlasim. Nemusely by byt xkrat drazsi, stacilo by za 300 - 400, pri navsteve jako byla na AFK Vrsovice by to hodilo 5,5 milionu na vstupnem a to neni zanedbatelna polozka na ceske pomery...lidi by to dali, ale musi tu byt nejaka zaruka fotbalu. Treba prestrelky 4:2. Pobavis se, zarves si xkrat gol, zanadavas pri obdrzenem, ale budes odchazet spokojen s tim , ze jsi neco zazil...ze te to bavilo...ze to za to proste stalo...Na 0:0 a tu hruzu jako se prezentuje Gambac liga nikdo za 350 chodit nebude, protoze to radeji necha v hospode, koukne na fotbalkde se napije se s kamarady a uzije si srandu v nalade...Az fotbal u nas bude za neco stat tak ti klidne 20tisic lidi tech 400 jednou za dva tydny da v pohode...Holandska liga je toho nejzarivejsim prikladem, take TOP tymy a zbytek tragickej, ale kazdej hraje na goly a maj vyprodano, protoze lidi chtej rvat gol a ne sedet a zirat na 1O "fotbalistu" co behaj a kopou to do autu...Goly jsou korenim fotbalu a bez nich nebudou lidi nikdy...cim vice, tim vice lidi = prima umera, dle meho nazoru. A jak bylo videt proti Rekum, nejlepsi obrana je utok a jakmile jsme ve druhe puli zacali hrat zandoura tak jsme si koledovali o prusvih. Pokud utocime pak souper musi behat a vynalozit vice sil na ziskani mice a z toho prameni sance, pak to bavi divaka a pak i prijde...Tohle az nas fotbal pochopi tak bude na stadionech plno.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: Problem

04.08.2009 15:36

přesně - vůbec se nemusíme bavit vo cenách lístků jako v anglii (1500, 2200, 3000...) dostaneme-li se ale na tu hladinu ca.300 těch nejlevnějších tak už to zajímavou položkou rozpočtu klubu, s průměrnou návštěvou ca.10.000, docela bude (x15z=45.000.000)


a.cikatilo 
hmm. ...

03.08.2009 09:27

Ano tohle je jedna z mnoha pricin stavu nasi kopane.Otazka je,ale jak to muzem zmenit?Jestli to vubec jde,protoze ten fotbal a vse okolo je jenom obraz nasi spolecnosti a vime jak totu chodi v CZ.


pesfilipes 
re: hmm. ...

03.08.2009 09:35

nevim, to že někdo "vymyslí" do zápasu takovoudle destrukci, myslim nemá s vobrazem společnosti až tolik společnýho... spíš tu de vo takovej trochu pokřivenej a nenormální stav, kerej byl nastartovanej v 90.letech, tzn.např.ligovej klub v obci s 2000 obyvatel apod. až se zdejší fotbalově finanční klima narovná, kluby budou na ty příjmy ze vstupnýho koukat výrazně jinak než dneska, tak začnou velmi rychle a intenzivně dumat nad tim, jak přitáhnout každou hlavu navíc... neni normální, aby je vstupný (ve většině případů) prakticky vůlbec nezajímalo a nepočítaly s nim


a.cikatilo 
re: re: hmm. ...

04.08.2009 15:07

Vubec jsem nemel na mysli tenhle konkretni beton jak si myslis ale to je jedno.Fotbal je dneska o penezich a to vprvni rade,protoze jsme si to takhle nastavili jako spolecnost.A porovnavat ruzne souteze z jinych zemi at uz kulisou poctem divaku a atraktivitou nelze,protoze co stat to jina mentalita a to ze fotbal v CZ netahne je uplne nekde jinde a ne vpredvadene hre


pesfilipes 
re: re: re: hmm. ...

04.08.2009 15:31

no vidiš, já myslim, že kdyby se na to dalo dívat třeba aspoň tak, jako včera na sever proti synotu, tak ti lidi chodit budou v míře významně větší, než standardně choděj


filipkaran 
Je to fakt problém...

03.08.2009 09:33

obzvláště, když rčení "účel světí prostředky" je staré skoro jako lidstvo samo, protože jde o prastaré keltské pravidlo. Je to moc smutný, ale myslim, že ve výhledu takových dobrých pěti let ten beton z českých trávníků nezmizí, to by se tu musela udát nějaká obrovská revoluce, aby tomu tak do těch pěti let bylo.Každopádně hodně dobrej článek, pěkně do podrobna rozpitvanej, dobrá práce, kéž by si to přečetli odpovědní lidé.


pesfilipes 
re: Je to fakt problém...

03.08.2009 09:40

já myslim, že ta změna bude dřív nebo pozdějc určitě. a neni to vo tom, že si najednou všichni řeknou, co sme to sme si, vod zejtra hrajeme pro lidi... kluby k tomu budou nucený - tomu věřim. v tom holandsku prej maj třeba trenéři přímo ve smlouvě, že musej hrát útočně - což se předpokládám děje právě proto, aby jim neubylo diváků, protože to je to první, co kluby zajímá. mít furt narváno. spartu to zajímá taky. ale jde na to z úplně opačnýho - podle mě blbýho - konce světa. ne přes fočus, ale přes bejka, kokakolu, sámera isu, a podobný sračky..


filipkaran 
re: re: Je to fakt problém...

03.08.2009 11:48

Vo tom žádná, jen to chce asi vyměnit lidi, kteří se o tuhle stránku fotbalu starají, protože myslet, že kolaloka týn pojnt tribuna natáhne mlaďáky, je opravdu velmi pošetilé, spíš tím Sparta ztratila, než získala.


pesfilipes 
re: re: re: Je to fakt problém...

04.08.2009 12:20

pravda, důvod nad vznikem bejkotribuny - mi taky uniká...


pesfilipes 
Příklad-uvidíme, zda jim to vydrží

03.08.2009 09:58

a zda se na to lidi chytnou. Plzeňský špílmachr Horváth: Chceme bavit sebe i divákyhttp://fotbal.idnes.cz/pl ...


otiko 
taktika vyplývá z nastavených pravidel

03.08.2009 10:14

pokud je v lize úspěchem získat bod, podřídí se tomu taktika. Pokud v poháru platí gól venku za dva, taky atd. Taktika se vždy přizpůsobí pravidlům, proto třeba byla kdysi změna - v lize za vítězství tři body místo dřívějších dvou atd. Proto se taky všude diskutuje o pravidlech, jak je nastavit, aby fotbal atraktivní. Ostatně ještě "propracovanější" systém mají v hokeji, včetně prodloužení či play-off. Vůbec v Americe, kde vládne tvrdě trh, umějí udělat sport pro diváka zajímavým.


1893 
Nechápu tyhle články

03.08.2009 10:18

pesfilipes:každej by chtěl krásnej fotbal (fanouškové dobrého fotbalu co nevyznávaj klubový barvy obzvlášť),krásnou ženu,krásný děti,krásnou práci,krásnej dům,krásnou zahradu,krásný auto,krásný sousedy.No a pak je tady realita.Jen by mě zajímalo jestli bys na místě Hoftycha podepsal s Bohemkou smlouvu ,že budeš hrát útočnej fotbal.Jestli bys na místě Hoftycha přijel hrát na Letnou útočnej a otevřenej fotbal.Jestli bys po dardách co bys od ostatních dostával měl v ďolíčku na ten atraktivní útočnej fotbal plno.


pesfilipes 
re: Nechápu tyhle články

03.08.2009 10:29

tak už sem řikal, neni to tak, že se jednoho dne probudíme, a všichni řeknou - serem ne beton, hrrrr na ně... ale k těm "hoftychovejm dardám". myslim že tam - třeba v tom holandsku, to tak prostě chodí. že ti majitelé prostě trenérovi řeknou, že lidi se tim fotbalem musej bavit za každou cenu. a pak může snadno dojít - docházet k tomu, že budou radši za zápasy 3:6 než takovádle plichta 0:0. ale to je vývoj...


1893 
re: re: Nechápu tyhle články

03.08.2009 10:40

Já nevím kde se tohle o trenérech v Holandsku vzalo.Sám jsem takovouhle píčovinu už někde slyšel.To je nesmysl.V Holandsku je jinej systém výchovy mládeže.Minimálně do 10 let nehrajou soutěže,ale satelitní turnaje.Děti nejsou svazovány taktikou,ale rozvíjej svoje fotbalový předpoklady.


mozart6 
pochvala

03.08.2009 10:22

Tentokrát se mi tvůj článek hodně líbí!Takové úvahy by se měly posílat na email činovníkům českých klubů a ČMFS. Nechci tady říkat moje názory, stejně bych opakoval věty, které tu mnohokrát padly...že my také betonujeme na hřištích velkoklubů, že by prospělo snížení počtu mužstev v G-lize. Kdybych se vrátil k páteční plichtě, tak mohu přísahat na holý pupek, že TOP kluby by rozstřílely Bohemku desetkrát z desíti pokusů. My prostě v kádru nemáme takovou individualitu, která by sama rozhodovala utkání. Na druhou stranu jako tým Sparta funguje na hřišti skvěle. Prakticky vymizely nákopy a kluci se snaží hrát po zemi. Makali až do konce a já jsem jim prostě po zápase zatleskal.


recchi 
sci-fi

03.08.2009 10:28

když už tu byla řeč o sci-fi, tak já bych to vyřešil jednoduše. Za bezgólovou plichtu bych mužstvu nedal ani bod! Prostě bych ji postavil na úroveň porážky jako trest za "připosranost" nebo totální neschopnost.:-)


pesfilipes 
re: sci-fi

03.08.2009 10:32

myslim, že to až taková sci-fi neni... ale dodám. s těma vejmyslama, jak to celý zartraktivnit třeba bodama, už to x krát proběhlo... naposled tušim vo víkendu na nějakym turnasji, tam byla výhra 3b+bod za každej gól. bohužel sme ale v česku, takže by se s tim okamžitě začalo špekulovat... vo tom nemám pochyb


Spidlin 
re: re: sci-fi

03.08.2009 10:37

Lepší by bylo kdyby se po remíze v normální hrací době šlo hend na penalty a vítěz penaltového rozstřelu by získal bod navíc. Taková malá inspirace z hokeje. Manšafty by tedy získali jistou motivaci hrát útočněji. Diváci sby si snad přišly taky na svý.


1893 
re: sci-fi

03.08.2009 10:34

To už tady jednou bylo a bylo to k hovnu.Osobně jsem viděl jak za takovejch podmínek zápas vypadá.Pět minut před koncem v přerušený hře se sejdou hráči pak je nákop do jednoho vápna,ruka a penalta.Rovnou z výkopu nákop do druhýho vápna,ruka a penalta.Výsledek? 1:1,všichni spokojený.Proboha nevymejšlejte píčoviny.:-))))


pesfilipes 
re: re: sci-fi

03.08.2009 10:46

dyž ty seš hroznej podvodnik, s tebou ten fodbál nikam neposuneme


Spidlin 
Kvalitní hra je předpokladem dobrých výsledků, nik

03.08.2009 10:33

Fotbal dnes je především tvrdý byznys a majitelé chtějí hlavně výsledky, pokud možno ihned. Majitelé tedy tlačí na trenéry aby ty výsledky měli a když je nemají tak prostě vyletí. Je sice hezké že se třeba s nic moc kádrem trenér snaží předvádět v rámci možností koukatelný fotbal ale je to k ničemu když nejsou výsledky, z čehož vyplývají zisky pro klubovou kasu. Nám pražským S se to kecá ale my jaksi nebojujeme o záchranu či se to aspoň nepředpokládá že by se něco takového dít mohlo. Kvalita posledních 4 manšaftů ligy není na takové úrovni aby mohla hrát otevřený fotbal s Top špičkou ligy, to je realita. Krom toho i takové zápasy jsou potřeba, jen se hráči favorita nesmí přizpůsobit ale musí hrát aktivně a v pohybu, být důrazní v koncovce a jít do toho naplno a ne že se bojím že mi ten či onen zlomí hnátu, to je holt riziko z toho vyplývající.


pesfilipes 
re: Kvalitní hra je předpokladem dobrých výsledků,

03.08.2009 10:45

mno, že by se hráč neměl bát, že mu soupeř zlomí nohu, je zejména po tomdle zápase trochu podivný doporučení... to se myslim trochu báli všichni. každopádně mám jednu námitku - proč hrajopu v anglii, německu, itálii,... i poslední 4 celky s prvníma 4 bez betónu?


Spidlin 
re: re: Kvalitní hra je předpokladem dobrých výsle

03.08.2009 11:01

Je to dáno dle mě tím že kvalita těchto soutěží je někde úplně jinde a i řekněme poslední celky těchto lig si mohou dovolit angažovat kvalitnější hráče než u nás. Dále v těchto zemích je takřka náboženstvím a mají tam většinou plné stadiony. Hrači jim také vesměs nemají potřebu odcházet jinam a zůstávají dost často doma, což u nás jaksi funguje právě naopak. Taky je to dle mě dáno vývojem hry a u nás v GL jsme zamrzli na úrovni která se hrála před 5 lety a tohle není poprvé. U nás se na zónu začalo přecházet až když bylo fakt akutní a zcela viditelné že nám ujel vlak. Všem těm Hřebíkům a Csaplárům nikdo nevěřil a každej se jim smál co že to vlastně hrají, o co že se snaží. Nakonec na zónu přišli všichni ale dnešní fotbal není jen o tom, je to i o fyzičce a morálce a je těžké hráče v našich podmínkách přinutit aby na sobě makali když jim to v GL stačí. Ponechme stranou že oba jsou to z mého hlediska jen průměrní a dosti kontroverzní ligoví trenéři.


pesfilipes 
re: re: re: Kvalitní hra je předpokladem dobrých v

03.08.2009 11:08

PŘINUTITELNOST hráčskejch kádrů k většímu tréninkovému úsailí - objemu, jsem velmi pečlivě úmyslně v článku pominul. protože z toho by byla kapitola rozsahu jednoho extra článku


leošek 
re: re: Kvalitní hra je předpokladem dobrých výsle

03.08.2009 11:25

Tak tady nemáš pravdu.V minulém ročníku jsem viděl z Anglie asi 6 utkání první 4 se spodkem tabulky a byl tam uplně stejný beton jako u nás jenom pravda v jiném tempu.


pesfilipes 
re: re: re: Kvalitní hra je předpokladem dobrých v

03.08.2009 11:28

věc názoru, já nějakej ten zápas tam i jinde viděl taky, ale za podobnej beton bych to nevydával...


Ondra 
Plzeň

03.08.2009 10:54

Musím vzpomenout na zápas s Plzní vedenou F.Strakou, která nastoupila na Letné s tak útočnou taktikou, že jsem to v případě hostujího týmu možná neviděl ani od těch nejzvučnějších evropských jmen. Tehdy sice Sparta byla v jiném rozpoložení, než dnes, ale trenér hostujícího celku vsadil všechno na útok, hrál neuvěřitelně vysunutý presink a risk se mu vyplatil. Tehdy se spekulovalo o spiknutí, o rozhodčím, o všem možném, ale fantastickou hru Plzně neviděl nikdo. To jen pro příklad, že lze na Letné získat body i jinak, než defenzivní taktikou a nějakým tím povedeným brejkem.


pesfilipes 
re: Plzeň

03.08.2009 10:56

...nebo bez brejku


otiko 
re: Plzeň

03.08.2009 13:15

zápas s Plzní/F. Strakou je ošemetný argument. Taky se dá napsat, že každý hraje tak, jak mu soupeř umožní a zrovna v tomhle zápase to asi sedí...


malexx 
Takze nam zase skodi...

03.08.2009 10:54

Na Spartu vetsina tymu nasi ligy prijede branit a neni to nic divneho. Kdyz si s tim neporadime, je to nase chyba. "Fotbal" zacnou proti nam hrat teprve tehdy, az zjisti, ze s "betonem" nemaji sanci. Mimochodem, to jak se Sparta prezentuje v LM, muze byt Bohemce nekde uplne jinde, nez na srdci...


pesfilipes 
re: Takze nam zase skodi...

03.08.2009 10:58

to jsi ale trochu někde jinde, než kam jsem svou myšlenkou mířil. já rozhodně neřešil skutečnost, že by bohemce mělo záležet na tom, jak se prezentujeme v LM


pesfilipes 
re: Takze nam zase skodi...

03.08.2009 11:00

A rovněž jsi asi nečetl moc pozorně, protože o nějakém ubližování nebylo v článku ani Ň... nemluvě o poslední větě hnedle prvního odstavce - Předně je asi dobře zopakovat základní myšlenku příčiny naší bodové ztráty – nedokázali jsme dát gól a ani přinutit soupeře, aby si ho dal sám.


kemr 
změna bodování

03.08.2009 11:57

On to tu už ctihodný pan recchi zmínil. Příkladem a vlídným slovem nezměníte systém, ve kterém jde o peníze a úspěch. Tady funguje jen tvrdá ruka a nesmlouvavost pravidal. Dokud bude mít bezbranková remíza hodnotu jednoho bodu, budou o ni obvykle kluby z chvostu tabulky bojovat zuby nehty. Za bezgólové výsledky bych také dával nulu. Naopak, klidně bych přidal bod navíc v případě, že jedno nebo druhé mužstvo nastřílí více než 3 branky.


pesfilipes 
re: změna bodování

03.08.2009 12:05

hmm, to by pomohlo... hned by se urodilo dost výsledků s bodovou bonifikací... a sázkovky by vodtud utíkaly až by se prášilo


Stanislav 
Z jiného pohledu

03.08.2009 12:13

Nemyslím si že kapitáni našeho fotbalu to co popisuje pesfilipes nevědí,ale realita udržení klubu je u nás jiná.Jsme zásobárnou pro svět a v tuzemsku prostě není dost hráčů pro šestnáct ligových klubů.Body za každou cenu (udržet se)jsou pro spodní část tabulky mnohdy otázkou života.Pádem stratí velkou část regionálních sponzorů,podporu města atd.Návrat zpět do ligy je pak nesmírně těžký!A ruku na srdce.Kdyby jste byli pověřeni trenérstvím v těchto mužstvech těžko byste rozjížděli u pražských S ofenzivní smršť.Po třech zápasech byste měli starost o nové zaměstnání.A tak nakonec je na těch lepších aby našli herní způsob jak na ně!Bohužel to je realita!


pesfilipes 
re: Z jiného pohledu

03.08.2009 12:19

mám pocit, že jsi malinko někde jinde, naž kam jsem směřoval já, ale to neva... jen krátce zopakuju, že očekávám a vyhlížím dobu, kdy sami majitelé klubů budou lpět a bazírovat na atraktivním pojetí, aby nejen neztráceli ale naopak získávali další diváky - příznivce


otiko 
re: re: Z jiného pohledu

03.08.2009 13:23

aby klub hrál atraktivně a vítězil jako Barcelona, tak musí na to mít tým. Pokud ten tým nemá, musí si vybrat - atraktivně prohrávat nebo hrát o body. Z hlediska toho slabšího týmu - dostat atraktivně třeba 0:5 a být za kašpary, kdo by o to stál. Mně připadá ta diskuze krátkozraká, ted se dělají svaly na Bohemku. Přitom tak hraje každý, komu o něco jde - anglické, italské atd. špičkové kluby a uvidíme co Sparta v Athenách...


mojža 
re: re: re: Z jiného pohledu

03.08.2009 14:14

Tak tak souhlas,pojďme radši řešit,proč Sparta není schopná takovým nazdárkům dát góla,i když my to nevyřešíme,takové výsledky bohužel budou i nadále,ale vzpomeňte co jsme hráli kdysi nedávno na Chelsea a na Bayernu,vždyť to byl ten samý humus co Bohemka v pátek,šlo přeci o body a peníze,krása musela jít stranou,tyto články budete opakovat i po zápasech s Budějkami apod?Přestaňme skuhrat nad podobnými mančafty,jako je Bohemka,protože se to jednoduše nezmění,nebuďme,jak ubrečení chudáčci z Edenu,jsme přece SPARTA!


pesfilipes 
re: re: re: re: Z jiného pohledu

03.08.2009 21:07

sorry, ale tys to buď nečet, a nebo jsi vůbec neporozuměl mojí myšlence... i to se může stávat.


VScanX 
re: re: re: re: Z jiného pohledu

04.08.2009 04:16

Tady, ale preci nikdo nebreci , jen autor clanku poukazal na to, ze fotbal je hra pro lidi a kdyz uz si zaplati tak by za to meli videt fotbal a ne haluz nejvyssiho kalibru. Stale si myslim, ze cim vice golu, tim vice lidi = prima umera. Tak to je. Proc hraje Bayern, Juventus nebo my venku zandoura, protoze je to pohar, ne dlouhodoba soutez. Tam se to da pochopit, ale ne ve druhem kole , kdy jeste o nic nejde !!! Prikladem je vikendove prvni kolo holandske eredivisie , kdy PSV (v holandsku neco jako Sparta u nas) hraje doma s VVV Venlo (cesky AFK Vrsovice) 3:3 !!! Miniaturni klub v porovnani s PSV, ale prijel, hral fotbal, utocil, daval goly a doma bude hrat to same, divaci nadseni...A pak ze to nejde...Jde to, jen je cas u nas na to sakra prijit...Co ten zapas s AFK Sparte dal ?? NIC, absolutne NIC !!! To PSV aspon zjistilo, kde ho tlaci bota, ze musi pridat, lepe ho to pripravi na hru v poharech atd...o tom to cele je, chceme Spartu v poharech a konkurence schopnou ?? Pak na nas museji nasi domaci souperi vyvijet stejny tlak jako ti evropsti...Jinak zustaneme na miste a bude to jen horsi...


VScanX 
re: re: re: re: re: Z jiného pohledu

04.08.2009 04:22

Kdyby treba Ondra Kusnir poznal uz v lize co to je na nej zatlacit, jak chutna, kdyz mu nekdo udela klicku tak pak neudela tu chybu pred golem co jsme dostali s Pana doma, proste tady si brani defakto volnej prostor a pak najednou souper mimo gambac ligu a kdejakej lojza s trochou techniky z nej dela trhaci kalendar...Kde ma ziskat navyky, zkusenosti, kdyz ne z domaci ligy ?? ... O tom to je, tymy z Gambac ligy az na par vyjimek av treba nevedomky a diky sve politice skodi ne sobe, svemu jmenu, ale hlavne kompletne celemu ceskemu fotbalu , horke, ale je to tak...


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Z jiného pohledu

04.08.2009 12:17

no vida! tak aktuálnější a výstižný příklad bych asi hledal opravdu těžko. díky pane kolego.


otiko 
re: re: re: re: re: re: Z jiného pohledu

05.08.2009 08:37

no jo, ale kde chceš v Bohemce toho Cissé, který bude tlačit na Kušníra vzít ?


disi 
výsledek...

03.08.2009 20:10

no už je tu první vlaštovka.Počítám,že si Mazura přečetl tvůj článek a podle toho se zachoval:-). Ale v podstatě se s tím článkem dá souhlasit.Ale já jsem optimista.Ještě nedávno se nelíbilo tolik cizinců v Mostě a dnes i Baník má už svého cizince tmavé pleti.A i kruh musí mít někde začátek a to je v tom předváděném fotbale.Když bude koukatelný,tak budou chodit i diváci,bude větší podíl ze vstupného atd....


pesfilipes 
re: výsledek...

03.08.2009 21:09

uf. dík. už jsem začínal pochybovat, že jsem neschopen dostatečně přesně vyjádřit jednu myšlenku...


pukaňa 
uzavrena liga

19.08.2009 17:36

pokud bude liga uzavrena a nebude hrozit sestup, pak ma tvuj clanek smysl.Jinak bod ze Sparty prebije vsechno to co jsi psal. Zamysli se priste nad tim proc tva sparta neni schopna takove ubozaky prehrat, precislit a dat jim bura.Vasi vinou priste prijde divaku mene ne nasi, my uz u vas hrat tento rok nebudeme