Prohra naplňující optimismem ( ACS - MŠK Žilina )

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
janecek 
Máme jedinečnou příležitost !!

20.08.2010 05:58

Tak tedy dokažme, že to skutečně umíme. Vzít za jeden provaz ! A přesně tak jak napsal starej Homolka. Fanaticky a freneticky! Počtem fans, fanděním a pochodem k tomu máme jedinečnou příležitost v Žilině. V souvislosti s tím, že ukážeme celému světu, že nějaká porážka nás nemůže zranit a odradit od toho, přijet kamkoliv , ve velmi slušných počtecha fandit a fandit, až do roztrhání těla!!


pesfilipes 
Prohra naplňující optimismem

20.08.2010 07:58

příteli - trochu mi tvé chování připomíná jednu nepěknou, zlou, zlou, nehezkou diagnózu - a to gamblerství. gambler nahází do kulifonu vejplatu a pak si ale neřekne, seru na to, nýbrž si de pučit s tim, že teď už to prostě přijít musí... ta urputnost by se asi (v jiné situaci) dala považovat za ctnost... jen teda nevím jestli je to ctností v případě našem :-)


gero 
Zajímavé hodnocení

20.08.2010 08:49

To tu ještě nebylo,třeba nova tradice.Chválím :-).


recchi 
Rudá láska

20.08.2010 08:57

Aniž bych chtěl ospravedlňovat výlevy vzteku zklamaných fanoušků, tak se domnívám, že se nenadává naší rudé lásce, ale v drtivé většině lemplům, kteří se za tu naší lásku jenom schovávají.Klubismus se dnes už bohužel nenosí, ale každý na place by si měl uvědomit jak obrovské má štěstí, že může svůj koníček spojit s výdělečnou činností. Občas na to někteří zapomenou a pak je třeba jim to důrazně připomenout. Bohužel mnohdy nalézáme velice složitě hranici mezi tím, kdy se někomu nechce nebo se mu prostě nedaří.A když se mu nedaří, tak mu nadávky a spílání davu nepomůže ani kdybychom v hledišti vyplivli hlasivky. Tady je asi největší problém. Při nezdaru povzbudit a nezatracovat, při zjevném "seru na to" klidně vypískat.I když se tím supluje kompetence armády trenérů, kteří by měli lempla poznat dřív než fanoušci.Někdy se ale z různých důvodů nechce polovině mančaftu a pak asi řešení není. Hráčům je to jedno a vzteklému fanouškovi hrozí, že to s ním flákne....


Penek 
re: Rudá láska

20.08.2010 09:11

Já myslím,že jsi to vystihl 100%.


bohdalka 
re: Rudá láska

20.08.2010 09:51

Ale dyk ty nejlip vis, ze co fanousek, to nazor...ze toho sere ten a onoho onen...nekoho sere ten uz dopredu, ani by kopnul do mice...kdo bude mezi fanousky urcovat a sjednocovat, na koho jenom drobne popisknout, koho vyrvat, komu dat jeste sanci...? Halt nemame moc naturu na to fandit a zpivat bez ohledu na to, co se deje na place pod nama...jsme narocni fanousci a navic (a to povazuju za hodne dulezity) rozmazleni a tim padem nepokorni...jsme prece sparta... A stejne jako mezi hracema sparty, tak i mezi nama jsou zoldaci...chci rict: kazdej si zamet pred vlastnim prahem a až budeš mit chut piskat nebo ricet ten a ten ven, zeptej se sam sebe, jestli jsi pro tu chvili udelal pro spartu maximum... Promluvil kulturni atase...


Kane1986 
fandění

20.08.2010 09:33

stálo za starou belu - to je pravda...ale když už se diskutuje o supportu z tohoto zápasu a jeho mizerný kvalitě, tak se musí i diskutovat o tom proč to vypadalo tak jak to vypadalo...


dexicek 
jen dodatek...

20.08.2010 09:37

Článek velmi dobrej, zajímavej, k zamyšlení. Samozřejmě každý má trochu jiný názor na to, zda si hráči zasloužili během zápasu pískot, zda si naopak nezasloužili větší podporu. Nicméně na příkladu Zemana, který přišel na posledních 10 minut, snažil se, vymýšlel, bojoval a kotel ho odměnil sborovým pokřikem jeho jména bylo vidět, že kurwa to nebylo ani tak o neobjektivitě a nesnaze fanoušků fandit. Stačilo tomu dát jen trocha víc a diváci by se přetrhli a odpustili hráčům mnohé. Asi budu trapnej pět se Sionkem, ale na příkladu Libora je to vidět nádherně - nemá ideální formu, ale přesto je vždy odměněn potleskem a skandováním. A proč? Neb na hřišti dře, nevypustí ani howno a vůle zvítězit z něj sálá. Mohou toto říct i někteří další??? Takže ano, ve fandění je hodně prostoru ke zlešepení. Ale příčiny hledejme především u hráčů .


dombas 
re: jen dodatek...

20.08.2010 14:17

přesně tak..


zemko 
souhlas

20.08.2010 09:43

chodim do D50, permice za 900, pro studenta, ktery fandi, ale ne celych 90 minut jako kotel je to idealni misto, jsem blizko kotle atd atd...ale ty poharovy zapasy to tam je na zbliti nasere se tam tri prdele lidi co za celou dobu neotevrou hubu a kdyz uz tak: To snad neni mozny. Jak to hraje. Ten snad ten fotbal hraje poprvy.....a i peprnejsi...zlaty zapasy kam prijde 8000 lidi a fandej temer vsichni a hlavne vsichni vedej co se bude dit, ne ze budou rvat Sparta - Praha i po paty, sesty, sedmy...a jestli ti prislo "leeeeo" povedeny tak nevim co jsi poslouchal...90% lidi se pri zrychleni nechytlo, bohuzel se tohle deje i na vetsich zapasech jako treba s banikem...holt si lidi radsi prinesou fotak a pak se budou mesice chlubit jak byli na vypjatym zapase sezony a jak si perfektne zafandili...zas naopak ocenuju Polske obcany, kteri pracuji v Praze nebo nekde pobliz a byli se podivat na Lechu, bylo na nich jasne videt, ze fandi Lechu, mluvili polsky, ale co se mi libilo, ze si aspon koupili ty spartansky saly, aby tam nebyli jako pest na oko jako vyjezd z LIberce (cca 5 lidi), kteri tam rvali choraly Lechu...jeden z nich tam malem jednu schytal a pak radsi drzel hubu a co je taky celkem trapnost? nacpat s na Vltavsky do jednicky a pak si myslet, ze se na Strosmayeraku vejdu do 25ky...to se taky stalo zatim na baniku i ziline...


Kocek 
Pěkný...

20.08.2010 09:44

Já si myslim, že lidi by fandili víc, kdyby viděli odezvu na hřišti. A tam, s výjimkou cca 25 minut první půle, nebylo nic, co by lidem ukázalo, že hráči jejich podporu cítí a pomáhá jim. Pak se nelze divit, že lidi jsou otrávený a prostě jen sedí a nefandí. K chorálům, myslím, že "30tisíc" je tak nezpěvný, že to nikdy nebude fungovat. I v samotným kotli se z toho stává směsice mrmlání a plácání pátýho přes devátý. Osobně bych se nebál zkusit rozjet hymnu po zahájení druhý půle, lidi už text celkem znaj, je to takový ucajdaný, takže kotel dlouhý tribuně neuteče, a mohlo by to mít celkem dobrej efekt, bez muziky a zpěvu z repráků. Jinak k Žilině, já to beru jako scifi, i kdyby tam kluci podali nadlidskej výkon, bez obou stoperů se to uhrát nedá. Možná tam vyhrajem, možná tam odehrajem zápas roku, ale abysme vyhráli 3:1 a víc?? To neni reálný. Přesto věřim, že sílu na to, minimálně je pořádně postrašit, máme. Prvních 20 minut u nás byla Žilina slaboučká a posraná až za ušima.


bohdalka 
re: Pěkný...

20.08.2010 10:06

Spojeny nadoby...jak pises, prvnich dvacet, petadvacet minut oboustranne dobry...když ne dobry, tak aspon snazivy...a pak co? Prevzali zilincani iniciativu i nahore i dole...takze kdyby...kdyby co? Kdyby chyby...


Kocek 
re: re: Pěkný...

20.08.2010 10:22

No právě, KDYBY.. Kdyby Kweuke dal gola, kdyby Kweuke hrál např. v Příbrami aby se trochu rozehrál, samý kdyby. Takhle otřesnýho soupeře už jen tak nedostaneme, takže tohle je prostě trestuhodný odmítnutí LM.


bohdalka 
re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 11:18

A protoze gol nedal, zacinam piskat? A protoze nehral v pribrami, jsem uz dopredu nasranej?


Kocek 
re: re: Pěkný...

20.08.2010 10:27

Jen bych ještě dodal, že nechápu ty útoky na Křetínskýho. Sice je fakt, že jsme LM nehráli 5 let, a letos zase nebude, ale příčiny byly objektivní, Atény a Arsenal se prostě vyřadit nedaj, takže můžeme poděkovat hlavně Ostravě, slávii, Teplicím a dalším, co Spartou vybudovanej koeficient doslova rozmrdali. To, že letos chybělo 6 hráčů, je bohužel taky realita, takže snad jedině trochu zjebat Sionka a Matějáka, kteří maj na tom velkej podíl. Křetínský Spartu drží díky svejm prachům, bejt to jakejkoli jinej klub, tak už dávno krachuje. Takže buďme rádi, že je tak zarputilej, že to nevzdá a nadále věří, že se to jednou zlomí a začneme si na sebe sami vydělávat.


fanda357 
re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 10:37

Ale, ale, co ta obhajoba Křetínského? Od kdy on dává do klubu SVOJE prachy? Patří snad klub jemu? On ho koupil od JT? to mi uniklo? A co ty řeči o tom, že se athény nebo arsenal nedaj vyřadit? A že je Sparta ve srabu díky jeho několikaletému počátečnímu působení a super manažerskému řízení (vyhození Straky, Poborského, Horvátha (jak ten by se teď hodil, že), koupě Bergra)a z toho srabu se do teď pořádně nevyhrabala - to už je zapomenuto?


Kocek 
re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 10:48

Ano, on je dneska jedinej opravdovej vlastník Sparty. Jen díky němu tady dodnes hrajou hráči jako Bony, Kucka, Kušnír, Zeman a další.. Kdyby je prodal, tak si namastí kapsu a fakof, ale to neudělá, protože chce Spartu někam dostat. Jo, udělal chybu se Strakou a Hřebíkem, ale zbytek?? Myslíš, že Poborský ze své pozice má právo kritizovat veřejně trenéra? A Horváth? Na Spartu v pohárech už jednoznačně nestačí, takže mít hráče za 5 mega jen na ligu je zbytečnej luxus. Vyčítat mu po 5 letech Straku je píčovina, tohle je prostě pryč a my musíme koukat dopředu. Čeká nás EL, kde můžeme klidně narazit na silnější kluby, než by byly v LM, tak to chce hlavně neudělat nějaký unáhlený změny, a snažit se tenhle neúspěch hodit co nejdřív za hlavu.


mowen 
re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 11:05

Nevím, jestli je Křéťa "vlastníkem" a je mi to jedno, ale v každém případě je fakt, že jakkoli mě ještě tak před 2 rokama strašně pil krev, tak poslední dobou mám pocit, že jdeme správnou cestou. Snažíme se držet kádr v zásadě pohromadě (nějaké prodeje asi vždycky budou)a neprodáváme zběsile brzo za pár drobných. Pokud to vydrží, věřím v relativně světlou budoucnost a ve finále i vlastníci vydělají, protože Ty hráče pak prodají 10x dráž. Snad jen přitlačit na ty hráče stran disciplíny. Těch karet dostáváme šíleně moc - v lize i pohárech a i když některé vyplynuly ze hry a některé viděl jen rozhodčí, tak to o něčem vypovídá. Pak to dopadá tak, že v zápase roku hraje béčko. Ale to se doladí a bude to zase fajn. Cejtím v kostech, že do 3 let uděláme nejen LM , ale i v ní postoupíme ze skupiny.


fanda357 
re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 11:09

A kdy to koupil? Ještě 30.6.2009 byla vlastníkem 99,9 % akcií JT.


fanda357 
re: re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 11:33

A ještě letos v únoru v a.s. JT kapitalizovalo své půjčky za nějakých 110 mil. Kč. Ledaže by D. Křetínský byl vlastníkem JT Investments (nebo jak se jmenují) - ale to asi nebude ...


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 12:52

Ofiko je samozřejmě pořád vlastník J@T, ale Křetínský si v podstatě Spartu vede sám. Sám shání peníze, sám dotuje když je potřeba, atd..


fanda357 
re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 12:03

A ještě jedna věc. Před 5 lety Sparta více méně pravidelně hrála LM a patřila mezi nasazované. To, že se propadla mezi nenasazované a že nebyla schopna uhrát pořádný výsledek ani v EL, už jde na vrub novému vedení. A hodnocení Horváta nechám na jiných. Ale to, že Plzeň je tam, kde je, je jeho zásluhou, asi popřít nelze. A pravdou, že Plzeň doma hrála s Besiktasem 1:1, Sparta se Žilinou prohrála. A když už jsme u té Plzně, hodnocení trenéra po zápse v Turecku - "Hráči toho už měli dost, mleli z posledního, ale já jim děkuju za to, jak konec odbojovali, i když naše šance byly minimální," - kdy něco takového uslyšíme od trenéra Sparty?


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 12:52

Hele, když jsme prohráli za Straky s Fenerbahce dvakrát 0:1, tak sem psal, že tohle nás čeká v budoucnu víc a víc. Naše ekonomika prostě nemá na to, aby se sem přitáhli hráči jako Lincoln, Kurányi, a další. Už tehdy sem psal, že pro Spartu by měla bejt prioritou každoročně skupina EL, a jednou za pár let LM, na víc náš fotbal prostě nemá. Že jsme letos na pokraji vyřazení od trapný Žiliny je strašnej průser, protože příští rok nám los rozhodně tolik přát nebude.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 12:57

Mimochodem, odbojovali takhle třeba Příbram, kde hráli celej poločas o 10 a kde výkon byl slabej jako v úterý.


dombas 
re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 14:23

..ok ale stejně si myslim,že měl Křetísnký vytáhnout 40mega nebo i víc a přivést dva hráče..jaký?? to musí vědět dotyční jistě dobře placení skauti..vždyť mu 200mega leželo za dveřma,stačilo ty dveře jen otevřít..s Vachouškem se to ale nejspíš nepovede...


Kocek 
re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 14:39

Z ligy by asi přicházeli v úvahu dva, Kerič a Milan Černý. Zbytek je tady otřesnej. A riskovat někoho z ciziny, kdo nezná jazyk, zdejší kulturu, apod., to by asi nemělo smysl.


matjo 
re: Pěkný...

20.08.2010 11:33

Souhlas s chorálem "30 tisíc"... Hymna by se taky mohla zkusit v té druhé půli...


redpower1893 
re: Pěkný...

20.08.2010 12:13

Už třetí den tady píšu, že je to stále hratelné. Žilina nebyla slaboučká prvních 20 minut první půle, ona byla slaboučká celý zápas a odehrála maximum co byla schopna stejně tak jako Poznaň a Ostrava! To jen MY, Sparta jsme od 20. minuty přeřadili na maximální minimum! Je na čase si to uvědomit, uvědomit si, že pokud někoho porazíme, tak se všude napařujeme ve stylu".. My jsme je přejeli"..jsme jim to dneska nandali"...atd. atd. A když prohrajeme, tak mluvíme stylem..."Ty to dneska posrali"... "ty to dneska hráli".."to ONI !....Tak frajeři, pánové Sparťani, když se prohraje, tak v tom JEDEME taky!!! Jedeme v tom všichni MY SPARTA! nejen ty na place! Tak MY SPARTA to musíme zase napravit a hezky všichni už teď v sobotu doma s Plzní a ve středu v Žilině!!! a jestli nebude na Plzeň, která vede ligu minimálně 15 000 lidí a jestli nebudeme schopni vyprodat těch trapných 500 lístků do Žiliny, pak už nám zbývá jediné, přestat si hrát na sparťany.


Kocek 
re: re: Pěkný...

20.08.2010 12:56

Já bych chtěl mít tvůj optimismus. Ale jenom představa, že Ceesay doslova ztrapnil Řepku i Brabce, což jsou u nás TOP obránci, a že teď nastoupí asi Hejda a Nicklas (radši bych Adiabu), je děsivá. Samozřejmě, že za optimální konstelace měla bejt se Žilinou naprosto pohodová cesta dvou výher, ale takhle to bude sakra těžký. Zase je fakt, že Bony je v současný formě nenahraditelnej, a je sám schopnej tam tři goly dát. Jen mě prostě pořád děsí ta obrana... Když budeme v poločase vést, a je jedno kolik, budu věřit mnohem víc, nyní tomu dávám 10%.


redpower1893 
re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 13:20

Vybavuješ si jak Bony v Poznani i bránil na pozici beka? Pokud k tomu takto přistoupí celý mančaft a Pepa na to bude schopen ušít taktiku, tak by se k tomu jejich forvardovi ten balon nemusel ani dostat, takticky a myslím si, že i fotbalově by to naši hráči měli zvládnout, jen mám jednu obavu, že na to nepřijde Pepa při udílení taktiky:-)On nesmí připravovat Hejdu s Hohem na to jak ho mají zdvojovat apod. ale musí připravit hráče před nima co mají dělat aby ten balon vůbec nedostal.


Kocek 
re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 13:28

SOUHLAS, naprostej! Kluci, já snad díky vám začnu taky věřit, že to dáme, začínám bejt konečně trochu pozitivně nakažen :))


j.holiday 
re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 14:20

na stoperu bude Chovanec


dombas 
re: re: re: re: Pěkný...

20.08.2010 14:27

.. :)))


dombas 
re: Pěkný...

20.08.2010 14:21

...chtělo by to víc rozjetý chorály, který strhnou všechny..ty stávající jsou super ale chtělo by to něco novýho..ale kdo to má vymejšlet to nevim..


Jurasenko 
megafonisté

20.08.2010 11:28

Já myslím, že druhý poločas bylo fandění špatné, protože megafonisté se na to vys.ali! Nechápu proč? Musí vědět, že bez nich to bude vždy slabota!!!! Myslím, že druhý poločas si zasložíme tak maximálně 2!


matjo 
ŘEPKA DO KOTLE

20.08.2010 12:01

Co takhle napsat oficiální pozvánku pro Řepu a Brabce, aby přišli v Žilině za náma do kotle - na celej zápas. Klidně ji napíšu, pokud bude mezi výjezďákama zájem...


bestie 
re: ŘEPKA DO KOTLE

20.08.2010 14:02

Joo, tak to je parádní nápad jen si nejsem jistej jestli to pozvání přijmou ale já bych byl určitě pro!


7kaka7 
re: ŘEPKA DO KOTLE

20.08.2010 21:13

to by bylo hustý ale pochybuju že za náma příjdou, Řepa možná ale Bracec nevim , každopádně dobrej nápad i když je to spíš taková prkotika, hlavně to musíme v žilině pořádně rozjet !!!!!!!


Ondra 
PÍSKOT

20.08.2010 13:11

SH, moc pěknej článek, díky za něj! Jenom mám výhradu k tomu pískotu - mně se naopak líbila reakce většiny publika, že během zápasu se moc nepískalo, vypískal se Lačný při střídání, protože zápas odflákal a po zápase jsme společným potleskem potvrdili, že i dál stojíme při sobě a že jsme prohráli MY, ne oni. Kdybych měl Lačnému při odchodu do kabiny zatleskat a pak vypískat všechny, tak by to naopak soudržnost HRÁČI-FANOUŠCI rozhodilo. Aspoň tak to cítím. I ve fanouškovsky pověstném Skotsku se reaguje na vývoj hry, ale po zápase si všichni zaplácají, protože stojí při sobě v době výher i porážek.


Ondra 
LÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉOOOOOOO

20.08.2010 13:17

Strašně se mi líbí, když celá Letná fandí LEEO. Jenom je to vždycky trošku nedotažený, křičí se přece vždycky třikrát dlouze LÉÉÉÉÉÉÉÉÉOOOOOO, pak dvakrát krátce LEO, LEO, a pak se začne tleskat. Kotel ale i na počtvrté LÉÉÉOOO protáhne a pak je to nějaký zmatený... Je to tak už dlouho, ale až Homolka mi to připomněl tímhle článkem. Budu rád, když si tohle Palec, Azurit nebo někdo kdo má megafon přečte a řekne mi na to svůj názor .. Přijde mi vždycky strašná škoda, že ty první tři mohutný pokřiky pak přijdou vniveč.


bestie 
re: LÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉOOOOOOO

20.08.2010 14:08

Jestli můžu tak se k tomu taky vyjádřim... oni to řikají předem jasně (třikrát dlouze dvakrát krátce) aby to pochopili i ti takyfanoušci co jdou do kotle jen aby mohli někde povídat že byli na Žilině v kotli. Jenomže je to marný, půlka lidí to stejně zkurví... na Žilině se to jelo dvakrát, poprvý to stálo za hovno, ale podruhý myslim že se to povedlo líp.


j.holiday 
re: re: LÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉOOOOOOO

20.08.2010 14:22

všem jsem to tady na tý točně říkal, ale je to marný, je to marný, je to marný.


janecek 
Aktuální číslo 20.9.2010 13.20 hod lístky do Žilin

20.08.2010 13:21

Prodáno zatím k dnešní 13. hodině 350 lístků !! Což tedy není sice moc, ale ani málo.... Kapacita sektoru je 550, takže XII hráči, doufám, že zítra na Plzni se to vyprodá !!!!!


Bud1893 
Krásnej článek

20.08.2010 17:34

Myslim že Palec říká: nefandíte výsledku ale Spartě. Toho bych se chtěl jednou dočkat já


lacnan 
nechápu pokřik "Chceme bílou Spartu"

20.08.2010 17:39

Co jsem fakt nepochopil je pokřik "Chceme bílou Spartu", to jsme fakt v 21. století? Byl jsem v kotli a měl jsem radost, že i když se nedařilo, většina z nás Spartu furt podporovalo...nechápu pak však, že se spousta lidí (naštěstí však vožralých) nechá strhnout k takovému skandování....Bohužel, ti samí budou za týden skandovat Bonyho jméno....mrzí mě, že se furt mezi námi najdou takový ubohý individua....


Gringo 
re: nechápu pokřik "Chceme bílou Spartu"

20.08.2010 19:40

i ja si pridam. Co to bylo z kotle za pokrik - Bij Slovaka do hlavy??? To jste chteli probudit Lacneho, Kucku, Zofcaka???


acskncl 
re: re: nechápu pokřik "Chceme bílou Spartu&q

20.08.2010 19:53

Starej dobrej federalni pokrik, ses proste mladej, tak to pamatovat nemuzes.


acskncl 
re: nechápu pokřik "Chceme bílou Spartu"

20.08.2010 19:52

Mel by ses naucit oblibeny choral byla chyba;-)


Bruska 
re: re: nechápu pokřik "Chceme bílou Spartu&q

20.08.2010 22:06

Starý dobrý federální pokřik je jedině ria, ria Hungaria. Jako příznivec Andreje Kvašňáka a Václava Ježka jsem nikdy to, co považuješ za starý dobrý neskandoval. Sparta a Slováci to je velmi specifická kapitola. Můj soused poznamenal, že kotel měl skandovat Bij angličana do hlavy, protože vždy přišel jako reakce na rozhodnutí soudce, který pískal jako maďar...Podle mne ten pokřik srážel Kucku i Žofčáka, on se dobře neposlouchá ani Chovancovi, naopak lempl Hapal byl v tu chvíli na koni.


Patriot 
Řešíte kokotiny

20.08.2010 20:52

Hádáte se tu atd. To by ale aspiranti na post nejlepší fanoušci v ČR dělat neměli.


acskncl 
re: Řešíte kokotiny

20.08.2010 21:21

Nejlepsi fanousci sou preci zhuleni klokani a ty co Banicek neopusti.


Patriot 
To neříkám

20.08.2010 22:46

že feťáci z antify nebo chachaři jsou lepší než ACS, ale pokud opravdu sparťani jsou, jak se říká, nejlepší fanoušci, tak by se tenhle nepodařený zápas s Žilinou neměl vůbec tady takhle řešit a rozpitvávat. Jenom takhle důležité zápasy totiž ukáží, zda jsou fans opravdu pospolu nebo jestli to tak není. Chápu, že ten zápas přitáhl spoustu čumilů, kteří Spartě třeba jinak ani nefandí a jen je zlákal zápas o Champions League. le tím jejich nefanděním se nemůžete nechat rozhodit. A teď je důležité pořádně podpořit Spartičku zítra a pak hlavně v té Žilině, kde já věřím, se dá něco kloudnýho uhrát a snad i při troše štěstí postoupit.