Štěstíčko ( AC Sparta Praha - Fk Jablonec, 8. kolo Gambrinus ligy 2010/2011 )

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Mru 
Výkon hrůza běs

12.09.2010 08:47

ale byl jsem rád, že nedošlo na pískání. Nebýt golu Kucaje,tak se asi ozve. Hra byla utrápená. Chápu, že Jablonec je vzadu hodně silný,ale čekal jsem hlavně od zálóhy, že tam Jablonec předčíme a uvidíme kvalitu. Bylo to ale všude nemastné a neslané. Jediný kdo snesl měřítko byl Vacek-dle mého nejlepší na hřišti. Naběhal 100% nejvíce km a byl takřka všude - aspoň někdo může nastoupit proti Palermu. Souhlasím i s Leem, že hru pozvednul a makal. To u ostatních jsem prostě neviděl. Nevím jestli měli po treninku,ale nebyla tam žádná výbušnost a agresivita. No nevím jestli se šetřili na EL. Snad to bude o třídu lepší výkon,ale ač nechci být pesimista,tak to s Palermem dobrý vysledek nebude(kvůli absenci v záloze). Třeba ale překvapí a dočkáme se aspoň plichty. Mimochodem byl Sionko včera snad nejhorší.Nevím jestli si nevěří,ale nevím, že by se mu povedla včera aspoň jedna klička. Včera tahounem teda nebyl....Tak ve čtvrtekna poháru...


paz 
re: Výkon hrůza běs

12.09.2010 13:47

sionko hral v prvnim polocase velmi dobre... jediny dokazal obejit klidne i tri a dostat se az k vapnu a prihrat... a vacek byl zase nejlepsi v druhem polocase si myslim


Mru 
re: re: Výkon hrůza běs

12.09.2010 16:05

že by Sion včera někoho obešel se mi fakt nezdá. Není to první zápas co se mu nevede. Je to bojovník,ale dle mého to poslední dobou není nic moc + ty jeho neproměněný tutovky... :( Štajner je v tuto chvílí o parník lepší a to jsem se zařazením do repre na ukor Libora nesouhlasil. No je to rozdíl od doby co přišel...


Bruska 
re: re: re: Výkon hrůza běs

12.09.2010 16:31

S tím lemplem Štajnerů, kterej na Letný během svýho angažmá působil jako karikatura českýho fotbalu, to byl doufám humor, v případě českýho repre může být i černej


Mikey 
re: re: re: re: Výkon hrůza běs

13.09.2010 11:56

Štajnyho silně nepovedený hostování před x dobou se ani trochu nedá srovnávat s tím, co předvádí nyní v Liberci... Dělám to skutečně nerad, ale kdybych do repre měl vybrat mezi ním a Sionem v aktuální formě, zvolil bych Štajnera...


actessi 
re: Výkon hrůza běs

12.09.2010 18:47

K Sionovi.Nesmíme zapomenout,že pod "kokotakusem" Chovancem by se odnaučil fotbal i Iniesta.Takže Sionko tohle pomalu zapomíná:-((


gero 
Aspoň ta výhra

12.09.2010 09:09

Nic jineho mě včera po fotbalové stránce nenapadlo než-apsoň ta výhra,jinak bych asi blil velebnosti ! Nechápu,proč Pepa v repre pauze piluje fyzičku,místo toho aby se věnoval nacvičování standartek a rychlé práci s míčem a potažmo rychlého přechodu do útoku,protože tohle všechno nám včera chybělo ! Ještě že Igor přišel včas na hříště,ten jediný ty rohy kopal dobře.Jinak Kvejk včera bojoval :-). P.S.Zdravim Lovosice :-).


pohadkar 
Pekhart

12.09.2010 10:06

prej nenastoupil, protože se psychicky zhroutil při vzpomínce na jeho nastřelenou tyč z malýho vápna v jarním utkání s náma. Při vjezdu do areálu zahlídl znak Sparty a okamžitě zaujal pozici plodu, ohryzal si všechny nehty, na nohou dokonce až k lunule.


Mru 
re: Pekhart

12.09.2010 16:06

Ty si vůl :))))) A já si furt lámal hlavu proč nehrál :)


gero 
re: re: Pekhart

12.09.2010 16:10

Pekhart nehrál,protože přestoupí do Sparty.


lucifer.pekelny 
re: re: re: Pekhart

12.09.2010 20:14

tak to potom nechápu, že nastoupil jako střídající... asi proto, že do Sparty nepřestoupí? :-D


pohadkar 
re: re: re: re: Pekhart

12.09.2010 20:22

...:-)


gero 
re: re: re: re: Pekhart

12.09.2010 21:03

Trocha vtipu a spekulaci neuskodi :-).


j.holiday 
Štěstíčko

12.09.2010 10:09

ještě doma před zápasem se mi podařilo rozbít půllitr - řekl jsem si "nevadí, střepy přinášej` štěstí!" a během stadionového rozhovoru jsem doplnil, že pokud nám to opravdu štěstí přinese, tak z toho budu muset udělat tradici. (tímto zde otvírám malé investorské okénko a doporučuji nakoupit akcie sklářských firem). Ačkoli se ve hře střídaly světlé momenty s těmi méně povedenými, tak musim říct, že ve mně převažoval pozitivní dojem. Jednoduše jsem věřil, že to tam padne, a tak jsem si u nepovedených momentů říkal "nevadí, příští přihrávka/střela se už povede". Dle mého názoru byl dnešní zápas i dobře odkaučovaný - sestava byla dobře poskládaná, střídání přišlo ve vhodnou dobu, což nám v kombinaci se zmiňovaným štěstíčkem přiválo cenné 3 body. V pozápasovém hodnocení jsem byl sice s pozitivním hodnocením v minoritě, ale svůj dobrý dojem jsem si pokazit nenechal. A navíc ta úžasná mufloní kýta se šípkovou omáčkou u Veverky!!!


Mru 
re: Štěstíčko

12.09.2010 16:09

Tak tomu se taky říká umění v humus fotbalu něco vyzdvihnout :) Hra byla převážně obr hnus,takže jenom 3 body stojí za řeč :)


gero 
re: re: Štěstíčko

12.09.2010 16:11

Jo,jo na všem zlém najdeš něco dobrého.Stará pravda opět v praxi :-).


Jumbo1 
Tři body se počítají...

12.09.2010 10:26

...a to je asi to nejdůležitější. Náš útočný výkon stál za prd, nicméně i přesto jsme nějaké šance měli, navíc si nepamatuji, kdy naposled jsme měli tolik rohů. Jablonec tradičně špatný (až na to břevno v první půli), betonující, zdržující, tak je jedině dobře, že ten gól dostali. Když totiž tým přijede betonovat v devíti, a stejně prohraje, tak třeba příště zkusí hrát fotbal. To sice možná prohraje taky (a pak už je jedno, jestli prohraju 1:0 gólem v 87., nebo jestli dostanu 3:0), ale aspoň se budou mít lidi naco dívat.


Bruska 
Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá práce

12.09.2010 11:03

Nesouhlasím s tím, že jsme utkání vyhráli díky štěstí. Jablonec se prezentoval antifotbalem, doufám, že 4 % příznivců trenéra Komňackého, co ho v minulých debatách chtěli posadit na lavičku Sparty, se dívalo pozorně. Většina hráčů ACS mohla k utkání nastoupit s myšlenkama na Palermo. Nestalo se tak. Tým dával celý první poločas najevo, že chce hrát fotbal a hlavně vyhrát. Skóre se nemělo, protože Blažek i Špit jsou kvalitní brankáři. Sparta se snažila do 60 minuty kombinovat přehuštěným středem, protože centrované míče obecně na Jablonec neplatí. Nad střídáním Sionka a hlavně Matějovského leckdo kroutil nechápavě hlavou, ale povedlo se. Sparty začala Jablonec přehrávat fyzicky, v nasazení, projevila lepší kondici. Dvaníct rohů není náhoda, to je potvrzení tlaku, 65 % držení míče hovoří jasně, kdo ovládal hřiště. Pravděpodobnost, že padne gól se zvyšovala minutu od minuty, Krajčík nestíhal, Drsek se zadýchával a tak stačila jedna přesná přihrávka a Kucka naprosto zaslouženě získal pro Spartu tři body. Takováte utkání jsou o trpělivosti a momentu překvapení, tím byl kupodivu Kweuke.Škoda, že Kadlec nezvýšil na 2:0, ale Špit byl příliš blízko. S Palermem to bude velmi podobné utkání s tím, že "sicilie" má daleko smrtonosnější přechod do útoku a zakončení. Kdo to s Jabloncem psychicky nezvládal a před Kuckovým gólem pískal, ať ve čtvrtek na Letnou neleze. Repre to v týdnu nedokázalo, Sparta včera ano. Porazit antifotým není o zážitku z utkání, ale vůli pracovat a charakteru, ten tým prokázal, což se zpravidla nemine úspěchem. Doma to jde i bez štítového defenzivního záložníka, škoda, že jsme na to nepřišli o pár utkání dřív.


Stanislav 
re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá práce

12.09.2010 11:33

Velmi reálné zhodnocení se kterým se plně ztotožňuji.A mimořádně úspěšné a včasné střídání pomohlo významně ke třem bodíkům!


bohdalka 
re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá práce

12.09.2010 14:49

tak tak...zasloužili si přeprat a my jsme je přeprali...teda jako kluci naši...vlastně my jako sparta...:-))


pohadkar 
re: re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá práce

12.09.2010 19:31

Ták. Sice tenhle můj příspěvek je stará věc, ale pořád je ještě hodně takovejch, co po výhře říká MY a po prohře ONI.


Bruska 
re: re: re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá prá

12.09.2010 20:08

Rád bych znal důvod,v jaký to píšeš souvislosti ?


pohadkar 
re: re: re: re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá

12.09.2010 20:33

Že bych svým způsobem navázal na příspěvek, na kterej jsem reagoval? :-O


recchi 
re: re: re: re: re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale t

13.09.2010 10:28

Bruska:musím přiznat, že i já jsem zapochyboval o správnosti výměny Matějovského a to přes ty jeho zoufalé rohy "na přední tyč". Nevěřil jsem, že myšlenka někoho jiného zbourá tu jabloneckou zeď.Nakonec to nebyla myšlenka, ale prostě jsme je překweukovali neboli přejeli.Jinak souhlas s Tvým hodnocením /skoro jako vždy/. Výhodu čtvrtka vidím v tom, že se nebudeme muset strachovat o to, zda dostaneme gól, protože skupina je milosrdnější než vyřazovací zápasy. Jde prostě jen o to vyhrát a to třeba i tak, že když se nebude dařit, tak budeme zase kweukovat.:-)


disi 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlas, žádné štěstí, a

14.09.2010 06:30

Jj to střídání se Pepovi tentokrát povedlo.A jestli to tak opravdu chtěl,jak to potom střídající hráči realizovali,tak klobouk dolů.


ACS-fan 
re: Nesouhlas, žádné štěstí, ale tvrdá práce

13.09.2010 14:04

Dovolil bych si též s Bruskou souhlasit, Sparta byla celý zápas lepší a podařilo se jí to, co mi jindy tolik chybí - DOTLAČIT v závěru zápas do vítězného konce. A toho si cením! Proti Palermu to bude podobné i jiné. Chybět budou Matějovský s Kuckou, takže zřejmě nastoupí „osvědčený“ Hoheneder. Ten podobné náročné zápasy absolutně nezvládá (viz doma s kodaní a Žilinou), takže nezbývá, než věřit, že se tentokrát třeba stane zázrak …


StarejHomolka 
Sparta

12.09.2010 11:19

Sparta nikdy nehrála na baletní krásu, tu ať si hodnotí v krasobruslení a tento styl ať vyznávají jiné týmy, které nikdy nic nevyhrály a nikam pořádně nepostoupily...tak si na na balet nezvykejme a ani nevyžadujme :-) Náš styl byl a vždy bude o něčem jiném :-) Výhra, důležitá výhra vůle.


gero 
re: Sparta

12.09.2010 16:09

Máš pravdu,ale v něčem byl vždy rozdíl.Dřív aspoň ta hra měla v evropě vice-měně úspěch a soupeř z nás měl respekt.Teď jsme tak možná pro smích (to jak o nás mluvil Hapal,mě možná sralo víc než ty porážky) a v tom je rozdíl.Navíc s tím kádrem co máme bychom měli hrát líp a né omlouvat tu holomajznu a být takovým troskám jako je Žilina pro smích !!!


gero 
Pepa

12.09.2010 16:04

Mě zas dojal s tím jak kritizuje Kucku.Přitom on za to může,že mu nedal aspoň 14 dní dovolene po MS.On je zodpovědný,že hraje tak jak hraje ! Pepa mě prostě vždycky dostane nějakým svým výrokem na tiskovce :-).


r0b0t 
re: Pepa

12.09.2010 16:23

MNě dostává hlavně to, kolik z nás je tak jednoduchejch, že skočí mediálním mrdkám na každou hovadinu. Sparta vyhrála, nebyly sporný momenty, tak o čem budeme psát. Ha bude "válka" mezi Chovancem a Kuckou.


gero 
re: re: Pepa

12.09.2010 16:30

Možna jednoduchej sem,ale že Kucka bude utavenej,jsem tady tvrdil ještě než nějaká krize byla a tvrdil jsem to ještě něž pořádně sezona začala.Hráč ktery ma po MS jen 4 dny volna a který je navíc zraněnej potřebuje klid a ne ho hned cpát do zápasů jako je Ljepaja a Hradec.Na to nemusím číst noviny abych si na to udělal názor.To že Pepa není schopný postavit sestavu bez něj není moje chyba.


actessi 
re: re: re: Pepa

12.09.2010 18:55

Možná na mě bude většina nasraná,ale náš Pepa by měl vrátit trenérskou licenci a zmizet. S Gerem naprostý souhlas.Kucku zataví a pak ho kritizuje? Co on vyblije za hámotiny,zůstává rozum stát.To by neřek ani klient Jedličkova ústavu...:-)


pohadkar 
re: re: re: re: Pepa

12.09.2010 19:39

Pepa to má v hlavě hodně srovnaný. Sice by se mohl učit od Kamila, jak se dělaj rozhovory, ale prostě...pochybuju, že je Juraj utavenej po MS v září. V Africe hrálo cca 700 borců a nevěřím, že jedinej Juraj naskočil do toho kolotoče hned po návratu. Osobně mám Juraje v současným kádru nejradši, takže celkem chápu, proč ho Jozef využívá tak často.


gero 
re: re: re: re: re: Pepa

12.09.2010 21:06

Tak ja ho mám rád taky,ale vidím,že je prostě unavenej,chybí mu ta pohoda co měl loni.Ale třeba se pletu a on rozhodne po skvělém výkonu derby ! Mám,ale takový dojem,že ho Pepa staví,aby ho mohli rychle prodat.


recchi 
re: re: re: re: re: re: Pepa

13.09.2010 10:38

gero:a nemůže to být také třeba proto, že Jura chrát chce? Že to může být jen otázka psychiky jako u spousty dalších spoluhráčů? Osobně si myslím, že utavenej není, tréninky zvládá v pohodě. Krom toho si myslím, že dnešní metodika je na takové úrovni, že by se dalo i fyzicky změřit, zda je organizmus vyčerpaný a v kladném případě, ať je názor na Chovance jakýkoli si myslím, že by tu potřebnou přestávku prostě dostal.Vždyť i ten trochu myšlenkově pomalejší člověk pozná, že z vyždímaného citronu už žádnou šťávu nevymáčkneš.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Pepa

13.09.2010 11:28

Tady vidím jádro celého problému. Ve Spartě není dle sdělení hráčů nikdo kdo by toto hlídal/měřil...záleží na hráčích jak si řeknou "Trenére, nejde to, musím si odpočinout". Jenže to je nesmysl, po mladým talentovi co chce udělat díru do fotbalového světa, nemůžeš chtít, aby toto řekl a pokud je to trochu zapálená a cílevědomá postava, neřekne si o to! Prostě pojede dokud to půjde..dokud si neurve nějakej ten vaz nebo nezlomí nějakou tu kost...v tomto vidím zásadní problém, že odpovědnost za zdraví je dávána jen hráčům samotným, který sice nejlépe vědí co je bolí a co ne, ale pokud existují prostředky jak jim toto jejich rozhodnutí zhodnotit, tak by se měly využívat.


Kocek 
re: re: re: re: re: Pepa

13.09.2010 10:44

Téměř nikde v Evropě nezačala liga tak brzo, navíc jsme hráli hned druhý předkolo LM. Myslim, že hráči, co měli po MS zápřah jako Kuco, by se dali spočítat na prstech jedný ruky. Tady to Pepa prostě posral, proti Liepaje ho měl nechat odpočinout.


fanda357 
re: re: re: re: re: Pepa

14.09.2010 14:56

Ale dostávali volno, skoro všichni, trenéři je nechávali odpočívat.


amradek 
LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

12.09.2010 20:48

čau chci se zeptat jestly by tu byl někdo tak hodnej a koupil my 4 lístky na derby do kotle mam to do Prahy 120km a nemam se pro ně jak dostat.dám vám za to třeba 250 kdyžtak se ozvěte na email amradek@seznam.cz díky


Penek 
re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

12.09.2010 20:58

Lístky se prodávají i v den zápasu do 14hod.Dostali jsme jich dost,takže nemusíš mít strach,že bude vyprodáno.


Mru 
re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

13.09.2010 15:08

Já myslel ,že 250 stojí normálně :))) Já se tento zápas asi nalepím na náš sektor za plot. Ty děvky co nás tam po zápase vždy drží přes půl hodiny bych zkopal do držky.Mno uvidím. S cenou taky pěkně vyjebali žebráci-já myslel, že se Sparta pokusila vyšpekulovat jednotnou cenu na venkovní zápasy (cca 150)-možná se pletu.


jiri 
re: re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

13.09.2010 15:15

Já sem to pochopil, že myslí 250,- navíc...


amradek 
re: re: re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

13.09.2010 16:35

jj to si pochopil dobře 250,- na víc:)) ale už se snad našel hodnej spartan co my to koupí :))


Janina 
re: re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

13.09.2010 17:38

Jednotna cena na venkovni zapasy? prosim te jak jsi na takovy, podle me blabol, prisel?


Mru 
re: re: re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

14.09.2010 00:18

Stačí chodit na stadion. Pro České Budějky a další následující to tak mělo být oplátkou za to, že Sparta pro vlajkonoše hostí udělá cenu taky stejnou.. Tak si ty bláboli zase nech a choď taky někdy do ochozů ;) Prej blábol....


Kocek 
re: re: re: re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

14.09.2010 10:20

No sorry, ale to je fakt pěkná kravina... V Příbrami, Plzni, Liberci, Jablonci, Budějicích a dalších máš lístek cca za kilo, takže dle tvé logiky bysme jen za to, abysme neplatili Slávii 250, měli všude platit víc? :DDD Každej klub si určuje ceny lístků sám, a třeba mně osobně se už dlouho nelíbí, že na Spartě maj vlajkonoši hostů vyšší ceny, než my na srovnatelných místech. Vždycky sem tohle krizitoval u Slávie, která zvedala ceny lístků jen na nás, a my to děláme už taky.. Btw. první derby v novém cirkusu bylo pro nás za 300...


DarkCook 
re: re: re: re: re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

14.09.2010 15:04

Myslím, že v tom máš trochu hokej :) Nejde o jednotnou cenu pro všechny fanoušky, ale o to, že od této sezony by mělo platit, že lístky do sektoru pro hostující fanoušky nesmí být dražší, než lístky pro domácí fanoušky do kvalitativně stejného, či podobného sektoru.


Kocek 
re: LÍSTKY NA DERBY PROSÍÍM

14.09.2010 10:21

Kdybys nikoho nesehnal, tak si kup přes stránky Slávie normálně lístek vedle kotle, beztak to tam bude sparťanskej sektor stejně jako pokaždý.