Gratulace (SK Slavia Praha - AC SPARTA PRAHA, 9. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ACS-fan 
Třikrát tři je devět

21.09.2010 08:09

Třetím vítězstvím v řadě se silnými soupeři Sparta splnila (nejen) mé přání tímto způsobem alespoň částečně odčinit ostudu se Žilinou. Včerejší vítězství je o to cennější, že se rodilo těžce, v samém závěru, s potřebnou trochou štěstí. Ta nechyběla ani při předchozích dvou s Jabloncem a Palermem. Ale to za pár týdnů nebude nikdo řešit, dosažené výsledky zůstanou. Včera se mi naše hra dlouho nelíbila, Kucka s Matějovským kazili jeden balón za druhým, Slávie dobře a natěsno bránila, což jsme řešili nakopáváním míčů, které snadno sbíral Koubský. Přitom na tohoto pomalého a nemotorného stopera by platila kombinace po zemi. U Matějovského se musím zastavit, je pro mě velkým zklamáním a svými výkony dává za pravdu těm, kdo nad jeho příchodem za nemalý peníz kroutili hlavou. Zatím se zviditelňuje hlavně fauly, řečněním a kartami. Na jeho bídný výkon naštěstí reagoval trenér střídáním. Na lavičce už po právu skončili Žofčák s Vachouškem, možná by slušela i Matějovskému. Na ní by se mohl zamyslet nad tím, co doposud předvádí. Trenér Chovanec v době největší krize sliboval jinou Spartu a jsem rád, že nemluvil do větru. Vzestupnou tendenci herní a razantní bodovou musíme potvrdit v dalších zápasech. A další tři budou zase hodně těžké. Bodová přání, tím méně maximalistická, už ale vznášet nebudu :-). Za „mírný pokrok v mezích zákona“ a vítězství na půdě odvěkého rivala díky. AŤ ŽIJE SPARTA! P.S. A Lukáškovi i jeho rodičům mnoho radosti ze života a Sparty zvlášť :-) !


lucifer.pekelny 
re: Třikrát tři je devět

21.09.2010 08:30

Ono je potřeba vzít v potaz, že Matějovský přišel ted v létě... a dle mě bez fyzičky. Jiným hráčům dáváme taky čas. Nevím o moc hráčích, kteří přišli a hned jim to lepilo. Uvidíme na jaře :-)


luckyboy 
re: re: Třikrát tři je devět

21.09.2010 12:21

Sorry, ale tohle není jen o fyzičce. Když mu u nohy nelepí ani balon, je to někde jinde. Mám obavu, že je to v hlavě. Nicméně si myslím, že je to výborný fotbalista, který by měl dostat ještě čas, pak se uvidí...


actessi 
re: Třikrát tři je devět

21.09.2010 08:47

Nezlob se na mě.ale Žofi by podle mého měl hrát a to na úkor Siona.Nic proti němu nemám,ale ten je tak vyčichlej,že to až bouchá dveřma.Chovanec ho totálně odnaučil kopnout do balonu.Co na tom,že naběhá dvanáct km,když jedenáct a půl zbytečně? Dle mého by si mohl klidně odpočinout.A náš Pepek s ním:-) Jinak veliká jednička za bojovnost v závěru.Aspoň,že tam dali Podanýho,který to oproti Matějkovi značně oživil.


ACS-fan 
re: re: Třikrát tři je devět

21.09.2010 09:03

Žofčák je dobrý fotbalista, ale psychicky nezvládá náročné zápasy, při kterých nosí srdce v kalhotech. Takový hráč je pro Spartu bezcenný. Myslím, že ho brzy znovu čeká hostování a pak definitivní odchod.


actessi 
re: re: re: Třikrát tři je devět

21.09.2010 09:20

je to možný,ale můj názor je,že teď by na tom byl líp než Sion...Ale já do toho zas tak nevidím,nejsem José Chovanec:-))


ACS-fan 
re: re: re: re: Třikrát tři je devět

23.09.2010 10:57

No tak jsem to špatně odhadl, už teď ho prodali do Slovanu :-)


Dynamo 
Sionko a Matějovský

21.09.2010 08:11

tihle dva prostě nemají v současné výkonosti na základní sestavu..hlavně Matějovský je absolutně nulovej a více se hádá než kope do míče...Kucka je taky dost strašnej, jedinej jeho přínos je v hlavičkových soubojích.


piskyn 
re: Sionko a Matějovský

21.09.2010 10:50

a ty ses skarohlid a nespokojenej clovek. vcera jsme vyhrali derby!!! vis o tom vubec?


Kocek 
re: re: Sionko a Matějovský

21.09.2010 14:11

A co?? To jako když jsme vyhráli nad dost slabou Slávií, tak nesmíme vidět, že někteří hráči jsou totálně z formy?? Kucka Vacek Matějovský, všechno super hráči, ale spolu si v záloze překážej, Sionko pouze běhá a neobejde jedinýho hráče, atd. Výhra je pěkná, ale byla víceméně povinná, takže mnohem těžší zápasy nás teď čekaj.


pohadkar 
re: re: re: Sionko a Matějovský

21.09.2010 19:22

To nejtěžší v podzimní části máme za sebou. Už nebudeme mít oproti ostatním v naší lize tak často zápasy středa neděle. Poháry hrajem jen u zápasů Liberce a Olomouce, ale ty snad zvládneme. Dva zápasy EL odehrajem po podzimní části GL.


Kocek 
re: re: re: re: Sionko a Matějovský

22.09.2010 13:43

No, hlavně s rusákem 15. prosince, to bude asi hodně vo rumech :))


dombas 
re: re: Sionko a Matějovský

22.09.2010 06:57

..já s nim souhlasim, sionko s matějovskym na pár zápasů na lavičku,trošku se nad sebou zamyslet a pak začít zase něco hrát..


bohdalka 
re: re: re: Sionko a Matějovský

22.09.2010 15:38

Mno...to jsou zase veci..." absolutne nulovej"," totalne z formy"..." zamyslet" ( hotovej fotbalista kolem tricitky?) to je moda davat vsemu takovyhle privlastky?


dombas 
re: re: re: re: Sionko a Matějovský

22.09.2010 21:45

..to je fakt, lepší by bylo napsat - dostat se zpátky do formy..


bohdalka 
re: re: re: re: re: Sionko a Matějovský

22.09.2010 22:08

Treba...a uplne nejlepsi, abys nevypadal jako pojidac salamounova hovna, by bylo napsat "podle myho nazoru..." jednoducha, univerzalni formulka, ktera te vyvaze ze zjednodusovani...


disi 
re: re: re: re: Sionko a Matějovský

23.09.2010 19:20

To víš,přívlastky jsou důležitý.Viz. 1.díl ,,básníků" :-)


fanda357 
Sláva

21.09.2010 08:20

že by konečně se Sparta rozjela? Jen dva rýpavé dotazy - proč se změnila vítězná sestava ze zápasu s Palermem? Celá liga ví, že Pepa hraje na jednoho útočníka a nakopávané míče - pochopí někdy, že se na to všichni pečlivě připravují a že uhlídat jednoho útočníka není až zas takový problém? Když dali míč na zem, tak byli schopni se rychlými přihrávkami dostat za obranu. Vysoké nakopávané míče byly bez šance.


mojža 
re: Sláva

21.09.2010 08:40

Souhlas jsem přesvědčený,že stylem a se sestavou se kterou jsme hráli proti Palermu a konec zápasu včera bychom místo Plzně válcovali ligu my,jen se nebát posadit Matějovského,který od začátku angažmá nadělal Spartě víc škody než užitku,zadarmo je drahý.


Jumbo1 
Krásný čtení

21.09.2010 08:22

Původně jsem chtěl psát taky, mám velkou radost, ale Bombito už všechno řekl, tak to zbytečně nebudu opakovat. Krásný článek. A panu Tomášovi (je to doufám ten tomáš, kterého myslím) i paní Katce gratuluju!


Patejl 
Popisky u fotek...

21.09.2010 08:47

Popisky u fotek me neskutecne pobavily...diky :-)


piskyn 
DERBY JE NASE, SLAVISTI

21.09.2010 09:29

tenhle transparent mam furt pred ocima a hrozne mi zlepsuje naladu. to jsou vazne usmevny zoufalci. ja jim snad ani ten sestup nepreju, protoze bez nich by takova sranda v lize nebyla...


Ludva 
re: DERBY JE NASE, SLAVISTI

21.09.2010 09:38

Nejvíce se mi včra líbil pokřik s HOTELEM!!:)))


piskyn 
re: re: DERBY JE NASE, SLAVISTI

21.09.2010 09:43

jo, ten byl taky dobrej. V Tescu Eden clovek ale zazije legraci . . .


Ludva 
re: re: re: DERBY JE NASE, SLAVISTI

21.09.2010 12:45

Jo, jo:)..on i ten příchod ke stadionu, kde na všechny koukne klokan shop, to je k nezaplacení:))))


DAPDO 
...............

21.09.2010 10:40

Člověk by čekal po takhle krásně vyhraným derby v poslední minutě salvy radosti a štěstí od fanoušků,místo toho je polovina příspěvků v diskuzi ke článku o derby kritických...Prostě nechápu!


Targo 
re: ...............

21.09.2010 11:01

Tak radost má každej, ale realita je taková, že kromě 10ti minut na začátku a na konci nás Slávie snadno přehrávala, nebyla tam kloudná akce,přesný přihrávky, to, jak si hráči předkopávali nebo zpracovávali míč bylo často k pláči.


piskyn 
re: re: ...............

21.09.2010 11:11

vsechno spatne, mas pravdu. stalo to za hovno a kdyby to slo, tak bych navrhl CMFS, aby nam ty tri body za takovouhle vyhru strhl. Matejovsky tragickej, Bony taky (dal jen jeden gol), Kladrubsky nejhorsi (nedal ani jeden gol) a o Pamicovi nemluve (co si to dovoluje neskorovat jako proti Brnu). Blaza taky hanebnej vykon, nechapu jak muze inkasovat od impotentu formatu Slavie. Repa opet nezklamal a dostal zlutou kartu, ten hrac Sparte jen skodi, meli by ho vyrazit. Je co zlepsovat, jestli to bude takhle pokracovat, tak budem hrat o zachranu i my za chvilku. Jsem vecne nasranej, i kdyby jsme vyhrali deset derby, i kdyby jsme vyhrali titul, i kdyby jsme vyhrali Ligu Mistru, jsem nasranej uz jen z principu. Vzdycky si najdu neco co je spatne, z vyher a uspechu se neraduju, protoze jsou to jen dila stesti a nahody....


Ludva 
re: re: re: ...............

21.09.2010 12:49

Podepisuju!:)...opravdu nechapu, proc nekdo hleda to spatny na necem tak peknym jako je potupení sešívek v "jejich" Edenu, který si mysleli, že maj 3 body a Hotel a zatím skončili bez bodu a bez Hotelu (ten maj napůl s Klokanem v nájmu:))) Smrt slavii!!... a Kiselovi!:)


Jumbo1 
re: re: re: ...............

21.09.2010 13:51

pyskin na hrad, na kritiku je čas jindy, ne po podříznutí sešívané sv*ně v 89. minutě :-)


Shater258 
re: re: re: ...............

21.09.2010 15:01

8)


Targo 
re: re: re: ...............

21.09.2010 16:41

Bla bla bla blááááá, bla... Bla. Přesně pro tohle jsou tady všichni fanoušci k smíchu. Hrajem hovno na náhodu od začátku sezony, nakopávaný míče.. Nevyhrajem s tím pár zápasů, vypadnem se žilinou, každej nas*anej a odvolává se Chovanec. Vyhrajem stejným stylem se štěstím proti Jablonci a teď v derby kdy jsme 70 minut zápasu horší, přehraný kombinačně od marnýho žida a kdo nejuchá, je za podivína. K smíchu. Takže super, že jsme vyhráli, a Chovanec VEN.


DAPDO 
re: re: re: re: ...............

21.09.2010 18:43

Každej po Žilině odvolával Chovance?Já myslím,že nemáš až tak pravdu.Důvody vypadnutí se tady napsaly několikrát,takže to nebudu opakovat.Ale jestli je většina fandů Sparty negativních jako Ty,hledají jen chyby a po každé porážce odvolávají trenéra,tak se asi nikdy nedočkáme vyprodané Letné a atmosféry jakou bychom všichni chtěli.


Targo 
re: re: re: re: re: ...............

21.09.2010 19:10

To, že se na to koukám realisticky znamená, že jsem negativní? A už vůbec nechápu spojitost s vyprodáváním Letný, a navíc jsem si nevšiml, že bych odvolával trenera po každé porážce. Já GSM odvolávám po každým zápase už rok půl, po každým podobným výkonu a představení, ať je výsledek jakýkoliv. Zahrajem dvě utkání z deseti dobře a koukatelně, a pak osm otřesně, ve kterých skoro neexistuje mezihra a člověk nevidí kloudnou akci nebo nějakej systém, z nichž nějaký prohrajou a část ukopou se štěstím jako třeba včera derby. Tak sorry, že nejuchám a neslavím a tenhle nepodstatný detail tak nějak nezametu pod koberec jako ostatní, jsem strašnej člověk :-D


DAPDO 
re: re: re: re: re: re: ...............

21.09.2010 19:53

Takže jseš ještě lepší,než jsem myslel.Odvoláváš Chovance po každým zápase,hmmm.... A co jsi říkal v květnu na zisk titulu,to jsi na stadionu taky odvolával GSM?


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: ...............

21.09.2010 20:01

Co? Že jsme měli z prdele kliku a ten titul uvalil kvalitní kádr chaoticky samospádem navzdory zásahům toho blba Chovanců. A to jsme se o něj báli do poslední minuty a nebýt třeba toho zázračnýho vyrovnání Bolky v Ostravě v nastavení, tak jsme o něj přišli. Jestli ti tohle přijde jako dobrá vizitka Sparty a dobrá trenérská práce, vzhledem k podmínkám a kádru, co tu je, tak to potěš koště.


DAPDO 
re: re: re: re: re: re: re: re: ...............

21.09.2010 20:17

Začni fandit někomu jinýmu,máslo,děláš SPARTIČCE akorát ostudu !!!


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..............

21.09.2010 20:33

A to jako proč? Radši drž hubu ty hovado :D


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..............

21.09.2010 20:39

Nechci se vám navážet do krásný rozpravy, ale i když za Chovancem stojím, tak se musím Targa zastat. Říká jenom svůj názor, na kterej má každej právo, takže ho nepřevychovávej. Navíc ho znám osobně a pro Spartu dejchá.


j.holiday 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..........

22.09.2010 15:52

Targo je lenoch, jen mu klidně nadávejte!


dombas 
re: re: re: re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 07:04

ser na to, nemá to cenu..hrajem hovno dlouhodobě, pepika herní styl je nakopávání balonů na náhodu,po zemi si nepřihrajem ale tady to nikdo nevidí..jo derby super, euforie a radost jako dlouho ne ale to že z naší hry bolej oči a naše hvězdná záloha se nechala přehrávat ad dřeváků ze seshitova to nikdo nevidí...


Azurit 
re: re: ...............

21.09.2010 15:12

Ale na to se Targo historie neptá...


Targo 
re: re: re: ...............

21.09.2010 16:52

To je jasný, ale nevim proč by tu měly být jen oslavný komentáře. Já tady budu juchat a křepčit, až vyhrajem v derby, střed hřiště bude patřit Spartě a nebudem tam uplně přehraný a utkání bude v režii Sparty. Ne po tomhle.


DAPDO 
re: re: re: re: ...............

21.09.2010 18:54

Takže jsi vlastně nasranej,že jsme derby odmakali a vyhráli.Sice máme tři body,ale podle Tebe nezaslouženě,tak budem kritizovat a navážet se do hráčů a do trenérů místo toho,aby sis ožral držku,provokoval všechny židy ať choděj kanálama a byl rád,že to takhle dopadlo?


Targo 
re: re: re: re: re: ...............

21.09.2010 19:17

Kde vidíš, že jsem nasranej? Ne, budem dělat všechno co píšeš, ale navíc i kritizovat některý hráče a hlavně trenera za to, co Sparta dlouhodobě předvádí. Nebo spíš nepředvádí.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: ...............

21.09.2010 22:11

Chovanec samozřejmě není trenér, to snad ví každej a už vůbec ne dobrej trenér:)..jenže jaksi nevím kdo jinej by tam měl momentálně jít?..kromě tedy Franze, pro kterýho ještě ale nenastal čas, ABY SE VRÁTIL!:) Bohužel nevidím lepší variantu...ty jo?:)


piskyn 
re: re: re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 08:33

Presne tak, Targo by tady jen posazoval hrace na lavicku, kritizoval vsechny, vyhazoval trenera a buhvi co vsechno, ovsem navrhnout nahradni variantu ejhle! Problem. Trochu mi to pripomina vcerejsi odborarskou demonstraci. O hovne, o nicem. Sparta vyhrala derby a ja si to uzivam (coz neznamena, ze nevidim problemy). Ceska mentalita je nekdy opravdu napresdrzku


Rudej 
re: re: re: re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 09:50

piskyn:Ty jsi vůl.To je asi tak vše,co Ti chci říct.


piskyn 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..............

22.09.2010 10:40

Ahoj, diky. neznam te, nesouhlasim s tebou, ale k urazkam se snizovat nebudu. priste bych uvital konstruktivnejsi komentar z tve strany a ne vetu hodnou chlapeckejch zachodku zakladni skoly. jsme tady, aspon doufam, vsichni spartani a nechapu proc bychom se tady meli mezi sebou urazet. kazdej ma svuj nazor na vec a kazdej ho ma tady pravo ventilovat, ale urazet se??? sorry, s tim fuckt nesouhlasim


Rudej 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..........

22.09.2010 12:07

piskyn:Pro Tebe není vůl urážka,to je diagnoza!!


piskyn 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: ......

22.09.2010 14:33

diky, jses frajer. muj velkej vzor, chtel bych bejt jako ty, tak hustej a vtipnej. tleskam ti, jen tak dal!


piskyn 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..

22.09.2010 14:36

jeste mala rada, za teckou ci carkou se v ceskym jazyce dela mezera. kdyz uz nekoho urazis, delej to s noblesou a inteligentne, takhle to vypada ze neumis vypotit vic nez jednu vetu a jeste zes evidentne nedochodil mozna ani ZS.


Barney Gumble 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.09.2010 14:44

Ono se toho v českém jazyce dělá víc, třeba se píše s háčky a čárkami, či se začíná věta velkým písmenem :)) Chlapci, chlapci, jak na dětském pískovišti :))


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.09.2010 16:27

Tak tímhle jsi mu to teda nandal. Jinak za inteligentně bych dal tečku a za slovo vypadá čárku. Ale jestli jsi chtěl tímhle příspěvkem docílit toho, že si tvůj komentář teď bude číst každej dvakrát, tak se ti to povedlo.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ..............

22.09.2010 11:11

Ty jsi demonstroval?:))


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 20:49

Já o řešeních, který jsou podle mě lepší, mám jasno. Ale s tebou se o tom bavit nemá cenu, ty si běž oslavovat, užívat si vítěztví z derby a přemýšlení nad důvody, proč bylo náhodný a byli jsme přehraný od týmu, co 4 zápasy nevyhrál v lize, nech radši jiným inteligentnějším.


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 20:35

Straka, někdo ze zahraničí a u mě Komňacký, toho bych chtěl ,aby dostal šanci. Nebo jakýkoliv trener, za kterým jsou výsledky.. Pro mě by byl prakticky kdokoliv lepší než Pepíček. Ten nemá výsledky vůbec nikde a jediný,co pro něj mluví, je ten titul minulou sezonu a to už jsem psal, co si o tom myslím. ( Ale nesere mě, že jsme ho získali :-D ) Předvádí jeden přehmat za druhým, každej druhej zápas. Rozbíjí vítězný sestavy, hráče staví na nesmyslný posty v stupidním rozestavení. Dva roky co tu je pořád dokola a dokola. Kdyby tam seděl někdo jinej takhle neschopnej, je na hodinu venku. A to má k ruce podle mě nejsilnější kádr za posledních 5 let.


j.holiday 
re: re: ...............

22.09.2010 15:51

Targo, ty pláčeš? chceš podat kapesníček? usušíme Targouškovi slzičky..


Targo 
re: re: re: ...............

22.09.2010 20:38

Jo pláču dost často z toho co Sparta předvádí.


j.holiday 
re: re: re: re: ...............

22.09.2010 20:48

kdybys jezdil s kamarádama na chatu, tak bys byl zocelenej a ňáká nepovedená přihrávka by tě nerozházela;-)


Targo 
re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 20:52

Ty jsi zaujatej. :-) Mě nerozhazují pokažený přihrávky, ale spíš těch pár pitomců tady.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: ...............

22.09.2010 22:04

Tady si nemáte co notovat, tady se hádá, tak aspoň náký sprostý slova do každý věty to chce, at to je trochu kontroverzní:)) Sváťo, Sváťo, ty imprese se samy neudělaj:))


pohadkar 
Paráda!

21.09.2010 11:10

Podle mě není náhoda, že dáváme hodně branek v závěru utkání. Tohle je známka toho, že kluci bojují až do konce a hlavně mají fyzičku na celej zápas. Na Libora prosím neplivejte, myslím že jeho samotnýho štve, že se mu nedáří. Ale když nic jinýho, tak hraje stylem, že na sebe poutá pozornost více hráčů a tím vytváří prostor pro ostatní. Jsem rád, že kucí derby zvládli, protože po prohře bych pěnil asi jako ve sprše, když ladím optimální teplotu, nebo když stojím u pečiva a nemůžu rozdělat igelitovej pytlík. Akorát že tady by mě prohra hryzala půl roku. Někdo se tady zmínil, že by byla škoda, kdyby kanálolezci sestoupili. Mně osobně by tohle teda vůbec nevadilo. Rád bych zašel na derby, kde by si je povodlili naši kluci z juniorky. A pamatujte si, ve vašem okolí to dejte židákům pěkně sežrat. Nebojte se, že oni vás by v případě jejich výhry nechali bejt. Různě v novinách v rozhovorech a na tiskovkách si každej držel odstup a bylo všechno v duchu "je to jenom fotbal, na kafíčko zajdeme a bla bla" RIVALITA A NENÁVIST! VLÁDCI PRAHY!


piskyn 
re: Paráda!

21.09.2010 11:15

ahoj, konecne poradnej prispevek. s tim jejich sestupem menim nazor, takova vyhra Sparty B v derby by byla naprosto pikantni nezapomenutelna zalezitost. Vyhrali jsme derby, pojdme se radovat a slavit! P.S.-Liborovi to nejde, sam je z toho spatnej. Nezatracujte ho!


Ludva 
Pamič

21.09.2010 12:53

Jinak Pamič to je robot a ne člověk, protože aby na konci zápasu útočil/napadal jako levej bek na pravým křídle, to chce fanatismus! Super výkon!


WvP 
re: Pamič

21.09.2010 13:15

Souhlasím s Tebou, že Pami jezdí jak motorová myš celý zápas.Jinak tak jednu, dvě chybky za zápas předvede, ale to jeho nasazení po celý zápas je imponující. A až mu ještě někdo z našich tajnůstkářů prozradí sladké tajemství, že při střelách má tu nohu trochu klopit, tak mu to tam brzo začne i padat. Jinak znovu vyprášit žida v jeho lágru, hned se mi jinak dneska vstávalo.


actessi 
re: re: Pamič

21.09.2010 19:32

naprostý souhlas.Jen mi hlava nebere,proč ho Řepan sjede za každou volovinu.Kdyby to mělo být naopak,tak ho Pami za poslední výkony musel vyhodit minimálně ze stadionu.Řepana mám rád,ale bohužel,je to tak.A ten blb Chovancu řekne,že je zajímavej,protože běhá.To mu poradil někdo z Jedličkárny?? :-)


WvP 
re: re: re: Pamič

21.09.2010 20:07

Můžem se jenom domejšlet. Třeba protože to má k němu na place nejblíž, nebo že je cizinec, anebo mu v ranným dětství, když byl s rodiči v tehdejší Jugoslávii nějakej Chorvat udělal bebí... A co nosí v hlavě GSM José "Special Zero", když dělá sestavu, to už je úplnej Bermudskej trojúhelník. Ale musím uznat, že výsledkově mu to už druhý rok vychází. A včil mudruj!


paolo.maldini 
15. minut druhe pule

21.09.2010 13:16

Mne prislo, ze prvnich patnact minut druhe pule jsme je vubec nepustili k mici a nedovolili jim prekrocit pulku. mel sem pocit, ze toho gola proste musime dat ;).


lebzna 
MC/EC

21.09.2010 13:43

Listek: 500,- Jizda 45 minut busem a 30 minut cekani na vstup: 0,- Videt slavisticky obliceje v 89. minute: K nezaplaceni!


malexx 
re: MC/EC

21.09.2010 15:15

originalni je to dost, to nemohu rict..


matjo 
Nádhera

21.09.2010 15:13

Takhle to být každej zápas, tak se nedožiju 40ti... Ale jinak parádní zážitek. Taky poločasová děkovačka benjamínkům byla perfektní, kluci budou machrovat ve školce, jak jim tleskal celej kotel... :-)


Shater258 
Máte tam chybu, derby je naše !!!!!!!

21.09.2010 15:47

Tak nevim jak všichni zdejší stěžovatelé, ale já jsem se včera od cca 15:30 až do pozdních večerních hodin, skvěle bavil, za což patří díky především našim hráčům, ale i všem co tam včera byli, pochod byl super a zápas... otočit derby, wooooooooooow, to bylo něco.Srát na to kdo jak běhal a kopal, to má na starosti GSM doufám že bude schopen s týmem zajistit nám víc takovéto radosti !!!


gero 
Paráda

21.09.2010 16:29

Včera jsem prožil 3 stavy.1-po první půli jsem byl zklamanej a moc jsem nevěřil.2-když jsme vyrovnali a ja jsem si říkal,aspoň bod.No a 3-euforický po Bonyho golu a vítězství.Každopádně včera výsledek lepší než výkon.Sparta forever ! :-).


Bruska 
Nikoli vítězství, ale poprava

21.09.2010 16:42

Není umění zvitězit v utkání, když se daří a takřka každý míč, do kterého kopnou hráči skončí v brance. Vrchol umění zůstává v podobě smrtícího úderu. Jestli soupeř vkládal do utkání nějaké naděje, tak Sparta jej o ně připravila dokonale, poslala Slávii do boje o holou ligovou existenci, záchranu, navíc se zlomenou psychikou, s pocitem naprosté bezmocnosti, s důkazem, že trenér Jarolím je neschopný a hráči sešívaných prostě nemají šanci na úspěch. Ano stačil jediný gól a v Edenu nastal soumrak, který může trvat dlouho. Bude se v příštím roce vůbec hrát derby ? Jsem rád, že Sparty dala sešívkám lekci z toho, že nemusí.


Kovanej 
re: Nikoli vítězství, ale poprava

21.09.2010 20:10

spravne, to byla exekuce.... :o)


amradek 
fandění

21.09.2010 16:54

Shater258 
Pár videí z pochodu (sorry jen mobil)

21.09.2010 17:17

Alesh.SF 
jarolím a ofsajd

21.09.2010 17:55

Myslíte že byl ? Mně to nepřišlo, navíc to byla standardka..


rufus 
Choreo

21.09.2010 18:36

celkem povedený choreo "Hotel je to, co vy nemáte" předvedli slávisti.. :) Zdá se, že už se smířili s tím, že sdílejí s Bohemkou společnej hotel, kde hrají domácí zápasy :)


Penek 
re: Choreo

22.09.2010 00:37

To bylo slovo KOTEL


acskncl 
re: re: Choreo

22.09.2010 00:57

To v planu meli, akorat to prvni pismenko bylo vic podobne H


Ludva 
re: re: Choreo

22.09.2010 08:38

Penku ty snad neumíš číst?:)..byl to Hotel!:))


janecek 
A co pochod??

21.09.2010 19:17

Nikde jsem zatím nečetl komentáře k pochodu a tak já lehký postřeh přidám. Nebylo to nejhorší, co se počtu týká, já bych to odhadl u Sparty tak na 250-300 kilka, cestou na Strašnické už to bylo o něco více. Ale poněkud mě překvapilo, že v podstatě nebylo žádné čelo, žádná velká vlajka vpředu, rovněž tak jsem neviděl nikoho z vedoucích kotelníků ( záměrně nikoho nejmenuju, ale skutečně jsem neviděl ze známých tváří nikoho), v podstatě to bylo celé bez organizace, vepředu bylo pár adolescentů, minimálně pyrotechniky ( až na mých pár ohníčků jsem viděl ještě asi 4 římské ohně, jinak nic),. U synagogy už to bylo o dost lepší, už se tam toho někdo ujal, ale v podstatě mi přišel ten pochod velice vlažný a myslím, že je to docela škoda..:-((


robik 
re: A co pochod??

21.09.2010 22:20

Spoustu lidí pochod nezajímá;-) Četníci tě buzerujou všude, tak proč se nechat otravovat ještě v Praze!! A hlavně když v pracovní den mizíš dřív z práce, tak si radši zaskočíš někam na jedno a né se trmácet na Letnou a zpět, kor když děláš ve východní části Prahy. Jinak předpokládám, že ty osoby které si neviděl byli určitě na zcela jiném"pochodu"


janecek 
re: re: A co pochod??

22.09.2010 05:28

No, nemyslím si, že máš pravdu. Přece jen, soudě podle sebe, shodou okolností jsem jel právě z Prahy - Východ. Nebylo mi zatěžko dojet na Letnou, stejně tak, jako si právě tam dát pár pif a pak ten průvod absolvovat. I s policejní buzerací.To k tomu patří. Prostě nemám s tím problém a to je mi chlapče přes 40 a výjezdů za sebou, že bys to nespočítal. Ale souhlasím s Tebou v jedné věci a to je ta, že x lidí pochod nezajímá. Ono totiž na Spartě bohužel X dalších věcí mnoho lidí nezajímá a podle toho taky pár věcí vypadá. Jenže- to je právě ten problém...:-(( Čímž samozřejmě nijak nesnižuju snahu a ochotu těch, kteří to pociťují a konají stejně jako já.A věř mi, že vím, co píšu. Pamatuju toho skutečně dost.Takovýhle průvod byl jen slabým odvárkem průvodů, které kdysi bývávaly, to jen na okraj.A souvisí s tím i mnoho dalšího. Nerad to píšu, ale ono se pak nelze moc divit Sever Jude, že vyrukují s choreem typu Kotel...Jo jistě, včera tam byl, velký, nabitý plus fanatický support, to se mi moc líbilo, sám nemůžu dnes ani promluvit. Ovšem co si budeme nalhávat, doma je to někdy skutečně bída. A věci jako byl ten vlažný průvod s tím určitě souvisejí. Není to ode mě kritika nikoho, jen postesknutí a zamyšlení.


7kaka7 
re: A co pochod??

22.09.2010 20:26

Nevim jestli toho pyra bude někdy víc když třeba mě poldové sebrali kvůli jedný světlici na pochodu (nikam sem jí nehodil) ještě před zápasem....


nasersi 
MM?

21.09.2010 23:37

Mám dotaz, u těch fotek co jsou označený MM znamená t, že se na nich nacházejí Medialní Mrdky? :O


Bruska 
Slávie je nemoc, Targo

22.09.2010 02:45

a jak čtu, co sem píšeš, tak si proti ní špatně očkovanej. Sparťanská šlechta počítá tituly, vítězství a ponížení soupeře. To ostatní jsou židovské kecy, kydy, prdy.


Kocek 
re: Slávie je nemoc, Targo

22.09.2010 13:47

Když já už bych chtěl taky vidět FOTBAL, a ne že sestava 4-4-2 s Palermem zahraje hodně dobře, a ten náš kokos dá v Edenu, kde je současná Slávie mnohem slabší než Palermo, zase sestavu 4-5-1. Nejsem odborník na fotbal, ale i já vidim, jak se uprostřed Kuco, Matěj a Váca nedokážou dohodnout a navzájem si překážej. Pak přijde Podaný a najednou se hraje do křídel, a je to slušná hra, proč to nejde od začátku?? Čeho se pořád kurwa bojíme, sešitce v jeho současný formě? Není něco špatně, když SPARTA čeká co udělá soupeř, místo aby to bylo opačně a soupeř se z nás klepal strachy?


ACS-fan 
re: re: Slávie je nemoc, Targo

22.09.2010 14:29

Na práci Chovance a jeho tria může být tisíc a jeden názor (i já občas pochybuji), ale uvědomil jsem si, že v moderní historii, po roce 1990, je to jediný trenér, který dokázal zastavit pád mužstva po totálním výsledkovém i herním kolapsu. Pokud se v předchozích letech dostala Sparta do podobných s*aček, jako po Žilině, trenér se vždy poroučel, protože s tím nic nedokázal udělat. Chovanec dokázal ustát obrovský tlak a mužstvo zvednout. Natěšení supi, nejen mediální, už nad námi kroužili a sklaplo jim. Proto by si trenéři zasloužili trochu naší trpělivosti, podzim bude hodně náročný, s hodnocením bych počkal do prosince. Užijme si svého vzestupu a vítězství v derby, ono té radosti v posledních letech zase tolik nebylo.


Kocek 
re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 08:51

No, v moderní historii je to jedinej trenér, pod nímž si hráči doslova dělaj co chtěj. Pod pořádným koučem by si Sionko a Matějovský v životě nedovolili to, co v Poznani. Když tady Lavička chtěl dělat mentální trénink a hráči se mu vysmáli, tak Chovanec, místo aby je zmrdal, dělal jakoby nic, a Lavičku pak ještě shodil.. Ať je to jak chce, za hráče zodpovídá trenér, a pokud po podzimu nepovedeme ligu a nebudeme v jarní fázi EL, budu pro jeho odchod. Protože ta Žilina, která je opravdu ubohá, mě bude srát ještě dlouho!!!


ACS-fan 
re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 10:15

Proč by mu měl pomáhat, když si vymyslí takovou kravinu, která je dobrá leda tak pro provinční mužstva? Práce trenéra ve Spartě je specifická a tak náročná, že obstojí málokdo. Kdo pomáhal Chovancovi po Žilině? Musel se z toho vylízat sám. Víťu mám rád, ale není to trenér pro Spartu. Je mi úplně jedno, jakými metodami trenér pracuje, jestli je „pořádný“ nebo „nepořádný“ a jak se s hráči domlouvá. Ukoučovat tak ostřílené a protřelé borce jako jsou Blažek, Řepka, Brabec a Sionko není žádná sranda. Důležité jsou výsledky a schopnost ustát obrovský tlak, pod kterým trenér ve Spartě pracuje. A ten přichází nejen od fanoušků, vedení a médií, ale jak jsem naznačil i od hráčů. Já bych byl navýsost spokojen s titulem (a je mi jedno, na jakém místě budeme po podzimu) a důstojným vystoupením v EL, které by bylo přípravou na účast v příštím ročníku LM. Howgh!


Kocek 
re: re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 14:12

Proč? Třeba proto, že byl sporotvní manažer.. A znovu opakuju, propadák se Žilinou jde na vrub nedisciplinovanosti hráčů, což je chyba vedení. Pokud Pepa nemá na to, aby naše "hvězdy" ukočíroval, jsou dvě možnosti, buď ať se s nimi rozloučí, nebo ať odejde sám a nechá tuto práci dělat někoho, kdo to zvládne. Vypadnout s Arsenalem nebo Panathinaikosem bylo očekávaný, vypadnout se Žilinou je megaostuda, a způsob, kvůli němuž se tak stalo, je neomluvitelnej!!! Můžeme tady popsat stovky stránek, ale to, že začátek sezony těžce prokaučoval, vidí každej... Viz. třeba před prvním zápasem se Žilinou, kdy věděl, že Bony nemůže hrát, hrál Leo v Příbrami asi 10 minut?????? Co potom od takovýho kluka čeká, že z jedný šance dá hned gola?? Nejsem z těch, co ho budou chtít vyhazovat, ale chci už konečně SPARTU, která to, co proti Palermu, bude předvádět proti všem v lize.


bohdalka 
re: re: re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 14:37

Je to stej, jubilejni tedy, prispevek, jsem rad, ze jsem ho urval pro sebe...až budou v gambrinus lize hrat proti nam souperi tak, jako palermo, da se srovnavat...jinak jsou to jen marny pranicka pousteny po vode...nikde neni zaruka, ze by stejna sestava jako proti palermu udelala stejnej vysledek v dalsim zapase...fakt neni...:-) Na zaver dodam, ze bych si moc, spis MOC pral, aby se v lize hralo tak otevrene, jako to predvedlo palermo na letny...


bohdalka 
re: re: Slávie je nemoc, Targo

22.09.2010 15:55

Vidim to tak, ze pri hre na ostry kraje ( a je jedno, jestli ctyry pet jedna, nebo ctyry tri tri, nebo kunda, prdel, kunda...dulezity je, jak to vypada na hristi...), jsou veledulezity posty tech kraju...a podany je typickej brousic lajny, podobne jako treba zeman, nebo zamlada liburek...pokud tam hraje neortodoxni brousic lajny jako treba gucci nebo liburek nezauplneuzmlada, nastavajici problem...stred se prehusti...to je z myho pohledu... A mirnete se v tech soudech...je to pak zbytecne emocni a clovek reaguje na veci, na ktery puvodne reagovat nechtel...:-))


bohdalka 
re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

22.09.2010 16:02

nastava...a spis to patri pod kocka...:-)


Kocek 
re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 08:53

Jo, to přesně píšu, střed je přehuštěnej, a trpí tím i krajní beci, kteří nemají pak tolik místa na ofenzivní výpady.. Sem opravdu zvědav, jak nastoupíme na Boleslav, ale žádnej ofenzivní festival nečekám.


j.holiday 
re: re: Slávie je nemoc, Targo

22.09.2010 20:49

"Nejsem odborník na fotbal," / ale hovno, ta skromnost neni vůbec na místě!


Kocek 
re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 08:49

Dobře, fotbal hraju, fotbal sleduju kdykoli mám možnost,a tak prostě vidim, co je špatně.


pohadkar 
re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

23.09.2010 20:15

Já šukám, porno sleduju kdykoliv můžu, ale pořád nevím, co dělám špatně.


bohdalka 
re: re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

24.09.2010 00:39

Prijde na to, kam to chces dotahnout...:-)


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

24.09.2010 08:26

Dřív jsem byl aktivní celorepublikově, dokonce jsem měl pár utkání i v cizině, ale teď už se soustředím na divizi. I z toho důvodu, že první a druhou ligu sledujou kamery a ty u toho nepotřebuju :-)


Kocek 
re: re: re: re: re: Slávie je nemoc, Targo

24.09.2010 10:03

:D


mirek 
fotografie

22.09.2010 15:21

Popisek k poslední fotce nemá chybu,. Věřím,že přesně tohle tam zrovna Hartman matlal.