Asi takhle (reakce psafilipsa na dopis zástupce šéfredaktora deníku Sport)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
HVK 
jen do nich

28.03.2011 15:15

sem hrdý že jeden z mých poznatků byl použit...až slza štěstí ukápla :)


artaxerxes 
Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.cz

28.03.2011 15:18

Promiň, ale nevidím nic špatného na tom, že někdo z jiného tábora napíše nějaký komentář ke článkům z tohoto webu, pokud to nebude sprostou formou a nebode to mít formu spamu. Osobně názary pana Fílípka na Spartu a Sport považuji za hodně scestné, ale pokud se nebojí své názory prezentovat i na relativně nepřátelské půdě považuji spíš za klad, a ne za formu Stalkingu. Sparta je klubem mého srdce, takže beru, že občas jsem míň objektivní vůči novinářům píšící kriticky vůči Spartě, ale když srovnávám kritiku Deníku Sport, Idnes.cz, Sport.cz, SportovniNoviny, tak u těch ostatních nemám pocit, že Spartu nenávidí, což u DeníkuSport vypadá dost často. K tomu, že se DeníkSport bez Sparty obejde - Sparta se bez něj obejde a i DeníkSport se obejde bez Sparty, ale sledovanost a prodejnost tohoto media určitě poklesne.


pesfilipes 
re: Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.cz

28.03.2011 15:49

je mi velmi líto, že ti na tomto místě nemohu odpovědět tak, jak bych si přál. teda na plnou hubu... schade. also příště


artaxerxes 
re: re: Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.cz

28.03.2011 16:01

Klidně odpověz na plnou hubu, já to snesu.


Michal Staněk 
re: Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.cz

28.03.2011 18:53

Souhlasím s Artaxerxes. Štěpán Fílipek na váš (asi tu můžeme tykat,tvůj - PseFilipse) názor pouze reagoval. To, že většinou souhlasím s tvými příspěvky a naopak příspěvek pana Filípka mi přijde hodně "ujetý" neznamená, že budu odsuzovat jeho snahu. Přijde mi správné tu zveřejňovat příspěvky od obou stran a objektivně si zhodnotit, který je asi správný. Z toho vyplývá, že snahu pana Filípka oceňuji, nicméně jeho argumentace mi přijde velmi špatná. Zhruba na stejné úrovni, jako jsou některé (většina?) příspěvky v DS. A upřímně se bavím při čtení textu od Štěpána a nechci odrazovat další "hrdiny", kteří se budou pokoušet obhajovat své názory :)


káně 
re: Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.cz

28.03.2011 19:54

Aspoň se podepiš Filípku ...


artaxerxes 
re: re: Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.cz

28.03.2011 21:29

No pod touhle přezdívkou vystupuju na sparta.cz, e-sparta.cz, sport.idnes.cz a z tím pisálkem ze DS nechci mít nic společného, navíc pokud chápeš můj příspěvek, tak z názory ŠF absolutně nesouhlasím, ale oceňuju jeho snahu napsat svůj názor, byť je absolutně odlišný od spartaforever (stejně jak oceňuju SF, že se jeho scesný názor nebála otisknout).


pesfilipes 
re: re: re: Vyjádření Š. Filípka na spartaforever.

28.03.2011 23:48

ad hrdina filípek na SF - musim říct, že to vnímám malinko jinak. když se budeme bavit o konkrétním případu, např. hodnocení hráče v zápase (jedno jaký) pak beru debatu nad tim hodnocenim, i event.snahu obhajoby názoru. nicméně tady je to trochu jinak, jmenovaný se tu přišel snažit obhajovat něco, co podle mého skromného soudu obhájit už dopředu prostě nešlo. podle mě si tu spíš chtěl vyhulit nějakou milost - nebo jak to pojmenovat, aby si tu lidi řekli - noo, to je frajer, nebál se sem přijít. bude-li mi někdo pět let heftovat do partnerky, že je děvka, krade, fetuje... a pak mi zazvoní u bejváku že si to bude chtít jít vysvětlovat, že to myslel upřímně a chtěl mi-nám pomoct, ustřelim mu makovici hnedle u branky, vytáhnu zahradní hadici, spláchnu co zbylo z chodniku do kanálu a bude klid... to platí v libni, žižkově i uhříněvsi. že doisud nikdo nikomu neupálil kebuli a jenom diskutujem, bych v některejch případech asi považoval za velký štěstí


artaxerxes 
re: re: re: re: Vyjádření Š. Filípka na spartafore

29.03.2011 14:27

Nic proti, ale k čemu by mu byla milost od SF. Dle mého chtěl obhájit DS a neobhájil, ale za to ho kamenovat nebudu. A osobně nebojkotuji DS z důvodu, že píše špatně a nepravdivě o Spartě, ale z důvodu obrovského poklesu kvality informací, které z tohoto media dostanu. K bojkotu z důvodu nepravdivých informací o Spartě mně může donutit jen médium, které jinak stojí za to číst a to se DS říct nedá.


mafol 
Super

28.03.2011 15:19

Skvěle napsané a velmi výstižné. Jen doporučuji už se vykašlat na zmíněný deník a více se jím nezabývat. O gólu v Plzni také pochybuji!!!!


artaxerxes 
re: Super

28.03.2011 15:24

Jestli něco nesnáším, tak je to ubrečenost - Rozhodčí gól uznal a tak platí.


pesfilipes 
re: re: Super

28.03.2011 15:29

jen velmi, velmi nerad se opakuju. ale budiž - NIKDO se tu nevymlouvá, že se prohrálo kůli gólu nególu. nicméně živě se tu debatuje nad otázkou, kerou by dle všeho měla řešit minimálně sportovně zaměřená média, totiž zda to opravdu gól by a nebo ne. že to nikoho nezajímalo (velmi pravděpodobně proto, že se rozhodlo proti acs) považuju za naprosto skandální, zrovna tak jako to, že třeba ork se sejde po vypršení trestů...


artaxerxes 
re: re: re: Super

28.03.2011 15:40

To, že se ORK měla sejít, před ukončením trestů je jasné. O (ne)správně uznaném gólu - Dle některých obrázků to vypadá, že to byl gól a dle některých, že to gól nebyl - Tyhle situace by mělo řešit video, popř. detekce polohy míče. A pro použití videa DS docela "lobuje". K ublíženosti - Sparta je nejslavnějším klubem, také díky tomu, že ikdyž v zápasech byla poškozena, tak se s tím dokázala vyrovnat a díky tomu je dodnes tak psychicky silná.


pesfilipes 
re: re: re: re: Super

28.03.2011 15:46

jsi pořád a stále vedle jak ta jedle.... mně je ukradený, esli byla sparta poškozena. to ani v nejmenšim neřešim - ač ty máš očividně stále dokola tento pocit. já bych se jen rád dověděl, esli to v pzni gól byl nebo nebyl. nejzajímavějšim na tom teda je, že ani jeden z těch, co řvali - jasnej gól, pro takové tvrzení neměli nejmenší opodstatnění. a to je to, co (nejen) mě na tom nejvíc baví...


artaxerxes 
re: re: re: re: re: Super

28.03.2011 16:00

ALe já ti rozumím. Máš ale šanci to zjistit? - Pokud někdo z ČT nedá k dispozici rozfázovaný obraz, tak se obávám, že se nic stejně nedovíme. To, že někdo řve jasný gól a on jasný není, to bohužel nezměníš ani já ani ty. Proč moje až hysterická reakce na neuznaný gól. Mně se nelíbí, že jsou za každou věc kriminalizováni rozhodčí, kteří možná udělali a možná neudělali chybu, takže pak je podle médií navozován obraz, že celá GL je podvod - A to nejsem schopen Deníku Sport odpustit, toto degradování celé soutěže. Že pomlouvají Spartu se dá pochopit tím, že větší část fanoušků je antisparťanská, ale u nás Sparťanů si pochopitelně vyslouží BOJKOT.


milhaus9 
re: re: Super

28.03.2011 16:32

Já bych toto taky nebral jako ubrečenost. Autor spíš chtěl poukázat na to, jakou pozornost věnuje DS obdobným tématům..příklad:neuznaný gól Plzni na Slovácku (palcové titulky DS - PLZNI UKRADLI VÝHRU - poté skandalizace celého problému, flastr pomeznímu atd.) X uznaný gól hráče Nezmara v zápase proti Spartě na konci podzimu - Nezmar byl při střele Breznaníka cca metr za obranou (ani čárka v žádných! novinách). Další příklad: Plivanec Řepky na Volešáka X šlápnutí Petržely na jednoho z Votroků, ale o tom už také byli popsány stohy papíru nejen zde na SF.


artaxerxes 
re: re: re: Super

28.03.2011 16:35

Omlouvám se, trochu jsem to přehnal.


dombas 
re: re: Super

29.03.2011 14:41

..kdo tu brečí ty játro?? si snad někde na nějaké fotce nebo videu viděl, že to byl gól?...


vlasta mladší 
MM

28.03.2011 15:31

Napsané jako vždy bravurně! a když se tak dívám na ty fotky začínám o tom gólu taky pochybovat :)


Shater258 
Nuda

28.03.2011 15:35

Hele todle hašteření už mě nebaví, fandim fotbalu a ne Blesku, je mi upně u pr*ele co si kde napíšou, dostal sem občanku, takže si umím udělat vlastní názor. Dohadování mezi Spartou/náma(SF) a deníkem Sport, mě nezajímá a nudí, nečtu Sport ani Blesk, aby jsem se nezatěžoval sra*kama, nechci tyto sr*ky číst ani zde na SF, jediném médiu na kterých mě zajímá vždy 100% informací.... nesnižujme toto procento, vyzývám PsaFilipsa aby dále nereagoval na toto téma, zůstaň prosím u vtipných reakcí na různé mediální dění kolem Sparty a nepíchej klackem do lejna jako banda Hartmannů


Shater258 
re: Nuda

28.03.2011 15:39

Jiank bojkot podporuju, absolutně totálním nezájmem o toto... A bez Gambáče se taky obejdu... Svijany olé :D :D :D


cale 
re: Nuda

28.03.2011 15:41

Mám pocit, že komentování mediálního dění kolem Sparty a píchání do Hartmana a spol. spolu úzce souvisí. Já jsem mistru filipsovi vděčný, jelikož při občasných hospodských diskuzích na téma objektivita sportovních žurnalistů si - díky němu - nemusím lámat hlavu nad vymýšlením kvalitních argumentů, zvlášť po osmém kousku, kdy mi to už tolik nemyslí. Prostě je načerpám z jeho příspěvků zde.


pesfilipes 
re: Nuda

28.03.2011 15:43

nidky nikdo se nemůže zavděčit všem. neberu ti tvůj názor, ale v zájmu zachování vzájemného respektu prosím, aby tys neradil mně, co mám a nemám dělat. díky


Shater258 
re: re: Nuda

28.03.2011 15:47

Můj názor=názor Filipa Karana pod tímto příspěvkem, akorát jsem se asi blbě rozepsal... Těším se na další tvůj příspěvek na jakékoliv téma, kromě tohohle.


Shater258 
re: re: re: Nuda

28.03.2011 15:49

a ještě doplním k větě: "tyto sra*ky nechci číst ani zde" neznamená že jsem zde nějaké přečetl... Jenom bych se toho nikdy nechtěl dožít a věřím že nedožiju Howk


filipkaran 
Tleskám vestoje!

28.03.2011 15:45

Ale zároveň doufám, že je to už tečka za tímto tématem :)


Canizares 
AD Gambrinus

28.03.2011 16:26

Proč je cílem bojkotu zrovna Gambrinus? ( pochopil bych Fortunu) Nic nám neprovedl - aspoň o tom nevím, a pro český fotbal toho dělá docela dost.


pesfilipes 
re: AD Gambrinus

28.03.2011 16:32

Pochopil bys Fortunu? to zas nechápu já.. .fortuna je náš partner. bojkot gambrinusu se jeví být logickým vzhledem k tomu, že se jedná o generálního partnera ligy, a teda čmfs, který dlouhodobě nedělá nic, resp. dělá toho leccos mnoho proti zájmům českého fotbalu, fanoušků.


milhaus9 
re: re: AD Gambrinus

28.03.2011 16:47

Důležitá otázka, Gambrinus pít nebudu, dávám přednost lepším značkám, ale mezi ně patří i Plzeň..ta se pít může?


artaxerxes 
re: re: AD Gambrinus

28.03.2011 16:50

A jak by dle Vás mělo vypadat řešení situace prostřednictvím intervence ČMFS? DeníkSport je deník vlastněný Ringier a.s. a přeci nemůže ČMFS nařizovat tomuto deníku co může a co nemůže psát o Spartě. Pokud je jeho článek lživý ná kdokoliv možnost jej napadnout u soudu, ale přeci nemůžeme kontrolovat média, co píší.


Canizares 
re: re: AD Gambrinus

28.03.2011 16:54

Fortuna, která při některých pseudokauzách se tvářila dotčeně a prohlašovala, že to poškozuje její jméno a mohlo by dojít k ukončení spolupráe je ti milejší než Gambrinus, který nám nic neudělal a naopak pro český fotbal toho dělá dost ( např. akce Kopeme za fotbal je pro český fotbal přínosnější než dosavadní partnerství s Fortunou. To že si tahle sázkovka dá 2x do roka akci vsaď si za x korun a jdeš na zápas Sparty zadara z ní ještě partnera nedělá.


Canizares 
re: re: re: AD Gambrinus

28.03.2011 16:57

Gambrinus pouze plní požadavky zákazníka - tedy ČMFS - a dodává to, co si zákazník objedná ( třeba nealko pivo nebo desítku), a za to dostává určitý reklamní prostor. Opakuju ale, že si za poslední roky nejsem vědom jediné kauzy, kde by se postavil proti nám. A téhle loajality si cením. A bojkotovat ho jen proto, že je hlavní partner mi přijde směšné.


artaxerxes 
re: re: re: re: AD Gambrinus

28.03.2011 16:59

pod tohle se podepíšu.


Canizares 
re: re: AD Gambrinus

28.03.2011 17:09

Abych tady jen neplácal k té Fortuně:http://aktualne.centrum.c ...


Pepito 
Glosy, dopisy a rozbory

28.03.2011 16:32

Já Sport nečtu ani nekupuju, nevím, co tam kdo vybleje, takže nečtu ani vaše názory na nějaký Hartmany atp, ani nevím, kdo to je. na hl. stránce. Přijde mi to, jako kdyby někteří podlehli něčemu jako: když jsem hodný, nikdo mě nezná, když jsem zlý, každý si mě pamatuje a vrtám mu hlavou. Myslím, že o tohle Sportu jde a hraje mu to do karet. Jinak s tou odpovědí souhlasím na 100 % :-)


Mru 
Já tě žeru

28.03.2011 16:35

Pesane, máš můj obdiv a veřejně přiznávám, že tě naprosto žeru :))) Podepisuju resp. "TO SE MI LÍBÍ" :)) Hezky napsaný.


Ludva 
:)

28.03.2011 16:50

Chápu, že na ten "náběh" od pana zástupce jsi musel reagovat, takže tohle je ok:) Ale jinak se asi přidávám k té skupině, kterou už tato "kauza" trošilinku nudí, resp. věnovat tolik prostoru na těchto exkluzivních stránkách něčemu jako je Sport, to myslím je zbytečný, to si nezaslouží..arogantně bych je ignoroval, to je myslím nejlepší řešení!


Senior 
re: :)

28.03.2011 17:11

Ludvo, a mohl bych se místo toho ignorování vysrat panu Filípkovi na rohožku? Když jsem to dělal panu wimpymu vždy po prohraném derby, tak to docela fungovalo, protože paní wimpová měla vždy na měsíc po náladě...


Ludva 
re: re: :)

28.03.2011 21:25

Tak pokud má pan Filípek paní Filípkovou, tak by to mohlo fungovat i tady:))


bohdalka 
re: re: re: :)

29.03.2011 03:58

Živě si představuju paní filipkovou, jak erudovana od hlavy az k pate uklizi senioruv krouceny výtvor z rohozky...;-)


martinS19 
Pejsek je frajer

28.03.2011 17:18

Výborný článek pejsku, ostatně jako vždycky. K bojkotu se též připojuju, pozdě, ale přece. Zrálo to ve mě však už delší dobu. Deník Sport jsem kupoval několik let a byly to velmi slušné noviny, co s nima současní redaktoři provedli je hrůza a škoda, ale hlavně pro ně. A nejde jen o tenhle spor mezi Spartou a Sportem. Snažil jsem se je tolik nežrat, přečíst a nazdar, ale Spartička má přednost a musíme jí vyjádřit podporu. Živit Hartmana a jeho kumpány, včetně vychlastanýho Vízka 13 korunama denně už opravdu nehodlám. Akorát už jsem to měl udělat dřív, ušetřím dobrých 400 korun měsíčně a bude aspon na poplatky ve zdravotnictví.


StarejHomolka 
KONEC

28.03.2011 18:07

........taky souhlas s řadou zdejších fandů s tím, že bych tohle téma již opustil... Názor fanoušků znají. Pokud chtějí znát názor širokého čtenářstva a nečtenářstva, můžou si udělat marketingový průzkum či kdoví co všechno :-), zjistit, poučit se, zanalyzovat výsledky a po změnách vystřelit k vyšším prodejům a větší spokojenosti sportovních fandů... dále bych tomu tady prostor nedával. Pojďme se vrátit ke Spartičce!


dewi 
pochvala

28.03.2011 18:17

...výbornej článek! Pesfilipes a jeho články zrají jako víno :-D


7kaka7 
pochvala ale pozor

28.03.2011 18:49

Je dobře že do nich taky někdo rejpne at vidí že nejsou mistři světa,ale příště pozor na ty fotky(zápas v plzni se hrál s uplně jiným míčem), jinak gambrinus se stejně nedá pít


pesfilipes 
re: pochvala ale pozor

28.03.2011 22:16

tak vydávat tu galerii za nafocenou ve jmenovanym zápase, by asi mohly jen mm... tady to je čistě ilustrativní galerie z hlediska různých úhlů pohledu na jednu a tutéž situaci, resp.pozici míče.


7kaka7 
re: re: pochvala ale pozor

28.03.2011 22:32

aha , tak sorry :D mě to bylo hned divný :D


káně 
Chválím!

28.03.2011 20:00

3x hurá! Ať se třeba Sport posere. Už jen k té kauze "gol Plzně" ... hned po zápase sem říkal, že to gol nebyl a žádný záběr v TV či fotka mi neukázaly opak! Hráli sme špatně, body sou v prdeli, to vem čert, ale proč po tom nikdo nejde? Kurva, kdyby to bylo obráceně, gol neuznaj a je to. Tohle mě sere. A sport bojkotovat. Do krachu jim moc nechybí :-))


Senior 
re: Chválím!

28.03.2011 22:39

On má Sport jednu velkou výhodu, a to, že vychází u Ringiera. Ringierovi vydělává Blesk neskutečné peníze, Aha! je také v plusu. No a ze zisků Blesku a Aha! se jeden lehce minusový deník dotuje docela bez bolesti pro vydavatele.


majk 
Pejsek vede tvrdým KO

28.03.2011 21:02

Jen bych chtěl podotknout, že pokud do nich šijem (jakože bubliny o tom jsou), tak je fér nechat je mluvit, když chtěj (byť sebeblběji). Tudíž, pokud tu bude ještě šestkrát kolečko Filípek Filipes, budu se těšit. Jsem přesvědčen, že to má se Spartou dost společnýho a proto tu pro to prostor, narozdíl od jiných, vidím. Byť do toho nemám co kecat......


pesfilipes 
re: Pejsek vede tvrdým KO

28.03.2011 22:20

..a to je ta pěkná různost názorů. p.s. ludva mi s homolkou zamkli klávesnici do skříně... kolečka už myslim nebudou


káně 
re: Pejsek vede tvrdým KO

29.03.2011 10:09

Já bych se těch koleček taky nebál. Týká se to sparty, týká se to SF ... tak co. Pokud si Zlo usmyslí znovu se vyjádřit, proč ne. Navíc bych očekával, že minimálně některé věci by měli vysvětlit :-)))


pesfilipes 
re: re: Pejsek vede tvrdým KO

29.03.2011 10:40

já myslim, že po těch x letech činů, už snad nic vysvětlovat fakt nemusej. to je právě to, proč nemám filípkův dopis za hrdinskej čin. těch sraček z nich padá den co den tolik, že to neni vo vysvětlování si jedný věci... a esli to jako myslí upřímně, tak je fakt zralej na hospitalizaci, páč trpí zjevnym odtrženim od reality. co tu eště asi nepadlo a je to zajímavý, že kriticky uměj psát vo acs i jinde, ale zdaleka se tu nikdo nemá potřebu vo ně kůli tomu votírat. p.s.a hlavně ať se mi tu někdo nesnaží vnutit, že to je tim, že mm píšou vo acs x násobně víc. neni to vo prostoru - množství, je to vo kvalitě, resp.nekvalitě


dave78 
spor se sportem

28.03.2011 23:06

Musím uznat,že pes má pravdu já sám sice sport kupuju,ale některý články beru s humorem jeden takový byl rozhovor s NIKI HOHENEDREM,který byl na první dvojstránce sportu pod velkými fotkami JARDY BLAŽKA a cizinců ve SPARTĚ.Dá se soudit,že zmíněný rozhovor se moc nepovedl,jelikož NIKI se zachoval jako profík a ctil zákon kabiny a na dotěrné až hysterické otázky redaktora sportu odpovídal jako profík


káně 
re: spor se sportem

29.03.2011 10:08

K čemu ti to je, když se tomu směješ? To nekupuj ...


Energetik 
G

29.03.2011 07:52

Gambrinus je sračka i bez toho postiženýho zástupce ze Sportu a pana zadarmo :-)


artaxerxes 
re: G

29.03.2011 14:19

k tomu se připojuju a přidám výrok z jednoho blogu, kde si autor hrál na Japonce: Gamba (Tokijo) dobrá, Gambo nepít :-)


Wega 
Ringier bojkotuju

29.03.2011 12:04

Ringier bojkotuju, s psemfilipsem souhlasím, ale myslím si, že není nic proti ničemu, když jim zde dáme prostor se vyjádřit. Děkuji SF, že reakci Sportu zde zveřejnila.


Mikey 
Gambrinus...

29.03.2011 12:52

OK, tak teda gambáček nebude no... :D ...jen by mě zajímalo, jak si na to zvykne hospodskej... jinak už tam u nás mají jen Kozel 11°... :D


dombas 
..moc hezky napsaný..

29.03.2011 14:44

..souhlasim s tebou a musim říct, že jsem se pobavil protože podobná reakce tu prostě chyběla..jen jsem teda nepochopil to s tím gambrinusem ale to je asi nepodstatný...piju totiž převážně whiskey :)) ...Forza Sparta!!


Jumbo1 
Bojkot Gambrinusu

29.03.2011 14:49

To bude trochu problém, v hospodě, kam chodím, mají tankovou 10 gambáč a Plzeň, která je o dost dražší a zdaleka mi tolik nechutná (je sudová, nikoli tanková)....přemýšlím, co mám dělat :-)


pesfilipes 
re: Bojkot Gambrinusu

29.03.2011 14:56

pij sifón


kořala 
re: Bojkot Gambrinusu

29.03.2011 21:19

Právník jako chcípne hlady, když dá za 10 piv o ca +- kilčo víc? A pokud ti Plzeň nevoní tak pij rum:-)


Jumbo1 
re: re: Bojkot Gambrinusu

30.03.2011 10:27

No hlady rozhodně nechcípnu, o to nejde. Navíc, Plzeň je taky produkt z Prazdroje...ale s tím holt nic neudělám...Škoda, že to géčko je tankový, bo je fakt dobrý.


DavidM 
re: re: re: Bojkot Gambrinusu

30.03.2011 13:37

Géčko nemůže být dobrý ani tankový. Je to stejná euro sračka, jako když si koupíš polskou močku někde v Lídlu. Dávej si soupravu Plzeň + rum a u vidíš, jak se ti bude dobře fandit a ten fotbal bude hned lepší:-)


pan fotbalista 
DS

29.03.2011 15:37

Deník sport jsem si přestal kupovat již za vedení jistého šefredaktora Procházky. Když skončil tak jsem myslel, že přijde změna. A ejhle ona přišla,bylo to ještě horší.Tak ho nekupuju vůbec a mám klid.Mimochodem p. Procházka nyní šéfuje HATTRICKU a to je taky časopis k poblití...


R.B. 
Nasrat

29.03.2011 16:42

Že jsou hartman, procházka, mádl a spol. jitrnice, ví snad i dítko školou povinné, Filípek mi mezi nimi připadal jako jednooký král mezi slepými ( přímo se nabízí asociace s tím, že když vyhrajeme titul my, jsme jednoocí mezi slepými, kdežto když vyhraje libe,žid či chachar, vždy zcela výjimečnými výkony, nedejbože to teď vyhrát česká Barca, která když hrála s námi, držela míč úctyhodných asi 20 procent). Takže se Filipse na ně vyser, tvých 15 minut slávy ještě přijde...