Nepříznivá bilance ( FK Teplice - SPARTA PRAHA, 25. kolo Gambrinus ligy)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
piskyn 
HRISTE plus mimo to mimo nej

03.05.2011 11:20

Prvni pule opet totalni laxnost, neni divu ze jsme ji prohrali. V zaveru prvni pule opet nezklamal Libor Sionko, kdyz nepromenil velmi slusnou sanci. Tomas Repka cely zapas naprosto famozni, jedinou hrubkou byla nepochopitelna prihravka primo na nohu teplickejch ve vlastni sestnactce kdy z naslednyho rohu padl druhej teplickej gol. Potom jsme konecne zacli hrat a z drtivyho naporu prisly i goly. Skoda, ze jen dva. Rozhodne bylo sanci na vic a i si myslim, ze bychom si alespon o ten jeden za vykon v druhy puli a pocet sanci vyhrat zaslouzili. Co se supportu tyce, musim rict ze na to v jakym terminu se zapas hral, tak to nebylo vubec spatny. Jasnou kanku bych ale videl v hazeni svetlic a dymovnic na hriste. Jsem rozhodne pro pyro v hledisti, ale na hristi to skutecne nema co delat. Velmi vazne pochybuji a psychickem zdravi jedincu, ktery to tam hazej. Tim NICEMU a NIKOMU nepomuzete! Naopak. Je to uplne zbytecny a jestli Vam to na chvilku zvysi sebevedomi nebo z casti vyleci nejakem mindrak, kterej v sobe dusite, bezte si to hazet nekam jinam. Timhle skodite SPARTE a ja nemuzu souhlasit s nikym kdo tomuhle klubu skodi.


DarkCook 
re: HRISTE plus mimo to mimo nej

03.05.2011 12:05

Nemůžu si pomoci, ale jak mám SuperToma rád, tak si myslím, že to byl jeho jeden z nejslabších výkonů za Spartu. O tom, že by byl celý zápas krom té situace před druhým gólem Teplic famózní nemůže být dle mého ani řeč. Třeba to, jak si nechal projít míč mezi nohama a Mahmutovič(?) se řítil sám na Zítku mi málem přivodilo infarkt :) Nijak suverénně na mne včera Řepa nepůsobil.


NotoriousB.I.G. 
re: re: HRISTE plus mimo to mimo nej

03.05.2011 18:09

Tak ty jesličky bych mu nevyčítal, s tím nic neuděláš. Ale souhlasím, že byl dost špatnej, ovšem nahrávka Pamičovi byla famózní!


akrij 
no...

03.05.2011 11:51

6024 diváků z toho asi půlka sparťanů různě po tribunách a v kotli....ty tepličáci si takovej stadion fakt nezasloužej...// jinak..penalta se asi měla pískat ale to je jenom brekot...měli hrát! první poločas byla naprostá tragédie! titul nechci - já chci spartu která hraje útočnej a aspoň trochu pohlednej fotbal! a dokud tam bude pan GSM, který ordinuje taktiku 4-5-1 (a tvrdí že hraje na tři útočníky) tak se toho asi nikdo nedočkáme...


seky78 
re: no...

04.05.2011 18:03

Absolutně souhlasím,seky


janecek 
Pyro a výkon?

03.05.2011 12:10

No tak k pyru, já , jako zapřísáhlý obhájce pyra bych tentokráte souhlasil, že skutečně na hřišti to tentokráte mělo chybu a opravdu je třeba vhodně volit chvíle, kdy a kam to namrskat :-) Co se týče výkonu tak jen stručně a podotýkám, je to je můj osobní názor. Tenhle tým, už po dvakráte selhal v důleřitém utkání, kdy jsme se v boji o titul mohli dotahnout, či dokonce přeskočit. Selhává v důležitých zápasech, což byl vždy aspekt, který dělal Sparu Spartou. Právě to, že oproti jiným týmům uměla v důležité chvíli přesně zatnout. Chyby individualit, tragická selhání jedinců ( Zítkovy minely jsou opravdu neomluvitelné a tristní, nehodné hráče 1. ligy), a nakonec i naprosto čitelný nesoulad ruky pana GSM , to vše nás podle mně odsunuje z boje o titul. Pravděpodobně, protože stát se jistě může cokoliv. A bohužel musím napsat, že i právem. Co se dá dělat. Mrzí mě to, protože vzhledem k vývoji ligy už jsme mohli dávno být v čele. Výkony ale bývají dost tragické. Mile překvapil Kerič, Kweuke tentokráte odehrál spíše průměr. No tak vzhůru na Liberec a určitě a o 100 procent zlepšit výkon a soulad hry!! Spartička Forever !!!


Irčan 
re: Pyro a výkon?

03.05.2011 12:27

Souhlas a myslím, že pokud GSM bude nadále ve Spartě ve funkci trenéra, zlepšení prostě nebude.Někteří hráči jsou totálně z formy (Kadlec, Vacek), nevím proč stále hrají, Kadlec je útočník ne záložník, stejně se nedá divit tomu, že Kerič v záloze nedá gól, protože má být na hrotu, kde to Kweuke prostě sám nezvládne. Hlava mi nebere, proč na zápas v podstatě o všechno nasadíme jednoho útočníka. O Sionkovi nemá cenu psát, sice se snaží, ale co dokáže zahodit to devalvuje. A je to již třetí výbuch v důležitém utkání, to je rozdíl ve staré dobré Spartě jakou ji známe - v rozhodujících momentech prostě zabere a urve to. Tihle umělci zapnou, až když prohrávají 0:2.


Irčan 
re: re: Pyro a výkon?

03.05.2011 12:30

A jestli ten titul přece jen získáme, tak to bude zase jenom o selhání soupeře jako loni. Kdyby Boleslav zcela náhodně na tom Baníku nevyrovnala, tak nás ta remíza v liberci stála titul.


FootballFanatic 
KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 12:56

Když se těsně před začátkem zápasu byl náš sektor zaplněn, tak jsem si od toho sliboval hodně velký fanatismus. Čekal jsem, že v chladném počasí se bude každý chtít zahřát. Místo toho většina lidí celou první půli stojí a čumí. Speakerovi se nedá upřít snaha, snažil se lidi strhnout, jak nejvíc mohl, ale většina prostě neposlouchala. Tři krát se zařvalo Sparta, dva krát se tlesklo a to je vše. Ani jednoduché "Sparta Praha šampión" jsme nedokázali udržet půl minuty o chorálech "Se Spartou projezdíme celý svět" nebo "Jen jeden klub já znám" ani nemluvě. Korunu tomu nasazoval jeden idiot v horní části sektoru na schodech, který neustále na speakera řval ať zavře hubu a jde do prdele. Hlavně že si na svojí kalkulačku točil každou píčovinu, co na hřišti. A nebyl sám, takových dementů na ránu tam bylo víc. Tak když jdu do kotle, tak snad fandim, nebo aspoň tleskám ale neurážím svoje vlastní, kteří se to snaží rozproudit. Až po druhém gólu se to trošku zvedlo, ale takhle by to mělo vypadat celý zápas a ne poslední 3 minuty. Je fakt, že trochu chyběl buben a lidi nahoře tak dobře neslyší, ale po pár vteřinách se dá chytnout podle lidí dole bez problémů. Tím vším chci říct, že kotel na Letný nám za bránou úroveň nezvýší, dokud lidi sami nebudou chtít. Připadá mi, že se někteří stydí, nebo si připadaj moc sexy aby něco skandovali. Ale v tom případě tam nemaj, co dělat. Na závěr: PYRO V HLEDIŠTI 100% ANO. PYRO NA HŘIŠTI 100% NE.


jin69 
re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 13:09

Je to tak,fandeni katastrofa,nevydrzime jedinej choral zpivat dyl jak par vterin,prijde mi,ze uz ani pyro fanatismus nenastartuje.Speaker se snazil,vypada ze to je dobrej fanatik,jediny co bych mu vytknul,ze by mel ty choraly vic menit,dat za zapas 10x come on Sparta,kterej chcipa po peti vterinach neni to pravy orechovy a spoustu lidi to otravilo,ale je mi jasny,ze to neni prdel si stoupnout pred kotel,tim spis u nas na Sparte.Kurva kdyz jedu na fotbal a vlezu do kotle tak fandim ne??


drumbun 
re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 13:18

pyro v hledišti 100% ANO, mimo hřiště 100% NE, Chovanec nadále jako GSM ve Spartě 100% NE, potřeba dát Spartě nový impuls jeho výměnou 100% ANO, když lezu do kotle, tak kua fandim 100% ANO, větší kreativita skandování (opakování dvou je dost bída) 100% ANO, potřeba nových chorálu 100% ANO, bezmyšlenkovitý skandování "bojujte za Spartu" 100% NE (řvu jen, když je vidět, že hráči do zápasu nedají maximum, ne když se snaha nedá upřít, ale holt se nedaří, to pak hráčům zrovna nepomůže), rozšířit kotel za bránu 1000% ANO!!!!


HVK 
re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 13:50

mě by jen zajímalo na co měl hlásnou troubu:) zařval do ní asi dvakrát a pak už jel přes svoje hlasivky..takže už v půlce kotle bylo slyšet hovno P.S. radši nebudu mít kotel než abych měl hotel


Lukathor 
re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 15:26

Fandění v 1 půlce lepší než v druhý akorát nevím proč jeden člověk nebo pár jedinců odmítal si sednout při je nejlepší. Mužík rozveřvávač mohl ten megafon používat víc třeba v prostřed nebyl moc slyšet,Sparta Praha šampion se jelo snad stokrát ale to mě zase tak nesere spíš zbytečnej doprovod PČR kamkoliv po městě ikdyž jsme byli jen dva a chtěli si dát někde piva.


vavra5 
re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 16:14

slavisti měli pravdu při předminulém derby s tim jejich choreem (kotel je to co vy nemáte).... náš kotel de čim dál tim více do prdel*.... zachvíli by sme mohli dopadnout jako v teplicích kde maj v kotli pár fans a pořád opakují teplice .... navrhuji zkusit udělat nějakou akci až do konce této sezony bysme vyprodali alespoń kotel když neumíme vyprodat celou letnou tak aspoń kotel ne??? třeba by nám ho pak i zvětšily ale musíme proto udělat i my něco !!!!!!!!!!


Roonie. 
re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 16:24

Jsem domluvený z ultras, že s Libercem se chopím mikrofonu, tak přijdte v co největším počtu a podpořte mě. Budu se snažit, aby se fandění zlepšilo. Snad bude odvaha si před Vás stoupnout. Takže všichni přijdte


Filousssss 
re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 16:27

Nějakej novej chorál zkus dát, chce to něco novýho. Třeba u toho kdo neskáče neni sparťan, tak zkus dát ten chorál celej jako se zpíval dřív na Spartě. Jinak GSM ven!!!!!!!!!!


akrij 
re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 22:31

respekt...doufám že to vyjde...budeš určitě super neboj ;)


vavra5 
re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 16:24

jo a ještě se chci zeptat jestli neví někdo co dělali ty slavistické vlajky nebo co to bylo u nás po kotlem ?? :D


DarkCook 
re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 16:34

Kořist :)


vavra5 
re: re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEMÁME

03.05.2011 16:37

no tak jestli je to kořist tak by se měla co nejdřív zapálit protože je slávistická ne ?? :D :)


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY NEM

03.05.2011 16:44

Když se někde "sebere" vlajka jiného týmu, tak se vždy vyvěsí na nejbližším zápase v sektoru, ale obráceně, vrchem dolů. Jako trofej :)


vavra5 
re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, CO MY

03.05.2011 16:46

no jo vlastně ale pak s ní něco uděláme ne ?? :)


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL JE TO, C

03.05.2011 16:47

To je čistě na těch, co tu vlajku uzmou.


delijeacs 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL JE T

03.05.2011 17:15

vlajka byla ukradena tim nejcikánštějšim způsobem :) ukradena z fanshopu v Edenu kde byla za výlohou a nebyla již používaná aktivně nýbrž jako dekorace:) jinak je fajn, že aspon uznáte že nemáte kotel


vavra5 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

03.05.2011 17:26

ty seš asi slávista co ?? :D jestli si slávista tak by si měl zase přiznat ty něco a to sice že nemáte prachy :D !! :D


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

03.05.2011 17:27

Já netuším, jak a kde byla zcizena, jen vysvětluji proč tam takové vlajky visí :) To že nemáme zrovna nějak extra fungující kotel není žádný objev.


jarinvdf 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

03.05.2011 17:42

To vám tam visely hned dvě vedle sebe ty kecko??? :-D Určitě jste dostali někde po tlamě a teď zas brečíte,že vám je ukradli...


fotbalfans 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: KO

03.05.2011 22:45

Tleskač 
Safraporte!

03.05.2011 13:14

Takové dva ušmudlané góly by Švenger zcela jistě pokryl.Zítka byl vždy dobrý na centry,ale na čáře nulový!Jinak má už Sionko nárok na starou gardičku a tajná evropská naděje Kadlec by při letošních výkonech v mužstvech prvé poloviny GL leštil lavičku.Když připočteme totální sterilitu dua Vacek-Matějovský je remíza ještě dobrý výsledek!


Ludva 
Support + výkon

03.05.2011 13:56

Fanatikovi co se ujal megafonu patří především díky, což by si měli všichni uvědomit! Mělo to svoje mouchy, ale nebýt tam on, bylo to ještě o polovinu horší! Doufám, že mu to déle vydrží! Jinak si myslím, že výkon na tu špatně postavenou sestavu nebyl zase nejhorší, šancí bylo dost a dost, hold scházelo i trochu toho štěstíčka..nebo jsme mu taky nešli naproti, že jo..Míra by se hodil:) No a 2 zásadní chyby Zítky? Takové by se neměly stávat..pokud to bylo absencí zápasového vytížení, ok...pokud to ale bylo nervozitou (jako že z tribuny to tak vypadalo) v klíčovém zápase, pak není Zítka gólman pro Spartu..bohužel..protože klidnej a dobrej gólman je samozřejmě základ.


Lustrigoal 
Pavelka

03.05.2011 14:04

Naprosto jsem nepochopil tah Pepíka s tímto hráčem, nic to nepřineslo. On má těhle přehmatů fakt už několik, nechápu proč kupí pořád stejné chyby. Ano zkoušet mladé hráče, ale ne v zápase kde jde o hodně...


DarkCook 
re: Pavelka

03.05.2011 14:11

Myslíš přehmat jako třeba Podaný proti Palermu? :) Ale tak třeba toho Pavelku bych Pepovi zrovna moc nevyčítal. Pořád se mluví o tom, že záložní hra Sparty stojí za hovno, ať už tam hraje ten a nebo ten, což je ve velkém případě pravda, tak to zkusil obměnit, navíc Pavelka hraje v béčku opravdu dobře. Možná to byla taky taková výstraha všem, že nemají své místo vůbec jisté. Pavelka sice nebyl včera žádná sláva, ale kdo taky v záloze byl, že? Ale makal a jezdil po zadku, na rozdíl od jiných v první půli. Určitě to nebylo fiasko.


piskyn 
re: re: Pavelka

03.05.2011 14:23

Souhlas, taky bych to GSMku nevycital. Pavelka skutecne jezdil po prdeli a fiasko to nebylo. Vetsim pruserem byla hra jen na jednoho utocnika a opetovny zabiti Kadlece v zaloze, kde to proste neni jeho post.


actessi 
re: re: re: Pavelka

03.05.2011 15:19

píšu jen můj názor. Pavelka nic nezkazil, ale co si tím Chovanec dokazuje, že tam dá neznámýho mlaďase na náhodu? Zemana zničil a Podaný, který se jakžtakž chytil, sedí na lávce.A to je pořád dokola. Kdy takhle strašně Sparta hrála? Jinej trenér by už měl na baráku nakreslený rakve. A tenhle "trenér" se tam drží jako klíště...On si furt myslí, jak hraje Sparta dobře, když se takhle fandí. to není dobře...


vavra5 
re: re: re: re: Pavelka

03.05.2011 16:40

chtělo by to na zápase s libercem udělat třeba v kotli nějaký choreo (plachta by stačila) a to choreo by byla sestava jak si ji mi fans představujeme !! :D co vy na to ?? :D


Lustrigoal 
re: re: re: re: Pavelka

04.05.2011 16:43

Takhle jsem to přesně myslel;)


NotoriousB.I.G. 
re: Pavelka

03.05.2011 18:48

Naprostej souhlas. Frajera mohl už x krát vyzkoušet v jinejch zápasech, on ho dá do takovýho zápasu, co od něj čeká? Je to pro mě jenom utvrzení v tom, že Chovanec už opravdu neví, co má dělat a jestli se máme zlepšovat, tak by měl odejít. Má kurevskou kliku, že tam má Haška. Dovolím si tvrdit, že hlavně dobrou prací Haška maj ty kluci výbornou fyzičku a proto dokážeme soupeře tlačit a mačkat i ke konci zápasu.


vavra5 
re: re: Pavelka

03.05.2011 18:55

jo souhlasim s tebou chovanec ven ! a dal bych tam F. Straku.... a pomáhal by mu Hašek !!!


Průcha 
re: re: re: Pavelka

03.05.2011 20:52

Tak tos tomu dal na prdel:-((!! Jeden stejnopohlavní styk a druhej zachraňuje hadrníky!!! Jeden větší ču...než druhej!


1893 
re: re: re: re: Pavelka

04.05.2011 10:20

Když by stáli vedle sebe tak vypadaj jak koruna padesát, ale čuráci to jsou stejně velký. Akorát Hašek je ještě ke všemu vychcanej čurák.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: re: re: Pavelka

04.05.2011 10:34

Rozumbradové ze SF zas věděj všechno nejlíp :)


Tuhos 
Poděkování

03.05.2011 17:50

Díky lidem z autobusu, jenž přispěli na kamaráda v nouzi.


acskncl 
Kotel

03.05.2011 19:15

Myslim, ze fandeni nebylo nejhorsi, zazil sem uz vetsi hruzy. Bohuzel, na fandeni ma v nasich koncinach dost vliv i to co se deje na hristi a pokud se neda brzo gol, nebo je k videni od nasich samponu tradicni uspavani hadu, tak se do fandeni zapojuje jen mensina pravidelnejch vyjezdaku. Pokud chtej samponi hrat jen pro zizen a makat jen par desitek minut v zapase, tak to maji rict rovnou a je klid. Jinak bych ocenil poradetelskou sluzbu, ktera nedala zbytecne problemy a mistni hasice, kteri nepodlehli modnim trendum a tak jiste nekterym jedincum co se uz vybavili plastenkama ani nevadilo, ze jich tentokrat nebylo potreba.


FootballFanatic 
re: Kotel

03.05.2011 19:57

Já myslim, že už ani ten brzký gól nemá vliv. V derby jsme vedli 2:0 po 12 minutách. Člověk by čekal největší bouři a místo toho stejně půlka kotle jen blbě čuměla a občas zařvali "jude slavie".