Ještě ne! (AC SPARTA PRAHA - Falešná Bohemians 1905, 28. kolo Gambrinus ligy)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
filipkaran 
Já už tomu fakt nerozumim...

14.05.2011 09:54

Včera se hrál fotbal, jako kdyby byly zavřený tribuny, jako kdyby tam nikdo nefandil, krom první čtvrthodinky. Tohle opravdu nebyl fotbal pro fanoušky. Házení dělbuchů z kotle tý vršovický svoloče na hasiče a fotografy je fakt demence, ale musej brát asi fakt solidní matroš, takhle fandit furt dokola jeden chorál když jejich tým hraje ultratužku, to chce bejt opravdu v tranzu :) Proti pyru absolutně nic nemám, ale světlice na plochu na vlastnim stadionu kousek od Bláži, nechápu a nepochopim. A jen upozorním, že Aziz je Ibragimov, ne Ibragimovič. Díky za report!


paz 
re: Já už tomu fakt nerozumim...

14.05.2011 11:41

na rodinnych tribunach jsou nejvetsi rowdies meli by je tam oplotit


gero 
re: re: Já už tomu fakt nerozumim...

14.05.2011 11:46

A to je ten moderní fotbal !!! Nataháte na stadion rodiny s dětmi a ti tam pak dělaj takovej bordel !!! :-).


gero 
Světlice

14.05.2011 09:55

Jen připomínám,že světlice na hřiště nelétali z kotle !!! :-).


kořala 
re: Světlice

14.05.2011 13:02

Rodinná tribuna nám radikální:-)) Chtějí na fotbale, rodiny, tak tam sou:-) Prostě, když hráči ty rodinky nejsou ochotný bavit víc než 20 minut, tak si nějakou zábavu musí najít sami:o) Je vidět, že na rodinou tribunu proniká správná výchova a poroste nám dobrá generace fanoušků:-)


NotoriousB.I.G. 
Krejčí

14.05.2011 10:05

Mě udivuje, že tenhle frajer má vůbec odvahu nastoupit. Má asi 50 kilo, nohy jak párátka, měli by ho doma začít krmit, protože s těmahle parametrama na dospělej fotbal nemá.


DarkCook 
re: Krejčí

14.05.2011 10:25

Viděl jsem ho spoustě zápasů v II. lize a a vůbec mi nepřišlo, že by na dospělý fotbal neměl, kolikrát si tam dělal co chtěl. ím neříkám, že by nemusel přibrat, ale plácat nesmysly že na něco nemá je blbost.


NotoriousB.I.G. 
re: re: Krejčí

14.05.2011 10:49

Druhá liga je trošku něco jinýho. Jirouš v druhý lize taky sázel jeden gól az druhým...


DarkCook 
re: re: re: Krejčí

14.05.2011 10:53

To je nesmyslný srovnání, s tím Jiroušem. Nejde o žádné střílení branek. Druhá liga je vetší řezničina než první a přesto tam Krejčí se svou postavou nemá větší problémy. O to jde.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: re: Krejčí

14.05.2011 11:26

No uvidíme, budu jen rád, když mě vyvede z omylu a něco předvede. :)


Kocek 
re: Krejčí

16.05.2011 11:47

Řikals to samé o Rosickým, když se stejnou postavou drtil soupeře v lize mistrů?


matjo 
Zklamání

14.05.2011 10:14

Mě spíš sere ta klasická hra na údržbu, místo aby jim dali búra... Druhá půle byla hrozná.


pukaňa 
10 milionu z Letne

14.05.2011 10:17

V zime ze Sparty prisla do Dolicku mila castka 10 milionu za pripadny prestup Kadlece do zahranici. Vztahy mezi Spartou a klokany jsou velice dobre, myslim tim zakulisni, takze se neni co divit, ze jsme tam byli vcera za kaspary. Pro nas jsou to velke penize... Takze i fanousci pod vlivem techto noticek, vydrzeli zpivat cely zapas...


delijeacs 
Vládci Prahy

14.05.2011 10:17

u kotle máte krásný nápisy :) takový červenobílý :) ale krásný :)


DarkCook 
re: Vládci Prahy

14.05.2011 10:28

Což takhle se někdy postavit face to face, místo malování? Na to není u vás židů odvaha, co? Však počkej, všeho do času.


FootballFanatic 
re: Vládci Prahy

14.05.2011 10:33

Zmlkni mongole. Si myslíš, že je to nějakej hrdinskej čin přijít v noci k prázdnému stadionu a udělat tam pár čmáranců? Sami pláčete, že krádež vlajek z fanshopu byl cikánskej čin, ale vy jste se předvedli jako ještě větší chudáčci. Možná kdybyste tam udělali něco kvalitního, tak by se to dalo ocenit, ale to blití, co jste tam udělali je k pláči. Zřejmě "umělci" měli, co dělat aby zadrželi sraní, které na ně šlo, proto měli tak naspěch. Gang of Sprinters.


Dweregon 
re: re: Vládci Prahy

14.05.2011 10:36

bohužel nezůstalo jenom u přečmárání grafitů.Hrdinové z Gos se také vloupali do skladu.


gero 
re: Vládci Prahy

14.05.2011 10:38

Ještě že víme,kde bydlíte.Při každým zazvonění zvonku u Vašich dveří,bych si být Váma raději dal černý uhlí.Ono mít sračku každej den,není výhra v loterii :-).


paz 
re: Vládci Prahy

14.05.2011 11:34

nemáte svoje tak ničité cizí... nevidim v tom nic jinyho nez zavist, protoze tak krasne domaci prostredi NEMATE... vem si klokana pod rameno a tahni zpet do edenu...


delijeacs 
re: re: Vládci Prahy

14.05.2011 12:09

nikdo vám nic nezávidí, poděkujte svejm jedincům za náš fanshop


gero 
re: re: re: Vládci Prahy

14.05.2011 12:22

Něco ukrást a něco zničit (myslím něčí práci) je rozdíl ! Ty vlajky mě tak neserou,jako ty Graffiti.Ono je totiž něco jiného něco tvořit a něco bořit.Ale slovo "tvořit" to vy neznáte,vy totiž všechno přebíráte odjinud.Ale to každý ví.


Kožich 
re: re: re: re: Vládci Prahy

14.05.2011 14:43

Mřesně tak. Nick toho žida "delije" je toho hodně velkým důkazem :-)))


FootballFanatic 
re: re: re: re: re: Vládci Prahy

14.05.2011 14:47

Přesně tak, akorát nechápu, proč má za tím ještě to "acs".


samot 
postřeh z rodinné...

14.05.2011 11:55

dělobuch mezi fotografy hodil muž v oranžové mikině a se zelenou šálou v kapse... To, že se prodávají vstupenky do sektoru, který je vyhrazen rodičům s dětmi nechápu..."Vypatlanejch& quot; tam včera bylo poměrně dost.


gero 
re: postřeh z rodinné...

14.05.2011 12:15

Tak si tam udělejte pořádek,je to Váš sektor ! :-).


superTom 
re: postřeh z rodinné...

14.05.2011 13:07

Nebonzovat, smazat.


Targo 
re: postřeh z rodinné...

14.05.2011 18:45

Jdi do hajzlu, práskači


gero 
re: postřeh z rodinné...

14.05.2011 19:17

Takže to byl bohemák,když měl zelenou šálu,že jo a přišel k nám dělat bordel ! :-).Jsou to podivná stvoření tihle klokani,zhulí se a chodí dělat k nám na rodinou tribunu bordel :-).


janecek 
Naprosto tristní a zoufalý pohled na kotel

14.05.2011 13:43

z protilehlé, to bylo to, co jsem viděl. Tedy na ten náš! Jedna jediná ubohá vlajka fan klub Řevnice, jinak jedno velké nic. Třeba si mě tady ukamenujte, ale se vší odpovědností říkám, že pohled na náš kotel a na to, co předvádí je to nežalostnější, co je k vidění za posledních 35 let, co cca na Spartu chodím. Možná trochu snahy na začátku, v 2 půlce zoufalé neidentifikovatelné skřeky vyluzované zřejmě z repro soustavy - vizuelně obraz zmaru a bídy. A podle mě to nemá žádnou souvislost s umístěním kotle a žádné přesunutí, ani odtranění plotů tohle nevyřeší.To je celé jen o nezájmu lidí, jednotvárnosti, nechuti, letargie atd. atd. Je mi z toho smutno, ale pro všechny hosty musíme být s tímhle kotlíčkem bez vlajek, nápadů, chorea tak akorát k smíchu....


paz 
re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na kotel

14.05.2011 13:49

tak hlavne ze ty si v tom kotli byl a snazil ses pro to neco udelat


janecek 
re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na kotel

14.05.2011 14:00

Pazi, nic ve zlým, ale bude mi 45 let. Myslím, že po mě nebudeš chtít, abych tam po těch letech poskakoval s 2 dětma po boku a náběhem na cukrovku..,:-((. Ale v podstatě mě Tvoje kritika vůbec nepřekvapuje. Nebudu se tu pyšnit tím, co jsem vše za ta léta pro Spartu udělal a jistě ještě dělám. Toho jsem dalek. Ale Tvá reakce přesně vystihuje současnou situaci a proto to taky vypadá, jak to vypadá. Jen nemístná kritika, nic více, nic méně. ode mě to byl jen postřeh, se zatraceným právem na to takhle koukat a glosovat to.


acskncl 
re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na k

14.05.2011 14:14

pan Janecek ma SZ


paz 
re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na k

14.05.2011 14:14

jo promin, ale vetsina kritizuje z protilehle a kdyz se jede fandi cela letna tak nejsou ochotny se ani zapojit... je to pak tezky.. a rozhodne nemam za zle mladym klukum co se to tam alespon snazi trochu zthnout.. jinak na bohemku chodi do kotle taky 45 lety, podle me na veku nezalezi ale je to kazdeho vec


gero 
re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na k

14.05.2011 17:54

Janečku-chlapečku (sorry,ale rýmuje se to) :-).S Tvými názory občas souhlasím,občas ne,teď budu nesouhlasit o věku to přece není,do kotle chodí i žena,která má přes 40 let a fandí,takže věk je jen trapná výmluva.Prostě když jí miluješ,není co řešit (jestli mě chápeš) !!! :-).


janecek 
re: re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled

14.05.2011 19:03

Gero, s určitým věkem přijdou i jisté posuny a změny, které prostě chtě nechtě, pokud jsi rozumný člověk musíš respektovat. Rodina, děti, práce atd. atd. Taky povinnosti a odpovědnost. Těžko bych obhájil svoji rodičovskou pozici, kdybych poskakoval v kotli..:-) A právě proto, že ji miluju, není v podstatě výjezd, kde mě neuvidíš..:-)Ale to přece víš. A tajy víš, jak to myslím..:-). Tak zkus změnit názor.


gero 
re: re: re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý poh

14.05.2011 19:20

No já mám 32.Taky mám dvě děti (pravda malé),zodpovědnost mi snad taky nechybí,možná za 10 let změním názor,neříkám,že ne.Na druhou stranu,aspoň by Tvoje děti viděly dobrý příklad a začaly by křepčit s Tebou :-).A Ty pochop zase mě,pokud budou všichni jen nadávat,tak se nikam neposuneme.To je jak v politice,většina národa nadává,jaký máme v republice bordel,ale místo toho aby vzali hole a vymlátili tu pakáž politickou (zleva-doprava),tak jen nadávají a nechají si srát nahlavu ! :-).


FootballFanatic 
re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na kotel

14.05.2011 14:10

A co by s tím janecek asi tak udělal, kdyby tam přišel? Asi nic. Zájem lidí v kotli je nulový. Pro ně je hlavní nosit hadry typu Everlast, Lonsdale apod. házet tam tvrdé ksichty, po ukončení zápasu vylézt na síť a hrát si na ultras jako to viděj na fotkách slavných ultras skupin v Polsku, Srbsku, Řecku atd. Pak to všechno dát hned ten večer na fejsbůk a ve škole ze sebe dělat tvrďáka, že chodí do KOTLE Sparty a patří mezi tvrdé jádro. Je jedno jestli bude kotel dole, nahoře, za bránou nebo třeba na Teen Point tribuně. Efekt to bude mít pořád stejný a to NULOVÝ! A už to nezachrání ani nějaké choreo, pyro nebo dobré výsledky našich borců na hřišti. Abych řekl pravdu, ani nevím, co nám může pomoct.


janecek 
re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na k

14.05.2011 14:18

V podstatě mám stejný názor...


paz 
re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled na k

14.05.2011 14:24

tak kritizovat je strasne lehky no... ja se s tim taky neztotoznuju, ale kritika by mela jit na ty kteří to dopustili a ted se od kotle distancujou... nezbývá než doufat že ty který tu ted kritzujete to za 5-10 let dotahnou tam kde by spartansky kotel mel byt...


FootballFanatic 
re: re: re: re: Naprosto tristní a zoufalý pohled

14.05.2011 14:52

Pochybuju, že to za 5-10 let tihle frajírci někam dotáhnou. Pro ně je to spíš chvilková móda, která je za rok, dva přestane bavit. Ale možná se najde pár takových, kteří pochopí že "Sparta klubem naším jest, věrnost, tradice a čest!".


tarja 
Foto

14.05.2011 13:52

kde jsou fotkyy???


janecek 
Kolik samozvanců jsem už za ta léta viděl

14.05.2011 14:38

bych nespočítal. Ve smyslu toho, že se vždy v kotli někdo objevil, někdo kdo se považoval za Sparťana století a dával na odiv svůj klubismus. Většinou za pár měsíců, u některých vyjímek let o nich už nikdo nikdy neslyšel...A každý z nich si myslel, že to dělá nejlépe. Nesmyslné schůzky s vedením klubu, ústupky, dohody, kompromisy a pozvolná cesta kotle do pekel, to je obraz posledních let. V 80 letech byl kotel na středu, stovky a tisíce lidí, žádné hloupé dohody s vedením a ustupování od samostných principů fandění a všechno fungovalo jak mělo !! byli jsme největší, nejobávanější!! I bez repro soustav vyměněných za přísliby a sliby. A dnes? Tak sem někdo dejte fotku kotle ze včerejška a koukněte se sami. Neberte ve zlém glosy čtyřicátníků a padesátníků, kterých věřte je dost a dost na to, aby na té protilehlé kam chodí a pamatují, viděli ten zmar a cestu do pekel. Od nich ale záchranu nečekejte. Oni , včetně mě si své odvedli. Je to na Vás, mladších. Ale skutečně je třeba s tím něco udělat, protože tohle už opravdu hraničí s totálním zánikem !!!


Penek 
re: Kolik samozvanců jsem už za ta léta viděl

14.05.2011 15:20

palec 
re: Kolik samozvanců jsem už za ta léta viděl

14.05.2011 19:12

Janečku, píšeš jen sračky. Přesně díky lidem, kteří se v 80. a 90. letech uměli maximálně někde vožrat a někoho zbít to tady vypadá tak, jak vypadá. Kdyby tady byly položený základy v 80. letech pro nějakou skupinu, tak to je dnes jiný kafe. Podívej se do sektorů v itálii, po celém balkáně, v řecku ale třeba i v anglii nebo Rusku... tam se nikdo za svůj věk neschovává. U nás je kotelníkovi 22-25 a už je mu trapné chodit do kotle.. Píšeš, že je kotel k smíchu a že jste si odvedli svoje. Tak to bych rád veděl, co jste udělali tak světobornýho? Ukaž mi nějakej 20 let starej chorál, kterej se pořád na letný křičí? Co si vzpomínam na starší chorály já, tak se skoro žádný nemůže v dnešní době zpívat, protože se v něm oslavoval vůdce a 3.říše, hajlovalo se a nadávalo negrum... I tvoje generace má podíl na tom, jak náš sektor vypadá tragicky, tak nebuď chytrej.


janecek 
re: re: Kolik samozvanců jsem už za ta léta viděl

14.05.2011 19:52

Nevím, jestli jsme udělali něco světobornýho, ale rozhodně vím jedno - sparťanskej kotel byl pojem !! Z toho neslevím ani ň. Netuším, jestli zrovna my jsme vymysleli nějaký chorál, ale asi by se nějak našel. Problém je ale uplně někde jinde a myslím, že jsem ho výše dost věrně popsal. A jestli je vyjádření názoru někoho, kdo má lecos za sebou titulováno sračkama, pak není divu, že to vypadá tak jak to vypadá. To je totiž přesně ono. Kdo nemluví jako my, mele sračky. My s nikým diskutovat nebudeme, my máme patent na pravdu a děláme to nejlépe. Ostatní melou sračky. Mohl bych Ti tady vyargumentovat tisíc důvodů, proč nemáš pravdu, ale neudělám to. Pokud si myslíš, že melu sračky, nestojí to za to. Dělejte to dál, jak děláte - výsledek jsem viděl včera.A nejen včera.


Ludva 
re: re: re: Kolik samozvanců jsem už za ta léta vi

14.05.2011 20:19

Janečku píšeš sračky!;-)...nikoli co do obsahu (ten je docela srozumitelnej a jasnej), ale co do potřebnosti..konstatovani faktu (ktery vidi všichni), ze te neni nijak svetovy, to si nech do hospody..vubec nechapu a nerozumim tomu vyznamu psat podobne prispevky...prinesou neco dobryho? Ne. Jsou na h.vno!:) Pis neco konstruktivniho..co by se melo udelat,aby se to zlepsilo...ja jsem rad, ze kotel je aspon nejakej a aspon nejak fandil (byly zapasy, kdy byl jeste x krát horsí) a diky tem lidem co jen nekecaj a neco delaj!


janecek 
re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem už za ta lét

14.05.2011 20:29

Nikdy a vůči nikomu bych si nedovolil napsat či říci, že mele či píše sračky vůči někomu, kdo má , VE STEJNÉM ZÁJMU jiný názor než já.Zřejmě máme na některé věci ohledně slušnosti a tolerance partnera rozdílné, zásadně rozdílné názory . Poukázal jsem na fakt, který je alarmující, do nebe volající a je třeba s ním něco dělat! Opět a už po několikáté jsem s podivem, že smysl tohoto webu, který je již předem písemně avizován je samotnými autory těmito kritikami popírán ! Jinými slovy - nepiš tu své názory, jsou na hovno, nech si je do hospody... Dobrá- nechám, omlouvám se tímto všem, kteří museli můj názor, pro který je tento web zřízen číst


Ludva 
re: re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem už za ta

14.05.2011 20:39

A ty myslíš, že jsme slepý a hluchý???? Že když jsme na stadionu, že nevidíme sami úroveň supportu ze strany kotle a ostatních "fanoušků" Sparty?? "Poukázat na něco alarmujícího", "musí se s tím něco dělat"..to jsou fakt hlášky...v rámci možností se snažíme (tím mluvím za všechny aktivní, co jim není atmosféra ukradená), hold 1) je nás málo a 2) možnosti jsou omezené. A pokud jde o tu demokracii a vyjádřit názory..kdyby se tady nevypínala diskuze ke článkům o 12.HRÁČI v celé minulé ligové sezóně a vždy se naplnily komentáře takovejhlema sračkama, kde každej rozumbrada lamentuje nad tím, co kdo děla blbě, nikdy by se nepodařilo jakž takž sjednotit fanoušky Sparty, protože jedny by nadavali na druhy, druhy zase na ty prvni... Poslední věc..ten věk..přesně jak psal gero a palec..o věku to rozhodně není..v Řecku, Srbsku, Argentině, Anglii..fanděj chlapi od 5 do 60 (nebo nevím:) let, takže tyhlety výmluvy, že už ve 25 jsem velkej kluk a fandění je pro děti, prostě neberu.


janecek 
BOCA Juniors je hadr.

14.05.2011 20:47

Chtěl bych tímto poukázat na včerejší elektrizující zážitek, který mi přinesl večer na Letné a doslova mě přišpendlil do sedačky ! Napěchovaný kotel k prasknutí, vlajky přes které nebylo vidět, dýmy a ohně, bubínky trhající chorály zpívané jako jeden muž, fantastické a vtipné choreografie !! To vše mě utvrdilo v přesvědčení, že fanoušci Boca Juniors jsou proti nám hadr a není divu, že naše hráče tak fanatické prostředí vyburcovalo k tak skvělému dvougolovému výkonu ! HUUURÁÁÁÁÁ !!!!!


kořala 
re: BOCA Juniors je hadr.

14.05.2011 20:59

Tak po stránce pyra to nebylo zase špatné:-)) A vydrž na rodinné tribuně vyrůstají desítky nových fanatiků, kteří časem tu fejsbůčkovou verběž co ve značné části do kotle chodí brzo nahradí.


janecek 
re: re: re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem už z

14.05.2011 20:51

Jenže já fandím, i ve 45, s cukrovkou a dětmi. Sice ne v kotli, ale fandím. Mě z nečinnosti neobviňuj. Mě ne.A pokud nazý´váte slušnost sračkama, jsem jen jeden z dalších, koho tímhle svým povýšeneckým chováním do letargie uvrhujete. Howg.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem

14.05.2011 21:11

Hlavne tady nebrec, ze s tebou nekdo nemluvi slusne, jde o obsah predevsim, forma sdeleni snad neni tak podstatná (i když na netu právě asi jo, protože jak jinak ty emoce vyjádřit, že jo:) , ale jestli se te dotkla sprostá slova, omlouvám se ti hluboce:) Do letargie uvrhuje tech pár aktivnich (protoze o ty tady predevsim jde) stádo negativisticky smyslejicich, neaktivnich a internetovejch tluchubu. To jsme ale odbocili od jádra problému, tzn. proc na tebe vubec zde reaguju, a ten je komu a cemu ty tvoje prispevky pomuzou?? To by me fakt zajímalo..zlepsej snad atmosféru? Nebo si myslís, ze lidi co neco delaj jeste vyhecujou? Nebo snad vyhecujou ty co nic nedelaj?? Podle me akorat naseres lidi..to ti jde vyborne:)) Nevim jestli jsi dal Bocu zámerne jako příklad..ale právě proto, že jsem tam byl, tak mi asi nemusis vysvetlovat rozdíl mezi fanatickým fanděním tzv. kurvafandim stylem:)))...a fanděním v podání lidí, co se právě zvedli z gauče (pro upřesnění: to byla ironie na tu "povedenou" kampań Sparty...)...


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem

14.05.2011 21:22

Jo možná už vím co mě na těch tvejch příspěvkách dostává..jak to bereš moc vážne...je to snad zábava..hold se to (fandění) úplně nepovedlo na 100%, tak hold se to povede příště..buď trochu optimista...


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Kolik samozvanců j

15.05.2011 03:21

Co dodat? Ano, beru to vážně. Snad právě proto, že jsem jako jeden z mála vydržel i ve svých letech , i přes těžkosti, zdravotní potíže, rodinu, děti. Nikdy jsem nebyl oním samozvancem, který se pasoval do role toho nejlepšího a za pár měsíců, kde mu byl konec. Všiml jsi si, že jsem zcela záměrně nikoho nejmenoval :-)?? Ano jediným cílem je vyburcovat stávající z letargie, protože o nových desítkách koňů, nadšených pro náš kotel nevím. M.j. i proto, že když už se třeba někdo objeví, spolehlivě se najde někdo z mazáků, kdo jim to tam ale kurwa znepříjemní....-( Ale máš pravdu, proč to brát tak vážně? Fakt je alle ten, že ten kotel je uplně, uplně v piči... Jinak se skutečně neurážím, nebrečím ale myslím, že používat peorativa ve vztahu k matadorovi se nesluší..:-)


dombas 
re: re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem už za ta

15.05.2011 10:37

..dobře si to okomentoval :) kotel je tragickej, jeden z nejhorších u nás..to je fakt, kterej tady ovšem nemůžeš napsat stejně tak jako, že hrajeme nekoukatelnej fotbal a i díky tomu opět titul v prdeli..


acskncl 
re: re: re: re: re: re: Kolik samozvanců jsem už z

15.05.2011 11:10

Kotel neni idealni, ale tragickej neni urcite, za ta leta to bylo uz mnohem horsi.


youngs 
kotel

14.05.2011 15:30

janečku opravdu bych to lépe nenapsal.A milý B OMBITO vážím si toho co pro SPARTU a nás všechny děláš,ten hajzlík s petardou měl štěstí,že už nejsem tak rychlej.ale pamět mám dobrou.


janecek 
re: kotel

15.05.2011 14:16

Jsem rád, že si soudě podle některých komentářů, SZ a e-mailů x lidí nemyslí, že bych zase mlel takové sračky:-) Díkes Vám:-)


meli1893 
Ploty

14.05.2011 16:29

Víte někdo jak to vypadá s odstaněním těch plotů a případně kdy by se měly odstranit? Vyjádřila se vůbec Sparta k tý žádosti 12.hráče? Pořád doufám, že až se odstraní ty ploty, tak se lidi alespoň přestanou bát chodit do kotle a pujde to nahoru. Včera to byl jeden z nejhorších zápasů co jsem na Spartě zažil.


akrij 
...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 16:32

kotel potřebuje "ozdravit"...protož e takhle budeme v budoucnu někde na úrovni jablonce nebo příbrami... Objevili se tady názory, že odstranění plotů nic nevyřeší...to podle mě není pravda. To by totiž klidně mohl být ten impulz co potřebujeme. Nalákalo by to více lidí, kteří by se tam nemuseli cítit jako zvířata v kleci (to neberte zle je to jenom přirovnání :))... Vim že je bláhový si myslet že když ploty budou pryč tak že tam hned přijde 3000 lidí a všichni budou umět těch asi 50 chorálů co je tady na SF :)...já vim že to tak hned nebude...ale bude tam hned víc volněji, víc prostoru a podle mě i stadion by najednou vypadal útulněji ;)... Já fakt pevně doufám že to odstraní......


FootballFanatic 
re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 16:51

Mně nepříjde, že by to bylo o počtu lidí. Teďka se tam sejde průměrně kolem pětiset lidí (2 plné sektory). A v takovém počtu už se dá udělat poměrně kvalitní atmosféra a strhnout i vedlejší tribuny. Bohužel z těch 500 lidí se zapojí sotva polovina a zbytek tam jentak stojí se složenejma rukama. Na derby nás tam bylo plno, včetně horního patra kolem 2000 předpokládám a stejně bylo mrtvo. Jediný co se dařilo bylo "Fandí celá Letná". Takže když do "nového" kotle bude chodit třeba 3000 lidí, tak to bude uplně jedno, pokud budou jen čumět a dva krát za poločas zatleskaj.


vavra5 
re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 16:57

kdyby se Sparta vykašlala na tu reklamu Zvedni se z gauče a radši nám ty ploty odstranila tak by to přivedlo více lidí. Jinak včera na zápase ty oslavy golů jak hlasatel říká jméno a my příjmení tak to mělo grády byli sme slyšet takhle kdybysme ještě zpívaly ty chorály no ....


akrij 
re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:06

je to určitě i o lenosti...:( ještě jedna věc je zajímavá - třeba kotel minule proti liberci byl prostě super...proč to tak nemůže být i o týden později?... Máme hrozný výkyvy :)... Máš/máte všichni rozumný argumenty a já s nima souhlasim...ale zůstanu si za tim, že odstraněním plotů by sme se mohli odpoutat od dna......(a i kdyby to tak nebylo...tak tam ty hnusný ploty prostě aspoň nebudou a bude to vypadat líp :D :))


gero 
re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:40

Ja nevím,nechci se mylit,ale atmosfera v kotli byla min.v první půli srovantelná s Libercem.A byla o hodně lepší,než v zápasech s Příbramí,Brnem,nebo s Olomoucí (když beru jarní část).Chci se zeptat,kde byl ten mlaďoch co to "vedl" minulej zápas,celkem mu to šlo a teď nic.Tak jsem tam musel skákat na stupínku v drůhé půlce prvního poločasu ja :-).Jinak Ti co se navážíte do těch mladejch kluků,co tam dělali atmosféru,tak byste si to měli vyzkoušet sami,ono to není jednoduchý se postavit před lidi a pokusit se dělat atmosfréru,když půlka kotle prostě nemá zájem fandit,nebo jen občas.A Ti co kritizujou kotel,tak pojďte mezi nás,fanděte,podílejte se na atmosféře,ono kritizivat umí každej,ale ruce potažmo hlasivky dá k dílu málokdo !!!


akrij 
re: re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:45

já se dobrovolně přiznávám že já bych odvahu neměl...;)...možná po pár rumících :D...mě šlo spíš o to říct svůj názor ohledně těch plotů...:)


inzaghi 
re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:09

souhlas, počty lidí ani odstranění plotů tohle nevyřeší. Do kotle jsem začal chodit cca před 15 lety - nevim už přesně a bývala tam jedna nejmenovaná osoba a ta dělala "čistku" ve smyslu, že když někdo nefandil tak dostal pár facek a mohl se rozmyslet jestli příště opět půjde do kotle a bude fandit, nebo si prostě půjde s tou svoji línou hubou radši někam jinam na stadion. Co se počtů lidí v kotli jich tam sice bylo méně, ale jen fandící a atmosféra bývala o dost lepší. Teď by to chtělo někoho podobně výchovnýho, škoda že nejmenovaná osoba momentálně odpočívá... Prostě chci říct, že to co teď udělá v kotli cca 300-500 hlav, by umělo i cca 30-50 a ti ostatní jsou tam úplně na hovno - jen, jak už tady padlo, aby si dali fotku na fejsbůk a říkali si "tvrdý sparťanský jádro".


akrij 
re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:25

...takovejch je opravdu hodně :-/..."facebook ultras"


meli1893 
re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:49

to je právě ten největší problém. My potřebujem, aby se lidi nebáli do toho kotle přijít, aby si přišli v pohodě zafandit a ne aby se báli že je tam někdo zmlátí. Vždyť víš jaký sračky o našem kotli píšou MM a jaký kraviny vykládá ota lidem v televizi ( viz bomby). Podle mě potřebujem změnit 3 věci: odstranit ploty a samostatnej vchod ( celkově to bude volnější a když tam někdo nebude chtít bejt tak prostě pujde jinam), kvalitního speakera, kterej bude na každym zápase ( budete mi nadávat, ale někdo jako je strašák, vim že je to zmrd, ale prostě to umí) a přestat odpalovat dělobuchy ( ohně a dymovnice nikomu nevaděj, ale dělobuchy ničemu nepomůžou a lidi se toho jenom bojej).


gero 
re: re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 17:57

Celkem souhlas.Ale hlavně,ale hlavně každej v sobě musí odbourat tu lenost fandit !!! Pak tam může poskakovat třeba DeFunes a bude tam ticho :-).


FootballFanatic 
re: re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 18:10

Nechápu, jak někdo může bejt línej fandit. To je to samý, jako kdyby někdo byl línej třeba souložit. Obojí je skvělé odreagování a výsledkem je lahodná odměna za trochu snahy :)).


gero 
re: re: re: re: re: ...kotel bez plotů - prosííííí

14.05.2011 18:27

A taková soulož s fanděním,to je panečku věc :-).


inzaghi 
re: re: re: re: ...kotel bez plotů - prosíííííím

14.05.2011 19:49

ale u nás v kotli lidi jsou, potenciál je dobrej, akorát na hovno, proto píšu ten příklad kdy "vychovatel" nefandící trochu profackoval a to si myslim je potřeba i teď. Ať si pak ti nefandící koupí lístek někam na druhou stranu a tam si pak seděj jak pecky. Ale ať se neserou do kotle, kde to pak opticky vypadá na hodně lidí, ale fandění prakticky žádný...


becici 
Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 19:34

To, co jsem včera viděl, za to se normálně stydím. Hned na začátku chci zdůraznit, že nemám nic proti frajerům, kteří si tam stoupnou a chtěj to "vést". OKI, maji moje uznání a čest jim!. Ale sakra, ať to má nějakou hlavu a patu. Viz v Teplicích nebo proti Liberci. Už už jsem doufal (a jistě nejen já), že bychom se mohli pomalinku zvednout. Včerejšek byl opakem a vrátili jsme ani nevím kam. Pár mladých kluků kolem 17 let, kterým končí puberta se ožere,nabere kuráž,přetahuje se o slovo/mikrofon a snaží se skučet něco do mikrofonu. Snaha - to jediné,co se dá ocenit!. Co se třeba relativně povedlo a na čem by se mohlo např. stavět byl pokřik "je nejlepší" s celou letnou. Ale jinak....hrůza. Celý ten tragivečer byl zakončen nějakým pokřikem na V. Havla, což už vůbec nepochopím, že se do fotbalu tahá politika! Odešel jsem znechucen cca 5 min před koncem fotbalu s věděním, že na příští(poslední) zápas jsem naštěstí v práci. Já Spartu beru jako povinnost, proto slovo muset. A budu si hodně ještě rozmýšlet, zda si na příští sezonu koupím permici do "kotle". Ach joo:-)


gero 
re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 19:53

"Až bude V.Havel vyset na větvi..." se zpívá hodně dlouho,se divím,že sis toho všiml až teď :-).


becici 
re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 20:25

O tom vím dávno, jen to napsal až tedka. Nic víc-nic míň. Ale o to tady vůbec nejde. Ze včerejšího vystoupení kotle prostě nemůžu mít dobrý pocit=)


kořala 
re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 20:36

Co máš proti starejm chorálům? VH visí už skoro 20 let v chorálech, mohlo by se taky někdy zavzpomínat na Hasana, Vrchlabí, případně afriku:-))


Irčan 
re: re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

18.05.2011 13:57

To je krásná nostalgie....


VitekLineker 
re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 19:55

Asi tak, letos jsem se v kotli skutečně bavil fanděním jen párkrát a to jsem byl na komplet všech domácích v lize a vyjma Ljepajas i na všech v evropskejch pohárech!!!! Ale tohle bylo snad ještě horší než doma s Jabloncem nebo Plzní, kde nás bylo v kotli vysloveně pár. Naprostá neochota fandit, stálý opakování chorálu "Sparta tlesk tlesk tlesk" a taky mladí kluci, kteří rozeřvávali nějaký "chorály" o Havlovi a Antifě, který se (bohužel) chytlo hned několik desítek lidí. Zatím jsme pod úrovní Slavie a Žiliny a Uherskýho Hradiště, příští sezonu můžeme bejt pod úrovní Mladý Boleslavi nebo Teplic.


vavra5 
re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 20:03

náš kotel jde dolu teda jestli se tomu ještě dá říkat kotel musíme s tim začít něco dělat jinak to fakt skončí tak jak je to tady již zmíněno ...


Kožich 
re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 20:21

Jak jsi přišel na to že jsme pod úrovní žiliny? Jedinkrát v historii měli plnej kotel, a to na zápase s náma. Řek bych že to byl jedinej zápas žiliny kterej jsi viděl. Na výjezdy jich jezdí tak třetina co nás


VitekLineker 
re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

15.05.2011 09:58

Viděl jsem jich víc. Docela jsem sledoval jejich kanál na youtube u uživatele "YellowGreenHears" a musím říct, že jsou mnohem zarytější než my.


7kaka7 
re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 21:25

co ti vadí na pokřiku proti antifě ?


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 22:04

Asi to, že se na fotbal tahá posraná politika. Koho to na fotbale zajímá?


paz 
re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 22:12

fandi se snad klubu ne?


VitekLineker 
re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

14.05.2011 22:19

Prostě bych takovýhle věci netahal na fobal. Tohle nemá s fanděním svýmu klubu nic společnýho.


7kaka7 
re: re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

15.05.2011 13:30

muj názor je že tak trochu politika k tomu patří a odjakživat k tomu patřila,navíc je dobrý že lidi jsou tak nějak stejně naladěný


Kožich 
re: re: re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

15.05.2011 15:02

Určitě. Kdyby vedle mě stál v kotli nějakej dredař, asi bych znechuceně odešel. Naštěstí máme v kotli podobný smýšlení, takže by nejspíš odešel znechuceně on...s modrym okem ;)


W4S3K 
re: re: re: re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

15.05.2011 15:54

jen se zastanu dredů :p. .. dredy už nejsou jen symbolem nějakého levicovýho smyslení a podobných zlosmyslu :-)


gero 
re: re: re: re: re: re: re: Kotel ?? Včera MÍNUS

15.05.2011 16:44

A tedy čeho,nechám se poučit ?


Penek 
Kotel

14.05.2011 22:18

Jak vylepšit motor atmosféry na Letné-kotel? Četl jsem už hodně nápadů,od toho čekat na novou generaci,zbourat ploty,"domlouvat"nef andícím apod.Každej dobrej nápad se cení,ale podle mě jsou to spíše takové nicůtky,střípky a běh na hodně dlouhou trať.Já osobně bych navrhoval radikálnější řešení a to přesun kotle na protilehlou tribunu.Pěkně dolů,doprostřed.Vím,že by to nebylo jednoduché,počínaje permanentkářema,jednání s vedením Sparty apod.Ale věřím,že kdyby se to povedlo,byla by na Letný mnohonásobně lepší atmosféra a fandilo by mnohonásobně více lidí...


paz 
re: Kotel

14.05.2011 22:54

ja bych to urcite podporil, pokud se pres leto neodstrani ploty chtelo by to hromadny presun (nevim jestli stred protilehle je to prave misto, tam si automaticky kupuji permice nefandici lidi takze to nicemu nepomuze, ale je hodne sektoru ktere jsou takrka prazdne) vzit stary dobry megafon a hlavne nehazet na hriste pyro! a cekat jak se k tomu vedeni sparty postavi


janecek 
re: Kotel

15.05.2011 03:25

To je KURWA dobrej nápad !!!!!!!!


Irčan 
re: re: Kotel

18.05.2011 13:59

No bohatě by stačilo třeba H41, tam je dobrý podhoubí.


inzaghi 
re: Kotel

15.05.2011 10:26

to by se mi taky líbilo, ale v tuhle chvíli je to asi nerealizovatelný. S tím by prostě většina lidí na protilehlý nesouhlasila a přestali by chodit. Většinu z nich fandění téměř nezajímá a to že se "občas" nechají strhnout neznamená, že fandí. Taky by je asi nebavilo kdyby tam do megafonu/mikrofonu kvílel opilej 15-17 letej kluk se zmutovanym hlasem nějakou píčovinu, taky by je sralo kdyby pár minut neviděli kvůli dýmu a mnoho dalších věcí by se jim nelíbilo... Prostě to co lidi v kotli zkousnou by oni nezkousli... (i když to kvílení píčovin mě taky sere...)


Filousssss 
re: re: Kotel

15.05.2011 10:43

Kotel přesunout nahoru na protilehlou jako tomu bylo dřív v 80 letech :o))!!! Je tam spousta lidí, který chtějí fandit...


Filousssss 
re: re: re: Kotel

15.05.2011 10:49

Jinak si myslim, že jsme na protilehlý, chvílema pěkně zpívali :o))), že tam nebylo takový mrtvo, především starej, dobrej chorál z ať žijí duchové :o))), za to dík všem, kteří se připojili!!


Kocek 
re: re: re: re: Kotel

16.05.2011 12:04

To bylo LUXUSNÍÍÍÍ! :D


Filousssss 
re: re: re: re: re: Kotel

16.05.2011 18:22

Dík, na zápase s Hradcem to zase rozjedeme a zkusíme před to dát fandí celá Letná :o)))


FootballFanatic 
re: Kotel

15.05.2011 11:32

Už jenom kvůli cenám lístků takm podle mě většina nebude chtít jít. Kdyby byl celej stadion průchozí, tak by to bylo realné se tam přemístit alespoň na prostest, ale takhle asi ne. Navíc, jak už tady někdo zmínil, spousta normálů by byla proti. a začli by to pak bojkotovat i oni a to už by pak byl opravdu konec.


Filousssss 
nejlepší cizinec v lize

15.05.2011 11:03

http://fotbal.idnes.cz/an ... hlas klukům ze Sparty!!!!!


Filousssss 
re: nejlepší cizinec v lize

15.05.2011 11:03

Filousssss 
re: re: nejlepší cizinec v lize

15.05.2011 11:05

ten druhý odkaz je funkční


samot 
novodobí kádrovaci..

15.05.2011 19:46

targo,supertom,gero: hoši, tak jsem si od Vás vysloužil pár nadávek. To,že někdo hodí mezi fotografy dělobuch Vám zřejmě nevadí.Pěkně zezadu. OK.Vaše kastovaní na "gaučáky","ko telníky" a v mém případě na "rodinné" je ubohé a vůbec neřeší podstatu zdali někdo fandí nebo je větší či menší fanoušek. To jak jste se pustili do "Janecka"to jen potvrzuje. Nemá smysl psát, jak kdo chodí dlouho na Spartu, které hráč v historii viděl nebo na jakém výjezdu byl. Pro Vás kdo nebyl v kotli, prakticky fanoušek asi není :-) Pro mě je člověk, který hodí dělobuch na hřiště nebo mezi diváky, hovado. Bez rozdílu... A jen pro Vaše info. I na rodinné je spousta malých a mladých, kteří fandí celý zápas. A možná i z nich vyroste pár těch, kteří do kotle budou chodit....mějte se


gero 
re: novodobí kádrovaci..

15.05.2011 20:54

No,tak nepřekrucuj ! Ja jem Ti nikdy nenadával,ani Janečkovi !!! To,že si občas udělám srandu,nebo s někým nesouhlsím,neznaméná,že někoho urážím !!! Já chodil léta na protilehlou,ale právě ten "gaučink" většiny a nadávky vůči všemu(čest vyjímkám),mě donutil jít do kotle.


gero 
re: novodobí kádrovaci..

15.05.2011 20:55

Jo a dělobuch mezi fotografy je svinstvo a neschvaluju to !!!


Proxy 
Speaker

16.05.2011 07:45

Psal jsem tu už při článku o 12 hráči - Azuritovi, že bych měl zájem o post speakera. Psal jsem, že mi je 19 a že bych to od příští sezóny bral, protože teďka ještě studuju a není žádný čas jak se blíží maturity. Když nebyla žádná odezva (až na pár lidí, kteří mi psali, že pokud si tam stoupnu tak mně podpoří) tak sem to včera zkusil sám od sebe. Píšete tu sračky tipu "mladí kluci se vopijou a dělaj ramena že dělaj speakera". Ani hovno, měl sem v sobě maximálně 1-2 piva a po nich nemůže být opilej snad nikdo. Stál jsem tam skoro celou první půli a fandilo se snad neustále. Měl sem trému, o tom žádná. Protože tohle je něco po čem jsem toužil už nějákej ten rok a obdivoval každého Speakera. Víte co mi přijde jako největší hnus? Když se snažim aby CELEJ kotel fandil a ozývá se "Drž hubu" nebo "Zavři už hubu ty debile" či dokonce "Táhni už chci fotbal". Tak co tohle je? Proč do toho kotle teda chodíte? Kotel byl vždy od toho aby se PRIMÁRNĚ fandilo a až pak se koukalo na fotbal. Nejvíc jsem se musel zasmát, když to řvali tvrdý kluci v everlastech a lonsdale, kteří tam choděj asi jen ukazovat jak jsou drsní. Pokud mně zrak nemýlil, fandili dokonce naši chuligáni a to jsem byl mile překvapen :). Viděli jste, že jde aby fandila i celá Letná, když jsem zkusil "Je nejlepší" s celou Letnou. První půle byla podle mně jedna z těch lepších, i když se řiká, že samochvála smrdí, tak jelikož se fandilo, tak to asi nebylo špatný! Druhá půla byla už o poznání horší a to hlavně proto, že najednou se na tom postu objevili další 3 lidi a šlo to do prdele. Takže příště, až budete mít zase tvrdý kecy na jakéhokoliv Speakera, tak si tam běžte stoupnout a ukažte jak Vám bije srdce pro Spartu, protože mně hodně.. Jsem zvědavej, kolik lidí mně ukamenuje.. Protože my opravdu nejsme jako celek a každého kterej se o něco snaží hned srážíte, místo toho aby jste napsali třeba téma "Speaker, pár rad a připomínek" a ne na stadionu nadávat. Tak zase ahoj na dalším zápase ;-).


sketa 
re: Speaker

16.05.2011 11:11

stál sem kousek od tebe s gerem a musim říct že snaha se opravdu musí cenit. Chyba v 2 poločase byla že tam naběhli další a tahali se tam o mikrofon. Je jasný že je ještě co zlepšovat, ale na první pokus si myslim že to bylo hodně dobrý, jen tak dál a hlavně se nenech odradit


Jumbo1 
re: Speaker

16.05.2011 11:23

Vlez si tam na Hradec, já si stoupnu do půlky kotle nad tebe a budu se snažit dirigovat vršek.


Proxy 
re: re: Speaker

16.05.2011 11:31

Pokud nebude Ultras proti, klidně si tam na hradec vlezu :). Bohužel, na Ústí nemůžu kvůli maturitám :(. Díky za podporu ;-).


gero 
re: Speaker

16.05.2011 17:50

Jak psal Sketa,nebylo to špatný,škoda že nebyl mikrofon na první poločas.Ja jsem ten co tě pak na posledních 15 minut druhé půle vystřídal.Sám jsem poznal,že to není jednoduchy si tam stoupnout a pokusit se dělat atmosféru :-).Máš aspoň zápal a fanatickej projev.To,že se to někomu nebude líbit,s tím musíš prostě pošítat.Jak se říka "není člověk ten,co by se zalíbíl lidem všem" :-).Ale pokud vydržíš,proč ne,hlavně to chce pravidelně chodit.A Ti co jen blbě kecej,ať si trhnou :-).


PaoloDiCanio 
re: Speaker

18.05.2011 16:24

Já myslim, že to bylo celkem obstojný na to že to bylo poprvé ;) Ale prostě chce to aby se toho někdo už kurva ujal, protože to většinou stojí za hovno, fandí se málo a to že se neudrží jeden chorál víc jak minutu je dost tristní... Pro ty kterým se nelíbí václav havel, tak nevim co se vám na tom nelíbí, zpívá se to dlouho, tak nevim jakýpak copak... jo a chtělo by to starej dobrej megafon a odstranit ploty, protože jak tady někdo psal dát kotel na protilehlou mi přijde celkem zbytečný... :)


Kocek 
Kotel??

16.05.2011 11:55

Osobně sem znechucenej, že se ti kluci chovají jako slávisti, kterým sem se dycky vysmíval, že jejich kinder kotlík uráží Spartu i když hrajou třeba s Brnem. To, že se na zápase Sparta Bohemians řve jude slávie, je vrchol debility a co sem viděl kolem sebe na dlouhý tribuně, dost lidí to odradilo poté od společnýho fandění s kotlem. Dokud se kotel nezačne věnovat výhradně FANDĚNÍ Spartě, víc lidí s ním sympatizovat nebude. A docela by mě zajímalo, jak u nás funguje pořadatelská služba, že si frajer klidně zapaluje světlici, aniž by ho někdo chytil za ruku a vyvedl ven.


meli1893 
re: Kotel??

16.05.2011 19:48

Souhlas. Nemam nic proti nadávání židum, ALE V ZÁPASE S ŽIDAMA!!! Většinu lidí to přestane bavit, když je každej třetí pokřik proti slávyji.


Kožich 
re: re: Kotel??

16.05.2011 20:26

Ano, to je trochu nesmylsný řvát jude slávie když neni Derby, ale znáte pokřik "Nikdy tak nébyló...."? Ten se zpívá už rok a půl na KAŽDYM zápase aspoň 10x a je dost oblíbenej. A je to pokřik proti baníku


meli1893 
re: re: re: Kotel??

16.05.2011 21:12

To máš pravdu, ale "Nikdy tak nebylo" je aspoň melodický, delší a proti baníku je jenom poslední kus. Kdežto Jude slávyje se opakue pořád dokola. Mě ten pokřik nevadí, ale mimo derby je kravina ho používat.


acskncl 
re: re: re: re: Kotel??

16.05.2011 21:58

Jude Slavie neni nikdy na skodu:o)!


Kocek 
re: re: re: re: re: Kotel??

18.05.2011 14:31

No, v místech, kde sedávám, se dost lidí snaží fandit s kotlem, ale taky je pak dost těch, který ten pokřik odradí a už nefanděj.. Mně v pátek hrozně moc chybělo cirkus eden, to by mělo na bohemáky efekt jak rudej hadr na bejka, a to se mělo skandovat celej zápas :)))


Mikey 
Trochu smutný...

16.05.2011 14:43

Celé odpoledne čtu ty názory na náš kotel a fandění všeobecně a nestačím se divit (asi se v práci nudím). Když jsem byl poprvý na Spartě, bylo to derby se Slavií, mohlo mi bejt tak 15 let, stadion vyprodanej a kotel narvanej k prasknutí a já se krčel v levym rohu u plotu :). Zpívali se chorály, zapalovali světlice, jude slavie nikomu nepřišlo divný, všichni na slovo poslouchali vyvolávače a já na to koukal jak z jara. Prostě zážitek. Tenkrát jsem si říkal, že tady budu doma, tady chci trávit čas a s těmahle frajerama chci fandit zápas co zápas. Dneska je mi 23 a jsem gaučák, chodim na protilehlou na volňásky, když nejsou tak do kotle nahoru, koukat na fotbal, abych z něj něco měl a zároveň se pozdravil s kámošema. Vlastně patřím mezi ty kluky, na který tady všichni nadávaj. Ale když je atmosféra dobrá a HLAVNĚ přátelská, nebo přinejmenším jednotná a všichni cejtí, že jsou na jedný lodi a jdou za stejným cílem a je jedno, jestli má na sobě někdo lonsdale, někdo tetování z lapáku a nebo někdo světle růžový tričko ed hardy, tak to strhne i takovou línou prdel, jako jsem já. Vždyť vzpomeňme nedávnej Liverpool venku, bylo to tam super, nikdo neřešil, kolikrát toho nebo onoho viděl v kotli, kolikrát se tamten fightoval s chacharama, nebo kolik si tam tenhle kluk koupil dresů Evertonu - prostě jsme byli fanoušci Sparty - bez rozdílu. Když jsem tady četl ty názory Janečka, Gera, Ludvy, Palce apod. (všechno má svojí pravdu a to bezesporu), trochu jsem si posteskl nad tím derby před osmi lety. Chci říct, každej má svůj názor, každej to dělá nejlíp... tak udělejte radu rytířů u kulatýho stolu, sjednoťte nás a i my GAUČÁCI za Váma půjdem a půjdeme rádi. Budeme vědět, že to děláme dobře, páč jste to řekli Vy, co chodíte a jezdíte každej tejden a Vy zase budete vědět, že to děláte dobře, páč se na tom Vy jako rada starších shodnete !!!


Kocek 
re: Trochu smutný...

18.05.2011 14:32

Ono je to jednoduchý, v Liverpoolu udělat co, to někteří dělaj tady, tak seděj v kriminále ještě dneska :D