Tomáš Řepka nejlepší v Praze. A nebo ne?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
maro 
???

14.11.2011 06:32

Co je tohle za blití?To srovnání s inspektorem se ti taky povedlo.


pesfilipes 
re: ???

14.11.2011 09:17

blitkou bych si tu dovolil nazvat akorát tak ten tvůj "přípěvek"... autor vyjádřil názor


maro 
re: re: ???

14.11.2011 10:02

nějakej měkej :)


gogo 
re: ???

25.11.2011 15:34

Tomáš si to zaslouží za to jak za Spartu jezdil a pak byl zvláštním stylem odepsán.Jirka i Tomáš dobře vědí, že to není nic proti nim. Nemluvě o tom, že Jirka může dobře vidět jak se uctívá Sparťan.On a jeho příchod do Sparty.Ponižování a doprošování.Potažmo rok předtím se Spartou vychcal ani nemluvit.Jen ať poslouchá.


pepano71 
Super článek

14.11.2011 06:33

Naprosto souhlasím s autorem.Mělo by se fandit hráčům na hřišti a Tomovi udělat odpovídající poděkování až to bude aktuální a on bude na hřišti SPARTA do TOHO


Kovanej 
No,

14.11.2011 07:11

věnoval si tomu nějaký čas, ale úplně zbytečně.


n.ezn.amy 
nevím

14.11.2011 07:16

Ale osobně s autorem nesouhlasím, to že se skanduje jméno Tomáše Řepky přece není nic proti Jirkovi Jarošíkovi a je přece jedno, jestli je či není Tomáš na stadionu. Myslím si, že podpora Tomáše Řepky a skandování jeho jména, je v pořádku.


Penek 
.

14.11.2011 07:53

Tomáš Řepka nejlepší v Praze!!!


abruzzi 
re: .

14.11.2011 17:38

Má pravdu ten chlapec


káně 
...

14.11.2011 08:16

Problém ve skandování nevidím, ale v některých momentech je to naprosto nevhodné - např. po obdrženém golu...


pesfilipes 
re: ...

14.11.2011 09:19

mno - právě... to je z podobnýho soudku, jako nezávadný - bojujte za spartu, zejména teda ve chvílích, kdy se čirou náhodou moc nedaří


CapaTom 
re: re: ...

16.11.2011 12:41

Jsem rád,že to tu někdo napsal.Já to samozřejmě křičím taky,ale už delší dobu přemýšlím nad tím,co kdyby se fandilo bojujte za Spartu i ve chvílích kdy se daří?Třeba hned na začátku zápasu - aby to nebylo hráčema chápaný,tak je ... :-)


acskncl 
.

14.11.2011 08:36

Tomas Repka nejlepsi v Praze!!! a taky jedinej spravnej kapitan!!


pele 
Smiřte se s tím , že T. Řepka už do Sparty nepatří

14.11.2011 08:58

Majitel Sparty pan Křetínský chce Spartu nekonfliktní a hráče kteří vzbuzují negativní reakce , už v žádném případě do mužstva nezařadí. Buďte rádi za takového majitele - co by za takového úspěšného majitele 9o procent ostatních klubů dalo. T.Řepka byl jistě dobrý obránce , ale obraz Sparty v očích veřejnosti - a hlavně obchodních partnerů majitele pana Křetínského dost vážně několikrát poškodil. To je obchod a úspěšný byznys - smiřte se konečně stím. Kdo platí - ten rozhoduje - a jinak to nikdy být ani nemůže.


recchi 
re: Smiřte se s tím , že T. Řepka už do Sparty nep

14.11.2011 09:31

tohle je, podle mého subjektivního názoru, ještě větší blábol, než samotný článek


pele 
re: re: Smiřte se s tím , že T. Řepka už do Sparty

14.11.2011 10:39

Blábol ? No tak tady napiš Tvůj důvod , proč už si T.Řepka za Spartu nekopne. O tom rozhodl pan Křetínský - žádnej Hašek , nebo snad Chovanec.


žokej 
re: re: re: Smiřte se s tím , že T. Řepka už do Sp

14.11.2011 16:23

údajně Řepa bohužel umožnil svoje vyřazení ze základní sestavy (ať už v tom souběžně byly jakékoliv jiné důvody) v podstatě sám svým přístupem - během letních fyzických patřil totiž údajně k nejhorším v týmu - a to u něj nebývalo zvykem...


recchi 
re: re: re: re: Smiřte se s tím , že T. Řepka už d

14.11.2011 18:19

údajně ti šuká ženu popelář, protože jsi v posteli údajně patřil k nejhorším a to u tebe údajně nebývalo zvykem...jedna paní povídala:-))) Ale vážně. Faktem je, že Tomáš byl "odstřelen" úplně stejným způsobem, jako kdysi náš golman Olejár. A to na základě jednoho nepovedeného zápasu. Okamžitě a bez možnosti reparátu! Od toho srpnového dne ve Vaslui jej trenéři nepostavili ani na jediný zápas. O tom co se dělo dál můžeme jen spekulovat, jelikož vedení, především trenéři, než by se chlapsky vyjádřili, tak mleli hovna o jakýchsi zraněních, přestože Tomáš vesele trénoval s mužstvem.


majk 
re: re: re: re: re: Smiřte se s tím , že T. Řepka

14.11.2011 19:38

já myslím ,že to měl spočítaný už před koncem přípravy. Jen to po té šaškárně na Vltavínu pro klid duše nešlo. Pak se jen čekalo na záminku a při první šanci ho odstřelili.


recchi 
re: re: re: re: re: re: Smiřte se s tím , že T. Ře

14.11.2011 22:11

myslíš...ale nevíš:-)


sodomak 
ivanku...

14.11.2011 09:05

Tam sice stoji "Tomas Repka nejlepsi v Praze!", ale ja tam jasne slysim "Zapotocny umi hovno!" :) Je to trochu o necem jinym.


HVK 
re: ivanku...

14.11.2011 09:06

lajkuju


Celticgirl 
re: ivanku...

14.11.2011 09:47

Přesně.. Zápotočný je šílenej.. když nemá hrát Řepa, proč zrovna Zápa a ne Brabec, který je daleko jistější.. to mi hlava nebere.


NotoriousB.I.G. 
re: ivanku...

14.11.2011 16:44

Oni všichni tři ostatní stopeři mi jsou krajně nesympatický. Zápotočný svejma výroka všude leze fanouškům do prdele a pak je první, kdo nechce jít poděkovat a vymejšlí nesmysly. Brabec byl ve slávii, tím pro mě skončil a Jarošík dostane v zimě o trochu víc peněz z Bulharska nebo Rumunska a půjde...


bohdalka 
re: re: ivanku...

14.11.2011 17:47

Ta první věta úplne stačí, dal je ten příspěvek o hovne...;-) je to o oblibencich...;-)


jbee 
Podepisuji

14.11.2011 09:18

v plném rozsahu. Jen by mě zajímalo, jestli si ti, kdo to skandují, uvědomují, jak to musí působit na hráče na hřišti a je jim to jedno, nebo jestli si to jen neuvědomují...


vejvič 
Tóóómáš Řepka

14.11.2011 09:22

Zápotočný ale dlouhodobě hovno a je nejhorší z celé naší obranné čtyřky. Nevidím důvod proč nefandit Řepovi,ať to vypadá navenek jak chce. A pokud Hašek neustále schovává Tomášovu nepřítomnost na výkony na hřišti,tak tomu nerozumí,bo Tomáš je na hřišti pořád nejlepší! Pokud je za tím něco jiného(což si myslím já),tak ať řeknou,že už si u nás nekopne a nedělaj zbytěčný třenice. Takže podporu Tomáše vítám, na Zápotočnýho pískat nebudu,ale v sestavě mi vadí a herně lepší není !


meli1893 
NE!

14.11.2011 09:49

Naprostej nesouhlas. Zápotočnýho ve Spartě nikdo nechce, já teda nejsem nadšenej ani z pána "nikde jinde mně nechtěli".... ŘEPKA JE BŮH!


Kane1986 
souhlas

14.11.2011 10:00

i přesto,že jsem členem fan klubu SuperToma. Já jsem si již ovšem zvykl, že nehraje a smířil jsem se s tím a jeho neustálé provolávání už mi pomalu a jistě leze krkem. Možná,že stopeři dělali chyby v posledních dvou domácích zápasech, ale neustále provolávat Tomáše už neni nijak vhodné a upřímně už mě ani nebaví.


mikee 
Tento článek...

14.11.2011 10:02

... je jedním z nejslabších co se tu za poslední léta objevil. Ale i tak tu dostal místo, což je dobře. Nesmysly psané uvnitř nemá cenu ani rozebírat.


Mikey 
Názor...

14.11.2011 10:04

Já si myslím, že je spíš zarážející, že vedení dovoluje tyhle spekulace... OK, jestli Tomáše už nechtěj, maj mu udělat rozlučku se vším všudy a dobrý. Nebo jestli ho chtěj dál, maj to říct nahlas a nějak podložit, proč nehraje (výmluvy na virus mi moc nevoní)... My se v názorech můžeme lišit, ale kdyby vedení řeklo jasně co a jak zamýšlí, vyhnuli bychom se těmhle spekulativním článkům... Jen bych ještě dodal, že je fakt, že se Řepovo jméno vyvolává hlavně po obdrženým gólu nebo po nějakým kiksu obrany - tomu bych se rád vyhnul, my máme v hledišti podporovat hráče a ne je srážet těmito pokřiky (stejně jako "Bojujte za Spartu" zrovna, když se nedaří). Sami hráči využili příležitost a vyjádřili svůj nesouhlas...


Venca 
Samozřejmě,

14.11.2011 11:44

že je nevhodné vyvolávat stále jeho jméno. Doufám, že se v zimě rozloučí a bude klid. Umění je odejít na vrcholu! Začátek sezony Řepkovi vůbec nevyšel (Budějovice, Vaslui). Nepatřil jsem a nepatřím mezi jeho fanatické obdivovatele, kteří by mu odpustili i "vraždu". Osobně už bych ho vyhodil po vyloučení v zápase s Brnem (2008), kdy jsme tím de facto přišli o titul!


ukasek 
Řepka je ikona

14.11.2011 11:45

Řepa je ikona Sparty, a tudíž nevidim žádnej problém v tom, že se skanduje jeho jméno! To se jako onehdá nemělo skandovat "Andrej Kvašňák", protože už je bohužel po smrti a živí hráči by to mohli brát jako urážku? Autor v tomhle pojednání bohužel ukazuje stejnou malost, jako ukazujou někteří naši hráči, když si otevřeně stěžujou na pokřik "Bojujte za Spartu".


Venca 
re: Řepka je ikona

14.11.2011 12:00

prosím tě, co to je za přirovnání?!


ukasek 
re: re: Řepka je ikona

14.11.2011 12:15

jednoduchý. Když se vyvolává jméno ikony klubu, tak to jako urážku může brát jenom úplnej idiot.


ukasek 
re: re: re: Řepka je ikona

14.11.2011 12:16

pardon, ne jako urážku, ale jako "jako výraz neúcty a nedůvěry"


majk 
konečně do toho někdo šťouchl,

14.11.2011 12:11

ikdyž zrovna neznámý don. :-) provolávat slávu někomu, kdo ma poprvý v kariéře dva měsíce kašílek a není schopnej ani bejt na tribuně a ukázat že bojuje za spartu ? Ten chlápek od jisté doby bojuje už jen za sebe. Bohužel :-( Navždy na něj budu vzpomínat jako na symbol Sparty, moc si vážím toho, co pro nás udělal, ale je čas...... Po správný rozlučce to budu klidně skandovat taky, ale v současný době to nevidím, jako produktivní. Komu to tak může prospět ? Je fakt, že na ještě hloupější bojujte za Spartu to nemá. Howgh !


Pelta 
Jarošík-Řepka

14.11.2011 12:18

Já s autorem také moc nesouhlasím.Zápotočný neni nic moc už nějakou dobu a proto si pokládám otázku proč ani v jednom zápase nedostala příležitost dvojice Jarošík-Řepka? Spíš mi to připadá že se ho vedení chce zbavit kvůli jeho vysokému kontraktu a ne kvůli herní stránce!!!


rufus 
není to problém

14.11.2011 14:00

Ve skandování Řepkova jména problém nevidím. Nepřijde mi to namířené proti současné stoperské dvojici, je to prostě podpora Řepky. Dokud je hráč Sparty, není na tom nic špatného. Až Řepka ve Spartě skončí a pokřik bude dál pokračovat, už to bude divný, zatím je to v pořádku. Ačkoliv mě tedy toto skandování nevadí, sám se nepřipojuji, letos jsem udělal dvě výjimky, poprvé v Plzni podruhé proti Boleslavi, kde jsem chtěl vyjádřit nespokojenost nad výkony týmu jako celku. Nemělo to být namířeno proti stoperům, pouze mi chyběl na hřišti vůdce.


pesfilipes 
re: není to problém

14.11.2011 14:16

zopakuju jen to, co už tu někdo nakous - proč se to teda hukákalo nejvíc v zápasech 0:3 liberec, 0:3 boleslav, ponejvíc po gólech? chápu ale, že ve vaslui v první půli nebylo na stadionu moc sparťanů, kerý by mohli řvát (třeba) erich brabec nejlepší všude...


rufus 
re: re: není to problém

14.11.2011 14:39

Hlavně po třetím gólu od Boleslavi to byla vlna protestu proti výkonům. To je naprosto jasný. Ale pořád jsem to nevnímal jako kritiku pouze stoperské dvojice. Bylo to namířeno na celkový výkon týmu. Ano, samozřejmě, pokud bychom na hřišti chtěli Řepku, tak by to odnesl jeden ze současných stoperů, ale jako konkrétní kritika mi to nepřišlo. Byla to žádost o změnu, znamená to podporu Řepky, ale jak říkám.. Když jsem to skandoval proti Boleslavi (po třetím gólu) byla to kritika výkonu, něco na způsob "bojujte za Spartu" a přišlo mi to na místě.


pesfilipes 
re: re: re: není to problém

14.11.2011 14:56

jako konkrétní kritika mi to nepřišlo... jj, to je přesně jak ze soudku s tim bojujte za spartu. 6 kusů, každej si to vykládá po svym... rozhodně ne nijak špatně, či dokonce výhružně. tak to vnímaj jenom natvrdlí hráči a trenéři.


rufus 
re: re: re: re: není to problém

14.11.2011 15:13

Pozor, já pokřik bojujte za Spartu nemám rád.. Proti Boleslavi jsem ho víceméně křičel v jiné úpravě a je mi jasný, že v ten moment to hráče štvalo. Ale co máme dělat? Dvakrát za sebou doma dostat 3 góly.. Proti Liberci bych aspoň ocenil náš výkon a snahu, proti Boleslavi to bylo mnohem horší a třetí gól byl vrchol. Sem tam si hráči kritiku zaslouží. Proti Boleslavi to byla kritika celkovýho výkonu.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: není to problém

14.11.2011 15:26

co máme dělat? ale mně je jedno co budeš dělat... co budeš řvát. mně je dokonce fuk i to bojujte za spartu, jen tomu nezřídka moc nerozumim - to je celý. a hráči, ač je to asi irituje, to maj nakonec myslim taky u zadní části. takže v pohodě. myslim, že jsou všichni šťastní, že dělaj ty druhý šťastný


majk 
re: re: re: re: re: re: není to problém

14.11.2011 15:29

já budu na prvního trenéra řvát bojujte za spartu a na hráče hoši bojovat !


rufus 
re: re: re: re: re: re: není to problém

14.11.2011 15:52

Vždyť já ten pokřik nemám rád, osobně ho skoro nikdy nekřičím. V letošní sezoně to bylo poprvé proti Boleslavi (i když v jiném znění, ale stejném smyslu), v minulé sezoně 2x - jednou proti Žilině, podruhý proti Plzni. Občas to hráči slyšet potřebují.


SanchoPancha 
re: není to problém

14.11.2011 16:03

Mně to přijde trochu necitlivý vůči současné stoperské dvojici, může je to mrzet. Podobně jako již zmiňovaný pokřik "Bojujte za Spartu!". I když, zrovna ten jsem za špatný nepovažoval a překvapilo mě, že hráčům vadí, když si jej v mistrovské sezóně pochvalovali. Asi u těchto pokřiků záleží na tom, kdy se použijí.


rufus 
re: re: není to problém

14.11.2011 16:19

Určitě záleží na tom, kdy se ten pokřik použije, to bez debat. Každopádně mě křičení Řepkova jména nepřipadá nějak špatný, i když možná by to stačilo jednou za zápas. A jak říkám, nevnímám to vyloženě jako kritiku stoperů, naopak to beru jako podporu Řepky. Ale chápu, že stoperům, zvlášť asi Zápotočnýmu, to moc nepřidá..


Wega 
Díky za názor

14.11.2011 14:11

Jsem pro názorovou pestrost, a proto děkuji za tento článek. Osobně mi pokřiky na podporu Tomáše Řepky nevadí, protože je to od nás signál, že my jsme (na rozdíl od vedení) Tomáše Řepku ještě nezatratili.


janecek 
Řešíte absolutní hovna- Horst Siegl!!!

14.11.2011 15:32

Nezlobte se, ale řešíte uplný hovna. O kvalitách Toma víme, známe je, netřeba to pitvat. Kdo chce, ať si zakřičí, kdo nechce, ať je zticha. Kdo chce vyvolávat Zápu- prosím, jeho věc. Já si třeba skanduju Horst Siegl:-) A co je komu do toho...:-) Podle mě je na řešení daleko více důležitějších věcí, třeba to, proč náš kotel vypadá tak jak vypadá, pokud se to kotlem vůbec dá nazývat. Nebo proč nás jede na výjedz na Moravu v ideální čas a za ideálních podmínek okolo pouhých 50 kusů, z toho už pár předdůcodového věku..:-(( Tohle jsou problémy, které se mají řešit a vyřešit a ne hlouposti, co kdo skanduje. To nikomu neškodí, ani neubližuje. Neupírám samozřejmě snahu neznámých nicků zapokit se a řešit, ale raději bych je viděl ve vlaku do Olomouce, než na foru řešit skandování..


maro 
re: Řešíte absolutní hovna- Horst Siegl!!!

14.11.2011 17:32

Tak,ačkoliv jsem někdy stebou nesouhlasil tak ted máš recht,nikdo nikoho neuráží tak jaképak copak,nakonec tlak ve Spartě musí hráči vydržet,at se řve Tomáš Řepka třeba navždycky,ale je fakt škoda že z Prahy vyjedou na Moravu jen ti otrlí a zbytek potom jenom internetuje.


recchi 
re: re: Řešíte absolutní hovna- Horst Siegl!!!

15.11.2011 15:02

řešíme hovna proto, že jsme ve virtuální hospodě..a tam se vždy blábolilo. To, že chceš raději vidět lidi na cestě do Olmíku...to tímto příspěvkem absolutně neovlivníš,. A ty to víš, takže i tento výkřik je o hovně/u/:-)


maro 
re: re: re: Řešíte absolutní hovna- Horst Siegl!!!

15.11.2011 19:32

Máš pravdu že neovlivním,asi fakt škoda slov.


žokej 
TOMÁŠ ŘEPKA

14.11.2011 16:24

NEJLEPŠÍ V PRAZE !!!!!!!!!


NotoriousB.I.G. 
Super Tom!

14.11.2011 16:40

Řepa do základu a kapitánem, jinak to nevidím!


abruzzi 
LOL

14.11.2011 17:38

Tehle blábol sesmolil a následně sem poslal Pepik ne?


hardcore 
Pekna hovadina!!!!!!

14.11.2011 17:47

Ty vole co to psalo za hovado????Nesouhlasim s tim!A to ze Tomas Repka patri do zakladu vi snad kazdej.Ted jsou na sebe vsichni hodni a nic si nevytykaji a pak prohravame 0:3 a le hlavne ze na sebe nekricej co??????????Tomas Repka nejlepsi ve SPARTE!!!!!


Venca 
re: Pekna hovadina!!!!!!

14.11.2011 18:56

Ty tvrďáku... Už jen ten tvůj nick... Někdo jen vyjádřil svůj názor!


Ludva 
TOOOMÁŠ ŘEPKA

14.11.2011 17:48

Don Corleone je úchyl!:) TOMÁŠ ŘEPKA nejlepší v Praze! Tomáš Řepka na hřiště a pro kapitánskou pásku!!


kuchi 
re: TOOOMÁŠ ŘEPKA

14.11.2011 19:03

:-)


DarkCook 
Článek

14.11.2011 18:05

Jsem rád, že SF dává prostor širokému spektru názorů, tak to má být. I když s tím co bylo napsáno v tomto článku víceméně nesouhlasím, jsem rád, že si dal někdo práci a poslal ho a redakce ho uveřejnila. Jo a ještě mně celkem dostávají některé "rozhořčené a pomalu snad i kamenující" reakce v komentářích na autora článku. Trošku mi to připomíná diskuzi a pomalu hysterii pod rozhovory s Hřebíkem :) A to zejména to neustálé vyvolání a svatořečení osrdíčkovaného mesiáše :) Jinak věřím, že Toma ještě na Letný v rudém dresu uvidíme. Ale musí být vůle na všech stranách, nejen u fans.


káně 
vzkaz nadávajícím

14.11.2011 18:51

Je tu celá řada bouřlivých názorů. V první řadě jsem rád, že ten dotyčný dostal odvahu něco napsat a zvěřejnit. Ono je něco jinýho věčně nadávat na všechno a něco jinýho je, sepsat svůj názor a zvěřejnit ho na největším fans webu v ČR. Dát vlastně svou kůži na trh. Díky!


Bud1893 
Díky za článek

14.11.2011 19:26

Ale nesouhlasím s tebou. Kdykoli na zápase budu mít možnost podpořit Tomáše Řepku tak to udělám. A je mi jedno jestli je na stadionu nebo ne. Pro mě je to ikona a legenda Sparty a takových hráčů já si vážím. Ne žoldáků co hrají ve Spartě jen pro peníze


mopa 
Hašek VEN!!

14.11.2011 20:39

Kapitán je jenom JEDEN!!! Tomáš Řepka nejlepší v Praze a s kapitánskou páskou na ruce!!


drapek z lasicky 
Tomas Repka nejlepsi v Praze!!

14.11.2011 22:23

Zapotocny na tribunu!!!


Matthi 
Podpora

15.11.2011 00:43

Nazor autora samorzejme beru, nicmene takove prirovani, to se na mne nezlob. Ja budu podporovat vsechny hrace, kteri za Spartu budou hrat, ci hrali a Tomas Repka nejlepsi v Praze kricim a budu kricet nekolikrat za zapas, bez ohledu na vysledek. To, ze pak nekteri hledaji zaminky, koho vseho by to mohlo urazit ci se ho to jen dotknout, mi prijde hodne usmevne. ASC FOREVER a TOMAS REPKA NEJLEPSI V PRAZE a JEDEN Z NEJLEPSICH OBRANCU CO KDY SPARTA MELA A MA taky FOREVER! :)


káně 
re: Podpora

15.11.2011 10:07

A třeba Huška, Hušbauera, Zápotočnáýho podporuješ jak?


Jacob 
?

15.11.2011 10:58

Tak to je síla. Nejdřív tady je telenovela na téma Kde hrají ženy fotbal (kde není výnos, nemůže být ani náklad). Potom si hráči diktují, jak se má fandit, když na to zrovna se*ou (kdo platí a kdo je placen?). Na závěr si ještě uděláme rozpis, kdy se budou vyvolávat jednotlivý hráči, aby se někteří z nich neurazili (takovou českou losovačku). Takže se bude Letnou opět rozléhat např. Juhar, kterej ve Spartě nedokázal PROZATÍM nic, až na tucty posranejch centrů, místo hrajících legend. Na druhou stranu je super, že někdo napsal názor, a že tenhle web žije. Dík za něj.


don_Corleone 
Reakce

15.11.2011 14:14

Předně bych chtěl říci, že jsem rád, jaké množství reakcí má úvaha vyvolala. S tím, že budou pozitivní, ale i negativní jsem počítal. Stejně jako jsem počítal s tím, že pro někoho budu hovado, které se doupouští takřka vlastizrady tím, že si dovolí pochybovat o svém kapitánovi. Hlavní myšlenka tohoto textu byla mířena na to, v jakém stavu je fandění na Spartě. Nebudeme si lhát do vlastní kapsy, až na výjimky, jako je derby, nebo zápas s Vasluí je to nejen letos, ale i minulou sezonu velká slabota. V našem minikotlíku si každej dělá a křičí co chce, dříve celou republikou uznaní sparťanští ultras dnes v podstatě neexistují a kdyby se do fandění nezapojovaly aktivní skupiny fanoušků na protilehlé tribuně, vypadalo by to na Spartě jako někde v Teplicích. A ve chvíli, kdy úroveň a intenzita fandění jde na Spartě možná pomalu, ale zato dlouhodobě dolů, se plýtvají síly a hlasivky na podporu někoho, kdo nehraje, není v nominace ani na stadionu. To mi prostě přijde uhozené. Hráčům na hřišti to nikterak nepomáhá a jistě by i oni byli rádi, kdyby se místo provolávání jména Tomáše raději ozýval support na podporu celé Sparty. Je mi jasné, že i tento můj příspěvek s velkou pravděpodoností vyvolá nějaké ty negativní reakce s ohledem na tom, že si dovolím pochybovat o přínosů skandování jména bývalého kapitána. Pro ty, kteří mají nutkavou potřebu tento pokřik obhajovat, mám jedinou radu - sedněte k počítači, sepiště svůj pohled na toto téma z druhé strany a pošlete redakci SF. Pokud na mě vyrukujete s přesvědčivými argumenty, rád uznám, že jsem se ve svém tvrzení mýlil ;-)


recchi 
re: Reakce

15.11.2011 14:52

tak hlavně ta první část tvé "obhajoby" už byla o fous lepší než celý článek. Je fakt, že pohled na náš "kotel" je tristní, ať už jsou důvody jakékoli. Asi proto celá řada "zasloužilých podporovatelů", abych se vyjádřil česky, rezignovala a zaměřuje se spíš na výjezdy. Je to sice ta snadnější cesta, ale lepší než nic.


janecek 
Jezdíš?

15.11.2011 19:12

Jenom se zeptám , Done- ty jezdíš ven na výjezdy???


StarejHomolka 
re: Reakce

15.11.2011 19:49

Pokud měl být článek o stavu fandění, měl být jeho obsahem stav fandění a nebrat si ke sdělení tohoto jako rukojmí, či záminku Řepku. Dočkáme se tedy toho pravého článku? :-)


pesfilipes 
re: re: Reakce

15.11.2011 22:05

:-))


MisaH 
Tomáš Řepka!!!

15.11.2011 14:24

Tak původně jsem nechtěl nic psát, protože už je asi řečeno vše, pohledy ze všech stran. Ale nakonec mi to nedalo. Nejdříve si zhodnoťme faktickou situaci. Spartička DOMA dostala dvakrát za sebou trojku! Nekompromisně! Dvakrát ubránila výhru 1:0 venku. Výkon v těchto zápasech žádná hitparáda nebyla. Tomáš Řepka několik let opora obrany a Sparty jako takové, kapitán, kterému vždy šlo o vítězství Sparty a dával své emoce patřičně najevo, v dobrém i špatném. Každopádně, před každým zápasem se řešilo, zda se útočníci soupeře Řepky bojí a nebo se poserou až na hřišti (a většinou pak na hřišti posrali). Nejsem už žádný mladík, ale nevzpomínám si, že by Sparta někdy dostala doma dvakrát za sebou 0:3 nebo že by ve dvou zápasech doma inkasovala 6 branek a žádnou nedala. Řepkovi se nepovedl zápas s Vaslui - ale to určitě nebyla chyba jednotlivce, tam to byl kolektivni průser. Druhá věc je zdravá konkurence v mužstvu - podotýkám znovu "zdravá konkurence", momentální forma jednotlivých hráčů a nějaké zákulisní třenice mezi vlastníkem klubu, vedením mužstva, trenérem a hráčem - o tom můžeme pouze spekulovat a vést hospodské řeči. STOP - STŘIH a teď můj osobní pohled: Já jako fanoušek, který svůj klub podporuje bezmála 30 let, chodí téměř na každý zápas, často jezdí i na výjezdy, si prostě budu svůj klub a jednotlivé jeho hráče podporovat jak chci! Když budou makat, jezdit po zadku a přesto prohrajou, protože byl soupeř objektivně lepší, tak budu první, kdo bude řvát "Kluci děkujeme!!!" a příště přijdu nebo pojedu na výjezd zase. Pokud to ale na hřiští tak nevypadá, tak budu klidně vyjadřovat svoji nespokojenost - nikoliv primitivním způsobem - pískáním, ale pokřiky se snahou hráče nakopnout. Nevidím rozdíl mezi pokřikem "Bojujte za Spartu!", "Bojujme za Spartu!" nebo třeba to, co používají jinde nebo v repre "Hoši bojovat!". Hráči, kteří makají na 100 % tento pokřik mohou vnímat pozitivně, třeba tak jako v sezone, kdy se tento pokřik na výjezdu v Mladé Boleslavi zrodil a díky němuž jsme těsně před koncem zápas otočili a pak jej používali až do zisku titulu na každém zápase. To hráčům nevadil. Teď si možná hráči, kteří na to tak trochu serou, na tento pokřik stěžují a dojímají mě reakce zde diskutujicich, že by to hráčům mohlo být líto nebo se jich to dokonce dotknout! Kurva, když dostanete v hospodě pivo tři cenťáky pod míru, tak to taky pinglovi neřeknete, protože by se ho to mohlo dotknout nebo mu to být dokonce líto??!! Takže - podporovat SPARTU, hnát jí kupředu za každé situace, vždy tlačit na vítězství. A jestli je nějaký hráč cíťa, tak ať klidně maže k ubrečenejm do cirkusu za trať! A k Tomášovi - je to poctivý dříč, srdcař, ikona a vůdce, kterého každé mužstvo potřebuje. Je to KAPITÁN! A ruku na srdce - ono už by bylo asi zase zapotřebí, aby některé ty mátohy na hřišti někdo pořádně zjebal, když to nedokáže udělat trenér. Takže - Tomáš Řepka je pro mě kapitán, jeho jméno budu vyvolávat když bude na hrišti, na lavičce, na tribuně, doma nebo v pekle, je to vyjádření podpory Tomášovi a jestli se to může někoho dotýkat, tak to zase budou ti, kteři na to tak trochu serou. A jako věrný fanoušek si můžu dovolit nebrat zas tak velké ohledy na hráče, kterým ještě ani neuschl podpis na smlouvě. Pokud budou makat jako Tomáš a budou nám to neustále převádět tím, že budou odvádět maximum a budou mít Spartu opravdu v srdci, tak se také stanou ikonami klubu. A že těch ikon Sparta má (pouze náhodně z poslední doby): Jan Bergr, Horst Siegl, Martin Frýdek, Petr Kouba a samozřejmě mnoho dalších, jejichž jména jsem/jste taky křičeli. Takže - city stranou - RUDÍ VPŘED!!!


Filousssss 
re: Tomáš Řepka!!!

15.11.2011 16:03

co je s stebou Michal???? Koukej se ukázat!!! Telefon máš k hovnu :o))). H44 tam se fandí vždycky :o)))kdo chcete fandit, přijďte tam...


Filousssss 
re: re: Tomáš Řepka!!!

15.11.2011 16:05

H43 samozřejmě taky


vladka 
re: Tomáš Řepka!!!

18.11.2011 20:33

Velký souhlas. Je doba, kdy se vděk nenosí, ale Řepka je velký bojovník a srdcař Sparty, podporu si zaslouží. Jsem také pro.


Obajdin11 
Číslo 2 je jednička !!

15.11.2011 18:05

Řepka je srdce, Řepka je duše, Řepka je kapitán, Řepka je Sparta. Jo jsem zaslepený fanatický fanoušek a obdivovatel SuperToma.


disi 
re: Číslo 2 je jednička !!

17.11.2011 10:06

Pro mě je Řepka kvalitní hráč.Ale mám problém s tím, že povýšil osobní věci nad zájem Sparty.


gogo 
re: re: Číslo 2 je jednička !!

25.11.2011 15:30

To jsou řeči. Sparta také navýšila nad své zájmy.Na hráče nekoukaje.Já si myslím, že Tomáš si to zaslouží. A jenem proto, jakým stylem se s ním Sparta rozloučila.Kdo chce, taki vidí, kdo ne, tak nevidí nic.Jirka i Tomáš ví, že to není namířeno proti nim.Jinak Jirka taky není svatý. Jakým stylem se nechal doprošovat, potažmo rok předtím seSpartou vychcal. To jsi u Tomáše neviděl.


MO.mo7 
Nejlepší

22.12.2011 12:15

Tom byl nejlepší nejen v Praze ale i v našich srdcích !