Poděkovat nebo poskakovat?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
cale 
Děkovačka

28.11.2011 20:27

Musím se přiznat, že varianta nabízená autorem článku ("anglická" děkovačka) by se mi nelíbila. Myslím, že tu mezi fanoušky existuje silné přesvědčení, že hráči mají za povinnost po zápase přijít poděkovat fanouškům za podporu. Já jím popravdě trpím taky. Na fotbal chodím teprve šestým rokem, takže znám pouze tu současnou variantu, která mi přijde ideální. Vyhraje se, hráči si zaskáčou s fanoušky, popřípadě se mává rukama apod. Remizuje se či prohraje, hráči přijdou poděkovat fanouškům za podporu a fanoušci se čistě podle svého pohledu na zápas rozhodnou, za hráčům zatleskají nebo ne. Faktem je, že divácká podpora a vysoká návštěvnost u nás není pravidlem a spíš by si měli vážit hráči fanoušků, kteří dorazí, než být rozmrzelí z toho, že to mohlo být lepší.


gogo 
re: Děkovačka

30.11.2011 11:55

Není to o tom jak dlouho fandíš, ale o tvém názoru.I já mám ten pocit, že by se po zápase mělo děkovat. Ať je to po výhře, nebo prohře. Asi by se tomu neměla říkat děkovačka, ale sounáležitost,nebo co já vím. Tam jde o to, že Sparta nejsou jenom hráči, ale i my.Tam by se měli jít podělit jak o radost, tak i o smutek.Jestli skákat, nebo ne je věc pocitu.Prostě hráči a kotel k sobě patří. Jak v dobrých, tak zlých dobách.- Díky, byla to paráda.- Nevadí, příště je uděláme.-


Ludva 
Souhlas

28.11.2011 20:51

Souhlas a variantou, že děkovat po zápase, kdy se prohraje nebo hraje tužka je nesmysl...hlavně bychom si měli definovat co to vlastně je to "poskakování"/&quo t;děkování"...myslím, že by to mělo být "sdílení společné radosti a sounáležitosti", trochu výjimečné a tedy rozhodně ne z povinnosti a rozhodně ne vynucené (tzn. každý zápas)...stejně jako hráči si po debaklu nezaslouží děkovat, nezaslouží si leckdy fanoušci za svůj nulovej support děkovat:)..a k těm fanouškům kdo to vnímají jako povinnost hráčů...když budu fandit, budu fandit Spartě a rád protože chci a baví mě to, a ne proto, aby mi Matějovský poděkoval...když (z vlastní vůle) poděkuje, tak poděkuje, když ne, žíly mi to trhat nebude.


paolo.maldini 
re: Souhlas

29.11.2011 04:16

souhlas se souhlasem.


vavra5 
.....

28.11.2011 20:55

mě se líbí děkovačka jakou maji slávisti. Navrhl bych ji takhlehttp://www.youtube.com/wa ... když už tento chorál nepoužíváme tak bychom ho mohli dát jako děkovačku ne ??? :)


panta 
re: .....

28.11.2011 22:18

To by se mi taky líbilo-onehdy jsem to naučil 4letého synka-já jsem vyvolávač a on odpovídá....paráda!


vavra5 
re: re: .....

29.11.2011 17:01

tak to je správně ;)


pesfilipes 
Můj pocit

28.11.2011 21:30

z děkovaček se dělá větší téma, než jakym jsou samotný zápasy - leckdy. mnoho vášnivých debat na sf budiž toho dokonalým důkazem... hráči děkovali moc málo, moc pomalu, moc vlažně, málo se smáli... atd.atp.


Sektor 
Poděkovat by hráči měli

28.11.2011 22:10

a to fanouškům kteří přišli na jejich utkání vždy. Všude slýcháme, že fotbal se hraje pro fanoušky. Každý z nás sice ví, že hráči hrají především pro naplnění svého bankovního konta, pro to, aby si jich všiml nějaký zahraniční skaut a mohli se venku zabezpečit. Jen navrátivším "veterenům" se dá trochu věřit, že to přišli dokopat kvůli srdíčku. Ale jinak si přiznejme, že jsme většině hráčům u prdele. Přesto přeze všechno je slušnost po každém utkání přijít minimálně ke kotli poděkovat. Nemusí běžet, nemusí skákat, nemusí svorně zvedat ruce. To ať si dělají v případě, že to tak opravdu cítí, třeba proto, že mají opravdu radost, že vyhráli. Také nechápu poskakování v případě prohry a přijde mi to neupřímné a trapné. Jsem tedy pro, aby po každém utkání přišli společně ke kotli, zatleskali fanouškům, kteří je v průběhu zápasu podporovali a pak se v klidu odebrali do kabin, kdy při této cestě mohou svým potleskem v klidu poděkovat i ostatním tribunám. Jsou to profíci, hodně dobře placení profíci, takže by měli vědět co je slušnost a povznést se nad případným výlevem jedince. Toť můj soukromý názor.


Tonda 
re: Poděkovat by hráči měli

29.11.2011 10:53

V podstatě souhlas.Když mi nepoděkují,nechcípnu,neuraz ím se do krve (jako občas se urazí hráči).Jak psal Ludva na Spartu chodím pro Spartu ne děkovačku...Tu děkovačku považuju jako součást sounáležitosti hráčů a fanoušků a měli by ji všichni ctít,ne z pocitu povinnosti,ale ze sebe.Někdy ten fotbal fakt stojí za vyliž prdel a kdybych doma prodřepěl zápas na WC,bylo by to asi smysluplnější,ale chtěl jsem jít podpořit klub,hráče,Spartu...A jak sem psal,když se na mě vybodnou přežiju to bez úhony,ale zamrzí to.


FootballFanatic 
je nejlepší

28.11.2011 22:45

A to jsem si zrovna řikal, že by bylo skvělý si po zápase společně s hráči dát "Je nejlepší" s tím, že oni by dřepěli na trávníku a my klasicky na sedačkách. A autor by děkovačku skoro úplně zrušil. No, 1893 lidí 1893 chutí :)


vavra5 
re: je nejlepší

29.11.2011 17:03

souhlas ....


mnichovice 
Děkovačky

28.11.2011 23:09

Když někdo chce děkovat,tak ať děkuje, když někdo nechce, tak ať to nedělá. Obecně nechápu příspěvky, které se opírají do fanoušků, kteří po zápase hned utíkají domů a to "upřímné" skotačení hráčů před diváky si klidně nechají ujít. Beztak je fanoušek hráčům u prdele a je jedno jestli ten hráč je slávista nebo sparťan.


HVK 
re: Děkovačky

29.11.2011 11:50

na teletextu je děkovačka nebo neni?


pesfilipes 
re: re: Děkovačky

29.11.2011 11:59

:-))) 1*


meli1893 
Skákání

28.11.2011 23:22

Mně se to anglický suchý zatleskání nelíbí. Současná děkovačka mi nepřijde špatná. Pokud se teda u toho hráči netvářej, že jim strhnou prémie, když si před kotlem párkrát neskočej. Snad jenom v posledním derby bylo po hodně dlouhý době vidět, že si to hráči užívali. Myslim si, že právě ve velkejch zápasec, jako je derby by se mohlo něco přidat. Třeba po skákání zapojit ještě chorál "Čí je sparta..." by bylo skvělý. Samozřejmě to závisí taky na tom kolik přijde lidí. Když tam na zůstane 500 lidí tak se moc dobře neděkuje...


bohdalka 
Velkoplošná obrazovka

29.11.2011 03:05

Těsně po posledním hvizdu by se na velkoplošný obrazovce mělo objevit za jakých podminek a kdo půjde kam děkovat...


paolo.maldini 
re: Velkoplošná obrazovka

29.11.2011 04:15

a měli by se na tom domluvit zástupci fanoušku a hráčů o přestávce na twitteru....


pesfilipes 
re: re: Velkoplošná obrazovka

29.11.2011 10:18

..a gdo vybere ty zástupce? a kerý? proč tam bude tendle a tamten, nota bene já, nebude?


Ludva 
re: Velkoplošná obrazovka

29.11.2011 10:29

Ne, ne, měřič hlučnosti před každým sektorem vybere ten sektor který fandil nejvíc a jen tam se bude děkovat:)))


Sektor 
re: re: Velkoplošná obrazovka

29.11.2011 10:43

Před každým sektorem? Ale já nechci aby tleskali pouze mě, ať si to užijou i jiní :-)


j.holiday 
re: Velkoplošná obrazovka

30.11.2011 14:06

a expert ve studiu pak bude za pomoci elektronicke tuzky rozebirat zda byly spravne vykryty vsechny kosoctverce..


káně 
potlesk

29.11.2011 07:53

Hráči by každopádně po každym zápase měli zatleskat a "poděkovat", že přišli ... jestli se skákat bude nebo ne, samozřejmě po 3:0 nad židákem, je to super ... ale ať hráči třeba tleskají, fanoušci tleskají, ale ať neutíkají do kabiny.


Ondra 
upřímnost

29.11.2011 09:03

Paradoxně nejupřímnější děkovačku ze strany hráčů jsem letos cítil po zápase se Znojmem. Jakoby si hráči vážili těch pár set bláznů, co v takové zimě přišli na tak nezajímavou odvetu. Co se týče tématu článku, po nevydařeném zápase se mi vzájemný potlesk líbí, vyjadřuje něco jako "i přesto jsme spolu". Určitě by to ale nemělo přecházet do skákání a křepčení, to už je, jak to recchi pěkně pojmenoval, opravdu schíza. Po vydařeném zápase naopak ať se slaví jak chce, docela mi i chybí pumpování, ale společné skákání je taky fajn. Mělo by to všechno tak nějak korespondovat s průběhem zápasu a jeho atmosférou.


HVK 
děkovačka je vždycky

29.11.2011 11:53

holky přijdou,zatleskaj,zaskáčou, plácnou si s náma,pokecaj ...mě to stačí :)


acskncl 
Dekovacky

30.11.2011 14:19

Leta sem byl zastancem, ze proste ma byt pokazdy, ale v posledni dobe se hlavne doma najde dost zapasu, kdy po ni vubec netouzim a ani neni hracum zac tleskat a spis by byla pro ne potreba ulicka hamby, nebo malej dvorek a dlouhej bic. Venku bych to videl dekovacka vzdy, doma skakani po povedenejch zapasech, po bide po tom moc lidi netouzi a pri katastrofe by se asi brzo rozrostly rady fanousku co budou chtit hracum neco nepekneho sdelit.


dombas 
děkovačka

01.12.2011 08:00

..poděkovat divákům za občas bídný výkon je minimálně slušnost..po vyhraném zápase je děkovačka super, po prohraném je to horší..nedokážu si představit, že po debaklu se zmrdem doma nebo po posledních blamážích bych šel ještě skákat s hráči :-) ..ale zatleskám jim vždycky..Forza Sparta!! ...anglický model se mi nelíbí, suchý potlesk a úprk do kabin nic moc..


TommyACS 
Děkovačka po skončení

02.12.2011 18:40

Nemohu souhlasit s návrhem autora, chtít mít u nás na Letné děkovačku jako v Anglii mi připadá stejně zcestné jako mít stejnou atmosféru na stadionu (fakt nuda a šeď dle mého názoru). Hráči by měli přijít zatleskat fanouškům pokaždé a to né kvůli výsledku, který ukopali, ale jako vyjádření vděčnosti za podporu naší Spartičky. Pro nás to není jen práce, ale styl života a to by si měli uvědomit!!!


ACS-fan 
DĚKOVAČKA?

04.12.2011 10:53

Ano, pokud možno vždycky takto :-) : http://www.youtube.com/wa tch?v=SK4DpugouZU


Petan10 
děkovačka je důležitá

04.05.2012 11:59

Rád bych reagoval na tento článek. Samozřejmě hlavně proto, že jsem o tomto "problému - -neprolému" (jak kdo chce) již psal. Celý tento článek do písmene podepisuji!!!! Samozřejmě lidi na tribunách, kteří se celý zápas opalují a maximálně se zmůžou na skandování "Hřebík ven" nepotřebují poděkování od hráčů, protože většinou ještě před koncem zápasu odcházejí z hlediště a následně celou Spartu "potrestají" svojí delší nepřítomností. Ale co kotel? Celý zápas fandíme, nekoukáme na výsledek, ale prostě pořád povzbuzujeme, aby hráči věděli, že je v tom někdo s nimi. Nezasloužíme si alespoň těch pár minut po zápase? Mě to prostě přijde, že spojení hráči - fanoušci moc nefunguje a je mi strašně líto, že sešívaná žebrota a lůza to má v tomhle ohledu jinak. Osobně si myslím, že za Tomáše Řepky to bylo jiné. Spartě chybí osobnost, která by uměla nasměrovat hráče k vítězství a k fanouškům. Přál bych si, aby se této úlohy ujal někdo ze současného kádru Sparty. Jirko Jarošíku to není na tebe, ty jsi ve Spartě jen kvůli prachům...