Navždy Letná, nikdy Toyota Aréna

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
staroch 
NE!!!!!!!!!

21.05.2006 14:54

nechci aby se zbourala naše Letná! Je to přece kousek naší historie, je to klenot Sparty a o tom jestli sparta bude hrát na vlastním stadionu, nebo stadionu úplně cizím nesmí rozhodovat slávista Paroubek a jemu podobní. To je jako když bysme zbourali arlův most a postavili jeho přesnou kopii akorát z jiného, lepšího materiálu. To by taky lidi přestali chodit na toto kouzelné místo, protože by už nebylo kouzelné. Pane Chovanec, jako legenda a zároveň prezident Sparty byste se k tomu měl vyjádřit!


tucnak 
NE

21.05.2006 14:59

Před přečtením tohoto článku jsem sám nevěděl, zda by se mi myšlenka Národního stadionu na Letné líbila či nikoliv, ale teď se spíše přikláním k odpovědi NE. Je totiž pravda, že jedno z toho co dělá klub klubem je jeho stadion a vidina toho, že náš stadion začne okupovat ta slávistická banda se mi absolutně příčí. Jinak asi jasný politický tah. Napřed by to totiž chtělo vyřešit mnohem větší problémy než je N.s. Každý asi víme které...


davpen 
NE!!!!!

21.05.2006 15:00

Naprostý souhlas, Homolka řekl úplně všechno není co dodat. Je to typická Paroubkovina a pí.ovina. Hanba. Proč bylo nový osvětlení před sezónou a proč nový sedačky? Proč se neopraví Strahov pro bezdomovce, když nemají kde hrát kokoti? Proč tak malá kapacita, když se tam nedá hrát ani potenciálně finále LM? Dotovat infrastrukturu na Letný? a kde? Je malá silnice u Stadionu? Co to je za nesmysl? Mohl bych pokračovat dál a dál...


mowen 
NE!!!!

21.05.2006 15:02

Byl bych nevýslovně šťasten, kdyby se Letná zbourala a postavil se nový , krásný , supermoderní stadion.ALE MUSEL BY BÝT NÁŠ. Představa , že se budu muset o sedačku dělit s nějakou sešívanou brečkou mě naprosto drásá. Dovedete se představit derby? Přijdete se svojí permanentkou a na klín si vám sedne sešívka se svojí permicí -)))). To je fakt otřes. Ještě jednou NE!!!!


vráťa 
Takto NE!

21.05.2006 15:04

NE! Díky za tuto úvahu. Pod položené otázky bych se mohl klidně podepsat a doufám, že se někdy brzy objeví odpovědi od někoho ze Sparty. Já osobně jsem pro stavbu národního stadionu(rozhodnutí, zda potřebujem kapacitu 50 či "jen" 35 tisíc nechám na jiných), ale v žádném případě na Letný.Souhlasim, že současný stadion je symbolem Sparty a přestože nepatří do "highendu", naprosto nám stačí! Jsem pro stavbu národního stadionu na "zelené louce" nebo na místě jiného, horšího stadionu, kvůli jehož zbourání nikdo plakat nebude.


mikee 
NE!!!

21.05.2006 15:11

Taky sem pro zachování našeho svatostánku v současné podobě. Ať si národní stadion postavěj třeba seshitcům, mě je to jedno. LAe hlavně neborat naší Letnou!


cale 
NE PROBOHA!!!

21.05.2006 15:13

K cemu by byl stadion s kapacitou 35 tisic mist? Neda se na nem usporadat finale evropskych poharu, na ligu se nevyuzije. Myslenku, ze by stadion na letny sdilela sparta s jinym klubem (at bezdomovci ci kdokoliv jiny), povazuju pomalu za urazku nejznamejsiho a nejuspesnejsiho tymu Ceskoslovenska i nasi mlady republiky. Letna od doby, kdy ji pustila sesivky patri sparte a mela by ji patrit naporad.


alvaro_recoba 
NE!

21.05.2006 15:16

Sparta = Toyota Arena!!! (Nebo Letná, to už je ale detail). Transparent v Liberci mluvil za vše.


annie 
Ne!!!!!!!!!!!!!!

21.05.2006 15:17

Ne!!!Bourání stadionu na Letné a postavení nového, který by nebyl náš by bylo katastrofou! Ať si ho postaví kdekoliv jinde, ale rozhodně ne na letné!Máme svůj krásný stadion, u kterého není důvod ho bourat, tak ať se národní stadion postaví raději na "zelené louce" třeba ve Stodůlkách.


Tendž 
NE

21.05.2006 15:28

NE, no abych pravdu řekl tak si myslím že to není ani tak dárek pro nás Spartany, jak si všichni myslí, ale dárek pro Slávii, protože pokud si dobře vzpomínám tak náš ,,bůh,, Jirka Paroubek řekl, že stadion by měl být národní i městský a na něm by měli hrát týmy SPARTA a ty sešívaný židi.. což je asi věc pro mě nejvíc pobuřující, ta představa že u nás vznikne tzv. druhé San Siro, tunelované samotným mistrem tunelů panem Leškou, se mi chce s prominutím blejt..


Pali 
Ne!!!!

21.05.2006 15:29

to je úražka,Paroubek nás chce akorát nasra*,ať si ten slávista sežene někde jinde místo pro ty svoje ubrečence.Letná patří jen SPARTĚ,vždyť v tom je spojená historie naší SPARTIČKY.Hrozná představa,že bych se měl o stadion dělit se slávistama,naprostá kravina,Radši už se nebudu rozepisovat,to by bylo na celou A4


h4ckett 
NE!!!!

21.05.2006 15:30

letnou nam nesmi nikdy zborit !!!


Berny 
NE

21.05.2006 15:49

NE Berny


Bradley 
Ne

21.05.2006 16:14

Místo Letné = absolutní hloupost


Jelly-Elder 
NE!!

21.05.2006 16:28

Z jednoho prostého důvodu..Sparta by nebyla vlastníkem..přijde mi naprosto dementní být na pozemcích, které někomu x let říkaly pane pouze nájemníkem. Je to hnus..a stejně volby vyhraje ODS a nic nebude..aspoň doufám


bazal 
neeee!!!:)

21.05.2006 16:29

...


h..o..n..z..a.. 
NE

21.05.2006 16:29

NE


Fabio 
NE

21.05.2006 16:31

Nový stadion nechci. A kdyby to už jinak nešlo, tak zrekonstruovat a sešívky tam pouštět jenom jednou v roce - na derby. Ale i kdyby to byl nový stadion a slávisti by na něm nehráli, tak se bojim, že by to dopadlo jako v Sazka areně - moderní arena pro 18.000, kam se lidi choděj jenom dívat na hokej, ale nefandí tam nikdo. Proti tomu T-mobile arena, kde když je plno neni slyšet ani vlastní slovo.


Martas007 
NE

21.05.2006 16:53

NE


pentagun 
NE

21.05.2006 17:08

Nechte nam letnou vy chatro z ČMFS :P


vodka 
NE!!!

21.05.2006 17:14

Naprosty nesmysl tohle kretenovi Paroubkovi s Kostalem nemuze projit!!!


Luk 
NE!!!!

21.05.2006 17:14

Je to absolutní blbost, nevim jak tohle mohlo někoho vůbec napadnout.


delegát 
ANO

21.05.2006 17:45

Jsem pro zbourani! Zasadte ranu Sparte primo do srdce. Tesim se na kysele ksichty nadutych spartanu az budou muset jezdit na vetrnou hurku, kterou tak radi skadli slavisty. Konec Sparty se blizi a myslim si ze zbourani stadionu to jen urychli. Jsem urcite pro. Jeste mam jeden duvod, jsem z Letne, takze to budu mit na zapasy Bohemky bliz:)


tucnacek 
NE.

21.05.2006 18:02

Doufám, že někdo tento plán rychle zatrhne.


shampoon 
NE, ALE

21.05.2006 18:04

klidne by nam mohli renovovat Letnou (a pristavet dalsi patro, parkoviste, obrazovky, toalety, obcerstveni...) ze statniho rozpoctu. :) Darek pro nejlepsi klub v zemi a klidne i jako predvolebni trumf, to je mi jedno... :)


kosotrubka 
NE

21.05.2006 18:08

Zbourat náš krásnej stadion,to nikdy!!!


schimir 
NE

21.05.2006 18:27

Nejsem pro bourání Letné. Podporuji stavbu NS, ale nikoliv v Praze, ale v Brně. Brno nemá odpovídající stadion a taková stavba by mu slušela. Je potřeba si uvědomit, že takový kolos bude nutně ztrátový. Možnou cestou, jak snížit neziskovost, je vybudování dalších sportovišť v okolí, nákupních a zábavních center, parku pro aktivní odpočinek a kupříkladu i aquaparku. Lidé se zde musí bavit celý týden, nikoliv pouze o víkendu. Stadion musí být dobře dopravně obslužný, což dle mého soudu Letná není. Zácpy a kolony se tu tvoří nezávisle na pořádání fotbalových utkání. Proto by měl k novému stánku vést dálniční přivaděč. Musí se vybudovat fungující infrastruktura (linky MHD,ale třeba i nádraží). Nejsem Brňák, ale byl jsem ujištěn, že toto vše by se dalo vybudovat Za Lužánkami. Další argument je nutnost mimofotbalových akcí, koncertů. Takových prostor má Praha dost, proto opět argumentuji pro Brno. Suma sumárum: Nový stánek ano, ale nikoliv místo fungující a rekonstruované Letné.


1893 
re: NE

21.05.2006 18:52

Technická poznámka.Budeš se divit,ale Praha pro konání velkých open air akcí nemá prostory žádné.Brno nemá zase odpovídající infrastrukturu,které případné hudební hvězdy požadují.Letištěm počínaje,hotely konče.Kdo bydlí ve Four Seasens nebude bydlet ve Voroněži


schimir 
re: re: NE

22.05.2006 17:04

Pokud tedy Praha nemá odpovídající prostory, kde se tedy odehrály poslední koncerty, které navštívilo 90 000 lidí?Metallica, Rolling Stones a i jiné. Je jasné, že Brno infrastrukturu nemá, to jsem říkal. Ale proč by nemohl být luxustní hotel v blízkosti nového stadionu?


1893 
re: re: re: NE

22.05.2006 21:26

Poslední koncerty,kde bylo 90.000 lidí se naposledy odehrály na Strahově,kde je dnes TCM Sparty.Poslední koncert Rolling Stones byl na Letenský pláni (cca 65000 diváků) a žádná taková akce se tam už opakovat nebude.Poslední koncert Metallicy se odehrál ve Vysočanech na rumišti a bylo tam asi 20000 diváků.Žádnej významnej světovej řetězec hotelů nepostaví odpovídající hotel v blízkosti sportovního stadionu.


acskncl 
re: re: re: re: NE

23.05.2006 01:27

Nekdy okolo roku 2000 se vetsi akce uadala na atletickem stadionu v Edenu


1893 
re: re: re: re: re: NE

23.05.2006 09:48

Ano,udělala byl to koncert Black Sabath a pak Metallicy.Jenže když bylo podium na kratší a vzdálenější straně,zjistili,že jim na to čumí zadarmo cca 5000 lidí z vlakového náspu. Na koncert Lucie už to bylo na širší stranu a to se tam zase nevejde tolik diváků.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: NE

23.05.2006 17:46

Take sem patril ktem chytrej co koukali zadaco a pohodlne od trati:o))Jedinou chybkou bylo,ze k nejblizsimu stanku s pivem to bylo tak 200-300 metru,ale i to se vyresilo:o)


Bombito 
Ano

21.05.2006 18:44

Ano, jsem pro stavbu nového sparťanského stadionu, který by Spartu přiblížil vyspělým evropským klubům. Věc má ovšem několik háčků. Musel by být ve vlastnictví Sparty, které by ho ostatním zájemcům pouze pronajímala. Kdo měl možnost vidět nové moderní sportovní arény, ví, o čem píši. Protože finanční možnosti našich majitelů s nejvyšší pravděpodobností neumožní výstavbu nového stadionu, tato verze padá. Nevěřím ani možnosti, že jej postaví ČMFS. Ten nemá peníze ani na běžný provoz, nemá ani na udržování současného nedobrého stavu, na výchovu mladých fotbalistů, natož na stavbu nové arény. A předsedovi vlády? Tomu nevěřím ani „Dobrý den!“. Dle mého názoru se jedná o předvolební akci, která za pár týdnů utichne a všichni budou rádi za naší „starou“ Spartičku. Nemůžu se nezeptat. Jak by byl využitý nový stadion? Jaká je záruka vysokých návštěv? Pan Křetínský ve své vizi tvrdil něco o 15 ti tisícových návštěvách na ligových zápasech Sparty v horizontu, tuším, dvou let. Kolikrát těch 15 000 v uplynulé sezoně přišlo? Další zajímavostí je, že se doposud nevyjádřil nikdo z majitelů Sparty, těch se tato věc dotýká nejvíce. Nejsem ekonom, ale idea o zbourání nejmodernějšího fotbalového stánku v republice, postavení nového na stejném místě při současném zájmu o fotbal, ta mě moc nepřesvědčuje o zdravém rozumu navrhovatelů. Pokud by stadion postavil stát, určitě by to nebyl stadion Sparty. A dělit se o něj, např. se Slávií, nechci. Takže suma sumárum. Přál bych Spartě nový moderní stadion, který by přitáhl do hlediště nové diváky, ale nevěřím v jeho vybudování v nejbližší době. Nepřeji si ale na Letné nový stadion, o který by se měla Sparta s někým dělit, přestože ve světě takové stadiony existují. Domnívám se, že se jedná o předvolební bublinu, která Spartu jenom poškozuje. Viz články na internetu a v různých novinách. Košťálovým nápadem se pomalu zařazujeme k nekonečnému seriálu maket bezdomovců z Edenského pralesa.


Celticgirl 
re: Ano

23.05.2006 11:47

Tak tak, jde hlavně o to vlastnictví, jinak říkám NE, pokud bychom si to měli pronajímat..


BeoWulf 
NE!!

21.05.2006 18:44

K cemu mit 35tis obludu kdyz ma Sparta prumernou navstevnost 6 tis?! A jeste se s nim delit s nejakou chatrou. Proc ho nepostavit v Brne, v Edenu nebo proste KDEKOLIV jinde! Nikdy by me nenapadlo ze nekdo muze vymyslet takovou blbost...


1893 
Ano

21.05.2006 19:05

Myslím si,že Homolka 4 pilíře vyjmenoval docela zásadně.Důležitější než stadion vidím ale místo.Stadion není na věčný časy ,což naše historie potvrzuje.Někteří fanoušci Sparty se v 60.letech stejně zuřivě bránili výstavbě současného stadionu,který je zase pro některé nepředstavitelné zbourat teď.Osobně si myslím,že jde stejně jen o plácnutí do vody a žádný stadion se stavět nebude.Protože by tam sešívanci pokud mají jen trochu hrdosti nikdy nepáchli,dodávám bohužel.Co se týče pozemků,tak díky šikovnosti Macha (vyhraná soudní pře s Asociací,patří pozemky pod stadionem a těsně za hlavní tribunou AC Sparta fotbal a.s.Všechno ostaní patří sparťanské Asociaci od které máme tréninkové hřiště pronajaté.


Odvi 
NE

21.05.2006 19:42

Si ten Baroubek dela pr.del,ne? Hold slavista,no. Proste nas stadion musi zustat stat!!!


acskncl 
NE!!!!!

21.05.2006 19:47

Je nesmysl bourat nejlepsi cesky stadion a postavit o neco vetsi,ktery by nebyl v majetku Sparty,kor jesi by na nem meli hrat jeste cirkusaci bez domova.Doposud se ani nevyjadril nikdo z majitelu Sparty.Osobne si take myslim,ze to je takova predvolebni bublina,ktera zahy vyprcha.Takze pokud stavet narodni stadion,tak ano ,ale nekde na zelene louce,nikoliv na miste soucasneho!Pokud budou na Spartu chodit ty vysnene 15 tisicove navstevy,jiste by si vedeni poradilo s navysenim kapacity soucasneho,ale tech navstev se vazne nebojim.


jehne 
NE

21.05.2006 20:24

Proč by se měl zbourat nejlepší a nejkrásnější stadion v republice??????


grom 
ANO

21.05.2006 20:29

chteji nam dat novy stadion pro 35000 lidi. jen tak. a my budem jeste protestovat. tomu, ze tam budem hrat se slavisty neverim. jestli nam ho postavi, tak slavisti puknou vzteky, bude to posledni rana.


gorgonek 
NE!!!

21.05.2006 20:40

Naprosto nesouhlasím se zbouráním Letné a postavením nového chrámu! A představa že se o něho dělíme se sešívkama ve mně vyvolává pocit na zvracení! Proč stavět Spartě zcela nový stánek, když ten současný plně vyhovuju (snad až na pár detailů, o kterých všichni dobře víme)! Na ligu u nás nebude chodit pravidelně více jak 20.000 diváků a na těch pár zápasů v evropských pohár, bych klidně zkousl odcestovat na nový Národní stadion! Ale ať nestojí na místě toho našeho! Tudíž sem pro N. s., ale někde jinde v Praze! A taky nač zatahovací střech? Ať raději zvětší tu kapacitu na 50000, alespoň tady bude ta možnost pořádat finále ev. pohárů. A klidně ať si tam hraje ta lůza červenobílá!


recchi 
ANO-NE

21.05.2006 21:02

Výplod Parubkovsko-Košťálovské fantazie je předvolebním blábolem zaměřeným na voliče mdlého rozumu typu zdejšího občasného přispívatele s nickem delegát-pukaňa.Národ se rozdělil na ty, kteří v případné stavbě na Letné vidí vládní dar SPARTĚ,ty, kdož věřili, že jim spadne do klína nová fotbalová Sazka-aréna tj. bezdomovci ze státem chráněného edenského pralesa a brňáci, vidící alternativu za chátrající Lužánky.A pak na sparťany, kteří se děsí toho, že se budou muset o svůj stadion dělit s vršovickými žebráky.Nebezpečí tohoto šíleného a nesmyslného projektu vidím především v možné úloze dosavadního vlastníka SPARTY.Představitel vedení pan Křetínský v nedávné minulosti několikrát velmi razantně předvedl, že mu jde především a na prvním místě o to, vyždímat ze SPARTY co nejvíce.Po odstranění Košťála z představenstva to vypadalo, že právě Křetínský chce být tím Stalinem a nastanou personální čistky, které vyčisí Augiášův chlév. A ejhle, místo toho se Křetínský veřejně staví za kandidaturu Košťála do čela ČMFS a zuby nehty drží ve funkci Peltu, kterého však předtím zbavil všech pravomocí.Proč? Věděl, že po úspěchu Košťála a dosazení Pelty jako "vrchního komisaře dohledu nad výstavbou Národního stadionu" společně prosadí tuto vizi s následným zhodnocením majetku JaT s dalším ziskovým prodejem tak, jak se to podařilo Machovi? Vždyť by to byl daleko lepší kšeft,než prodat státu pouze pozemky, na kterých SPARTA stojí.A výsledek? Nový Národní stadion, splněné sliby a narvané kapsy všech zainteresovaných.Doufám, že tato moje vize je stejným blábolem jako prohlášení těch dvou fantasmagorů.


delegát 
re: ANO-NE

21.05.2006 23:07

kretene


BigBOSS 
re: re: ANO-NE

22.05.2006 09:20

NE bourání Letné,NE příspěvkům a lidem podobným jako "delegát"


alvaro_recoba 
re: re: re: ANO-NE

22.05.2006 14:53

Neboj, už je o něj postaráno :-))


Janina 
NE!

21.05.2006 21:26

Domov je domov....=)


Gabra 
NE!!!

21.05.2006 21:51

Na co národní stadion, když reprezentace doma tak často nehraje, kapacita na poháry je malá a na ligu chodí minimální návštěvy? Ať si klidně nový stadion postaví pro Bezdomovce, to mi je jedno, hlavně aby Spartě zůstal její stadion a nemusela se s nikým o něj dělit. Nedokážu si představit, že by třeba nastala taková situace, že naší Toyota arenu zbourají a pak zjistí, že nejsou peníze na nový stadion. A chodit na domáci zápasy na Strahov? Tak to fakt ne :(


Milous 
Ne!!!!!!!!!

21.05.2006 22:19

Sparta musi mit svuj a ne spolecny stadion....


Jenda 
NE!

21.05.2006 22:21

NE!


Josef 
Rozhodně nesouhlasím! ! !

21.05.2006 23:40

Paroubek je největší parchant a arogantní člověk, kterého tahle země zrodila. Vše dělá jen pro vítězství ve volbách.Ale ani, kdyby se na nudličky rozkrájel. hlasy Sparťanů nedostane. nedostal by je , ani kdyby se nevědělo, že je Slávista.


grom 
re: Rozhodně nesouhlasím! ! !

22.05.2006 07:48

ja jsem pro vystavbu, a to ze o tom placa to tlusty bradavicnaty prase, to me vubec nezajima. ja doufam, ze KSCSSD nebude volit zadny spartan. ja osobne pujdu do 9 nebo 22, podle nalady po probuzeni :).


pivni_pupek.cz 
re: re: Rozhodně nesouhlasím! ! !

23.05.2006 15:14

JEDINE NARODNI STRANA!!! Paroubek ven!!!


Milous 
re: Rozhodně nesouhlasím! ! !

22.05.2006 21:20

Naprosto presne receny....


Jumbo1 
NE

22.05.2006 07:47

Národní stadion, pokud je potřeba, ano, ale buď přestavou stávající letné, s tím že by byla Sparty, která by na to přispěla apod., a nebo krásnou arénu, ale na jiném místě, Stodůlky by byly výborný, ať na ní hraje klidně SKS, to by mi až tak nevadilo. Ale Sparta patří na Letnou.I tu malou kapacitu na zápasy LM překousnu, bo mám permici a tudíž místo jistý. Kdyby to takhle udělalo 10-15 tisíc, utichly by diskuse, nebylo by totiž potřeba složitě shánět lístky, každý by ho měl rezervovaný na svém místě. Národní stadion není až tak špatná věc, ale ne za cenu Letné, příp. Toyota areny. Sparta není ekonomicky závislá na těch pár zápasech repre do roka, ty by klidně mohly být na tom Národním stadionu+zápasy Slávie a klidně třeba koncerty atd. to by ten stadion uživilo...pokud ne, nemá cenu ho stavět.


Kovanej 
Ne!

22.05.2006 07:49

A nejde mi teď jen o Spartu, ale také o důvody finančních. Bourat? Kolik by to stálo? Koupit nový pozemek +- stejně. A je lepší mít jeden nový pěkný stadion, nebo jeden pěkný starší a jeden pěkný nový?


n.ezn.amy 
NE !!!

22.05.2006 08:30

Nesouhlasím se zbouráním Letné. Paroubek chce hlavně pomoct Slávii, protože by pak chtěl, aby na Národním stadionu hrála jak Spartička, tak i seshitci a to NIKDY. Jinak hlavně Letná je hlavní část historie Sparty a tu bychom si sebrat neměli nechat.


kapi 
NE

22.05.2006 09:16

Národní stadion ANO, na Spartě NE


Rave1893 
Ne!

22.05.2006 09:17

Ukažte mi zemi, kde si dovolí takový luxus - bourat nejmodernější stadion v republice!


grom 
re: Ne!

22.05.2006 09:24

česká republika :). kdyz muzem mit Grypeny a transportery :).


Jarda 
NE !!!

22.05.2006 10:48

Když jsem tuto zprávu slyšel poprvé, tak jsem se nejdříve musel podívat na kalendář, zda není náhodou 1.dubna. Pak se mé nálady značně měnili, nejprve jsem si myslel, že se Paroubek a Košťál zbláznili a už jsem si představoval horor, kdy po cca 12ti letech nebudu moci na Letnou takovou jakou ji znám. Teď už s chladnou hlavou to beru jako ne moc povedené plácnutí do vody. Tak pánové na svazu a ve vládě co bude příště? Budeme bourat Pražský hrad? Národní divadlo? Karlštejn?


FroZEN 
NE

22.05.2006 11:31

...


nadia 
NE

22.05.2006 12:03

Je to nesmysl, který snad ani jeden z těch dvou pánů nemohl myslet vážně. A taky to tak beru.


manics 
ANO

22.05.2006 12:16

Myslím že u nás jsou modernější a hezčí stadiony(Hezčí - Teplice, Liberec, Hezčí a modernější - Slovácko). A kluby které je vlastní jdou lepší cestou než my. Stejně nikdo z nás neovlivní jak to bude, ale pravdou je že stadion na Letné není zrovna výstavní kousek. A za pět deset let z něho bude - bez radikálních zásahů - průměr. Souhlasím s názorem recchiho o J and T. Přišli k nám proto, aby se zviditelnili a s tím že dostali prachy na který čekali kapitola jménem Sparta pro ně bude uzavřena. Jak to bude s vlastnickými právy, to je teda otázka, ale stejně jak autor píše, je skoro jisté že se jedná o bublina která brzy splaskne.. Až když nesplaskne, tak jé splasknou pání z Moravy, protože oni jejich Brno na holičkách nenechají ;))


Tomis 
NE!

22.05.2006 12:26

Rozhodně nesouhlasím s výstavbou NS na Letné, je nesmysl předělávat náš vyhovující stadion a navýšit kapacitu na "jen" 35.000 - my stěží využijeme i současnou kapacitu (částečně i díky cenám lístků), ani při LM nejsou zápasy vyprodaný, naopak pro repre i finále evropských pohárů je nová kapacita nedostatečná!! Jde jednoznačně o předvolební boj Paroubka, nedávno totiž Topolánek podpořil výstavbu NS v Praze 9...


Energetik 
NE!

22.05.2006 12:49

Je to kravina, a ani me to u toho obtloustlyho vola neprekvapilo. Novy, popripadne hodne kvalitne zrekonstruovana Letna proc ne, ale at se o to postaraji majitele Sparty a Letna tak zustane Sparte. NS kdyz uz musi byt, tak at stoji na zelene louce a at pro nej najdou mimofotbalove vyuziti.


xployd 
Zničit Letnou? - nikdy!!!

22.05.2006 12:49

Myslim, že znak Sparty a Letna(Toyto arena) je poslední, co nám zbylo ze Sparty... Ať na to radši ani nepomyslej ty dva zpuchlí idioti, že by něco bourali!!!


jpetros 
ANO

22.05.2006 13:10

Myslim si ze dulezitejsi nez vzhled stadionu je jeho misto a kdyz bude na miste dnesni toyota areny tak mi to nejak zvlast vadit nebude...A navic se tim priblizime k evrospkym klubum u kterych je stadion s takovouto kapacitou temer samovzrejmost.


RVS. 
NE!!!

22.05.2006 15:07

Celý se mi to jeví jako blbost.Předvolební notu potvrzuje včerejší vyjádření páně Paroubkovo o tom že Letná je jen jednou z dalších variant a zřejmě ne poslední.Ale bourat něco co funguje je pochopitelně blbost.To radši ať postavěj stadion chudákum z Edenu-škodolibě-třeba ve Stodůlkách:) Ruce pryč od Letné!!!


WvP 
NE !!!!

22.05.2006 15:16

Myslel jsem, že vyhození Straky a angažmá Hřebíka a z toho vyplývající nejhorší umístění v dosavadní české lize bylo posledním výkřikem předsedy představenstva fotbalové a.s. Dr. Antifotbala. Ale propachtovat náš odvěký stánek za pár stříbrných naší ubrečené konkurenci je už vážně čin hodný biblického Jidáše. Co nás ještě čeká ? WvP


Czerw 
NE

22.05.2006 15:41

asi to tu zaznelo mockrat ale co mi prijde nejvic zbytecny nejen z pohledu spartana ale i z pohledu radoveho obcana CR platiciho dane utracet za bourani nejlepsiho stadionu v CR kdyz muzeme mit za stejne penice takove stadiony 2. A ten druhy by mohl byt jak uz bylo receno daleko vetsi a navic bydlim na Novejch Butovicich tagze bych ho mel pred barakem :D Kapacita 35 000 nic neresi protoze na repre a LM atd. to bude malo a na ligu zas hodne. navic jak pan Paroubek a pan Kostal rekli finance se s mensi kapacitou nemeni ... tak proc neudelat za stejne penize novy lepsi a vetsi stadion a budeme mit velke stadiony 3 (to pocitam i Strahov) nez abysme meli mensi stadion a budeme mit jen 2. a hlavne Letna je uz ted dost z ruky a doprava je tam priserna a jeste to prestavovat to potez panbuh. Proto rikam jasne NE!


Czerw 
re: NE

22.05.2006 15:42

jo a jeste neco sem zapomnel samozrejme bych nechtel nekolik sezon chodit na Strahov kvuli stavbe Nar. St. a pak kdyz uz bude hotovej se o nej delite s bezdomacema


jin 
NE!!!!!!!!!!

22.05.2006 19:06

Nasi Letnou si prece nemuzeme nechat zbourat,vzdyt bysme potom byli stejni bezdomovci jak seSHITci,ten stadion by nam nepatril,byli bysme tam v nejakym pronajmu,jsem jednoznacne proti.A ke Kostalovi.....az do tohohle vymyslu se stadionem jsem se ho porad zastaval,ale ted u me skoncil,jak kvuli stadionu,tak kvuli tomu,ze "ac pravidelny volic ODS"(dle jeho vlastnich slov),se paktuje pred volbama s tim arogantnim slavistickym hajzlem Paroubkem.


Stoupa 
Nikdy !!!!

22.05.2006 19:23

Z predstavy, ze bych prisel na Letnou a nad vchodem by na me trcel znak Slavistu, mi de mraz po zadech


Rambo 
ANO,

22.05.2006 21:21

ale stadión by musel zůstat majetkem Sparty. Jestliže by se Sparta měla vzdát pozemků, tak preferuji novou stavbu ve Vysočanech. Samozřejmě, že současná Letná je sparťanský chrám, ale tím by se stal i nový stadion, který by Spartu přiblížil ke standardu vyspělých evropských fotbalových klubů.


James 
NE

23.05.2006 19:53

hloupost, blobst - místo aby jsme měli dva supr stadiony tak zbouráme ten starej a postaíme lepší totalka nelogické. Paroubek a Koštála jsou hovada a nechápu jak s takovou blbostí může někdo souhlasit. Mrzí mě že právě sparta nic nenámitne. Snad se tento úchylný nápad neuskuteční a postaví se Národní stadion na nějakém jinem mistě


James 
NE

23.05.2006 19:58

hloupost, blobst - místo aby jsme měli dva supr stadiony tak zbouráme ten starej a postaíme lepší totalka nelogické. Paroubek a Koštála jsou hovada a nechápu jak s takovou blbostí může někdo souhlasit. Mrzí mě že právě sparta nic nenámitne. Snad se tento úchylný nápad neuskuteční a postaví se Národní stadion na nějakém jinem mistě zdraví JAMES


Wega 
NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23.05.2006 20:23

Narodni stadion je strasna kravina!!! Musime si pratele priznat, ze proste nejsme fotbalovy narod. Vzdyt nebylo vyprodano ani na vsechny zapasy kvalifikace a ani na vsechny pripravne zapasy (napr. na Letne proti Japonsku) - umite si predstavit, ze by v Anglii nebyl vyprodany zapas reprezentace? Ja tedy ne - vsude v zahranici chodi domaci divaci na svuj tym, jen my tady u nas v ČR chodime podle toho, jak je atraktivni souper - dokud se to nezmeni, tak nikdy nikde na zadnym zapase domaci ligy i reprezentace nebude vyprodano. Ja fandim Sparte - reprezentace je mi u zadku a tudiz jestli budou chtit zbourat Letnou, tak se stane nestesti - ja si pana Kostala a spol. osobne najdu!!!!!


pbierevoia 
NE! Ale mám obavy...

24.05.2006 01:13

že je to velmi reálné. Podle mých zákulisních informací ( a jsou ze spolehlivého zdroje) vychází celá iniciativa od majitelů Sparty. Takže podivování nad jejich mlčením není na místě. Kšeft je dohodnutý s Paroubkem přes Košťála a když klapne odprodá JaT celou Letnou ČMFS (ten si na to samozřejmě půjčí se státní zárukou) za 1,5 miliardy korun. Potom prodají i Spartu jako takovou (už bez stadiónu)a z fotbalu odejdou. Pěkně vymyšleno, ale hodně záleží na výsledku voleb. Když Paroubek nevyhraje, tak se věc odkládá, ale to neznamená, že to nezkusí za čas znovu.


Rucin 
NE!

24.05.2006 10:53

Proc bourat neco co funguje?? Ma tradic, je s ni spojeno mnoho pribehu a stravenych vikendu atd, Navic Stadion a pozemky jsou majetkem J T. A odrazuje me myslenka ze to posvetil Pan Kosal, kterej tak casto meni nazory ohledne stadionu a jeho mista vystavby spolu se slavisticky Bradavicnikem.... sliby chyby budovani sazky se protahlo take skoro rok.. A delit se o stadion se slavisty...sss


vráťa 
NE Paroubkovi!

06.06.2006 15:02

www.dostparoubka.cz