Je nutno! (FK Mladá Boleslav - AC SPARTA PRAHA, 5. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Mildouch 
Prga!

28.08.2006 07:13

A to je tak asi jediná a poslední radost, kterou mi včerejší zápas dopřál :-((((((


dzyn 
Dokud nebude

28.08.2006 08:16

u všech hráčů praktikován systém nízký základ a vysoké prémie,nic se nezmění.Musí to být jako v práci:není výsledek,nejsou prachy.A to,že to jde s námi s kopce od doby,kdy do Sparty vstoupila J+T představovaná tím jelitem Křetínským je jen smutná skutečnost.Určitě nám nepomůže,když budeme měnit trenéry jak na běžícím pásu.Podle mě platí prostá přímá úměra:čím budou hráči brát nižší základ(a vyšší prémie)tím budou na hřišti rychlejší.(Berte to prosím jako můj soukromý názor)


dexicek 
Lustri?

28.08.2006 09:09

Co odpovedel Griga na dotaz "proc stridal nejlepsiho hrace (naseho) prvniho polocasu"?


Bombito 
re: Lustri?

28.08.2006 09:14

Chtěl prostě udělat nějakou změnu. Jakoukoliv! Poslal tedy na plac fyzicky zdatnějšího Šimáka. Že mohl vystřídat kohokoliv ze základní jedenáctky je jiná otázka. To prý nebylo nic proti Lustrimu.


xilas 
re: Lustri?

28.08.2006 09:17

Lustri se mi nezdál špatnej, spíš jeden z těch lepších, mohl radši vyndat Koláře nebo Kisela, po těch střídáních jsme hráli stokrát hůř. A Šimák taky neni zrovna útočník.Nevim, nevim, jestli je Standa dobrej taktik....


vejvič 
Beznaděj...

28.08.2006 09:11

Nevím, co si o tom všem mám myslet. Jediný ,co jsem si přivezl z MB bylo to,že jsem zmoknul,nastydnul a jsem nasranej.Ty výjezdy začínaj bejt "za všechny prachy". Už nechci dělat kompars při pobavení celého domácího stadionu !


alvaro_recoba 
Konec

28.08.2006 09:22

Je cas udelat Standovi papa... To byla vcera ostuda jako svine, vzdyt ta Boleslav je jen kratkodoby omyl vepredu tabulky. To je otazka prvni prohry v lize a pujdou zase ke dnu, kam patri, aspon doufam. Banda simulantu jako Pribram, navic jest strasne zaludny. Ten Brezinsky mel byt venku jeste v prvnim polocase, primitiv Matejovsky si o to taky koledoval porad. Po vetsine utkani najdu v nasem dresu aspon jednoho dva hrace, kteri si zaslouzi pochvalu, vcera jsem tam ale nikoho takoveho nevidel... Snad leda Junko...


acskncl 
re: Konec

28.08.2006 12:56

Standa mel casu dost a z mista jsme se nepohnuli:o(Zmena je asi neodvratna,cim drive tim lepe!Jinak muzem dalsi sezonu odskrtnout.....


kofi 
re: Konec

28.08.2006 23:38

Souhlas. Až na tu Boleslav. To není krátkodobý omyl...


jbee 
Griga

28.08.2006 09:33

Dovolil bych si výjimečně pár poznámek. Normálně naše trenéry spíš hájím (dokonce dlouho i Hřeba) a Grigu mám rád, ale už mu nevěřím. Tak prokoučovaný zápas jako včera už jsem dlouho neviděl. Proč cpe do základu Koláře na úkor brejkového Matušoviče? A když vidí, že se trápí (bodejť ne, po tom, co zazdil), tak ho tam nechá vyžrat si to do konce? Nechápu. Stažení našeho nejlepšího hráče 1. půle (navíc útočníka) a jeho nahrazení víceméně záložníkem za stavu 0:2 asi ani nemá smysl komentovat. Kisel nemá na hřišti co dělat už půl roku. Řepa poslední dobou dost chybuje, tak k němu postavíme ještě Lukáše! Taky nechápu. A Drobný s Hanekem sedí na lávce... A obrana nakopává míče na Lustrigóla, takže Sylvestre a později Šimák se vůbec nedostanou do hry. Standardky Griga nejspíš netrénuje vůbec. Je mi z toho smutno :-(


dexicek 
re: Griga

28.08.2006 09:37

uplně mi bereš slova.. Vše je 100% pravda...


Ludva 
re: Griga

28.08.2006 10:22

Jo, ty standartky (kopany Kiselem a v MB i Simakem) je des...


jbee 
re: re: Griga

28.08.2006 10:23

Oni kopali do rohových praporků? To můžou být rádi, že jim sudí nedal po žluté...


koláč 
re: Griga

28.08.2006 14:24

Tenhle příspěvek bych stoprocentně podepsal, autor mi mluví z duše. Snad bych jen ještě přidal, že vyslání Doška na hřiště byl další z Grigových "geniálních" tahů. To dvoumetrové hovado vybojovalo za celou dobu jen jeden(!!!) míč. A to ještě jen díky tomu, že rozhodčí jeho faul posoudil obráceně a dal výhodu Spartě. Pojďte se v rámci záchrany Sparty složit na letenku do Nepálu, jinak skončíme devátí a budeme se strachovat o sestup...


jbee 
re: re: Griga

28.08.2006 14:29

Aha, Doška jsem radši vytěsnil z paměti. Za připomenutí nedík ;)


audiohead 
re: Griga

29.08.2006 09:51

Zlatá slova, zrak mi plane... Koncepci nevidím. Všichni jsme se radovali alespoň z přechodu na 4 2 2, což ale nebyl Standův nápad, ale nutnost, protože před tou masáží, co za oblíbené 4 3 3 dostával od médií a od nás, už se nedalo prchnout. Bohužel nesmyslný šachy na hřišti zůstaly. Hráči, kteří na základ mají buď sedí na lavičce (viz Maty) nebo hrají na postu, kde nemají, co dělat (viz mnoho hráčů ;-), zatímco po hřišti pobíhá několik nekopů, kteří mají své místo v nejlepším případě v béčku.


Ondra 
Příště?

28.08.2006 10:01

Opět pěkný referát z nepěkného zápasu. Dovolím si poznámku... Bombito vždy v posledním odstavci referátu nezapomene pozvat na příští utkání Sparty, ale tentokrát pozvánka chybí a já se mu nemůžu divit. Nedělní fraška pořádně zahnala jakékoliv fanouškovské chutě... Já na Letné při bitvě proti ševcům ze Zlína určitě nebudu chybět, ale ptám se sám sebe: "Půjdu tam s radostí a nadšením?"


fikj 
re: Příště?

28.08.2006 23:41

taky jsem si toho vsimnul, ze bombito nepozval na pristi zapas :(, jsem z moravy, ale sparte fandim od malicka, ani nevite co jsem si vcera v hospudce musel vytrpet... asi je opravdu potreba zmena, i kdyz uz je to na palici, myslim ze v trenerovi to neni, ale souhlasim s tim ze vcera to bylo prokaucovany...


Celticgirl 
...

28.08.2006 10:10

Naprosto přesný a výstižný referát, jako vždy..není co dodat :(


paolo.maldini 
Kulic

28.08.2006 10:42

vsimli jste si jak ho asi kolem 60. minuty zacaly brat krece? kolik toho nabehal a jak bojoval? Da se tohle rict aspon o jednom hraci sparty? Pritom v dnesnim fotbale uz bojovnost neni neco navic, ale naprosta nutnost.


acskncl 
re: Kulic

28.08.2006 12:55

Zel neco takoveho v nasem provedeni opet schazelo....Po jakesi snaze o tlak v druhe puli to hraci defakto okolo 70 minuty zabalili:o(


Francek 
sbohem stando

28.08.2006 10:44

po tom co jsem viděl včera míním,že standa do 10.kola nevydrží,no on spíš asi nevydrží ani do 8...přijde mi,že si neuvěřitelně zased na matyho,asi si nepadli do oka,a proto ho nestaví a tim spartičce ubližuje a vyslání došana na hřiště,bylo taky šlápnutí vedle,no kdyby jenom vedle...,došan kdyby radši zalez za autovou čáru a podával míče tak je 100krát platnější a aspoň nezdržuje hru tím jeho faulováním......


sin34 
Souhlasim s komentarema...

28.08.2006 11:00

Je az neuveritelne jaxe my Spartani tady ve vsem shodneme...Bohuzel jsou to veci vice nez prukazne.Krome Sparty fandim Blsanum a pro to sem si rikal ze se Kolar zase vrati zpet do Blsan, o to vice me prekvapilo ze si ho tam Standa nechal!!!At se na me nikdo nezlobi, ale ani proti marile zrovna nezahral..Ano dal gol, ale to byla strela z penalty!Jinak nepredvedl nic, proto jeho nasazeni proti MB mi nadelalo peknych par vrasek..Hodnotit Kisela a Doska, snad ani neni treba, je to des:-( Lustri na to, ze na nej nesel poradnej balon hral suprove..A jeste mi dovolte komentar k panu Svecenemu, at me nikdo nepresvedcuje, ze je to dobry komentator, ty jeho stale vtipky a legracky me privadeji k silenstvi:-( Stejne jako jeho privrovnani Auf Schalke na MS ke "sklenikovemu efektu"..bohuzel asi po jeho (zabavnem)poradu na CT trosku zblbnul..:-(


jbee 
Trenér z venku

28.08.2006 11:02

btw. pokud padne Griga, jakože to vypadá, že padne, jak byste se tvářili na trenéra ze zahraničí (a tím nemyslím Slovensko ;-))?


audiohead 
re: Trenér z venku

29.08.2006 09:42

Já osobně proti Mourinhovi nic nemám.


black_gamespot 
Hruza, tragedie, ostuda

28.08.2006 11:49

Nechtelo se mi verit, ze sleduju nasi spartu, v nicem sme se nechytali. Realita je bohuzel takova, ze zapasime s klubama ve stredu a na chvostu tabulky a na ty v cele (MB, Liberec) nemame. Doufam, ze se tady priste uz neobjevi zadnej trouba co bude oslavovat vitezstvi a "zlepseny vykon" proti tymum typu Kladna.


nasersi 
Je to jasné..

28.08.2006 13:03

Může za to Spartakus, měli bychom brát názor pana Nováka vážně. A pořádně tu chlupatou obludu ztřískat.


FroZEN 
Griga nebo Hrebik

28.08.2006 13:17

ja ve hre nevidim rozdil...:-/


black_gamespot 
re: Griga nebo Hrebik

28.08.2006 13:28

Sory, ale srovnavat vykony pod hrebikem a ted je teda na povazenou. Vzpomen si na system 6-4-0, pripadne 7-3-0, neskutecny ostudy v LM a o atmosfere v klubu se nemusim zminovat. Ne, nehrajeme dobre, ale je to porad o 10000 procent lepsi nez pod hrebikem.


FroZEN 
re: re: Griga nebo Hrebik

28.08.2006 13:48

v cem je ta hra lepsi nez pod Hrebikem?


michal.spa 
re: Griga nebo Hrebik

28.08.2006 15:33

Resite jestli Griga nebo Hrebik mel horsi vykony?!? Cim dal tim vic se zacina potvrzovat,ze to nevyresi vymena trenera,ale razantni zasah do platu hracu,nasledne jejich odchod!Nechces makat,tak tahni!


surfbill 
Když Griga ven,

28.08.2006 14:26

tak kdo na jeho místo???


Francek 
re: Když Griga ven,

28.08.2006 15:02

no myslim,že jedině Chovanec,jinej schopnej trenér už volnej neni,potom co Petržela šel do Olomouce.....


alvaro_recoba 
re: Když Griga ven,

28.08.2006 15:07

Zachrani nas jedine to, kdyz zalovime na jihu. Budto v Rakousku anebo v Italii.


ACS-fan 
Promarněný rok

28.08.2006 15:13

V Grigovi jsme viděli spasitele, ale jak karta ukazuje, ztratili jsme další rok. Po včerejší trojce už asi nelze pochybovat, že Standa je bohužel další z řady trenérských omylů. Sparta pod jeho vedením stagnuje herně i výsledkově a zbývá otázka, zda má odejít ihned nebo ho ponechat ve funkci ještě pro 1. kolo UEFY. Myslím, že není na co čekat, včerejší propadák byl i selháním trenéra, který svým střídáním Spartu uvrhl do ještě větší bídy. Třikrát škoda zmarněného času. Kéž by ze Sparty spolu s Grigou odešel duchovní otec našeho sešupu Křetínský. Nikdy bych nevěřil, že je možné za krátkou dobu zdevastovat prosperující klub tak, jak to dokázal JUDr. Kazisvět.


Růža 
re: Promarněný rok

28.08.2006 15:30

naprosto přesně! sepiš petici, všichni, kdo maj sparťanský srdce ji podepíšou. Krize Sparty se nevyřeší jen změnou trenéra, ten studentík DK musí pryč!!!


michal.spa 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 15:35

DK za to muze? A v cem??? To je silenej alibismus ala slavisti!!!


Růža 
re: re: re: Promarněný rok

29.08.2006 10:06

jakej alibismus? Co on dělá? Tváří se, že šéfuje Spartě. A jak? 1. "CHCEME TRENÉRA S DLOUHODOBOU PERSPEKTIVOU" - proto vyhodil Straku takovym způsobem, že Hřebíkovi neumožnil ani krátkodobou perspektivu. 2. "KAREL MÁ NADSTANDARDNÍ PODMÍNKY" - proto vyhazov esemeskou. 3. "ZAJÍMÁME SE O FANOUŠKY, CHCEME, ABY JICH CHODILO VÍC" - proto slíbí (např. v souvislosti s NS na Letný), že zodpoví otázky a pak tři měsíce mlčí; proto když napíšeš dotaz na oficiální mejl Sparty, nikdo ti neodpoví. 4. "Změna obvykle nastává ve chvíli, kdy není cesta dál. Jsem přesvědčený, že u pana Grigy se to nestane." - uvidíme, jak dlouho vydrží. 5. HŘEBÍK VE SPARTĚ - "To se rozběhlo jako mýtus. Pana Hřebíka váže ke Spartě smluvní vztah, který právě dobíhá, takže v nouzi ho pan Griga asi dvakrát požádal, aby sledoval hráče, kterého jsme měli vyhlédnutého. Víc nic." řekl DK 13.12.2005 - a v soušasný době tam je Hřebík jako šéftrenér - tzn. Grigův nadřízenej!!!! ... ... ... atd. Napiš mi jedinou věc, kterou ten "manažer" udělal ve Spartě dobře ... snad jen to, že angažovali Pepu Chovance jako prezidenta a DK se stáhnul, už skoro neni vidět.


jbee 
re: Promarněný rok

28.08.2006 15:44

Křetínský vybírá hráče? Křetínský je učí nakopávat na trpaslíky? Křetínský nesmyslně střídá? Křetínský neustále cpe do sestavy Kisela? Křetínský netrefí prázdnou branku z pěti metrů (no, to možná ne, ale on nemusí ;))? Křetínský vede Spartu jako jakoukoliv jinou firmu, protože to prostě firma je. Od nástupu J&T se přešlo na model, kdy trenér je zároveň manažerem a vším možným. Je to dobrý model, jen musí být dobrý i ten trenér. Bohužel jsme takové zatím, zdá se nenašli.


michal.spa 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 15:50

Souhlasim naprosto!Urcite ne vsechno udelal v pozici sefa klubu spravne,ale pozitiva prevazuji a navic ted se po nastupu Chovance stahnul do pozadi. A vlastne kde je nas prezident ikona klubu,kdy jindy by mel prijit a zasahnout!!!


jbee 
re: re: re: Promarněný rok

28.08.2006 15:59

IMHO tiše připravuje sestavu na příští zápas, přebírá od Standy klíče od trenérské kanceláře a tak...


michal.spa 
re: re: re: re: Promarněný rok

28.08.2006 16:04

Nevim nevim,ale tento zpusob se mi nezda vhodnym resenim?! Chovancovi trenerske metody(spis nemetody)nejsou lekem,snad leda jeho vazenost by mohla donutit nase "hvezdy" makat?!


jbee 
re: re: re: re: re: Promarněný rok

28.08.2006 16:15

Však já neříkám, že je to vhodné řešení. Je to jen moje spekulace, co bude následovat. Podzim dotrénuje Jožka a v zimě se začne hledat nový trenér n "dlouhodobou koncepční práci". Jen je otázka, jestli Standa poletí teď nebo až po domácí bezbrankové plichtě se Zlínem...


michal.spa 
re: re: re: re: re: re: Promarněný rok

28.08.2006 16:31

:-( pozdrav panbuh?! A co kdyby prisel Zeman,nekde cetl podobnou uvahu a neprisla mi uplne blba.


audiohead 
re: re: re: re: re: re: re: Promarněný rok

29.08.2006 10:19

Obávám se, že vzhledem k tomu, jaký byl Zeman Mirek Dušín v Itálii kvůli anabolikám, tak tady by se mu udělalo hodně špatně už po dvou dnech.


koláč 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 18:11

Zase přesně. Křetínský za to nemůže. Podle mě to dokonce dělá velmi dobře. Koncept, že trenéra neodstřelíš po pár prohranejch zápasech je podle mě správnej. Ale za takovým trenérem musí být vidět alespoň nějaká koncepční práce, nějakej posun. Standa měl víc než rok, mohl si přivést, koho chtěl, udělat si systém atd. atd. Problém je, že to evidentně dělá celý blbě a výsledek po roce vesměs žádnej... Ať tu půlku dotrénuje Chovanec a pak můžou angažovat třeba Brücknera. Tipuju, že kvalifikace bude průser, takže by mohl být k mání:))))))) Ale vážně: ať se raději kouknou někde venku...


WvP 
re: Promarněný rok

28.08.2006 15:51

Máš bohužel pravdu. Ryba vždycky smrdí od hlavy.A jak lze zlikvidovat firmu, tak stejně odpálíš i sportovní oddíl.A změna majitele je zásadní zásah do každé fungující společnosti.Protože z Východu k nám kromě Cyrila a Metoděje nikdy nepřišlo nic dobrého.Snad se ještě nedočkáme toho, že pod názvem Sparta Artmedia Praha nastoupíme v dresech Slotovy nacionalistické strany. Chudák Sylvestre, ten bude muset jenom podávat míče. Ale to je u mne snad jen následek včerejší deprese po utkání.Neber to zas tak vážně. Ale co kdyby....


michal.spa 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 15:54

to nemuzes myslet vazne?


mafo 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 22:20

tak , chlape, chapem tvoju frustraciu,ale tvoje invektivy na slovakov ta dostavaju na rovnaku uroven, na akej je ten primitiv Slota,ktoreho si spominal...keby som sa chytil tvojho komentara, mohol by som tiez napisat nieco stiplave,ale na rozdiel od teba nesudim ludi podla narodnosti....btw, pepa chovanec,alebo dusan uhrin dorazili asi zo severu :))


WvP 
re: re: re: Promarněný rok

29.08.2006 17:31

"Keď sa opýtaš starších kamarátov", tak ti za pár piv sdělí, že za vlády Rezešů " keď zo Sparty robili svetový klb " museli sparťané kašpárkovat v dresech podobného spolku, kterým byla Mečiarova HZDS. Takže se nediv , když už tu jednou něco podobného bylo. Komunisti nás sice na pár let přejmenovali a práskli do znaku rudou hvězdu, ale nikdy tým nemusel nastoupit v dresech se srpem , kladivem a nápisem KSČ. Jinak proti Vám vůbec nic nemám, byla to spíš nadsázka na vpády Avarů,Tatarů,Turků a potom i Rusů. Tak zakopej válečnou valašku a po utkání se Zlínem můžeme zajít na pivo.


mafo 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 23:11

a mimochodom, zabudol som na malickost, keby ta spolocnost bola tak "fungujici", ako to prezentujes, tak by nemusela menit majitela.a to ludi z J a T povazujem za peknych grazlov,ale furt to nic nemeni na tom,ze je sumafuk odkial pochadzaju,tiez nepreklinam Kozeneho zato ze je Cech,ale za to ze je lump.


sparťan 37 
re: Promarněný rok

28.08.2006 18:15

hele,ten problém přece neleží v trenérovi,ale v hráčích.S tím by nenadělal nic ani Trappatoni nebo Mourinho...prostě kde nic není,ani smrt nebere.Současná Sparta si chtě nechtě musí přiznat,že už delší čas patří pouze do průměru a nikdo se z ní předem nepodělá.Až ty nagelovaný frajírci budou opravdu placený podle bodů co uhrajou,tak pak si třeba uvědoměj,že je to jejich živobytí.Pro většinu z nich je podpis smlouvy ve Spartě něco jako Jackpot sportky a už předem vědí,že škodný v žádným případě nebudou.


PI-CHO 
re: re: Promarněný rok

28.08.2006 21:10

Je to tak, když tem frajírkům sáhnou na penízky tak začnou pořádně makat. Potom co předvedli si nezasloužej ani korunu!!!!!


jbee 
re: re: re: Promarněný rok

29.08.2006 09:40

No, ono to není tak jisté. Vem si, že jak nemám rád toho šaška Straku, tak pod ním makaly i přeplácané a v zásadě líné primadony Poborák a Zelenka. Naopak za Hřebíka se hráčům sahalo i na peníze, ale skutek utek. IMHO Griga je, podobně jako inža, mizerný psycholog a nezvládá jednání s hráči tak, jak by měl. Což samozřejmě neopravňuje hráče flákat se. Chyba je prostě, jak to tak bývá, na více frontách (jen Spartaka bych z toho nevinil ;)). Problém je v tom, že zatímco s hráči se toho do konce přestupního termitu už moc udělat nestihne, vyměnit trenéra lze dle regulí kdykoliv.


vejvič 
re: re: Promarněný rok

29.08.2006 09:07

Jo,jo,jo !!! Bohužel...


Růža 
re: re: Promarněný rok

29.08.2006 10:15

kdo může za to, jaký maj hráči smlouvy? VEDENÍ! nebo snad trenér? nebo sami hráči? Kdyby jim udělali smlouvy, kde bude základ 20 000 a za každej bod, gól atd. budou mít víc, tak teď má Sparta 15 bodů.


jbee 
re: re: re: Promarněný rok

29.08.2006 10:31

Hm. Teď jde o to, kdo by tu za takové "peníze" hrál... Takový přístup si může dovolit provinční klub typu Slavie. Ale pokud tady z toho chce vedení udělat klub evropské 1. třídy, tak tudy cesta fakt nevede.


Luk 
re: Promarněný rok

28.08.2006 21:34

Přesně tak, může za to Křetínský. Nechápu lidi, kteří při těchto výsledcích začínajících vstupem Křetínského do Sparty, ho můžou hájit. Někdo tady napsal, že řídí Spartu jako firmu. Pokud by takových výsledků dosahoval v kterékoliv firmě, okamžitě by dostal padáka. Navíc fotbalový klub není běžná firma, platí zde trochu jiná pravidla a kromě ekonomických znalostí jsou zapotřebí i znalosti sportovní. A vůbec znalost prostředí. A to je přesně to co Křetínskému chybí.


jesperr 
je na co čekat???

28.08.2006 23:49

....pan Griga je tu rok....jestli za rok naučil naše hráče to aby prohráli s Mladou Boleslaví 3:0 tak je to asi něco mezi nic a nulou!! ....když čtu na oficiálních stránkách sparty, že nechtějí být unáhlení a chtějí nechat vychladnout emoce...tak a k čemu ?!! Budeme muset trpět další remízy...a utrápená vítězství a prohry!! nač čekat pan Griga by měl odejít o reprezentační přestávce ....je už jedno kdo bude trénovat spartu,protože jak by měl vypadat horší scénář než když někdo postaví mužstvo a to poté zhrozeně prohraje 0:3. není to má představa dobrého trenéra pro naší spartičku ...!!


necker 
Kde je SPARTA?

29.08.2006 00:23

griga by měl uznat svoji chybu a odejít sám a nečekat než se na vedení rozhodnou, ale i hráči by si měli kurva uvědomit za co vůbec hrajou. Že hrajou za SPARTU...


xilas 
re: Kde je SPARTA?

29.08.2006 09:05

neni blbej, aby sám odešel a připravil se o prachy ze smlouvy...


audiohead 
UEFA

29.08.2006 10:06

Ač nerad, připojuju se do řad těch, co se nemůžou dočkat až nás Satanislav Griga opustí. Jediný, co mi vadí, že se tak asi stane před zápasy UEFA Cupu, protože nastane chvilkovej zmatek. A pohár UEFA je to jediný, co by mi při nečekaném úspěchu ještě mohlo zvednout náladu. Bohužel chvíle, kdy se ligová sezóna bude dát považovat za další ztracenou se rychle blíží.


MarekR 
Kolář

29.08.2006 21:37

Daniel je odchovanec, snad jediný a proto bychom ho měli podržet ikdyž se nedaří, je mu i Spartě.


korýš 
nemaj na to

01.09.2006 10:13

To co jsem slyšel od Bláži po zápase v Mladá Boleslaslavi mi v\razilo dech,ale asi má pravdu.Po prohraném zápase přišel k nám k plotu,jako jediny se Sivim ostatní se na nás vykašlali a říkal,že polovina lidi tady na to nemá a asi má pravdu.Kdy vidím Koláře,Juna,Kisel,Lukáše,D oškaLustrihotak je to v poslední době hruza.Doufám,že nás Míša Bílek vylečí.Ale já bych nejradš Franze Sparta forever