Jsou to amatéři (SV Zulte Waregem - AC SPARTA PRAHA, pohár UEFA)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Pking 
Technická:

05.11.2006 01:40

Nechytal Bičík, ale Grigar.


Mildouch 
re: Technická:

05.11.2006 04:33

Joj, tak to mi uteklo, psaljsem to na noční :-)


Mildouch 
re: re: Technická:

05.11.2006 04:35

Jsem z něj byl tak hotovej, že jsem mu nemoh přijít na jméno :-)))


StarejHomolka 
Tak tak, ba ba

05.11.2006 08:52

Musí se prostě uznat,že poslední vystoupení v poháru UEFA byla ostuda.Stejně tak prohra a domácí remíza s Thunem v LM byly nehodné jména Sparty. Ovšem musí se nyní i konečně docenit, že nedávné slavné a dlouhodobě úspěšné bitvy s mnohými předními evropskými celky, které mají podstatně větší finanční možnosti a zázemí než Spartička,byly v našich poměrech až skoro neskutečné úspěchy. Zkusme jmenovat další kluby se srovnatelnými podmínkami z jakých vychází Sparta, které působily v LM tak pravidelně a s takovými úspěchy + postupy jako náš klub... Jednou jsi zkrátka dole a jednou nahoře a ve sportovní oblasti to platí zvláště...doufejme, že i nyní kritizující novináři někdy ocení právě tyto úspěchy Sparty a uvědomí si, že tamto nebyl standard ale úspěch.


taborita1 
re: Tak tak, ba ba

05.11.2006 09:41

Jo, jo, naprosto souhlasím, takový Rosenborg Trondheim by mohl povídat...;-)


boy_of_russia 
no...

05.11.2006 10:16

...tak ostuda to byla poradna, ale celkem logicka, tenhle tym se teprve dava dohromady, musime byt radi, ze to zacina stacit alespon na ligu, na tym, kterej zas bude mit v evrope aspon nejakej respekt, si budeme pocitam jeste tak 2 roky pockat...a je to i logicke, nejde mit proad hrace a tym, ktery bude proazet kluby ktere jsou jak financne, tak hracsky a koneckoncu i zazemim uplne nekde jinde ( ajax, feynoord, besiktas, lazio,porto...).pokud si dobre vzpominam, nase clekem uspesne poharove obdobi acinalo zhruba nekde na prelomu roku 2000 ale nekolik let pred tim to bylo stejne jako ted, byli jsme v evrope za sasky...takze jak rikam, musime "chvili" pockat az zas nase muzstvo doroste, pak to zas bude ok...zati mse muzeme radovat bohuzel jen z kaprligy...


alvaro_recoba 
re: no...

05.11.2006 10:57

Podepisuji, lepe to napsat nejde!


Luk 
re: no...

05.11.2006 11:04

Takovýhle špatný výsledky já teda nepamatuju. Snad jen sezona 1995/1996 byla srovnatelná, jinak Sparta byla vždy herně i výsledkově uplně jinde.


boy_of_russia 
re: re: no...

06.11.2006 11:23

no jasny, ale tak nesmime zapominat, ze po uspechu v Lm v sezone 92/93 pak prisli hubena leta, ve kterach si s nama vytiral prd.el kdejakej goteborg a bylo pravidlem ze jsme koncivali v poharech v 1., max. ve 2. kole...nejde byt furt na vrcholu, kdyz jsme se dokazali radovat po vitezstvich nad laziem, besiktasem nebo portem, musiem ted umet zkousnout i porazky od takovejch " chcipaku..."jak rikam, pokud tohle muzstvo zustane 2 roky pohromade a vhodne se doplni o skutecne talentovane fotbaliste ) tim nemyslim hrace typu kisel, petrous, lukas nebo herzan) tak zas muzeme doufam v dobyti ztraceneho respektu...zatim ale muzeme jen cekat a doufat...


ACS-fan 
V současné době nemáme v Evropě co pohledávat

06.11.2006 07:16

a neplatí to jenom pro Spartu. Co stačí v české lize, je na mezinárodní scéně zoufale málo. Sen o jarní účasti v uefě se nám po zásluze rozplynul a ve světle čtvrtečního "galapředstavení" je už postup Sparty do základní skupiny malý zázrak. Bílka za včerejší taktiku pochválit nemůžu, sebevědomí trenéra se na hráče jaksi nepřeneslo. Věděl, v čem je síla soupeře, a tak jsme měli hrát poctivě zezadu a čekat na šanci po brejku nebo standardce. Tím spíš, že byl v brance náhradní gólman a Kadlec se na stoperu teprve zaučuje. Odvážnou představu (o co se opírala?), že Waregem přehrajeme útočnou hrou, soupeř rychle zlikvidoval systémem "co rána, to gól". Ale ten, kdo vyhrál 4:1 na Austrii asi něco, alespoň v útoku, bude umět (i když to jsou "jen" poloprofesionálové). Faktu, že obrana soupeře je slabší, jsme po dvougólovém knockoutu už nedokázali využít. Jednu výhodu včerejší porážka přece jen má. Budeme se moci soustředit na ligu a připravovat se na lepší reprezentaci na mezinárodní scéně, kde nebezpečně hazardujeme se svým jménem. Práce bude jak na katedrále. Pohárový trapas můžeme odčinit dnes v Liberci, který v poháru rovněž propadl. Bude to určitě zajímavý souboj.


shampoon 
re: V současné době nemáme v Evropě co pohledávat

06.11.2006 14:49

naprosto s tebou souhlasim (palec nahoru), ac jsme se nekolikrat zcela neshodli, v tomto s tebou naprosto souhlasim...


Energetik 
Propadak?

06.11.2006 11:48

Nemyslim si, ze by to byl takovy propadak, byl to opravdu zapas blbec a dost to stalo na selhani jednotlivcu. Dle meho nazoru tam dost zklamal Grigar, o prvnich dvou golech a jeho podilu na nich by se dalo diskutovat. Ale nezatracoval bych ho, stejne tak bych nezatracoval nikoho a vubec ne Bilka, jak ctu v nekterych komentarich. Nechte muzstvo sednout, nechte Bilkovi aspon jednu pripravu a doplneni kadru dle jeho pozadavku. V lize hrajeme dobre, delame body! Strakovi taky nikdo nevycital vybuch v LM, tak zadam minimalne jeho obdivovatele, aby se v pripade Bilka zachovali stejne. V nasi lize muzstvo slape a od toho se vse odviji! Pohary a uspechy v nich budou vzdy pro Spartu pouze nastavba!


boy_of_russia 
re: Propadak?

06.11.2006 13:50

jj, souhlasim, bilek spartu zveda, sice mozna pomalu, ale zveda...a nemuzu za to, ze ma v tymu hrace, ktery zatim (grigar) nebo uz (repka) ne spartu nemaji...a specialne u grigara si nejsem vubec jisty, jestli ma ve sparte co delat...ono je sice moc pekyn ze ho vsichni chvalej za cisty konto s brnem, ale kdyz na nej nejde proadna strela, tak to to cisty konto udrzel i lachtan...naopak v tezkych zapasech jeste spartu nikdy nepodrzel, coz se od brankare sparty ocekava...nemuzu si pomoc, ale pro me je zlamal lepsi brankar...takze podporme bilka i jeho hrace a v lete musiem najit opravdu kvalitni dvojku, ktera se bude pomalu chystat na prevzeti stafety po blazovi...


Energetik 
re: re: Propadak?

06.11.2006 13:57

U Zlamala si nejsem jisty, ja ho v podstate v realu nevidel a navstevnici Becka z nej dvakrat odvazani nebyli. Uvidime, Bicik byl celkem kvalitni, ale to ted nema cenu resit. V kazdem pripade to stejne dopadne tak, ze az Blaza pujde ven, nebo "do duchodu", tak budeme kupovat nejakyho hotovyho golmana.


Mildouch 
re: re: Propadak?

06.11.2006 14:09

Grigar není špatný golman, ale je prostě labilní a na velké zápasy mu hlava nebere. Teď neřeším "podivné" utkání v Teplicích, ale jakmile za vyloučeného golmana 2x zaskakoval Bičík, byl jsem v klidu. V předposledním derby jsem při Grigarově nástupu na plac měl stažíno jako už hodně dlouho ne, ale nechci polemizovat, jesti ten Vlčkův gól mohl chytit nebo ne. Zápas v Gentu mu však rozhodně na náladě nepřidá a myslím, že že to pro něj bude ještě horší. Slovy Vaniaka, který se vrátil do Mostu, i když se meidálně přetřásali i sešívky: "Nepřemýšlel jste při návratu do naší ligy o lepším klubu než je Most?" "O nečem se sice psalo v novinách, ale jediná konkrétní nabídka přišla od nich. Lepším klubu? Až ve Spartě skončí Blažek, tak si stejně koupí Millera z MB, takže to jsou bezpředmětné úvahy." Měl prvdu, jsme na tom stejně jako hokejky, které před časem podepsali všechny slušné mladé golmany, ale když došlo na lámání chleba, musel za Hnildu přijít Bříza a teď Salfický. Bohužel Grigar nemůže půl sezóny dokazovat, jestli na to má nebo ne. Prostě musí chytit šanci za pačesy, jinak má smůlu. Viz Čech nebo Špit, který si už po výprasku od Genku nezachytal...


shampoon 
re: re: re: Propadak?

06.11.2006 14:46

Presne, proto je velka skoda odchodu Stecha do West Hamu. Za dva roky mohl klidne chytat v lize... Jinak v nasi lize nevidim opravdu kvalitniho brankare, ktery by mohl Blazu nahradit (nepocitam Cecha, ten je zrejme neprodejny a navic uz ma svy leta :))


shampoon 
re: re: re: re: Propadak?

06.11.2006 14:48

Jeste jsem chtel napsat, ze je zajimave, ze Repka zahraje bud jako Buh nebo jako naprosty debil, nic mezi tim, coz je myslim docela zajimave a na zamyslenou... :)