Ať žije Křetínský! (SK Dynamo České Budějovice - AC SPARTA PRAHA, 23. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
acskncl 
No nazdar

20.04.2007 00:57

To jsou teda pekne vyhlidky kdyz pises, ze hraci bojovali a nic nevypustili.


Načeradec 
re: No nazdar

20.04.2007 03:19

Nenech se alvarem zmást. Nepochopils vtip. V tomto článku je naruby úplně všechno. Už když začal tím, že cílem Sparty byl "export" tří bodů, tak ti to mělo dojít. Jediný, co zřejmě myslel alvaro vážně je nadpis. A ještě to, že Kisel vystřelil vedle, to je taky pravda. -)


alvaro_recoba 
re: re: No nazdar

20.04.2007 07:25

On naším cílem snad nebyl export tří bodů z Budějovic? Mým tedy ano. Jinak vím, že pro tebe tam je vše naruby, protože ty by jsi chrochtal blahem i v případě, že by Křetínský Spartu zrušil :-))


Načeradec 
re: re: re: No nazdar

20.04.2007 07:59

My sparťani, kteří fandíme, i když už tam není Karel a Franta, neboť máme Spartu i pana Křetínského rádi, jsme doufali v import bodů, to jest dovoz. Ty jsi spolu s několika hráči, kteří titul z nějakých důvodů nechtějí, "jel do města Budvaru 3 body exportovat", tudíž si ty body do Budweisu vyvezl - přeloženo česky. Jen takhle to dává smysl, stejně jako tvrzení, že hráči, kteří to tam bohapustě odchodili vlastně "dřeli, nic nevypustili a strašně moc chtěli s utkáním něco udělat." A taky udělali. Narozdíl od Kladna, Mostu nebo Zlína to dokázali...


alvaro_recoba 
re: re: re: re: No nazdar

20.04.2007 08:10

Citace: "Do města Budvaru jsme přijeli s jasným cílem, kterým byl export tří bodů." - export bodů z Budějovic = import bodů do Prahy. Netuším, co je na tom nejasné...


Načeradec 
re: re: re: re: re: No nazdar

20.04.2007 10:31

No, já si stejně myslím, že když chceš něco odněkud dovézt, tak jsi importér. Ale necháme slovíčkaření. -)


taborita1 
re: re: re: re: re: re: No nazdar

20.04.2007 11:50

No, já si zase myslím, že když chceš něco odněkud odvézt, tak jsi exportér. Ale necháme slovíčkaření. -)


Načeradec 
Feldhofer!

20.04.2007 03:41

"Jó, takového hráče vidět opět v rudém dresu, toho se asi pěkných pár let nedočkáme." Zas tak dlouho to, alvaro, trvat nemusí. Stačí koupit innsbruckýho kapitána a rakouskýho reprezentanta Feldhofera. Ten má evidentně všechny předpoklady Karla nahradit. Pokud nebudeme lexní a Slavie nám ho nevyfoukne jako kdysi Bicana. -)


Josef 
re: Feldhofer!

20.04.2007 23:07

Taky jsem na Kolouška myslel. To b yl hráč,který by dokázal vtisknout hře myšlenku, hráč, který umí 1 na jednoho. V lize je s ním srovnatelný jen Matějovský, ale toho do Sparty nedostaneme.


ACS-fan 
Ať žije Sparta!

20.04.2007 07:28

Nepatřím do fan klubu největšího z právníků, ale on to na place neodkope, i když věk by na to ještě měl. Pokud se neseberou hráči a nazačnou makat v každém zápase 90 minut (dařit se nemusí, dřít ano), ze srabu se nevyhrabeme. Přestat mudrovat a meditovat o příčinách a začít makat! P.S. Drobný ať si klidně dýchá za Spartu v béčku, na základ fotbalově nemá a mít nebude.


alvaro_recoba 
re: Ať žije Sparta!

20.04.2007 07:41

Jenže oni makají, to je na tom "nejhorší". Co tam není Šimák tak se nestalo, že by někdo vypustil byť jediný soubor. Moc chtějí vyhrávat, ale bůhví proč to nejde... Těžko kritizovat někoho z hráčů, to bývá sice vždy nejjednoduší, ale v tomhle případě by to bylo nespravedlivé.


ACS-fan 
re: re: Ať žije Sparta!

20.04.2007 09:21

S tím se dá těžko souhlasit. Sami hráči říkají, že když se nedaří, přestávají běhat. Říkají též, že problém je v hlavě – ta zřejmě odmítá dát příslušný pokyn nohám. Ani zkušený lékař Váchal si s tímto medicínským (?) problémem neví rady. Hlavy v tomto směru v posledních letech fungovaly jen za Franze Elstera ...


alvaro_recoba 
re: re: re: Ať žije Sparta!

20.04.2007 09:30

Máš pravdu, já ale říkám, že chtějí, mají vůli. Realizace toho je už věc jiná a tam není pochyb, že to není to pravé...


Celticgirl 
re: re: re: Ať žije Sparta!

20.04.2007 09:36

To není problém medicínský, ale jejich sebevědomí, které je nulové, jejich otrávenosti a toho, že maj svoje jistý, peníze dostávaj, tak proč by se kousli.. Když něco dělám a nedaří se mi, taky to občas vypustím, neumím se už soustředit, lépe řečeno nechci, ale to je když hraju tenis s kamarádkou a podobně, oni hrajou ligu, dostávají za to plat, který by každý z nás bral a tak prostě nejde, aby se na to vykašlali..


hellstar 
Ryba smrdí vždycky od hlavy

20.04.2007 08:57

a ta naše poněkud silně zapáchá už delší dobu. A nic na tom nezmění zatvrzelí apologetové typu Hanse Christiana Načeradce...


Průcha 
Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 09:12

Tedy zejména "nechytatelná" střela Černého...minimálně polovina ligových brankářů by tuto střela chytila takříkajíc do zubů:-)))!! On to vlastně ani nepustil Blažek, ale Křetinský:-((!!


alvaro_recoba 
re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 09:27

Já to v televizi ještě neviděl, a z mého pohledu na stadionu to rozhodně nevypadalo "chytatelné". Ale hádat se nebudu.


acskncl 
re: re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 09:58

V tv jsem to videl a jako Blazuv gol bych to rozhodne nevidel.


Průcha 
re: re: re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 10:04

Přátelé, jestli je Bláža dlouhodobě nejlepší golman ligy a jasná dvojka v repra, tak musí doprdele chytit něco navíc a to se mu bohužel nestalo už dlouho!!!! S tím chytáním do zubů jem to myslel v nadsázce, ale on už fakt dlouho nechytl nic vyjímečného - mít ho Slávie v bráně proti Slovácku, tak dostala bůra:-))!!


Bombito 
re: re: re: re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 10:15

Nejsem Blážův advokát, ale ani jednu branku v ČB chytit nemohl, naopak předvedl několik skvělých zákroků. Nebýt jeho, bylo by ještě hůř.


Průcha 
re: re: re: re: re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 10:28

Nechci se, Pavle hádat o jedné střele, potažmo jednom zápase, kterej jsem neviděl celej, a asi jsem i zpitomělej z Petra Čecha, ale v poslední době mě připadá, že Bláža prostě už není to co dřív, kdy se opravdu dalo spolehnout, že nás v nejtěžších chvílích podrží!!! Když se vrátím k tomu Čechovi, tak si všimni, že v každém, opravdu v každém zápase má minimálně jeden gólovej zákrok, přestože si zbytek zápasu třeba nešáhne pořádně na balón - a myslím si, že právě tohle dělá z průměrnýho golmana, něco zcela vyjímečného!!


Bombito 
re: re: re: re: re: re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 11:16

Petr Čech je výjimečný hráč hrající ve výjimečném klubu. A vzhledem k okolnímu prosředí, svému mládí, píli a talentu se stále zlepšuje. Jarda Bláža už je s největší pravděpodobností za svým zenitem, v prostředí, které ho asi již nemotivuje a tak občas nějakou minelu vyrobí. Vzhledem k tomu, že jsem viděl drtivou většinu našich zápasů i v přípravě, dovolím si tvrdit, že z našeho brankářského kádru (včetně hostujících gólmanů) je jasně nejlepší. Fotbalista jakým je Petr se zas tak často nerodí, tak si musíme vystačit s Jaromírem.


Jenda 
re: Je to poněkud tendenční!!

20.04.2007 09:49

je to tendenční jako obvykle...:)


screaming 
NO nejde nereagovat

20.04.2007 10:24

Nemuzu si to proste odpustit. Autora byuch se chtel zeptat co udelal kretinsky spatne? Ze cpe prachy do tymu, kupuje hrace ktere by kostal nikdy nekoupil treba kulice? Kostal nedal za hrace vic jak 10M. Ze vyhnal poboraka podle me delal poborak bordel v kabine mel evidentne vetsi vahu jak hrebik ale pokud nevi kde je jeho misto at tahne, navic zahral po delsi dobe dobre utkani, ze bych ji bylo mnoho od jeho odchodu tak o tom tedy info nemam, navic hrat v budejicich prim neni jako hrat prim ve Sparte kdy se jde do plnych atd. Ze kretinsky vyhnal Straku? Za strakjy byli body ale vam se ten fotbal libil? Nakladacky v LM? Kecy ze v LM branit nebude? Nerikam ze Straka nemel dostat sanci ale taky mi nerikejte ze byl straka buh zaktereho Sparta valela jak lyon. Takze kde je chyba kretinskeho treba za posledni rok? Nebo dva? Griga dostal hrace, bilek dostal hrace? Neni to nahodou tak ze spis nasi hosi na to serou? Jestli druhy polocas se zlinem bylo maximum na co maji tak se na titul vyserme a zacneme budovat nove muzstvo. A podle me sou nebezpecne spis ty kecy nasich borcu. Neverim ze problmey ktere mame uz od kostete a prvniho libereckeho titulu jsou zpusobeny novymi majiteli. Proste podle me je to hraci. A rikat ze za to muze nakej xicht ve vedeni a omlouvani nasich hvezd je podle me hodne velka kravina.


alvaro_recoba 
re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 10:41

Tady se asi téměř v ničem neshodneme. Co udělal Křetínský špatně se dočteš v mnoha článcích tady na SF, to nemá smysl opakovat. Dokud tady byl Košťál, byli jsme bezkonkurenční a vyhrávali jeden titul za druhým. Teďka máme p.Křetínského a jsme všem k smíchu. Tohle není můj názor, ale holý fakt, který nemůže nikdo zpochybnit. Spíš by jsi mohl popovídat o tom, že dělal Poborák bordel v šatně, určitě máš nějaké důkazy, když to o něm tvrdíš. Nebo jsi to snad četl ve Sportu? Stejně tak nemůžeme vědět, že by za Košťála Kulič nepřišel? A že nedal p.Košťál za hráče vic než 10 milionů? Tady nevím, jak bych reagoval, asi radši nijak. Souhlasím však s tím, že bychom měli začít budovat nové mužstvo. Úplně nové...


Průcha 
re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 10:53

Na to, že jsme vyhrávali jeden titul za druhým se zeptej Pelty!!!!


screaming 
re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 11:46

Ok ok, takze pokud mi chcesh tvrdit ze poborsky hrbika respektoval a nespochybnoval pred ostatnimi hraci tak si slepy. Osobne sem byl pritomen rozhovoru poborskeho s jinymi hraci v restauraci. Kdyz si to dosadim do vyjadreni spartanskych hracu v tisku a chovani k hrebikovi tak mi z toho vypliva ze poborsky stal proti hrebikovi. A taky ze hraci vic verili poborakovi uz jen protoze ze se jim patrne necthelo makat. Ze by ho chtel izamerne odstrelit uz jsou jen me spekulace. Ovsem vzpoiminam si jak se semkli proti jarabinskemu ktreho potopili trapnymi vykony proti turkum apod. Co ty povazujes za dukaz nevim. PRecti si rozhovory s blazkem zelenkou a poborskym, podivej se na to jeste jednou a muzu ti sdelit ze ani v te restauraci rozhodne repsket citit nebyl. Mozna pro tebe to dukazy nejsou. Za druhe vyhravali sme s kostetem titul? Tak se podivej jake sportovni uspechy sparta mela pred a jake za kostalem ;) jake hrace, rosicky, lokvenc, cizek. Jakoui prestupovou politiku volil kostal napamatuju si presne ten limit 10M na hrace? kolik jich koupil a kolik hned zase prodal. Cim splatil dluh ? rosicky ? Nerikam ze koste byl spatny ale rozhodne kretinsky neni o nic horsi. A uz za kostete to nebyla zadna slava. Nehlede na to ze nemam zadne iluze o lidehh jako je pelta ci setrle. To ze je to na SF plno neni, je vsude jen hodne zminek o tom ze kretinsky je dabel. Ja s nim chrapat nechci ale nevidim zadne velke chyby. tak bych se je rad dozvedel a kdyz uz nekdo zacne rekne vyhodil straku ale uz mi neodpovi na to jestli si mysli ze se strakou sme byli jako megastars ? Nadherny poheldny fotbal a same uspechy. Hrebik s tim tymem ze zacatku nehral zle a nebyt toho ze mu hraci konec odchodili mel by vic bodu. Proste nechapu ze te nenapadne treba hledat chybu u hracu. tebe ty kecy nestvou? ani odchozene zapasy? vazne si myslis ze na to fyzicky nejde mit odehrat 30 kol v nakym tempu? Vazne veris ze bylo v sobotu takove vedro ze se nedalo hrat ? KDyz se divam na premier league na zapas dovu poslednich celku a hraci 90 minut litaj jako sbesili tak to je podvod ? nejaky filmovy trik? Vazne myslis ze mit misto kretinskeho nekoho jineho spartu spasi? co tam teda dela chovanec ? nema se nahodou kretinsky starat j4en o prachy a zybtek nechat na podrizenych coz podle me dela ?


screaming 
re: re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 11:52

sam sebe doplnim info o prevzeti sparty je z data Praha, 3. 6. 2004. to znamena pokud se nemylim ze 2 tituly koste nemel z 5 sezon co sefoval?


Energetik 
re: re: re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 11:54

neregistroval si to nahodou v restauraci Malostarnska pivnice?? ;-))))


Luk 
re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 11:27

A proč si myslíš, že je správné, že si každý trenér vybírá své hráče a vedení mu je prostě koupí?


screaming 
re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 11:41

Protoze se pamauju jake to bylo mit moc hracu na jeden post treba def zaloznik a pak sme hrali na dva. Navic je to samozrejme jen otazka ale podle me trener nejlepe vic jake hrace potrebuje a kostalovi nakupy se moc nedarili. Jiste mi napises aspon 10 hracu co koste dobre koupil s tech mnoha :) ten to rotoval jak ja spodky.


Luk 
re: re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 12:14

Jenže pak nemáme žádnou koncepci. Přijde trenér, přivede s sebou 6 hráčů, vyháže půlku kádru po minulém trenérovi a to samé pořád dál. Nehledě na to, že trenéři si přivádějí hráče jen kvůli tomu, aby oni byli úspěšní, tj. nejlépe hráče okolo třicítky, ale přitom nehledí na budoucnost klubu. Kulič přišel, super, ale jak dlouho si ještě udrží formu? Ten hráč se už nebude zlepšovat, jeho výkonnost bude jen klesat. Hráči by se měli kupovat s výhledem na příštích několik let a ne jen na příští půlrok. Koště měl těžkou pozici, protože musel splácet dluh, který byl okolo miliardy. Vlastně Spartu zachránil před krachem. Ale nechci tvrdit, že za Košťála bylo všechno dobrý a že dělal všechno dobře. Taky nedělal, třeba jak píšeš s těmi defenzivními záložníky. Ale pochopitelné je vysvětlení, že na našem trhu bylo hodně těchto hráčů, kteří se pak dali dobře prodat. Mmch. ten limit za Košťála byl 20 milionů, ale třeba Zelenka přišel za 25, Čech za 22 mega.


screaming 
re: re: re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 13:26

Dobry ted spocitej kolik bylo tech ostatnich :) Ale ano toho cecha nepropasli :) ikdyz ruku na srdce Cech mel i velke stesti ze se brzy dostal mezi tyce, ale konec koncu hrebik tenkrat podrzel i hubschmana, coz byl pak nejlepsi bek za hodne dlouhou dobu. Ale samozrejme me jde o tu vetsinu prece nerikej ze si nepamatujes pocet prichodu a odchodu kazdy pulrok?


screaming 
re: re: re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 13:30

Jeste doplnim ja si nemyslim ze by koste byla tragedie ale nsouhlasim s nazorem ze za kostete to bylo super a ted to je nahovno. Bohuzel je nutne mit trenera s koncepci. Nejde podle me vzit trenera a kupovat mu hrace jak se kretinsky vyspi. Navic kostal podle me tak trochu dozil z toho co dostal z jine doby kdy k nam vsichni chodili aby se dostali ven. Ja si proste myslim ze tehdy uz se prestavalo darit a neni mozne hledat chybu kdekoliv jinde nez u hracu. Kretinsky dela podle me chyby, treba mi prijde ze je malo tvrdy ale nekde sem s nim cet rozhovor ze jeho fotbalove veci az tak moc neberou ze na to ma lidi s tim dokazu souhlasit :) pokud tam dosadi chovance a trenery je on ten kdo by mel rikat kdo se koupi ? Nebo by mel poslechnout lidi pod sebou a jen sehnat prachy?


Luk 
re: re: re: re: re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 14:11

To by mě třeba taky zajímalo - kdo má ve Spartě co na starosti, kdo o čem rozhoduje. Jenže vedení bohužel nekomunikuje, takže nevím... Každopádně podle mě když už někdo je nejvýš postaveným člověkem v klubu, navíc největším klubu v ČR, měl by mít přehled nejen o financích, ale i o fotbalových záležitostech, protože nejde oddělit finance a sport, jelikož to spolu dost souvisí. Proto pokud Křetínský rozumí jen financím, nemá na postu na kterém je co pohledávat. On zodpovídá za celý klub a nejen za jeho finanční fungování, ale i za tu fotbalovou stránku a zodpovídá i za kroky svých podřízených. Za Košťála bylo hodně těch kroků podřízených tomu, že musel splatit ten dluh. Křetínský přišel do stabilizovaného klubu a teď ho potápí. Takhle nelze pracovat. Jen si spočítej, kolik přišlo po odchodu Hřebíka hráčů a kolik z nich se prosadilo do základní sestavy. To je přeci katastrofa a hlavně na tom Sparta finančně hrozně prodělává.


Josef 
re: NO nejde nereagovat

20.04.2007 23:04

Obávám se,že máš naprostou pravdu. I já si myslím, že Křetínský dělá maximum. Do fotbalu nekecá, a stejně mu to není nic platné.Naši "Sparťanští" fanoušci urazili fotbalového Boha, protože fandili proti svému týmu (což v životě nepochopím). Proto se nám nedaří, proto nemůžeme zlomit fotbalový osud.Že Hřebík Spartě neprospěl, je naprosto jasné. Ale cena za jeho odstranění byla strašná.Pořád doufám, že se to zlomí, že konečně začneme hrát pořádný fotbal a vyhrávat. Ale ono nic. Na nás stačí bojovnost, dostaneme gól a sesypeme se.A není náhodou, že nás odrovnají hráči, kteří prošli Spartou a museli odejít, nebo nedostali příležitost A je jedno, že to bylo třeba jejich poslední vzepnutí se a od té toby už nic nezahráli a nezahrají.I proto hledím k derby s mírným optimizmem. U antikrista žádný náš odchovanec (s výjimkou distancovaného Dosoudila) není, tak to snad špatně dopadnout nemůže!!!!!!!!!!!!!!!


Tleskač 
Alvaro!

20.04.2007 11:14

My fanoušci známe to místo již dlouho?Když máš na to svůj názor Tvoje věc,ale piš za sebe!"My"jiní fanoušci to tak nevidíme!


ziki 
re: Alvaro!

20.04.2007 12:27

ne ty mluv za sebe,nevim jestli tyhle kecy jak je křetínskej skvělej píšou slávisti,ale jestli se vy považujete za sparťany tak se mi chce blejt!táhněte se voprcat s křetinskym a je to...Já koštála nesnášim,ale rozhodně to neni takovej idiot jako tenhle Danda!


fikj 
re: re: Alvaro!

20.04.2007 14:24

dyt je to blbost, ten clovek za ty nase hvezdicky nekope na hristi. Jak rikal tusim screaming. Pokud je to co predvedli ve zline a budejicich nase maximum,tak potes pambu. Jestli nevyhrajem derby, tak at to zabali na titul se vyserou a zacnou budovat tym, kterej bude schopnej produkovat koukatelnou hru s nasazenim i za cenu toho, ze dva nebo tri roky proste titul nebude... Odejdou hraci s nejvetsima smlouvama, ktery stejne ted hrajou tuzku, ulevi se rozpoctu a bude...


Dynamo 
Mimochodem

20.04.2007 11:57

Drobny uz proti Boleslavi delal kiksy jako blazen..ja sem si myslel ze bude jistota ale neni...an to ze byl ve Ville a ve Francii tak teda nic moc...Kucera taky neni dobra vyhlidka..tak mi reknete kde brat..Proti Slavii bych postavil Slepicku s Junem a oba by se skoro posrali jen kvuli tomu aby dali goly :-)


xMefisto 
re: Mimochodem

20.04.2007 12:06

Mas na mysli toho Juna, co je pomalejsi nez moje mrtva babicka, co netrefi prazdnou branu z jednoho metru a nejradeji se schovava za hrace, aby nahodou k nemu nedoputoval balon? To snad ne...


ziki 
re: re: Mimochodem

20.04.2007 12:11

Tomík Jun je srdcař!No tak hraje půl roku hovno no a co???Se podívej na jiný hráče co hrajou hovno jako byl donedávna třeba Došek!!!Já ho nenáviděl!kolikrát sem já na něj řval Došek ven!Ale ted?Nedokážu si Spartu bez něj představit!Naopak vidím v Junovi velkou perspektivu,proti boleslavi přišel na hřiště a zajistil obrat!Asi nedokážeš ocenit co všechno Tomáš Jun pro spartu kdy udělal...Tomáš si zaslouží čas,my mu to dlužíme...


screaming 
re: re: re: Mimochodem

20.04.2007 12:14

osobne sem taky pro juna protoze bojuje nejde mu to no ale myslim ze by si zaslousil po drzet stejne jako dosek. Problem je kam teda s kulicem pokud nevydrzi behat 90minut? Navic kulic hraje pomerne slusne ale taky par sanci spalil. A ne zlejch.


Průcha 
re: re: re: Mimochodem

20.04.2007 12:17

Aha, tak tys řval Došek ven - no tak to už nám snad ani nic nevysvětluj:-((!! Jun je srdcař, tak může hrát hovno, kdežto Došek není tak musí ven - je mi z tebe na blití:-(((!!!


xMefisto 
re: re: re: Mimochodem

20.04.2007 12:58

Nevim co Junovi dluzis ty, ale ja nic... Jednoduse je uplne z formy tak at se jde rozehrat do B-cka. Myslis, ze by to jine kluby nekam dotahly kdyby se jen tesily, ze se jim probudi "spici ruzenka"?


cale 
re: re: re: re: Mimochodem

20.04.2007 14:39

paneboze existuje nekdo kdo by se "rozehral" v becku? dycky tam nekoho poslou rozehrat, vrati se a hraje stejny hovno.


xMefisto 
re: re: re: re: re: Mimochodem

20.04.2007 17:21

tohle je ale tezky poznat, protoze hovno hraje cely mancaft...a problemem B-cka je mozna trochu i to, ze vice nez pro talenty a na rozehrani se slouzi jako odkladiste pro ty, kteri se nedostanou na hriste v A-cku....


ziki 
křetinský ven!

20.04.2007 12:06

stoprocentně souhlasím s článkem!myslím že se můžu honosit titulem sparťan,ale to co se děje už dlouhou dobu ve spartě nemá se spartou nic společného....Vyhazov Poborského kvůli tomu,že bral moc peněz a následné odůvodňování,že pro spartu není perspektivní a že to je kvůli urážce trenéra,který už měl dávno kufry sbalené je pro mě nepochopitelná...Kdyby na lavičce sparty nebyly sigi a míša bílek,kterých si moc vážím a čestný předseda nebyl pepa chovanec,kterého stejně obdivuji,tak by na letnou nechodilo zdaleka tolik lidí jako chodí ted...tyhle lidi mají to už tolikrát otloukané sparťanské srdíčko...Ne nějakej rádoby manager Křetinský,nemáme ho rádi a tak to bude,radím Danieli,opusť tuhle lod,stejně tě jednou vykopem!dřív nebo později někdo začne brát fanoušky sparty vážně!!!Vsadím se,že ty ani nevíš kdo to byl andrej kvašňák!Podívej se co dělá Pepa Chovanec,jak chodí do škol apod. a jak se zvedla úroveň vedení Sparty když přišel,to za tebe nikdy nebylo!Ty si jenom dokázal všechny nasr.. když sis vybral, mezi nejlepším fotbalistou v lize a stupidním a směšným trenérem, tu druhou osobu!A to nemluvě o tom jak si to udělal po smsce!A už vůbec nemluvím o tom jak si se vypořádal s další osobností které si strašně moc vážím Franzem Stračenou!!!Že ti neni hanba!Ale co,ty na tyhle stránky nikdy nezavítáš,protože tě nic jinýho než grafy přijmů peněz nezajímají,to už i ten Koštál byl lepší než a to je co říct!J and T běžte o dům dál a vraťte Spartu raději zpátky panu Machovi,sice si o něm myslím své,ale faktem je,že pro spartu udělal maximum a křetinský mu v tomto ohledu nesahá ani po kotník!v pondělí na spartě!!!!SF


Průcha 
re: křetinský ven!

20.04.2007 12:13

Ty už to hlavně přestaň hulit - napsat takový hamotiny, to opravdu nemá chybu:-(((!!!


Bombito 
re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:58

Nebuď hysterickej! ;o)))))))))


Danni 
re: křetinský ven!

20.04.2007 12:21

A kdo Chovance do Sparty instaloval? Navic si myslim, jeho naplni prace by nemeli byt navstevy skol, ale rizeni sportovniho useku, coz se mu dle soucasnych vysledku moc nevede. A ze se Karlovi povedl jeden zapas zrovna proti nasim lenochodum? Z toho bych nedelal vedu, nase psychicky rozhozene obrance stejne skolil s Jabloncem Petrzela a s Bolkou Ditrich, takze za to mozna nemuze umeni Karla Poborskeho. Tim nerikam, ze to nebyl a neni vyjimecny fotbalista ovsem posledni sezonu a pul ve Sparte uz to nebyl ten pravy Poborsky a podle nekterych indici se vic nez fotbalu venoval svemu podnikani, no a kdyz se k tomu pripojilo i opoozicnictvi pri Hrebikovi nemohlo to dopadnout jinak nez to dopadlo. Spis me mrzi, ze za Budejky proti nam hral Volesak->ten mel byt na druhe strane barikady!


ziki 
re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:30

ty vole kupte si sport a žijte si spokojeně dál...Já vim že Karel nebyl to co bejval,kdyby byl to co bejval tak by ještě hrál za manchester a ne za Spartu vole!stejně by si ale všechny tady strčil do kapsy!


Průcha 
re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:32

Takže teď jsi to vylepšíl - blahoslavení chudí duchem:-((!!


xMefisto 
re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:44

Uplne me fascinuje jak se hleda chyba u Kretinskeho, Hrebika a kdovi koho jeste. Vsechny byste je nejradeji vyhodili. To je presne to reseni, ale to ze hraci nebehaji, nedrou, jednoduse receno se nesnazi a zaslouzili by si vyhazov ci prerazeni do B-cka to radeji nevidite. Hlavne, ze jsou se spartanskym srdcem. A jak se to u nich pozna? Treba tim, ze Blazek pomlouva sve spoluhrace? To je panecku srdce...


screaming 
re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 13:18

Souhlas ;) proste hraci za nic nemuzou jen ta kretinskeho deka skoda ze se ma starat jen o penize ;) skoda ze on vzal chovance, bilka siegla vsechno spartany, skoda ze dela akce pro byvale spartany proste hraci sou chudaci pracovat pod kretinskeho dekouse hrat neda nejde ani behat;)


fikj 
re: re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 14:27

jj, ja to nechapu, kretinsky sedi v kanclu a muze za to, ze pulka macaftu zaps odchodi :), dyt je to smesny, vy to nevidite?


Průcha 
re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:31

Jenomže otázka Volešáka není problém Křetínského, ale od zikiho obdivovaného pana Bílka:-((!!


Luk 
re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:40

Kdyby Křetínský řekl ne, tak by se Bílek mohl třeba zbláznit, ale stejně by Volešák zůstal.


Průcha 
re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 12:59

Člověče drahá a proč by to dělal???? Ty si vážně myslíš, že mu kafrá do sestavy a do kádru????


Luk 
re: re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 14:30

Proč by mu nemohl říkat, koho poslat na hostování a koho nechat v kádru? To bylo fakt chytrý, nechat si v kádru jen dva tvořivý záložníky - Horvátha a Šimáka. Ani nevím, který z nich je pomalejší a který má horší fyzičku. Trenér ten klub přeci neřídí, ne? A kdyby se mu to nelíbilo, mohl by odejít. Jenže na tohle Křetínský nemá asi vlastní názor a tak dělá to, co chce trenér. A pak to vypadá tak, že přijde 20 hráčů a z toho se 3 prosadí dlouhodobě do základu.


Danni 
re: re: re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 14:59

Tak to uz je absurdni, Kretinsky je spatny i kvuli tomu, ze necha trenerovi volnou ruku k vyberu hracu? To by snad mel byt klad, ne? Aspon se trener nemuze vymlouvat na to, ze mu vedeni kafra do sportovni stranky , ktere nerozumi!Ano Bilek je sice Spartan, ale spravne hrace si asi nevybral, nebo je nedokaze presvedcit, aby hrali lip. Ovsem pak je chyba v hracich, trenerovi, ale ne ve vedeni.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 16:24

Danni: tomu by snad vedení ale mělo rozumět, ne?


Průcha 
re: re: re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 15:08

Nějak ti, člověče nerozumím - tak má mu do toho Křéťa mluvit, nebo ne???? Já si myslím, že nemá a dokonce si myslím, že nemluví!!!! Od sportovní stránky je v klubu TRENÉR a fertig!!!! Hodně špatný by bylo, kdyby Bílkovi kecal do přestupů a pod. - takže bych prosil vinu za kádr nedávat vedení, ale trenérovi!!!


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 16:23

Podle mě mu nemá mluvit do trénování, určování základní sestavy apod. Ale v přestupové politice by mělo mít hlavní slovo vedení, které tomu samozřejmě musí rozumět(což bych u vedení u našeho největšího klubu očekával). Trenér by mohl mít poradní hlas, ale jen poradní a konečné slovo by bylo na vedení, které by mělo koncepci a pak by se nemohlo stát, že každý trenér si přivede 6 oblíbenců, které ten další vyhodí. Nynější systém je nejen nekoncepční, ale taky neekonomický.


Danni 
re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 14:15

Ja jsem nerekl, ze za Volesaka muze Kreta, souhlasim s tim, ze za to muze Bilek, pripadne i Chovanec, ktery by jako sportovni reditel mel usmernovat onu fotbalovou vizi Sparty....


Průcha 
re: re: re: re: křetinský ven!

20.04.2007 15:22

To byla reakce na Luka:-))!!


hrebicek 
Takový kapitán jako Karel je to co nám nejvíce ch

20.04.2007 13:07

To je bohužel Pan kapitán - ne ten tlučhuba Řepka. Co , ale už naplačem , bohužel...


xMefisto 
re: Takový kapitán jako Karel je to co nám nejvíc

20.04.2007 13:13

Jakej pan kapitan? O cem to mluvis? byl to vyborny hrac. Zcela jiste ikona, ale rozhodne to nebyl spartan od narozeni (prosel Budejkama, Zizkovem, Slavii atd.) Zdá se ti normalni, ze se pracujici (hraci) postavi proti svemu sefovi (trener). To uz tady bylo, kdyz pracujici lid prevzal moc do svych rukou. Nebo ne?


hrebicek 
re: re: Takový kapitán jako Karel je to co nám ne

20.04.2007 22:22

Máš svým způsobem pravdu , ale v té době už mu asi nic jiného nezbývalo - než se otevřeně postavit proti nečinnosti všech nadřízených. Pořád , ale trvám na tom, že nám moc takový hráč jako on chybí - hlavně na kapitánském místě.


vejvič 
Krize

20.04.2007 13:12

Já myslím,že tato krize je dlouhodobějšího rázu. Skoro by se dalo říct,že poslední koukatelný fotbal se hrál za Sundermanna. Od té doby to stojí více méně za prd. Za Haška výhry 1:0, 2:1. Pak už ani nevím v jakém sledu, Kotrba,Hřebík,Jarabinský,St raka,Griga Bílek-ti všichni s tím nedokázali nic udělat. Ani opěvovaný Franz.Ten do toho alespoň dal srdce,ale hra byla taky nic moc. Je to prostě DLOUHODOBÝM ŠPATNÝM VÝBĚREM hráčů. Vždyť už ani nedokážu vyjmenovat,co všechno tady hrálo za posledních 5 let. Liga je vybrakovaná,není kde brát a naši vyhlédávači talentů nevyhledávaj. Za ty prachy ,co jsme koupili Matušovič,by z Jugošky(afriky,jižní Ameriky)byl hráčů plnej autobus! Jsou to lýný lemry,nedržej spolu jako parta ani jako Sparta.Ať si vezmou příklad z nároďáku,tam alespoň píchaj stejný holky. Ti naši si vůbec nezasloužej abychom jim dávali to nejcenější(myslím prachy a zdraví) a táhli se někam na výjezdy. Pak se mi v práci smějou lidi,co ani nevědí v kolika se fotbal hraje... JSEM ZNECHUCEN ! ! !


xMefisto 
re: Krize

20.04.2007 13:15

vicemene souhlas...jen s tim Hrebikem si myslim neco jineho...podle me Sparta nehrala dlouho lepsi fotbal nez za 1.ery Hrebika


xMefisto 
re: re: Krize

20.04.2007 13:17

a jeste malej dovetek...v Hrebikove 2.ere byli proti nemu vsichni, jaka lezi na hracich hrebikova deka...co by mel pak soudny spartan rikat ted? Bilkova deka? nikdo to nerika jen proto, ze je Bilek spartan...a hlavne neni to jen v tech trenerech...dalo by se v klidu rikat treba Blazkova deka


screaming 
re: re: re: Krize

20.04.2007 13:21

problem je ze druha jeho stace nemela sanci na uspech podivejte se na to objektivne radoby fans jdou proti svemu tymu a sou proti nemu uz to asi neslo ustat proti nemu je poborak a bez podpory fans hrebik toho moc udelat nemuze kretinsky je lama a patrne nevidi jak se mu rozklada tym zevnitr. KDO KDY VYHRAL NECO BEZ TYMU CO TAHne ZA JEDEN PROVAZ ??? A PROTO RIKAM ZE POBORAK ZA JEDEN PROVAZ NETAH JE TO KURWA JEN HRAC A NETAJIM SE TIM ZE ME PROSTE NASRAL PROTOZE SEL PROTI SPARTE!!! KKUA JENDOU JE TU TRENER A AZ POD NIM JE HRAC A KDYBY ZA SPARTU HRAL ZIDANE TAK BY MUSEL DRZET HUBU A KROK!!! PS KTEREJ USPESNEJ TRENER SI NECHAL KECAT OD HRACE DO TRENINKU-NIKDO A PROTO NECHAPU CO JE TO ZA LOGIKU TRENER JA PSATNEJ POBORAK BUH. POKUD POBORAK NEVI KDE JE JEHO MISTO AT SI KOPE TREBA ZA SLAVII ALE VERTE TOMU ZE JAROLIM BY HO VYKOPAL PROC SI MYSLITE ZE SLAVISTI JSOU NAHORE? PROTOZE TAHNOU ZA JEDEN PROVAZ!!!


fikj 
re: re: re: re: Krize

20.04.2007 14:31

souhlas, karla obdivuju za to, co dokázal, ale nektery veci si proste hrac dovolit nesmi...


screaming 
re: Krize

20.04.2007 13:22

Souhlasim ale rotace hracu zacalu prave uz za kostala ;).


cale 
straka

20.04.2007 14:46

Straka byl spise vyhozen nez ze by odesel. A myslim ze chtit trenera, kterej je vyhozenej za spatny vykony je prinejmensim nerozumny.


Energetik 
Prumer vs. rozpocet

20.04.2007 14:54

Proste se musime smirit s faktem, ze se stavame normalnim muzstvem lepsiho prumeru. Je zde nejaka uzsi spicka (Sparta, Liberec, Seshivky, kolisave dejme tomu MB, Ostrava, Teplice..). A my jsme soucasti tohoto spolku, kde titul muze defacto ziskat kazdy. Kdo si mysli, ze mame nadpozemske fotbalistky, kteri budou lize vladnou je proste vedle. Doba je jina, my jen sbirame ten lepsi prumer nasi ligy a kdyz nekdo zazari, tak jde po roce (nekdy v lepsim pripade) za lepsim. Proto bychom si meli prestat hrat na velkoklub, snizit rozpocet, snizit platy. At hraci dostavaji vetsi penize jen za vysledky, pripadne treba i nastrilene goly atp. Kdyz to prezenu, dejte jim 12 tisic cistyho mesicne a uvidite jak budou litat, kdyz maji platit vsechny ty hypoteky, uvery, leasingy... Zduraznuju, je to nadneseny, ale urcite je to jedna z cest, jak se z toho dostat. I za cenu toho, ze zde nebudou megahvezdy... A pokud nekdo namitne, ze ani do Sparty nikdo za techto okolnosti nepujde - no a co? Do Sparty ma hrac jit proto, ze je pro nej cest za ten klub hrat a ne proto, ze dostane milion mesicne. V kontextu s tim se smeju narkum, ze je utrpeni byt na Letne 8 hodin denne. Ja za ty prachy bych tam 8 hodin denne byl rad nejen proto, ze to prostredi miluju ;-) Zkousime tedy vsechno, vyhazovat hrace, trenery atp. Dospejme tedy k ceste snizeni rozpoctu, treba to bude spravny postup.


Danni 
re: Prumer vs. rozpocet

20.04.2007 15:04

Ono to je takovy zacarovany kruh->mame velky rozpocet, aby jsme se dokazali dostat do LM a do LM musime, aby jsme mohli naplnit ten obri rozpocet...no a ted jak z toho ven? Mozna by nebylo spatne opravdu ten rozpocet snizit a dva tri roky budovat nove muzstvo, aniz by byla potreba kohokoliv kdo jen trochu prevysi prumer odpalit do ciziny. Ale budovat ho tak, ze se vytvori zcela nove jadro muzstva, ktere se treba kazdy rok doplni jednim hracem, aniz by se z kazde prohry delala tragedie, vyhazovali treneri, hraci prerazovali do B tymu a upalovalo se vedeni.


Energetik 
re: re: Prumer vs. rozpocet

20.04.2007 15:08

Asi tak - je to ale beh na dlouhou trat.. Je tam samozrejme predpoklad, ze kdyz bude LM - ok, jsou to penize navic. Navic si neberme iluze, nepodari se treba letos LM a stejne se na rozpocet sahne. Dulezity je, aby se zacalo setrit na platech, ale i na takovych vecech, jako soustredeni ve Spanelsku, kde si hraci vozi prdele na golfovych vozicich. Ja bych je po takovychto vykonech nahnal do Jizerek, ci Krkonos a pripravu at si odehraji treba v Trutnove na blate. Me je to jedno, ale mam pocit, ze posledni dobou se nam takovato zimni soutredeni nevyplaci, je to zbytecny rozmazlovani.


Luk 
re: Prumer vs. rozpocet

20.04.2007 16:35

Ty se s tím chceš smířit - že budeme patřit do špičky několika týmů, které mohou vyhrát titul? Máme daleko větší rozpočet, než kterýkoli tým v lize. Problém je ten, že s těmi penězmi je špatně nakládáno. My nebudujeme kádr, jako třeba v Liberci, Boleslavi, na Slávii. My chaoticky kupujeme hráče a občas se někdo z nich chytne. Problém je ten, že i když by se snížil rozpočet, zůstali by ve vedení stále stejní lidé, kteří by s nimi neuměli nakládat a akorát bychom klesli ještě níž. My se ale s tím nemůžeme smířit. Jsme největší a nejslavnější tým v ČR, jediní máme zkušenosti s LM. A hlavně: máme nejvíc fanoušků, takže i největší potenciál, co se týče peněz. My prostě musíme být nejlepší, jiná cesta není.


xMefisto 
re: re: Prumer vs. rozpocet

20.04.2007 17:28

ja nevim, proc porad nekdo chce odvolavat vedeni!!! beha snad Kretinsky po hristi a vyrabi jednu minelu za druhou...neni snad on schopny ve trech zapasech jara vsiti gol? je to skutecne udel Kretinskeho a spol.? ....vsichni dobre vime, ze neni!!! A propo tady v te diskuzi je to samy srdcar, ktery misto aby ve sve dobe drzel Hrebikovi palce tak se na nej svadelo kde co....a ono ejhle Hrebik je uz nejakou dobu pryc a ona "virtualni" deka tu stale je...hraci se nesnazi...chovaji se jako primadony...maji srdceryvna prohlaseni jak uz zapnou a ono se zase nic nedeje...jedina chyba kretinskeho je, ze uz treba Blazka nevyhodil za jeho vecne alibisticke podryvani treneru a ostatnich hracu


Luk 
re: re: re: Prumer vs. rozpocet

20.04.2007 18:13

Podle tvojí logiky pak vedení nemůže za nic? Kdo přivedl trenéra? Kdo přivedl hráče? Pak tedy zodpovídá za to, jak kvalitní lidi přivedl, ne? Jako příklad bych pak uvedl třeba FC Barcelonu, kde měli dlouhou krizi a potáceli se někde ve středu tabulky. A co je z toho zvedlo? Změna vedení! To přišlo s jasnou vizí, jaké chce hráče, jaký má hrát Barca fotbal, postavilo tým kolem Ronaldinha a kde jsou teď? Vítěz LM! To samé se dá říct i o Slavii, kde pomohla až změna vedení včetně odchodu Lešky a nová koncepce. Nyní tam za míň peněz hrají lepší fotbal. A jako poslední příklad bych dal zde na SF už několikrát zmiňovanou hokejovou Spartu, kde se vedení změnilo před rokem a půl v době, kdy tým ani nepostupoval do play off a nyní jsou z toho dva tituly.


screaming 
re: re: re: re: Prumer vs. rozpocet

21.04.2007 01:13

Zmena vedeni co rikas v bracelone je u nas na urovni vyhozeni chovance. Kretinsky zde reprezentuje majitele. Ja mu vycitam ze je mekej, ale chapu pokud se chce starta jen o prachy ze ceka ze tohle vyresi prave trener nebo prezident tedy chovanec. Prozrad jakyho trenera by si rad?


Luk 
re: re: re: re: re: Prumer vs. rozpocet

21.04.2007 09:55

Co já vím, tak v Barceloně si prezident přivede i celý tým spolupracovníků a hlavně má pravomoci a opravdu je to nejvyšší šéf klubu, na rozdíl od Chovance, který je jen na reprezentaci klubu. Jakýho trenéra? Pokud budu vycházet z možností které máme, tedy z naší ligy, tak vždycky se mi jako trenér líbil Mareček, ale kdo ví jak to s ním teď bude. A trenér pro Spartu by mohl být i Dušan Uhrin ml.


screaming 
re: re: re: re: re: re: Prumer vs. rozpocet

21.04.2007 14:02

Coz je ovsem spartan jak poleno :) marecek nerikam ze je zlej ale ze by teplice s nim meli super upsechy... osobne jako nechci remcat ale zdalo se mi ze ani griga ani bilek nebyli dopredu odepisovani treba tady ;D no jak je to rpesne ve sparte nepovim ale jak rikam musis prijmout ze kretinsky je majitel. A podle me ten tomu rozumet nemusi a obklopil se spartany :) a rikam podle me to tedy trenerem neni ;) jinak se chci jeste zeptat ty si ted amyslis ze hraci delaj co muzou tahnou za jeden provaz a davaji 100% do hry?


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Prumer vs. rozpocet

21.04.2007 14:51

Já si nemyslím, že by trenér musel být sparťan. Hlavně aby byl dobrý, měl nějakou koncepci a dalo se na to koukat. A samozřejmě neříkám, že hráči za tenhle stav co je teď nemůžou. Je to jedno s druhým. Jednak je tým špatně složený, hráči mají špatný charakter, ale určitě do toho nedávají všechno. To minimum co by se od sparťanů čekalo, bojovnost, to bohužel není moc vidět. Čím to ale je, to je těžko říct. Podle mě to v nich prostě není a nijak uměle se to v nich probudit nedá.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Prumer vs. rozpocet

21.04.2007 14:53

K tomu Křetínskýmu - k čemu tam teda je, když tomu nemusí rozumět?


screaming 
re: re: re: re: re: re: re: re: Prumer vs. rozpoce

21.04.2007 16:49

aby zajistil prachy :) bez toho je to vsechno v haji :)


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Prumer vs. roz

21.04.2007 17:18

Jenže pokud bude přestupová politika taková jako teď i dál, nebude mu stačit ani když sežene miliardu... Proto by to měl předat někomu schopnému.


screaming 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Prumer vs.

21.04.2007 23:08

no myslim ze on je na tom dobre penize shani ;) to ze jheho podrizeni delaji praci na hovno a hraci co koupili se flakaji je vec jina. Ale ruku nasrdce pokud prijmes teoriize on ma shanet prachy tak zas tak spatne si nevede;)


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Prumer

22.04.2007 00:43

To vážně nevím, účetnictví Sparty jsem neviděl :)


Jenda 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pr

22.04.2007 15:15

Fotbalový klub AC Sparta Praha uzavřel minulou sezonu s čistým ziskem 32 milionů korun. Hospodaření klubu se tak výrazně zlepšilo ve srovnání s předchozí sezonou, která skončila ztrátou téměř dvacet milionů korun.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.04.2007 15:33

To je sice hezký, ale zapomněl jsi dodat, že se jednalo o sezónu 2004/05, kdy Sparta vyhrála titul, hrála LM a mimo jiné prodala Kováče za 100 mega do Spartaku Moskva. Zajímavé je, že za minulou sezonu údaje zveřejněny nebyly, takže si není těžké domyslet, že byla ztrátová. A to jsme hráli LM. Takže teď to bude asi hodně v červených číslech...


screaming 
Vedeni

20.04.2007 20:58

Dovolim si nove vlakno. Ctu tu diskuse casto. A setkavam se s velice zajimavym nazorem. Lide co nemaji radi kretinskeho mu vycitaji sportovni stranku veci. Panove a damy, vsimly ste si nejakejho majitele mimo berlusconiho kterej keca trenerum a vedeni do jejich prace? Podle me je to narpsoto zvracene mysleni prevzate od horniku peltu a tak. Prece kretinsky zastupuje majitele a do kadru nema zas az moc co kecat. Tot muj nazor. Navic me uplne desi ze nikdo zlidi co nadava na kretinskeho nekritizuje hrace oni se prece sotva plouzi na travniku...


Načeradec 
re: Vedeni

22.04.2007 08:46

Podívej, ono tady ve skutečnosti nesporné manažerské kvality pana Křetínského posuzovat nechce. To se takhle někdo po dvou letech probudí z dlouhýho spaní, vezme do ruky bulvár a co tam nevidí: "Sparto! Straka je volný!". "Aha", řekne si někdo, "tak pan Straka už vyhrál tu rakouskou ligu, ale stýská se mu po klubu svého srdce. No, jo, ale on je tam možná pořád ten Křetínský". Pak se to mrkne na stránku vedle, a tam stojí: "Poborský: Sladká pomsta!" "Hele, tak von ještě hraje! A porazil Spartu! Ježiš, proč von v ní vlastně není? Aha, Křetínský ho vyhodil. A co teda vyhodit toho Křetínskýho?" A pak tu začne cvrkot - Jestli si myslíš, že někdo zkoumá, co pan Křetínský za ty 2 roky dělal, a dělal to dobře, a co naopak dělat přestal, neboť to svěřil jiným, jestli sám sebe chce vyhodit, kolik titulů získal během těch 2 let pan Straka, jestli třeba Budějovice s Poborským neměly horší výsledky než bez něj, jsi na omylu. Většina cvrkajících žije těmi bulvárními titulky. Těmi dnešními. Včerejší už zapomněla. Zejtra vyhraje Sparta derby 4:1, Budějovice naopak dostanou dneska dostanou flast v Plzni a budou jiný titulky, jiný témata... I tady... -)


hrebicek 
V majitelovi klubu to není

20.04.2007 22:01

Je to samozdřejně jen a pouze v hráčích , kteří nedávají do hry co by měli. Není žádná parta a mužstvo je vybráno absolutně tragicky. Hráče , kteří se koupí navrhuje Křetínskému Chovanec . Jak dlouho už je v této funkci? Kolik trenerů už nyní přežil ? Jeho současný přínos Spartě je nula - nic než nula. Trénovat se bál - k odpovědnosti se staví zády. Je hezké pořád mluvit o Sparťanském srdci , ale žít z minulosti nejde. To je cesta do pekel.


honzasimakforever 
Pobroského vyhazov bylo správné rozhodnutí..

22.04.2007 22:28

Poborský se otevřeně postavil proti trenérovi. Ať už je trenér Ferguson, Hřebík nebo Franta Jahoda, hráč se nemůže takto proti trenérovi postavit, jenom proto že se mu nelíbí trenérovy požadavky. Co mu za tohle měli udělat jinýho než mu dát vyhazov? Pochválit ho nebo co? "Jo Karle jasně, ty seš tady šéf, tobě se nechce tolik běhat tak fajn, vyhodíme trenéra a dáme ti tam takovýho jakýho budeš chtít..."